Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Roslagen som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får...

364 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Norrtälje

Sepide B

Vi vann en budgivning och var mitt i avtalsprocessen när det kom in ett dolt bud som inte framfördes. Vi hade delat samtliga personuppgifter och väntade på vändande mail för att gå vidare. Det gick knappt ett dygn och vi missade ETT samtal från honom, för att sedan när vi ringt upp fått veta att fastigheten är såld! Det dolda buden visades dessutom vara samma bud som vi redan vunnit i en öppen budgivning. Vilket gör det hela ännu mer illa hanterat! Skadat förtroende. Vi kommer välja en annan mäklare framöver, finns gott om dem!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

LEONID I

Hej vid husköp fick vi bra bemötande men efter några dagar när vi upptäckte problemet med vatten, hade Christer Åman börja bete sig riktig dåligt . Känns att han pratar med mig som jag är inte kund, Christer sagt till mig att från min sida kommer billigare Bekosta vatten filter själv , att jag för ingenting från köparens sida. Efter provtagning fick samtal från oberoende laboratorium och dem varnar att vatten får inte dricka och inte heller duscha ... . Christer påstår att vatten inte okänlight att han hade varit...

Svar från Christer Åman

Tråkigt att du känner så men mäklaren är inte ansvarig för vattnets kvalitet, det ingår i din undersökningsplikt att kontrollera vattnets kvalitet/kvantitet innan köp. Säljaren är den som har ansvar för lämnade uppgifter om fastigheten / vattnet och huset är besiktigat, och tycker du att det felaktigt så kan du ta ärendet vidare. Mäklaren har har inte druckit vattnet i huset, vilket är ett missförstånd från din sida. Brunnen är delad med grannen som inte hade klagomål på vattnet vi tidpunkten för försäljningen enl. säljaren.

Anita H

Sålt vårt fritidshus sommaren 2019.Det är inte ofta man har turen att stöta på någon som Fredrik.Vet att köparen är lika nöjda som vi är.Fredrik är oerhört pålitlig och ytterst noggrann,inget lämnades åt slumpen.Det har både köparen och vi nytta av idag.Vi säljare kände oss respekterade och sedda.Även när Fredrik var på semester så svarade han på våra frågor inom ytterst rimlig tid.Så absolut skulle vi sälja genom Fredrik igen och absolut skulle vi känna fullständig trygghet att köpa en fastighet av honom.Så av 10 möjliga poäng ger vi honom full pott.10 poäng.Anita och Arvid

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Bengt P

Elina är den bästa ur alla perspektiv under 2 års letande efter rätt hus att köp. ELINA ÄR : NOGRAN PÅ LÄST OCH SAKLIG FAKTA BASARAD. PATOS OCH ETOS ÄR UTMÄRKT ENDA MÄKLARE JAG KAN REKOMMENDERA I NORTAN AV 9ST.

Bengt & Tina N

Sålt hus. Elina är strålande som mäklare, vänlig och har ett bra bemötande. Elina har levt upp till alla våra förväntningar. Ordning och reda. En ren solskenshistoria.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Hanna O

Fantastiskt trevlig person med en kanonservice!

Robin O

Vi har sålt en fastighet med Hjälp av Elina. Allt jag kan säga är att hon är grym på alla sätt! VILKEN SERVICE!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Michail P

Hej, Lucas har gjort en mycket bra jobb av dem andra tre mäklare jag har haft kontakt med! Jag är fortfarande imponerad av hans snabba jobb, dessutom är jag jätte nöjd med slut priset! Jag och min fru köpte bostaden för 1375000kr nyproduktion och efter två år med hjälp av Lucas vi fick sälja den för 1450000kr. Jag är jätte tacksam för det, Lucas gav mig en bra intryck från hela början, mycket trevlig och seriöst person. Svarade alltid när man ringde honom och fick mycket goda råd och typs på hur vi kan sälja bostaden på...

Erika K

Fantastiskt trevlig mäklare, som även va väldigt lugn, noggrann och hjälpsam. Han såg verkligen till att vi förstod allt som stod i köpekontraktet då det va våran första gång vi köpte hus!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Gunnel G

Vid köp av Åkerövägen 4 var/är Lucas mycket tydlig, lugn & förtroendeingivande med saklig information genom processen!

Karin A

Jag har sålt en villa på Rådmansö.Mäklaren var lugn o trygg. Lyssnade verkligen på vad jag ville ha fram, och rättade sig efter det. Allt gick bra, det gick fort med försäljningen, och jag är nöjd. Kan verkligen rekommendera Lukas.

Lena L

Både sålt och köpt hus av Lucas. Väldigt bra bemötande, påläst och kunnig. Viktigt att känna sig trygg i en fastighetsaffär.

Simon L

Jag och min sambo köpte under slutet av våren vårt första hus. För vår del har det varit en relativt lång process att hitta det boende vi sökte, totalt sett har vi under 1,5 års tid varit på ca 40st villa och radhus visningar och träffat ca 25st fastighetsmäklare i Upplands Väsby, Uppsala och Norrtälje. Vi hittade huset när det var pågående budgivning och Lucas ordnade snabbt med en extra visning redan samma dag. När vi kom på plats upplevde vi honom som påläst och kunnig. Han hade förutom själva prospektet som första...

Tommy E

Har köpt en 3:a i färsna i Norrtälje och är väldigt nöjd med mäklaren som sålde lägenheten👍 Kan inte bli annat än högsta betyg.

Niclas A

Bra och proffsigt bemötande från första mötet och genom hela affären.

Alexander A

Elina hjälpa mig och min sambo att sälja våran lägenhet i Norrtälje. Direkt vid första bemötande så är hon väldigt trevlig och hjälpsam likaså genom hela försäljningsprocessen. Man märkte tydligt att hon är kunnig och trygg i sin roll som mäklare. Elina utförde ett utmärkt jobb med försäljningen av våran bostad. Rekommenderar starkt!

Mikael G

Mycket duktig tjej, hon kan sin sak

Charlie B

Fick hjälp med att sälja min lägenhet samt köp av ny. Bra och trevlig mäklare!

Johnny D

Vi har både köpt & sålt med Elina som mäklare. Vi är jättenöjda med henne, hon var strukturerad, trevlig & väldigt engagerad i alla frågor vi haft. Elinas engagemang & tillgänglighet var över våran förväntan & vi kommer anlita henne framöver & vi kommer rekommendera henne till våra vänner.

Kristopher L

Köpte en lägenhet. Blev väldigt bra bemött och har svårt att tro att det skulle kunna finnas en trevligare tjej där ute. Hela upplevelsen var utmärkt!

Jasna J

Vi sålde en stuga/hus. Elina Eriksson är en väldigt professionell och duktig mäklare, hon levde upp över våra förväntningar. Hoppas vi kommer att ha samarbete med henne igen. Stor tack Elina för hjälpen och för din tålamod med oss.

Anna B

Köpt och sålt lägenhet. Trevligt och gott bemötande, professionell.Tillgänglig.Snabb på att svara på frågor.Hög kompetens.Lösnings fokuserad.Kan sin sak.Hjälpsam.Vänlig. Rekommenderas. Förväntningar uppfylldes, tillgänglighet bra dialog och kommunikation.

Lars B

Proffsig och väl insatt i allt han gör. Smidig och driver på men på ett bra sätt.

Eva L

Lucas förmedlade försäljningen av vår sommarstuga. Hela processen var smidig och proffsig. Lucas är noga med att förklara på ett pedagogiskt vis och lyhörd för kundens önskemål. Han är snabb på att återkoppla mycket trevlig att ha och göra med.

Karoline A

Sålt ett fritidshus på Väddö maj -19. Proffsigt bemötande, flitig och noggrann och riktigt påläst. Lucas höll regelbunden kontakt med oss och informerade hela tiden vad som hände vilket gjorde att man fick ett stort förtroende för honom. Han är dessutom mycket tydlig och rak och backar inte då det dyker upp otrevligheter eller attitydproblem hos spekulanter. Vi skulle absolut rekomendera Lucas och även anlita honom i framtiden! Mycket nöjda.

Leif S

Jag har sålt ett fritidshus Lucas har varit rak och trevlig När man säljer något vill man få bra betalt hur mycket vet ingen men Lucas har varit realistisk. Jag är nöjd

Andreas B

Lucas sålde min bostadsrätt och har varit väldigt bra och tydlig i kommunikationen under hela processen. Mycket professionell och jag kan rekommendera Lucas varmt.

Matti S

Har sålt en lght och blev mkt bra bemött av Lucas. Jag upplever honom som både uppriktig och ärlig, åter kopplar snabb så man inte undrar vart han tagit vägen. Skulle lika gärna ge honom en femma men då kan han aldrig förbättra sig så jag ger honom en fyra så han kan få något efterstäva. Men han är en av de bättre mäklare som jag har mött.

Gun-Britt Ö

Både köpt och sålt sommarhus samt värdering av lgh. Lucas har varit en oerhört duktig mäklare mot både köpare och säljare. Han är en lugn och pålitlig mäklare som kan sin uppgift. Han är en ärlig pålitlig person som finns för en i hela processen både som köpare och säljare. Rekommenderar honom varmt för vänner och bekanta

Elisabeth A

Elina har varit mycket tillmötesgående och.positiv. Mycket kunnig och vid kontakt alltid vänlig.och deltagande.

Caroline K

Jag har köpt ett hus. Blev bemött på ett väldigt lugnt och förtroendeingivande sätt. Lucas var proffsig och talade med oss på ett sätt så att vi förstod hur processen skulle gå till. Han svarade alltid snabbt på telefon och mail. Suverän mäklare!

Patrik P

Elina var en väldigt trevlig och professionell mäklare som alltid var tillgänglig och extremt lättsam att ha att göra med som köpare. Om ni väljer Elina så är ni i trygga händer om ni frågar mig. //Patrik Persson

Violeta S

Elina har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Jag skulle vilja varmt rekommendera henne.

Annika H

Elina var lätt att få kontakt med. Öppen och ärlig med vad som skulle göras. Snabb med dokumentation och bankkontakter. Jag är väldigt nöjd och kommer att rekommendera henna som mäklare.

Staffan B

Sålt en sommarstuga på Väddö . Kontaktade Elina som har varit fantastisk från första dagen. Huset är nu sålt och jag kunde inte fått bättre hjälp.

Simon S

Elina sålde min bostadsrätt i Norrtälje och jag har sedan första mötet blivit oerhört väl omhändertagen! Jag har ingen tidigare erfarenhet av lägenhetsförsäljning, så det var väldigt lyckosamt att jag fick en mäklare som tog sig tid att svara på frågor och ge stöd under hela processen. Elina levde upp till alla mina förväntningar och om jag köper en bostad i framtiden kommer jag att vända mig till henne igen! Simon

Helene S

Vi hade ganska liten erfarenhet av mäklare generellt. När vi skulle sälja sommarstugan, tänkte vi från början att vi skulle jämföra tre, fyra mäklare innan vi bestämde oss för en. Så blev det inte alls! När vi träffade Fredrik första gången, kändes det SÅÅ bra, så varför ödsla tid på att jämföra? Det sa helt enkelt KLICK! Och känslan höll i sig hela vägen!! Så påläst, så noggrann, så pålitlig, så lyhörd och dessutom ödmjuk. Det hade inte kunnat bli bättre!! Tack ännu en gång Fredrik!!

Parwiz R

*Har köpt ett bostadsrättlägenhet i Hallstavik *Det var min första träff någonsin med en mäklare och det kan jag säga att har aldrig upplevt samma känslan, Ohh Herregud vilken känsla och vilken service. Bostadsköpet blev ett riktigt riktigt härligt träff med en av de bästa bästisar ELINA ERIKSSON bland alla mäklarna. ELINA var en Glad,Positivt,Härligt,Hjälpsam,Leende,Kunnig,Lugn,Snabb och Smart person. *Jag hade aldrig förväntat mig det här servicen som jag har fått av bästa ELINA. Jag har aldrig trott att Bostadsköpet...

Gamileh N

Jag har sålt min lägenhet . Elina har profetionelt förhållningssätt samt mycket varmt bemötande. Som kund upplevde jag henne som service inriktad, ärlig och alltid tillgänglig , svarar snabb via mail och sns. Hennes arbete har gett mig mycket positiv inställning till mäklarbranschen .

Fred B

Har både sålt bostradsrätt och nu sommarstugan med hjälp av Lucas ! Helt överlägsen😀

David Ö

Elina Eriksson hjälpte mig sälja min lägenhet i centrala Norrtälje. Från första mötet fick jag en känsla av proffesionellt och trevlig bemötande. Elina satte rimliga förväntningar vad gäller pris och marknad. Hon gjorde ett mycket bra jobb!

Krister A

Jag har köpt en bostadsrätt i Norrtälje. Blev bemött väldigt bra. Mäklaren hade bra koll på allt. Kändes seriöst till 100% Jag kan rekommendera mäklaren till andra.

Kenneth E

Väldigt bra upplevelse och bra bemötande.

Anna-Lena B

Väldigt trevlig, hjälpsam, pålitlig och gör allt för att alla ska bli nöjda😀

Tony W

Fantastisk mäklare! Så hjälpsam och alltid tillgänglig

Christoffer T

Har bara bra saker att säga om Fredrik som hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Roslagen till rekordpris! Han är engagerad, supertrevlig och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera Fredrik och Länsförsäkringar. /Christoffer & Andrea

Malin C

Fredrik skötte försäljningen av vårat hus, vi är väldigt nöjda med allt! Alltid tillgänglig, svarar snabbt på mail och telefon. Trevligt och proffsigt bemötande! Kan varmt rekommendera Fredrik!

Johanna S

Vi sålde vårt hus med Fredrik som mäklare. Han är oerhört noggrann, påläst om objektet och en skicklig säljare. Vi är mycket nöjda med Fredriks insats och rekommenderar honom varmt till alla som går i säljetankar! /Robert och Johanna

Anders A

Sålde bostadsrätt och fritidshus via Lucas Eriksson. Han har alltid uppträtt balanserat, vänligt och kunnigt. Ingen mäklarpratkvarn. Även när saker strulat har han varit saklig och korrekt.

Per H

Fredrik Jöngren hjälpte oss med försäljningen av vår fastighet. Fantastiskt bra service och har alltid konkreta svar på frågor och funderingar som hjälpte oss navigera rätt hela vägen till försäljningen var klar. Vi har även fått mycket värdefull hjälp efter försäljningen med att förbereda siffror för deklarationen. Stort tack till Fredrik!