Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Twilfit Sundbyberg

Twilfit Sundbyberg

Landsvägen 55, 172 65 Sundbyberg — Visa karta

Säljer underkläder och konfektion i sverige till kvinnor. Har 62 butiker runtom i landet med servicemedveten och kunnig personal. Sells underwear and cloths in sweden for women. There are 62 stores all over the county with serviceminded and competent sh
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Övriga företag nära Twilfit Sundbyberg:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Joel E:

Läs vad 1 kund tycker om Twilfit Sundbyberg

• Catharina E
    Catharina E skrev om Twilfit Sundbyberg
    Efter många svettiga, avklädda timmar i ett provrum på Twilfit i centrala Sundbyberg kan jag lugnt konstatera att de vet vad service är och är mån om sina kunder. Jag gled in och blev omedelbart tillfrågad om de kunde hjälpa till med någonting. Det tyder enligt mig på en bra butik, bra personal och intresse för sitt arbete. Väl i provrummet sprang säljarna omkring och sökte med ljus och lykta efter rätt underkläder för just mig, en ganska så "besvärlig" kund då det gäller bh:ar då det sällan finns de kupstorlekar jag kräver i vanliga butiker. Jag fick hjälp med hämtning, provning, åsikter, passning och en hel del vänskapligt snack och skratt. Detta utan provisionsbaserad lön vilket är ovanligt.
    Andreas, Andreas, Simon, Simon, Lisa N gillar detta

Landsvägen 55, 172 65 Sundbyberg