Vallen Marin

2.3

3 omdömen om Vallen Marin

Carl Fredrik A
Skrev om Vallen Marin

Grym service!! Köp och montage av en e-tec 150HO G2. Rekomenderas.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1495 omdömen 4.7 av 1495 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Sandra N
Skrev om Vallen Marin

Urusel service. Båt strulade från dag 1, då skulle försäljaren ha 2000kr för att hämta båten och utföra service (trots att vi köpte en splitterny båt). När vi sedan lämnar in båten vägrar säljaren ge tillbaka båten utifall han inte får de 2000kr direkt vid leverans. Ngt som INTE avtalades vid hämtningen. Dagen båten skulle hämtas fick jag ta ut en semesterdag för att vänta på säljaren som inte dök upp, när jag ringde honom meddelade han att han inte hinner... Usel service och om någon över huvudtaget måste ha kontakt med företaget så se till att ha ALLT på papper och överenskommet.

Peter L
Skrev om Vallen Marin

Var noga med att ha allt skriftligt när ni har med Vallen Marin att göra. Fick min båtsäsong till stora delar förstörd pga sen leverans. Utlovat leveransdatum slutet på April 2009, verkligt leveransdatum blev 2009-06-30. Uppskattad arbetstidsåtgång var 2-3 veckor, verklig arbetstidsåtgång blev mer än 6 arbetsveckor. Dessutom har Orrskär Båtar inte gjort klart alla punkter samt gjort en del elektriska felkopplingar. Jag själv kommer ta detta som en läropeng inför framtiden och hoppas iom min bedömning av företaget kunna hjälpa andra från att begå samma misstag.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 582 omdömen 4.8 av 582 omdömen

Snabb service och kunnig personal.