Fullständigt inkompetent företag. De har efter drygt fyra månader lyckats göra en korrekt tulldeklaration. *MEN* under tiden har UPS fått för sig att skicka paketet till deras tyska "lost and found" lager. Varken jag eller avsändaren har ansett att paketet är "övergivet", trots det har UPS fått för sig det. UPS Sverige klarar inte av att ta tillbaka paketet för leverans, trots att det är helt och hållet UPS fel att det skickats till Tyskland! Första och sista gången jag väljer att använda detta "sk*t" företag. Säger...
UPS Sweden AB
5 omdömen om UPS Sweden AB
Hej! jag väntar på ett paket från Alibaba! igår kontaktade jag dem och jag fick numret 020-788 799. men numret är bortkopplat. hur vet jag om mitt paket?
Hämtade ut paket idag och möttes av en fantastisk UPS-kille bakom disk. Glad och supertrevlig! Fick hjälp på nolltid, hela tiden med ett leende på läpparna. Blir 5+ i betyg av mig!
Tröttaste företag jag nånsin haft att göra med……..
Fullkomligt värdelösa. Har väntat på mina mattor i nästan 3 veckor nu och inget fösök till leverans. Ett annat mindre paket finns det indikation på att de kommer retunera till avsändaren trots att inget leveransförsök har gjorts. Ibland skriver de att ingen varit hemma trots att jag suttit och väntat hela jävla dag. Vad är detta för leverantrörskämt och hur kan de existera när de gör så fruktamsvärt dåligt jobb