Evelina Lund är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina Lund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Evelina Lund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Evelina Lund har haft 0 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

Läs vad 21 Läs vad Evelina Lund

• 2020-10-08
    Blev hjälpt av Evelina att köpa en nyproduktion. Blev väl bemött och fick uppfattningen att hon bryr sig om vem köparen är och vad man vill. På väldigt kort tid så fick all hjälp jag behövde och även möjlighet till visning. Efter efter skrivit avtal så återkom hon med information vi talat om och hjälpte mig att få tag på de dokument jag behövde.
    Tusen tack Svante för att du tog dig tid att svara på min Reco! Jag är väldigt glad att affären gick från tanke till kontrakt på ett så smidigt sätt och jag är helt övertygad om att du/ni kommer att trivas i ert nya fina boende. Hoppas att tiden går fort och att jag får komma och hälsa på när ni är inflyttade.

• 2020-08-28
    Jag har sålt mitt bostad . Jag har haft det bästa mäklare med kompetent och erfarenhet. Har fått ett gott bemötande och uppfyllde alla mina önskningar och krav och gjorde så gott hon kunde för kundens bästa genom att vägleda informera och rådgiva. Helt klart en femma och det bästa upplevelsen . Väldigt nöjd med Slut resultatet .
    Hej Nasreh! Stort tack för att du tog dig tid att svara på min Reco! Jag är så glad och tacksam över dina fina ord och att du varit så nöjd med mig som mäklare samt att slutresultatet av affären blev lyckad för alla parter! Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas igen i framtiden!

• 2020-08-27
    Köpt min första bostad tillsammans med min make, vilket varit super nervigt men tack vare Evelina och hennes proffsighet och omtanke har vi känt oss lugna och tygga hela vägen. Tack för att du tagit hand om oss och guidat oss igenom bostadsdjungeln🙏💞
    Wow! Tusen tack för din/er fina Reco-bedömning! Jag uppskattar det verkligen och är så glad för er skull! Varmt välkomna till Enköping!

• 2020-08-09
    Jag köpte en bostadsrätt. Blev bemött på ett otroligt trevligt och professionellt sett. Hon var allt man kunnat önska sig och begära av hur en mäklare ska vara. Detta var mitt första köp av bostad, så jag visste inte jättemycket om bostads-köpar-processen innan. Evelina var JÄTTEduktig på att informera och förklara vad allting betydde och hur det hela gick till. När vi skrev på papperna var hon mycket noga med att vi båda (köpare/säljare) kände oss trygga och förstod vad allt innebar så vi gick igenom allting grundligt. Jag är jättenöjd med min upplevelse av Evelina som mäklare. Jag hade inte känt mig trygg om hon inte var så lugn och fin och trevlig. Framförallt för mig, som aldrig köpt eller sålt bostad, var allting nytt och lite läskigt men Evelina, som är en otroligt karismatisk och professionell mäklare, fick mig att känna mig lugn och säker och utan henne hade jag inte fått min dröm lägenhet. Rekommenderar henne starkt!
    Hej Lisa! Mitt allra största tack för din uttömmande och mycket positiva reco bedömning, jag blev mäkta stolt av att läsa den! Jag är mycket glad över att kunnat guida dig genom affären på ett sätt som gjort att du känt dig trygg! Vi ses vid tillträdet, till dess - ha det bäst!

• 2020-07-17
    Evelina har sålt våran lgh på bergsgatan 82 Evelina var väldigt positiv och trodde på objektet Förväntningarna var att få lgh såld och det lyckades hon med galant
    Tusen tack Oscar för att du tog dig tid att svara på min Reco & för det positiva betyget du gett mig! Uppskattas!

• 2020-07-15
    Har köpt bostadsrätt,o ska nu sälja bostadsrätt Trevlig,bra information,
    Härligt att höra Mari! Tror verkligen att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet och självklart kommer försäljningen av din nuvarande bostad också att gå hur bra som helst!

• 2020-07-15
    Bergsgatan 82 Enköping . Efter tidigare försök av försäljning av bostad med annat företag, utan ett enda bud var vi inför denna försäljning oroliga . Evelina Lund lugnade, peppade, tipsade och skötte allt med bravur. Det blev en budgivning som vi inte ens kunnat hoppas på. Så nöjda
    Tack snälla Sofie för din fina rekommendation! Är så glad att vi lyckades hitta en perfekt lösning för att få er lägenhet såld på det sätt som ni önskade! Vi ses vid tillträdet, till dess, ha det bäst!

• 2020-07-08
    Sålde en bostad med Länsförsäkringar (Evelina Lund) Och vi är mycket nöjda med bemötandet genom hela processen, Bra förklararingar på alla frågor vi hade. Som sagt mycket nöjda 5+.
    Jättestort tack Stephan! Jag hade gett er, som köpare samma betyg, 5+! Hoppas att vi får anledning att göra fler affärer i framtiden, men först ska ni få njuta av ert nya fina hus!

• 2020-07-08
    Vi köpte en BR av Evelina. Det är en charmig, skärpt tjej som gjorde ett kanonjobb. Vi träffade bara henne då vi skrev papper. Men hon var otroligt duktig, lugn och hade koll på vad vi skulle göra.
    Åh! Stort tack Louise, det här gjorde min dag verkligen! Jag är så glad att vi kunde lägga samman pusslet i denna affär! Hör bara av er om det dyker upp tankar eller funderingar!

• 2020-07-08
    Köpt bostadsrätt. Snabb, tydlig och effektiv mäklare.
    Hej Ibrahim! Tack för ditt fina betyg! Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte