Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

4.5

Vi på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling tycker att det ska räcka med en kontakt när du ska byta bostad. Hos oss får du fastighetsmäklare, bank och försäkringsbolag i ett, vi är helt enkelt en heltäckande fastighetsförmedling som kan hjälpa dig i alla aspekter av din bostadsaffär. Letar du eller vill du sälja en bostad i...

34 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Ulrika B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Mäklarna i Järfälla använder oseriösa metoder för att ragga kunder. Trots att man aldrig haft något med dem att göra luskar de reda på vilka som bor på adresser de vill tjäna pengar på, letar upp deras telefonnummer - ignorerar NIX-ansutna nummer och stör på arbetstid. Ringer även mina hemmaboende BARN och frågar om de vill sälja! Har genom åren fått många samtal från olika mäklare från Länsförsäkringar fastighetsförmedling i Järfälla och nu sist var det någon Emelie. Det är BARA mäklare från Länsförsäkringar som trakasserar...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Marianne J

Robin har varit nära till hands när jag haft frågor. Ett stort + är att han skött kontakten mellan mig och köpare på ett bra sätt.

Svar från Robin Rodrigues

Jag tackar dig för förtroendet och önskar dig ett stort lycka till med ditt framtida boende! // Robin

Samr H

Kan starkt rekommendera Robin Han är väldigt engagerad mäklare Han vet och kan vad han gör, Jag fick det priset ja ville Kommer förmodligen kontakta honom för framtida försäljningar !!

Svar från Robin Rodrigues

Stort tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning! Det var ett sant nöje att hjälpa dig att förmedla din bostad Samr!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

Homan S

Kan varmt rekommendera Robin. Robin är väldigt trevlig som person, och han var otroligt engagerad i försäljningen av min lägenhet, som för övrigt slog föreningens rekord med flera tusen kronor per kvadratmeter. Han sålde min lägenhet till mer än jag någonsin hade hoppats på. Han lugnade ner mig i dom situationer jag fick panik och bara ville avsluta affären, och sa att han kan fixa bättre. Och det gjorde han verkligen! Han kan det han gör, och han kan det väldigt bra! Om jag någonsin ska sälja en bostad igen kommer jag definitivt höra med Robin om han vill vara min mäklare.

Svar från Robin Rodrigues

Tack för dessa fantastiska ord! Det var ett sant nöje att hjälpa dig genom din bostadsaffär! Önskar dig ett stort lycka till med din nya bostad och tackar för förtroendet!

Alexander
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Vi var mer än nöjda med James insats vid vår bostadsförsäljning från start till slut. Vi fick högt förtroende redan vid första mötet och hela processen överträffade vår förväntan. Av intrycket från mäklare i Kista-området så är James det enda självklara valet.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2949 omdömen 4.8 av 2949 omdömen

Otroligt hjälpsam Förklarade på ett sätt som fick mig att förstå Väldigt flexibel och mån om att allt skulle gå så bra som möjligt

Nader S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Han är mycket trevlig och lätt att prata med, han är mycket hjälpsam och vänligt.

Yishi L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

We received professional service and many good recommendations from James. He responds to questions very quickly and helps us with patience. He makes the whole progress easy and smooth.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1678 omdömen 4.8 av 1678 omdömen

Daniel
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Som köpare utav bostad gick mitt köp mer en tryggt och smidigt tack var det James. Mycket professionell och ger ett mycket varmt intryck. Rekommenderar denna pålitliga mäklare James till alla säljare och köpare utav bostad. Toppen kille!

Per H
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Gav ett mycket professionellt intryck och samtidigt personlig service som gav oss en lugn och trygg affär.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1362 omdömen 4.8 av 1362 omdömen

Rami I
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Jag måste bara att få rekommendera James till alla som vill få en professionell hjälp och snabb försäljning av bostad. Det tog honom några veckor att få lägenheten såld. Jag kommer själv att kontakta honom när jag behöver köpa en ny bostad senare.

Johan Å
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Jag blev kontaktad av James efter att min bankman rekommenderat honom och efter första mötet så har jag som säljare känt mig jättetrygg att ha en professionell och kunnig mäklare med oss genom försäljningen. Allt har varit superbra!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1111 omdömen 4.8 av 1111 omdömen

Martina J
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Var involverad i en försäljning/budgivning som sköttes av Länsförsäkringars förmedling och tyckte att den sköttes mycket illa jämfört med andra budgivningar jag var med i. Bland annat ett ändrat (högre) accepterat pris mitt under budgivningen!

Annika D

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 459 omdömen 4.9 av 459 omdömen

Mycket professionell och trevlig

Thomas H
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Kan varmt rekommendera Joel Nylund, vi valde bland flera olika mäklare men fastnade för Joel som ingav ett stort förtroende från första kontakt till avslut.

Victor
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Proffsigt! Kan absolut rekommendera.

Peter R
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Nöjd på det stora hela med mäklaren Joel, han gjorde ett bra jobb genom hela säljprocessen. Trevlig och lättillgänglig. Lite missnöjd med tillträdet då jag hade förväntat mig att få en kopia av att både köpare och säljare skrivit under och godkänt avräkningen. Fick bara en kopia av säljarens specifikation. Ej heller något kvitto på lösta lån, endast insättning.

Oscar L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Mycket trevlig och professionell personal. Rekommenderas varmt.

Erica R
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Vi har köpt vårt hus och även sålt vår lägenhet med hjälp av Länsförsäkringar i Järfälla (Rico Cigel). Vi kan enbart rekommendera fastighetsbyrån, mäklaren har haft ett stort engagemang och vi har känt oss trygga både som köpare och säljare.

Owe L

Maya G
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Vi anlitade Joel som våran mäklare .Han gav oss ett bra intryck från första början,lugn,trygg,kunning och saklig .Om vi någongång i framtiden vill sälja igen så kommer vi att vända oss till Joel.

Lars B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Svårt att Bedöma, Dom gjorde vad dom skulle göra,på ett bra sätt.

Kicki L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

När vi tog kontakt med mäklaren fick vi till ett snabbt möte som också resulterade i att hela processen gick mycket snabbt vilket var bra för oss. Korrekt värdering, bra hjälp med fotografering, besiktning samt visning. Kunnig, insatt och trevlig mäklare. Genomgående var vi jättenöjda med allt från första möte till sista avstämning på banken. Hoppas även att nästa års deklaration, som vi lovats få hjälp med, kommer att fungera lika bra.

Gunilla B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Ett mycket trevligt gäng med kompetenta mäklare, serviceminded assistent och ett extra plus för att banken finns på samma ställe. Joel Nylund sålde min lägenhet och jag rekommenderar Joel varmt vidare till mina vänner o bekanta. Säljer jag igen vet jag definitivt vart jag ska vända mig!!!

Ulf M
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling gjorde ett jättebra jobb! Mäklaren Joel Nylund som sålde mitt objekt var mycket kunnig, trevlig och professionell. Jag fick all den hjälp jag önskade och rekommenderar gjärna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling och Joel Nylund till vänner och bekanta.

Claes G
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Proffetinellt bemötande, saklig bedömning av situationen,

Leif C

Ann-Louise S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Tycker att det har fungerat bra. Mäklaren har inte varit för påträngande utan jag har kunnat fundera och ta beslut i egen takt, vilket uppskattas. Samtidigt har jag snabbt fått svar på de frågor jag haft och fått hjälp med det jag velat ha hjälp med. Utmärkt!

Eva o Jan-Åke H
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

För oss var Länsförsäkringar bästa valet. Rico Cigel lyssnade på oss och var öppen för våra åsikter. Det var alltid lätt att få återkoppling och att föra dialog med Rico. Om vi i framtiden skulle sälja vår bostad så skulle vi antagligen välja Länsförsäkringar igen.

Serhan T
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Jag tycker att dom gör ett otroligt bra jobb det kändes väldigt trygt och sammarbeta med dem jag var inte ett dugg orolig under hela resans gång med dem på försäljningen av vår objekt.Vi är enade inom familjen att vi definitivt kommer att anlita länsförsäkringar på nästa uppdrag med.

Armin O
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla och framförallt mäklaren Joel Nylund har varit till stor hjälp vid försäljningen av vår bostad på Allmogevägen. Rekommenderas varmt!

Jan S
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Mycket bra utförd försäljning jag är helt nöjd. Proffsigt utförd bra annonsering bra visning även mycket bra uppföljning .

Elisabeth
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Professionellt bemötande. Kände förtroende för min mäklare. Nöjd med utgången av min lägenhetsaffär.

Karin S

Susanne T
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Järfälla

Bra och snabb service, korrekta mäklare. Jag har rekommenderat de vidare till andra.