Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 282 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Christina N
    Christina N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda. Fredrik gjorde ett gott arbete det känns tryggt och bra.
  • Ia B
    Ia B skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik kändes kunnig, var hjälpsam och hade ett trevligt bemötande. Han svarade snabbt på telefonsamtal och mail.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lugn, kunnig, proffsig och hjälpsam, toppbetyg!
  • Ingvar J
    Ingvar J skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    När man som jag vid hög ålder skall sälja sin sin villa är det av största vikt att anlita en mäklare som man kan lita på. Jag fann Fredrik som med kunnighet, korrekthet och vänlighet genomförde försäljningen snabbt till både säljarens och köparens belåtenhet
  • Ann-Britt A
    Ann-Britt A skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande. Kunnig, sakligoch trevlig. Han höll oss underrättade med information under hela processen.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Saklig, informativ, kompetent, återkom snabbt vid mail och telefonkontakt. Också ärlig, vilket är en viktig egenskap i samband med försäljning.
  • Rasmus V
    Rasmus V skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Utmärkt jobb. Vi är otroligt nöjda! Han är alltid tillgänglig och svarar snabbt. Saklig, kunnig och ödmjuk.
  • Britt S
    Britt S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi kan rekommendera Fredrik Jörngren han är en mycket kunnig o h duktig mäklare. Han hade svar på alla våra frågor. Blev kontaktade av honom en helgkväll. På frågan när jag kunde ringa blev svaret. Det är bara att köra.
    Vi kan varmt rekommendera honom. BrittSandgren och Anders Andersson Fyrkvägen.
  • Justyna O
    Justyna O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag upplevde Fredrik som en proffsig och kunnig mäklare. Vi köpte vårt hus med honom och kände oss trygga genom hela affären. Han är dessutom mycket trevlig och glad person, väldigt fin personlighet. Bästa mäklare! Rekommenderar varmt!
  • Eva W
    Eva W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    en mycket proffsig mäklare
    utomordentligt trevligt bemötande kunde svara på alla frågor jag hade
  • Martin B
    Martin B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har fungerat mycket bra, varit tillgänglig och svarat på alla frågor vi haft. Det har kännts tryggt.
  • Bo W
    Bo W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett bra och professionellt bemötande från början till slut.
    Uppfyllde mina förväntningar på vad en mäklare ska göra.
  • Ann-kathrine E
    Ann-kathrine E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väl bemött, påläst, kunnig, tydlig och väldigt noga. Bra att föra dialog med och ringer alltid upp om han är upptagen.
  • Emina M
    Emina M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt duktig mäklare! Toppklass rekommenderas starkt.
  • Leif W
    Leif W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt bra lyhörd ock flexibel
  • Klas B
    Klas B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabba svar och alltid trevligt bemötande! Allt flöt på smidigt och inget upplevdes som ett problem.
  • Ann N
    Ann N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Fredrik och upplevde honom som mycket seriös och kunnig.
    Han är också en väldigt trevlig och social kille som bemöter människor på ett mycket bra sätt.

