Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 318 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Malin C

2019-02-10

Malin C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik skötte försäljningen av vårat hus, vi är väldigt nöjda med allt! Alltid tillgänglig, svarar snabbt på mail och telefon. Trevligt och proffsigt bemötande!
    Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Johanna S

2019-02-10

Johanna S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi sålde vårt hus med Fredrik som mäklare. Han är oerhört noggrann, påläst om objektet och en skicklig säljare. Vi är mycket nöjda med Fredriks insats och rekommenderar honom varmt till alla som går i säljetankar!
    /Robert och Johanna Läs mer
  • Anders A

2019-02-08

Anders A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde bostadsrätt och fritidshus via Lucas Eriksson. Han har alltid uppträtt balanserat, vänligt och kunnigt. Ingen mäklarpratkvarn. Även när saker strulat har han varit saklig och korrekt. Läs mer
  • 2019-02-07

Per H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik Jöngren hjälpte oss med försäljningen av vår fastighet. Fantastiskt bra service och har alltid konkreta svar på frågor och funderingar som hjälpte oss navigera rätt hela vägen till försäljningen var klar. Vi har även fått mycket värdefull hjälp efter försäljningen med att förbereda siffror för deklarationen. Stort tack till Fredrik! Läs mer
  • 2019-01-23

Daniel B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina var väldigt trevlig när hon kom hem till oss och förklarade väldigt bra hur allt skulle gå till. Hjälpsam med allt hade jätte högre betyg om de gick :) Läs mer
  • 2019-01-21

Johan B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt ett radhus i Rimbo, träffade mäklaren för första gången på visningen, hon var trevlig och kunnig!

Mäklaren hjälpte till med det mesta, och var nästan alltid tillgänglig, fick man inte tag på henne direkt, så hörde hon alltid av sig så fort hon kunde.

Det kändes väldigt tryggt och ha henne som mäklare!

MVH JOHAN Läs mer
  • 2019-01-21

Annica L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi sålde vårt radhus i Rimbo och valde Elina då hon gav oss rätt känsla som mäklare.
    Väldigt bra bemötande, förklarade allt vi undrade över och gick igenom grundligt för oss som sålde för första gången.
    Toppen från start till mål. Läs mer
  • Eva U

2019-01-21

Eva U skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Gällde försäljning av fritidsfastighet på Blidö i Roslagen.
    Lucas ställde upp på alla sätt, han var verkligen kompetent och pålitlig, hörde av sig direkt om det fanns några frågor att reda ut. Därtill var han klar och tydlig om upplägget och reglerna för försäljningen. Han överträffade absolut mina förväntningar.
    Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-16

Jeanette S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lukas hjälpte oss att sälja en fastighet med två bostadshus och två ekonomibyggnader.
    Lukas var hela tiden professionell och tillmötesgående och jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-01-16

Ingalill J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt en etta i Färsna. Är hel nöjd. Lucas är den bästa mäklaren jag har mött. Lugn, förstående och så hjälpsam. Som sagt Lucas levde verkligen upp till alla mina förväntningar på hur en mäklare bör vara. Det fanns inga frågor från mig som inte togs på allvar. Varmt tack! Läs mer
  • 2019-01-16

Anna B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Verkligen en bra mäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2019-01-14

Lars-Göran M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt en villa i Norrtälje.
    Allting fungerade perfekt och vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren.
    Alla förväntningar vi hade före köpet infriades. Läs mer
  • Patrik R

2019-01-13

Patrik R skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi kände att vi fick svar och hjälp med allt då vi sålde våran fastighet. Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • 2019-01-11

Agnes A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt min första bostad. Lucas har bemött mig väldigt bra, han har tagit mig och mitt köp väldigt seriöst trots att jag är ung. Det kändes som att Lucas såg mig som en seriös köpare med pontential!

Jag är jättenöjd med min upplevelse! Läs mer
  • 2019-01-10

Linn L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson har under hela processen av försäljningen av vår bostadsrätt varit lättillgänglig, proffesionell och hon besitter mycket god kunskap inom sitt yrke.
    Elina har varit till stor hjälp och redan vid det första mötet haft ett bra bemötande samt givit relevant information till oss som säljare.
    Vi rekommenderar Elina till samtliga då hon alltid haft kunden i fokus samt är vi som säljare mycket nöjda med slutpriset av vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-01-09

Ann-Cathrine H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett helt fantastiskt bemötande har vi fått och mer hjälp än jag varit med om vid tidigare försäljningar (ej Länsförsäkringar då). Vi är mer än nöjda, Lucas har varit mer än utmärkt!!!! Läs mer
  • 2019-01-09

Linda L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har tillsammans med min sambo köpt en 4a i Norrtälje. Detta är vårat första gemensamma köp och vi har känt oss väldigt trygga med Elina som mäklare. Hon har gett ett proffsigt och mycket trevligt intryck. Läs mer
  • 2019-01-08

Kevin E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt en 4:a på domherrevägen 14a och har fått ett grymt bemötande från första mötet! Vi har fått svar på alla funderingar vi har haft!
    Vi va lite osäkra på förväntningarna vi skulle ha men resultatet blev mycket mer än väntat och det efter ett gediget jobb från Elina! Läs mer
  • Mats L

2018-12-18

Mats L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag hade Elina Eriksson som mäklare när jag köpte en bostadsrätt i Norrtälje. Från att jag kontaktade henne från dag 1 har hon bemött och uppträtt som det proffs hon är.

Noggrann,ärlig,återkopplande,informativ,serviceminded,en vänlig & trevlig attityd,tar sitt jobb & roll på allvar,ödmjuk och rak.Kan och förstår bostadsmarknaden...jag har bara det bästa att säga om Elina Eriksson på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje.

Som kund kommer man i goda händer och jag är mycket mycket nöjd att jag fick en 100 % dedikerad och kunnig yrkesmänniska till hjälp i mitt köp av bostadsrätt.

Jag rekommenderar Elina mycket varmt till de kunder som vill anlita henne.

Norrtälje 18/12-2018

Med vänlig hälsning
    Mats Larsson Läs mer
  • 2018-12-16

Martin B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt ett fritidshus utanför Grisslehamn, Flisbergen. Förväntar mig saklighet, professionalitet och en vilja att ta tillvara båda parters perspektiv i köpet. En vilja att hitta lösningar och komma vidare utan att vara för "säljande" och tumma på sakligheten. Mäklaren Elina har varit extremt professionell med en hög servicenivå och tydlighet. En seriös mäklare som inger förtroende. Mvh Martin Bergqvist Läs mer
  • 2018-12-16

Frida W skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en lägenhet och är väldigt nöjd med Elina som mäklare. Tillmötesgående och hjälpsam. Klockrent. Läs mer
  • Hogge H

2018-12-14

Hogge H skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte en 3a på planetvägen samt sålde min lägenheten på tunvägen med hjälp av Elina, Jag och min flicka blev väldigt bra bemöta när vi kom på visningen av planetvägen, jag hade inte så mycket till förväntning då detta var mitt första köp via en mäklare på 10 år. Elina var fantastisk som kämpade hårt för att få personer intresserade utav min lägenhet som ja sålde på tunvägen, hon fixade även privatvisning för personer som inte kunde komma på visningen, vilket jag ser så mycket positivt, sammanfattning av det hela blir, kommer ja sälja lägenhet igen som är det Elina som får ta den uppgiften, hon gör ett fantastiskt jobb. Läs mer
  • 2018-12-10

Johan L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fick hjälp att sälja min lägenhe utav Elina och bemötes av ett väldigt seriöst, lyhört och engagerat bemötande utav Elina där hon hela tiden var väldigt professionell och hjälpsam, vilket resulterade i en god försäljning och en super smidig överlämning med riktigt bra service med det lilla extra. Grymt bra upplevelse med både Evelina och Länsförsäkringar där alla mina förväntningar om en snabb smidig affär uppfylldes. Läs mer
  • Sonja S

2018-12-09

Sonja S skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hon hjälpte oss på alla möjliga sätt, att sälja mors lägenhet. Till och med att hitta köpare till dem som ville köpa vår och sälja sin egen! Elina såg till att allt gick till på ett korrekt sätt. Jag är väldigt tacksam att det var Elina och ingen annan som var vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-06

Peter L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, kompetent, servicevänlig.
    Kanonnöjd! Lucas gjorde ett jättejobb med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • 2018-12-06

Kasperi A skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte min första bostad och är supernöjd med allt rätt igenom.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-04

Leif A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas hade ordning och reda, svar på våra frågor som köpare. Läs mer
  • Mia C

2018-11-18

Mia C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi mötte Fredrik på en husvisning, han stod i dörren och tog emot alla spekulanter, samtidigt som han var väl påläst om objektet och kunde svara på många frågor. Han gav oss ett väldigt professionellt intryck och därför var han ett självklart val av mäklare när vi sedan ville sälja vårt hus. Fredrik var alltid tillgänglig vid frågor och informerade oss kontinuerligt under hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick fort och innan visning var vårt hus sålt. Vi rekommenderar att anlita Fredrik som mäklare vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Anders E

2018-11-18

Anders E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina har agerat mycket professionellt vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt har gått smidigt och kommunikationen har varit tydlig. Jag kan varmt rekommendera Elina som mäklare. Läs mer
  • Alexander N

2018-11-17

Alexander N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi köpte våran första lägenhet genom Elina, vi hade knappt några förväntningar eftersom vi inte vet hur allt går till. Elina snappade upp detta och blev som en mentor alla gånger man fastna i processer och behövde hjälp, hon är väldigt lyhörd och hjälpsam och vill få ut det bästa för köparen och säljaren. Hon har god kontakt med sina kunder vilket ger en säkerhet för båda parter. Vi är väldigt nöjda med vårat köp och med all hjälp vi har fått från Elina, Vi hoppas verkligen på att hon fortfarande jobbar inom samma yrke när vi behöver sälja! Läs mer
  • 2018-11-11

Marina J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt villa.
    Jag har pratat med andra mäklare och Lucas var bäst, bra att informera om allt.
    Lätt att få tag på när man ringde.
    Lyhörd och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-11-07

Ann L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har nyligen sålt ett fritidshus i Roslagen och valde Länsförsäkringar Fastighetsförmedling efter att ha läst i SvD om att de har högst kundnöjdhet.

Från första mötet upplevde jag Lucas Eriksson som just trygg, personlig och kunnig och blev mycket väl bemött av honom. Jag satte stort värde på goda råd jag fick av honom, till exempel att besiktiga huset och köpa en Dolda fel-försäkring. Även allmän rådgivning under försäljningens gång var viktig för mig. Likaså värdesätter jag hjälp med skattedeklaration efter att försäljningen är klar. Lucas Eriksson har gjort ett enastående bra jobb.

Jag kan inte föreställa mig en bättre mäklare än Lucas Eriksson och från min sida blir betyget en klar och tydlig 5:a. Läs mer
  • Clara T

2018-10-18

Clara T skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt min bostad med Elina som mäklare.
    Väldigt positivt, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2018-10-14

Stefan L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Superengagerad vid försäljningen av en lägenhet. Mycket bra och korrekt uppträdande. Läs mer
  • 2018-09-11

Ingemar E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har varit mäklare vid såväl köp som försäljning av sommarstuga. Han ger ett mycket ärligt och förtroendeingivande intryck och hanterar frågor som kommer upp på ett professionellt sätt. Noggrann vid genomgång av alla dokument. Vänligt bemötande och effektiv. Vi kan varmt rekommendera honom!
    Ingemar och Susanne E Läs mer
  • 2018-09-06

Roger M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en Brf. Bra bemötande. Hade lite högre förväntningar men fick utgångsbudet.. I stort sätt en duktig mäklare, lugn och trygg. Läs mer
  • 2018-09-06

Kjell E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt bostadsrätt.
    Kompetent och trevlig mäklare som man känner förtroende för. Läs mer
  • Michel W

2018-09-04

Michel W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger sjönära med en tomt på ca 2072 kvm Läs mer
  • 2018-09-04

Marianne K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att Lucas, är mkt strukturerad, han gav alla tips vi som säljare behövde tänka på och han hjälpte till att förmedla kontakt. Mkt professionell, mkt service minded och väldigt trygg i sin roll. Kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • 2018-08-20

Monica A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidshus

utmärkt och kunnigt bemötande.

fin personlighet, kunnig i sitt yrke,

Han uppfyllde alla våra förväntningar med råge
    Bra för båda parter säljare och köpare.

Vi rekommenderar Lucas med det varmaste och anlitar honom gärna igen Läs mer
  • 2018-08-12

Marie N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson har sålt vår lägenhet i Elmsta. Vi är mycket nöjda med Elina och vårt samarbete. Elina är kunnig och entusiastisk och vi kan på det varmaste rekommendera henne.

M.Nordström
    K.Ahlberg Läs mer
  • 2018-07-15

Christer E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med hur vårt lägenhetsköp på Elmsta udde och husförsäljning på Singö ombesörjdes av Elina Eriksson.
    Hon skötte det hela på ett mycket trevligt och proffsigt sätt.
    M v h
    Christer Ericson Läs mer
  • 2018-07-14

Harriet E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en bostadsrätt i Elmsta och sålde ett hus på Singö.
    Elina Eriksson ombesörjde båda affärerna på ett mycket tillmötesgående och proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Juan Carlos L

2018-07-09

Juan Carlos L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej
    Jag har sålt en lägenhet i hallstavik och bemötande med mäklaren Elina Eriksson har varit extremt bra väldgt professionell person med en positiv drivande. En väldigt ödmjukt person som verkligen bryr sig om sina kunder. Jag hade stora förväntningar och Elina levde upp till dom med sin professionella ställning. Jag är jätte nöjd med försäljningen av lägenheten och skulle starkt rekommendera Elina Eriksson. Läs mer
  • 2018-06-20

Malin O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt ett radhus, blev bra bemött och fick snabba svar Läs mer
  • 2018-06-18

Jessica W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Fredrik var väldigt profesionell i sitt bemötande. Alla oklarheter reddes ut snabbt och effektivt.
    Hade höga förväntningar vilket infriades.

Fredrik är noggrann & lyssnar på kundens önskemål. Lyckades även få till avslut på ett snabbt sätt. Kan starkt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • 2018-06-18

Anders S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik var snabb och lyhörd och fixade så det vart smidig övergång för alla inblandade parter. Hade svaren på frågor och ordning på alla dokument, det vara bara att signa och få nycklar. Kompetent kille som jag gärna anlitar i framtiden och kan rekommendera. Läs mer
  • Torbjörn B

2018-06-18

Torbjörn B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson förmedlade mitt fritidshus på Vätö.
    Hade ett antal mäklare som va och kollade, men fastnade för Elina! Och det är absolut inget jag ångrar.
    Elina var otroligt engagerad! Från första mötet till kontraktsskrivning.
    Hon fick hela försäljningen att flyta på bra, och fanns alltid tillgänglig för eventuella frågor jag hade.

Jag är otroligt nöjd med Elinas arbete och kommer absolut rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2018-06-17

Anne W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett fritidshus på Vätö, skogstomt, ingen lyx men väl fungerande. Nära havet med lugnt läge.

Fredrik bemötte oss mycket väl under hela processen. Det första intrycket som var mkt positivt bestod. Han är proffsig, klok o förtroendeingivande.

Snabb försäljning och till en bra köpare.

På grund av oss dröjde försäljningen till april 2018, vår första kontakt ägde rum i slutet av augusti 2017. Fredrik var mkt vänlig, tillmötesgående och tålmodig, men oxå bestämd. Det visade sig att försäljningen skedde vid exakt rätt tillfälle och att resultatet blev ännu bättre än Fredrik hade förutspått.
    Vi kommer att rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar varmt! Läs mer
  • 2018-06-16

Mattias J skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket proffsig och trevligt bemötande! Läs mer

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje