Tre Partner Communication AB

Tre Partner Communication AB

Ring 036-14 19 67 www.trecom.se
4.0

RingUp Trecom är en oberoende partner som hjälper företag hitta anpassade och kostnadseffektiva lösningar inom telecom, IT & fordonslösningar med över 30års samlad branscherfarenhet. RingUp Trecom har ett väldigt nära samarbete med Telenor, Tre, Tele2, Telia, Phonera & Easy Telefoni. Detta för att ni som företagare ska få bästa...

3 omdömen om Tre Partner Communication AB

Stefan J
Skrev om Tre Partner Communication AB

Anställd på ett företag där man tyvärr bytt till Trecom telefonväxel. Vi har tidigare haft både Telia och Tre, båda har fungerat felfritt. Med Trecoms egna easyapp växel så har det bara strulat. Samtal kommer inte fram. Samtal går inte ringa. De skyller på telefonoperatörer men eftersom företaget tidigare inte haft några problem så återstår bara deras egna växel. Rekommenderas ej!

Erik N
Skrev om Tre Partner Communication AB

Jag fick ett tips från en kollega inom samma bransch som berätta om RingUp Trecoms service. Jag behövde göra lite ändringar på mina abonnemang. Jag ringde då upp företaget och fick prata med med en trevlig kille vid namn Johan som kom ut på besök. att vi bara var 5 anställda och et så litet företag spelade ingen roll. Vi fick ett snabbt, ärligt och bra bemötande och vi flyttade över våra abonnemang till Telenor och deras växel Easy. dom få problemen vi fick vid bytet var enkelt löst från deras egna support. tack för all hjälp!

Jonas T gillar detta
Victor F
Skrev om Tre Partner Communication AB

Extremt nöjd med Trecom. Dom har hjälpt vårt företag med ny växel som gör att vi kan besvara fler samtal vilket ökat vår lönsamhet och kundnöjdhet. Vi köper både abonnemang och telefoner med snabba leveranser och hanteringstider. Kan bara ge högsta tänkbara betyg!!!

Jonas T gillar detta