Trädnu AB

Trädnu AB

trad.nu
  • BadgeNineYears

På Trädnu är vi certifierade och välutbildade arborister som dagligen arbetar med trädfällning, beskärning av träd, vi jobbar även med ren skogsavverkning. Med över 25 års erfarenhet i branschen kan vi med stor omsorg hjälpa alla våra kunder; privatpersoner, företag och offentlig verksamhet med allt inom trädfällning, trädvård...

647 omdömen om Trädnu AB

Ingela E
Skrev om Trädnu AB

Proffsigt bemötande. Meddelar i tid när ni kommer. Håller den tiden! Jag hade stora förväntningar och de infriades på bästa sätt. Jag beställde ansning av tuijahäck och hamling av tre lindar. Proffsigt utfört arbete, trevligt bemötande och snyggt städat. Stort plus för att det är samma arborist som kommer varje gång!

Anders W
Skrev om Trädnu AB

Bra bemötande, trevliga. Klarade dock inte av att beskära höjden på tujan som de skulle göra. De hade anlitat en annan aborist som inte sett bilder eller varit på plats innan, hade därför inte förutsättningar att klara detta jobb. Han var ändå duktiga och fick fin form på det som beskärdes. Fick även bra tips från honom.

Axel B
Skrev om Trädnu AB

Bra kommunikation och arbete från start till slut. Gallrade ur och minskade ner ett körsbärsträd som blivit för stort. Jättenöjda.

Björn J
Skrev om Trädnu AB

Andra uppdraget hos oss under 10år. Tar ned träd i trånga lägen snyggt o (synbart) enkelt. Har gjort jobb för grannarna också på min rekommendation.

Ulla S
Skrev om Trädnu AB

Jag hade en hängpil som blivit oroväckande hög och lite lutande..Ni kapade den ca 15 m över jorden. Sedan kapade ni 2 träd ca 2-3 meter på höjden. Ni inte bara gjorde ett bra jobb, utan var också mycket trevliga, hälsar Ulla Söderlund

Ebba K
Skrev om Trädnu AB

Fint bemötande, snabbt och säkert arbetat samt bra sorterat och uppsågat.

Bengt K
Skrev om Trädnu AB

Snabbt korrekt och trevligt. Öppen dialog och tips.

Jan S
Skrev om Trädnu AB

Proffsiga och trevliga. Kunde hjälpa mig snabbt med kranbil att ta ner några svåra träd. Snyggt städat.

Inger B
Skrev om Trädnu AB

Smidigt och professionellt, mycket nöjd

Sven H
Skrev om Trädnu AB

Smidigt handlagt, utfört arbetet t.o.m. tidigare än utlovat

Milka H
Skrev om Trädnu AB

Jobbet gjordes snabbt, proffsigt och enligt önskemål av trevliga killar!

Per R
Skrev om Trädnu AB

Trevliga att ha att göra med. Och vad jag utan kunskap i ämnet bedömer som kunniga. Dock lite svåra att boka tid med men det kan ju bero på att de vill samordna mitt jobb med andra jobb för att hålla ner kostnaderna men ett svar/kvitto på skickade mejl hade varit bra så man vet att det kommit fram.

Anita S
Skrev om Trädnu AB

Trevligt bemötande och snabbt utfört jobb. Tog ner ett gammalt träd, detta gjordes väldigt snabbt och fint. Är nöjd med resultatet

Karin D
Skrev om Trädnu AB

Fungerade utmärkt, mycket nöjda!

Hans E
Skrev om Trädnu AB

Beskärning äppelträd. Snabbt svar på förfrågan. Väl utfört jobb, inom överrenskommen tidsram.

Aktiebolaget C
Skrev om Trädnu AB

Toppen proffsigt utfört arbete snabbt och effektivt

Alf L
Skrev om Trädnu AB

Snabbt, säkert, prisvärt, trevligt bemötande av trädfällaren.

Grabbarna B
Skrev om Trädnu AB

Proffsiga på allt dom gör. Rekommenderas

Kerstin J
Skrev om Trädnu AB

Haft kontakt med Trädnu vid 2 tillfällen. Båda gångerna fick jag snabb återkoppling efter min förfrågan. Arbetet utfördes inom avtalad tid. Mycket nöjd med det utförda arbetet, nedtagning av häck och rhododendron samt hamling av en riktigt storl lind.. Inga grenar lämnades kvar, snyggt upprensning efter utfört arbete

Barbro L
Skrev om Trädnu AB

Mycket väl utfört arbete. Trevligt bemötande.

Mona M
Skrev om Trädnu AB

Kunniga, och trevliga samt ett korrekt bemötande!

Curt F
Skrev om Trädnu AB

Trevlig personal och gör perfekt jobb , rekommenderas varmt !

Eva B
Skrev om Trädnu AB

Trädnu hjälpte oss med kort varsel att ta ner två stora träd. De klarade det hela galant

Ranja A
Skrev om Trädnu AB

Professionellt utfört med bra resultat. Joakim var snabb på att svara när vi kontaktade honom och såg till att prioritera tjänsten (trädfällning) som vi önskade skulle utföras. Kan varmt rekommendera honom.

Erik A
Skrev om Trädnu AB

utmärk bemötande. ,Aldrig några problem. Har haft hjälp av träd.nu vid flera tillfällen, att ta ner träd som blivit för stora på tomten. Snabbt och enkelt med nedtagning samt bortforsling. Är mycket nöjd med företaget

Eva A
Skrev om Trädnu AB

Bra jobbat av Stefan. Lyhörd för våra önskemål.

Ulf J
Skrev om Trädnu AB

Proffsigt genomförande, och bra utfört arbete. Kostnaden var något hög för fällning av trädet, men det vägdes upp av ovanstående och att jag innan arbetet gjordes fick reda på vad det skulle kosta.

Anna J

Toppen ! En skicklig man och mycket noggrann

Mats J
Skrev om Trädnu AB

Väldigt proffsig och ger väldigt bra service. Och ser inga problem bara möjligheter Mats

Lars Erik Magnus W

Otroligt smidigt. Från offert till utförande. Väldigt trevlig och proffsig personal. Totalt intryck = supernöjd.

Tor S
Skrev om Trädnu AB

Trevligt bemötande och mycket proffsiga i själva utförandet av arbetet. Informativ genomgång hur arbetet kommer att utföras. Ett mycket stort träd skulle tas ner. Verkligen på det sämsta stället i vår trädgård men med deras yrkesskicklighet så är nu trädet borta och det gick väldigt bra. Vi var verkligen oroliga . Hur kommer det att fungera . Men kände när kranbil och folk var på plats att detta har de gjort förut. Vi hade fått rekommendationer. Och vi rekommenderar gärna vidare Trädnu,

Karl N
Skrev om Trädnu AB

Trevliga, proffsiga och bra att ha att göra med. Resultatet är vi väldigt nöjda med.

Rune G
Skrev om Trädnu AB

Kom på avtalad tid. Arbetet utfört enl. mitt önskemål. Bortforsling av grenar helt OK.

Per A
Skrev om Trädnu AB

Kom snabbt när vårt plommonträd hade knäckts i stormen. Hjälpte även till att svara på frågor och kom med råd om andra träd i trädgården.

Knut E
Skrev om Trädnu AB

Toppen kan inte vara bättre, kommer att rekommendera trädnu å det varmaste.

Bernt S
Skrev om Trädnu AB

Ett missförstånd orsakade en del problem för oss men rättades till av företaget och slutresultatet blev till belåtenhet Stubbfräsning + kapning Mvh Göran Floda

Tord I
Skrev om Trädnu AB

Trevligt och lösningsorienterat bemötande. Väl utfört arbete som vittnar om hög yrkesskicklighet.

Lars C
Skrev om Trädnu AB

Mycket bra. Snabba, noggranna och trevliga

Mohamed J

Fantastiskt hjälpsamma Professional arbete

Martin W
Skrev om Trädnu AB

Superförtroende en riktigt go gubbe o kunnig.

Anneli S
Skrev om Trädnu AB

Nedtagning av ek och bortfräsning av stubben gick galant. Det blev lite ändring i tidsschemat men det kommunicerades bra. De höll vad de lovade, trevligt bemötande och priset var bra.

Leif R
Skrev om Trädnu AB

Trädfällning. Trevligt bemötande. Verkade kunniga.

Erik R

proffsigt,vänligt, bra pris.....................

Karl-Henrik L
Skrev om Trädnu AB

Uför alltid jobbet väldigt proffsigt. Har anlitat Trädnu 3 gånger och har varit lika nöjd varje gång. Rekomenderas!!

Piotr K
Skrev om Trädnu AB

Det är helt ok, arbetet har utförts bra och fort, men ganska dyrt.

Tegu A
Skrev om Trädnu AB

Fantastisk service och professionalism Jag kan inte nog rekommendera Trädnu nog för deras utmärkta arbete. Jag hade problem med ett par gamla träd på min egendom som behövde tas hand om och hade hört talas omTrädnu från en granne som hade använt deras tjänster tidigare. Från början till slut var jag imponerad av deras professionalism. De var punktliga och mycket kunniga när de utvärderade träden och gav mig råd om vilka åtgärder som behövdes. Det märktes verkligen att de hade expertis inom området och tog sig tid att...

Kerstin B
Skrev om Trädnu AB

Snabb och bra hjälp med mitt yräd!

Linda K
Skrev om Trädnu AB

Snabba att svara och komma ut på jobb. Proffsigt bemötande

Mikael L
Skrev om Trädnu AB

Expertisen och professionaliteten var imponerande, och kommunikationen var klar och tydlig. Arboristen visade stor respekt för trädet och dess hälsa, vilket resulterade i en säker och estetiskt tilltalande beskärning. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera denna arborist till alla som behöver professionell trädvård.

Roland S
Skrev om Trädnu AB

Snabb och skicklig och gjorde arbetet helt som vi ville ha det