Thinea AB

Thinea AB

Thinea är en helhetsleverantör inom Brand & Räddning. Produkter, tjänster och utbildning finns i vår portfölj. Genom att vara märkesoberoende så kan vi leverera ett av de bredaste sortimenten på marknaden. Några exempel på produkter och tjänster är hjärtstartare, HLR utbildning, Brandsläckare, Släcksystem, Rökluckor, Brandtätning, Brandskyddsutbildning och mycket mer.

Vi levererar inte bara kvalitativa resultat utan gör det med hjärta och hjärna. Vi är små nog att bry oss men stora nog att får jobbet gjort.

Läs vad 9 kunder tycker om Thinea AB 2

• 2022-05-24 Insamlad av företaget
    Lars var mycket proffsig och förtroendeingivande från första kontakt tills genomfört uppdrag. Ger honom mina varmaste rekommendationer.

Farzad
    Regionchef foodora
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande. Snabb service
    Stort tack för fin rekommendation Rami! Hoppas projektet fortlöper problemfritt. / Lars Thinea AB
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra kundbemötande och service minded
    Tack för fint omdöme, hoppas ni slipper ifrån fler bränder. På återseende nästa år. Thinea AB
  • 2022-03-01 Insamlad av företaget
    Lasse är en fantastisk föreläsare och instruktör. HLR-utbildningen gav mig värdefull kunskap som jag tar med mig i framtiden. Det känns otroligt viktigt och tryggt med denna utbildning i bagaget och nu förstår jag vikten av att underhålla denna kunskap.
    Jag kan verkligen rekommendera Lasse på Thinea och uppmanar alla att boka HLR utbildningen här! :)
    Stort tack Johanna, det värmer verkligen att du uppskattade utbildningen. Livsviktig kunskap, helt klart! ❤️‍🩹 Thinea AB
  • 2022-03-01 Insamlad av företaget
    1. Mycket bra bemötande av Lars.
    2. Inga speciellt förväntningar, eftersom jag har varit med i såna kurs MEN jag blev glad överraskad på vilket sätt Lars gick igenom utbildningen. Nytänkande.
    3. Mycket nöjd med utbildningen.
    Stort tack Ivannia för den fina recensionen. En brandutbildning nästa gång så är du varmt välkommen! 🔥 Thinea AB
  • 2022-02-27 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar varmt Thinea AB´s HLR utbildning.
    Lars Johdet är en helt fantastisk instruktör. Hans lugn och peppande förmåga att förklara stegen och hur man använder en hjärtstartare fick samtliga i gruppen att glömma vara vi var och gå all in och verkligen rädda livet på vår docka Anne. Kunde inte föreställa mig innan hur jobbigt det var och ändå gav man inte upp.
    Det var en skön känsla i hela kroppen efter utbildningen att nu kan jag faktiskt rädda ett liv om situationen uppstår. Är nu en stolt livräddare tack vare Lars.
    Oj! Stort tack för detta omdöme. Det värmer verkligen att jag lyckades få in dig i den känslan. Jag hoppas du aldrig behöver använda denna kunskap. Thinea AB
  • 2022-02-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av trevlig person.
    Jag hade höga förväntningar som Tinea levde upp till med råge.
    Oerhört nyttig utbildning i HLR men även tips om något fastnar i luftvägarna.
    Tack.
    Stort tack för värmande ord Ove, hoppas du aldrig behöver använda kunskapen. Thinea AB
  • 2022-02-24 Insamlad av företaget
    Kontakten med Thinea och framförallt Lars har varit riktigt bra, han ser till kundens bästa och lyssnar på kundens önskemål.
    Thinea har bytt rökluckor, de har även hand om allt inom brand hos oss.
    Vi upplever att Lars på Thinea är lätt och snabb att få tag i, vilket verkligen underlättar för oss då vi har en teater verksamhet där saker och ting måste fixas oftast igår när det händer något.
    Vi är verkligen nöjda med Thinea!
    Stort tack för omdömet, det värmer verkligen att ni upplever vår leverans som snabb och träffsäker. Thinea AB
  • 2022-02-24 Insamlad av företaget
    Kan varm rekommenderas! Vår tekniker gick verkligen in för att lösa vårt problem. Dessutom enligt vår uppfattning kostnadseffektivt. Kan inte vara mer nöjd.
    Stort tack för omdömet, det är alltid utmanande med ombyggnationer. Hoppas projektet kan fortsätta friktionsfritt för er. Tveka inte att höra av er om ni stöter på patrull på vägen. Thinea AB