VI tackar för hjälpen med försäljningen av vårt sommartorp.
  • Rickad L
    Rickad L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande med personligt engagemang . Vilja att kunna svara på alla frågor, tog reda på fakta . Duktig mäklare som är neutral i affären, precis som jag förväntar mig en mäklare ska vara.
  • Jan N
    Jan N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    • Bra första intryck vid offertmötet
    • Förberedd
    • Förtroendeingivande
    • Lätt att nå via mobil
    • Bra tips på städfirma
    • Lagom omfattande genomgång av alla köpehandlingar. Många läser all text vilket inte är nödvändigt
    • Löste även vårt önskemål om att lösa andra lån
    • Tydlig med vad vi skulle ta fram till prospekt
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag uppfattade Fredrik Jöngren som en mycket kompetent och tilllmötesgående mäklare. Han fanns med under hela köpprocessen och svarade på alla frågor som dök upp. Helt klart en mäklare som jag skulle känna mig trygg med att själv anlita den dagen det blir dax att sälja.
  • Anette O
    Anette O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Gjorde ett mycket bra arbete under hela försäljningsprocessen. Lätt att kontakta vid frågor. Rekommenderas.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket serviceinriktad och professionell mäklare.
  • Gabriella P
    Gabriella P skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik har alltid varit vänlig och trevlig i sitt bemötande. Han har också varit villig att hjälpa till när vi undrat över något. Jag tycker att han har skött försäljningen på ett mycket bra sätt.
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt, fick alltid snabb återkoppling från första början.
    2017-06-30 Fredrik J svarar Alexander H
    Stort tack för rekommendationen Alexander. Ni har köpt en mycket fin lägenhet som ni säkert kommer trivas i. Önskar er en skön sommar!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt har gått bra.
    Jobbade effektivt
    2017-06-30 Fredrik J svarar Thomas H
    Tack Thomas. Önskar er lycka till med husbygget. Hör av er om ni behöver min hjälp i framtiden.
  • Madelein S
    Madelein S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bemötandet upplevde jag väldigt bra. Trevlig och hjälpsam.
    Jag är jätte nöjd med Fredrik med allt.
    Alltid snabb och svara, telefon som mejl.
    2017-06-30 Fredrik J svarar Madelein S
    Stort tack för rekommendationen Madelein. Kul att hjälpa både dig och Thomas med era försäljningar samt köpet av er tomt. Jag hoppas ni kommer trivas sen när huset är byggt. Önskar dig en trevlig sommar!
  • Kerstin Ö
    Kerstin Ö skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet, vi upplevde hela affären som mycket smidig.
    Vi hade en bra kommunikation genom hela processen, och det kändes verkligen som att vi hade ett gemensamt mål och det kände vi oss väldigt trygga med.
    Återkommer gärna en annan gång!
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, artig, social, koll på läget!
  • Anna R
    Anna R skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är jättetacksam och nöjd av allt Pontus gjort för mig. En otroligt kunnig och trygg mäklare som tar väl hand om sina kunder. Han håller en väl informerad och gjorde allt för en lyckad försäljning.
  • Sven-erik Ö
    Sven-erik Ö skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket pålitlig och ärlig mot såväl köpare som säljare.
  • Eva B
    Eva B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra, eftertänksam och noggran. Känns seriös. Mött andra som verkar ta det lite på klacken.
  • Roger F
    Roger F skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande, väldigt trevlig och proffsig mäklare.
    Skulle utan tvekan anlita Lucas igen.
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag blev bemött med respekt. LE gav sig god tid att förklara hur husförsäljningen skulle gå till och besvara mina frågor tills jag förstod. Är mycket nöjd från ax till limpa.
  • David J
    David J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig och korrekt. Kan rekommendera Lucas.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas gjorde ett väldigt bra jobb genom hela vår försäljning.
    Kommer garanterat att använda honom igen och kommer rekommendera honom till andra!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och kunnig. Alltid tillgänglig för att svara på frågor.
  • Li D
    Li D skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt möte, visade sig intresserad och mycket kunnig.
    Fredrik var väldigt tillmötesgående och svarade på våra frågor samt tillgodosåg våra intressen.
  • Peter F
    Peter F skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik har en utmärkt förmåga att bemöta människor och var väldigt hjälpsam och påläst avseende den fastighetsaffär där vi mötte honom i form av köpare
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag upplevde att jag alltid fick snabba och bra svar.
    Pontus är en mycket bra mäklare och väldigt kunnig i sitt arbete! Jag är mycket nöjd och skulle inte tveka att använda mig av samma mäklare nästa gång.
  • Malin S
    Malin S skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Pontus mötte våra förväntningar och var väldigt professionell.
    Han var lyhörd och hörde våra önskemål. Han var alltid tillgänglig och uppdaterade oss allt eftersom med vad som skulle hända. Kan starkt rekommendera honom.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Duktig och seriös. Sålde för rekordsumma
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas är otroligt service-minded och står till gärna till tjänst. Han anpassar sig bra till de tider som passar kunden och står alltid till tjänst. Rekommenderas varmt!
  • Simon R
    Simon R skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har under under uppdraget med att sälja min lägenhet gjort ett väldigt bra jobb, han har informerat mig fortlöpande gällande de olika steg i försäljningen på ett bra sätt. Han har även varit flexibel med möten och telefontid vilket passat mig väldigt bra!
    Jag kan rekommendera Lucas till andra som Ska sälja bostad!
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Från första kontakt till faktiskt försäljning var Pontus mycket hjälpsam och proffsig. När frågor dök upp var han snabbt på bollen och gav sedan utförliga svar. Flexibel, proffsig och ett gott föredöme!
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi blev väl bemötta. Mycket gott intryck
  • Anders N
    Anders N skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    En bra mäklare. Duktig och kunde svara på alla frågor.Ett bra bemötande.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Pontus Lindberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och pålitlig -Pontus är "på hugget" och får saker att hända!Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet och rekommenderar varmt Länsförsäkringar fastighetsförmedling och framförallt Pontus som fastighetsmäklare.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kom bra överens med Lucas och hade vi invändningar eller funderingar så sågs det över och gjordes om snarast möjligt.

Bra feedback och en trevlig och serviceminded person.
    Jobbar gärna ihop igen.
  • Lennart V
    Lennart V skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    När man tittar på helheten kan man bara vara helt nöjd. Blev bemött som jag förväntat mig, med respekt, och med den kunskap i ryggen som krävs. Har lärt mig en del av honom också under resans gång, vilket även det är en bra egenskap hos en mäklare. Okej, priset för fastigheten blev lite lägre än förväntat, men det var omständigheterna, inte mäklaren, han gjorde allt som stod i hans makt. Tack Lucas!
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är tacksam att haft Lucas hjälp vid min försäljning. Det har gått smärtfritt tillväga och jag har fått rätt köpare till mitt sommarhus. Ibland får man överväga om pengar är värda känslan att ha gjort rätt. Jag kan varmt rekommendera Lucas. Jag tackar för den hjälp jag fått.

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje