Zikta Invest AB

4 omdömen om Zikta Invest AB

Visar 4 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Inger marie B
Skrev om Zikta Invest AB

Har haft Zikta och Stefan S i ca 20 år och är väldigt nöjd, har alltid upplevt att man gjort det bästa för mig och min ekonomi, både med försäkringar och sparande. Kan varmt rekommendera dom.

Bli först att gilla detta omdöme!
Lars-Göran Magnus M
Skrev om Zikta Invest AB

Jag har varit kund hos zikta ca 20 år,och har varit väldigt nöjd samt alltid ett fått Ett profitionellt bemötande. Kan varmt rekommendera zikta

Göran anders G
Skrev om Zikta Invest AB

Vi har jobbat länge med Zikta och har bara gott att säga om bolagets koncept och medarbetare. Vi upplever att de ALLTID orkar ställa en fråga extra för att verkligen fånga in våra behov för att därefter skapa produkter som alltid känns skräddarsydda både för oss som företag, men även den enskilda medarbetaren. Ett litet extra plus till Stefan Skoglund, som alltid är på tå. Göran Grell, VD och ägare till RK Travel Group AB.

Sandra H
Skrev om Zikta Invest AB

Rådgivarna är kompetenta, proffsiga och kommunikativa. Detta anser jag är viktiga komponenter just kring finansiell rådgivning så man känner sig trygg. Personligen har jag använt Zikta till flera former av stöd i mitt finansiella upplägg bla olika sparformer, både långsiktigt och kortsiktigt. Mycket nöjd!

Ulf D
Skrev om Zikta Invest AB

Mycket professionellt och kunnigt bemötande.

Filtrera omdömen