Fullständigt inkompetent företag. De har efter drygt fyra månader lyckats göra en korrekt tulldeklaration. *MEN* under tiden har UPS fått för sig att skicka paketet till deras tyska "lost and found" lager. Varken jag eller avsändaren har ansett att paketet är "övergivet", trots det har UPS fått för sig det. UPS Sverige klarar inte av att ta tillbaka paketet för leverans, trots att det är helt och hållet UPS fel att det skickats till Tyskland! Första och sista gången jag väljer att använda detta "sk*t" företag. Säger...
UPS Customer Center
Omdömen totalt
Snittbetyg
1.0
4 omdömen om UPS Customer Center
Visar 4 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
UPS Customer Center
Skrev om
UPS Customer Center
Jag fick mitt paket idag och det är totalt förstört, repat och delar saknas. Den sämsta fraktleverantören som finns. Hopplös service och ingen kontakt med leverantören. Jag rekommenderar det inte av hela mitt hjärta!
Skrev om
UPS Customer Center
Köpte UPS Express. Paketet (ca 100g) lämnades in på tisdagseftermiddagen till UPS i jönköping. Fredag eftermiddag ligger det fortfarande kvar där. Ingen uppdatering i ”trackingen”. Ingen svarar i telefon. Inget informativt svar på frågor i chatt.
Skrev om
UPS Customer Center
Det värsta företag jag varit i kontakt med.