Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 235 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Tommy L
    Tommy L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kom bra överens med Lucas och hade vi invändningar eller funderingar så sågs det över och gjordes om snarast möjligt.

Bra feedback och en trevlig och serviceminded person.
    Jobbar gärna ihop igen.
  • Lennart V
    Lennart V skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    När man tittar på helheten kan man bara vara helt nöjd. Blev bemött som jag förväntat mig, med respekt, och med den kunskap i ryggen som krävs. Har lärt mig en del av honom också under resans gång, vilket även det är en bra egenskap hos en mäklare. Okej, priset för fastigheten blev lite lägre än förväntat, men det var omständigheterna, inte mäklaren, han gjorde allt som stod i hans makt. Tack Lucas!
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är tacksam att haft Lucas hjälp vid min försäljning. Det har gått smärtfritt tillväga och jag har fått rätt köpare till mitt sommarhus. Ibland får man överväga om pengar är värda känslan att ha gjort rätt. Jag kan varmt rekommendera Lucas. Jag tackar för den hjälp jag fått.
  • Pamela M
    Pamela M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är en mycket duktig och professionell mäklare. Fick snabb återkoppling både via mail och telefon.
    Bra bemötande och det blev en snabb affär.
  • Karin B
    Karin B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tillmötesgående, trevlig och anträffbar vid behov. Mäklaren var lugn och noggran med detaljer och i mötet med mig som kund.
  • Christer L
    Christer L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra, personlig på ett naturligt sätt. Professionell.
  • Lena H
    Lena H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket positiv uppfattning kring hur vi blivit bemötta och Fredriks leverans som mäklare.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik va professionell och tydlig. Han gav oss all viktig information. Han känns som lugn, trygg och erfaren i sin yrkesroll. Fredrik återkom alltid med svar när så var uppgjort.
    Vi kan rekommendera Fredrik till andra husköpare.
  • Jörgen M
    Jörgen M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra info, smidig överlåtelse, bra uppföljning
  • Robert C
    Robert C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är mycket kunnig och lyssnar på kunden.
    Högsta betyg till Norrtäljes bästa mäklare.
  • Jan K
    Jan K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevligt bemötande och professionellt skött i alla avseenden.
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Anita Hellberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Av flera mäklare som vi träffade inför försäljningen av vårt fritidshus var Anita Hellberg den absolut mest förtroendeingivande. Hon gav sig tid, var lyhörd och målmedveten och mycket kunnig med sin långa erfarenhet. Tog initiativ till en extra visning, som visade sig ge mycket gott resultat. Vi fick dessutom ett högt slutpris, långt över förväntningarna. Kan verkligen rekommendera Anita!
  • Åse L
    Åse L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fick ett mycket gott bemötande från första start. Lucas informerade noggrant om alla steg i försäljningsprocessen och jag kände ett direkt förtroende för honom. Därav var det ett självklart beslut att överlåta uppdraget med försäljningen på Lucas och Länsförsäkringar. Har under hela resans gång fått suverän återkoppling och hela tiden svar på mina frågor. Jag är mer än nöjd med mitt val av mäklare.
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att jag fått ett mycket bra bemötande av Lucas, från visning av lägenhet och tills att vi skrev kontrakt.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, klar och tydlig information, lätt att nå.
  • Karin W
    Karin W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vänlig, tillmötesgående, ödmjuk och samtidigt tydlig och professionell. Tog även upp baksidor med objektet vilket gav ett pålitligt och ärligt intryck. Flexibel med tider och lätt att få tag på.
  • Anita H
    Anita H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra tydligt o snabb återkoppling
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas inger väldigt bra förtroende,och som mäklare väldigt seriös och kunnig.Dessutom med lagom "sälj'
  • Lars D
    Lars D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Stort engagemang och utmärkt kommunikation samtidigt med lyhördhet inför önskemål uppnår Lucas ett alldeles utmärkt resultat.
    Vi är helt nöjda och rekommenderar gärna Lucas i framtiden.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket vänlig, trevlig och saklig. Uppskattar att du har tagit på dig den tid det behövdes vid visningen.
  • Madelene P
    Madelene P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt har fungerat bra. Trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten till att fastighetsaffären var klar.
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och proffsig. Återkom som han sa. Förstod vikten av snabba återkopplingar.
  • Erik K
    Erik K skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jöngren skötte sig i alla avseenden på ett utmärkt sätt. Hövlig, tjänstvillig, professionell. Han förtjänar de bästa vitsord.
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas var en bra mäklare. Tillmötesgående, kunnig och med ett sätt som fick en förstagångsköpare att känna sig trygg och välinformerad vid köpet.
  • Verica P
    Verica P skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande: Professionellt, kunnigt, tålmodigt och trevligt.
  • Lena B
    Lena B skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik är en lugn, saklig och djupt engagerad mäklare.
  • Benny N
    Benny N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande. Professionell och seriös.
  • Fia N
    Fia N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag fick tydlig o klar information om hur Länsförsäkringar jobbade o framför allt hur Fredrik la upp sitt arbete. Han inger förtroende och utför sitt arbete med bravur. Detta var den röda tråden genom hela affären. Jag fick fortlöpande information vartefter det hände något. Alltid tillgänglig. Snabba återkopplingar om jag hade pratat in något på Fredriks tfnsvarare. Lägenheten blev inte såld på första försöket utan han fick lägga ut den en gång till vilket skedde utan att han på något sätt minskade ambitionen om att göra ett bra jobb eller på något sätt antydde till mej som kund att det blev extrajobb. Mycket proffsigt. Jag är på en skala från 1-10 mycket nöjd. En 10:a alltså och jag kan varmt rekommendera Fredrik Jöngren.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig, dedikerad och lyhörd. Absolut en person jag kommer kontakta igen vid eventuell försäljning.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Alltid påläst, korrekt, tillgänglig. Skulle få en femma om det inte var för en liten incident före visningen av mitt hus, då Fredrik inte informerade mig om att han skulle vara på semester under några veckor strax före visningen. Annars full pott till Fredrik.
  • Lena E
    Lena E skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej kändes säker o kunnig. Alltså bara gott omdöme
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik, gav ett väldigt seriöst och vänligt mottagande. Lyssnade in på vad vi ville uppnå, gav råd. Han såg till att alltid var väldigt påläst och insatt för att kunna svara på alla eventuella frågor. Gav helatiden feedback på vart vi stod och förmodligen var på väg. Rekomenderas starkt!
  • Sara W
    Sara W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig och trevligt bemötande, jag kan verkligen rekommendera Fredrik!
  • Christine E
    Christine E skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig ,saklig, bra genomförande.
    Tyckte dock inte om att fastigheten vart utlagd såld till slutpriset på internet före jag fick vetskap om mitt köp.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och korrekt. Informativ och tillmötesgående. Tillgänglig vid behov.
  • My A
    My A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte min första lägenhet för ett tag sedan, Lucas var mäklaren. Jag kände en snabb trygghet och ett förtroende för Lucas som mäklare. Han var ärlig och hjälpsam, svarade på alla frågor som man kan ha när man är i ett sånt utsatt läge jag som köpare var i. Det är mäklaren man anförtror sig till, och i mitt fall var detta Lucas. Han var inte rädd att svara på alla "dumma" frågor som jag hade. Utan var lugn och tålmodig i sitt sätt att hantera mig som kund. Jag skulle absolut anlita Lucas igen om jag skulle vilja sälja eller köpa en bostad, och kan varmt rekommendera honom till andra som funderar på ny bostad.
  • Makwan M
    Makwan M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Artig, kunnig väl bemötande. Gav ut bra med information..
  • Kerstin Z
    Kerstin Z skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick ett bra bemötande. Mäklaren gick in för uppdraget med entusiasm och energi och utförde sina uppgifter snabbt och med bra resultat, vi är helnöjda.
  • Ann L
    Ann L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sympatisk och kunnig. Trevlig att göra affärer med.
  • Nina G
    Nina G skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt Fredrik gjorde, från början till slut var mer än vi förväntade oss av en mäklare. Bra, trevlig, kunnig och suverän på att lösa saker.
  • Marwan T
    Marwan T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej .
    Lucas var väldigt trevligt och hjälpsam och hade tålamod med oss . vi fick hjälp och svar om massa frågor ,vi fick verkligen det vi har önskat .
    tack
  • Inga B
    Inga B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    mäklare var tillgänglig, hjälpsam och professionell
  • Frida S
    Frida S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kände mig trygg genom hela processen. Fick kontinuerlig information genom avstämningar och behövde således inte "gå undrande" en längre tid. Det är tydligt att Fredrik värnar om både säljare och köpare, precis som en mäklare ska.
  • Susanna U
    Susanna U skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kändes tryggt att köpa fritidshus genom Fredrik (och Lenny).
  • Lars V
    Lars V skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    En mycket positiv och engagerad mäklare som la ner sin själ genom hela affären och i alla steg. Kände att även köparen fick stort förtroende för mäklaren.
  • Jan D
    Jan D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande fick förtroende.
  • Anna R
    Anna R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har till fullo levt upp till våra förväntningar. Med ett mycket trevligt bemötande gentemot oss som säljare samt med ett väldigt hängivet arbete för att visa vår fastighet för intresserade spekulanter så är vi mycket nöjda med Lucas insats.

Vi kan varmt rekommendera Lucas till andra som behöver anlita fastighetsmäklartjänster.
  • Bo C
    Bo C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej! Har bara gott att säga om Fredrik. Allt har skötts utmärkt och vi har ingenting att klaga på.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och trevlig mäklare som gav svar på de frågor vi hade inför köpet. Bra service och gott bemötande.
  • Annie Ö
    Annie Ö skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevlig person. Har fått bra o proffsig hjälp från dag 1.

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje