Fick hjälp med puk kod av tillmötesgående kundtjänst när jag förlorat den!

Verbal AB
Om företaget
Verbal levererar mobil telefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågats. Med vår app kan du uppgradera ditt företags olika abonnemang, ha full koll på företagets telefoni, samt chatta med vår kundservice dygnet runt. Vi levererar helt enkelt telefoni...
653 omdömen om Verbal AB
Säger att det ringer från verbal och maler på som att de ringer från min nuvarande operatör och vill förbättra Min teckning och priser. Man får en uppfattning att de har ett hängavtal som prioriterar min operatörs bättre kunder. Och verkar bara på ett ok för att gå med på detta. Bad de fara åt h-e och la på luren
Pushiga säljare som vägrar ta ett nej imponerar inte på mig. Snarare blir jag irriterad på deras oförmåga att lämna mig ifred. Känns som rena rama lurendrejar-verksamheten…
Har tre idag och blev uppringd där de utger sig för att prata om mitt tre-abonnemang och ska sänka mina kostnader. Visade sig till slut att det var telenor de försökte sälja på för 300:- mer i månaden, men det fick jag minsann dra ur dom. Mycket pushig säljare som bara ville få ett ok och skicka hem material. Blev inget med det!
VARNING!!! Blev lurad att köpa ett 2:års abonnemang. Otroligt dåliga villkor och väldigt otrevlig kundtjänst. Undvik detta företag!!
Genomgående positiva kontakter med kontaktpersonerna på Verbal. Alltid på "alerten" vid behov av rådgivning.
Ringt mig flera gånger dagligen i flera månader. Vägrar ta ett nej! Jag har bett dem ta bort mig från deras telefonlista men slutat aldrig ringa. Ringer från flera olika nummer och för jag blockerar var enda ett…
Riktigt dåligt bemötande! Rekomenderar alla starkt att hitta andra mobil operatörer!
Otroligt otrevliga när man tackat nej till tre olika personer, tror inte på att jag redan pratat med en kollega, och lägger på luren direkt när dom inser att det inte blir nån provision denna gång. Får otroligt dåliga callcenter-vibbar av företaget och dom som ringer. Rekommenderar alla att först gå till sin operatör innan man tecknar via ett sånt här företag (hur tror ni dom tjänar pengar om inte på extra avgifter?). Som för övrigt får det att låta som att dom ringer åt Telias vägnar, smart men osant.
Verbal ringer och säljer in sig med löfte om att jag inte behöver göra någonting. De vet vad jag betalar hos nuvarande operatör och erbjuder billigare tjänst. Efter ångerrättstidens utgång kommer krav på att jag skall kontakta min operatör själv , ta reda på min bindningstid där och inom 3 dagar meddela detta , annars ger de mig ett abonnemang med annat nummer. Jag har gång på gång meddelat att de sagt en sak som inte stämmer och vill inte ha er tjänst. Ni skickar då faktura för två års bindningstid!! 3340 kr. De vägrar...
Täckna ALDRIG med detta företag! De ringde till min lillebror som har downsyndrom (man hör detta) trots att han har en god man (dvs att han inte får enligt lag ta liknande beslut själv) så har de avbrutit hans tidigare mobilavtal med tre och signat upp honom på deras företag. Han kan inte sina fyra sista så dessa har de också sökt upp själva för att signa upp honom genom. Vi har varit i kontakt med företaget och förklarat att det inte är giltigt efter som att hans gode man inte har skrivit under eller blivit informerad....
Försäljare som (åter igen) ringde och påstod att jag har verbal som operatör och ville göra en bättre deal på mitt abonnemang trots att jag inte är kund hos er och vill inte bli heller!! Känns otroligt oproffsigt när säljaren äter och smaskar i samtalet och är påstridig!
Verbals erbjudande lät väldigt bra i början. Sedan av olika anledningar blev jag mer och mer misnöjd. Jag har försökte att föra en dialog för att få bättre villkor, men får inget. Rekommenderar inte detta företag.
Funkade bra första året då dom sålde in abonnemang utan bindningstid. Sedan blir man inmutad till 24 månaders abb, lägger till extra data abb som man inte beställt och när man sen ber dom rätta till så tar dom bort data abb som man använder! Se upp för dessa lurendrejare!
Fick hjälp med pin o puk kod Tack! Trevligt bemötande Allt toppen Grymt bra!
Hej Stephan! Tack för de fina orden! Det är jätteviktigt för oss att våra kunder alltid får ett bemötande i världsklass när ni talar med oss så orden värmer, tack! Tack för att du är kund hos oss på Verbal! Önskar dig en fin torsdag och helg! /Frida Franzén och Verbal
Har ett abonnemang till sonens GPS klocka och är supernöjd! Perfekt när det går att pausa under vinterhalvåret då han inte använder klockan för att sen starta upp när det behövs.
Hej Karolina! Vad härligt att du är nöjd med oss och sonens abonnemang! Och vill du ha hjälp att lägga över om det finns fler abonnemang i hushållet hos andra operatörer så är det bara att kontakta oss så hjälper vi dig att flytta över dem också! Önskar dig en fin torsdag! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal.
Blev uppring då det hette qall, gick från Telia till då qall idag verbal. Kändes bra då, men sedan bunden på 3år det var dåligt. Men bemötandet av kundtjänst slår alla tfn-bolag, kunnig personal o trevliga. Lite tråkigt när surfen är slut o det kostar 299kr för 10GB . Men totalt bra betyg från mig o som sagt trevlig o enkel kundtjänst.
Hej Patrik! Vad tråkigt att det blev en tråkig upplevelse pga det, men härligt att höra att du är så nöjd med oss i alla fall och med vår kundservice! :) Vi tackar för att du är kund hos oss och för att du tagit dig tiden att lämna din feedback till oss! Ha en fin torsdag och avslut på veckan! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal.
Mycket trevligt bemötande och hjälpsam.
Tack för din fina feedback och det är vårt nöja att få kunna hjälpa er! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal.
Excellent Bemötande. Blixtsnabb hantering.
Vad härligt att höra, tack för din fina feedback Sture! Med vänlig hälsning, Frida på Verbal
Excellent bemötande. Blixtsnabb hantering.
Alltid lika trevliga och tillmötesgående!
Tusen tack för din fina feedback Linda! Det ska vi fortsätta med! :) Med vänlig hälsning, Frida på Verbal
Snabbt svar, trevligt proffsigt bemötande!
Vänlig hjälpsam personal som löste frågan på ett bra sätt
Mycket trevlig bemötande. Och hittade en lösning direkt. Bra uppföljnings text meddelande. Så ska kundtjänsten fungera när det är som bäst och ett sätt att bebålla kunder. Tack!
Mycket trevligt bemötande! Köpte två företagsabonnemang.
Trevligt bemötande Snabbt o god service Supernöjd Återkommer helt klart om jag vill starta ett nytt abonnemang!!! Tack!!
Fick hjälp med inloggning. Enkelt trevligt och smidigt!
Snabb och effektiv lösning på mitt ärende, 2 tummar upp tilm Tom 👍🏼
Vad härligt att du är nöjd med oss och med Tom! :) Tack för din rekommendation! Ha en fin dag! Frida på Verbal.
Trevlig bemötande Mvh Rolf🌺🌺🌺🌺🌺👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🎄👍🎄
Vår kommunikation hamnade lite i stå men annars funkade det jättebra
Hej Ola, Tack för ditt positiva feedback om oss på Verbal! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Jag köpte en safekid klocka med abonnemang från verbal, det har fungerat bra. Ringde precis kundtjänst och fick snabb och väldigt smidig service!
Hej Ann-Sofie, Vad kul att ni är nöjda med klockan och abonnemanget. Tack för din fina feedback om oss! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Jag avslutade vårt abonnemang. Blev väldigt bra bemött! Pratade med en trevlig kille, som även gav lite tips angående avslutet. Ett positivt samtal.
Hej Eva-Lena, Tack för ditt fina omdöme om oss! Givetvis ska det inte vara svårt att avsluta sitt abonnemang och vi försöker alltid hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt. Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Proffsigt och trevligt bemötande. Andra telecomföretag borde ta efter. Tack Tom.
Hej Jean, Tack för ditt positiva omdöme om oss och min kollega Tom! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Snabb och bra feedback på mitt problem
Hej Leif, Vad skönt att ditt ärende blev löst och att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Avsade abonnemang, trevligt och vänligt bemötande, helt enkelt rakt och informativt samtal
Hej Göran, Tack så mycket för ditt härliga omdöme! Önskar dig en fortsatt fin kväll! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Säg aldrig att du ska återkomma en viss tid utan att göra det!!! Väntar fortfarande efter 3 dagar på återkoppling! Men fakturera kan Ni. Missnöjd ny kund
Hej Cecilia Detta låter verkligen inte bra, jag skulle uppskatta om du vill maila till ellen.almquist@verbal.se så att vi kan reda ut vad som skett. Vi ber verkligen om ursäkt för det inträffade och tar till oss av din kritik. Önskar dig en trevlig söndag!
Snabb återkoppling på problemet jag hade.
Hej Magnus, Tack för ditt omdöme. Önskar dig en härlig måndag! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
VARNING. Utan förvarning ändrar Verbal ditt abonnemang och efterdebiterar dig upp till 3års förbrukning som du är helt omedveten om. Verbal har gett mig det dyraste abonnemanget jag någonsin haft. Sättet dom har hanterat ärendet är under all kritik. Hoppas det går till svenskdomstol.
Hej Henrik Jag ser att du haft ett abonnemang med oss där du av misstag inte blivit fakturerad för samtal till utlandet. När detta felet uppdagades ringde vi dig och meddelade detta, samt kom med olika förslag på vad som skulle vara ett bättre abonnemang för dig. Att vi skulle debiterat utan din vetskap stämmer alltså inte. Du bad om att få dina avtal skickade till dig igen vilket vi självklart har tillhandahållit. I avtalet står det tydligt på sidan 1 att samtal till utlandet inte ingår i ditt abonnemang och således debiterades...
Jag har varit nöjd med Verbal/Qall som operatör, både beträffande produkt och kundservice.
Hej Johan, Tack för ditt fina omdöme och så kul att du är nöjd! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Väl bemött o god service. Lugnt förklarat .
Bytte till IP-telefoni, mycket vänligt och effektivt bemötande vid onstallation av basstationen o telefonkoppling, hjälpen jag fick var bättre än förväntad, tack för ett mycket kunnig o professionellt bemötande o lösning av mina installeringsproblem. Hälsningar erich hörtnagl
Hej Erich, Tack för ditt fina omdöme om oss. Självklart ska det inte vara svårt att få hjälp med sina ärenden hos oss och vi försöker alltid lösa det på bästa möjliga sätt för alla våra kunder. Önskar dig en härlig kväll! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Mobilabonnemang +fast telefoni jätte nöjd med båda
Hej Sure, Tack för ditt omdöme om oss på Verbal. Önskar dig en fin kväll! Med vänliga hälsningar, Nikki på Verbal.
Klara tydliga svar på mina frågor, och ett jätte trevligt bemötande Top score!
Hej Christer, Alltid lika kul att kunna hjälpa våra kunder och visa vilket härligt gäng som jobbar hos oss. Tack för ditt fina omdöme.
Kontaktade er för att avsluta mitt abonnemang hos er. Blev väl bemött av en kille med namnet Tom, trevlig och hjälpsam.
Hej, Tack för ditt omdöme. Oavsett vad en kund ringer om så tror vi på att alla ska bemötas på samma sätt, proffsigt och trevligt. Härligt att det uppskattas.
Hade problem med uppkopplingen mellan app och Smartklocka och fick hjälp med APN och mycket god service och trevligt bemötande!
Hej Cecilia, Tack för ditt omdöme. Vi är stolta att kunna ge professionell hjälp samtidigt som vi kan visa hur trevliga vi är!
Löste smidigt problemet på ett utmärkt sätt
Hej Tom, Tack för ditt omdöme. Det ska vara enkelt och smidigt att få en lösning.
Snabb hjälp, avhjälpt direkt. Nöjd.
Hej, Tack för ditt omdöme. Nöjda kunder är alltid vår största prioritering.
Supersnabbt svar och smidigt att få hjälp!
Hej Maria, Tack för ditt omdöme. Det ska vara enkelt att få hjälp med telekom! Med vänliga hälsningar, Verbal AB
Utmärkt bemötande blev helt överraskad av bemötandet
Hej Bengt, Tack för din positiva feedback! Önskar dig en superhärlig dag!
Mycket fin service, köpte till 100gb surf till min mobil.
Hej, Tack för din fina feedback om oss! Önskar dig en härlig kväll!