Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Taxi Kurir i Stockholm AB

Box 42201, 126 17 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Taxi Kurir i Stockholm AB

• Cecilia E
    Cecilia E skrev om Taxi Kurir i Stockholm AB
    Absolut sämsta taxiväxeln alla kategorier, outbildad otrevlig personal.
  • Benny H
    Benny H skrev om Taxi Kurir i Stockholm AB
    Ringde Taxi Kurir,, rullstolstaxi igår kväll ca 1730-18.00. De skickade en bil från Sverigetaxi. Går ut till taxin med min mor som sitter i rullstol. Vi ska åka iväg och skall ha det trevligt med en god måltid på en pizzeria. Chauffören är inte glad. Han säger till oss att vi skall beställa extraservice även om vi inte behöver det. Jag förlorar 100 kr på att ni inte begär extraservice, När vi kommer fram är han otrevlig och början påtala att vi hädanefter alltid skall beställa extraservice även om vi inte behöver det..Han passar inte för jobbet. Min mor vill ha glada förare. Hon vill ha trevligt när hon åker.
  • J
    J skrev om Taxi Kurir i Stockholm AB
    Taxichaufförer som kör fel händer ju säkert rätt ofta (?) men att taxichaufförer inte stänger av mätaren när man kört väldigt fel är inte ok. Att man som kund själv ska behöva påtala det är dåligt och när de då stänger av mätaren ber de en gå tre kvarter istället! Först när jag poängterade att jag ju beställde en taxi för att komma fram till en specifik adress och inte tre kvarter bort kör chauffören vidare och när vi är framme frågor han "är du nöjd nu?". Ringer ALDRIG Taxi Kurir igen!!
  • John B
    John B skrev om Taxi Kurir i Stockholm AB
    Detta är Storstockholms största taxigrisar näst efter svarttaxi, inkompetenta chaufförer som inte ens hittar i den stadsdel som dom befinner sig i eller så ska dom försöka ta någon specialväg som är mycket längre. Och det värsta av allt är att dom orkar försöka. Som att man inte hittar hem. Och det som är irriterande är när man är trött som fan och vill hem från krogen klockan fem och sedan måste förklara vägen.

Andra exempel har varit att dom vägrar att ta kort när vi nått vår slut destination. När jag då har hotat att ringa deras taxiväxel så har det genast gått bra.

Ytterligare ett exempel är när taxichauffören vill ha kontantamedel som betalning eftersom han ska tanka sitt åkdon.
    Vad är det för tjänst man betalar för till dessa, inte är det då en trygg och skön hemresa iallafall.
    Emma K gillar detta

Box 42201, 126 17 Stockholm