Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Kungsgatan 28 BV, 745 31 Enköping — Visa karta

Läs vad 73 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

• 2020-11-23

Mehrnoosch A skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Mäklaren hade ett mycket professionellt och gott bemötande, dessutom uppfattades han som ärlig, erfaren och kunnig vilket kändes tryggt. De förväntningar som jag hade var en snabb och smidig affär utan krångel och det levde mäklaren verkligen upp till.

Sammanfattningsvis fick jag en positiv upplevelse och jag kommer definitivt att vända mig till samma mäklare i framtiden. Jag kommer även att rekommendera honom till andra. Läs mer
    2020-11-23 Dan O svarar Mehrnoosch A
    Hej! Det är jag som skall tacka för förtroendet och berömmet! Nu var ju du/ni otroligt väl förberedda och proffsiga varför affären gick i ett riktigt snabbt tempo! Ha det gott nu!
  • 2020-11-16

Magnus L skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt hus och sålt vår lägenhet genom Karin Lindberg. Vi har haft ett fantastiskt bra bemötande. Alla förväntningar genom hela försäljningen har Karin uppfyllt på ett riktigt professionellt och förtroendeingivande sätt.

Upplevelsen är verkligen den man förväntar sig av den bästa och det har Karin åstadkommit från första kontakten till avslut.

Vi är supernöjda kunder som fått Karins hjälp Läs mer
  • 2020-11-16

Sofia R skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsig och engagerad. Jätte bra bemötande och uppskattat att snabba beslut kan genomföras omgående. Läs mer
  • 2020-10-25

Christina K skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    köpt en lägenhet.
    Professionell och återkopplar snabbt
    Karin är en mäklare som jag gärna kommer att använda om jag behöver Läs mer
  • 2020-10-23

Susanne T skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Bra och snabb feedback !
    Rak på sak .
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Niklas G

2020-10-21

Niklas G skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag sålde en lägenhet (2a) i centrala Enköping.
    Jag blev bemött på ett väldigt bra och proffsigt sätt av mäklaren Dan Odeheim. Rak, ärlig och framförallt sakkunnig.
    Mina förväntningar var en engagerad mäklare med kunskap och driv, vilket jag såklart fick genom Dan.
    Summa summarum, jag är otroligt nöjd och kommer definitiv att rekommendera Dan till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-10-22 Dan O svarar Niklas G
    Tack Niklas för att du skrev de fina raderna. Önskar dig all lycka till i din nya lgh, den är ju helt fantastisk men så var ju även den du sålde!!
  • 2020-10-18

Jonas B skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Allt gick toppen! ☺️ Sålde min tvåa i Enköping utan problem. Läs mer
  • 2020-10-17

William O skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en bostad samt köpte utav Karin, allt har gått väldigt smidigt. Hon har levt upp till förväntningarna plus lite till. Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2020-10-16

Christopher I skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Enormt engagerad och lyckades genomföra en lyckad försäljning på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • 2020-10-16

Attila B skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin och Linn som var assistent hade allt man kan önska sig av en mäklare. Proffs ut i fingerspetsarna men också med empati och fantasi som komplement vilket gör dem till de perfekta guiderna på resan till ett lyckat husköp. Läs mer
  • 2020-10-16

Lena A skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har både sålt och köpt via Karin.
    Hon är mycket proffsig och trevlig. Jag
    är mycket nöjd med det jobb hon gjort. Läs mer
  • Svante H

2020-10-08

Svante H skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Blev hjälpt av Evelina att köpa en nyproduktion. Blev väl bemött och fick uppfattningen att hon bryr sig om vem köparen är och vad man vill.

På väldigt kort tid så fick all hjälp jag behövde och även möjlighet till visning.

Efter efter skrivit avtal så återkom hon med information vi talat om och hjälpte mig att få tag på de dokument jag behövde. Läs mer
    2020-10-09 Evelina L svarar Svante H
    Tusen tack Svante för att du tog dig tid att svara på min Reco! Jag är väldigt glad att affären gick från tanke till kontrakt på ett så smidigt sätt och jag är helt övertygad om att du/ni kommer att trivas i ert nya fina boende. Hoppas att tiden går fort och att jag får komma och hälsa på när ni är inflyttade.
  • 2020-10-07

Niclas W skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte bostadsrätt av Dan. Lätt att få tag i vid telefonsamtal, om han ej svarade på en gång, så ringde han upp inom kort.
    Han hade svar på eller återkom med svar på samtliga frågor. Läs mer
  • 2020-08-28

Nasreh D skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt bostad . Jag har haft det bästa mäklare med kompetent och erfarenhet. Har fått ett gott bemötande och uppfyllde alla mina önskningar och krav och gjorde så gott hon kunde för kundens bästa genom att vägleda informera och rådgiva. Helt klart en femma och det bästa upplevelsen . Väldigt nöjd med Slut resultatet . Läs mer
    2020-08-28 Evelina L svarar Nasreh D
    Hej Nasreh! Stort tack för att du tog dig tid att svara på min Reco! Jag är så glad och tacksam över dina fina ord och att du varit så nöjd med mig som mäklare samt att slutresultatet av affären blev lyckad för alla parter! Hoppas verkligen att våra vägar kommer att korsas igen i framtiden!
  • 2020-08-27

Sandra C skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt min första bostad tillsammans med min make, vilket varit super nervigt men tack vare Evelina och hennes proffsighet och omtanke har vi känt oss lugna och tygga hela vägen. Tack för att du tagit hand om oss och guidat oss igenom bostadsdjungeln🙏💞 Läs mer
    2020-08-28 Evelina L svarar Sandra C
    Wow! Tusen tack för din/er fina Reco-bedömning! Jag uppskattar det verkligen och är så glad för er skull! Varmt välkomna till Enköping!
  • 2020-08-10

Robin G skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Seriös mäklare som tar försäljningen och informationsflödet till din personliga nivå. Det är mycket att tänka på både vid ett köp och en försäljning, detta bryter Karin ner och förklarar vilket har varit värdefullt för oss. Nu ser vi bara fram emot att lämna över vår lägenhet till de nya ägarna och flytta till vårt nya hus. Detta till stor del tack vare Karin. Läs mer
  • 2020-08-09

Lisa A skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag köpte en bostadsrätt.

Blev bemött på ett otroligt trevligt och professionellt sett. Hon var allt man kunnat önska sig och begära av hur en mäklare ska vara.

Detta var mitt första köp av bostad, så jag visste inte jättemycket om bostads-köpar-processen innan. Evelina var JÄTTEduktig på att informera och förklara vad allting betydde och hur det hela gick till. När vi skrev på papperna var hon mycket noga med att vi båda (köpare/säljare) kände oss trygga och förstod vad allt innebar så vi gick igenom allting grundligt.

Jag är jättenöjd med min upplevelse av Evelina som mäklare. Jag hade inte känt mig trygg om hon inte var så lugn och fin och trevlig. Framförallt för mig, som aldrig köpt eller sålt bostad, var allting nytt och lite läskigt men Evelina, som är en otroligt karismatisk och professionell mäklare, fick mig att känna mig lugn och säker och utan henne hade jag inte fått min dröm lägenhet.

Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-08-16 Evelina L svarar Lisa A
    Hej Lisa! Mitt allra största tack för din uttömmande och mycket positiva reco bedömning, jag blev mäkta stolt av att läsa den! Jag är mycket glad över att kunnat guida dig genom affären på ett sätt som gjort att du känt dig trygg! Vi ses vid tillträdet, till dess - ha det bäst!
  • 2020-08-08

Ulf L skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Kunnig, raka puckar, professionell. Läs mer
    2020-08-10 Dan O svarar Ulf L
    Tack Ulf för dom värmande orden!, ha nu en fortsatt trevlig sommar!
  • 2020-07-18

Hanna T skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    När jag skulle sälja min bostadsrätt var valet av mäklare enkelt: jag valde Dan som var mäklaren vid mitt köp av bostaden. Dan hade då jag köpte visat att han förstod säljarens önskemål och han uppvisade både flexibilitet och vilja att få till en affär där båda parter blir nöjda.
    Dan är enkel att ha att göra med, det är raka puckar och tydliga beslut. Dan är otroligt hjälpsam och snabbtänkt. Det märks tydligt att Dan är en mycket erfaren mäklare. Läs mer
    2020-07-18 Dan O svarar Hanna T
    Tack Hanna för att du tog dig tiden och besvara Recot, ha nu en fantastisk sommar så hörs vi senare, ha det gott!
  • 2020-07-17

Oscar A skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Evelina har sålt våran lgh på bergsgatan 82

Evelina var väldigt positiv och trodde på objektet

Förväntningarna var att få lgh såld och det lyckades hon med galant Läs mer
    2020-07-17 Evelina L svarar Oscar A
    Tusen tack Oscar för att du tog dig tid att svara på min Reco & för det positiva betyget du gett mig! Uppskattas!
  • 2020-07-16

Patrik P skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Supertrevlig och professionell Läs mer
    2020-07-16 Dan O svarar Patrik P
    Hej Patrik! Jag tackar för erat förtroende och erat tålamod, nu dröjde detta lite längre tid än vad vi bägge hade hoppats på! dock så blev ju slutresultaten gott!
  • 2020-07-15

Mari V skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Har köpt bostadsrätt,o ska nu sälja bostadsrätt Trevlig,bra information, Läs mer
    2020-07-17 Evelina L svarar Mari V
    Härligt att höra Mari! Tror verkligen att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet och självklart kommer försäljningen av din nuvarande bostad också att gå hur bra som helst!
  • 2020-07-15

Sofie B skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Bergsgatan 82 Enköping .
    Efter tidigare försök av försäljning av bostad med annat företag, utan ett enda bud var vi inför denna försäljning oroliga .
    Evelina Lund lugnade, peppade, tipsade och skötte allt med bravur. Det blev en budgivning som vi inte ens kunnat hoppas på. Så nöjda Läs mer
    2020-07-17 Evelina L svarar Sofie B
    Tack snälla Sofie för din fina rekommendation! Är så glad att vi lyckades hitta en perfekt lösning för att få er lägenhet såld på det sätt som ni önskade! Vi ses vid tillträdet, till dess, ha det bäst!
  • 2020-07-08

Stephan P skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en bostad med Länsförsäkringar (Evelina Lund)
    Och vi är mycket nöjda med bemötandet genom hela processen,
    Bra förklararingar på alla frågor vi hade.
    Som sagt mycket nöjda 5+. Läs mer
    2020-07-10 Evelina L svarar Stephan P
    Jättestort tack Stephan! Jag hade gett er, som köpare samma betyg, 5+!
    Hoppas att vi får anledning att göra fler affärer i framtiden, men först ska ni få njuta av ert nya fina hus!
  • 2020-07-08

Louise J skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi köpte en BR av Evelina. Det är en charmig, skärpt tjej som gjorde ett kanonjobb. Vi träffade bara henne då vi skrev papper. Men hon var otroligt duktig, lugn och hade koll på vad vi skulle göra. Läs mer
    2020-07-10 Evelina L svarar Louise J
    Åh! Stort tack Louise, det här gjorde min dag verkligen! Jag är så glad att vi kunde lägga samman pusslet i denna affär! Hör bara av er om det dyker upp tankar eller funderingar!
  • 2020-07-08

Ibrahim S skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostadsrätt.
    Snabb, tydlig och effektiv mäklare. Läs mer
    2020-07-08 Evelina L svarar Ibrahim S
    Hej Ibrahim!
    Tack för ditt fina betyg! Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet!
  • 2020-07-06

Dan J skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt bostadsrätt, mäklaren var trevlig, lätt att prata med, allt gick precis som planerat Läs mer
    2020-07-08 Evelina L svarar Dan J
    Hej Dan!
    Varmt tack för en snabb och smidig affär och att du tog dig tid att svara på min Reco!
  • 2020-07-02

Bo E skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jag var ute efter en tvåa. Den skulle ha vissa krav på sig för att ja skulle bli nöjd. Jag upptäckte rätt snart att det inte går att både äta upp kakan och spara den, så det blev till att kompromissa och där var Karin till stor hjälp med att tala om vissa grejet som jag inte tänkte på. Men jag är jätte nöjd med vad jag fick och vad det kostade. Och med all hjälp som Karin gav mig. Bosse Läs mer
  • 2020-07-01

Åsa F skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Jättenöjd med vår mäklare som gjorde ett kanonjobb. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2020-06-30

Johanna K skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin var proffsig, ödmjuk och alltid enkel att ha kontakt med.

Vi känner oss trygga med köpet hon hjälpt oss med. Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Johanna K
    Tack så mycket det värmer! Så roligt när puzzelbitarna liksom bara självklart faller på plats. Önskar er en fin sommar så hörs vi när det blir dags för tillträdet i höst. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-06-27

Leif S skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi blev rekommenderade Dan Odenheim på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling när vi skulle sälja vårat hus. Fick en väldigt bra kontakt med Dan som jag tycker har genomfört husaffärer på ett mycket bra sätt. Mitt betyg till Dan är 10 av 10 och kommer varmt rekommendera honom i framtiden
    MVH Leif Läs mer
    2020-06-29 Dan O svarar Leif S
    Det har varit supertrevligt att samarbeta med er! Vi ses när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Dan
  • 2020-06-26

Christer Å skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Köpt hus. Trevligt bemötande, förklarade mycket bra om bostaden. Läs mer
    2020-06-26 Dan O svarar Christer Å
    Heh Christer!
    Jag tackar erat förtroende! Nu får ni ha en fantastisk sommar och efter det så är det ju inflytt! Ha det gått nu!
  • 2020-06-22

Pirjo H skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi fick hjälp av Karin att sälja vårt hus på Korsängen och det gick snabbt. Fick förtroende för henne på en gång. Sprudlande energi. Stor kontaktnät och använde sig även av Instagram. Kommer att rekommendera Karin till alla som är i behov av en riktigt duktig mäklare. Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Pirjo H
    Så roligt att ni är så nöjda och att ni uppskattat min marknadsföring! Önskar er en fin sommar så ses vi när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-06-19

Tony H skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har köpt en villa i Enköping via mäklaren KARIN LINDBERG och vi är jätte nöjda med henne
    Hon var trevlig och tydlig med allt. Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Tony H
    Tack snälla Tony och fru :) Önskar er en fin sommar så ses vi när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-06-18

Charlotta L skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsig engagerad mäklare.

Agerade snabbt gällande fotografering och allt innan visning.
    Flexibel gällande visningar för de kunder som önskade andra tider.

En toppen mäklare helt enkelt! Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Charlotta L
    Tack snälla Lotta! Vilken raketförsäljingen det blev :) tack för ett fint samarbete! Önskar dig stort lycka till i ditt nya boende. Önskar dig en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-06-18

Malin O skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde en villa och den såldes innan visning, Karin är alltid glad och man känner att man valde rätt mäklare som gör allt för att man ska bli nöjd :) Läs mer
    2020-06-30 Karin L svarar Malin O
    Tack snälla Malin för diin rekommendation, det värmer. Försäljningen gick smidigt och så roligt att alla parter blev så glada och nöjda. Önskar er en fin sommar! Bästa hälsningar / Karin
  • Kristina L

2020-06-15

Kristina L skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Karin Lindberg. Hon var väldigt professionell och kunnig. Vi är tacksamma över att vi hade henne som mäklare. Allt blev skött på bästa satt. Vi kan varmt rekommendera Karin till alla som ska sälja eller köpa bostad.
    Kristina och Owe Linden. Läs mer
    2020-06-17 Karin L svarar Kristina L
    Fina Kristina & Ove vilken härlig resa vi haft tillsammans! Kommer att sakna våra fina samtal ( Så ring när du vill Kristina). Önskar er all lycka i ert nya boede. Önskar er en fin midsommar! Bästa hälsningar / Karin
  • Emma D

2020-06-15

Emma D skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är bäst. Mycket personlig och social mäklare som man liksom vill dricka kaffe med, fastän hon faktiskt inte har tid med sånt. Men man vill. Säger väl allt? Läs mer
    2020-06-17 Karin L svarar Emma D
    Emma och Oskar jag kommer till ert paradis och tar en fika i er underbara fina trädgård när ni tillträtt. Åh välkomna till "Enköping " som är Sveriges närmaste stad! Önskar er en fin midsommar! Bästa hälsningar Karin
  • 2020-06-05

Mattias H skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vårat hus i centrala Enköping och blev bemött av en mycket trevlig, personlig och områdeskunnig mäklare.
    Vi gav honom inte mycket tid att jobba på då det vart snabba puckar.
    Men Dan fixa allt snabbt och smidigt med hemnet, besiktning och visningar.
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Dan och vi skulle varmt rekommendera att vända sig till honom med sin bostadsaffär!
    Tack för en enkel bostadsaffär. Läs mer
    2020-06-06 Dan O svarar Mattias H
    Hej Mattias!
    Det är jag som skall tacka för förtroendet! Ni har ju ett fantastiskt fint hus så det sålde sig nästan av sig självt!!
  • 2020-06-05

Anette H skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin sålde vårat hus dagen efter visningen, något vi inte trodde vara möjligt till det pris vi önskade.
    Anledningen till det tror vi är att Karin är otroligt proffsig , vänlig och man får ett förtroende för henne. Läs mer
    2020-06-17 Karin L svarar Anette H
    Tack snälla Anette och Mats för ert förtroende att sälja ert fina hus. Det har varit ett fint samarbete och vi ses snart till tillträdet. Trevlig midsommar! Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-06-01

Jonas G skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin hjälpte mig med försäljningen av en bostadsrätt och jag kan varmt rekommendera Karin till andra som vill sälja sin bostad. Karin jobbade snabbt, proffsigt & ambitiöst. Marknadsförde objektet på bästa tänkbara vis genom taktiska inlägg alla sociala medier och nätverk, hade en snabb och tydlig återkoppling efter alla kundmöten så man var uppdaterad hela tiden vilket ger en känsla av trygghet. Jag ger Karin Lindberg på Länsförsäkringar 5 av 5 i betyg. / Jonas Läs mer
    2020-06-02 Karin L svarar Jonas G
    Tack Jonas jag blir så glad! Så roligt att marknadsföringen och bearbetningen av spekulanter gav en snabb och smidig försäljning av din bostadsrätt. Vi ses snart när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-05-28

Maria T skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin har sålt min lgh,! Ett bra bemötande & hon har fullt förtroende från mig 🙏🏻
    Kommer även tipsa andra om att Karin Är en fantastiskt duktig mäklare 🤗 Läs mer
    2020-05-28 Karin L svarar Maria T
    Tack Maria för att jag fick ditt förtroende att sälja din bostad. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig. Vi ses när det är dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-05-27

Mikael L skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Tack vare Dans kontaktnät kunde han hjälpa oss att köpa en dröm-villa som inte fanns ute till försäljning. Otroligt transparent, professionell och kunnig. En rutinerad räv. Tillsammans med sin kompanjon Karin levererade de över förväntan! Läs mer
  • 2020-05-25

Peter T skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi sålde vår BRF-lägenhet via Dan Odeheim. Försäljningen gick snabbt och han har under hela processen varit lätt att komma i kontakt med, rakt på sak, tydlig och enkel. Allt gick att lösa och vi har stort förtroende för honom. Mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-25 Dan O svarar Peter T
    Hej Peter!
    Tack för att du tog dig tid och svara på Recon, det betyder mycket för mig!
  • 2020-05-21

Peter N skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Evelina har varit fantastiskt bra under hela köpet av bostaden. Läs mer
    2020-05-25 Evelina L svarar Peter N
    Stort tack Peter för att du tog dig tid att skriva den fina rekommendationen till mig, det värmer verkligen!
  • 2020-05-19

Johan R skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt radhus.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Bra förberedd, hade tänkbara köpare till första mötet.
    Snabb affär före visning. Läs mer
    2020-05-25 Evelina L svarar Johan R
    Tack Johan för rekommendationen och tack för ett fint sammarbete!
    Ha nu en fin sommar!
  • 2020-05-19

Allan K skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Karin har hjälpt oss sälja min morfars lilla trea på Sämskarbogatan I Enköping. Allan är snart 96 år gammal och vi ville få en snabb och smidig försäljning. Karin tog sig ann uppdraget på studs och det blev en blixt försäljning. Hela förfarandet har gått supersmidigt och vi är mycket nöjda😀.
    Kan varmt rekommendera Karin och Länsförsäkringar i Enköping Läs mer
    2020-05-28 Karin L svarar Allan K
    Stort tack för ert fina omdöme det värmer. Jag hoppas Allan kommer trivas bra i sin fina nya bostad. Hälsa så gott till honom och tacka för hans förtroende. Bästa hälsningar / Karin
  • Hanna V

2020-05-14

Hanna V skrev om Karin Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Världens bästa mäklare! Så nöjd! 😍 Läs mer
    2020-05-14 Karin L svarar Hanna V
    Tack Hanna för de fina orden och lycka till med ert nya boende!
    Må gott så ses vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
  • 2020-05-13

Maria B skrev om Dan Odeheim en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Vi är väldigt nöjda med tillmötesgående och bra service!!
    Glatt och lättsamt, snabb återkoppling! Läs mer
    2020-05-25 Dan O svarar Maria B
    Hej Maria! Tack för du tog dig tiden att skriva dessa ord!
  • 2020-05-12

Erika W skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    Evelina är en mycket trevlig mäklare som fick vår lägenhet såld mycket snabbare än vad vi hade vågat hoppas på. Hon såg till att hålla oss uppdaterade under hela processen och var noggrann och mycket tålmodig. Vi är jättenöjda och hoppas kunna anlita Evelina igen i framtida bostadsaffärer. Tack för de fina blommorna! Läs mer
    2020-05-14 Evelina L svarar Erika W
    Åh! Tack SÅ mycket! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
    Ha nu en underbar sommar i ert fina hus!
    Karin L gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte