Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 353 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• 2019-09-08

Erika K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fantastiskt trevlig mäklare, som även va väldigt lugn, noggrann och hjälpsam. Han såg verkligen till att vi förstod allt som stod i köpekontraktet då det va våran första gång vi köpte hus! Läs mer
  • 2019-09-08

Gunnel G skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vid köp av Åkerövägen 4 var/är Lucas mycket tydlig, lugn & förtroendeingivande med saklig information genom processen! Läs mer
  • 2019-09-07

Karin A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt en villa på Rådmansö.Mäklaren var lugn o trygg. Lyssnade verkligen på vad jag ville ha fram, och rättade sig efter det. Allt gick bra, det gick fort med försäljningen, och jag är nöjd. Kan verkligen rekommendera Lukas. Läs mer
  • 2019-09-07

Lena L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Både sålt och köpt hus av Lucas.
    Väldigt bra bemötande, påläst och kunnig.
    Viktigt att känna sig trygg i en fastighetsaffär. Läs mer
  • Simon L

2019-09-03

Simon L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag och min sambo köpte under slutet av våren vårt första hus. För vår del har det varit en relativt lång process att hitta det boende vi sökte, totalt sett har vi under 1,5 års tid varit på ca 40st villa och radhus visningar och träffat ca 25st fastighetsmäklare i Upplands Väsby, Uppsala och Norrtälje.

Vi hittade huset när det var pågående budgivning och Lucas ordnade snabbt med en extra visning redan samma dag. När vi kom på plats upplevde vi honom som påläst och kunnig. Han hade förutom själva prospektet som första mäklare vi träffat förberett med ett eget exemplar av alla besikningspapper, fastighetskarta osv.
    Det var helt avgörande då vi kunde gå igenom och ställa relevanta frågor på plats. Vi kände oss tack vare det så pass pålästa dagen efter att vi drog igång den budgivning som egentligen hade stannat av när vi hittade objektet. Under hela köpeprocessen kände vi oss trygga i den mäklare säljarna valt. Ett extra plus för det engagemang han visat även efter tillträdet med att bara ringa och höra att allt med själva flytten gått bra.

Vi kan därför inte göra annat än att ge Lucas Eriksson högsta betyg och hoppas att den som ska sälja sitt hus i Norrtälje inser det engagemang som denna mäklare har jämfört med sina konkurrenter och kollegor i branschen.

/Simon & Malin Läs mer
  • 2019-08-28

Tommy E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har köpt en 3:a i färsna i Norrtälje och är väldigt nöjd med mäklaren som sålde lägenheten👍 Kan inte bli annat än högsta betyg. Läs mer
  • 2019-08-12

Niclas A skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och proffsigt bemötande från första mötet och genom hela affären. Läs mer
  • 2019-08-03

Alexander A skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina hjälpa mig och min sambo att sälja våran lägenhet i Norrtälje.
    Direkt vid första bemötande så är hon väldigt trevlig och hjälpsam likaså genom hela försäljningsprocessen. Man märkte tydligt att hon är kunnig och trygg i sin roll som mäklare.

Elina utförde ett utmärkt jobb med försäljningen av våran bostad.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-08-03

Mikael G skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket duktig tjej, hon kan sin sak Läs mer
  • Charlie B

2019-08-01

Charlie B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fick hjälp med att sälja min lägenhet samt köp av ny. Bra och trevlig mäklare! Läs mer
  • 2019-06-26

Johnny D skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har både köpt & sålt med Elina som mäklare.
    Vi är jättenöjda med henne, hon var strukturerad, trevlig & väldigt engagerad i alla frågor vi haft.
    Elinas engagemang & tillgänglighet var över våran förväntan & vi kommer anlita henne framöver & vi kommer rekommendera henne till våra vänner. Läs mer
  • 2019-06-25

Kristopher L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en lägenhet.
    Blev väldigt bra bemött och har svårt att tro att det skulle kunna finnas en trevligare tjej där ute.

