Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Vecko-Revyn

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Vecko-Revyn

• Mikael S
    Mikael S skrev om Vecko-Revyn
    Akta er för att köpa prenumeration på det här Kalle Anka-företaget som dom kallar Veckorevyn.
    Man blir aldrig av me dom. Dom skickar hem grejer man inte beställt och kräver sen betalt!
  • Elina E
    Elina E skrev om Vecko-Revyn
    Veckorevyn är enligt mig en tonåringstidning som nu försöker bli mer av en vuxentidning. Men kändisskvallret och modet i tidningen gör att den alltid kommer kännas som en fjortis-tidning för mig. Rekommenderas för tjejer mellan 12-16 år.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Vecko-Revyn
    Säga vad man vill om Ebba von Sydow men nog kunde hon allt göra Vecko Revyn till en bra, intressant och läsvärd tidning. Numera när det är ny chefredaktör har tidningen gått från att vara en tjejtidning med fokus på mode, bra reportage och lite vardagslyx till en skvallertidning i stil med Expressen fredag eller Klick, tycker inte det står något intressant allt längre, det är mest kändisbilder i den. Riktigt trist eftersom Vecko Revyn är en sådan klassisk tjejtidning som jag brukar köpa när jag vill ha något trevligt att läsa i soffan eller på tåget. Numera är den inte värd sina 29,50 kr, det finns många andra bättre tjejtidningar!

Sveavägen 53, 113 59 Stockholm