Alla kategorier Övrigt Södermanland Katrineholm Vallmotorp Omsorg AB

Vallmotorp Vårdhemmet, 641 97 Katrineholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 2 kunder tycker om Vallmotorp Omsorg AB

• Marcus B
    Marcus B skrev om Vallmotorp Omsorg AB
    FITT STÄLLE, Jag bor där och det är bara skit vi blir bara fel behandlade och missförstådda FLYTTA INTE HIT, DET ÄR BARA SKITREGLER, Men nya Föreståndaren är BRA!
    Den förra vara ingen bra, säger bara Emma, inget mer.
    Dom sköter direkt inte sina jobb anser jag och en god vän (Grannen)
  • Sara S
    Sara S skrev om Vallmotorp Omsorg AB
    Ja, suck! Det här är definitivt inget ställe ja skulle rekommendera. Ja var anställd där några år, så jag vet vad jag talar om. Det var väldigt hårda krav och Ja tyckte väldigt synd om dem ungdomar som bodde där. Många av dem blev inte rättvist behandlade efter deras sjukdomsbild och det slutade ofta i väldigt dåliga konsekvenser för dem. Ja har funderat ibland på den där tiden jag jobbade där och har egentligen bara kommit fram till en sak. Det handlar egentligen inte om att få folk friska utan att håva in så mycket pengar som möjligt från kommunerna så att cheferna sen kan sitta och rulla tummarna när dem går i panskon. Vilket dem snart kommer att göra.

Anonym
    Marcus B gillar detta