Verbal AB

Verbal AB

Verbal levererar mobil telefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågats.

Med vår app kan du uppgradera ditt företags olika abonnemang, ha full koll på företagets telefoni, samt chatta med vår kundservice dygnet runt.

Vi levererar helt enkelt telefoni som passar dig som kund. Och vi kommer fortsätta att sätta dig som kund i första rummet, så att du får telefoni på dina villkor. Med flexibla företagsabonnemang och en kundservice i världsklass kan du som kund hos Verbal lita på att du är i trygga händer.

Läs vad 638 kunder tycker om Verbal AB 2

• 2021-05-27
    Fick hjälp med pin o puk kod Tack!
    Trevligt bemötande
    Allt toppen
    Grymt bra!
  • 2021-05-03
    Har ett abonnemang till sonens GPS klocka och är supernöjd! Perfekt när det går att pausa under vinterhalvåret då han inte använder klockan för att sen starta upp när det behövs.
    Hej Karolina! Vad härligt att du är nöjd med oss och sonens abonnemang! Och vill du ha hjälp att lägga över om det finns fler abonnemang i hushållet hos andra operatörer så är det bara att kontakta oss så hjälper vi dig att flytta över dem också! Önskar dig en fin torsdag! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal. Verbal AB
  • 2021-05-03
    Blev uppring då det hette qall, gick från Telia till då qall idag verbal. Kändes bra då, men sedan bunden på 3år det var dåligt.
    Men bemötandet av kundtjänst slår alla tfn-bolag, kunnig personal o trevliga. Lite tråkigt när surfen är slut o det kostar 299kr för 10GB . Men totalt bra betyg från mig o som sagt trevlig o enkel kundtjänst.
    Hej Patrik! Vad tråkigt att det blev en tråkig upplevelse pga det, men härligt att höra att du är så nöjd med oss i alla fall och med vår kundservice! :) Vi tackar för att du är kund hos oss och för att du tagit dig tiden att lämna din feedback till oss! Ha en fin torsdag och avslut på veckan! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal. Verbal AB
  • 2021-04-29
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam.
    Tack för din fina feedback och det är vårt nöja att få kunna hjälpa er! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal. Verbal AB
  • 2021-04-26
    Excellent Bemötande.
    Blixtsnabb hantering.
    Vad härligt att höra, tack för din fina feedback Sture! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal Verbal AB
  • 2021-04-26
    Excellent bemötande.
    Blixtsnabb hantering.
  • 2021-04-23
    Alltid lika trevliga och tillmötesgående!
    Tusen tack för din fina feedback Linda! Det ska vi fortsätta med! :) Med vänlig hälsning, Frida på Verbal Verbal AB
  • 2021-04-22
    Snabbt svar, trevligt proffsigt bemötande!
  • 2021-04-14
    Vänlig hjälpsam personal som löste frågan på ett bra sätt
  • 2021-04-13
    Mycket trevlig bemötande. Och hittade en lösning direkt. Bra uppföljnings text meddelande. Så ska kundtjänsten fungera när det är som bäst och ett sätt att bebålla kunder. Tack!
  • 2021-04-13
    Mycket trevligt bemötande!

Köpte två företagsabonnemang.
  • 2021-04-12
    Trevligt bemötande
    Snabbt o god service
    Supernöjd
    Återkommer helt klart om jag vill starta ett nytt abonnemang!!!
    Tack!!
  • 2021-04-08
    Fick hjälp med inloggning. Enkelt trevligt och smidigt!
  • 2021-04-06
    Snabb och effektiv lösning på mitt ärende, 2 tummar upp tilm Tom 👍🏼
    Vad härligt att du är nöjd med oss och med Tom! :) Tack för din rekommendation! Ha en fin dag! Frida på Verbal. Verbal AB
  • 2021-02-16
    Trevlig bemötande Mvh Rolf🌺🌺🌺🌺🌺👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🎄👍🎄
  • 2021-02-10
    Vår kommunikation hamnade lite i stå men annars funkade det jättebra
    Hej Ola, Tack för ditt positiva feedback om oss på Verbal! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2021-02-08
    Jag köpte en safekid klocka med abonnemang från verbal, det har fungerat bra. Ringde precis kundtjänst och fick snabb och väldigt smidig service!
    Hej Ann-Sofie, Vad kul att ni är nöjda med klockan och abonnemanget. Tack för din fina feedback om oss! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2021-02-04
    Jag avslutade vårt abonnemang. Blev väldigt bra bemött! Pratade med en trevlig kille, som även gav lite tips angående avslutet. Ett positivt samtal.
    Hej Eva-Lena, Tack för ditt fina omdöme om oss! Givetvis ska det inte vara svårt att avsluta sitt abonnemang och vi försöker alltid hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt. Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2021-02-04
    Proffsigt och trevligt bemötande. Andra telecomföretag borde ta efter. Tack Tom.
    Hej Jean, Tack för ditt positiva omdöme om oss och min kollega Tom! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2021-02-04
    Snabb och bra feedback på mitt problem
    Hej Leif, Vad skönt att ditt ärende blev löst och att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2021-02-04
    Avsade abonnemang, trevligt och vänligt bemötande, helt enkelt rakt och informativt samtal
    Hej Göran, Tack så mycket för ditt härliga omdöme! Önskar dig en fortsatt fin kväll! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2021-01-22
    Säg aldrig att du ska återkomma en viss tid utan att göra det!!! Väntar fortfarande efter 3 dagar på återkoppling!
    Men fakturera kan Ni.
    Missnöjd ny kund
    Hej Cecilia Detta låter verkligen inte bra, jag skulle uppskatta om du vill maila till ellen.almquist@verbal.se så att vi kan reda ut vad som skett. Vi ber verkligen om ursäkt för det inträffade och tar till oss av din kritik. Önskar dig en trevlig söndag! Verbal AB
  • 2021-01-20
    Snabb återkoppling på problemet jag hade.
    Hej Magnus, Tack för ditt omdöme. Önskar dig en härlig måndag! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2020-12-18
    VARNING.
    Utan förvarning ändrar Verbal ditt abonnemang och efterdebiterar dig upp till 3års förbrukning som du är helt omedveten om.
    Verbal har gett mig det dyraste abonnemanget jag någonsin haft.

Sättet dom har hanterat ärendet är under all kritik.
    Hoppas det går till svenskdomstol.
    Hej Henrik Jag ser att du haft ett abonnemang med oss där du av misstag inte blivit fakturerad för samtal till utlandet. När detta felet uppdagades ringde vi dig och meddelade detta, samt kom med olika förslag på vad som skulle vara ett bättre abonnemang för dig. Att vi skulle debiterat utan din vetskap stämmer alltså inte. Du bad om att få dina avtal skickade till dig igen vilket vi självklart har tillhandahållit. I avtalet står det tydligt på sidan 1 att samtal till utlandet inte ingår i ditt abonnemang och således debiterades du med din vetskap om detta framgent och efter information för det senaste året. Vi har även valt att bjuda dig på två av de tre åren du haft gratis samtal, det var trotts allt vi som missat att debitera. Jag ser att vi haft mycket kontakt med dig gällande detta ärende och kommit med olika förslag på lösningar som du inte varit intresserad av. Vi vill dock ALDRIG att våra kunder ska uppleva dålig service och jag skulle bli tacksam om du vill kontakta mig gällande ditt ärende, ellen.almquist@verbal.se. Verbal AB
  • 2020-12-14
    Jag har varit nöjd med Verbal/Qall som operatör, både beträffande produkt och kundservice.
    Hej Johan, Tack för ditt fina omdöme och så kul att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2020-12-10
    Väl bemött o god service.
    Lugnt förklarat .
  • 2020-10-09
    Bytte till IP-telefoni, mycket vänligt och effektivt bemötande vid onstallation av basstationen o telefonkoppling, hjälpen jag fick var bättre än förväntad, tack för ett mycket kunnig o professionellt bemötande o lösning av mina installeringsproblem.
    Hälsningar erich hörtnagl
    Hej Erich, Tack för ditt fina omdöme om oss. Självklart ska det inte vara svårt att få hjälp med sina ärenden hos oss och vi försöker alltid lösa det på bästa möjliga sätt för alla våra kunder. Önskar dig en härlig kväll! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2020-10-01
    Mobilabonnemang +fast telefoni jätte nöjd med båda
    Hej Sure, Tack för ditt omdöme om oss på Verbal. Önskar dig en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal. Verbal AB
  • 2020-09-10
    Klara tydliga svar på mina frågor, och ett jätte trevligt bemötande
    Top score!
    Hej Christer, Alltid lika kul att kunna hjälpa våra kunder och visa vilket härligt gäng som jobbar hos oss. Tack för ditt fina omdöme. Verbal AB
  • 2020-08-30
    Kontaktade er för att avsluta mitt abonnemang hos er.
    Blev väl bemött av en kille med namnet Tom, trevlig och hjälpsam.
    Hej, Tack för ditt omdöme. Oavsett vad en kund ringer om så tror vi på att alla ska bemötas på samma sätt, proffsigt och trevligt. Härligt att det uppskattas. Verbal AB
  • 2020-08-20
    Hade problem med uppkopplingen mellan app och Smartklocka och fick hjälp med APN och mycket god service och trevligt bemötande!
    Hej Cecilia, Tack för ditt omdöme. Vi är stolta att kunna ge professionell hjälp samtidigt som vi kan visa hur trevliga vi är! Verbal AB
  • 2020-08-13
    Löste smidigt problemet på ett utmärkt sätt
    Hej Tom, Tack för ditt omdöme. Det ska vara enkelt och smidigt att få en lösning. Verbal AB
  • 2020-08-12
    Snabb hjälp, avhjälpt direkt. Nöjd.
    Hej, Tack för ditt omdöme. Nöjda kunder är alltid vår största prioritering. Verbal AB
  • 2020-08-11
    Supersnabbt svar och smidigt att få hjälp!
    Hej Maria, Tack för ditt omdöme. Det ska vara enkelt att få hjälp med telekom! Med vänliga hälsningar, Verbal AB Verbal AB
  • 2020-04-15
    Utmärkt bemötande blev helt överraskad
    av bemötandet
    Hej Bengt, Tack för din positiva feedback! Önskar dig en superhärlig dag! Verbal AB
  • 2020-04-13
    Mycket fin service, köpte till 100gb surf till min mobil.
    Hej, Tack för din fina feedback om oss! Önskar dig en härlig kväll! Verbal AB
  • 2020-04-06
    Såg märkliga uppgifter i min faktura. Ställde frågan och fick snabb och positiv återkoppling med goda råd! En av de bästa kundtjänster jag varit i kontakt med :-)
    Hej Anders, Tack för ditt omdöme om oss. Vad glada vi blir över att du tycker så! Önskar dig en underbar dag! Verbal AB
  • 2020-04-03
    Kundtjänst löste mitt problem snabbt, trevligt bemötande.
    Hej Martin, Tack för din positiva feedback om oss! Önskar dig en härlig dag! Verbal AB
  • 2020-04-02
    Trevligt bemötande av Tom- som såg att hans kollega gjort ett misstag! Rättade till detta med ett gott LUGN ❣
    Mycket bättre bemötande än jag kunde tänka mej att få👍 Föredömlig medarbetare 🙏
    Hej Annika, Tack för din positiva feedback om oss och min kollega Tom. Önskar dig en jätte fin helg! Verbal AB
  • 2020-04-01
    Bra kundservice!
    Förstående medarbetare ! Står tack till Alex som jobba på Verbal kundservice!
    Hej Wanessa, tack för din positiva feedback om oss och min kollega Alexander! Önskar dig en fin dag! Verbal AB
  • 2020-03-20
    Fick ett jättebra bemötande av Maja nu och hoppas hon står för det hon lovade. Tack!!/Anna
    Hej Anna, Tack för ditt fina omdöme om oss. Självklart håller vi alltid det som vi har lovat på Verbal! Önskar dig en härlig helg! Verbal AB
  • 2020-03-19
    Superbra service!
    Sim-kortet hade inte kommit fram med posten så internet bröts. Då ringde jag Verbal och dem budade ut kortet så jag hade det inom 1 timme.
    Sååå underbart!!
    Snabb och bra kundservice.
    Hej Linda, Hos oss är det alltid kunden som är i fokus och givetvis gör vi allt för att ni ska känna er extra nöjda med vår service. Önskar dig en super härlig helg! Verbal AB
  • 2020-03-19
    Hel nöjd med hjälpen av Tom i kundservice👍🤗
    Hej Ann-Sophie, Tack för din positiva feedback om min kollega Tom! Önskar dig en fin dag! Verbal AB
  • 2020-03-12
    Jag är tillfullo mycket nöjd med den support jag har fått då jag har datorprobem. Den hjälp och kunskap jag har fått kan inte värderas i pengar.
    Hej Axel, Vad glada vi blir över att du är så nöjd med vår service på Verbal. Önskar dig en superfin dag! Verbal AB
  • 2020-03-11
    Företagsabbonemang.
    Skeptisk till att börja med men nu känns det bra.
    Snabb återkoppling från kundtjänst, trevlig personal.
    Framför allt var det priset och villkoren som gjorde att jag bytte operatör
    Hej Maud, Tack för ditt positiva omdöme om oss på Verbal. Önskar dig en härlig helg! Verbal AB
  • 2020-03-10
    Vi är jätte nöjda med Verbal. Lyhörda för att diskutera olika abonnemangs lösningar för företag
    Hej Harriet, Tack för dina positiva ord om oss, det uppskattar vi verkligen! Önskar dig en fin dag! Verbal AB
  • 2020-03-09
    Jag har under mina sex år hos er bara
    positivt att säga om Verbal!

mvh Jan
    Hej Jan, Vad glada vi blir över att du är så nöjd med oss. Önskar dig en jätte fin fortsättning på dagen! Verbal AB
  • 2020-03-02
    Fick hjälp med att återfå internet. Mycket tålmodig och hjäpsamt bemötande - Tack!
    Hej David Fredrik, Tack själv för din positiva feedback om oss på Verbal! Önskar dig en superfin fortsättning på dagen! Verbal AB
  • 2020-02-27
    Bra kundservice! Förstående medarbetare!
    Hej Michael, Tack för ditt fina omdöme! Önskar dig en härlig dag! Verbal AB
  • 2020-02-24
    Vänligt, konstruktivt, kundintresseorienterat bemötande. Fördömligt.
    Hej Philippa, Tack för ditt positiva feedback om oss på Verbal! Önskar dig en fortsatt fin måndag! Verbal AB