Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 255 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Thomas J
    Thomas J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, artig, social, koll på läget!
  • Anna R
    Anna R skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är jättetacksam och nöjd av allt Pontus gjort för mig. En otroligt kunnig och trygg mäklare som tar väl hand om sina kunder. Han håller en väl informerad och gjorde allt för en lyckad försäljning.
  • Sven-erik Ö
    Sven-erik Ö skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket pålitlig och ärlig mot såväl köpare som säljare.
  • Eva B
    Eva B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra, eftertänksam och noggran. Känns seriös. Mött andra som verkar ta det lite på klacken.
  • Roger F
    Roger F skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    Skulle utan tvekan anlita Lucas igen.
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag blev bemött med respekt. LE gav sig god tid att förklara hur husförsäljningen skulle gå till och besvara mina frågor tills jag förstod. Är mycket nöjd från ax till limpa.
  • David J
    David J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig och korrekt. Kan rekommendera Lucas.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas gjorde ett väldigt bra jobb genom hela vår försäljning.
    Kommer garanterat att använda honom igen och kommer rekommendera honom till andra!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och kunnig. Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
  • Li D
    Li D skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt möte, visade sig intresserad och mycket kunnig.
    Fredrik var väldigt tillmötesgående och svarade på våra frågor samt tillgodosåg våra intressen.
  • Peter F
    Peter F skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik har en utmärkt förmåga att bemöta människor och var väldigt hjälpsam och påläst avseende den fastighetsaffär där vi mötte honom i form av köpare
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag upplevde att jag alltid fick snabba och bra svar.
    Pontus är en mycket bra mäklare och väldigt kunnig i sitt arbete! Jag är mycket nöjd och skulle inte tveka att använda mig av samma mäklare nästa gång.
  • Malin S
    Malin S skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Pontus mötte våra förväntningar och var väldigt professionell.
    Han var lyhörd och hörde våra önskemål. Han var alltid tillgänglig och uppdaterade oss allt eftersom med vad som skulle hända. Kan starkt rekommendera honom.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Duktig och seriös. Sålde för rekordsumma
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas är otroligt service-minded och står till gärna till tjänst. Han anpassar sig bra till de tider som passar kunden och står alltid till tjänst. Rekommenderas varmt!
  • Simon R
    Simon R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har under under uppdraget med att sälja min lägenhet gjort ett väldigt bra jobb, han har informerat mig fortlöpande gällande de olika steg i försäljningen på ett bra sätt. Han har även varit flexibel med möten och telefontid vilket passat mig väldigt bra!
    Jag kan rekommendera Lucas till andra som Ska sälja bostad!
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Från första kontakt till faktiskt försäljning var Pontus mycket hjälpsam och proffsig. När frågor dök upp var han snabbt på bollen och gav sedan utförliga svar. Flexibel, proffsig och ett gott föredöme!
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi blev väl bemötta. Mycket gott intryck
  • Anders N
    Anders N skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    En bra mäklare. Duktig och kunde svara på alla frågor.Ett bra bemötande.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och pålitlig -Pontus är "på hugget" och får saker att hända!Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet och rekommenderar varmt Länsförsäkringar fastighetsförmedling och framförallt Pontus som fastighetsmäklare.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kom bra överens med Lucas och hade vi invändningar eller funderingar så sågs det över och gjordes om snarast möjligt.

Bra feedback och en trevlig och serviceminded person.
    Jobbar gärna ihop igen.
  • Lennart V
    Lennart V skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    När man tittar på helheten kan man bara vara helt nöjd. Blev bemött som jag förväntat mig, med respekt, och med den kunskap i ryggen som krävs. Har lärt mig en del av honom också under resans gång, vilket även det är en bra egenskap hos en mäklare. Okej, priset för fastigheten blev lite lägre än förväntat, men det var omständigheterna, inte mäklaren, han gjorde allt som stod i hans makt. Tack Lucas!
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är tacksam att haft Lucas hjälp vid min försäljning. Det har gått smärtfritt tillväga och jag har fått rätt köpare till mitt sommarhus. Ibland får man överväga om pengar är värda känslan att ha gjort rätt. Jag kan varmt rekommendera Lucas. Jag tackar för den hjälp jag fått.
  • Pamela M
    Pamela M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är en mycket duktig och professionell mäklare. Fick snabb återkoppling både via mail och telefon.
    Bra bemötande och det blev en snabb affär.
  • Karin B
    Karin B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tillmötesgående, trevlig och anträffbar vid behov. Mäklaren var lugn och noggran med detaljer och i mötet med mig som kund.
  • Christer L
    Christer L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra, personlig på ett naturligt sätt. Professionell.
  • Lena H
    Lena H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket positiv uppfattning kring hur vi blivit bemötta och Fredriks leverans som mäklare.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik va professionell och tydlig. Han gav oss all viktig information. Han känns som lugn, trygg och erfaren i sin yrkesroll. Fredrik återkom alltid med svar när så var uppgjort.
    Vi kan rekommendera Fredrik till andra husköpare.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra info, smidig överlåtelse, bra uppföljning
  • Robert C
    Robert C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är mycket kunnig och lyssnar på kunden.
    Högsta betyg till Norrtäljes bästa mäklare.
  • Jan K
    Jan K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevligt bemötande och professionellt skött i alla avseenden.
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Anita Hellberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Av flera mäklare som vi träffade inför försäljningen av vårt fritidshus var Anita Hellberg den absolut mest förtroendeingivande. Hon gav sig tid, var lyhörd och målmedveten och mycket kunnig med sin långa erfarenhet. Tog initiativ till en extra visning, som visade sig ge mycket gott resultat. Vi fick dessutom ett högt slutpris, långt över förväntningarna. Kan verkligen rekommendera Anita!
  • Åse L
    Åse L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fick ett mycket gott bemötande från första start. Lucas informerade noggrant om alla steg i försäljningsprocessen och jag kände ett direkt förtroende för honom. Därav var det ett självklart beslut att överlåta uppdraget med försäljningen på Lucas och Länsförsäkringar. Har under hela resans gång fått suverän återkoppling och hela tiden svar på mina frågor. Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare.
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att jag fått ett mycket bra bemötande av Lucas, från visning av lägenhet och tills att vi skrev kontrakt.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, klar och tydlig information, lätt att nå.
  • Karin W
    Karin W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vänlig, tillmötesgående, ödmjuk och samtidigt tydlig och professionell. Tog även upp baksidor med objektet vilket gav ett pålitligt och ärligt intryck. Flexibel med tider och lätt att få tag på.
  • Anita H
    Anita H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra tydligt o snabb återkoppling
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas inger väldigt bra förtroende,och som mäklare väldigt seriös och kunnig.Dessutom med lagom "sälj'
  • Lars D
    Lars D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Stort engagemang och utmärkt kommunikation samtidigt med lyhördhet inför önskemål uppnår Lucas ett alldeles utmärkt resultat.
    Vi är helt nöjda och rekommenderar gärna Lucas i framtiden.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket vänlig, trevlig och saklig. Uppskattar att du har tagit på dig den tid det behövdes vid visningen.
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt har fungerat bra. Trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten till att fastighetsaffären var klar.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och proffsig. Återkom som han sa. Förstod vikten av snabba återkopplingar.
  • Erik K
    Erik K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jöngren skötte sig i alla avseenden på ett utmärkt sätt. Hövlig, tjänstvillig, professionell. Han förtjänar de bästa vitsord.
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas var en bra mäklare. Tillmötesgående, kunnig och med ett sätt som fick en förstagångsköpare att känna sig trygg och välinformerad vid köpet.
  • Verica P
    Verica P skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande: Professionellt, kunnigt, tålmodigt och trevligt.
  • Lena B
    Lena B skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är en lugn, saklig och djupt engagerad mäklare.
  • Benny N
    Benny N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande. Professionell och seriös.
  • Fia N
    Fia N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag fick tydlig o klar information om hur Länsförsäkringar jobbade o framför allt hur Fredrik la upp sitt arbete. Han inger förtroende och utför sitt arbete med bravur. Detta var den röda tråden genom hela affären. Jag fick fortlöpande information vartefter det hände något. Alltid tillgänglig. Snabba återkopplingar om jag hade pratat in något på Fredriks tfnsvarare. Lägenheten blev inte såld på första försöket utan han fick lägga ut den en gång till vilket skedde utan att han på något sätt minskade ambitionen om att göra ett bra jobb eller på något sätt antydde till mej som kund att det blev extrajobb. Mycket proffsigt. Jag är på en skala från 1-10 mycket nöjd. En 10:a alltså och jag kan varmt rekommendera Fredrik Jöngren.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig, dedikerad och lyhörd. Absolut en person jag kommer kontakta igen vid eventuell försäljning.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Alltid påläst, korrekt, tillgänglig. Skulle få en femma om det inte var för en liten incident före visningen av mitt hus, då Fredrik inte informerade mig om att han skulle vara på semester under några veckor strax före visningen. Annars full pott till Fredrik.

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje