Itx Sverige AB - Zara

3.3

9 omdömen om Itx Sverige AB - Zara

Ellen H
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Skulle returnera produkter i butik som jag hade köpt online men blev nekad då tiden löpt ut enligt kassörskan. Förklarade för henne att det inte alls stämmer men hon förstod ingenting och nekade returen. (Hon kunde knappt prata svenska). På grund av henne så kan jag inte returnera mina kläder när jag tom var inom dessa 30 dagar som de skryter om på sin hemsida. Detta är rena rama lurendrejeri. Nu sitter jag med kläder hemma för 4000-5000 kronor som inte passar mig. Kontaktat deras kundtjänst som inte alls är behjälpliga....

MAGDA M
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Sjukt otrevlig personal på eran kundtjänst. Ringde in samma dag 10 min mellanrum och båda tjejerna så himla otrevliga. Vad anställer ni för okunnig otrevlig personal??

Alexander D
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Zara är världens bästa butik. Bland barnavdelningen hittar man allti det man behöver. Kläderna har mycket bättre kvalitet och är snyggare än de på H&M. Jag tycker att priset är ocjså jättebra, lägre för en sån kvalitet kan man inte önska sig. De lägger i nya varor hela tiden, vad gör att man kan varje dag följa med moden. Leta inte efter något bättre

ANDREAS N
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Fina kläder som ser ut att kosta mer än vad de egentligen gör. Har hittat mycket prisvärt här. Bra affär för oss som vill klä oss snyggt och med stil utan att bli rånade samtidigt!

Micaela C
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Bra affär men inget jämfört med Zara i Paris, åk dit!!

Jessica M
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Zara är bäst i världen! Särskilt på skor och jackor. Lagom dyrt med bra hållbarhet på kläderna.

Amanda E
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

I centrala Stockholm finns just nu tre Zara-butiker, och den som jag nog gillar bäst är butiken i på Drottninggatan. Den är stor (tre plan) och ljus och man hittar alltid något fint här. Dessutom är den bra uppdelad så att man lätt hittar det man är på jakt efter. Zara är en favoritbutik, mycket snyggt till bra priser!

Damian G
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

På Zara kan du hitta allt från fin kostymen till en vardags t-shirt. De har ett väldigt stor utbud och säljer även skor jackor m.m. Priserna är relativt lika H&M ibland lite dyrare men kvaliten är bra. Den här butiken är bra uppdelad så det är lätt att hitta just det man är ute efter.

Elina E
Skrev om Itx Sverige AB - Zara

Zara har ett stort utbud av såväl baskläder som festkläder. För ungdomar finns även ett yngre sortiment som jag kan tycka är jättehärligt och fint. Inför sommaren kommer det alltid in massa fina kläder så kassen man går med därifrån under våren är rätt stor. Sämre utbud under vintern, enligt min mening. Ska du köpa en kostym är det här ett jättebra ställe för dig som tjej. Utbudet för killar är mindre, men finns även för dem.