Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 286 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Clara T
    Clara T skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt min bostad med Elina som mäklare.
    Väldigt positivt, trevlig och professionell. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Stefan L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Superengagerad vid försäljningen av en lägenhet. Mycket bra och korrekt uppträdande. Läs mer
  • Ingemar E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har varit mäklare vid såväl köp som försäljning av sommarstuga. Han ger ett mycket ärligt och förtroendeingivande intryck och hanterar frågor som kommer upp på ett professionellt sätt. Noggrann vid genomgång av alla dokument. Vänligt bemötande och effektiv. Vi kan varmt rekommendera honom!
    Ingemar och Susanne E Läs mer
  • Roger M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en Brf. Bra bemötande. Hade lite högre förväntningar men fick utgångsbudet.. I stort sätt en duktig mäklare, lugn och trygg. Läs mer
  • Kjell E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt bostadsrätt.
    Kompetent och trevlig mäklare som man känner förtroende för. Läs mer
  • Michel W
    Michel W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger sjönära med en tomt på ca 2072 kvm Läs mer
  • Marianne K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att Lucas, är mkt strukturerad, han gav alla tips vi som säljare behövde tänka på och han hjälpte till att förmedla kontakt. Mkt professionell, mkt service minded och väldigt trygg i sin roll. Kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • Monica A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidshus

utmärkt och kunnigt bemötande.

fin personlighet, kunnig i sitt yrke,

Han uppfyllde alla våra förväntningar med råge
    Bra för båda parter säljare och köpare.

Vi rekommenderar Lucas med det varmaste och anlitar honom gärna igen Läs mer
  • Marie N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson har sålt vår lägenhet i Elmsta. Vi är mycket nöjda med Elina och vårt samarbete. Elina är kunnig och entusiastisk och vi kan på det varmaste rekommendera henne.

M.Nordström
    K.Ahlberg Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Christer E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med hur vårt lägenhetsköp på Elmsta udde och husförsäljning på Singö ombesörjdes av Elina Eriksson.
    Hon skötte det hela på ett mycket trevligt och proffsigt sätt.
    M v h
    Christer Ericson Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Harriet E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en bostadsrätt i Elmsta och sålde ett hus på Singö.
    Elina Eriksson ombesörjde båda affärerna på ett mycket tillmötesgående och proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Juan Carlos L
    Juan Carlos L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej
    Jag har sålt en lägenhet i hallstavik och bemötande med mäklaren Elina Eriksson har varit extremt bra väldgt professionell person med en positiv drivande. En väldigt ödmjukt person som verkligen bryr sig om sina kunder. Jag hade stora förväntningar och Elina levde upp till dom med sin professionella ställning. Jag är jätte nöjd med försäljningen av lägenheten och skulle starkt rekommendera Elina Eriksson. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Malin O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt ett radhus, blev bra bemött och fick snabba svar Läs mer
  • Jessica W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Fredrik var väldigt profesionell i sitt bemötande. Alla oklarheter reddes ut snabbt och effektivt.
    Hade höga förväntningar vilket infriades.

Fredrik är noggrann & lyssnar på kundens önskemål. Lyckades även få till avslut på ett snabbt sätt. Kan starkt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Anders S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik var snabb och lyhörd och fixade så det vart smidig övergång för alla inblandade parter. Hade svaren på frågor och ordning på alla dokument, det vara bara att signa och få nycklar. Kompetent kille som jag gärna anlitar i framtiden och kan rekommendera. Läs mer
  • Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson förmedlade mitt fritidshus på Vätö.
    Hade ett antal mäklare som va och kollade, men fastnade för Elina! Och det är absolut inget jag ångrar.
    Elina var otroligt engagerad! Från första mötet till kontraktsskrivning.
    Hon fick hela försäljningen att flyta på bra, och fanns alltid tillgänglig för eventuella frågor jag hade.

Jag är otroligt nöjd med Elinas arbete och kommer absolut rekommendera henne till andra! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Anne W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett fritidshus på Vätö, skogstomt, ingen lyx men väl fungerande. Nära havet med lugnt läge.

Fredrik bemötte oss mycket väl under hela processen. Det första intrycket som var mkt positivt bestod. Han är proffsig, klok o förtroendeingivande.

Snabb försäljning och till en bra köpare.

På grund av oss dröjde försäljningen till april 2018, vår första kontakt ägde rum i slutet av augusti 2017. Fredrik var mkt vänlig, tillmötesgående och tålmodig, men oxå bestämd. Det visade sig att försäljningen skedde vid exakt rätt tillfälle och att resultatet blev ännu bättre än Fredrik hade förutspått.
    Vi kommer att rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar varmt! Läs mer
  • Mattias J skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket proffsig och trevligt bemötande! Läs mer
  • Susanne W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi köpte en sommarstuga.
    Fredrik var mycket professionell, var även kontaktbar under sin semester vid frågor.
    Mina förväntningar: att få svar på alla frågor och den hjälp man behöver, vilket vi fick.

Skulle vi i vår tur sälja det vi köpte, skulle vi kontakta Fredrik, det är väl ett gott betyg! Läs mer
  • Anders O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kan rekommendera Fredrik som är en supersmidig och kommunikativ mäklare. Han kändes rätt och han kunde erbjuda en helhetstjänst vilket innebar att affären kändes enkel. Läs mer
  • Stefan O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket kompetent, seriös och kunnig som med ett stort engangemang genomförde vår försäljning till full belåtenhet.

