Vattenhuset

Läs vad 1 kund tycker om Vattenhuset

• Per magnus E

2019-09-20

Per magnus E skrev om Vattenhuset
    En av mina liv sämsta kundupplevelser - rekommenderar alla att hålla sig borta! Vi fick först en lärare som varken kunde prata svenska eller engelska, men försökte sig på att prata båda språken samtidigt under lektionen. Resultatet blev att innehållet blev helt oförståeligt och att kursdeltagarna fick hjälpa lärare med ord. Det hela blev parodiskt. När vi ville reklamera kursen började kvinnan i kundtjänsten argumentera för att läraren visst kunde prata båda språken flytande och antydde att det fanns rasistiska motiv från oss. Efter många mail och telefonsamtal gick de till slut med på att återbetala kursen. Efter ett par veckor ser jag dock att pengarna inte återbetalats och kontaktar samma kvinna på kundtjänst. Hon säger då att överföringen har gjorts och bankens problem inte är hennes. Jag ber att få se deras kontoutdrag vilket hon inte vill visa. En dag senare dyker pengarna upp på kontot, vilket gör det uppenbart att hon ljugit om återbetalningen. Det här är ett uselt företag som levererar en dålig tjänst, samt anklagar och ljuger för sina kunder - håll er borta!!! Läs mer