Said Ajkunic

Said Ajkunic

Said Ajkunic är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Said Ajkunic har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Said Ajkunic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.8. Said Ajkunic har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

157 omdömen om Said Ajkunic

Sedan starten hos Reco 2019
Wendy N
Tokarp

Said har varit så trevlig och hjälpsam från början till start. Det märks att han gör allt för att båda parter, säljare och köpare, ska bli nöjda. För oss hände allting rätt fort, men samtidigt kändes det tryggt då Said var med oss hela tiden och tog hand om allting lugnt och sansat samtidigt som det gick undan!

Karin R
Sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Tokarp

Said har från första mötet till avslutad försäljning arbetat hårt för att få min bostad såld. Han har stor kunskap, vilket gjorde att jag som kund, vågade lyssna till honom och följa hans råd under försäljningens gång. Jag kan varmt rekommendera Said.

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Mycket duktig mäklare som gjorde allt han kunde för att få oss att känna oss trygga i vår bostadsaffär!

Andreas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Kompetent, snabba ryck och väldigt trevlig (utan att det kändes fejkat). Mitt första bostadsköp och om det blir fler gånger kommer nästa mäklare ha en hög ribba att nå. Toppen rakt av.

Linn A
Gräshagen

Said arbetade stenhårt för att få våran lägenhet såld till bästa möjliga pris; tidig morgon, sen kväll, vardag som helg. Han är en varm och omtänksam person som vi har stort förtroende för. Han utstrålar professionalitet och har effektiva strategier för att hitta rätt köpare. Vi är supernöjda med att ha haft Said som vår mäklare och kan rekommendera honom varmt!

Anthony R
Torpa

Proffesionellt bemötande och mycket driven

Noel G
Torpa

Väldigt lugn, professionell och trevlig. Han har gjort ett väldigt bra jobb!

Elin C

Said var trevlig och stöttande i budgivningen. Han gav rekommendationer och gav relevant information gällande lgh och hur processen går till att köpa bostad.

Christian Ö
Tenhult

Lyhörd, trevlig och kundfokuserad mäklare. Stöttade oss i hela köpprocessen på ett personligt och varmt sätt!

David E
Gräshagen

Vi är jättenöjda med Said. Väldigt trevlig och duktig. Fick bra svar på frågor och bra vägledning. Kan verkligen rekommendera Said!