African Magic Salong

African Magic Salong

Ring 08-644 01 64 www.africanmsalong.com

Välkommen till African Magic Salong! Vi specialiserar oss på hårförlängningar, hårförtjockningar, dreadlocks utan vax, lace peruker, rakpermanent och flätor på både Europeiskt OCH Afro hår. Vi arbetar med de bästa löshåren (Remy) som går att få på marknaden idag. Även lockigt hår. Vi har även produkter till din lacewig. Vi erbjuder ALLTID kostnadsfri rådgivning.

19 omdömen om African Magic Salong

Sofia Maria B
Skrev om African Magic Salong

Jag och min dotter hade både en fantastiskt bra upplevelse. Jag fixate Nina dreads som jag inte fixat på nästa 10 år, blev en magisk upplevelse verkligen. Dreadsen blev otroligt fina från att ha varit kaos. Jag är så otroligt nöjd. Min dotter gjorde brands och även hon fick en magisk upplevelse hur en duktig frisör kan ändra ditt utseende till att vara just det där lilla extra. Familjär vibe med fantastisk ägare och personal. Vi kommer verkligen gå tillbaks till African Magic. Bodde tidigare i London och har letat länge...

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Brian O
Skrev om African Magic Salong

Jag klippte mig hos Assané (Barber) och fick världens bästa fade! Inte nog med det, det gick så smidigt att betala för tjänsten med Buka Direct! African Hair Magic Saloon är verkligen den bästa mötesplatsen 🌟✨

Brian O gillar detta
BRICE B
Skrev om African Magic Salong

perfekt salong och det absolut bästa stället för dreads/braids!! rekommenderar starkt :))

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 618 omdömen 4.6 av 618 omdömen
BadgeTwoYears

Grym frisör som kan sitt jobb.

MARTINA B MARTINA B
Karin Linnea J
Skrev om African Magic Salong

Min sons flätor är superproffsig gjorda. De arbetar mycket noggrant och är jätteduktiga. Vi är väldigt nöjda.

MARIA S
Skrev om African Magic Salong

Proffsigt resultat och fantastiskt trevlig personal, rekommenderas varmt!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2031 omdömen 4.9 av 2031 omdömen

Annette W Annette W
JIBRIL A
Skrev om African Magic Salong

African magic Är en mycket bra salong jag ge de 5 hjärnor de gör ett mycket bra jobb med ditt hår

HENOK F
Skrev om African Magic Salong

Fantastiskt atmosfär samt bemötade. Lysande resultat, kan sin grej. Rekommenderas några som helst tvivel.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 281 omdömen 4.8 av 281 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

ALEXANDER K
Skrev om African Magic Salong

Kvalitet, Mervärde, Professionalism, Renlighet Tack för allt, rekommenderar verkligen!!! Hög kompetens och en härlig miljö med familjär känsla. Fick allt jag kunde önska mig och lite till, kommer att komma tillbaka när det är dags igen :)

SIMON F
Skrev om African Magic Salong

Helt klart bästa dreadsen i Stockholm. Gjorde precis mina som tog hela 12 timmar och är sjukt nöjd! Väldigt professionellt men även hemtrevligt. Det bjuds på både dryck, mat och framför allt en fantastisk energi från Awa. Tack African Magic!☀️🙏🏾

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

ANNA S
Skrev om African Magic Salong

Åh vad jag känner mig snygg i mina braids! Awa välkomnade mig varmt förra veckan, ansträngde sig för att klämma in mig på kort varsel (suck på mig som alltid är jag ute i sista minut) Eftersom jag jobbar som skådespelare är det ibland lite extra viktigt att det blir rätt, t.ex så att det inte ska bli klaff-fel vid inspelningar, eller om det finns särskilda önskemål från teatermaskörer. Awa med crew gör alltid ett otroligt noggrant jobb, är lyhörda för mina behov och hanterar mina ganska sköra lockar varligt. Mysig stämning...

PARHAM N
Skrev om African Magic Salong

Pratade med Hawa om mitt toviga hår och funderade på dreads. Fick en tid hos Aron och han fixade mitt hår, från en tovig katt till fantastiska fina tighta dreads! Tack för att du orkade stå i så många timmar och vara lika noggrann hela tiden. Jag är sååå nöjd! Personalen är så kunniga och skapar verkligen hantverk av högsta klass. Tack allihopa, Big Love!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 243 omdömen 4.6 av 243 omdömen
BadgeTwoYears

Trevlig men kände mig tyvärr inte väl omhändertagen. Kändes som att hon ville bli av med mig rätt fort och stylingen av håret var det slarvi

Therese Gunilla L
Skrev om African Magic Salong

Så ruskigt besviken o arg på Awa iom hon sa att hårflätningen som inte hann göras klart 3 dagar tidigare ska få min tid FAST jag bokade 10 dagar före + att jag var där & valde ut hår. Dessutom försökte hon skylla på att en kollega bokat min tid men det är hon själv som gjort det! Enligt hennes fula agerande så bevisas det att jag inte är lika mycket värd 👺👺👺👺👺👺 Jag har ändå hittat nån som är SÅÅÅÅ MYCKET bättre 🤩🤩🤩

Alejandro A
Skrev om African Magic Salong

Med sydamerikanskbakgrund och hår gick jag till African Magic för att skaffa dreads i en "mohawk"-style. Tyvärr var inte mitt hår lika långt som den bilden jag visade att jag ville eftersträva, de kom med förslaget att återanvända mitt hår de klippte runtom på sidorna för att sedan förlänga de dreadsen de gjorde utav mitt kvarvarande hår. Genialt! Aron var det som hjälpte mig med mina dreads och förlängningen av dom! Väldigt familjär och trevlig stämning rakt igenom de 11 timmar jag sammanlagt spenderade på salongen. ...

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Mohammed A
Skrev om African Magic Salong

Reparerade mina dreads hos Aisha och Awa i fredags och blev så imponerad av deras skicklighet. Halva mina dreads hade ramlat av och resten var på väg mot samma öde när jag kom till salongen. Efter 9 timmar av hårt jobb, underhållning och mycket skratt gick jag hem som en Rasta igen :-). Vill du skaffa dreads så är det här stället du ska gå till :-). Tack tjejer! Ni är bäst :-).

Mina E
Skrev om African Magic Salong

Jag skaffade mina dreads nyligen och är jätte nöjd!Om du vill skaffa dreads är det här stället att gå till :)

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1061 omdömen 4.8 av 1061 omdömen

Tim
Skrev om African Magic Salong

Awa och personal gjorde mina dreads 2005, de var tighta och fina från första gången. Sedan dess går jag dit någon gång per år för att fixa till dem och går alltid därifrån supernöjd! Tack Awa and crew! Tim

maryam d
Skrev om African Magic Salong

Otroligt bra ställe! Har gått hit i 5 år, blir alltid nöjd! Bästa stället i stockholm på afrikanskt hår!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Bra bemött. Lyssnade på vad jag önskade och utförde det mycket bra samt gav tips och förklarade.

afia h
Skrev om African Magic Salong

Hit ska man verkligen gå för att fixa håret, de gäller verkligen allt! flätning,hårförlängning rubbet... Super nöjd!

Ann
Skrev om African Magic Salong

Vill du ha fina Dreads, Dreadlocks eller rasta flätor? kom hit! här är de trevliga och kunniga. Awa är väldigt snäll och tillmötesgående och du är nöjd när du går härifrån.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 398 omdömen 4.8 av 398 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.