Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping!

Letar du efter bostad i Enköping, Fanna, Enögla, Ullbro, Vappa, Sneby, Dorsilla, Tallmyra eller hummelsta med omnejd. Tveka då inte att kontakta någon av våra duktiga mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping. Vi har lång erfarenhet inom branschen och vet vad som krävs för att hitta rätt boende till rätt person.

Med god lokalkännedom guidar vi dig i en djungel av bostäder. Är du nyfiken på vad din bostad är värd kan du enkelt värdera din bostad direkt här på vår sida.

Läs vad 239 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping 2

2022-06-27 Insamlad av företaget
    Engagerad och snabb. Då försäljningen gick lite trögt utnyttjade Karin sitt kontaktnät och matchade ihop vårt objekt med rätt köpare.
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt och trevligt. Dan ser till att saker händer, inte bara pratar om det.
    Vi är jättenöjda och kommer varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.
    Han sålde vårt par hus , kändes som han jobba FÖR oss. Vi fick det vi ville ha och lite till
    Jag tackar för de fina raderna ni skrivit och tillika de potentiella rekommendationerna! Nu har ju en fantastisk utsikt så erat boende gjorde ju minst halva jobbet! Vi hörs senare ha det gott nu! Dan Odeheim
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Karin är oerhört proffsig, men även varm och omtänksam. Vi kände oss helt trygga under köprocessen och kommer nu självfallet även att sälja med med Karin.
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Allt har varit toppen, försäljningen har skett på mina villkor, planeringen som varit med god framförhållning har passat mej bra. Jag har känt mej trygg med Karin!
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Jag fick förtroende för Karin - hon kan sin sak och är mycket kundvänlig !
  • Dennis H
    skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Jag har varit på flertal visningar med Karin och alltid blivit imponerad över hennes glada, positiva och proffsiga bemötande.

Så när det var dags för mig att sälja kändes det självklart att anlita henne.

Karin levde upp till mina förväntningar till 100%.

Det är ordning och reda från första mötet och det känns verkligen tryggt. Karin har varit tillgänglig under hela processen och ställer alltid upp på att hjälpa till, svara på frågor och bolla idéer.

Jag ger Karin mina allra högsta rekommendationer och när det är dags för mig att sälja nästa gång är Karin den första jag ringer.
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Karin är en super proffsig Mäklare.
    Hon förstår både säljare och köpare, med en ödmjuk fingertopps känsla så får hon både köpare o säljare att känna sig trygga i affären😁5 plus
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Hela upplevelsen från visning av Ängslyckan 42 (parhus) till kontraktsskrivning kändes mycket bekvämt och tryggt.
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Ett trevligt och ett professionellt bemötande för försäljning av mitt hus
    Tack Rayno för det fina samarbete vi haft under försäljningen av ditt fina hus. Önskar dig en fin sommar så ses vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Blivit bemött bra, och trevlig.Kan varmt rekommendera henne.
    Härligt att höra och stort tack! Önskar dig en fin sommar. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Serviceinriktad och mycket trevlig. Köpt en fastighet av henne som gått otroligt smidigt och snabbt!
    Tack så jättemycket Cissi! jag vill passa på att önskar er en fin sommar så ses vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
  • skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Första kontakten med Evelina var väldigt trevlig, glad och kunnig mäklare.

Personlig kontakt, snabba svar på alla möjliga frågor, höll oss som säljare välinformerade om varje steg hela vägen.

Tack för en snabb och smidig försäljning
    Tack själva för ett mycket gott samarbete och er rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda med mig och mitt arbete! Det har varit fantastiskt roligt att få stötta er till ett nytt boende samt med försäljning av er bostad och jag hoppas verkligen att vi kan göra fler affärer, även i framtiden! Evelina Lund
    2022-05-27 Insamlad av företaget
    Han är trevlig och gav bra information. Jag har köpt ett hus i Enköping.
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om mig, det uppskattas verkligen! Vi hörs inom kort och vi syns på tillträdet! Dan Odeheim
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Väl bemött, noggrannhet och seriöst. Vi var köpare av ett hus som Karin sålde som fastighetsmäklare och allt gick smidigt. Lite oklart besked om tillträdet vid förfrågan på visning och vad som sedan angavs men i övrigt mycket nöjda och kan tänka oss att anlita Karin om vi i framtiden skall sälja bostad.
    Tack så jättemycket för att ni rekommenderar mig som mäklare. Önskar er en fin sommar / Karin Karin Sköld
    2022-05-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande.
    Vi hade stora förväntningar och fick en trevlig visning av huset som vi köpte.
    Hej Kristina! Jag tackar för dom trevliga orden, och den trevliga pratstunden! Ni var ju också fantastisk väl förberedda! Jag tackar för en snabb och trevlig affär! Dan Odeheim
  • Philip A
    skrev om Evelina Lund en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Evelina var allt man kunnat önska från en fastighetsmäklare!

Jag som är helt ny till bostadsköpande kände mig alltid trygg och väl omhändertagen utav Evelina. Hon var alltid tillgänglig för mina frågor och funderingar med ett glatt och uppfriskande bemötande.

Hon hade en väldigt genuin och öppen dialog med mig så att jag alltid kände att jag hängde med i svängarna. Skulle rekommendera henne starkt till alla som letar efter en stjärna till mäklare!
    Tack snälla Philip för din fina rekommendation, den värmde verkligen i hjärtat! Jag är så glad att ha kunnat hjälpa och stötta dig genom den här affären! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas jättebra i din nya fina lägenhet! Stort grattis igen! Evelina Lund
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Dan har sålt vår villa i Skokloster. Professionellt bemötande och effektiv och alltid snabb återkoppling. Vi är helnöjda
    Hej Anneli! Jag tackar för berömmet, nu hade ju ni en villa som verkligen stod ut i positiv bemärkelse på marknaden så dito villa gjorde ju halva jobbet! Dan Odeheim
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Bra och snabb återkoppling. Fick dock lite olika villkor från lokalkontor och kontakt via hemsidan.
    Tack Bernt för att du tog dig tiden och sriva ner dessa trevliga rader! Ha det gott nu så syns vi på tillträdet! Dan Odeheim
  • Pär Niklas J
    skrev om Karin Sköld en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enköping
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Vi blev bemötta väldigt bra och hon lyssnade på våra önskemål.
    Vi hade förväntningar på att det skulle vara smidigt och diskret och precis så blev det.

Vi köpte tjänsten försäljning av fastighet.

Sammanfattning så är vi väldigt nöjda med Karin och kan starkt rekommendera henne.
    Tack så jättemycket, det värmer. Vi har ett stort kundregister och här fanns er köpare :)
    Trevlig sommar / Karin
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Super bra bemötande från början till slut, kan varmt rekommendera Karin till din nästa försäljning.
    Tack så jättemycket för er fina rekommendation. Önskar er en fin sommar så ses vi när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Superbra bemötande och snabb service.
    Tusen tack för att ni skrivit så fin rekommendation. Jag hoppas på ett fortsatt samarbete med er framöver. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-04-15 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Snabbt handlagt. Bra rekommendation som gjorde att huset blev sålt till priset vi begärde och lite till.
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Tycker mäklaren är proffsig och bemötte mig bra. Väldigt hjälpsam och även övriga personer på kontoret
    Jag är nöjd att jag nu får en fin lägenhet.
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och trevlig.
    Svarar på de flesta frågor, upplever att han svarar på de han kan svara på
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Jag har gjort köp/sälj bostadsaffärer
    med Tommy. Jag rekommenderar länsförsäkringar fastighetsförmedling
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande. Snabba svarstider. Köpt hus och ska även sälja mitt radhus med samma mäklarfirma
    Jag tackar för berömmet, det ska ju också påpekas att ni var ytterst "redo" på alla plan, jag ber att få tacka för en ytterst smidig och snabb affär! Dan Odeheim
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra och proffsigt mht de rådane förhållandena i omvärlden
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Karin och vi är så nöjda med vårt val av mäklare. Karin arbetar effektivt och är professionell. Tydlig i kommunikationen och höll oss uppdaterade inför och under hela försäljningsprocessen. Hon är dessutom väldigt trevlig och sprider glädje omkring sig.
    Rekommenderar varmt Karin!
    Tack snälla Petra och Jakob för er fina rekommendation, det värmer.
    Vi ses snart när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Jag fick tips om att Karin var en riktigt duktig mäklare vilket jag nu också håller med om.
    För oss var det viktigt med en relationskompetent mäklare som både ser försäljningsobjektet och människan bakom försäljningen. Tydlig, strukturerad och pricksäker.
    Tack så jättemycket Henrik för ditt fina omdöme och rekommendation, det värmer.

Tack för ett fint samarbete, bästa hälsningar / Karin
    2022-03-30 Insamlad av företaget
    Det är jätte trevlig upplevelse att köpa eller sälja en bostad via Karen . Jätte hjäpsam och gullig . Vi köpte en villa via Karen och s dan fick jättebra erbjudande ang försäljning av våra befintlig bostad samt en erbjudande ang ny bostadsförsäkringen . Allt genom Länsförsäkringen går jätte smydig och effektivt från försäljningen till bank finansieringen till försäkringen.
    Tack snälla för er fina rekommendation både till mig och Länsförsäkringar Bank och försäkring. Hoppas ni kommer trivas bra i ert fina nya hus. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-03-27 Insamlad av företaget
    Jag valde specifikt Karin Sköld som mäklare när jag skulle sälja mitt hus. Hennes goda rykte här i Enköping och bra försäljningsstatistik avgjorde valet och jag blev inte besviken. Proffsigt och kompetent bemötande från dag ett kombinerat med värme, humor och tålamod. Karin har också varit ett fantastiskt bollplank för mig under hela försäljningsprocessen och jag rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Lotta! vilket fantastiskt samarbete vi haft. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-03-24 Insamlad av företaget
    Karin har en proffsig aura. Hon jobbar snabbt och effektivt vilket någon som är likadan uppskattar.
    Köpte en bostad där hon tog emot mina frågor utan till.
    Bra upplevelse.
    Tack så jättemycket Caroline för din fina rekommendation, det värmer. Snart är det dags för tillträdet :) Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-03-21 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda med Karins hjälp att sälja vår lägenhet! Från första kontakten har vi fått ett professionellt bemötande. Karin är tydlig, trevlig, lättsam och lyhörd. Alltid snabb återkoppling på mail/telefon. Finns inget vi saknar eller är missnöjda med. Jag rekommenderar varmt att anlita Karin som mäklare!
    Tack snälla för att ni rekommenderar mig som mäklare, det värmer verkligen.
    Bästa hälsningar / Karin
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande - kunden i fokus - Karin kan man lita på !
    / Pelle o Barbro
    Tack snälla ni! Nu har vi hittat ett jättefint nytt boende, där hoppas jag ni kommer att trivas. Vi hörs snart igen! Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Vi köpte ett hus som Karin förmedlade, allt var toppen från första kontakt till kontaktskrivning. Ett plus i kanten för att hon gjorde allt hon kunde för att hjälpa oss med funderingar och frågor.
    Supernöjd med allt, tack snälla!
    Tack så jättemycket för er rekommendation, det värmer! Vi ses när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Jag sålde min villa med hjälp av Karin. Hon är otroligt kunnig och kompetent och är dessutom empatisk och rolig. Bästa mäklaren!
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Dan är en trevlig, proffsig och kunnig mäklare som smider medans järnet är varmt!
    Jag tackar för dom värmande orden! Ha det gott nu! Dan Odeheim
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Tack Agnes för din rekommendation, det värmer verkligen. Bästa hälsningar Karin Karin Sköld
    2022-03-11 Insamlad av företaget
    Karin var tydlig och grundlig i sin kommunikation
    Tack så mycket Nina, hoppas ni kommer att trivas bra i det fina röda huset. Vi ses när det blir dags för tillträdet. Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Snabbt och proffsigt utfört uppdrag
    Kommer att rekomendera till bekanta
    Jag tackar för de fina raderna ni skrivit och tillika de potentiella rekomendationerna! Ha det gott nu så syns vi på tillträdet! Dan Odeheim
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Bästa mäklaren. Ärlig. Rak och tydlig. Fint och bra bemötande. Tar sig tid. Återkoppla alltid vilket känns bra.
    Tack Stefan för din fina rekommendation och förtroendet.
    Nu hade ju ni en fantastisk lägenheten så den gjorde ju halva jobbet!
    Dan Odeheim
    2022-03-03 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande.
    Förväntningar att sälja vår bostadsrätt till ett bra pris och det lyckades Evelina med.
    Snabba besked och bra information med lägesrapport.
    Köpte en bostadsrätt och såde en bostadsrätt.
    Hej Lars-Eric och stort tack för din rekommendation! Det har varit ett stort nöje för mig att kunna stötta er både i affären med er nya bostad och försäljningen av er egna. Hoppas nu att ni ska trivas riktigt bra! Evelina Lund
    2022-02-25 Insamlad av företaget
    Så nöjd med all hjälp från Evelina. Så proffsig och otroligt snabb på att svara på diverse frågor. Allt har gått så smidigt med både fotografering, visningar och kontraktsskrivning . Vänder mig mer än gärna till Evelina igen vid framtida försäljningar.
    Stort tack Felicia för ditt fina betyg och din uttömmande recension om mitt arbete! Jag ser också fram emot att göra fler affärer med dig i framtiden, men till dess hoppas jag att ni ska trivas i ert nya fina hus i många år! Evelina Lund
    2022-02-18 Insamlad av företaget
    Trevlig, glad, kunnig och effektiv
    Tack Lotta för din rekommendation! Kul att jag kunde ordna en snabb och smidig bostadsaffär för dig! :) Evelina Lund
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Vi är supernöjda med allt. Fantastiskt bemötande. Trevlig och snabb kommunikation. Försäljningen av vårt radhus har skett snabbt och smidigt
    Tack så jättemycket Marie, försäljningen av ert fina radhus gick i raketfart :) Önskar er en fin helg! Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Karin Sköld är den snällaste mäklaren som jag har träffat, riktig proffs
    Tack så jättemycket! Det var så roligt att jag hittade just ditt nya boende efter ett års letande :) Bästa hälsningar / Karin Karin Sköld
    Mycket bra bemötande.
    Allt gick mycket snabbt och smidigt med hela köpet av huset.
    Tack så jättemycket! Det var ett fint samarbete. Bästa hälsningar / Karin Sköld Karin Sköld
    Allt var toppen! Högsta betyg i klassen! 🙏💐🙏💐🙏
    Jag tackar för berömmet, du och din bror har varit otroligt smidiga och hjälpsamma, vilket skyndat på säljprocessen. Det tackar jag för! Dan Odeheim
    2022-02-12 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande. Jättenöjd med ett smidigt bostadsköp. 👍
    Tusen tack för de värmande orden.
    Alltid kul att ha med trevliga kunder dom dig att göra, då blir det smidiga affärer
    Grattis till din fantastiskt fin lägenhet
    Tommy Lund
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Alltid snabb återkoppling. Väldigt tydlig med allt vilket verkligen uppskattades vid första husköpet. Blev en väldigt snabb och smidig affär. Skulle absolut anlita Dan vid framtida försäljning!
    Jag tackar för dom värmande orden och ni har ju verkligen varit på tå! det skall bli så spännande och se vad ni kommer att göra med fastigheten framgent!! Dan Odeheim