Nathalie Saliba

Nathalie Saliba

Nathalie Saliba är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Nathalie Saliba har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Nathalie Saliba har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Nathalie Saliba har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Nathalie Saliba

Birgitha K
Taberg

Nathalie är en ängel! Jag, Birgitha Karlsson, är god man och fick, i mitt uppdrag att sälja ett mycket speciellt hus i Taberg. Nathalie har varit en klippa i detta mycket speciella, kom det igen, speciella ärende!! jag trodde det skulle ta mycket tid av både mej och henne och att det skulle ta lång tid. men det har gått över förväntan och idag är jag såå nöjd! jag ger henne en guldstjärna.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack Birgitha för förtroendet och de fina orden, det uppskattas! Nu blickar vi framåt tillträdet! Kram Nathalie, Fastighetsbyrån

Johanna H

Väldigt hjälpsam och serviceinriktad! Rekommenderas

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack! Nu blickar vi framåt tillträdet. :)

Maria A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna

Hon har varit jättebra, kunnig, professionell. Tillgänglig och genuin

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroendet! Nu blickar vi framåt tillträdet. :)

Valid H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna

Hon var super trevligt och hjälpsam! Det var första gången jag köpte lägenhet och hade inga erfarenheter men med mäklarens rådgivning och hjälp kunde jag känna mig lite mindre stressad och hon är super proffesionell i sitt jobb ! Väldigt nöjd 👍🏼

Svar från Nathalie Saliba

Tack för de fina orden! Nu blickar vi framåt tillträdet! :)

Arkadiusz S
Huskvarna

Väldigt trevligt och professionellt Super nöjd

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroende av ditt bostadsköp! Nu blickar vi framåt tillträdet. :)

Sarah Lillemor L
Taberg

Nathalie var inlyssnande på våra önskemål och frågor. Snabb återkoppling

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroendet av försäljning av er fastighet! Nu ser vi fram emot tillträdet! :)

Camilla S
Liljeholmen

Hon gjorde verkligen vad hon kunde i dessa svåra tider

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroendet! Nu blickar vi framåt mot tillträdet!

Arvid N
Torpa

Bra och professionellt bemötande. Tillgänglig och lösningsorienterad. Vi är nöjda.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för ert förtroende! Nu blickar vi framåt!

Martina K
Jönköping Väster

Har fått mycket trevligt bemötande av Natalie. Hon har varit informativ och professionell genom hela processen och flexibel när det uppstått funderingar och frågor.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack Martina för de fina orden! Nu blickar vi framåt till tillträdet.

Sarocha P
G:a Råslätt

Nathalie var underbar, väldigt trevlig och tillmötesgående och kändes bra att ha fått köpa min drömbostad för mig och mina barn via henne.

Svar från Nathalie Saliba

Tack så jättemycket Sarocha för de fina orden! Hoppas att ni kommer att trivas i den fantastiska bostaden och så ses och hörs vi framöver!