Värmarcenter

Värmarcenter grundades 1972 och är idag ett familjeföretag i andra generation. Vår passion och vårt mål är att kunna ge dig ett varmt fordon oavsett väder ute. För vi tycker att alla förtjänar att känna känslan av en värmare som fungerar. Och det är därför du kan vara säker på att du kommer få den bästa tänkbara support från oss. Oavsett om det gäller nyinstallation, service eller köp av reservdelar. Vår kundmottagning svarar på frågor och vägleder dig både via mail och telefon. Har vi inte svaret så finner vi det åt dig, för vi tycker att alla förtjänar en värmare som fungerar.

Välkommen!

188 omdömen om Värmarcenter

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-01-30 Verifierad kund
    Supersnabb leverans !!!!!
    Rekommenderas starkt !
    2023-01-30 Verifierad kund
    Skicka enkät om upplevelser när grejorna inte är skickade......
    2023-01-25 Verifierad kund
    Bra urval av varor + snabb leverans
    Precis som det skall vara, skönt att det håller hela vägen... stort tack för ett fint betyg. Värmarcenter
  • Lars E
    2023-01-22 Verifierad kund
    kanon.. Bra bemötande.. Bra service
    Härligt att höra! Hoppas du fick till uppgraderingen av värmaren efter vårt samtal. Sen att det blev 99% billigare efter samtalet får väl ses som en bonus. ☀️ Tack för ett fint betyg och för ett trevligt samtal. Värmarcenter
    2023-01-21 Verifierad kund
    Snabb support som såg till att jag fick rätt delar
    Tack Hans för ett trevligt samtal och besök i butik. Skönt att höra att brännarinsatsen vi plockade fram var den rätta. Tack för ett bra betyg.. Värmarcenter
    2023-01-19 Verifierad kund
    Beställde en kupefläkt som skulle finnas i lager, samt kunde leveras inom 3dagar. Nu har det gått två veckor och jag har inte fått någon fläkt så jag är ganska missnöjd.
    Trevligt att du känner att detta forum är rätt plats att fråga när en vara kommer. Varför inte skicka ett mail till oss eller ringa? Er vara fanns inte i lager när ni la ordern. Vi skickade ett mail och förklarade detta och att fläkten kommer direkt från leverantör i Italien, vilket förlänger leveranstid. Vi har även följt upp med två mail efter detta då leverantör kortat ner leveranstiden. Värt att nämna kan vara att om ni hade svarat på våra mail eller kontaktat vår kundmottagning så skulle vi med största sannolikhet ha kunnat finna en likvärdig fläkt med samma specifikation. Spal har en mängd fläktar med samma mått, som bara har mindre skillnader i specifikation. Värmarcenter
    2023-01-19 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt, bra kvalitet.
    Bra kvalitet är viktigt för oss, det gör at vi kan stå för produkterna vi säljer med gott samvete... sen att det går snabbt och enkelt är ju bara bra det med. Tack för ett fint betyg.. Värmarcenter
    2023-01-19 Verifierad kund
    snabbt enkelt köpte en ny fläkt till min traktor billigt jämfört med återförsäljaren
    Skönt att höra att den passade. Jag var lite orolig då vi pratande om att måtten skilde lite. Tack för återkoppling och för ett fint betyg… Tony Värmarcenter
    2023-01-15 Verifierad kund
    Bra hemsida med mått så man inte tar fel sen bra produkt
    Tack för feedback, vi arbetar ständigt med att lägga till funktioner och information för att förenkla för kunden. Sen om man inte finner vad man söker så finns vår kundmottagning bara ett mail eller samtal bort... Tack för ett fint betyg. Värmarcenter
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket snabb leverans och bra kvalitet på grejerna 👍
    Toppen.. härligt att höra.. Nu är dessutom julhelger ett minne blott och med det så är vi åter i full styrka. Tack för ett fint betyg.. Värmarcenter
    2023-01-08 Verifierad kund
    Snabb och bra service, grejorna passade perfekt!
    Tack Clas för ett fint omdöme... skönt att allt lirade trots helgdagar. Värmarcenter
    2023-01-05 Verifierad kund
    har inte fått några varor tala om varför vill gärna veta
    Hej Ove
    Som vi förklarade i telefon så kom era varor från ett externt lager då de var slut i Stockholm. Att det skulle vara lite längre leveranstid på just denna vara, framgick även av produkten när ni la ordern. Helgdagar skapar dessutom längre ledtider, vilket vi har svårt att påverka. Vi hoppas dock att ni inte känner att den extra väntan har påverkat er upplevelse och jag vill att ni skall veta att vi gör allt vi kan för att varorna skall komma fram till våra kunder så fort som bara möjligt.
    Ett tips kan sedan vara att kontakta oss via mail eller telefon istället, det går mycket snabbare att få kontakt där än via denna sida. Ni når oss alltid på info@varmarcenter.se eller helgfria vardagar på 08-800449.
    2023-01-01 Verifierad kund
    Köp av webasto ljuddämpare. Värmarcenter uppfyllde leverans tid och snabb hantering av ordern.

Enkelt att beställa och bra kommunikation.
    Topp... skönt att den kom fram som den skulle trots helgdagar. Tack för ett fint omdöme..☀️ Värmarcenter
    2022-12-19 Verifierad kund
    Kan bara rekommendera!
    Fick svar även sent på kvällen på en för mig viktig fråga.
    Snabb service och utförlig support.
    Grejerna höll hög kvalitet
    Vad roligt att höra! Ja, den senaste tiden så har vi inte hunnit med all mail utan ofta suttit till sena kvällar innan vi kunnat gå för dagen. Men alla frågor är lika viktiga och skall besvaras därefter, så vila får vi göra på sommaren... Tack för ett fint omdöme Värmarcenter
    2022-12-18 Verifierad kund
    Dom har en väldigt trevlig personal med bra service och snabb leverans
    Wow... Det skall jag framföra till övrig personal. Tack för ett fint omdöme, det får oss att vilja anstränga oss ännu mer.. Värmarcenter
    2022-12-17 Verifierad kund
    Bra utbud, snabb leverans, bra service
    Tack för ett fint omdöme, skönt att höra att allt fungerar som det skall.. Värmarcenter
    2022-12-10 Verifierad kund
    Snabb leverans, rätt delar, väl paketerat
    Låter som om vi gjort nästan allting rätt. Maila gärna förslag på vad vi kan göra för att få den där sista ”reco”… info@varmarcenter.se
    Vårt mål är 100% kundnöjdhet och vi går väldigt långt för att lyckas. All feedback uppskattas.. Tack för betyget och för att ni valt oss som leverantör.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Bra utbud, tydlig hemsida med priser samt snabb leverans.
    Härligt att höra. Vi arbetar ständigt med att komplettera sidan med information, kul att det uppskattas. Tack för att ni handlat hos oss och tack för betyget.. Värmarcenter
    2022-12-06 Verifierad kund
    Bra och snabb leverans och bra delar
    Toppen...precis som det skall vara! Tack för omdömen.. Värmarcenter
  • Mats B
    2022-12-05 Verifierad kund
    Mycket bra kontakt, varan levererades som lovat.
    Tack Mats för ett fint omdöme. Skönt att höra att både kontakt och leverans var till belåtenhet.. Värmarcenter
    2022-12-05 Verifierad kund
    Utmärkt. Bra o stallation och allt fungerar. Bara att tacka.
    Johan
    Härligt att höra Johan, stort tack för ett varmt och bra betyg.. Värmarcenter
    2022-12-03 Verifierad kund
    Företaget tog emot min beställning.

Att den vara jag beställt skulle skickas.
    Varan som levererades var den beställda.

"Jättekul" att pumpen kom.
    Hej Eric.. Ja, vi tog emot er order kl 20:59 på måndagen och 10:45 dagen därpå så var er order packad och på väg ut till er med DHL. Det tog två dagar till utlämningsstället och drygt två dagar senare så hämtade ni ut varan... Jag vet inte vad vi kunnat göra bättre för att få högre betyg, men ni får gärna skicka iväg ett mail till oss och berätta. Allt annat än högsta betyg ser vi som att det finns förbättringspunkter och vi lyssnar gärna på våra kunder. Värmarcenter
    2022-12-02 Verifierad kund
    Köpte reservdel till gammal dieselvärmare.
    Bra service och snabb leverans
    Ja, vi försöker ligga med lager på både nya och äldre värmardelar. Just de äldre delarna kan vara svårt att få tag på varvid vi anser att det är viktigt att lagerhålla dem så att man har en värmare som fungerar en mycket lång tid. Tack för ett fint betyg. Värmarcenter
    2022-11-21 Verifierad kund
    Köpte en fläkt, bra säljare i telefon och allt stämde bra!
    Härligt att höra... det är ofta bra att slå en signal innan om man är osäker, vi hjälper gärna till att reda ut eventuella frågetecken så att det väl passar när man får delarna... Tack för betyget. Värmarcenter
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och den hjälp jag fick..
    Kan rekommdera att handla här 😁
    Fredag kväll och jag har officiellt checkat ut för dagen.
    Men det är så härligt att höra från kunder som blivit bra bemötta, att jag gärna håller öppet lite längre….
    2022-11-10 Verifierad kund
    Bra kundservice och rimliga priser
    Kul att du tycer det, vi uppskattar verkligen din feedback.. tack Värmarcenter
    2022-11-10 Verifierad kund
    Snabb leverans, varan motsvarade mina förväntningar.

Dock saknades monteringsanvisningen i paketet och efter lite mailande, sms och ringande så kom till slut instruktionerna. Så i de stora hela är jag nöjd.

Återkommer definitivt när det är dax för saker till värmare.

Peter Larsson
    Ja, detta var mitt fel, jag skickade instruktionen till fel mailadress så det var tur att du ringde åter så att det blev rätt till slut. Men vi hade en bra dialog och genomgång innan som jag personligen uppskattade, där vi gick igenom hur värmaren bör installeras och vad som skall kopplas till vad. Så stort tack för en trevlig upplevelse och bra feedback.. Tony Värmarcenter
    2022-11-06 Verifierad kund
    Klockrent från beställning till leverans.
    Woohooo... Precis så vill man att en besök hos oss skall kännas, tack för att du delar med dig och tack för betyget. Grymt!!. ☀️☀️☀️ Värmarcenter
    2022-11-06 Verifierad kund
    Mycket bra kundservice samt snabb leverans!
    Snabb leverans är ofta enkelt, det är bara att se till att skicka varorna så fort ordern ramlar in.. Kundservice är minst lika viktigt, speciellt när man arbetar med tusentals reservdelar och det kan vara en djungel att navigera genom. Tack för betyget.. Värmarcenter
    2022-11-01 Verifierad kund
    Snabb och kundvänlig service, samt en överskådlig hemsida gjorde beställningen enkel. Beställningen gällde ett tillbehör till en marin dieselvärmare.
    Vi strävar efter att vara en så komplett leverantör som möjligt när det gäller bränsledrivna värmare. Vi strävar dessutom efter att ge fantastiskt service, något som vi tror gör skillnad både för våra kunder, men även för vår personal och företag... kul att det uppskattas, tack för betyget. Värmarcenter
    2022-10-31 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande
    kompetent personal som guidar till val av rätt produkter

Köpte tillbehör till befintlig värmare, fick dessutom tips på underhållsåtgärder och reservdelssatser.
    Vad roligt att höra Ulf! Dels att du fick den support och de delar som du behövde, men även uppföljning och framtidsplaner. Tack för ett fantastiskt betyg.. Värmarcenter
    2022-10-26 Verifierad kund
    Företagets personal har en högre kundservice än dom rimligtvis kan få närheten av betalt för! Involverar sig personligt för att lösa okända kunders problem.
    Haha... ja, det stämmer nog. Men faktum är att det som är bra mer belönande än pengar, det är den känsla av att hjälpa medmänniskor med deras upplevda problem. Att finna lösningar är tillfredställande och att kunder är nöjda och får en bättre dag... är det vi brinner för. Tack för ett fantastiskt betyg, du gjorde verkligen min kväll.. tack ❤️ Värmarcenter
    2022-10-25 Verifierad kund
    De sendte varene fort i retning Norge etter bestilling. Tok kontakt med dem da delen ikke var kommet etter en uke. De svarte hurtig og sendte trackingkode. Varen ble først liggende i toll i Gøteborg i 4 dager så videre sendt til Norge. Den ligger nå i toll i Norge. Det har gått snart 14 dager siden de sendte varen. Konklusjon: bestilling til Norge kan tydeligvis ta 3-4 uker. Jeg bestilte en temperaturføler til webasto. Vekt ca 200 gram, lengde 15 cm så ikke store delen.
    Hei Frode og takk for varme ord selv om du ikke har fått bli enda. Jeg visste at det tok tid, men ikke at du fortsatt ikke har mottatt varen. Jeg tar umiddelbart kontakt med DHL for å se om vi kan fremskynde leveringen.
    Da har du helt rett angående leveranser til Norge, dessverre er det slik at de ofte stopper i tollen og vi har tatt en aktiv beslutning om å pause leveranser til Norge til vi kan garantere raske, kostnadseffektive løsninger.
    Igjen, takk for din forståelse og for den fine vurderingen. Jeg sender deg en e-post om status så snart jeg får tak i DHL.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Bra service och kunskap!
    Trevliga på alla vis!
    Mycket Braaaaa!
    Tack för ett fantastiskt betyg, härligt att höra att allt kom som det skulle.. Värmarcenter
    2022-10-14 Verifierad kund
    Snabb leverans. Man får det man beställt. Man önskar sig lite mer beskrivning av delar.
    Tack för din feedback, jag tar det till mig och skall se över vad som ni har beställt och hur det presenteras på sidan. Jag vet att vissa produkter har knapphändig information och ofta handlar det om produkter som vi har låg efterfrågan på och helt enkelt inte hunnit uppdatera med mer info.
    Skulle det vara så att ni är osäker på en vara eller dessa funktion så maila oss gärna eller slå en signal. Vi brinner för att göra det där lilla extra för våra kunder... Tack för feedback och för betyget, väldigt uppskattat.☀️
    2022-10-13 Verifierad kund
    Snabb leverans och rätt grejor. Slang och filter
    Perfekt.. ibland är de små sakerna de viktiga sakerna som man inte klarar sig utan. För oss är varje order lika viktig. Stort tack för ditt betyg.. Värmarcenter
    2022-10-08 Verifierad kund
    Bra service och bemötande!
    Varorna kom snabbt och allt stämde perfekt!
    Tack för betyget! Skönt att höra att allt gick snabbt och smidigt, precis som det skall gå.. tack för att du handlat hos oss. Värmarcenter
  • Bengt Arne S
    2022-10-06 Verifierad kund
    Tänk om alla företag hade haft denna service och tillmötesgående, då hade Sverige stått starkt i alla konjunkturer hög som låg.
    Hoppla... Det var väldigt varma ord och jag gissar att de var vänligt menade. Men vad hände med betyget? Om vår service bara är värd en "plupp" så är jag ju nyfiken på vad vi kan göra för att bättra oss. Skicka mig gärna ett mail och berätta, det skulle verkligen uppskattas... tony@varmarcenter.se Värmarcenter
    2022-09-15 Verifierad kund
    Beställde en vara ena dagen och den låg på posten nästa dag
    INGA PROBLEM fungerade utmärkt
    WHABAAM!!... Precis så skall det se ut, vad glad jag blir av att se att vår hantering fungerar exakt precis så som vi önskar (och förhoppningsvis även du). Tack för betyget och för att ni handlar hos oss. ☀️ Värmarcenter
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mycket snabbt och bra 10 av 10 poäng
    Det var nog det högsta betyg vi fått, så vi tackar ödmjukast för detta. Tack Ronny... Värmarcenter
    2022-09-05 Verifierad kund
    Hej!
    Tack ska du ha!
    Mvh Pekka
    Tack Pekka för de varma orden.. Hoppas att allt gick bra. Värmarcenter
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra teknisk service och snabb leverans.
    Tack för att du uppskattar kontakten med oss och för betyget. Ha en fin dag.. Värmarcenter
    2022-08-18 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande vid problem med leverans.
    Stort tack för ett varmt betyg trots att det inte gick helt smärtfritt vid beställning. Men jag uppskattar din återkoppling, det gav oss möjlighet att uppdatera texten på givna produkter så att informationen blir enklare att tolka. Jag har även lagt till de olika delarna som "köp till" för att det skall gå lätt att hitta dem. Åter igen, tack för feedback och betyg.. Värmarcenter
    2022-08-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, positiv och snabb (kunnig)
    Dina ord värmer, stort tack för både dessa och betyget.. Värmarcenter
    2022-08-14 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsamma trots att det var stängt!!
    Härligt att du fått bra bemötande även utanför våra arbetstider. Stort tack för betyget. Välkommen åter.. Värmarcenter
    2022-08-02 Verifierad kund
    Beställde varor via internet och det var mycket enkelt pga att hemsidan är utförlig med bra information om produkterna.
    Hej Kenneth
    Om allt nu var enkelt, bra och utförligt, varför ger du oss då lågt betyg? Vi kämpar hårt för att våra kunder skall vara nöjda och betyg som dessa tar månader för oss att reparera. Är det något som du inte är nöjd med så lyssnar vi, men att säga att allt är bra och sedan ge oss lägsta betyg gör mig lite ledsen...
    2022-07-22 Verifierad kund
    funkar braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Sådär jaaaaa, så ska det låta… tack för positiv feedback. 👊🏽 Värmarcenter
    2022-07-18 Verifierad kund
    Dåliga inte kommer delar väntar många dagar
    Hej Abdullah
    Jag är ledsen att du känner så. Er order inkom på eftermiddagen fredagen den 8/7 och vi svarade med att produkten fanns på externt lager vilket skulle ge någon extra leveranstid. På måndag 07:30 den 11/7 så lämnade er order vårt lager vilket i mina ögon är helt acceptabelt för en icke lagervara…
    Vi hoppas dock att ni är nöjd med produkten och att ni känner förtroende för oss i framtiden.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Restad ! Inget att bedöma ännu.bra info om restningen men sen vet jag inget mera.
    Jag är grymt ledsen över detta Thomas! Jag lovar att vi kommer hålla dig uppdaterad. Världsmarknaden just nu är lite oberäknelig. Värmarcenter
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabba reaktioner, helt enkelt bra
    Just så vill vi bemöta våra kunder. Snabbt, bra och korrekt… tack för att ni handlat hos oss. Värmarcenter