Team JSM Måleri

www.malareihuddinge.se
4.5
Call 08-408 328 46 Share

About company

Varmt välkommen till JSM Måleri, vi startades 1995 av Johan Söderström och erbjuder förutom måleri även projektledare inom byggsektorn, Vi håller till och verkar i Stockholm med omnejd. Genom medarbetarnas engagemang skapar vi delaktighet och arbetsglädje. Med hjälp av inlevelse och förståelse för uppdraget jobbar vi ständigt...

14 omdömen om Team JSM Måleri

Sedan starten hos Reco 2014

Claes R
Wrote about Team JSM Måleri

Ommålning av skolan som det gällde i detta fall fungerade väldigt bra. Höll tidsplan, noggranna med säkerhet och bra utfört.

Johan B
Wrote about Team JSM Måleri

Mycket trevligt och bra samt flexibelt, vi har lite kvar så de kommer tillbaka hoppas vi

Jessica P
Wrote about Team JSM Måleri

Utmärkt utfört arbete på överenskommen tid, kunde inte blivit bättre. Ger mina varmaste rekommendationer.

Lennart T
Wrote about Team JSM Måleri

Profsiga målningsarbete mycket bra kunskap och ett trevligt bemötande

Jene L
Wrote about Team JSM Måleri

Vi hade beställt tapetsering och målning i ett vackert vardagsrum, huset är mer än 100 år och förutsättningarna inte helt lätta med sneda väggar och tak. Tapeter med mönsterpassning blev fantastiskt och proffsigt gjort och på otroligt kort tid. Bästa proffsen och supertrevligt bemötande!

Björn B
Wrote about Team JSM Måleri

Angav att de ville lämna offert och vi bestämde en tid för att träffas. Under ett trevligt besök av Johan gick vi igenom vad vi ville ha gjort. På min fråga om när jag kunde få en offert fick jag svaret "om två veckor eller kanske redan nästa vecka". När mer än två veckor hade gått ringde jag flera gånger, men fick inget svar, Lämnade meddelanden och efter några dagar ringde Johan upp. Han sade sig ha varit bortrest och inte haft mobilen med sig. Någon offert hade han inte gjort, men sa sig ha en uppfattning i huvudet och...

Thomas H
Wrote about Team JSM Måleri

Målningen ni gjorde hos oss i vår kundmottagning är Vi super nöjda med. Tack för att det gick så snabbt och att det blev så bra. Jag rekommenderar verkligen Johan och hans gäng. mvh Thomas H

Rolf N
Wrote about Team JSM Måleri

Det blev utmärkt. Klart i tid inget konstigt.

Thomas H
Wrote about Team JSM Måleri

De är hjälpsamma men sköter arbetstider sådär, likaså ekonomibiten fungerar mindre bra, har tagit tid att få offerter och underlag.

?
Wrote about Team JSM Måleri

Bra och yrkesskickliga målare med yrkesstolthet Gör det dom lovar på utsatt tid

Carina F
Wrote about Team JSM Måleri

Utför ett mycket bra arbete. Kommer på överenskommen tid. Helt enkelt ett företag man kan lita på.

Jacob J
Wrote about Team JSM Måleri

Kvalitet och pålitlighet i allt.

Paula D
Wrote about Team JSM Måleri

Vill verkligen rekommendera JSM då de gjorde att riktigt bra jobb med vår lägenhet. Noggranna, proffsiga och serviceinriktade!

Fredrik L
Wrote about Team JSM Måleri

Jsm var riktigt bra. En ovanligt bra service. De är kunniga på riktigt