Alla kategorier Postorder Skåne Malmö Tvns Scandinavia AB

Citadellsvägen 23, 211 18 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Tvns Scandinavia AB

• Jakob J
    Jakob J skrev om Tvns Scandinavia AB
    Trots varningar i tidigare Recos kände jag mig tvungen att beställa en Tobi från Tvins. Jag hatar att stryka och allt som underlättar detta är värt ett försök.

Beställde Tobin på nätet och fick med en Travel Tobi på köpet, NICE!
    Vad som inte var nice var fraktkostnaden på 398 kronor, GALET!

Nu har jag fått hem Tobin och jag tycker att den fungerar rätt bra. Inte lika bra som reklamen eller ett strykjärn, men det kunde man räkna ut innan.
    Så för att sammanfatta det hela kan man skriva på följande sätt:
    Jakob - Strykning 1 - 0
    Tobias B gillar detta
  • Bella S
    Bella S skrev om Tvns Scandinavia AB
    Tobin som jag köpte hos dem eftersom jag är usel på att stryka läkte vatten från maskinen och handtaget var för varmt är bara några av sakerna som var fel på den. Den lät även som en gammal gaggig kaffekokare. Enligt kundtjänst kan de låta så och inte är det ovanligt att den kan lämna några små vattenfläckar på plaggen.

Eftersom det var så många fel ringde vi och påpekade att det var fel på den och nämde alla felen. De lyssnade inte särskilt observant eftersom nu har jag fått hem en faktura där vi måste betala 229 kronor för att vi har packat upp den och använt den. Inte nog med det så fanns det även en lapp där det stod KRAV på. Hotfullt?

Jag har skrivit till dem eftersom jag inte kunde ringa på deras öppettider. Och jag poängterade att den var defekt men de hänvisas bara till att det här ska jag betala eftersom de inte kunde sälja varan... Det är väl klart att de inte kan sälja varan igen, DEN VAR DEFEKT!

Handla endast av detta företaget om du är intresserad av att tjafsa med någon. Det är allt som jag har fått av dem.
  • jose n
    jose n skrev om Tvns Scandinavia AB
    Akta dig för detta företag!
    Var dum nog att köpa en produkt av dem: TOBY, vilken visade sig vara helt värdelös. Varning för deras urusla produkter. Och ännu sämre service. Varan skickades tillbaka oanvänd, men när jag får räkningen har de lagt på 150 kr i kasseringsavgift eftersom tillbehören ansågs vara "använda".

Citadellsvägen 23, 211 18 Malmö