Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• BadgeFiveYears
Ring 0171-246 00 Dela

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping! Letar du efter bostad i Enköping, Fanna, Enögla, Ullbro, Vappa, Sneby, Dorsilla, Tallmyra eller Hummelsta med omnejd. Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping. Vi har lång erfarenhet inom branschen...

312 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Sedan starten hos Reco 2020

Birgitta F

Proffesionell och mycket trevlig

Sofia H
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin var väldigt snabb att svara och kunde hjälpa oss med det vi behövde, även kvällstid. Hon är alltid trevlig och väldigt lösningsorienterad. Så vi har haft en väldigt bra upplevelse av vårt husköp!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket för er fina rekommendation! Vi ordnade en snabb visning och ni fann ert fina hus. Bästa hälsningar / Karin

Marie B
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Det är första bostadsaffären som Dan förmedlar för mig. Valde att ta ett möte med honom eftersom jag upplever att han är kunnig, noggrann och oerhört förtroendeingivande. Under hela resan har dialogen varit snabb och saklig. Han visar också en flexibilitet för att ge intressenterna möjlighet till extra visningar. Kan varmt rekommendera att anlita Dan som fastighetsmäklare med ett extra plus för att han dessutom har en lokalkännedom som få andra.

Svar från Dan Odeheim

Tack för raderna! det gick ju vägen till slut. Du ska ha en stor eloge för ditt tålamod med tanke på turerna i denna affär! ha det gott nu så syns vi på tillträdet!

Sarah E
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Under hela processen av försäljningen av lägenheten har Evelina varit fantastiskt. Så vänlig, proffsig, kunnig, lyhörd och lätt att prata med! Alltid snabb återkoppling och höll oss uppdaterade med all information. Vi är mer än nöjda med Evelina och skulle varmt rekommendera henne!

Svar från Evelina Lund

Hej Sarah! Tack för dina fina ord, de värmer verkligen! Jag har full förståelse för att bostadsköp kan vara läskiga och kännas överväldigande och därför är jag så glad att ha kunnat hjälpa och stötta er genom den här affären! Grattis till ert nya fina hus där jag är övertygad om att ni kommer att trivas många år framöver!

Gunvor F
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Bra lät att prata med lätt att få kontakt med när vi ringde

Svar från Karin Sköld

Tack så väldigt mycket Gunvor och Sören för er rekommendation. Ha det så bra så ses vi när det blir dags för frånträde. Bästa hälsningar / Karin

Felicia R
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina har inte bara hittat den perfekta köparen av vår lägenhet, hon har också varit en otrolig stöttepelare under processen. Rekommenderar alla att välja Evelina vid försäljning av bostad!

Svar från Evelina Lund

Hej Felicia och varmt tack för förtroendet att få sälja er fina lägenhet! Det var förstås väldigt kul att affären blev lyckad och jag blir väldigt glad över att läsa dina fina ord gällande mitt arbete som er mäklare. Stort lycka till nu i nya bostaden. Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas, även i framtiden!

Ulrika L
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

I en tid när det krävs mer av en mäklare än att stå på visning och skriva kontrakt visade sig Dan vara ett väldigt lyckat val. Dan har varit driven, engagerad, lättillgänglig och snabb på att återkoppla samt hela tiden haft en positiv inställning. Det jag dock har uppskattat mest är förhållningssättet Dan hade när försäljningen stötte på problem. Dan hade ett fortsatt proffsigt bemötande vilket kombinerat med hans goda branschkunskap gjorde att det till sist blev ett bra avslut. Jag kan med andra ord varmt rekommendera Dan!

Svar från Dan Odeheim

Tack Ulrika! för dom värmande meningarna. Denna affär blev ju tyvärr en nagelbitare då köparens finansiering omkullkastades av olika anledningar under resans gång, dock så löstes ju allt bokstavligen på tillträdesdagen. Du Ulrika skall också i egenskap av säljare ha en stor eloge för ditt aldrig sinande tålamod! Allt gott!

Kevin K
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin var utmärkt genom hela processen och höll en uppdaterad hela vägen. Hon hjälpte även till med kontakt på banken och såg till att hela affären var smidig. Högsta betyg till både Karin och resten av Länsförsäkringar Enköping!

Svar från Karin Sköld

Tack snälla Kevin för din rekommendation, det värmer! Välkommen till Enköping! Bästa hälsningar / Karin

Anja Katariina I
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Vi blev bemötta väldigt bra av en positiv och glad Evelina. Vi väntade oss att vår lägenhet skulle bli såld under våren. Försäljningen gick på några dagar och vi var väldigt nöjda. Sammanfattningsvis var denna mäklartjänst en bra och trevlig upplevelse. MVH Katariina och Göran

Svar från Evelina Lund

Hej Katariina & Göran och stort tack för er rekommendation! Det har varit ett nöje för mig att kunna hjälpa & stötta er i den lyckade försäljningen av er bostad! Hoppas nu att ni ska trivas riktigt bra även i ert nya boende!

Alexander A
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Vi uppskattade Dans raka och ärliga kommunikation och höga engagemang mycket. Vi kan varmt rekommendera honom och skulle absolut anlita honom igen för framtida bostadsaffärer.

Svar från Dan Odeheim

Tack för raderna Alexander! Det har ju varit/är en tuff marknad och ni själva har ju varit ytterst behjälpliga och tillgängliga under hela processen! Tack för det!

Kim L
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Kunnig och alltid positiv ! Rekommenderar starkt.

Tack så jättemycket Kim! Vi hade ett fint samarbete ! Bästa hälsningar / Karin

Jonas J
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Smidigt och bra information vid köp av lägenhet.

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Jonas! Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet. Bästa hälsningar / Karin

Filip K
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Hade höga förväntningar sen innan då jag hört mycket bra och detta stämde precis med vad vi fick. Hjälpsam genom allt och gav oss all information vi behövde vid vårat bostadsköp. Otrolig kommunikation rakt igenom.

Svar från Evelina Lund

Stort tack Filip för din mycket positiva Reco-bedömning. Jag är så glad över att jag kunnat guida er genom affären på ett sätt som gjort att ni har känt er trygga och att alla parter är nöjda i affären av er nya bostad! Det blir spännande att se lägenheten efter renoveringen!

Gonny P
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Använt mig av lite olika mäklare då jag köpt o sålt lite! Senaste 2 fastigheterna jag sålt har varit med Dan Odeheim och jag skulle aldrig mer anlita någon annan än Dan! Otroligt enkel, ärlig och snabb. Han gör annonsering och försäljning helt enligt vad ni kommit överens om! Bättre mäklare går nog inte att hitta!

Svar från Dan Odeheim

Tack! Vet inte riktigt hur jag skall besvara detta förutom just tack!

Anders B
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Vi är exceptionellt nöjda med Dans sätt att hantera vår försäljning. Det var under extrem tidspress där jag dessutom befann mig i US, 8h tidsskillnad under hela processen. Bra fingertoppskänsla, och agerande utefter det som krävs. Rak kommunikation med ett lugnt bemötande. Att vi också är bankkund hos er har underlättat något enormt då Pia på banken kunnat följa processen och vetat vad som behöver ordnas i bakändan.

Svar från Dan Odeheim

Tack för dom värmande raderna! Nu har ni ju en enastående villa som gjorde halva jobbet! Sen var/är det ju så också att både ni som säljarpart och tillika köparpart har uppvisat extremt god kommunikation vilket gjorde affären tämligen enkel!

Wivine K
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Väldigt bra bemötande av Evelina när jag köpte bostad.

Svar från Evelina Lund

Hej Wivine! Varmt tack för en snabb och smidig affär och att du tog dig tid att svara på min Reco!

Cecilia S
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Engagerad och snabb. Tillgänglig.

Svar från Dan Odeheim

Det är jag som skall tacka för förtroendet och allt arbete som ni gjorde, som just möjliggjorde en snabb affär!

Sanna H
Skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Tommy kan verkligen både sin sak och är dessutom varm, trevlig och tillmötesgående. Vi har känt oss väldigt trygga i att lämna försäljningen i hans händer.

