Alla kategorier Webshop Wefix Trädgård
Rekommenderat företag 2016 - Wefix Trädgård

Wefix Trädgård

Vi började som två kompisar som startade tidigt med våra första affärer. Från början gjorde vi allt möjligt från att klippa gräs och rensa rabatter till att anlägga trädgårdar hemma hos kunder. Vi märkte ganska snart att vi tyckte det var kul, samtidigt som vi var duktiga på det. Efter några år valde vi att sätta extra fart på vår verksamhet. Sedan dess har WEFIX utvecklats och drivs idag som en kedja med drivna entreprenörer som alla arbetar under varumärket WEFIX Trädgård runt om i Göteborg och Kungsbacka.

Våra verksamheter har ca 35 st anställda som alla hjälper privatpersoner, skolor, företag och bostadsrättsföreningar med anläggning- och trädgårdstjänster. Vi har genom 1000- tals uppdrag lärt oss ett och annat om att hjälpa folk med deras trädgårdar, murar, träd och utemiljöer.

En sak ligger kvar sen start, vi gör alltid vårat bästa vilket gjort över 5000 kunder nöjda såhär långt…….

Vi började i Särö och finns nu i stora delar av västra Sverige och det är bara början. Som ni förstått så gillar vi att fixa saker åt våra kunder, eller som vi säger WE FIX……

Läs vad 56 kunder tycker om Wefix Trädgård

• Camilla S
    Camilla S skrev om Wefix Trädgård
    Proffsiga och kunniga. Trevligt bemötande. Vi behövde hjälp med att klippa en förvuxen avenbokhäck. Bokade smidigt via offerta.se och fick offert. Håller vad de lovar.
  • Stefanie E
    Stefanie E skrev om Wefix Trädgård
    Rekommenderas! Snabb och kunnig personal
  • Karin L
    Karin L skrev om Wefix Trädgård
    Bra kontakt innan arbetet utfördes, bra dialog o h bra förslag på åtgärder.
    Tyvärr försenades arbetet och dessutom glömde man bort att leverera vissa saker.
    Nöjd med utförandet men inte lika nöjd med förseningarna.
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Wefix Trädgård
    Hjälp med beskärning av rododenron. Bra trädgårdsmästare. Litet lång tid från begäran om offert till kontakt.
  • Karin F
    Karin F skrev om Wefix Trädgård
    Snabbt och proffsigt utförd häckklippning.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Wefix Trädgård
    Positivt bemötande och kanonbra jobb. Grundjobbet förtjänar en klar 5:a!

Problem med en medarbetare som skulle rätta till ett mindre problem (tre sänkor i gräsmatta), men förvärrade egentligen problemet (la på över 10 cm sand och sa att gräset växer igenom). Det som var avtalat var toppdress+kompletteringsså. Vi gör det nu själva i stället.
    Ingen ringde och följde upp, och vi tyckte vi får rätta till det själva till våren i stället. Det känns för omständigt att ta kontakt, mm. Tyvärr, för det är enda smolket i bägaren.
    2016-02-24 Wefix Trädgård svarar Magnus W
    Hej Magnus! Tack för er feedback. Roligt att höra att ni tycker vi gjort ett kanonbra jobb! Vi beklagar dock att ingen ringt och följt upp på den del ni kände er mindre nöjda med vilket givetvis borde ha skett. Vi ska självklart se till att jobbet blir helt färdigställt och att ni blir 100 % nöjda med utförandet. Vi hör av oss inom kort!
  • Ellinor W
    Ellinor W skrev om Wefix Trädgård
    Punktligt utfört, bra resultat
  • Jarl G
    Jarl G skrev om Wefix Trädgård
    Jag har under många år som köpare av trädgårds- och byggnadsunderhållstjänster med WeFix som leverantör förblivit företaget trogen som kund. WeFix har genom åren utfört sina åtaganden enligt träffade överenskommelser med mig, snabbt och fackmässigt, med stor flexibilitet, trevligt bemötande och med uppmärksamhet på åtaganden endast inom ramen för den egna kompetensen.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Wefix Trädgård
    Snabbt svar på förfrågan !
    Bra jobb !
    Kommer säkert att nyttja Wefix igen!
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Wefix Trädgård
    Bra telefonkontakt.
    Trevlig och kompetent personal.
    Mycket väl utfört arbete.
  • Eva N
    Eva N skrev om Wefix Trädgård
    Vi har fått hjälp med trädgårdsarbete, vi har då upplevt trevligt bemötande och noga genomfört arbete
  • Anne-marie L
    Anne-marie L skrev om Wefix Trädgård
    Vi upplever ett proffsigt och vänligt bemötande från Wefix!
    Vi har köppt följande tjänster, nedtagning av en stor björk inkl. bortforsling och stubbfräs. Bortforsling av trädäck och stenläggning av uteplats.
    Vi är nöjda med utförda tjänster på utsatt tid.
  • Jeanne S
    Jeanne S skrev om Wefix Trädgård
    Positiv och hjälpsam personal.
    Gräsklippningen fungerade inte alltid till 100% som jag påpekat men då har ni tillrättalagt.
    Omplantering mm helt ok.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Wefix Trädgård
    Wefix har levererat produkter (Gabionburar) samt utfört en del trädgårdsarbete till bästa belåtenhet. Kontakten har från början till slut fungerat klanderfritt.
  • Hans H
    Hans H skrev om Wefix Trädgård
    Hej!
    Fick ett bra bemötande, ni fixade en en ny trappa
    till vår grund.
    Var snyggt och snabbt gick det, ni tom la lite gräsfrö runt trappan,
    där den gränsar till gräsmattan!
  • Maria H
    Maria H skrev om Wefix Trädgård
    Vi fick hjälp med höststädning i trädgården. Buskar och rabatter klipptes och rensades. Vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Raul B
    Raul B skrev om Wefix Trädgård
    Bra, trevliga och prisvärda. Black power
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Wefix Trädgård
    Mycket trevligt bemötande och fint anlagd gräsmatta och stenar.
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Wefix Trädgård
    Plantering av träd och buskar. Proffsig,upplysande och allt klart i tid och till utlovad kostnad.
  • Maria S
    Maria S skrev om Wefix Trädgård
    Har anlitat Wefix för att klippa häck och buskar. Supertrevliga och kunniga medarbetare! Har nu "stående" beställning årligen.
  • Sven O
    Sven O skrev om Wefix Trädgård
    Är ny kund och haft hjälp med snöskottning 1gång. Mycket trevligt bemötande.Skall anlita Wefix för trädgårdsarbete.
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Wefix Trädgård
    Snabb respons, höll vad det lovade. Bra att kommunicera med - inget krångel
  • Lars C
    Lars C skrev om Wefix Trädgård
    Trevligt bemötande. De höll tider vad de lovat. Arbetet gjordes av kunnig och trevlig personal
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Wefix Trädgård
    Wefix gjorde markarbeten i min trädgård. Arbetet är mycket proffsigt och väl utfört och stämmer precis med vad vi hade kommit överens om. Bra kommunikation och vänligt bemötande. Dock gjordes arbetet senare än vad som var överenskommet
    men det fungerade bra ändå.
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Wefix Trädgård
    Bra och proffsigt bemötande som levde upp till mina förväntingar
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Wefix Trädgård
    Alla de jobb Wefix har utfört hos oss är vi mycket nöjda med.
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Wefix Trädgård
    Utfört arbete var till belåtenhet
  • Carl H
    Carl H skrev om Wefix Trädgård
    Bra bemötande och utförande.
    Lite missförstånd internt på vad som utförts men det löstes ut bra.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Wefix Trädgård
    Snabbt och trevligt bemötande. Resultatet var dock inte som önskat.
    2016-02-22 Wefix Trädgård svarar Jenny E
    Hej Jenny! Tack för din kommentar. Tråkigt att höra att ni inte var helt nöjda med resultatet, vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda med vårt arbete och har något blivit fel så åtgärdar vi givetvis detta. Ni får gärna höra av er till oss på info@wefixab.se eller 010-3300640 så ska vi hjälpa er på bästa sätt. Med vänliga hälsningar WEFIX Trädgård
  • Caterina F
    Caterina F skrev om Wefix Trädgård
    Perfekt utfört arbete! Rekommenderas!
  • Sheila P
    Sheila P skrev om Wefix Trädgård
    We engaged Wefix Trädgard for cleaning our garden, which was in a very bad shape after years of neglect. They did a wonderful job and transformed our garden into a beautiful space to relax.
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Wefix Trädgård
    Företaget är seriöst. Arbetet mycket bra utfört. Kan varmt rekommendera dem.
  • Britt S
    Britt S skrev om Wefix Trädgård
    Trevligt bemötande både vid första telefonsamtalet och när de var här, för att få reda på omfattningen av jobbet. Skötte sig utmärkt. Resultatet blev vad jag önskade.
  • Anders E
    Anders E skrev om Wefix Trädgård
    Bra och proffsigt utfört jobb att ta ner en stor gran. Gjorde även lite extra som inte var överenskommet i förväg till minimal extrakostnad.
  • Inger H
    Inger H skrev om Wefix Trädgård
    Bra bemötande, hjälp med planering av och utförande av trädgårdsarbete.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Wefix Trädgård
    Helt suveräna! Trevliga, lyssnar in, gör det som är sagt o håller tiden! Alltid super!
  • Karolina J
    Karolina J skrev om Wefix Trädgård
    Mycket duktiga och engagerade killar.
  • Ronnie D
    Ronnie D skrev om Wefix Trädgård
    Bemötandet var bra, vi hade hjälp med klippning av häckarna (3st) samt bortforsling.
    Jag tyckte inte att det var ett bra arbete, min man fick gå efteråt och ansa. Det stack upp många kvistars om han fick ta. Efteråt såg vi att han hade glömt att ta en
    liten häck.

