Alla kategorier Fastighetsbolag Gävleborg Gävle Tennstopet i Gävle KB

Nygatan 38, 803 11 Gävle — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Tennstopet i Gävle KB

• Thomas E
    Thomas E skrev om Tennstopet i Gävle KB
    Jag och maken har under alla år ätit gott på Tennstopet varför vi valde att gå dit även denna kväll den 7:e aug. Kl. 19:10 satte vi oss. Efter 10min fick vi menyn, vi bad då att få bordet avtorkat som var kladdigt (det låg även en servett med matrester kvar). Fyra ggr passerade servitrisen utan att vare sig torka av bordet eller ta vår beställning. Ett sällskap som kom efter oss (3st killar) fick in maten långt före oss. Till slut kom en annan servitris och tog beställningen. Vi bad då om en trasa att själv torka bordet, först då torkades bordet av. Kl. var då 19:30. Drycken serverades kl 19:40. Efter att kl. passerat 20:00 började vi undra om dom glömt bort vår beställning. Kl 20:10 (en timme efter att vi satt oss) kom så maten. Vi hade beställt in våra favoriträtter; Entrecot med pommes o beasås. och en mozzarellafylld kyckling med pommes o limesås. Köttet var ljummet näst intill kallt och ena sidan var dessutom bränd. Kycklingen var ljummen och torr. Då hungern satt in och tiden tickat på (vi hade beställt biobiljetter till en föreställning kl.20:45) åt vi halva portionen. När vi skulle betala uttryckte vi vårat missnöje till båda servitriserna och sa att vi alltid varit nöjda med maten tidigare och att vi därför alltid återkommer. Som kompensation fick vi 10% rabatt på entrecoten. Priset på den var 175kr. Vi fick alltså ett avdrag på 17kr och 50öre. Mer än så kunde dom inte göra. Tidigare har vi alltid gett dricks och känt oss nöjda när vi gått därifrån, men nu kändes det som en smäll i ansiktet. Aldrig mer kommer vi att gå dit eller rekommendera någon annan att göra det heller. Tack för oss.
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Tennstopet i Gävle KB
    Mycket god mat till rimliga priser. Dessutom alltid trevligt bemötande.
  • Katja A
    Katja A skrev om Tennstopet i Gävle KB
    God mat, trevlig personal och bra service! :)
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Tennstopet i Gävle KB
    Urusel service och tar väldrigt lång tid innan du får maten.
  • Jenny F
    Jenny F skrev om Tennstopet i Gävle KB
    God mat o trevlig/service inriktad personal. Mysiga lokaler.

Nygatan 38, 803 11 Gävle