Zikta Invest AB

Ring 031-335 03 00 zikta.se

6 omdömen om Zikta Invest AB

Jennie mio anette F
Skrev om Zikta Invest AB

Zikta och Stefan har hjälpt mig oerhört mycket med att från grunden bygga upp min finansiella struktur och sett till att jag har ett heltäckande försäkringsskydd. Jag upplever att engagemanget är högt! Tacksam att jag kan få professionell hjälp och pedagogisk guidning. Jag har ett stort förtroende för Stefan och kan varmt rekommendera honom och Zikta.

Henrik A
Skrev om Zikta Invest AB

Har varit kund host Zikta sedan 2007, dåvarande Försäkria Finansrådgivning. Provade en annan rådgivare under 2-3 år runt 2012, men gick tillbaka till Zikta och har sedan dess Stefan Hansson som min kontakt. Jag upplever att man alltid sätter mig och mina behov i fokus med några extra frågor för att få rätt exponering (riskspridning) och eventuella förändringar i min vardag som kan påverka mina investeringar. Professionella och pålästa om Sverige och omvärlden. De förslag man ger är väl underbyggda genom deras interna rådslag....

Inger marie B
Skrev om Zikta Invest AB

Har haft Zikta och Stefan S i ca 20 år och är väldigt nöjd, har alltid upplevt att man gjort det bästa för mig och min ekonomi, både med försäkringar och sparande. Kan varmt rekommendera dom.

Lars-Göran Magnus M
Skrev om Zikta Invest AB

Jag har varit kund hos zikta ca 20 år,och har varit väldigt nöjd samt alltid ett fått Ett profitionellt bemötande. Kan varmt rekommendera zikta

Göran anders G
Skrev om Zikta Invest AB

Vi har jobbat länge med Zikta och har bara gott att säga om bolagets koncept och medarbetare. Vi upplever att de ALLTID orkar ställa en fråga extra för att verkligen fånga in våra behov för att därefter skapa produkter som alltid känns skräddarsydda både för oss som företag, men även den enskilda medarbetaren. Ett litet extra plus till Stefan Skoglund, som alltid är på tå. Göran Grell, VD och ägare till RK Travel Group AB.

Sandra H
Skrev om Zikta Invest AB

Rådgivarna är kompetenta, proffsiga och kommunikativa. Detta anser jag är viktiga komponenter just kring finansiell rådgivning så man känner sig trygg. Personligen har jag använt Zikta till flera former av stöd i mitt finansiella upplägg bla olika sparformer, både långsiktigt och kortsiktigt. Mycket nöjd!