Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Zara Sverige AB

Stureplan 6, 114 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Zara Sverige AB

• Alexander D
    Alexander D skrev om Zara Sverige AB
    Zara är världens bästa butik. Bland barnavdelningen hittar man allti det man behöver. Kläderna har mycket bättre kvalitet och är snyggare än de på H&M. Jag tycker att priset är ocjså jättebra, lägre för en sån kvalitet kan man inte önska sig. De lägger i nya varor hela tiden, vad gör att man kan varje dag följa med moden. Leta inte efter något bättre
  • Kevin
    Kevin skrev om Zara Sverige AB
    Fina kläder som ser ut att kosta mer än vad de egentligen gör. Har hittat mycket prisvärt här. Bra affär för oss som vill klä oss snyggt och med stil utan att bli rånade samtidigt!
  • Micaela C
    Micaela C skrev om Zara Sverige AB
    Bra affär men inget jämfört med Zara i Paris, åk dit!!
  • Jessica M
    Jessica M skrev om Zara Sverige AB
    Zara är bäst i världen! Särskilt på skor och jackor. Lagom dyrt med bra hållbarhet på kläderna.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Zara Sverige AB
    I centrala Stockholm finns just nu tre Zara-butiker, och den som jag nog gillar bäst är butiken i på Drottninggatan. Den är stor (tre plan) och ljus och man hittar alltid något fint här. Dessutom är den bra uppdelad så att man lätt hittar det man är på jakt efter. Zara är en favoritbutik, mycket snyggt till bra priser!
  • Damian G
    Damian G skrev om Zara Sverige AB
    På Zara kan du hitta allt från fin kostymen till en vardags t-shirt. De har ett väldigt stor utbud och säljer även skor jackor m.m. Priserna är relativt lika H&M ibland lite dyrare men kvaliten är bra. Den här butiken är bra uppdelad så det är lätt att hitta just det man är ute efter.
  • Elina E
    Elina E skrev om Zara Sverige AB
    Zara har ett stort utbud av såväl baskläder som festkläder. För ungdomar finns även ett yngre sortiment som jag kan tycka är jättehärligt och fint. Inför sommaren kommer det alltid in massa fina kläder så kassen man går med därifrån under våren är rätt stor. Sämre utbud under vintern, enligt min mening. Ska du köpa en kostym är det här ett jättebra ställe för dig som tjej.
    Utbudet för killar är mindre, men finns även för dem.

Stureplan 6, 114 35 Stockholm