Evelina Lund
Registrerad mäklare sedan 2018-04-09
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-28

Läs vad 14 Läs vad Evelina Lund

• Stephan P skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-07-08

Sålde en bostad med Länsförsäkringar (Evelina Lund)
    Och vi är mycket nöjda med bemötandet genom hela processen,
    Bra förklararingar på alla frågor vi hade.
    Som sagt mycket nöjda 5+. Läs mer
    2020-07-10 Evelina L svarar Stephan P
    Jättestort tack Stephan! Jag hade gett er, som köpare samma betyg, 5+!
    Hoppas att vi får anledning att göra fler affärer i framtiden, men först ska ni få njuta av ert nya fina hus!
  • Louise J skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-07-08

Vi köpte en BR av Evelina. Det är en charmig, skärpt tjej som gjorde ett kanonjobb. Vi träffade bara henne då vi skrev papper. Men hon var otroligt duktig, lugn och hade koll på vad vi skulle göra. Läs mer
    2020-07-10 Evelina L svarar Louise J
    Åh! Stort tack Louise, det här gjorde min dag verkligen! Jag är så glad att vi kunde lägga samman pusslet i denna affär! Hör bara av er om det dyker upp tankar eller funderingar!
  • Ibrahim S skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Köpt bostadsrätt.
    Snabb, tydlig och effektiv mäklare. Läs mer
    2020-07-08 Evelina L svarar Ibrahim S
    Hej Ibrahim!
    Tack för ditt fina betyg! Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet!
  • Dan J skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-07-06

Köpt bostadsrätt, mäklaren var trevlig, lätt att prata med, allt gick precis som planerat Läs mer
    2020-07-08 Evelina L svarar Dan J
    Hej Dan!
    Varmt tack för en snabb och smidig affär och att du tog dig tid att svara på min Reco!
  • Peter N skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-21

Evelina har varit fantastiskt bra under hela köpet av bostaden. Läs mer
    2020-05-25 Evelina L svarar Peter N
    Stort tack Peter för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen till mig, det värmer verkligen!
    Karin L gillar detta
  • Johan R skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-19

Sålt radhus.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra förberedd, hade tänkbara köpare till första mötet.
    Snabb affär före visning. Läs mer
    2020-05-25 Evelina L svarar Johan R
    Tack Johan för rekommendationen och tack för ett fint sammarbete!
    Ha nu en fin sommar!
    Karin L gillar detta
  • Erika W skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-12

Evelina är en mycket trevlig mäklare som fick vår lägenhet såld mycket snabbare än vad vi hade vågat hoppas på. Hon såg till att hålla oss uppdaterade under hela processen och var noggrann och mycket tålmodig. Vi är jättenöjda och hoppas kunna anlita Evelina igen i framtida bostadsaffärer. Tack för de fina blommorna! Läs mer
    2020-05-14 Evelina L svarar Erika W
    Åh! Tack SÅ mycket! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
    Ha nu en underbar sommar i ert fina hus!
    Karin L gillar detta
  • Jimmy N skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-11

Vi sålde vår bostadsrätt via Evelina och hon hjälpte oss genom hela affären från start till mål, med ett alltid lika glatt och positivt bemötande. Hon kändes kunnig, proffsig och väldigt omtänksam. Vi är mycket nöjda med både hennes arbete och slutpriset av lägenheten, därför kan vi varmt rekommendera henne till den som letar efter en mäklare inför en bostadsförsäljning. Läs mer
    2020-05-11 Evelina L svarar Jimmy N
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden, jag uppskattar verkligen det. Är det några frågor eller funderingar i efterhand så hör ni bara av er. Hoppas att vi ses snart igen!
  • ANGELICA W
    ANGELICA W skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-07

Evelina var en trevlig, professionell och hjälpsam mäklare som gjorde vårt första lägenhetsköp till en upplevelse över våra förväntningar. Vi är supernöjda och hoppas på möjligheten att ta hjälp av Evelina i framtiden! Läs mer
    2020-05-11 Evelina L svarar ANGELICA W
    Wow! Tack så jättemycket för din fina rekommendation Angelica! Du och din sambo har varit ett sant nöje att jobba med! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas väldigt bra i ert nya boende.
    Lycka till med allt och ha en underbar sommar så hoppas jag att vi ses snart igen!
    Karin L gillar detta
  • Alex E skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-07

Varm, vänlig och mycket proffisionell.
    Rekommenderar starkt Evelina Lund som mäklare! Läs mer
    2020-05-07 Evelina L svarar Alex E
    Åh! Precis så skulle jag beskriva er som köpare också!
    Tack så himla mycket för det fina betyget!
    Hoppas att vi ses snart igen!

Andra mäklare hos Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin Lindberg