Vitala´s AB

Vitala´s AB

Ring 040-664 70 60 www.vitalas.com
1.9

Ett av de ledande företagen inom naturmedel i Sverige. Erbjuder kontrollerade naturläkemedel, hälsokost och kosttillskott direkt till konsument.

9 omdömen om Vitala´s AB

ELSA B
Skrev om Vitala´s AB

Vitalas har valt att inte kritiseras genom Rejta.se De bekrev man ska säga upp senast ett visst datum men den morgonen hade paketet redan skickats och de vill så tvinga att betala över 300 kr för nåt vi inte hunnit märka om det alls fungerar!! Tacka vet jag Herbalife produkter som utvecklats stort i 20 år och fungerar, värt varje krona om man gör det hela rätt med tillskotten och övrigt...

Ken L
Skrev om Vitala´s AB

Jag fick just idag ett paket med piller från VITALAS som jag absolut inte beställt. Ringde kundtjänst och dom påstod att jag gjort min beställning genom en telefonförsäljare. Har inte pratat med någon sådan på åratal (alltså ljuger dom). Ber dom ta bort all information om mig och får svarat att det inte går! Otroligt. Skickat tillbaka paketet med vändande post. Hoppas att det räcker med det. Men jag tvivlar. Så oseriöst företag drar sig säkert inte för någonting.

Ina L
Skrev om Vitala´s AB

Jag har varit en trogen kund hos hälsoföretaget Vitalas sedan långt tillbaka. Tills alldeles nyligen. Jag prenumererade på kosttillskottet omega-3. När jag i våras fick hem ett provpaket av deras Disney Omega-3 för barn, tillsammans med min ordinarie leverans, så inledde jag även en prenumeration av dessa. Den första september beslutar jag mig för att avsluta mitt ena abonnemang av omega-3, och sänder en skriftlig uppsägning via mail till kundtjänst, varav jag får en bekräftelse tillbaka samma dag. I slutet av månaden kommer...

Sanna O
Skrev om Vitala´s AB

Jag har alltid fått mina produkter i tid! Hyfsat kunnig kundtjänstm, men det känns faktiskt lite som roulette vem man får prata med. Har ringt dit 3 gånger och fått 2 bra bemötande när jag ville flytta fram leveransen 1 månad. Rekomenderas dock!

Chris K
Skrev om Vitala´s AB

Vitalas AB är ett företag som systematiskt skickar fakturor på produkter som man inte beställt. Jag gick via Fairshopping och går nu vidare till Allmänna Reklamationsnämnden, Vitalas har skickat ärendet på falska fakturor till Inkasso och KFM. Ett gott råd är att inte bli "kund" hos detta företag, de skaffar sig kunder (och elände) ändå.

Majlis S
Skrev om Vitala´s AB

Bra företag med snabba leveranser och stort utbud av kvalitetsprodukter! Smidigt med 8 veckors intervall på abonnemanget.

Sanna O gillar detta
Thomas C
Skrev om Vitala´s AB

min kone er meldt til RKI her i Danmark vi har ALDRIG modtaget en rykker på trods af at de siger vi ikke har betalt for 3 pakker

ewa r
Skrev om Vitala´s AB

Dåligt företag. skickar påminnelse och hot om inkasso fast faktura är betald. Trots upprepad mail och brevkontakt med bifogat kvitto så pstår de att faktura inte är betald

Torgny J
Skrev om Vitala´s AB

Oseriös och slarvig hantering av kunder och kundregister. Välj nån av konkurrenterna - det finns många.