Nordic Green Group AB

Nordic Green Group AB

www.nordicgreengroup.se
  • Badge2024
4.3

Nordic Green Group är ett personligt och lokalt företag i Huskvarna, Jönköping, Ljungby & Tidaholm. Våra fokusområden är trädvård, trädgårdsskötsel och markanläggning. Vi hjälper privatpersoner, företag, bostadsrättsföreningar, bostadsbolag, kommuner och kyrkor. Läs gärna mer på vår hemsida eller följ oss i sociala medier....

28 omdömen om Nordic Green Group AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sven J
Skrev om Nordic Green Group AB

allt var bra från första kontakten till slutfört arbete.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Sven för ditt omdöme. Hoppas vi "ses" igen. Trevlig sommar Mvh NordicGreenGroup

Ola A
Skrev om Nordic Green Group AB

Snabba på att svara på förfrågan samt bra och snabbt genomförande

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Ola för ditt fina omdöme. Trevlig sommar och välkommen åter. Mvh NordicGreenGroup

Micael H
Skrev om Nordic Green Group AB

Snabb och smidig hantering av mina behov av häckklippning.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för ditt fina omdöme Micael H. Trevlig sommar och välkommen åter. Mvh NordicGreenGroup

Kenneth J
Skrev om Nordic Green Group AB

Bra bemötande, duktiga medarbetare, bra utfört arbetsuppdrag

Svar från Nordic Green Group AB

Hej Kenneth Tack för ditt fina omdöme. Ha en fin sommar och välkommen åter. Mvh NordicGreenGroup

Frida F
Skrev om Nordic Green Group AB

Så nöjd från början till slut. Fint markarbete, trevlig och kunnig personal. Tack för all hjälp!

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Frida för ditt fina omdöme. Välkommen åter och trevlig sommar. Mvh Nordic Green Group

Ingrid A
Skrev om Nordic Green Group AB

Blev mycket väl bemött redan vid första samtalet vid bokningen och de fortsatta kontakterna . Förväntningarna var att lösa vissa svårigheter på grund av sluttande väg och mark. Fungerade mycket bra . Mina upplevelser är positiva av kontakter och utförandet av arbetet. Arbetet bestod i fällning av 3-4 höga träd och bortforsling av dessa.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Ingrid för ditt fina omdöme. Njut av din nya trädgård och välkommen åter. Mvh NordicGreenGroup

Göran L
Skrev om Nordic Green Group AB

Proffsigt utfört. Två tjejer som kunde sin sak, kom i god tid, ställde frågor om hu jag ville ha det. Frågade om det var ok innan de avslutade jobbet. Allt perfekt. MVH Göran Lago Gränna

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Göran för ditt fina omdöme. Välkommen åter och trevlig sommar. Mvh NordicGreenGroup

Lars Å
Skrev om Nordic Green Group AB

Jätte fint jobb, trevliga killar. Vi är mycket nöjda med häckklippningen.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Lars för ditt fina omdöme. Välkommen åter och trevlig sommar. Mvh NordicGreenGroup

Elisabeth F
Skrev om Nordic Green Group AB

Alltid trevligt och bra bemötande. De levde upp till de förväntningar vi hade. Totalupplevelsen var bra. Vi köpte en Tuja häck som de planterade åt oss.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Elisabeth för ditt fina omdöme. Välkomna åter och trevlig sommar. Mvh NordicGreenGroup

Anitha J
Skrev om Nordic Green Group AB

Arbetet ingenting att klaga på. Däremot körde av slingan till min automover. Det blev jag inte glad för, det kostade mig 1 049,00 kronor. Det borde ersättas av er. Mvh Anitha Jonsson Kristallvägen 32 34139 Ljungby. Tel 0706684939

Svar från Nordic Green Group AB

Hej Anita Tack för ditt omdöme. Olyckligt med slingan. Ber att dom kontaktar dig från Ljungby så vi kan ersätta er. Trevlig sommar och välkommen åter Mvh Nordic Green Group

Jan O
Skrev om Nordic Green Group AB

Trevlig obduktion personal. Mycket väl utfört jobb.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för ditt omdöme. Vi tycker det är ett "dökul" omdöme ;) Kanske blev något felstavat. Mvh Nordic Green Group

Olof P
Skrev om Nordic Green Group AB

Jobbet utfördes bra, problemet var att jag inte beställt jobbet och att jag fakturerades ett högre belopp än offererat

Svar från Nordic Green Group AB

Hej Olof Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Skicka gärna ett mail till: info@nordicgreengroup.se så jag kan hjälpa till att reda ut vad som gått fel. Ha en fin sommar. Mvh Nordic Green Group

Niclas T
Skrev om Nordic Green Group AB

Väldigt bra bemötande, proffsigt utförande.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Niclas för du tog dig tid att skriva ett omdöme och att du är nöjd med vårt utförande. Hoppas vi hörs snart igen. Mvh Nordic Green Group

Boel G
Skrev om Nordic Green Group AB

De två personer som kom till oss genomförde arbetet precis så som vi önskade.

Tack Boel för ditt omdöme. Hoppas vi hörs snart igen. Mvh Nordoc Green Group

Karen A
Skrev om Nordic Green Group AB

Största problemet var att inte få besked när arbetet skulle utföras. Det drar ner betyget. I övryvar personalen trevlig.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Karen för du tog dig tid att skriva ett omdöme. Beklagar att du inte fick besked om tiden. Men vi hoppas du är nöjd med vårt utförande. Mvh Nordic Green Group

Tonnie L
Skrev om Nordic Green Group AB

Trevlig och väll utfört man kan knappt tro att någon har arbetat med maskiner och utrustning efter att ni stack. Mycket bra.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Tonnie för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vårt utförande. Välkommen åter och trevlig sommar. Mvh Nordic Green Group

Simone F
Skrev om Nordic Green Group AB

We can definitely recommend Nordic Green Group AB. All contact is completely uncomplicated and the work was carried out professionally and in the shortest possible time. Thank you for a great job!

Svar från Nordic Green Group AB

Thank you Simone for your nice review. Hope you can enjoy your new garden. Have a nice summer. Sunny greetings Nordic Green Group

Hagar A
Skrev om Nordic Green Group AB

En stor björk som visade tecken på skador och ålderdom, riskerade falla i en storm! ”Sakkunnige” Christer från Nordic Green Group AB gjorde en bedömning hur björken, som stod nära flera fastigheter, skulle tas ner och på bestämd dag kom så Fredrik med kranbil (heter det så?) och sågade ner björken bit för bit tryggt och säkert! Efter ca 4 timmar var björken även delad i hanterbara ”kubbar” som den den nöjde vedälskande pensionären nu får ta hand om. Tack för trygg hantering!

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Hagar för ditt fin omdöme. Christer är vår trädhjälte och Fredrik kranbils proffs. Varmt välkommen åter. Mvh Nordic Green Group

Birgitta F
Skrev om Nordic Green Group AB

Trevligt bemötande och bra jobb utfört

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Birgitta för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vårt utförande. Trevlig sommar.

Alf J
Skrev om Nordic Green Group AB

Bra utfört och som vi ville ha den. utförd. Tack.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Alf för ditt fina omdöme. Njut av resultatet och ha en fin sommar. Mvh Nordic Green Group

Rolf N
Skrev om Nordic Green Group AB

Utmärkt som vanligt. Bra bemötande och väl utfört arbete

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vårt utförande. Hoppas vi syns snart igen. Mvh Nordic Green Group

Förskolan A
Skrev om Nordic Green Group AB

Fantastisk bra och snabbt arbete, vi är så nöjda med det dom gjort på vår förskola. Tack förskolan biet 🐝

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för att ni skrivit dessa rader. Hoppas vi syns snart igen. Trevlig midsommar Mvh Nordic Green Group

Helena I
Skrev om Nordic Green Group AB

Jag har fått mitt hus dränerat av Nordic Green Group i Jönköping/Huskvarna. Jag fick ett väldigt bra förtroende för er koordinator i Jönköping , Patrik Anehagen, som verkade väldigt kunnig. Även killarna som var här och gjorde själva dräneringen var mycket noggranna, kunniga och trevliga. Företaget har verkligen uppfyllt de förväntningar vi haft. Så vi har även bokat in företaget på att göra återställningen av vår trädgård, där vi fått många roliga och bra ideér av Patrik.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för fint omdöme och att ni är nöjda med vårt utförande. Välkommen åter och trevlig midsommar. Mvh Nordic Green Group

Kristina A
Skrev om Nordic Green Group AB

Mycket nöjd med arbetet, och att jag fick samma personer som förra året. Dock tycker jag att det är fruktansvärt dyrt. Det är framkörningsavgift. Och timpenning när de sitter i bilen. Känns inte bra!

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för ditt omdöme och att ni är nöjd med vårt arbete. Vi står för kvalité och kunskap hos vår personal. Och dom jobbar i team om minst två personer beroende på uppdragets storlek. Vår personal har rätt till sina raster och bilen är den platsen dom tar sin frukost/lunch i när dom är ute på uppdrag. Trevlig midsommar Mvh Nordic Green Group

Ingrid W
Skrev om Nordic Green Group AB

Bemötandet var utmärkt. Pär och Hugo är väldigt lyhörda för mina önskemål. Mina förväntningar var höga eftersom jag har anlitat Pär Skog och Mark förra året. Pär och Hugo har båda jobbat på min tomt. Arbeten som har utförts är gräs- o häckklippning, rekond av gräsmatta, beskärnining av träd och rensning av sly och vass.. Jag har beställt gräsklippning hela sommaren och till vintern kommer jag behöva hjälp med snöskottning. Bra att ni skänker pengar till cancerfond.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack för ditt omdöme Ingrid. Ska framföra detta till Pär & Hugo. Hoppas vi syns snart igen. Trevlig midsommar Mvh Nordic Green Group

Kerstin J
Skrev om Nordic Green Group AB

Levde upp till 100 procent. Allt perfekt utfört.

Tack Kerstin för fint omdöme. Mvh Nordic Green Group

Barnarp K
Skrev om Nordic Green Group AB

Jag tycker att de gör sitt jobb dock för dyrt och att de över debiterar. De fasta kostnaderna är också för höga. Vi funderar på att titta på en annan lösning.

Svar från Nordic Green Group AB

Tack Barnarp för ni tog er tid att skriva ett omdöme om oss och att ni är nöjda med vårt utförande. Kontakta gärna den som ni har beställt av hos oss så ni kan gå igenom vad som har blivit oklart. Ha en fin sommar. Mvh Nordic Green Group

Agne P
Skrev om Nordic Green Group AB

Det praktiska fungerade bra men det administrativa var under all kritik helt felaktiga debiteringa och krediteringar

Svar från Nordic Green Group AB

Hej Agne Tack för att du vill dela ditt omdöme. Meddela gärna vilken ort det gäller så ska vi se till att det inte upprepas. Mvh Eva