Alla kategorier Fönster Västra Götaland Göteborg TK Fönsterbyte AB
Rekommenderat företag 2016 - TK Fönsterbyte AB
Rekommenderat företag 2015 - TK Fönsterbyte AB

TK Fönsterbyte AB

Bögatan 32, 412 72 Göteborg — Visa karta

Vi på TK Fönsterbyte AB är specialister på kompletta fönsterbyten sedan 2004! Vi tar oss an hela jobbet från rådgivning, måttagning och offert till montage samt slutrengöring. Vi har egna montörer, snickare och plåtslagare och vi jobbar snabbt och effektivt. Vi jobbar stenhårt för att ni ska bli nöjda med oss och därför har vi Sveriges nöjdaste kunder för 5e året i rad! Ni kan vara trygga när ni byter fönster med oss, vi har högsta kreditvärdighet AAA sedan 2013 och fortsätter kämpa för långsiktiga relationer och nya nöjda kunder, kontakta oss så ser vi till att hjälpa er på bästa sätt!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 31 kunder tycker om TK Fönsterbyte AB

• Björn F
    Björn F skrev om TK Fönsterbyte AB
    Mycket profitionelt utfört arbete
  • Åke J
    Åke J skrev om TK Fönsterbyte AB
    Hela köpet från första kontakt till helt färdigt montage gick mycket lugnt avspänt och proffsigt till.
    Säljaren lugn och kunnig.
    Montörerna uppträdde bra och störde mycket lite. Städade väl efter sig. Gjorde ringa eller ingen skada på fönsteromgivning vilket är en bedrift eftersom huset är över 75 år gammalt. Vi är helt nöjda.
  • Alma T
    Alma T skrev om TK Fönsterbyte AB
    Vi är jätte nöjda med arbetet och det är gjort mycket proffsigt. Väll organiserat och trevliga. Vi rekommenderar er till alla!
  • Tove A
    Tove A skrev om TK Fönsterbyte AB
    Vi är jättenöjda med nyinstallation av fönster och balkongdörr i hela huset :) snabbt och proffsigt gjort, superfint :)
  • Hans L
    Hans L skrev om TK Fönsterbyte AB
    Bra fönster och ett snabbt och proffsigt montage!
  • Connny E
    Connny E skrev om TK Fönsterbyte AB
    Justering av fönster/dörrparti efter tidigare installation (4 år sen). Önskade justering av fönsterna/dörrarna och kontaktade TK gruppen i samband med grannens beställning (nya fönster). De hörde av sig och justerade partierna trots att garantin hade löpt ut och har inte tagit betalt för detta. Gick snabbt och justeringen blev exakt som jag önskade😃👍
  • Jonny J
    Jonny J skrev om TK Fönsterbyte AB
    Vi är jättenöjda. Synd att det blir lite fukt på rutorna på baksidan men det hade vi nästan räknat med.
  • Anders W
    Anders W skrev om TK Fönsterbyte AB
    Mycket skickliga och proffsiga snyggt och fint arbete
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om TK Fönsterbyte AB
    Mycket proffsigt och bra bemötande.
  • Inger & Lars O
    Inger & Lars O skrev om TK Fönsterbyte AB
    Trevligt bemötande av all personal och duktiga hantverkare.
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om TK Fönsterbyte AB
    Bra produkter, hela vägen från fördelning till montage. Dock vissa missar av montörerna.
  • Lars Olof E
    Lars Olof E skrev om TK Fönsterbyte AB
    Trevliga killar som jobbade snabb och bra. Väldigt nöjda . Högsta betyg. . Mvh Lucie och Lasse Ekvall. 👍
  • Kjell Martin H
    Kjell Martin H skrev om TK Fönsterbyte AB
    Bytet gick snabbt och effektivt och är nöjd med arbetet som gjorts och fönsterna fungerar bra.
  • Marcin G
    Marcin G skrev om TK Fönsterbyte AB
    Trevligt bemötande, trevliga hantverkare. Smidigt vid själva bytet av fönster.
  • Stefan Q
    Stefan Q skrev om TK Fönsterbyte AB
    Allt har funkat bra.
    Men vi skulle ha altandörr och fönster satta i linjer med yttervägg men det gick inte då en luft-luftpump satt i vägen. Men med bättre kommunikation hade vi kunnat lösa det ändå.
  • Haris S
    Haris S skrev om TK Fönsterbyte AB
    Hej!
    Jag skulle vilja tacka Stefan för bra bemötande som kund. Han jobbar på ett väldigt bra sätt och alla de killar som har varit och jobbat hemma hos oss.
    Mvh familjen. Skaljic
  • Sven Ingvar C
    Sven Ingvar C skrev om TK Fönsterbyte AB
    Har köpt nya fönster i två omgångar under 2015. Mycket nöjd med bemötandet och hur jobbet utfördes. Inget krångel, snabbt och väl utfört.
  • Susanne B
    Susanne B skrev om TK Fönsterbyte AB
    Supernöjda! Snabba att svara på mail, snabba att komma på hembesök för offert, snabb leverans och för att inte tala om monterandet. Vi rekommenderar TK-gruppen till alla!!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om TK Fönsterbyte AB
    Mycket prisvärda och snabba byten av fönster, 👍
  • Carlo L
    Carlo L skrev om TK Fönsterbyte AB
    Det gick fort och byta alla fönster 1, 5 dagar för cirka 15 fönstet och två dörrar det är bra , det som är dåligt är ingen av dem som jobbade hos mig kunde svenska så om man vill förklara nåt till dem då var dem tvungna att ringa nån som kan svenska, och jag tycker deras "fenish" är inte så jätte bra med tanken på listor runtom fönstrar och dörrar ( listorna sitter inte kant i kan som dem ska )
  • Per-ola M
    Per-ola M skrev om TK Fönsterbyte AB
    Bra utfört arbete. Bra pris. Svårt med språket.
  • Bo T
    Bo T skrev om TK Fönsterbyte AB
    De lede helt klart upp till sitt rykte och alla referenser jag läst och de är inte få, även mina förväntningar är helt uppfyllda. Helt enkelt så har de skött sina åtaganden mycket bra, rätat till sin små anmärkningar omgående.
  • Jenny & Ann-kristin Ö
    Jenny & Ann-kristin Ö skrev om TK Fönsterbyte AB
    Snabba, proffsiga, trevliga ja allt var positivt.
    Tk-Gruppen bytte våra fönster samt satte upp markiser. Det tog den tiden dom sagt. Det var rent och fint efter då dom tog med allt gammalt. Trevligt bemötande från säljare och dom som utför. Fick ett problem med markisen som dom fixade i princip dagen efter jag ringde om det, kostnadsfritt.
    Kan varmt rekommendera detta företag.
  • Slobodan T
    Slobodan T skrev om TK Fönsterbyte AB
    Bra jobbat! Bra pvc fönster! Snabbt gjort !
  • Niclas T
    Niclas T skrev om TK Fönsterbyte AB
    Snabbt och smidigt. Hade ett väl inarbetat team som man märkte att de gjort jobbet många gånger förut. En ruta hade en liten repa, byttes på garanti utan några problem.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om TK Fönsterbyte AB
    Ett bra företag känns det som. Ett fönster var det fullt med märkliga ringar på märkte vi efter en månad, de kom och bytte till ett nytt ganska omgående och utan tjafs.
  • Björn K
    Björn K skrev om TK Fönsterbyte AB
    Bra bemötande. Enligt förväntan
  • Harald J
    Harald J skrev om TK Fönsterbyte AB
    De var bra pris. Effektiv och snabb installation
  • Catherine P
    Catherine P skrev om TK Fönsterbyte AB
    Rekommenderas! Ordnade snabbt och effektivt med fönsterbyte. Valuta för pengarna.
  • Bo W
    Bo W skrev om TK Fönsterbyte AB
    Säljaren gav bra svar och tips samt återkom omedelbart med offert på vad vi överenskommit.
    Installationen utfördes snabbt och professionellt på utlovad dag.
    Dessutom skyddades allt mot damm och nedsmutsning och städning och återställning var utmärkt.
    Ett mycket bra arbete!
  • Alf
    Alf skrev om TK Fönsterbyte AB
    Gick in på www.tkgruppen.com och mailade över min fönsterförfrågan på PVC-fönster. Redan dagen efter blev jag uppringd med ett pris som lät kanon varvid en representant från TK-Gruppen besökte mig och kontrollmätte mina 14 fönster. Utlovad leveranstid var 6v men fick fönstren redan efter 5v. 1 1/2 dag tog jobbet och det blev snyggt och fräscht. Och dessutom blev det genast varmare och tystare inne. Kan varmt rekommendera TK-Gruppen!

Bögatan 32, 412 72 Göteborg