Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 259 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Lars Göran E
    Lars Göran E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell, engagerad, höll mig hela tiden uppdaterad, humant arvode Läs mer
  • Monica W
    Monica W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker jag har fått all hjälp jag kan av en mycket duktig Lucas :) Han har hjälpt mig på bästa sätt och fått min lägenhet såld i Rimbo.

Lucas är en mycket duktig och trevlig mäklare och jag rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja sin bostad :)

Tack ännu en gång Lucas för gott samarbete :)
    Kram
    Monica Läs mer
  • Ove J
    Ove J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande seriös omtänksam både mot säljare o köpare en bra mäklare Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Sofia Klegard en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tillmötesgående kunnig lösningsfokuserad Läs mer
  • August H
    August H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt trevlig och lättsam att prata med. Läs mer
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej! det är svårt att med några ord beskriva det bemötande jag fått av Lucas. Jag har själv arbetat med-mot människor under 47 år, 4 månader och 13 dagar där det var otroligt viktigt att så snart som det var möjligt att bilda sig en uppfattning om vad som stod framför mig/oss. Jag skulle med glädje arbetat ihop med Lucas i mitt gamla arbete. Han är vänlig, inger ett förtroende, problemlösare, lyssnar, känner av kunden(mig) hur jag (mådde), kunde bilda sig en uppfatt--ning om detta och förstod mig, omtänksam och på alla sätt positiv. För mig är Lucas en riktig toppenkille och Ni kan glädja Er över att ha honom i ert team. Jag tror inte jag kan sätta något betyg, skalan räcker inte till. Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Så himla bra mäklare, jag är så nöjd att jag valde Lucas! Han var snabb på att svara på sms och via mail om man hade några frågor. Han gick igenom all information noggrant från start till slut. Han har dessutom läst ekonomi så han är påläst och kan mycket. Det bästa av allt var ändå att jag ville sälja min lägenhet så fort som möjligt och Lucas ordnade allt så snabbt att jag t.o.m. fick min bostad såld innan den öppna visningen! Mycket trevlig, hjälpsam och pålitlig mäklare!! Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda. Fredrik gjorde ett gott arbete det känns tryggt och bra. Läs mer
  • Ia B
    Ia B skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik kändes kunnig, var hjälpsam och hade ett trevligt bemötande. Han svarade snabbt på telefonsamtal och mail. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lugn, kunnig, proffsig och hjälpsam, toppbetyg! Läs mer
  • Ingvar J
    Ingvar J skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    När man som jag vid hög ålder skall sälja sin sin villa är det av största vikt att anlita en mäklare som man kan lita på. Jag fann Fredrik som med kunnighet, korrekthet och vänlighet genomförde försäljningen snabbt till både säljarens och köparens belåtenhet Läs mer
  • Ann-Britt A
    Ann-Britt A skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande. Kunnig, sakligoch trevlig. Han höll oss underrättade med information under hela processen. Läs mer
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Saklig, informativ, kompetent, återkom snabbt vid mail och telefonkontakt. Också ärlig, vilket är en viktig egenskap i samband med försäljning. Läs mer
  • Rasmus V
    Rasmus V skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Utmärkt jobb. Vi är otroligt nöjda! Han är alltid tillgänglig och svarar snabbt. Saklig, kunnig och ödmjuk. Läs mer
  • Britt S
    Britt S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi kan rekommendera Fredrik Jörngren han är en mycket kunnig o h duktig mäklare. Han hade svar på alla våra frågor. Blev kontaktade av honom en helgkväll. På frågan när jag kunde ringa blev svaret. Det är bara att köra.
    Vi kan varmt rekommendera honom. BrittSandgren och Anders Andersson Fyrkvägen. Läs mer
  • Justyna O
    Justyna O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag upplevde Fredrik som en proffsig och kunnig mäklare. Vi köpte vårt hus med honom och kände oss trygga genom hela affären. Han är dessutom mycket trevlig och glad person, väldigt fin personlighet. Bästa mäklare! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    en mycket proffsig mäklare
    utomordentligt trevligt bemötande kunde svara på alla frågor jag hade Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har fungerat mycket bra, varit tillgänglig och svarat på alla frågor vi haft. Det har kännts tryggt. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett bra och professionellt bemötande från början till slut.
    Uppfyllde mina förväntningar på vad en mäklare ska göra. Läs mer
  • Ann-kathrine E
    Ann-kathrine E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väl bemött, påläst, kunnig, tydlig och väldigt noga. Bra att föra dialog med och ringer alltid upp om han är upptagen. Läs mer
  • Emina M
    Emina M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt duktig mäklare! Toppklass rekommenderas starkt. Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt bra lyhörd ock flexibel Läs mer
  • Klas B
    Klas B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabba svar och alltid trevligt bemötande! Allt flöt på smidigt och inget upplevdes som ett problem. Läs mer
  • Ann N
    Ann N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Fredrik och upplevde honom som mycket seriös och kunnig.
    Han är också en väldigt trevlig och social kille som bemöter människor på ett mycket bra sätt.

VI tackar för hjälpen med försäljningen av vårt sommartorp. Läs mer
  • Rickad L
    Rickad L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande med personligt engagemang . Vilja att kunna svara på alla frågor, tog reda på fakta . Duktig mäklare som är neutral i affären, precis som jag förväntar mig en mäklare ska vara. Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    • Bra första intryck vid offertmötet
    • Förberedd
    • Förtroendeingivande
    • Lätt att nå via mobil
    • Bra tips på städfirma
    • Lagom omfattande genomgång av alla köpehandlingar. Många läser all text vilket inte är nödvändigt
    • Löste även vårt önskemål om att lösa andra lån
    • Tydlig med vad vi skulle ta fram till prospekt Läs mer
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag uppfattade Fredrik Jöngren som en mycket kompetent och tilllmötesgående mäklare. Han fanns med under hela köpprocessen och svarade på alla frågor som dök upp. Helt klart en mäklare som jag skulle känna mig trygg med att själv anlita den dagen det blir dax att sälja. Läs mer
  • Anette O
    Anette O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Gjorde ett mycket bra arbete under hela försäljningsprocessen. Lätt att kontakta vid frågor. Rekommenderas. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket serviceinriktad och professionell mäklare. Läs mer
  • Gabriella P
    Gabriella P skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik har alltid varit vänlig och trevlig i sitt bemötande. Han har också varit villig att hjälpa till när vi undrat över något. Jag tycker att han har skött försäljningen på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt, fick alltid snabb återkoppling från första början. Läs mer
    2017-06-30 Fredrik J svarar Alexander H
    Stort tack för rekommendationen Alexander. Ni har köpt en mycket fin lägenhet som ni säkert kommer trivas i. Önskar er en skön sommar!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt har gått bra.
    Jobbade effektivt Läs mer
    2017-06-30 Fredrik J svarar Thomas H
    Tack Thomas. Önskar er lycka till med husbygget. Hör av er om ni behöver min hjälp i framtiden.
  • Madelein S
    Madelein S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bemötandet upplevde jag väldigt bra. Trevlig och hjälpsam.
    Jag är jätte nöjd med Fredrik med allt.
    Alltid snabb och svara, telefon som mejl. Läs mer
    2017-06-30 Fredrik J svarar Madelein S
    Stort tack för rekommendationen Madelein. Kul att hjälpa både dig och Thomas med era försäljningar samt köpet av er tomt. Jag hoppas ni kommer trivas sen när huset är byggt. Önskar dig en trevlig sommar!
  • Kerstin Ö
    Kerstin Ö skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet, vi upplevde hela affären som mycket smidig.
    Vi hade en bra kommunikation genom hela processen, och det kändes verkligen som att vi hade ett gemensamt mål och det kände vi oss väldigt trygga med.
    Återkommer gärna en annan gång! Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, artig, social, koll på läget! Läs mer
  • Sven-erik Ö
    Sven-erik Ö skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket pålitlig och ärlig mot såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra, eftertänksam och noggran. Känns seriös. Mött andra som verkar ta det lite på klacken. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    Skulle utan tvekan anlita Lucas igen. Läs mer
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag blev bemött med respekt. LE gav sig god tid att förklara hur husförsäljningen skulle gå till och besvara mina frågor tills jag förstod. Är mycket nöjd från ax till limpa. Läs mer
  • David J
    David J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig och korrekt. Kan rekommendera Lucas. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas gjorde ett väldigt bra jobb genom hela vår försäljning.
    Kommer garanterat att använda honom igen och kommer rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och kunnig. Alltid tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
  • Li D
    Li D skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt möte, visade sig intresserad och mycket kunnig.
    Fredrik var väldigt tillmötesgående och svarade på våra frågor samt tillgodosåg våra intressen. Läs mer
  • Peter F
    Peter F skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik har en utmärkt förmåga att bemöta människor och var väldigt hjälpsam och påläst avseende den fastighetsaffär där vi mötte honom i form av köpare Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Duktig och seriös. Sålde för rekordsumma Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas är otroligt service-minded och står till gärna till tjänst. Han anpassar sig bra till de tider som passar kunden och står alltid till tjänst. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Simon R
    Simon R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har under under uppdraget med att sälja min lägenhet gjort ett väldigt bra jobb, han har informerat mig fortlöpande gällande de olika steg i försäljningen på ett bra sätt. Han har även varit flexibel med möten och telefontid vilket passat mig väldigt bra!
    Jag kan rekommendera Lucas till andra som Ska sälja bostad! Läs mer
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi blev väl bemötta. Mycket gott intryck Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    En bra mäklare. Duktig och kunde svara på alla frågor.Ett bra bemötande. Läs mer
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kom bra överens med Lucas och hade vi invändningar eller funderingar så sågs det över och gjordes om snarast möjligt.

Bra feedback och en trevlig och serviceminded person.
    Jobbar gärna ihop igen. Läs mer

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje