Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Kungsgatan 28 BV, 745 31 Enköping — Visa karta

Läs vad 33 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• 2020-06-01

Jonas G skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin hjälpte mig med försäljningen av en bostadsrätt och jag kan varmt rekommendera Karin till andra som vill sälja sin bostad. Karin jobbade snabbt, proffsigt & ambitiöst. Marknadsförde objektet på bästa tänkbara vis genom taktiska inlägg alla sociala medier och nätverk, hade en snabb och tydlig återkoppling efter alla kundmöten så man var uppdaterad hela tiden vilket ger en känsla av trygghet. Jag ger Karin Lindberg på Länsförsäkringar 5 av 5 i betyg. / Jonas Läs mer
  • 2020-05-28

Maria T skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin har sålt min lgh,! Ett bra bemötande & hon har fullt förtroende från mig 🙏🏻
    Kommer även tipsa andra om att Karin Är en fantastiskt duktig mäklare 🤗 Läs mer
    2020-05-28 Karin L svarar Maria T
    Tack Maria för att jag fick ditt förtroende att sälja din bostad. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig. Vi ses när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-05-27

Mikael L skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Tack vare Dans kontaktnät kunde han hjälpa oss att köpa en dröm-villa som inte fanns ute till försäljning. Otroligt transparent, professionell och kunnig. En rutinerad räv. Tillsammans med sin kompanjon Karin levererade de över förväntan! Läs mer
  • 2020-05-25

Peter T skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vår BRF-lägenhet via Dan Odeheim. Försäljningen gick snabbt och han har under hela processen varit lätt att komma i kontakt med, rakt på sak, tydlig och enkel. Allt gick att lösa och vi har stort förtroende för honom. Mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-25 Dan O svarar Peter T
    Hej Peter!
    Tack för att du tog dig tid och svara på Recon, det betyder mycket för mig!
  • 2020-05-21

Peter N skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Evelina har varit fantastiskt bra under hela köpet av bostaden. Läs mer
    2020-05-25 Evelina L svarar Peter N
    Stort tack Peter för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen till mig, det värmer verkligen!
  • 2020-05-19

Johan R skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt radhus.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra förberedd, hade tänkbara köpare till första mötet.
    Snabb affär före visning. Läs mer
    2020-05-25 Evelina L svarar Johan R
    Tack Johan för rekommendationen och tack för ett fint sammarbete!
    Ha nu en fin sommar!
  • 2020-05-19

Allan K skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin har hjälpt oss sälja min morfars lilla trea på Sämskarbogatan I Enköping. Allan är snart 96 år gammal och vi ville få en snabb och smidig försäljning. Karin tog sig ann uppdraget på studs och det blev en blixt försäljning. Hela förfarandet har gått supersmidigt och vi är mycket nöjda😀.
    Kan varmt rekommendera Karin och Länsförsäkringar i Enköping Läs mer
    2020-05-28 Karin L svarar Allan K
    Stort tack för ert fina omdöme det värmer. Jag hoppas Allan kommer trivas bra i sin fina nya bostad. Hälsa så gott till honom och tacka för hans förtroende. Bästa hälsningar / Karin
  • Hanna V

2020-05-14

Hanna V skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Världens bästa mäklare! Så nöjd! 😍 Läs mer
    2020-05-14 Karin L svarar Hanna V
    Tack Hanna för de fina orden och lycka till med ert nya boende!
    Må gott så ses vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-05-13

Maria B skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är väldigt nöjda med tillmötesgående och bra service!!
    Glatt och lättsamt, snabb återkoppling! Läs mer
    2020-05-25 Dan O svarar Maria B
    Hej Maria! Tack för du tog dig tiden att skriva dessa ord!
  • 2020-05-12

Erika W skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Evelina är en mycket trevlig mäklare som fick vår lägenhet såld mycket snabbare än vad vi hade vågat hoppas på. Hon såg till att hålla oss uppdaterade under hela processen och var noggrann och mycket tålmodig. Vi är jättenöjda och hoppas kunna anlita Evelina igen i framtida bostadsaffärer. Tack för de fina blommorna! Läs mer
    2020-05-14 Evelina L svarar Erika W
    Åh! Tack SÅ mycket! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
    Ha nu en underbar sommar i ert fina hus!
  • 2020-05-11

Jimmy N skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vår bostadsrätt via Evelina och hon hjälpte oss genom hela affären från start till mål, med ett alltid lika glatt och positivt bemötande. Hon kändes kunnig, proffsig och väldigt omtänksam. Vi är mycket nöjda med både hennes arbete och slutpriset av lägenheten, därför kan vi varmt rekommendera henne till den som letar efter en mäklare inför en bostadsförsäljning. Läs mer
    2020-05-11 Evelina L svarar Jimmy N
    Tusen tack för rekommendationen och de fina orden, jag uppskattar verkligen det. Är det några frågor eller funderingar i efterhand så hör ni bara av er. Hoppas att vi ses snart igen!
  • 2020-05-11

Tomas H skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Dan Odeheim måste jag säga är Enköpings i särklass bästa mäklare. Löser allt över förväntning och har ett otroligt proffsigt bemötande.
    Jag hade otroligt höga förväntningar men han höjde ribban ytligare. Rekommenderar Dan starkt till de som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-05-10

Anette A skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt ett hus.
    Bra information av en kunnig mäklare som bemötte oss med respekt och intresserad av objektet.
    Mycket bra upplevelse av mötet. Läs mer
    2020-05-11 Karin L svarar Anette A
    Tack snälla Anette för ditt fina omdöme och för ett fint samarbete. Vi ses när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • ANGELICA W

2020-05-07

ANGELICA W skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Evelina var en trevlig, professionell och hjälpsam mäklare som gjorde vårt första lägenhetsköp till en upplevelse över våra förväntningar. Vi är supernöjda och hoppas på möjligheten att ta hjälp av Evelina i framtiden! Läs mer
    2020-05-11 Evelina L svarar ANGELICA W
    Wow! Tack så jättemycket för din fina rekommendation Angelica! Du och din sambo har varit ett sant nöje att jobba med! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas väldigt bra i ert nya boende.
    Lycka till med allt och ha en underbar sommar så hoppas jag att vi ses snart igen!
  • 2020-05-07

Alex E skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Varm, vänlig och mycket proffisionell.
    Rekommenderar starkt Evelina Lund som mäklare! Läs mer
    2020-05-07 Evelina L svarar Alex E
    Åh! Precis så skulle jag beskriva er som köpare också!
    Tack så himla mycket för det fina betyget!
    Hoppas att vi ses snart igen!
  • 2020-05-05

Thomas M skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Från första stund då vi kontaktade Länsförsäkringar Fastghetsförmedling och Tommy Lund för en försäljning av vårat hus på Korsängen i Enköping, så har det skötts utomordentligt professionellt rakt igenom från Tommys håll! Tommys glada och possitiva attityd smittar av sig på ett mycket bra sätt! Tommy är klar och tydlig i sina framställningar i och hur försäljningen kommer genomföras, steg för steg! Han är mycket nogrann med att vi förstår och hänger med i alla turer som ska genomföras innan huset kommer ut för försäljning! Ett stort plus med Tommy är att han är en ärlig person som inte framställer saker och ting för sin egen sak eller för företaget han representerar! Våra förväntningar med försäljningen överträffades med råge! Allt gick så mycket snabbare än vi förväntat oss och det slutgiltiga budet på vårt hus var även det mer än vi förväntat oss, bra jobbat Tommy och det har vi framfört till honom också! Samt allt efter försäljningen, från kontraktskrivningen och ända fram till nyligen med hjälp av deklarationen, blankett K5, toppenbra!! Vi är så nöjda och rekomenderar verkligen Tommy Lund och Länsförsäkringar Fastghetsförmedling till vår omgivning!

Hälsningar från Thomas och Maria Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Thomas M
    Oj!
    1000 tack för dessa värmande ord, jättekul att hjälpa så trevliga kunder med sin försäljning. Allt går lätt när man har med trevligt folk att göra. Tack igen och på återseende.
  • 2020-05-04

David S skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Tommy har hjälpt mig med försäljning av min villa samt gjort lite olika värderingar.
    Tommy är rak och snabb vilket uppskattas Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar David S
    Tack för att ni är nöjda med det vi tillsammans lyckades åstadkomma.
    hoppas vi råkas snart igen!
  • 2020-05-02

Tobbe S skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Måste nog vara den trevligate mäklaren i enköping..inte första gången vi annlitar honom...allt gick som på räls.. Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Tobbe S
    Hej!
    Tack före de orden.
    Inte svårt att vara trevlig när man träffar så trevliga kunder som er.
    Hoppas vi ses snart igen!
  • 2020-05-01

Amanda J skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande!

Hade önskat mer tillgänglighet och mer löpande information om processen. Läs mer
    2020-05-06 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Amanda J
    Hej Amanda, stort tack för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med mitt bemötande gällande försäljningen av ert fina parhus! Försäljningen gick väldigt fort och bara två dagar efter visning skrev vi kontrakt, jag som mäklare strävar alltid efter att alla parter ska vara så nöjda som möjligt så jag tackar ödmjukast för er feedback. Ni är alltid välkomna att kontakta mig på 070-760 51 10 om ni skulle ha några frågor och funderingar längre fram!
  • 2020-05-01

Ludvig B skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Fantastiskt snabb affär utan krångel, på 20 timmar hade han sålt huset utan någon som helst marknadsföring.
    Helnöjd! Läs mer
    2020-05-11 Dan O svarar Ludvig B
    Tack Ludvig för att du tog dig tiden att svara på Recot!
  • 2020-05-01

Jenny S skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt lägenhet efter skilsmässa.

Älskar lägenheten men pga den långa budgivningen där jag la bud direkt efter andra budgivarna la & jag var den enda som följde Evelinas rekommendationer att höja 10.000:- i taget medans de andra la endast 5 & det tog uppåt hela dagar innan bud från någon annan kom in. Säljaren var nöjd vid en viss summa men de väntades in bud länge & till sist ja jag mitt sista bud jag kunde. Fick den men blev barskrapad

Mäklaren passar för sitt jobb! Duktig på sitt jobb & har en härlig utstrålning till säljare & köpare!
    Tack för blommorna! Läs mer
    2020-05-05 Evelina L svarar Jenny S
    Hej Jenny! Vad roligt att du trivs så bra i din nya fina lägenhet och är nöjd med mig och mitt arbete, jag blev väldigt glad över att läsa de fina orden och din rekommendation.
    Jag förstår att du tycker att det var tråkigt att budgivningen drog ut på tiden, trots att jag försökte sätta upp riktlinjer för att påskynda processen. Hoppas att våra vägar möts i framtiden. Ha det bra så länge!
  • 2020-04-30

Christina B skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Har sålt ett fritidshus vid Mälaren i Enköping.
    Tommy är en mycket duktig och erfaren mäklare, ställde upp till mer än 100%.
    Huset var sålt på 4 dagar tack vare Tommys engagemang med det.
    👍😊 Läs mer
    2020-05-05 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Christina B
    Tack för de orden, hoppas ni trivs däruppe och hoppas vi ses snart igen.
  • 2020-04-30

Hans H skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Tommy är en kumnig mäklare med proffsigt bemötande. Vi har vid flertal
    Fastighetsaffärer alltid vänt oss till Tommy vilket säger en del om honom som person och hans trovärdighet. Tommy har också stor integritet. Läs mer
    2020-05-06 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping svarar Hans H
    Hej på er!
    Tack för de trevliga orden, det värmer. Hoppas vi ses i vimlet snart.
  • 2020-04-30

Ing-marie H skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostadsrättslägenhet. Mycket kunnig och tålmodig mäklare. Läs mer
    2020-05-05 Evelina L svarar Ing-marie H
    Tack för de fina orden du skrivit, det betyder väldigt mycket för mig!
    Hoppas nu att ni ska trivas riktigt bra!
  • 2020-04-29

Elin skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Allting var kanonbra! Trevlig, förklarar bra och snäll. Läs mer
    2020-04-29 Karin L svarar Elin
    Så glad jag blir att hörs Elin! Hoppas ni kommer trivas bra i ert fina hus! Vi ses snart vid tillträdet Mvh, Karin Lindberg Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
  • 2020-04-28

Zarko R skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har precis köpt och sålt lägenheten med står hjälp av mäklaren Evelina.. Läs mer
    2020-04-28 Evelina L svarar Zarko R
    Tack för din rekommendation Zarko!
    Hoppas att ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet!
    Evelina L gillar detta
  • 2020-04-28

Jens S skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Hjälpte mig att sälja min bostad.
    Allt var över förväntan.
    Väldigt trevlig och professionell mäklarna. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-04-28 Evelina L svarar Jens S
    Tack Jens för de fina orden, det värmer!
    Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet.
    Hoppas att vi kan göra fler affärer i framtiden!
  • 2020-04-27

Elver Tore K skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Hej Karin har sålt ett hus på landet idag åt mig Visning igår och skrivit kontrakt idag Snabb och effektiv Kunnig och trevlig och inger förtroende för både säljare och köpare
    Kan varmt rekomendera Karin om ni ska köpa eller sälja Läs mer
    2020-04-28 Karin L svarar Elver Tore K
    Tack för din fina rekommendation, det värmer. Vi ses snart igen vid tillträdet och med förhoppning med ett försatt bra samarbete framöver tillsammans. Bästa hälsningar / Karin
  • Shilan T

2020-04-23

Shilan T skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Bästa Karin sålde våran villa i fjärdhundra och affären gick toppen. Karin är trevlig kvinna och väldigt duktig på sitt arbete en säkert mäklare ( toppen kvinna) Läs mer
    2020-04-24 Karin L svarar Shilan T
    Vilka fina ord det värmer verkligen, vad roligt att ni är så nöjda med mitt jobb som mäklare! Ta hand om er så ses vi snart!
    Bästa hälsningar / Karin
  • Ove T

2020-04-23

Ove T skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin hjälpte oss att sälja vår villa i Fjärdhundra på ett proffsigt och trevligt sätt precis så som man vill att det ska fungera vid en försäljning .tack än engång mvh ove tengberg Läs mer
    2020-04-24 Karin L svarar Ove T
    Så kul att ni är nöjda med försäljningsprocessen, har varit jättekul att få hjälpa till.
    Vi ses på tillträdet! Trevlig helg / Karin
  • Shilan T

2020-04-23

Bästa Karin sålde våran villa i fjärdhundra och gjorde toppen affär. Hon är en trevlig kvinna som drar till sig kärlek. Karin är duktig och kan sitt jobb 100% Läs mer
    2020-04-24 Karin L svarar Shilan T
    Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-04-22

Emelie N skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt ett radhus med tips och hjälp från Karin. Karin visste vad vi letade efter och tog kontakt med oss och sa att det är ett intressant objekt pågång. SÅ rätt hon hade. Proffsigt!
    Har högsta förtroende för Karin och är så glad för att du hjälpte oss att hitta vårat nya hem! Läs mer
    2020-04-22 Karin L svarar Emelie N
    Tack snälla Emelie och Kristofer för er rekommendation! Hoppas ni kommer trivas bra i ert charmiga radhus i Fanna! Vi ses vid tillträdet. Bästa hälsningar Karin
  • Ludvig T

2020-04-22

Ludvig T skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag hade på känn att Karin var en mäklare med erfarenhet och att hon går med fyrklöver i fickan och hon kändes som det självklara valet.
    Vi fick snabbt starkt förtroende för henne och såg att hon hade ett brett kontaktnät och erfarenhet som hon jobbade effektivt med. Trots en lite försiktig marknad i dessa corona-tider fick vi flera intressenter som budade redan innan visning och väldigt många förbipasserande spekulanter dagligen. Vi han bli nöjda med de bud vi fick och sålde innan visning.
    Hon var dessutom alltid glad sprallig och samtidigt lyhörd och ärlig på ett proffsigt vis. Klart den bästa mäklaren jag har samarbetat med Läs mer
    2020-04-22 Karin L svarar Ludvig T
    Tack för ett bra samarbete och för er fina rekommendation, det värmer! Stort lycka till med ert fina nya hus! Ser fram emot att träffa er vid tillträdet. Bästa hälsningar Karin

Kungsgatan 28 BV, 745 31 Enköping