Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 221 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Marianne L
    Marianne L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, klar och tydlig information, lätt att nå.
  • Karin W
    Karin W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vänlig, tillmötesgående, ödmjuk och samtidigt tydlig och professionell. Tog även upp baksidor med objektet vilket gav ett pålitligt och ärligt intryck. Flexibel med tider och lätt att få tag på.
  • Anita H
    Anita H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra tydligt o snabb återkoppling
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas inger väldigt bra förtroende,och som mäklare väldigt seriös och kunnig.Dessutom med lagom "sälj'
  • Lars D
    Lars D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Stort engagemang och utmärkt kommunikation samtidigt med lyhördhet inför önskemål uppnår Lucas ett alldeles utmärkt resultat.
    Vi är helt nöjda och rekommenderar gärna Lucas i framtiden.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket vänlig, trevlig och saklig. Uppskattar att du har tagit på dig den tid det behövdes vid visningen.
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt har fungerat bra. Trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten till att fastighetsaffären var klar.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och proffsig. Återkom som han sa. Förstod vikten av snabba återkopplingar.
  • Erik K
    Erik K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jöngren skötte sig i alla avseenden på ett utmärkt sätt. Hövlig, tjänstvillig, professionell. Han förtjänar de bästa vitsord.
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas var en bra mäklare. Tillmötesgående, kunnig och med ett sätt som fick en förstagångsköpare att känna sig trygg och välinformerad vid köpet.
  • Verica P
    Verica P skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande: Professionellt, kunnigt, tålmodigt och trevligt.
  • Lena B
    Lena B skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är en lugn, saklig och djupt engagerad mäklare.
  • Benny N
    Benny N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande. Professionell och seriös.
  • Fia N
    Fia N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag fick tydlig o klar information om hur Länsförsäkringar jobbade o framför allt hur Fredrik la upp sitt arbete. Han inger förtroende och utför sitt arbete med bravur. Detta var den röda tråden genom hela affären. Jag fick fortlöpande information vartefter det hände något. Alltid tillgänglig. Snabba återkopplingar om jag hade pratat in något på Fredriks tfnsvarare. Lägenheten blev inte såld på första försöket utan han fick lägga ut den en gång till vilket skedde utan att han på något sätt minskade ambitionen om att göra ett bra jobb eller på något sätt antydde till mej som kund att det blev extrajobb. Mycket proffsigt. Jag är på en skala från 1-10 mycket nöjd. En 10:a alltså och jag kan varmt rekommendera Fredrik Jöngren.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig, dedikerad och lyhörd. Absolut en person jag kommer kontakta igen vid eventuell försäljning.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Alltid påläst, korrekt, tillgänglig. Skulle få en femma om det inte var för en liten incident före visningen av mitt hus, då Fredrik inte informerade mig om att han skulle vara på semester under några veckor strax före visningen. Annars full pott till Fredrik.
  • Lena E
    Lena E skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej kändes säker o kunnig. Alltså bara gott omdöme
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik, gav ett väldigt seriöst och vänligt mottagande. Lyssnade in på vad vi ville uppnå, gav råd. Han såg till att alltid var väldigt påläst och insatt för att kunna svara på alla eventuella frågor. Gav helatiden feedback på vart vi stod och förmodligen var på väg. Rekomenderas starkt!
  • Sara W
    Sara W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig och trevligt bemötande, jag kan verkligen rekommendera Fredrik!
  • Christine E
    Christine E skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig ,saklig, bra genomförande.
    Tyckte dock inte om att fastigheten vart utlagd såld till slutpriset på internet före jag fick vetskap om mitt köp.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och korrekt. Informativ och tillmötesgående. Tillgänglig vid behov.
  • My A
    My A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte min första lägenhet för ett tag sedan, Lucas var mäklaren. Jag kände en snabb trygghet och ett förtroende för Lucas som mäklare. Han var ärlig och hjälpsam, svarade på alla frågor som man kan ha när man är i ett sånt utsatt läge jag som köpare var i. Det är mäklaren man anförtror sig till, och i mitt fall var detta Lucas. Han var inte rädd att svara på alla "dumma" frågor som jag hade. Utan var lugn och tålmodig i sitt sätt att hantera mig som kund. Jag skulle absolut anlita Lucas igen om jag skulle vilja sälja eller köpa en bostad, och kan varmt rekommendera honom till andra som funderar på ny bostad.
  • Makwan M
    Makwan M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Artig, kunnig väl bemötande. Gav ut bra med information..
  • Kerstin Z
    Kerstin Z skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick ett bra bemötande. Mäklaren gick in för uppdraget med entusiasm och energi och utförde sina uppgifter snabbt och med bra resultat, vi är helnöjda.
  • Ann L
    Ann L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sympatisk och kunnig. Trevlig att göra affärer med.
  • Nina G
    Nina G skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt Fredrik gjorde, från början till slut var mer än vi förväntade oss av en mäklare. Bra, trevlig, kunnig och suverän på att lösa saker.
  • Marwan T
    Marwan T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej .
    Lucas var väldigt trevligt och hjälpsam och hade tålamod med oss . vi fick hjälp och svar om massa frågor ,vi fick verkligen det vi har önskat .
    tack
  • Inga B
    Inga B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    mäklare var tillgänglig, hjälpsam och professionell
  • Frida S
    Frida S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kände mig trygg genom hela processen. Fick kontinuerlig information genom avstämningar och behövde således inte "gå undrande" en längre tid. Det är tydligt att Fredrik värnar om både säljare och köpare, precis som en mäklare ska.
  • Susanna U
    Susanna U skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kändes tryggt att köpa fritidshus genom Fredrik (och Lenny).
  • Lars V
    Lars V skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    En mycket positiv och engagerad mäklare som la ner sin själ genom hela affären och i alla steg. Kände att även köparen fick stort förtroende för mäklaren.
  • Jan D
    Jan D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande fick förtroende.
  • Anna R
    Anna R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har till fullo levt upp till våra förväntningar. Med ett mycket trevligt bemötande gentemot oss som säljare samt med ett väldigt hängivet arbete för att visa vår fastighet för intresserade spekulanter så är vi mycket nöjda med Lucas insats.

Vi kan varmt rekommendera Lucas till andra som behöver anlita fastighetsmäklartjänster.
  • Bo C
    Bo C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej! Har bara gott att säga om Fredrik. Allt har skötts utmärkt och vi har ingenting att klaga på.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och trevlig mäklare som gav svar på de frågor vi hade inför köpet. Bra service och gott bemötande.
  • Annie Ö
    Annie Ö skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevlig person. Har fått bra o proffsig hjälp från dag 1.
  • Martin S
    Martin S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket professionellt bemötande. Hela processen från första besöket till försäljning sköttes klanderfritt.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kunnig, påläst.
    Proffsigt arbete.
  • Anna D
    Anna D skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Pontus är mycket professionell och noggrann. Han har varit hjälpsam och proaktiv i att söka lösningar på frågor som dykt upp under affärens gång samt sett till att vi hållits uppdaterade, vilket uppskattats mycket!
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har endast goda erfarenheter av Pontus Lindberg.
    Tydlig samt korrekt
    Alltid tillgänglig
    Vi kommer gärna att anlita Pontus i framtiden samt rekommendera honom till
    våra bekanta.
  • Rickard E
    Rickard E skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik var mkt serviceinriktad. Vi hade mycket frågor som vi ställde både via sms och mail och Fredrik svarade omgående på dessa och dessutom på ett bra och pedagogiskt sätt. Han var även mycket tydlig och noggrann, när vi skrev kontrakt.
    2016-06-09 Fredrik J svarar Rickard E
    Tack Rickard. Det var mycket trevligt att ha er som köpare. Känns som att ni är helt rätt personer för huset och säljaren är överlycklig att det var just ni som köpte, pratade med säljaren senast idag om detta. Hoppas ni kommer trivas och behöver ni min hjälp i framtiden så vet ni var jag finns. Lycka till med allt och ha en skön sommar! /Fredrik
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik lotsade oss på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt igenom vår husförsäljning. Allt han utlovade innan kontraktsskrivandet höll han enligt uppgjord tidsplan. Fredrik hade regelbunden kontakt med oss och gav snabb återkoppling om vi hade frågor.
    Om vi skulle behov av mäklare framåt kommer vi att vända oss till honom igen. Vi kommer med värme att rekommendera Fredrik som mäklare till våra vänner.
    2016-06-09 Fredrik J svarar Britt-marie H
    Hej! Ja allt flöt på bra i försäljningen, det håller jag med om. Ni gjorde ett fantastisk förarbete med målning av fasad och annat fix innan visningen. Det är alltid kul att arbeta med en engagerad säljare. Tack för rekommendationen! /Fredrik
  • Maria H
    Maria H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är kunning, professionell, han kan sin marknad och har en god insikt om prisernas utveckling. Han är förtroendeingivande med en hög integritet och en positiv "allt är möjligt" attityd.
  • Marie K
    Marie K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lugn och förtroendefullt bemötande.
  • Dan F
    Dan F skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket kompetent och sympatisk med integritet. Vi kände oss trygga och vål omhändertagna.
  • Helena U
    Helena U skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick omgående förtroende för Fredrik Jöngren både som mäklare när vi skulle köpa vårt drömställe på Väddö! Fredrik är ytterst professionell mäklare ned vänligt och personligt bemötande! Fredrik höll löpande kontakt med oss under processen och var alltid tillgänglig för våra frågor. Vi är mycket nöjda med vår affär och med Fredrik och rekommenderar honom det varmaste. Mvh Helena Stålhult
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik har hjälpt oss både att sälja och köpa hus. Han är precis så professionell som man önskar sig. För att nämna en av hans egenskaper så är han nästan alltid anträffbar, och om han inte är det så ringer, SMS:ar eller mailar han tillbaka blixtsnabbt. Han hör alltid av sig i god tid för att boka möten, visningar och andra moment i processen, och påminner en om man har glömt bort något.
  • Isabel S
    Isabel S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är tillmötesgående och trevlig och hjälpte mig köpa min drömlägenhet!
  • Pia P
    Pia P skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Fredriks arbete, både med köpet vi gjort av en större villa i Ekeby och försäljningen av vårt sommarhus på Väddö. Fredrik är noggrann, kompetent och trevlig att ha att göra med, vi kan varmt rekommendera hans tjänster som fastighetsmäklare!
  • Felix D
    Felix D skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    mycket vänliga, 100 % nöjd, mycket professionellt,

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje