Thomas Glaad AB

Mosstenabacken 10, 124 32 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Thomas Glaad AB

• Sune L skrev om Thomas Glaad AB
    Anlita Thomas Glaad AB för att dränera vårat hus och bila ut vårat källargolv på 150 kvm och isolera och lägga golvvärme. Tog in flera offerter som jag jämförde med och Thomas firma var inte billigast men den som visste vad dom prata om och gav bäst förtroende. Vi fick ett fast pris på både källargolvet och dräneringen och allt flöt på väldigt smidigt. Vi är supernöjda med både Thomas och hans medarbetare som varit lätta att prata och att ha med och göra. Vi kan varmt rekommendera Thomas Glaad AB när ni ska dränera huset eller renovera källaren.

Med vänlig hälsning
    Lars Jonsson Läs mer
  • Hanna H skrev om Thomas Glaad AB
    Vi anlitade Thomas Glaad för att dränera vårt hus. Thomas Glaad har bemött oss riktigt dåligt. Han har lagt på orimliga kostnader och blåst oss på mycket pengar. Ljuger om kostnader som vi kollat upp inte stämmer. Han skriker och hotar i telefon. Har kört sönder vårt hustak och vägrar återställa det.
    Hans personal, de två vi träffat är superduktiga och trevliga men problemet ligger hos Thomas som inte är en ärlig eller trevlig människa. Läs mer