Vallen Marin

• Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 825 omdömen
    Badge2020
    "Trevlig bemötande, rymligt pris, snabb service. Bytte batteri till min iphone"
  • 2010-04-20

Sandra N skrev om Vallen Marin
    Urusel service. Båt strulade från dag 1, då skulle försäljaren ha 2000kr för att hämta båten och utföra service (trots att vi köpte en splitterny båt). När vi sedan lämnar in båten vägrar säljaren ge tillbaka båten utifall han inte får de 2000kr direkt vid leverans. Ngt som INTE avtalades vid hämtningen. Dagen båten skulle hämtas fick jag ta ut en semesterdag för att vänta på säljaren som inte dök upp, när jag ringde honom meddelade han att han inte hinner... Usel service och om någon över huvudtaget måste ha kontakt med företaget så se till att ha ALLT på papper och överenskommet. Läs mer
  • 2009-10-27

Peter L skrev om Vallen Marin
    Var noga med att ha allt skriftligt när ni har med Vallen Marin att göra. Fick min båtsäsong till stora delar förstörd pga sen leverans. Utlovat leveransdatum slutet på April 2009, verkligt leveransdatum blev 2009-06-30. Uppskattad arbetstidsåtgång var 2-3 veckor, verklig arbetstidsåtgång blev mer än 6 arbetsveckor. Dessutom har Orrskär Båtar inte gjort klart alla punkter samt gjort en del elektriska felkopplingar. Jag själv kommer ta detta som en läropeng inför framtiden och hoppas iom min bedömning av företaget kunna hjälpa andra från att begå samma misstag. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 64 omdömen
    Badge2020
    "En vän i nöden- Så fort jag får problem och ringer HotHelp så får jag svar per omgående, samt proffsig hjälp då jag själv är ganska okunnig"

Bästa Företagen inom dator nära Vallen Marin:

Mobilfrid AB (9.9km)
Abbas S Abbas S tycker:
“Trevlig bemötande, rymligt pri...” Läs mer