Eveline Ahx

Eveline Ahx

Eveline Ahx är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Eveline Ahx har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Eveline Ahx har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Eveline Ahx har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Eveline Ahx

Sedan starten hos Reco 2020
Gudrun B
Barnarp

Eveline är en kunnig, trevlig och smidig person som hanterar både säljare och köpare på ett professionellt men också välkomnande och bra sätt. Man känner sig trygg i processen och i affären som man ju inte gör så ofta i livet. Hon är tillgänglig och trygg i sin roll och med ett smittande positiv inställning. Kan varmt rekommenderas.

Måns L
Barnarp

Professionell, flexibel och lättillgänglig. Har ett lättsamt sätt som tilltalar både säljare och köpare.

Timmy J
Köpte sitt hus med hjälp av Eveline Ahx en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Barnarp

Tog sig tid för våra funderingar och frågor på visningen. Höll oss uppdaterade genom processen och gav ett samlat och professionellt intryck. Bra tips för både oss som köpa men även till säljaren. Rekommenderas!

Paul Andrew L
Landsjön

Eveline has been exceptional. She is professional yet friendly. We only speak a little Swedish but Eveline has been careful to describe in detail what each step of the sales process includes, in English, so we fully understand at all times what is happening. The process in Sweden is very different to the process in England so to have a friendly person who helps you at every step is useful and reassuring. Eveline has done that so we are very, very grateful for all of her help. Thank you very much Paul & Tracy

Svar från Eveline Ahx

Dear Paul & Tracy, Thank you for your wonderful feedback! I'm thrilled you found the process smooth and understandable. It was a pleasure assisting you. If you need anything in the future, feel free to reach out. Best regards, Eveline

Gunilla D
Hovslätt

Positiv. Entusiastisk. Nästan lite för ivrig. Men bra!

Kerstin S
Bottnaryd

Jag har upplevt ett fint samarbete med Eveline och blivit mycket väl bemött. Hon är professionell, men vänlig. Jag hade en hel del frågor på vilka hon svarade snabbt och utförligt och visade sig väl insatt i allt som rörde min bostad. Jag kan varmt rekommendera henne. Tack Eveline! Mvh, Kerstin

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Kerstin för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme till mig. Det betyder väldigt mycket ska du veta! Tack själv för att vi fick förtroendet att förmedla din fina bostad. Önskar dig allt gott. Vi ses på tillträdet. Med vänliga hälsningar Eveline

Stella P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eveline Ahx en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Söder

Super trevlig och lätt att ha att göra med! Flexibel och en duktig mäklare som har koll på allt.

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Vi ses på tillträdet. Allt gott // Eveline

Emilie S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eveline Ahx en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Söder

Eveline har ett mycket fint bemötande, är flexibel inför både mina och köparens behov och finns alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Eveline.

Svar från Eveline Ahx

Tusen hjärtligt tack Emilie för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Det värmer i hjärtat. Ser fram emot att träffa dig på tillträdet. Allt gott Eveline

Maria G
Landsjön

Eveline är otroligt engagerad, driven och kunnig!

Tusen tack Maria för ditt fina omdöme. Allt gott! Eveline

Johan N
Köpte sitt hus med hjälp av Eveline Ahx en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Landsjön

Proffsigt bemötande och kollade upp det vi undrade och återkom snabbt./Johan

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Johan för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Det värmer. Hoppas ni kommer trivas bra och jag ser fram emot att träffa er på tillträdet. Allt gott / Eveline