Svar från Tommy Lund

Åh! 1000 tack för de orden, väldigt trevligt och lätt när man har med kunder som er.

Magnus J
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Lätt att ha att göra med, snabb på att finna tider och möjligheter vid visningar som går utanför planeringen. Tydlig och vill göra rätt. Trevlig och förtroendeingivande

Tack så väldigt mycket Magnus och Helena! Bästa hälsningar / Karin

Tina K
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

SuperProffsig och snabb med info och hjälp! Helt enkelt bäst!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Tina! Allt gick snabbt och smidigt både vid ert köp och försäljning :) Bästa hälsningar / Karin

Jukka M
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Snabb och arbetar med förtroende

Svar från Karin Sköld

Tack så mycket Jukka och Lotta! Tack för ett fint samarbete! Bästa hälsningar / Karin

Hans K
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin visar en god kunskap inom området, är mycket lyhörd, trevlig och glad. Högsta betyg!!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Hasse! Vi har haft ett fint samarbete med både köpet och försäljningen av ert hus :) Bästa hälsningar / Karin

Susanne G
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina gjorde ett utmärkt jobb. Hon övertalade mig att titta på en lägenhet som inte låg exakt där jag tänkt mig men annars hade den det jag sökte. Resultatet blev att jag har köpt den. Älskar den. Evelina tog reda på info från styrelsen som angående frågor jag hade. Helt perfekt. Ett riktigt fint engagemang att hitta rätt bostad till mig🙏🏽

Svar från Evelina Lund

Hej Susanne & stort tack för din Reco-Rekommendation! Jag är så glad för din skull att vi lyckades hitta ditt drömboende, även om den inte låg där du tänkt dig från början. Jag är helt säker på att du ska trivas i ditt nya hem! Grattis!

Kajsa E
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Jag upplever Evelina som kompetent, genuint intresserad och omsorgsfull i sitt arbete. Evelina har tagit ansvar för, och genomfört, köpet av min nya bostad samt försäljningen av min gamla bostad, vilket har känts både bekvämt och betryggande.

Svar från Evelina Lund

Hej Kajsa och stort tack för din rekommendation! Det har varit ett stort nöje för mig att kunna stötta dig både i affären med ditt nya boende och försäljningen av din underbara lägenhet. Hoppas att du/ni ska trivas riktigt bra och att vi kan göra fler affärer i framtiden!

Pontus J
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Evelina. Hon är tillgänglig och svarade på mina frågor direkt när jag kände sig tveksam och osäker. Med sitt driv och passion för sitt yrke så kunde jag inte känna mig mer trygg med henne. 5/5 erfarenhet!

Svar från Evelina Lund

Stort tack Pontus för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen om mitt arbete, det värmer verkligen! Hoppas att du får en fin sommar!

Daniel S
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Glad, engagerad och väldigt trevlig mäklare

Svar från Evelina Lund

Åh! Tack SÅ mycket! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Ha nu en underbar sommar!

Cecilia F
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina har en energi som verkligen får en att se möjligheterna och ger ett lugn i en tid där det är svårare att sälja. Lyssnar på vad jag som säljare önskar och kommer med förslag hur vi ska lösa det på ett bra sätt, utan att försköna verkligheten. Om jag ska beskriva Evelina med ett ord så är det ihärdig. Så tacksam att jag fått ha Evelina som mäklare!

Svar från Evelina Lund

Jag är så glad och tacksam över dina fina ord och att du varit så nöjd med mig som mäklare samt att slutresultatet av affären blev lyckad för alla parter! Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas igen i framtiden!

Kristina H

Engagerad, personlig och professionellt

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Kristina för din rekommendation och vårt samarbete med din försäljning av din fastighet. Bästa hälsningar / Karin

Carina K
Skrev om Tommy Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Proffsig och tillmötesgående. Kanon service mvh Carina

Peter E
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina är en mycket positiv människa och är som mäklare väldigt härlig och lätt att kommunicera med. Evelina fick uppdraget att sälja vår lägenhet under väldigt svåra förhållanden, i samma veva som alla räntehöjningar började ta fart och marknaden var väldigt avvaktande. Evelina var ständigt väldigt positiv men var även duktig på att vara tydlig och inte skönmåla situationen utan gav raka svar och tydliga råd. Utöver det så var vårat objekt lite speciellt då det inte riktigt var för de som sökte lägenhet men inte heller...

Svar från Evelina Lund

Wow! Stort och varmt tack Peter för din fina och uttömmande rekommendation kring mitt arbete i försäljningen av ert underbart vackra hem! Du och din fru har varit ett sant nöje att jobba med, trots tuffa tider. Jag är så glad att alla parter är nöjda & att vi lyckades hitta de perfekta köparna till just ert radhus! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas väldigt bra i ert nya fina boende - också! Lycka till med allt så ses vi vid tillträdet!

Sandra K
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina har bemött oss på ett glatt och proffesionellt sätt, Vi får allt stöd vi behöver alla dagar i veckan. Evelina svarar snabbt när vi söker kontakt och ser till att vi får svar på våra frågor.

Svar från Evelina Lund

Hej Sandra och tusen tack för din rekommendation! Vad glad jag blir av att läsa dina fina ord och att du är nöjd med mitt arbete! Extra glad blir jag över att du uppmärksammar min höga tillgänglighet, något som är väldigt viktigt för mig!

Hans H
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Trevlig , nogrann och engagerad.. Fixade en snabb överlåtelse till vårt överenskomna pris.

Svar från Evelina Lund

Hej Hans och varmt tack för förtroendet att få förmedla Er fina bostad. Det var förstås väldigt kul att affären blev så lyckad och jag blir väldigt glad över att läsa dina fina ord gällande mitt arbete som Er mäklare.

Sofia Karin Elisabeth W
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Engagerad och vill göra ett bra jobb

Svar från Karin Sköld

Tack Sofia och Magnus för er rekommendation, det värmer. Vi har haft en fint samarbete med båda försäljningarna. Ser fram emot att se ert nya fina hus när det blir klart. Önskar er en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin

Gustav B
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin arbetar snabbt och effektivt. Alltid nåbar på telefon och löser problem som eventuellt uppstår. 5/5

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket för er fina rekommendation! Vi har haft ett väldigt bra samarbete tillsammans. Bästa hälsningar / Karin

Felicia S
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Försäljningen av min första lägenhet kändes okomplicerad och trygg med hjälp av Dan som mäklare! Supernöjd!

Svar från Dan Odeheim

Tack Felicia! Vad roligt och glädjande att höra! jag hör av mig till dig så fort köparen är godkänd av föreningen!

Inger T

Engagerad, kunnig och trevlig🙌

Svar från Karin Sköld

Tack så väldigt mycket Inger för din fina rekommendation och ett trevligt samarbete. Önskar dig en fin helg så ses vi när det blir dags för frånträdet. Bästa hälsningar / Karin

Mikael M
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Snabb med återkoppling och påläst om sitt objekt.

Svar från Karin Sköld

Tack så väldigt mycket Mikael! Vi ordnade en snabb visning och ni fann ert fina hus, välkomna till Enköping! Bästa hälsningar / Karin

Fredrik N
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Karin är en väldigt trevlig och professionell mäklare, en riktig energiknippe! Jag är mer än nöjd med hjälpen jag fick av Karin vid min försäljning.

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Fredrik! Vilket bra samarbete vi hade så roligt! Hoppas ni kommer trivas i er nya stad. Bästa hälsningar / Karin

Elisabeth S
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Evelina är en fantastisk människa. Hon är påläst, kan sin sak, vilket är förtroende ingivande. Hon är ju också lyhörd inför människor hon möter både säljare och köpare, vilket gör allt smidigt och enkelt. En fin människa som är mycket lämpad för sin uppgift. Jag kommer mycket starkt rekommendera Evelina för andra som behöver en mäklare. Jag är mycket tacksam att

Svar från Evelina Lund

Åh! Stort och varmt tack Elisabeth för din fina och uttömmande rekommendation! Jag blir rörd till tårar av dina ord. Jag är så glad att alla parter blev nöjda & att affären blev lyckad!

Victor J
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Väl informerad och proffsig i sitt utförande. Gott bemötande och effektiv i sitt arbetssätt. Väldigt nöjd med Dan Odeheim.

Svar från Dan Odeheim

Tack för orden Victor! Ni har ju en riktigt vacker lägenheten som gjorde halva jobbet!

Johanna B
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Det kändes otroligt tryggt att ha Evelina som mäklare under hela processen! Väldigt proffsig😍

Svar från Evelina Lund

Tack så jättemycket för förtroendet att få sälja din första bostad! Och tack för din fina Reco-Rekommendation, det värmer verkligen att höra att du varit så nöjd med affären och med mig som mäklare!

Gunilla N
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Vid försäljning av min bostadsrätt så gick allt så smidigt. Bra och kontinuerlig kontakt under hela förloppet. Har inte någon erfarenhet själv när det gäller bostadsförsäljning så jag är tacksam för all hjälp som jag fått.

Svar från Evelina Lund

Tack snälla Gunilla för din fina rekommendation och för förtroendet du gav mig i att sälja ditt underbara boende! Jag tycker att det är SÅ kul att vårt samarbete blev så pass lyckat och att vi hittade de perfekta köparna till din lägenhet!

Sofia F
Skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Så proffsig, flexibel och duktig! Väldigt nöjd med Evelina!

Svar från Evelina Lund

Tusen tack Sofia för att du tog dig tid att svara på min Reco. Vad roligt att du är så nöjd med mitt arbete! Det har varit mitt nöje att hjälpa dig med din försäljning!

Per H
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Vi vart bra bemötta genom hela processen. Hadde lite högre förväntningar på inkomsten men marknaden dog ut. Mäklartjänst försäljning av villa.

Dan O gillar detta
Svar från Dan Odeheim

Tack Per för dom värmande orden och precis som du skriver så planade marknaden ut vid samma tidpunkt som vi påbörjade vår försäljning. Vi syns på tillträdet!

Karin A

Utmärkt jobbat Evelina. Snabbt och smidig affär. Från en kollega i branschen 😊

Svar från Evelina Lund

Hej Karin och varmt tack för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet. Det var förstås väldigt kul att affären blev så lyckad och jag blir väldigt glad över att läsa dina fina ord gällande mitt arbete som din mäklare, särskilt från en annan kollega i branschen!

Ferit B
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Bra service hos förmodligen och en bra och kontinuerlig kontakt med mäklaren. Lägenheten såldes relativt snabbt tack vare mäklarens engagemang.

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Ferit och Stran, det värmer verkligen. hoppas ni trivs bra i ert fina nya boende. Bästa hälsningar / Karin

Pelle W

Ordning och reda 👍 Koll på läget 👍 Trevligt bemött 👍

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Pelle för din fina rekommendation!! Bästa hälsningar / Karin

Linda V
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Fick jättebra bemötande! Verkligen härliga att ha att göra med när man ska sälja sitt boende. Vilken energi och engagemang!

Svar från Karin Sköld

Tack så jättemycket Linda och Andreas! Det gick i raketfart från försäljning till tillträdet. Bästa hälsningar / Karin

Ronny L
Skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Vi har enbart gott att säga om Karin, hon förklarade bra och hjälpte oss sälja vårat hus på ett snabbt och tydligt sätt. Hon uppfyllde våra förväntningar så vi är mycket nöjda.

Svar från Karin Sköld

Så roligt att höra Ronny. Tack så jättemycket. Önskar er en god fortsättning på det nya året så ses vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin

Erik Andreas S
Skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Erfaren, kunnig, värdefullt kontaktnät, trevlig och tillgänglig!

Svar från Dan Odeheim

Tack Erik, för dom värmande orden! Ni har ju uppvisat ett stort mått av smidighet vilket gjort mitt arbete enkelt. Det uppskattas alltid!