Vi har tidigare anlitat "Särö alltjänst" och varit mycket nöjda med dem, då Fredrik som har Särö alltjänst var sjuk, tog vi er på rekommendation av Fredrik.

Jag tror inte att vi kommer att anlita er mer
    2016-02-22 Wefix Trädgård svarar Ronnie D
    Hej! Tack för era kommentarer. Tråkigt att höra att ni är mindre nöjda med utfört arbete. Vi önskar givetvis att samtliga av våra kunder ska känna sig helt nöjda med vår prestation. Jag hoppas att ni återfår förtroendet för oss och återkommer som kunder. Ni får gärna ta kontakta med oss på info@wefixab.se eller ringa oss på 010-3300640 så ska vi hjälpa er på bästa sätt. Med vänliga hälsningar WEFIX Trädgård
  • Anne-marie E
    Anne-marie E skrev om Wefix Trädgård
    Trevligt o bra bemötande, jag hade hjälp av Niklas hela sommaren en gång
    månaden .
    Sammantaget var det bra jag skall ringa och beställa för denna sommaren
    när det våras lite.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Wefix Trädgård
    Anlitade WeFix för att fälla träd samt klippa häck. Fick mycket bra bemötande och snabbt besök samt offert. Avseende träden valde vi ej WeFix pga att deras prisbild var mycket högre än annan offert.
    Häcken klipptes mycket bra. Dock var deras offert avseende häcken något oklar. Ett pris var angivet men det framgick inte klart att detta var ett timpris och att de inte kunde ange innan tiden för att klippa häcken. Vi är dock mycket nöjda med utfört arbete och kommer sannolikt att anlita dem igen.
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Wefix Trädgård
    Mycket proffsigt bemötande före, under och efter arbetet. Kunniga och trevliga samt lyhörda. Vi är mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Wefix.
  • Ahmad R
    Ahmad R skrev om Wefix Trädgård
    Vi har anlitat WeFix 2 gånger och var nöjda med dem. De är vet vad de håller med och är väldgit trevliga och ha göra med.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Wefix Trädgård
    Jättenöjda! Bra kontakt, trevliga och gjorde jobbet på utsatt tid.
  • Key Code Security
    Key Code Security skrev om Wefix Trädgård
    Enkelt, serviceminded personal.
    Köper hjälp med trädgårdsskötsel. Funkar utmärkt.
  • Lars K
    Lars K skrev om Wefix Trädgård
    Gräsklippning. Trimning av trädgård.
    Snöröjning.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Wefix Trädgård
    Vi fick ett mycket fint bemötande vid ett första möte vi hade med We fix. När vi sedan ville anlita er för delar av det vi hade fått offert på fick vi meddelande om att ni var tvungna att skjuta upp arbetet några veckor pga hög arbetsbelastning och sjukdom. Sedan dess har vi inte hört från er alls. Detta var i juni 2015.
    2016-02-19 Wefix Trädgård svarar Lisa E
    Hej Lisa! Tack för dina kommentarer. Kul att höra att ni fick ett bra intryck av oss och att ni ville anlita oss. Vi får samtidigt beklaga att det blev som det blev och att återkoppling från vår sida inte fungerat som den ska. Vi hoppas vi kan reparera detta och återfå ert förtroende. Om det fortfarande är aktuellt så får ni gärna återkomma! Tack på förhand
  • Ulf Z
    Ulf Z skrev om Wefix Trädgård
    Bra jobb av grusgång och det gröna.........................
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Wefix Trädgård
    Trädfällning, 7 st knepiga träd. Allt gick bra, snyggt efteråt, allt undanstädat. Dock råkade en gren landa på lekstugan som gjorde att vindskiveplåtarna blev skadade. WEFIX ordnade detta utan ngt problem för oss! Toppen!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Wefix Trädgård
    Rekommenderar varmt Wefix. Uppgiften utfördes väl, på utsatt tid och vi fick bra råd av dem
  • Johan E
    Johan E skrev om Wefix Trädgård
    Bra utfört arbete. Saknar dock fortfarande offert på resterande arbete.
    2016-02-18 Wefix Trädgård svarar Johan E
    Hej Johan! Tack för din kommentar. Roligt att höra att du är nöjd med utförandet. Beklagar att du inte fått offert på resterande del av arbetet, måste blivit en miss hos oss. Vi kommer ta kontakta med dig inom kort. Med vänliga hälsningar WEFIX Trädgård