Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping!

Letar du efter bostad i Enköping, Fanna, Enögla, Ullbro, Vappa, Sneby, Dorsilla, Tallmyra eller hummelsta med omnejd. Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vet vad som krävs för att hitta rätt boende till rätt person.

Med god lokalkännedom guidar vi dig i en djungel av bostäder. Är du nyfiken på vad din bostad är värd kan du enkelt värdera din bostad direkt här på vår sida.

Läs vad 129 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping 2

• skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2021-06-14
    Bra bemötande erfarenhet väldigt kunnig löste uppgiften bra med lägenheten trots halvstrulig köpare
  • skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2021-06-11
    Otrolig mäklare med mycket engagemang och ett trevligt bemötande. Rekommenderar henne starkt som mäklare!
    2021-06-10
    Trevlig, tydlig, inlyssnande, pedagogisk.
    2021-06-10
    Trevlig, tillmötesgående, informativ, korrekt & hjälpsam.
    2021-05-25
    Evelina hjälpte oss sälja vårt radhus. Gick både snabbt och smidigt. Evelina är verkligen en superduktid mäklare och man kände sig trygg och insatt hela tiden.
    Rekommenderar starkt!
    2021-05-18
    Nöjd med Dan som mäklare, han är professionell, hjälpsam, med ett gott bemötande, och en trevlig attityd. levererade ett snabbt resultat enligt våra förväntningar.
    2021-05-14
    Jag har köpt en lgh. Lätt att få kontakt och få en visning snabbt. Dan hade den information om lgh som jag frågade om. Sammantaget en bra visning och genomgång vid skrivning av överlåtelseavtal
    2021-05-14
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Evelina, så smidigt och enkelt det kan bli, snabb på att svara både på telefon och mail och är verkligen engagerad i objektet.
    2021-05-13
    Flexibel, har koll på läget, beskrev allting solklart, enkelt att förstå, hon är kanon.
    Härligt att höra Johanna & Peter! Tack så jättemycket ☺️ De värmer 👍 vi ses snart när det är dags för tillträde. Bästa hälsningar Karin Karin Lindberg
    2021-05-13
    Vill ni ha en toppmäklare så ska ni vända er till Karin Lundberg! Har köpt och sålt samma bostad utav Karin, hon gör både köp och sälj av bostad till en bra upplevelse! Fantastisk! Tack Karin!
    Tack snälla Barsani! Både när du köpte och sålde lägenheten gick det i raketfart :) ha det så bra så hörs vi snart igen! Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
  • Isa M
    skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2021-05-11
    Evelina överträffade våra förväntningar, super snabb affär där budgivning var igång redan innan annonsering på hemmet.
    Tack snälla Isa för att du tog dig tid att svara på min Reco. Fantastiskt kul att försäljningen av ert fina radhus blev så lyckad och att ni är nöjda! :) Evelina Lund
    2021-05-11
    Sålde ett parhus. Karin är helt fantastisk som mäklare. Vill verkligen att det blir till det bästa och att man ska känna sig nöjd. Svarar alltid snabbt på frågor och det finns verkligen inga dumma frågor. Lägger ner hela sina själ i jobbet. Rekommenderar verkligen Karin i alla lägen.
    Tack snälla Eva och Mattias! Vi hade ett väldigt bra samarbete :) Vi ses snart när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar Karin Karin Lindberg
    2021-05-10
    Sålt villa och mäklaren gjorde ett bra jobb och höll en hög nivå
    Tack för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme! jag vill tacka er för en riktigt smidig affär, ni har varit väldigt anträffbar och har haft en fantastisk ordning på allt som rör er fastighet och mycket därför så det blev det ju också ett nytt rekord i området med marginal! Dan Odeheim
    2021-05-06
    Köpte en sekelskiftesvilla i Enköping som Karin mäklade. Karin gav ett professionellt intryck och processen var väldigt smidig.
    Tack Erik för ditt fina Reco det uppskattar jag. Jag hoppas ni kommer trivas bra i det fina charmiga huset. Vi ses när det blir dags för tillträde. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-04-30
    Vi köpte en fastighet som Dan fått i uppdrag att sälja. Grymt proffsig i sitt sätt att sälja, ärlig, rak och påläst. Och dessutom anträffbar dygnets alla timmar.
    Hej! Tack för berömmet, nu gjorde ju ni halva jobbet! Ni var väl förberedda på lånebiten och du/ni var ordentligt pålästa på objektet som sådant! Jag och säljarpart tackar för en snabb affär! Dan Odeheim
    2021-04-27
    Evelina Lund hjälpte mig att sälja min etta i centrala Enköping på ett utomordentligt sätt. Hon var proffsig, kunnig, tillgänglig och gav bra råd kring hur vi bäst kunde angripa försäljningen. Bostaden såldes snabbt innan visning vilket jag hade hoppats på. Mina varmaste rekommendationer! /Linn Hellstrand
    Hej Linn och varmt tack för förtroendet att få förmedla din fina etta. Det var förstås väldigt kul att affären blev så lyckad och jag blir väldigt glad över att läsa dina fina ord gällande mitt arbete som din mäklare. Stort lycka till nu nya bostaden (och den lilla i magen). Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas, även i framtiden! Evelina Lund
    2021-04-22
    En lägenhet
    Jättetrevligt
    Smart och smidigt
    Nöjd
    Tack Matin för ditt förtroende att sälja din lägenhet. Det blev en snabb och smidig affär. Önskar dig en fin helg / Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-04-21
    Sålt bostad. Tillmötesgående samt tog tillvara säljarens intressen.
    Tack så mycket Magnus! Vårt samarbete gick i rakertfart med ett bra resultat. Önskar er en fin helg så hörs vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-04-21
    Vi sålde vår lägenhet via Karin. Fick fantastisk hjälp från första början. Hon överträffade våra förväntningar och gjorde ett jättebra jobb genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Tack snälla Viktor och Karolin för ert fina omdöme. Nu ser vi fram emot våren 2022 när ert nya fina boende står klart! Trevlig helg så ses vi när det är dags för tillträde. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-04-19
    Evelina upplevdes väldigt proffsig och var alltid tillgänglig för frågor och funderingar.
    Tack snälla Sebastian för att du tog dig tid att svara på min Reco-Rekommendation! Såklart väldigt kul att höra att du är nöjd med mitt arbete. Evelina Lund
    2021-04-12
    Väldigt engagerad, trygg och hängiven mäklare som det är riktigt bra ”go” i och jag kan starkt rekommendera henne.
    Tack snälla Robin och Emma för förtroende att sälja ert fina hus, det gick i raket fart! Vi har haft en fint och bra samarbete!! Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-04-01
    Super trevligt bemötande samt proffsiga. Det blev än lyckad affär. Över förväntan :)

Kuttervägen 39A
    Tusen tack för din rekommendation Joakim! Det är alltid härligt att få ihop en affär på allra bästa sätt med alla parter nöjda! Ha det gott! :) Evelina Lund
    2021-03-21
    Vi sålde vårat radhus och är väldigt nöjda. Bra bemötande på alla sätt av mäklaren så kunnig och pålitlig. Bästa mäklaren!
    Hej Jintana! Tack för de fina ordern & tack för att du tog dig tid att svara på min Reco. Det har varit ett sant nöje att hjälpa er genom denna affär av er fina bostad. Vi ses vid tillträdet! Evelina Lund
    2021-03-19
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Evelina. Det var min första affär som säljare & jag var nervös med vad det skulle innebära för mig. Därför var det skönt att ha Evelina som min mäklare som är mycket positiv, kunnig och hjälpsam men som fortfarande är rak, tydlig och alltid varit lätt att ”få tag på.” Hon har ett jättebra sätt att förklara hur köp/sälj-processen går till för någon som är mindre insatt & har hållit mig uppdaterad genom hela affären så att jag känt mig trygg och involverad. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och jag kan varmt rekommendera henne till alla som går i tankar på att köpa eller sälja bostad!
    Tack så jättemycket för förtroendet att få sälja din första bostad! Och tack för din fina Reco-Rekommendation, det värmer verkligen att höra att du varit så nöjd med affären och med mig som mäklare! Evelina Lund
    2021-03-19
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklare. Kände oss trygga i köpet.
    Köpte ett bostadsrättsradhus.
    Hej Cecilia! Så roligt att få dig och din fina familj hit till Enköping. Ni är varmt välkomna och jag tror att ni kommer att trivas jättebra! Skönt att ni har känt er trygga genom köpet, det är SÅ viktigt. Tack för att du tog dig tid att svara på min Reco! Vi ses vid tillträdet! Evelina Lund
    2021-03-18
    Köpte bostadsrätt. Karin svarade inom en halvtimme efter vi skickat sms och såg till att affären gick snabbt och smidigt.
    Vi fick ett härligt mottagande av henne och kan varmt rekommendera henne.
    Tack snälla André för din rekommendation och varmt välkomna till Enköping! Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-03-14
    Kunnig och trevlig, fick mig att koppla
    Tack snälla Kätie, det värmer! Hopps du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
  • Robin P
    2021-03-14
    Karin är otroligt duktig, hittar lösningar och är extremt socialt kunnig. Hon lyckades sälja 2 hus åt oss, innan visning med bra bud och riktigt bra köpare.
    Tack för ert fina omdöme, det värmer! Vi hade ett bra samarbete med bra resultat och med en smidig lösning för just er. Ta hand om er så hörs vi när det blir dags för dom båda tillträden :) Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-03-12
    Bra bemötande.Lätt att få tag i. Hör av sig när det är något. Proffsig på sitt arbete. Jag känner mig trygg som både köpare och säljare.😄
    Tack snälla Ulrika för förtroende att sälja bostaden. Vi har haft en fint samarbete. Önskar dig en fin helg / Karin Karin Lindberg
    Har sålt Lägenhet.
    Vill du ha en riktigt proffsig mäklare?
    Anlita Dan! Mycket, mycket nöjd!
    Tack Kerstin för rekommendation och vad trevligt att ni/du är nöjda med vårt samarbete! Även ett stort tack för förtroendet och välkommen till Enköping! Dan Odeheim
    2021-03-11
    Jag har köpt en lägenhet genom Evelina.
    Jag har blivit väldigt trevligt och proffsigt bemött! Alltid kontaktbar för alla eventuella frågor! Kan varmt rekommendera henne!
    Hej Kerstin! Tusen tack för din fina rekommendation! Det är alltid härligt när man får flera affärer att stämma överrens med allas behov samtidigt, som i det här fallet. Vi ses vid tillträdet! Evelina Lund
    2021-03-11
    Vi har sålt en villa i mars 2021 med hjälp av Dan. Dan har varit rak och tydlig i sin kommunikation, han har under hela säljprocessen återkopplat snabbt till både oss som säljare och våra potentiella köpare. Kommunikationen har varit professionell och tydlig men samtidigt lättsam.
    Tack så mycket Therese för en så fin rekommendation, och även ett stort tack för förtroendet! Kul att det gick så snabbt och smidigt! Dan Odeheim
    2021-03-11
    Vi har köpt en villa och tittade först på ett annat hus som inte passade oss. Då kom Karin med förslag på ett kommande hus som skulle passa oss som vi skulle hålla koll på. Hon är Positiv, hjälpsam och personlig! Mycket bra upplevelse!
    Tack så mycket Ingvill! Det är det bästa med mitt arbete att hitta/tipsa till rätt köpare. Önskar er en fin helg så hörs vi lite längre fram när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
  • Madelene C
    2021-03-07
    När det var dags att sälja min villa blev jag tipsad om Karin av en vän, och för det är jag så oändligt tacksam. Karin har på ett förståeligt, stöttande och proffesionellt sätt skött allt med bravur! Rekommenderar Karin till alla, hon är verkligen något utöver det vanliga! ☺️👍
    Tack snälla Madelene, det värmer! Vi ar haft ett fint samarbete genom hela försäljningsprocessen. Önskar dig en fin helg så hörs vi lite längre fram när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-03-05
    ,Trevligt bemötande, smidig, tillgänglig. Kunnig och professionell i kontakt.
    Tack Carin för din fina rekommendation! Uppskattas verkligen! Evelina Lund
    2021-03-04
    Sålde våran bostadsrätt.
    Evelina var trevlig och hade ett bra bemötande.
    Hon var duktig på det hon gjorde och återkoppla till oss så fort det var något
    Vet inte vad vi förväntade oss då detta var första gången vi sålde bostad.

Allt gick snabbt och smidigt
    Hej Emma! Tack för att du tog dig tid att svara på min Reco. Det har varit ett nöje att hjälpa er genom denna affär och hoppas att våra vägar korsas i framtiden! Vi ses vid tillträdet! Evelina Lund
    2021-03-03
    Köpt en lägenhet
    Evelina är en förtroendeingivande och kunnig person. Jag blev proffesionellt men också personligt bemött
    Hon är tillmötesgående och hjälper mig med det jag behöver
    Tack Eva-Lotta för de fina orden! Jag är så glad att våra vägar korsades och att vi lyckades hitta din drömlägenhet så fort och smidigt! Evelina Lund
    2021-03-03
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet. Dan hade ett bra och professionellt bemötande. Han var snabb att svara och rak och tydlig i sin kommunikation . Vi kan varmt rekommendera Dan.
    Med vänlig hälsning,
    Kjell
    Tack för att du tog dig tiden och svara på Recot! Jag önskar dig ett stort lycka till med din/er stundande försäljning! vi hörs inom kort! Dan Odeheim
    2021-03-02
    1 jag har sålt mitt hus
    2 Mycket bra bemötande, med stor kunnighet, saklighet och framför allt med en positiv attityd och med förslag på vad jag borde tänka på inför försäljningen.
    3 Viktigt för mig är att mäklaren är engagerad kunnig och som vid behov kan lämna tipps och förslag på lösningar och det levde Tommy definitivt upp till
    4 Att göra sitt livs affär kräver att man man får rätt stöd och hjälp och det får man definitivt av Tommy, finns inte mer att önska. Har redan rekommenderat Tommy till en kompis som ev ska sälja sitt hus. Skulle inte tveka att kontakta honom för en framtida affär.
    Hej Tommy! Jag kan bara säga 1000 tack för det fina omdömet. En försäljning går ofta väldigt smidigt när man har vettigt folk att samarbeta med såsom i denna affär. Är säljarna lyhörda och trevliga och har oss mäklare som bollplank är det lätt att det blir så lyckat som i denna affär. Jag böjer på nacken och säger tack igen ! Tommy Lund
    2021-03-02
    Köpte Drottninggatan 24 och är supernöjda med bemötandet och servicen av Tommy på Länsförsäkringar.
    Hej! Och tusen tack för de fina orden. Verkligen trevligt att göra affär med er, trevliga och sakliga. Ni kommer att passa utmärk i detta fina hus. välkomna hem till Enköping Tack igen! Tommy Lund
    2021-03-01
    Väldigt nöjd med Tommy som mäklare. Förtroendeingivande och lyssnar på dig som kund. Som köpare kände jag mig trygg genom hela affäre.
    Tack snälla, alltid kul att göra affär med trevliga människor, Välkommen tillbaka hem till Enköping. Tack igen! Tommy Lund
    2021-03-01
    Sålt villa i Enköping
    Vi fick ett mycket personligt bemötande och känner ett förtroende för Tommy Lund
    Det känns som om han agerat aktivt med försäljningen vilket vi hade förväntat oss
    Vi känner oss mycket nöjda med honom
    Hej Eva-lotta! Tack före de värmande orden. Jättetrevligt att få förtroendet att förmedla ert fina och välskötta hus . får även passa på att gratulera till en fin lägenhet! Än en gång tack för omdömmet! Tommy Lund
    2021-02-18
    2021-02-18
    Dan är mycket proffsig och engagerad i sin mäklarroll!
    Hej Daniel! Jag tackar för att du tog dig tid och skriva ner några rader! Tack! Dan Odeheim
    2021-02-16
    Det här är tredje bostaden jag sålt med Dan som mäklare, lika nöjd som alltid! Dan gör ett fantastiskt bra jobb, professionell, flexibel, lyhörd och gör alltid sitt yttersta för att genomföra affären så smidigt som möjligt! Kan starkt rekommendera Dan!
    Tackar oerhört för din rekommendation och de fina orden du skrivit. Det värmer! Dan Odeheim
    2021-02-12
    Jag har sålt en villa med stor tomt en utan för Enköping.
    Har blivit oerhört bra bemött. Karin är jätte trevlig, glad och energigivande. Man får stort förtroende för Karin redan vid första mötet. Hon är rak och tydlig. Hon inger en inte i några falska förhoppningar utan berättar sakligt, rakt och ärligt.
    Karin levde upp till mina förväntningar med att känna att hon hade koll på det som behövdes. Tydlig med information och fanns tillgänglig för frågor.
    Jag rekommenderar varmt Karin som mäklare.
    Med vänliga hälsningar Eva Ottosson
    Tack så jättemycket Eva! Vi har haft en väldigt bra kontakt under hela försäljningsprocessen. Önskar dig en fin helg så hoppas jag vi hörs snart igen! Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-02-11
    Har köpt ett boende i ett område där jag känner att jag kommer att trivas. Jag känner stort förtroende och känner mig trygg med mäklaren.
    Tack så mycket Elisabet! Önskar dig en fin helg så hörs vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-02-11
    Sålde min lägenhet med Karins hjälp. Karin är proffsig, trevlig, alltid lätt att få tag på. Hon är dessutom bra på att förklara för den som inte är insatt i mäklarvärlden. Är supernöjd.
    Tack så väldigt mycket Emma, det är härligt att höra. Önskar dig en fin helg så hörs vi snart igen. Bästa hälsningar / Karin Karin Lindberg
    2021-02-10
    Vi har köpt en villa och sålt två radhus med Dan som mäklare. Detta har fungerat väldigt bra och Dan har haft ett kunnigt, professionellt och trevligt bemötande.
    Dan har kunnat svara på de frågor vi haft och vi har fått information löpande både när det gäller köp och försäljning av bostad.
    Jag skulle varmt rekommendera Dan som mäklare.
    Tack för omdömmet, det har verkligen varit en fröjd att jobba med er, riktigt snabba återkopplingar på mina frågor och dylikt!! Nu är det bara det roligaste kvar, nämligen skatt... Men det tar vi senare! Dan Odeheim
  • Natalie S
    skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2021-01-20
    Vi har sålt en bostadsrätt på Fjärdhundragatan. Jag har tidigare dåliga erfarenheter av mäklare, både vid tidigare försäljning och vid köp. Så jag har varit skeptisk till mäklare, MEN när jag träffade Evelina så kände jag direkt att hon kommer vara perfekt. Det visade sig att Evelina ligger lååångt över min förväntan. Väldigt trevlig, pratglad, positiv, skojjfrisk, artig och det viktigaste av allt...är att hon ser till kundens behov både hos mig som säljare och till köpare/spekulanter.
    Evelina klarade av sitt jobb galant och upplevelsen om henne och hela försäljningen gör mig något stum. Jag är chockad över hur duktig och engagerad en person kan vara. Jag är inte van med det i "dagens samhälle"
    Evelina är en guldgruva och ni ska ta väl hand om henne på firman, för en sådan människa växer inte på träd.
    Hälsn Natalie Skogäng :)
    Wow! Denna recension gjorde mig rörd till tårar! Stort och varmt tack Natalie för din fina och uttömmande rekommendation! Jag är så glad att alla parter blev nöjda & att affären blev lyckad! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas väldigt bra i ert nya fina hus. Lycka till med allt så ses vi vid tillträdet! Evelina Lund