Trädnu AB

Trädnu AB

På Trädnu är vi certifierade och välutbildade arborister som dagligen arbetar med trädfällning, beskärning av träd, vi jobbar även med ren skogsavverkning. Med över 20 års erfarenhet i branschen kan vi med stor omsorg hjälpa alla våra kunder; privatpersoner, företag och offentlig verksamhet med allt inom trädfällning, trädvård eller avverkning av skog.

Vi finns och är aktiva i hela Västra Götalands län men utgår från Göteborg. Här är vi verksamma i Partille, Härryda, Lerum, Mölndal, Landvetter och Mölnlycke med omnejd.

Samtliga uppdrag vi tar på oss är fullt försäkrade av Länsförsäkringar och givetvis innehar vi F-skattesedel. Alla våra uppdrag börjar med personlig telefonkontakt som sedan följs upp av ett konsultationsbesök, som givetvis är kostnadsfritt. Under konsultationen diskuterar vi fram den bästa lösningen för just dig.

Läs vad 349 kunder tycker om Trädnu AB 2

• Therése L
    2021-05-07
    Bra bemötande, snabbt gjort jobb och väldigt effektivt gjort.
    2021-05-06
    Fick hjälp med att fälla ett skadat träd - jättetrevligt bemötande och snabb och proffsig hjälp! Bara plus, rekommenderar!
  • Ingrid S
    2021-04-30
    Spontan kontakt med Trädnu, då jag länge oroat mig för tre stycken mycket gamla och höga björkar på tomten.
    Professionell bedömning, som visade sig stämma då björkarna var fällda. Två av dem, som fälldes hade mycket riktigt börjat ruttna.
    Dessutom mycket trevligt bemötande och hög kompetens vid utfört arbete. Imponerande! Tomten lämnades ren och snygg! Allt från nedtagning till stubbfräsning var klart på mindre än ett dygn. Helnöjd med företaget Trädnu!
    2021-04-30
    Trädfällning, som sköttes mycket proffsigt
    2021-04-29
    Fälla träd på tomten
    Smidig beställning o kontakt.
    Bra bemötande
    Bra utfört jobb.
    2021-04-28
    Jsg tycker de gav en bra och snabb service.
    2021-04-25
    Vi överenskom fällning av 9 st träd, uppsågade i 3dm-bitar, bortforsling av sly/grenar smt stubbfräsning.
    Kommunikationen var alltid snabb, tydlig och informativ.
    Mina förväntningar överträffades, där stor flexibilitet och oklanderlig förmåga att hålla tider var utmärkande
    Sammanfattningsvis en aktör som får mina fulla rekommendationer för ett snyggt och prisvärt utförande utan överraskningar
    2021-04-23
    Vi fick hjälp att ta ner ett stort mammutträd. 10-12 meter.
    Väldigt tillmötesgående, ordning o reda.
    Ett snabbt o bra arbete utfört till ett rimligt pris.
    2021-04-23
    Snabb och effektiv hjälp med fällning av ett träd som var sjukt och stod lutande mot både parkering och byggnad. Proffsigt.
    2021-04-23
    Lyhörd för önskemål. Yrkesskicklig. Kommer att anlita dem nästa gång.
    2021-04-23
    Träd.nu fällde tre femtonmeters. En alm och två ask, samt hamlade en lönn. Rot-avdrag(!) var avgörande för mitt beslut och jag är väldigt nöjd. Snabbt och med precision nära en byggnad. Sen hade jag ett tre veckors träningspass... och ved för två vintrar.
    2021-04-23
    Grabbarna med resurser och kunskap
    2021-04-23
    Enkelt, proffsigt, trevligt och värt pengarna när dom hjälpte mig minska ner ett stort körsbärsträd.
    2021-04-23
    Hög kvalitet och en rimlig prisbild
    2021-04-23
    Snabb, säkert och proffsigt.Väldigt nöjd
    2021-04-23
    Enkla att ha att göra med.
    Rekommenderas varmt!
    2021-04-17
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande när vi fick hjälp med att fälla ett skadat träd. Vi är helnöjda och kan bara rekommendera Trädnu AB.
    2021-04-14
    Beställde trädfällning och borttransport av 3 stora och några mindre träd samt prydnadsbuskar och två häckar. Träd nu gjorde en tydlig offert och var flexibla. Jobbet utfördes snabbt och de städade upp tomten föredömligt. Borttransport av allt gjordes dagen därpå. Rekommenderas varmt.
    2021-04-14
    Very professional and nice people to work with! will definitely use your service again!!
    2021-04-12
    Nedklippning av Tujahäck. De var snabba att svara och att boka upp tid, även snabbt jobb.Tyvärr lite för snabbt då detta gick ut över kvaliteten. Och väldigt dyr timpenning blev det! Men mycket trevligt bemötande.

Efter samtal med ägaren blev alla till slut nöjda!
    2021-04-10
    Hade stor björk att bli av med på tomten.
    Snabbt och väl bemött.
    Fällning och bortforsling av ris.
    Mycket proffsiga, trevliga och kvicka.

Rekommenderar till alla jag känner.
    2021-04-08
    Trevliga, snabba och bra pris!
  • Roland G
    2021-04-07
    Min Nutkacypress var fin men blev för stor och skuggade för mycket. Jag kontaktade Trad.nu som kom snabbt och på ett mycket proffsigt sätt tog ner cypressen utan att skada rhododendronbuskagen runt om. Jag är mycket nöjd.
    Lars i Partille
    2021-04-04
    Proffsigt och snabbt utfört jobb.
    2021-03-31
    Jättenöjd med både kommunikation och utförande! Rekommenderas! Riktiga proffs!
  • Therése L
    2021-03-30
    Vi beställde fällning av två träd samt beskärning av ett äppleträd. Vi fick snabb återkoppling på vår begäran om offert och från att vi accepterade den så kunde de komma till oss redan inom en vecka.

De kom på utsatt tid, gjorde ett väldigt bra jobb, samt de var snabba och effektiva.
    2021-03-29
    Sammanfattningsvis var gänget otroligt proffsiga och utförde jobbet både snabbt och smidigt. Rekommenderar verkligen!
    2021-03-29
    Bra bemötande
    Höll vad de lovade
    Lyssnade på mina önskemål och genomförde jobbet precis så
    Beskärning av ett gammalt stort körsbärsträd
    2021-03-24
    Trevlig kontakt i telefon. Positiv attityd. Lite dyr dock men gick ner i pris när jag protesterade. Snabbt utfört jobb.
  • Anneli S
    2021-03-23
    Fällning av stor tall mellan hus samt stubbfräsning. Kändes tryggt och säkert.
    Snabb hjälp och trevligt bemötande av både trädfällarna och stubbfräsaren.
    Prisvärt och väldigt bra med RUT-avdraget.
    Summering, jättenöjd!
    Om det ska tas ner fler träd så kommer vi att kontaktaTrädnu AB igen.
    2021-03-22
    Snabbt, effektivt, och trevligt bemötande.
    2021-03-22
    Bortforsling av träd.
    Trevlig personal och väl utfört arbete.
    2021-03-19
    Köpte en trädfällning inklusive uppsågning, borttransport av grenverk samt stubbfräsning.

Blev bemött snabbt och tydligt med raka besked. Vid min allmänna förfrågar var dessutom snabbast på plats för att räkna på en offert

Mina förväntningar överträffades av självgående personal som gjorde ett snabb och snygg insats enligt överenskommelse, med guldstjärna för en föredömlig avstädning av arbetsområdet

Sammanfattningsvis mina fullaste rekommendationer
    2021-03-16
    Toppentrevliga och duktiga. Vi har nu ett fint och välansat äppelträd.
    2021-03-16
    Beskärning av gamla äppelträd.
    Mycket trevligt och engagerat bemötande.
    Mina önskemål om beskärningen uppfylldes perfekt genom
    kunnighet och engagemang. Mycket nöjd med det.
    Yrkesskickligheten var absolut värd en femma!
    De hade lagt in annat jobb på vår bokade tid, utan att meddela. Det krånglade till det, men vi löste det.
    2021-03-12
    Klippning av grena på stort träd.
    Snabb återkoppling från planering av uppdrag tills att det var slutfört.
    Trevligt bemötande och ett fin utfört jobb.
    2021-03-12
    Snabbt trevligt med bra bemötande. Riktiga problemlösare. Kanske något dyra.
    2021-03-11
    Bra kommunikation. Kom i tid. Lyhörda.
    Det var riktigt proffsigt👍
    2021-03-10
    Fällning-nedtagning av mycket hög Björk, som beroende av omgivningen togs ned sektionsvis.

Imponerande yrkesskicklighet.

Överträffade mina förväntningar.

Mycket förtroendegivande bemötande.
    2021-03-10
    Fällning av björk.
    - Snabb respons på förfrågan
    - Skäliga priser
    - Utfört omedelbart
    - Väl genomfört uppdrag på överenskommet arbete.
    2021-03-04
    Snabbt utförande, bra dialog.

Klklklklkl
    Ghghtresdftriulöllllllll
    2021-03-04
    Anlitade Trädnu för beskärning av fruktträd. Mycket nöjd med kontakt med företaget samt utfört arbete!
    2021-02-23
    Bra utfört arbete. Trots långt avstånd så tog de jobbet att fälla vårt träd.
    2021-02-03
    Snabbt smidigt proffsigt och trevligt tog dom ner en stor gran jämte ett hus.
    2021-01-27
    Trädfällning. Några bit för bit. Proffsigt arbete. Snabbt arbetat. Trevligt bemötande. Att rekommendera.
    2021-01-20
    Trädfällning
    Professionellr bemött.
    Snabbt svar på förfrågan och snabb service
    2021-01-16
    Trevligt bemötande.
    Inget krångel.
    Arbetet utfört snabbt, hänsynsfullt och snyggt.
    De städade noggrant bort alla rester av grenar.
    Lämnade platsen ren och hel
    2021-01-11
    Ville såga ner några tallar och forsla bort redan nedtagna träd 4-5 st. Dom kom och kollade läget dagen efter samtalet. Vi kom fram till vad som skulle göras och jag fick ett pris redan då. Några dagar senare kom dom, forslade bort det som bestämts. Allt gick snabbt, proffsigt och mycket trevliga killar! Rekommenderas!!!!
    2020-12-28
    Snabba, smidiga och arbete utfört enligt överenskommelse.
    2020-12-14
    Träd nu fällde en stor bok i vår trädgård. Vi är nöjda med deras arbetsinsats!