Evelina Lund

Evelina Lund

Evelina Lund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina Lund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Evelina Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelina Lund har haft 0 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 57 Läs vad Evelina Lund

• 2022-05-31 Insamlad av företaget
    Första kontakten med Evelina var väldigt trevlig, glad och kunnig mäklare.

Personlig kontakt, snabba svar på alla möjliga frågor, höll oss som säljare välinformerade om varje steg hela vägen.

Tack för en snabb och smidig försäljning
    Tack själva för ett mycket gott samarbete och er rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda med mig och mitt arbete! Det har varit fantastiskt roligt att få stötta er till ett nytt boende samt med försäljning av er bostad och jag hoppas verkligen att vi kan göra fler affärer, även i framtiden! Evelina Lund
  • 2022-05-12 Insamlad av företaget
    Evelina var allt man kunnat önska från en fastighetsmäklare!

Jag som är helt ny till bostadsköpande kände mig alltid trygg och väl omhändertagen utav Evelina. Hon var alltid tillgänglig för mina frågor och funderingar med ett glatt och uppfriskande bemötande.

Hon hade en väldigt genuin och öppen dialog med mig så att jag alltid kände att jag hängde med i svängarna. Skulle rekommendera henne starkt till alla som letar efter en stjärna till mäklare!
    Tack snälla Philip för din fina rekommendation, den värmde verkligen i hjärtat! Jag är så glad att ha kunnat hjälpa och stötta dig genom den här affären! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas jättebra i din nya fina lägenhet! Stort grattis igen! Evelina Lund
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande.
    Förväntningar att sälja vår bostadsrätt till ett bra pris och det lyckades Evelina med.
    Snabba besked och bra information med lägesrapport.
    Köpte en bostadsrätt och såde en bostadsrätt.
    Hej Lars-Eric och stort tack för din rekommendation! Det har varit ett stort nöje för mig att kunna stötta er både i affären med er nya bostad och försäljningen av er egna. Hoppas nu att ni ska trivas riktigt bra! Evelina Lund
  • 2022-02-25 Insamlad av företaget
    Så nöjd med all hjälp från Evelina. Så proffsig och otroligt snabb på att svara på diverse frågor. Allt har gått så smidigt med både fotografering, visningar och kontraktsskrivning . Vänder mig mer än gärna till Evelina igen vid framtida försäljningar.
    Stort tack Felicia för ditt fina betyg och din uttömmande recension om mitt arbete! Jag ser också fram emot att göra fler affärer med dig i framtiden, men till dess hoppas jag att ni ska trivas i ert nya fina hus i många år! Evelina Lund
  • 2022-02-18 Insamlad av företaget
    Trevlig, glad, kunnig och effektiv
    Tack Lotta för din rekommendation! Kul att jag kunde ordna en snabb och smidig bostadsaffär för dig! :) Evelina Lund
  • 2022-02-09 Insamlad av företaget
    Oerhört trevlig och gav mig vad som hon lovade mig. Snabb affär och smidigt avslut.
    Mycket nöjd.
    Hej Richard & tack för din fina rekommendation! Alltid roligt med nöjda kunder och det har varit fantastiskt trevligt att göra affärer med dig. Om du flyttar tillbaka till Enköping så vet du vilken mäklare du ska ringa! Evelina Lund
  • 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Super trevlig, kände mig jätte välkommen på både visningen och när vi skrev kontrakt. Jätte bra att alltid kunna skicka sms och få snabba svar.
    Hej Filippa & stort tack för din Reco-Rekommendation! Jag är så glad för er skull att ni hittade ert drömboende där jag är säker på att ni ska trivas! Grattis! Evelina Lund
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Evelina har under försäljningen av vår lägenhet visat stort engagemang. Hon har varit lyhörd på vad vi ansett viktigt och varit så enkel att bolla med. Vi är glada över att Evelina sålt vår lägenhet och kan verkligen rekommendera att prata med henne inför försäljning av bostad!
    Tack Ida för din fina rekommendation och förtroendet att förmedla ert fina boende! Jag är så glad att vi lyckades ordna den perfekta köparen till er underbara lägenhet och att affären gick så snabbt och smidigt! Evelina Lund
  • 2022-01-16 Insamlad av företaget
    Jag köpte min första egna bostad utav Evelina Lund i januari 2022, och kan inte vara mer än nöjd.
    Att köpa lägenhet för mig var lite skrämmande, men Evelina har varit med mig hela vägen och svarat på frågor, lugnat och stöttat.

Länsförsälringar och framförallt Evelina Lund får 11/10, hon har varit över förväntningar!
    Hej! Tack för dina fina ord, de värmer verkligen! Jag har full förståelse för att bostadsköp kan vara läskiga och kännas överväldigande och därför är jag så glad att ha kunnat hjälpa och stötta dig genom den här affären! Grattis till din fina lägenhet som jag vet att du kommer att trivas i! Evelina Lund
  • 2021-10-31 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med Evelina som mäklare. Alltid positiv och trevlig och snabb med svar på frågor och uppfyllde mina förväntningar.

Mvh Jonas Gustavsson 211031
    Tack Jonas för din Reco-Rekommendation och för förtroendet att förmedla din bostad! Jag är så glad att vi lyckades hitta den perfekta köparen till din fina lägenhet och att du är nöjd med mitt arbete! Evelina Lund