/Stefan och Anna Läs mer
  • Katarina W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket tillmötesgående och engagerad! Rekommenderar Fredrik jöngren å det varmaste. Läs mer
  • Anna M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har både köpt och sålt med Fredrik. Fredrik bemötte oss proffsig och var tillgänglig på ett väldigt bra sätt under båda processerna.
    Fredrik mötte upp våra högt ställda förväntningar och vi är mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Ulf H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Detta är vårt andra sommarhus som Jörgen hjälp oss att sälja.
    Han är noggrann, hjälpsam och pålitlig. Vi tycker att han är en toppenmäklare. Läs mer
  • Niklas N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hon uppfyllde alla våra förväntningar och överträffade dem! Hon ordnade oss våran drömlägenhet! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Karolina N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina är en proffsig mäklare som möter kunden på rätt nivå (anpassat efter kundens erfarenheter)!
    Vi gjorde vårt första köp och har känt oss så trygga med Elina. Stort tack! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Mari K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas gav ett bra intryck vid vårt första möte och han svarade upp mot våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Förtroendeingivande samt engagerad.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Maja L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Han skötte försäljningen av vårt hus mkt proffsigt och var väl påläst och kunde svara på allt som köparna eller vi som säljare undrade över.
    Sedan köpte jag även en bostad av Fredrik och det gjorde att jag kände mig trygg som köpare då jag visste att allt gick rätt till när han var mäklaren.
    Fredrik är en mkt ärlig, trygg och stabil mäklare och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Daniela N
    Daniela N skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hjälpsam, trygg och utmärkt kommunikation. Har fått all den hjälp jag behövt från början till slut. Rekommenderar Lucas starkt, toppklass! Läs mer
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Är snabb och effektiv, och lätt att få tag på. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Anki H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi ä mycket nöjda med Lucas arbete runt vår försäljning. Han har varit engagerad, kunnig och mycket hjälpsam. Stort tack. Läs mer
  • Christoffer K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande och trevlig. Allt har funkat bra. Läs mer
  • Robert P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande, Lucas gjorde sitt jobb bra. Läs mer
  • Gunnar E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt kunnig. Har redan rekommenderat honom till en kollega. Läs mer
  • Ove S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köper just nu en bostadsrätt där Lucas är mäklare. Allt flyter på väldigt bra och han signalerar trygghet, säkerhet, kunnighet och får mig att överväga honom som mäklare när det är dags för mig själv att sälja. Läs mer
  • Helena A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vettig och saklig. Gett oss ett bra bemötande och hållit oss uppdaterade på ett fint sätt. Lyhörd. Noga med detaljer. Läs mer
  • Amir S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Toppen, vi är super nöjda med mäklarn och rekomenderar han vilken dag som helst. Läs mer
  • Camilla L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trygg och hjälpsam. Engagerad och fortroendeingivande. Läs mer
  • Lisa T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att han är toppen! Han är trevlig hjälpsam och glad. Vi har gått igenom 2 affärer med honom. Och vi är jättenöjda Läs mer
  • Lars Göran E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell, engagerad, höll mig hela tiden uppdaterad, humant arvode Läs mer
  • Monica W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker jag har fått all hjälp jag kan av en mycket duktig Lucas :) Han har hjälpt mig på bästa sätt och fått min lägenhet såld i Rimbo.

Lucas är en mycket duktig och trevlig mäklare och jag rekommenderar honom varmt till andra som ska sälja sin bostad :)

Tack ännu en gång Lucas för gott samarbete :)
    Kram
    Monica Läs mer
  • Ove J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande seriös omtänksam både mot säljare o köpare en bra mäklare Läs mer
  • Karin L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tillmötesgående kunnig lösningsfokuserad Läs mer
  • August H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt trevlig och lättsam att prata med. Läs mer
  • Tommy D skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej! det är svårt att med några ord beskriva det bemötande jag fått av Lucas. Jag har själv arbetat med-mot människor under 47 år, 4 månader och 13 dagar där det var otroligt viktigt att så snart som det var möjligt att bilda sig en uppfattning om vad som stod framför mig/oss. Jag skulle med glädje arbetat ihop med Lucas i mitt gamla arbete. Han är vänlig, inger ett förtroende, problemlösare, lyssnar, känner av kunden(mig) hur jag (mådde), kunde bilda sig en uppfatt--ning om detta och förstod mig, omtänksam och på alla sätt positiv. För mig är Lucas en riktig toppenkille och Ni kan glädja Er över att ha honom i ert team. Jag tror inte jag kan sätta något betyg, skalan räcker inte till. Läs mer
  • Nina L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Så himla bra mäklare, jag är så nöjd att jag valde Lucas! Han var snabb på att svara på sms och via mail om man hade några frågor. Han gick igenom all information noggrant från start till slut. Han har dessutom läst ekonomi så han är påläst och kan mycket. Det bästa av allt var ändå att jag ville sälja min lägenhet så fort som möjligt och Lucas ordnade allt så snabbt att jag t.o.m. fick min bostad såld innan den öppna visningen! Mycket trevlig, hjälpsam och pålitlig mäklare!! Läs mer
  • Christina N skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda. Fredrik gjorde ett gott arbete det känns tryggt och bra. Läs mer
  • Ia B skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik kändes kunnig, var hjälpsam och hade ett trevligt bemötande. Han svarade snabbt på telefonsamtal och mail. Läs mer
  • Kristina L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lugn, kunnig, proffsig och hjälpsam, toppbetyg! Läs mer
  • Ingvar J
    Ingvar J skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    När man som jag vid hög ålder skall sälja sin sin villa är det av största vikt att anlita en mäklare som man kan lita på. Jag fann Fredrik som med kunnighet, korrekthet och vänlighet genomförde försäljningen snabbt till både säljarens och köparens belåtenhet Läs mer

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje