Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus.

Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

Läs vad 297 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

• Hogge H
    Hogge H skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte en 3a på planetvägen samt sålde min lägenheten på tunvägen med hjälp av Elina, Jag och min flicka blev väldigt bra bemöta när vi kom på visningen av planetvägen, jag hade inte så mycket till förväntning då detta var mitt första köp via en mäklare på 10 år. Elina var fantastisk som kämpade hårt för att få personer intresserade utav min lägenhet som ja sålde på tunvägen, hon fixade även privatvisning för personer som inte kunde komma på visningen, vilket jag ser så mycket positivt, sammanfattning av det hela blir, kommer ja sälja lägenhet igen som är det Elina som får ta den uppgiften, hon gör ett fantastiskt jobb. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Johan L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fick hjälp att sälja min lägenhe utav Elina och bemötes av ett väldigt seriöst, lyhört och engagerat bemötande utav Elina där hon hela tiden var väldigt professionell och hjälpsam, vilket resulterade i en god försäljning och en super smidig överlämning med riktigt bra service med det lilla extra. Grymt bra upplevelse med både Evelina och Länsförsäkringar där alla mina förväntningar om en snabb smidig affär uppfylldes. Läs mer
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hon hjälpte oss på alla möjliga sätt, att sälja mors lägenhet. Till och med att hitta köpare till dem som ville köpa vår och sälja sin egen! Elina såg till att allt gick till på ett korrekt sätt. Jag är väldigt tacksam att det var Elina och ingen annan som var vår mäklare. Läs mer
  • Peter L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig, kompetent, servicevänlig.
    Kanonnöjd! Lucas gjorde ett jättejobb med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
  • Kasperi A skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte min första bostad och är supernöjd med allt rätt igenom.
    Kan varmt rekommenderas Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Leif A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas hade ordning och reda, svar på våra frågor som köpare. Läs mer
  • Mia C
    Mia C skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi mötte Fredrik på en husvisning, han stod i dörren och tog emot alla spekulanter, samtidigt som han var väl påläst om objektet och kunde svara på många frågor. Han gav oss ett väldigt professionellt intryck och därför var han ett självklart val av mäklare när vi sedan ville sälja vårt hus. Fredrik var alltid tillgänglig vid frågor och informerade oss kontinuerligt under hela försäljningsprocessen. Försäljningen gick fort och innan visning var vårt hus sålt. Vi rekommenderar att anlita Fredrik som mäklare vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina har agerat mycket professionellt vid försäljningen av min bostadsrätt. Allt har gått smidigt och kommunikationen har varit tydlig. Jag kan varmt rekommendera Elina som mäklare. Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi köpte våran första lägenhet genom Elina, vi hade knappt några förväntningar eftersom vi inte vet hur allt går till. Elina snappade upp detta och blev som en mentor alla gånger man fastna i processer och behövde hjälp, hon är väldigt lyhörd och hjälpsam och vill få ut det bästa för köparen och säljaren. Hon har god kontakt med sina kunder vilket ger en säkerhet för båda parter. Vi är väldigt nöjda med vårat köp och med all hjälp vi har fått från Elina, Vi hoppas verkligen på att hon fortfarande jobbar inom samma yrke när vi behöver sälja! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Marina J skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt villa.
    Jag har pratat med andra mäklare och Lucas var bäst, bra att informera om allt.
    Lätt att få tag på när man ringde.
    Lyhörd och trevlig mäklare. Läs mer
  • Ann L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har nyligen sålt ett fritidshus i Roslagen och valde Länsförsäkringar Fastighetsförmedling efter att ha läst i SvD om att de har högst kundnöjdhet.

Från första mötet upplevde jag Lucas Eriksson som just trygg, personlig och kunnig och blev mycket väl bemött av honom. Jag satte stort värde på goda råd jag fick av honom, till exempel att besiktiga huset och köpa en Dolda fel-försäkring. Även allmän rådgivning under försäljningens gång var viktig för mig. Likaså värdesätter jag hjälp med skattedeklaration efter att försäljningen är klar. Lucas Eriksson har gjort ett enastående bra jobb.

Jag kan inte föreställa mig en bättre mäklare än Lucas Eriksson och från min sida blir betyget en klar och tydlig 5:a. Läs mer
  • Clara T
    Clara T skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt min bostad med Elina som mäklare.
    Väldigt positivt, trevlig och professionell. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Stefan L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Superengagerad vid försäljningen av en lägenhet. Mycket bra och korrekt uppträdande. Läs mer
  • Ingemar E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas har varit mäklare vid såväl köp som försäljning av sommarstuga. Han ger ett mycket ärligt och förtroendeingivande intryck och hanterar frågor som kommer upp på ett professionellt sätt. Noggrann vid genomgång av alla dokument. Vänligt bemötande och effektiv. Vi kan varmt rekommendera honom!
    Ingemar och Susanne E Läs mer
  • Roger M skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en Brf. Bra bemötande. Hade lite högre förväntningar men fick utgångsbudet.. I stort sätt en duktig mäklare, lugn och trygg. Läs mer
  • Kjell E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt bostadsrätt.
    Kompetent och trevlig mäklare som man känner förtroende för. Läs mer
  • Michel W
    Michel W skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger sjönära med en tomt på ca 2072 kvm Läs mer
  • Marianne K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att Lucas, är mkt strukturerad, han gav alla tips vi som säljare behövde tänka på och han hjälpte till att förmedla kontakt. Mkt professionell, mkt service minded och väldigt trygg i sin roll. Kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • Monica A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidshus

utmärkt och kunnigt bemötande.

fin personlighet, kunnig i sitt yrke,

Han uppfyllde alla våra förväntningar med råge
    Bra för båda parter säljare och köpare.

Vi rekommenderar Lucas med det varmaste och anlitar honom gärna igen Läs mer
  • Marie N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson har sålt vår lägenhet i Elmsta. Vi är mycket nöjda med Elina och vårt samarbete. Elina är kunnig och entusiastisk och vi kan på det varmaste rekommendera henne.

M.Nordström
    K.Ahlberg Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Christer E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med hur vårt lägenhetsköp på Elmsta udde och husförsäljning på Singö ombesörjdes av Elina Eriksson.
    Hon skötte det hela på ett mycket trevligt och proffsigt sätt.
    M v h
    Christer Ericson Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Harriet E skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en bostadsrätt i Elmsta och sålde ett hus på Singö.
    Elina Eriksson ombesörjde båda affärerna på ett mycket tillmötesgående och proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Juan Carlos L
    Juan Carlos L skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej
    Jag har sålt en lägenhet i hallstavik och bemötande med mäklaren Elina Eriksson har varit extremt bra väldgt professionell person med en positiv drivande. En väldigt ödmjukt person som verkligen bryr sig om sina kunder. Jag hade stora förväntningar och Elina levde upp till dom med sin professionella ställning. Jag är jätte nöjd med försäljningen av lägenheten och skulle starkt rekommendera Elina Eriksson. Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Malin O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt ett radhus, blev bra bemött och fick snabba svar Läs mer
  • Jessica W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Fredrik var väldigt profesionell i sitt bemötande. Alla oklarheter reddes ut snabbt och effektivt.
    Hade höga förväntningar vilket infriades.

Fredrik är noggrann & lyssnar på kundens önskemål. Lyckades även få till avslut på ett snabbt sätt. Kan starkt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Anders S skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fredrik var snabb och lyhörd och fixade så det vart smidig övergång för alla inblandade parter. Hade svaren på frågor och ordning på alla dokument, det vara bara att signa och få nycklar. Kompetent kille som jag gärna anlitar i framtiden och kan rekommendera. Läs mer
  • Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina Eriksson förmedlade mitt fritidshus på Vätö.
    Hade ett antal mäklare som va och kollade, men fastnade för Elina! Och det är absolut inget jag ångrar.
    Elina var otroligt engagerad! Från första mötet till kontraktsskrivning.
    Hon fick hela försäljningen att flyta på bra, och fanns alltid tillgänglig för eventuella frågor jag hade.

Jag är otroligt nöjd med Elinas arbete och kommer absolut rekommendera henne till andra! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Anne W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett fritidshus på Vätö, skogstomt, ingen lyx men väl fungerande. Nära havet med lugnt läge.

Fredrik bemötte oss mycket väl under hela processen. Det första intrycket som var mkt positivt bestod. Han är proffsig, klok o förtroendeingivande.

Snabb försäljning och till en bra köpare.

På grund av oss dröjde försäljningen till april 2018, vår första kontakt ägde rum i slutet av augusti 2017. Fredrik var mkt vänlig, tillmötesgående och tålmodig, men oxå bestämd. Det visade sig att försäljningen skedde vid exakt rätt tillfälle och att resultatet blev ännu bättre än Fredrik hade förutspått.
    Vi kommer att rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar varmt! Läs mer
  • Mattias J skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket proffsig och trevligt bemötande! Läs mer
  • Susanne W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi köpte en sommarstuga.
    Fredrik var mycket professionell, var även kontaktbar under sin semester vid frågor.
    Mina förväntningar: att få svar på alla frågor och den hjälp man behöver, vilket vi fick.

Skulle vi i vår tur sälja det vi köpte, skulle vi kontakta Fredrik, det är väl ett gott betyg! Läs mer
  • Anders O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kan rekommendera Fredrik som är en supersmidig och kommunikativ mäklare. Han kändes rätt och han kunde erbjuda en helhetstjänst vilket innebar att affären kändes enkel. Läs mer
  • Stefan O skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket kompetent, seriös och kunnig som med ett stort engangemang genomförde vår försäljning till full belåtenhet.

/Stefan och Anna Läs mer
  • Katarina W skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket tillmötesgående och engagerad! Rekommenderar Fredrik jöngren å det varmaste. Läs mer
  • Anna M skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har både köpt och sålt med Fredrik. Fredrik bemötte oss proffsig och var tillgänglig på ett väldigt bra sätt under båda processerna.
    Fredrik mötte upp våra högt ställda förväntningar och vi är mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Ulf H skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Detta är vårt andra sommarhus som Jörgen hjälp oss att sälja.
    Han är noggrann, hjälpsam och pålitlig. Vi tycker att han är en toppenmäklare. Läs mer
  • Niklas N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hon uppfyllde alla våra förväntningar och överträffade dem! Hon ordnade oss våran drömlägenhet! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Karolina N skrev om Elina Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elina är en proffsig mäklare som möter kunden på rätt nivå (anpassat efter kundens erfarenheter)!
    Vi gjorde vårt första köp och har känt oss så trygga med Elina. Stort tack! Läs mer
    Elina E gillar detta
  • Mari K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lucas gav ett bra intryck vid vårt första möte och han svarade upp mot våra förväntningar på ett utmärkt sätt. Förtroendeingivande samt engagerad.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Maja L skrev om Fredrik Jöngren en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik! Han skötte försäljningen av vårt hus mkt proffsigt och var väl påläst och kunde svara på allt som köparna eller vi som säljare undrade över.
    Sedan köpte jag även en bostad av Fredrik och det gjorde att jag kände mig trygg som köpare då jag visste att allt gick rätt till när han var mäklaren.
    Fredrik är en mkt ärlig, trygg och stabil mäklare och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Daniela N
    Daniela N skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hjälpsam, trygg och utmärkt kommunikation. Har fått all den hjälp jag behövt från början till slut. Rekommenderar Lucas starkt, toppklass! Läs mer
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Är snabb och effektiv, och lätt att få tag på. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Anki H skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi ä mycket nöjda med Lucas arbete runt vår försäljning. Han har varit engagerad, kunnig och mycket hjälpsam. Stort tack. Läs mer
  • Christoffer K skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande och trevlig. Allt har funkat bra. Läs mer
  • Robert P skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande, Lucas gjorde sitt jobb bra. Läs mer
  • Gunnar E skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Väldigt kunnig. Har redan rekommenderat honom till en kollega. Läs mer
  • Ove S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köper just nu en bostadsrätt där Lucas är mäklare. Allt flyter på väldigt bra och han signalerar trygghet, säkerhet, kunnighet och får mig att överväga honom som mäklare när det är dags för mig själv att sälja. Läs mer
  • Helena A skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vettig och saklig. Gett oss ett bra bemötande och hållit oss uppdaterade på ett fint sätt. Lyhörd. Noga med detaljer. Läs mer
  • Amir S skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Toppen, vi är super nöjda med mäklarn och rekomenderar han vilken dag som helst. Läs mer
  • Camilla L skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trygg och hjälpsam. Engagerad och fortroendeingivande. Läs mer
  • Lisa T skrev om Lucas Eriksson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tycker att han är toppen! Han är trevlig hjälpsam och glad. Vi har gått igenom 2 affärer med honom. Och vi är jättenöjda Läs mer

Stora Brogatan 7, 761 30 Norrtälje