Länsförsäkringar Fastighetsförmedling

Ju närmare vi människor är varann, desto mer anstränger vi oss för varann. Därför väljer vi en barnvakt vi känner och en hantverkare som grannen känner. För att vi tror att de bryr sig lite mer. Gör ett lite bättre jobb. Kanske är det den enkla förklaringen till varför Länsförsäkringar växer snabbare än någon annan. Att färre och färre tror att en skräddarsydd kostym, stora ord och en klädsam solbränna är löften om kvalitet. Att de litar mer på en fastighetsmäklare som tillhör en organisation som ägs av sina kunder. Och inte minst – att den mäklare som lever med och känner sina kunder också jobbar lite hårdare för dem.
  • Prova Sveriges snabbast växande mäklare!
  • En mäklare som lever närmare verkligheten.
  • Vi gör ditt val enklare med nya Jämför bostad!
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
"Vi har sålt en bostadsrätt på Fjärdhundragatan. Jag har tidigare dåliga erfarenheter av mäklare, både vid tidigare försäljning och vid köp. Så jag har varit skeptisk till mäklare, MEN när jag träffade..."
Natalie S anlitade Evelina Lund hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
"Här har vi nyköpings toppmäklare alla kategorier! Påläst, ärlig och hjälpsam från början till slut. Extremt nöjd!😁"
Erik C anlitade Joakim Nilsson hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Nyköping

Våra kontor

4.7/5 av 177 omdömen
4.7/5 av 98 omdömen
4.8/5 av 92 omdömen

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar