Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
UPS Customer Center

UPS Customer Center

Omdömen totalt
4
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

4 omdömen om UPS Customer Center

Visar 4 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Mattias E
Skrev om UPS Customer Center

Fullständigt inkompetent företag. De har efter drygt fyra månader lyckats göra en korrekt tulldeklaration. *MEN* under tiden har UPS fått för sig att skicka paketet till deras tyska "lost and found" lager. Varken jag eller avsändaren har ansett att paketet är "övergivet", trots det har UPS fått för sig det. UPS Sverige klarar inte av att ta tillbaka paketet för leverans, trots att det är helt och hållet UPS fel att det skickats till Tyskland! Första och sista gången jag väljer att använda detta "sk*t" företag. Säger... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Nikodem M
Skrev om UPS Customer Center

Jag fick mitt paket idag och det är totalt förstört, repat och delar saknas. Den sämsta fraktleverantören som finns. Hopplös service och ingen kontakt med leverantören. Jag rekommenderar det inte av hela mitt hjärta!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ragnhild V
Skrev om UPS Customer Center

Köpte UPS Express. Paketet (ca 100g) lämnades in på tisdagseftermiddagen till UPS i jönköping. Fredag eftermiddag ligger det fortfarande kvar där. Ingen uppdatering i ”trackingen”. Ingen svarar i telefon. Inget informativt svar på frågor i chatt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Olle
Skrev om UPS Customer Center

Det värsta företag jag varit i kontakt med.

1
Jan P gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen