Trädnu AB

Trädnu AB

På Trädnu är vi certifierade och välutbildade arborister som dagligen arbetar med trädfällning, beskärning av träd, vi jobbar även med ren skogsavverkning. Med över 20 års erfarenhet i branschen kan vi med stor omsorg hjälpa alla våra kunder; privatpersoner, företag och offentlig verksamhet med allt inom trädfällning, trädvård eller avverkning av skog.

Vi finns och är aktiva i hela Västra Götalands län men utgår från Göteborg. Här är vi verksamma i Partille, Härryda, Lerum, Mölndal, Landvetter och Mölnlycke med omnejd.

Samtliga uppdrag vi tar på oss är fullt försäkrade av Länsförsäkringar och givetvis innehar vi F-skattesedel. Alla våra uppdrag börjar med personlig telefonkontakt som sedan följs upp av ett konsultationsbesök, som givetvis är kostnadsfritt. Under konsultationen diskuterar vi fram den bästa lösningen för just dig.

Läs vad 498 kunder tycker om Trädnu AB 2

2022-09-28 Verifierad kund
    Proffsigt på alla sätt. Trevligt bemötande. Följde offerten precis.
    Allt perfekt
    Fungerat klockrent
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevliga och lätta att ha och göra med. Gjorde ett bra jobb med att ta ner de 3 träd vi bett om. Lämnade det rent och snyggt efter sig.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Bra utförd tjänst och god service!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi beskar vårt körsbärsträd med företaget. Vi ville få ner det mycket på höjden och fick svar i samband med offert att vi kunde få ner det ca 50% av höjden. Lät mycket men vi är ju inga experter. Han som klippte trädet (ej samma person som gett offert) var proffesionell och gjorde ett bra gallringsjobb, men höjden är i princip densamma som innan, max 5-10% lägre än innan. Tycker det kunde varit tydligare från start att det inte gick att ta på höjden.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bra och vänlig service. Rekommenderas.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och service. Skickliga!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Allt va bra
    Killarna toppen
    Kan inte klaga på något
    2022-08-22 Verifierad kund
    Hej
    Kom snabbt efter beställning av beskärning av granhäck och skötte allt på ett bra sätt
    //Åsa
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi är Jätte nöjda med arboristen och hans jobb. Jag upplevde att återkoppling efter hen vart här och tittat dröjde , jag fick Maila och fråga när de tänkte komma.Det spelar ingen roll om det tar en vecka eller fem, viktigt för kunden att få ett datum, när jobbet ska utföras. Mvh Malin
    2022-08-17 Verifierad kund
    Positivt mottagande och snabb, professionell hantering, bra planläggning. Arbetet genomfört fyller förväntningar. Trevligt bemötande även av operatören.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Vi ville ha ett träd kapat samt några träd beskärda i rätt stor omfattning vid garaget och i trädgården.
    Efter väntetid på några veckor efter vi hade fyllt i formuläret på nätet fick vi besök för genomgång av vad som skulle göras.
    Sedan gick det snabbt och smidigt och i enlighet med våra önskemål. Vi är väldigt nöjda med utfört arbete och att det blev som vi hade tänkt oss.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabbt utförande. En miss i utförandet men som snabbt åtgärdades efter kontakt! Nöjda!
    2022-08-16 Verifierad kund
    Snabb och proffsig hjälp! Vi kände oss väl omhändertagna.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Proffsigt och snabbt utfört utan problem.
    De tog ner två stora björkar, en sälg och röjde en gammal tallhäck som även bestod av sly o andra mindre träd. Mycket nöjd med träd.nu och kan rekommendera dem.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Svarade i telefon.Kom snabbt pga akut läge. Kunnig kille som kom.Både med sågen och om trädet.Rimligt pris.
    Jag är Nöjd.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Snabba och fäller med höga precision.
    Rekommenderas varmt!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Beskärning och klippning av träd och häck. Mycket bra diskussion och utförande. Mycket nöjda.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Snabbt, effektivt och pricksäkert!
    Stor barkborregran fälld.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt. Mycket nöjd.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Mycket bra bemött..det dröjde dock ett tag innan ni hörde av er efter vår förfrågan.
    Arbetet sköttes utmärkt.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Ett vänligt bemötande och ett kunnigt och professionellt utfört arbete.
    Tydlig, snabb och säker.
    Valet att anlita var enkelt
    2022-06-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabba, och bra rådgivning kring vilka träd som var värda att spara.
  • Kareby Bil
    skrev om Trädnu AB
    2022-06-22 Verifierad kund
    Proffsigt utfört jobb. Jag blev mycket nöjd med resultatet.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Kvick respons på förfrågan. Lika snabbt utfört arbete.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vi ville fälla ner en väldigt stor tuja framför vårt hus. Skickade in en offertförfrågan och fick snabb respons. Bra pris och bra utfört arbete! Har inget att klaga på.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väl bemött, väl utfört, proffesionellt. kommer troligen anlita igen om priset är rimligt.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande!
    Snabb besiktande av arbetet och bra offert .
    Trädfällning och bortforsling gick på under en timme .
    En cypress på 6,5 m fälldes smidigt och lyftes undan ,samt ett flertal stora björkgrenar av en arborist.

Helt nöjd med arbetet.
    Kan rekommenderas
    Glenn i Mölndal .
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda. Kunniga och trevliga var de, både Alma och de 2 arboristerna. Vi kommer att rekommendera Trädnu till våra vänner och bekanta. De tog bort och glesade ut döda grenar i 150-åriga gamla askar, fällde 2 döda stora träd och lämnade kvar 2 högstubbar för den biologiska mångfalden. Tack från oss. Karin och Ove Bramstång
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket bra och snabb service med trevliga term, det kan jag rekommenderas och hjälpsam med allt " Stor Tack"
    Med vänlig hälsning.
    Pranee /Sävedalen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Bra och snabb service
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevliga killar. Effektivt o bra.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Snabba och duktiga på arboristarbeten
    2022-05-19 Verifierad kund
    Snabb och tydlig kommunikation och väl utfört arbete. Rekommenderas!
    2022-05-17 Verifierad kund
    vi är fullt belåtna med ert agerande vid trädfällning. snabba och mycket trevliga arborister. Trevligt bemötande från första stund vid beställning per telefon.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Fantastiskt bra service och resultat från Trädnu AB. Finns inget att invända mot, de gör ett riktigt bra jobb.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Inte ens nära att utföra jobbet enligt avtalat! Extremt dyrt gent imot alla konkurenter!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Effektiv, trevlig och hjälpsam
    2022-05-02 Verifierad kund
    Dök upp i tid. Gjorde ett bra jobb till rimligt pris.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag anlitade Trädnu för beskärning av ett frukträd, och kronreducering av en ask inkl bortforsling av alla grenar och klipp. Trevlig bemötande, snabbt svar samt väl utfört jobb:-).
    2022-04-25 Verifierad kund
    Snabb och trevlig kontakt samt väl utfört arbete. Mycket nöjd.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Allt blev som avtalat. Grenar togs bort från en björk.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Bra och duktiga, snabba. Jag hade velat veta att bortforsling av flis inte ingår vid stubbfräsning.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Gick väldigt enkelt o fort ifrån förfrågan till utfört uppdrag!
    2022-04-13 Verifierad kund
    Snabb service. Leverans enligt vad vi kommit överens om och till sagt pris. Har bara positivt att säga.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Smidigt, enkelt och professionellt utfört, kan starkt rekommendera.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande och bra utfört jobb.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Mycket bra. Snabbt, effektivt och kom på utlovad tid.