Thomas Glaad AB

3.0

4 omdömen om Thomas Glaad AB

Ulf Lars Gösta S
Skrev om Thomas Glaad AB

Fick offerter på arbeta att täta mellan vägg och tätningslister ovan LECABLOCK mot vägg under mark. Det blev ett till synes väldigt bra samt återställning till det bättre. Man kom med förslag under arbetet att man kan göra det bättre än hur det var från början utfört av ett annat företag för 20 år sedan. Vi gick igenom innan på plats vid igång startande av jobbet så vi tillsammans kunde se att vad som skulle göras, även om vi hade fått offert på jobbet. Vi är nöjda!

OLA B
Skrev om Thomas Glaad AB

Uppdaterad info. Grävde upp längs huset pga vi fått bygglov för utbyggnad. Visade sig att dräneringsjobbet inte var fackmannamässigt utförd. Hittade dessutom massor med rester/skräp, som handskar och använda penslar osv, som de valt att gräva ner. Mycket missnöjd Dränerade om vårat hus. Nu 4 månader efteråt inser man problemet. Dokumentationen var knapp även om jag efterfrågat det när vi skrev avtalet. Nu har vi fått vattengenomslag i källaren trots allt. Hängrännor och dagvattensystemet som de arrangerade sattes...

Sune L
Skrev om Thomas Glaad AB

Anlita Thomas Glaad AB för att dränera vårat hus och bila ut vårat källargolv på 150 kvm och isolera och lägga golvvärme. Tog in flera offerter som jag jämförde med och Thomas firma var inte billigast men den som visste vad dom prata om och gav bäst förtroende. Vi fick ett fast pris på både källargolvet och dräneringen och allt flöt på väldigt smidigt. Vi är supernöjda med både Thomas och hans medarbetare som varit lätta att prata och att ha med och göra. Vi kan varmt rekommendera Thomas Glaad AB när ni ska dränera huset eller renovera källaren. Med vänlig hälsning Lars Jonsson

Hanna  H
Skrev om Thomas Glaad AB

Vi anlitade Thomas Glaad för att dränera vårt hus. Thomas Glaad har bemött oss riktigt dåligt. Han har lagt på orimliga kostnader och blåst oss på mycket pengar. Ljuger om kostnader som vi kollat upp inte stämmer. Han skriker och hotar i telefon. Har kört sönder vårt hustak och vägrar återställa det. Hans personal, de två vi träffat är superduktiga och trevliga men problemet ligger hos Thomas som inte är en ärlig eller trevlig människa.