Hela upplevelsen var utmärkt! Läs mer
  • 2019-06-14

Jasna J skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi sålde en stuga/hus. Elina Eriksson är en väldigt professionell och duktig mäklare, hon levde upp över våra förväntningar. Hoppas vi kommer att ha samarbete med henne igen. Stor tack Elina för hjälpen och för din tålamod med oss. Läs mer
  • 2019-05-26

Anna B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt och sålt lägenhet.
    Trevligt och gott bemötande, professionell.Tillgänglig.Snabb på att svara på frågor.Hög kompetens.Lösnings fokuserad.Kan sin sak.Hjälpsam.Vänlig. Rekommenderas.
    Förväntningar uppfylldes, tillgänglighet bra dialog och kommunikation. Läs mer
  • Lars B

2019-05-24

Lars B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Proffsig och väl insatt i allt han gör. Smidig och driver på men på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-05-24

Eva L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas förmedlade försäljningen av vår sommarstuga. Hela processen var smidig och proffsig. Lucas är noga med att förklara på ett pedagogiskt vis och lyhörd för kundens önskemål. Han är snabb på att återkoppla mycket trevlig att ha och göra med. Läs mer
  • Karoline A

2019-05-23

Karoline A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt ett fritidshus på Väddö maj -19. Proffsigt bemötande, flitig och noggrann och riktigt påläst. Lucas höll regelbunden kontakt med oss och informerade hela tiden vad som hände vilket gjorde att man fick ett stort förtroende för honom. Han är dessutom mycket tydlig och rak och backar inte då det dyker upp otrevligheter eller attitydproblem hos spekulanter.
    Vi skulle absolut rekomendera Lucas och även anlita honom i framtiden! Mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-22

Leif S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt ett fritidshus
    Lucas har varit rak och trevlig
    När man säljer något vill man få bra betalt hur mycket vet ingen men Lucas har varit realistisk.
    Jag är nöjd Läs mer
  • Andreas B

2019-05-22

Andreas B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas sålde min bostadsrätt och har varit väldigt bra och tydlig i kommunikationen under hela processen. Mycket professionell och jag kan rekommendera Lucas varmt. Läs mer
  • 2019-05-22

Matti S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt en lght och blev mkt bra bemött av Lucas. Jag upplever honom som både uppriktig och ärlig, åter kopplar snabb så man inte undrar vart han tagit vägen. Skulle lika gärna ge honom en femma men då kan han aldrig förbättra sig så jag ger honom en fyra så han kan få något efterstäva. Men han är en av de bättre mäklare som jag har mött. Läs mer
  • 2019-05-21

Gun-Britt Ö skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Både köpt och sålt sommarhus samt värdering av lgh. Lucas har varit en oerhört duktig mäklare mot både köpare och säljare. Han är en lugn och pålitlig mäklare som kan sin uppgift. Han är en ärlig pålitlig person som finns för en i hela processen både som köpare och säljare. Rekommenderar honom varmt för vänner och bekanta Läs mer
  • 2019-05-18

Elisabeth A skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina har varit mycket tillmötesgående
    och.positiv. Mycket kunnig och vid
    kontakt alltid vänlig.och deltagande. Läs mer
  • 2019-05-01

Caroline K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt ett hus. Blev bemött på ett väldigt lugnt och förtroendeingivande sätt. Lucas var proffsig och talade med oss på ett sätt så att vi förstod hur processen skulle gå till. Han svarade alltid snabbt på telefon och mail. Suverän mäklare! Läs mer
  • 2019-04-25

Patrik P skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina var en väldigt trevlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och extremt lättsam att ha att göra med som köpare.
    Om ni väljer Elina så är ni i trygga händer om ni frågar mig.
    //Patrik Persson Läs mer
  • 2019-04-24

Violeta S skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Jag skulle vilja varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-24

Annika H skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina var lätt att få kontakt med. Öppen och ärlig med vad som skulle göras. Snabb med dokumentation och bankkontakter. Jag är väldigt nöjd och kommer att rekommendera henna som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-17

Staffan B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en sommarstuga på Väddö .
    Kontaktade Elina som har varit fantastisk från första dagen. Huset är nu sålt och jag kunde inte fått bättre hjälp. Läs mer
  • Simon S

2019-04-02

Simon S skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina sålde min bostadsrätt i Norrtälje och jag har sedan första mötet blivit oerhört väl omhändertagen! Jag har ingen tidigare erfarenhet av lägenhetsförsäljning, så det var väldigt lyckosamt att jag fick en mäklare som tog sig tid att svara på frågor och ge stöd under hela processen. Elina levde upp till alla mina förväntningar och om jag köper en bostad i framtiden kommer jag att vända mig till henne igen!

Simon Läs mer
  • Helene S

2019-03-08

Helene S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi hade ganska liten erfarenhet av mäklare generellt. När vi skulle sälja sommarstugan, tänkte vi från början att vi skulle jämföra tre, fyra mäklare innan vi bestämde oss för en. Så blev det inte alls! När vi träffade Fredrik första gången, kändes det SÅÅ bra, så varför ödsla tid på att jämföra? Det sa helt enkelt KLICK! Och känslan höll i sig hela vägen!! Så påläst, så noggrann, så pålitlig, så lyhörd och dessutom ödmjuk. Det hade inte kunnat bli bättre!! Tack ännu en gång Fredrik!! Läs mer
  • Parwiz R

2019-03-04

Parwiz R skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    *Har köpt ett bostadsrättlägenhet i Hallstavik
    *Det var min första träff någonsin med en mäklare och det kan jag säga att har aldrig upplevt samma känslan, Ohh Herregud vilken känsla och vilken service. Bostadsköpet blev ett riktigt riktigt härligt träff med en av de bästa bästisar ELINA ERIKSSON bland alla mäklarna. ELINA var en Glad,Positivt,Härligt,Hjälpsam,Leende,Kunnig,Lugn,Snabb och Smart person.
    *Jag hade aldrig förväntat mig det här servicen som jag har fått av bästa ELINA. Jag har aldrig trott att Bostadsköpet kommer bli så jävla snabbt och enkelt.
    Jag har fått hjälp av bästa ELINA från början till slut.
    *Ohh my Gud jag kan inte ens berätta min upplevelse. Jag är jätte jätte glad att fick bästa ELINA som mäklare och är jättenöjd med Bostadsköpet, och vill Tacka BÄSTA ELINA ERIKSSON för allt. Läs mer
  • 2019-03-04

Gamileh N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt min lägenhet . Elina har profetionelt förhållningssätt samt mycket varmt bemötande. Som kund upplevde jag henne som service inriktad, ärlig och alltid tillgänglig , svarar snabb via mail och sns. Hennes arbete har gett mig mycket positiv inställning till mäklarbranschen . Läs mer
  • 2019-03-03

Fred B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har både sålt bostradsrätt och nu sommarstugan med hjälp av Lucas !
    Helt överlägsen😀 Läs mer
  • 2019-03-03

David Ö skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson hjälpte mig sälja min lägenhet i centrala Norrtälje. Från första mötet fick jag en känsla av proffesionellt och trevlig bemötande. Elina satte rimliga förväntningar vad gäller pris och marknad. Hon gjorde ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2019-03-02

Krister A skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt en bostadsrätt i Norrtälje.
    Blev bemött väldigt bra. Mäklaren hade bra koll på allt. Kändes seriöst till 100%
    Jag kan rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
  • Kenneth E

2019-03-01

Kenneth E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt bra upplevelse och bra bemötande. Läs mer
  • Anna-Lena B

2019-03-01

Anna-Lena B skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt trevlig, hjälpsam, pålitlig och gör allt för att alla ska bli nöjda😀 Läs mer
  • 2019-02-24

Tony W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fantastisk mäklare! Så hjälpsam och alltid tillgänglig Läs mer
  • Christoffer T

2019-02-22

Christoffer T skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har bara bra saker att säga om Fredrik som hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Roslagen till rekordpris!

Han är engagerad, supertrevlig och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar.

/Christoffer & Andrea Läs mer
  • Malin C

2019-02-10

Malin C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik skötte försäljningen av vårat hus, vi är väldigt nöjda med allt! Alltid tillgänglig, svarar snabbt på mail och telefon. Trevligt och proffsigt bemötande!
    Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Johanna S

2019-02-10

Johanna S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi sålde vårt hus med Fredrik som mäklare. Han är oerhört noggrann, påläst om objektet och en skicklig säljare. Vi är mycket nöjda med Fredriks insats och rekommenderar honom varmt till alla som går i säljetankar!
    /Robert och Johanna Läs mer
  • Anders A

2019-02-08

Anders A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde bostadsrätt och fritidshus via Lucas Eriksson. Han har alltid uppträtt balanserat, vänligt och kunnigt. Ingen mäklarpratkvarn. Även när saker strulat har han varit saklig och korrekt. Läs mer
  • 2019-02-07

Per H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik Jöngren hjälpte oss med försäljningen av vår fastighet. Fantastiskt bra service och har alltid konkreta svar på frågor och funderingar som hjälpte oss navigera rätt hela vägen till försäljningen var klar. Vi har även fått mycket värdefull hjälp efter försäljningen med att förbereda siffror för deklarationen. Stort tack till Fredrik! Läs mer
  • 2019-01-23

Daniel B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina var väldigt trevlig när hon kom hem till oss och förklarade väldigt bra hur allt skulle gå till. Hjälpsam med allt hade jätte högre betyg om de gick :) Läs mer
  • 2019-01-21

Johan B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt ett radhus i Rimbo, träffade mäklaren för första gången på visningen, hon var trevlig och kunnig!

Mäklaren hjälpte till med det mesta, och var nästan alltid tillgänglig, fick man inte tag på henne direkt, så hörde hon alltid av sig så fort hon kunde.

Det kändes väldigt tryggt och ha henne som mäklare!

MVH JOHAN Läs mer
  • 2019-01-21

Annica L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi sålde vårt radhus i Rimbo och valde Elina då hon gav oss rätt känsla som mäklare.
    Väldigt bra bemötande, förklarade allt vi undrade över och gick igenom grundligt för oss som sålde för första gången.
    Toppen från start till mål. Läs mer
  • Eva U

2019-01-21

Eva U skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Gällde försäljning av fritidsfastighet på Blidö i Roslagen.
    Lucas ställde upp på alla sätt, han var verkligen kompetent och pålitlig, hörde av sig direkt om det fanns några frågor att reda ut. Därtill var han klar och tydlig om upplägget och reglerna för försäljningen. Han överträffade absolut mina förväntningar.
    Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-16

Jeanette S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lukas hjälpte oss att sälja en fastighet med två bostadshus och två ekonomibyggnader.
    Lukas var hela tiden professionell och tillmötesgående och jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-01-16

Ingalill J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt en etta i Färsna. Är hel nöjd. Lucas är den bästa mäklaren jag har mött. Lugn, förstående och så hjälpsam. Som sagt Lucas levde verkligen upp till alla mina förväntningar på hur en mäklare bör vara. Det fanns inga frågor från mig som inte togs på allvar. Varmt tack! Läs mer
  • 2019-01-16

Verkligen en bra mäklare på alla sätt! Läs mer
  • 2019-01-14

Lars-Göran M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt en villa i Norrtälje.
    Allting fungerade perfekt och vi blev väldigt väl bemötta av mäklaren.
    Alla förväntningar vi hade före köpet infriades. Läs mer

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje