MOHV Norrtälje

MOHV Norrtälje

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till MOHV Norrtälje! Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i...

540 omdömen om MOHV Norrtälje

Sedan starten hos Reco 2018

Caroline S
Solbacka Strand

Matilda är driven, har svar på alla frågor och vi fick sålt inom en rimlig tid

Zahra A
Enviken

Trevlig bemötande! Begränsad tillgänglighet. Ibland otydlig kommunikation.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Den "begränsade tillgängligheten" samt "ibland otydliga kommunikationen" hänger ihop med att jag var upptagen med din man i samma ärende, se nedan lämnat omdöme av just honom om det motsatta - d v s hög tillgänglighet samt tydlighet ;) (Ali Reza P) Allt väl, och önskar er en fortsatt fin sommar!

Bengt L
Solbacka Strand

Bra bemötande och tog snabbt fram underlaget innan kontaktskrivning.

Lena B
Solbacka Strand

Trevligt bemötande. Levde upp till mina förväntningar

Maria C
Norrtälje Hamn

Jag är jättenöjd! Allt har gått smidigt och Matilda är trevlig och förstående.

Pernilla S
Solbacka Strand

Matilda är mycket trevlig, snabb återkoppling och proffsig.

Marianne B
Västanvik

Hon är en toppenmäklare. Engagerad och mycket positiv och personlig. Vår önskad om prisbild uppfylldes med råg. Hittade rätt köpare utan att ha allmän visning. Med andra ord. Alla tre parter, säljare-köpare-mäklare är helt klart nöjda. Hör jag någon som ska sälja så ska jag självklart rekommendera Ann-Sofie.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen. Stort tack för förtroendet!

Maria C
Spraggarboda

Glad och trevlig, snabb och stabil. Bäst!

Ali Reza P
Enviken

Profosonell och trevlig bemötande. Hon är engagerad och serviceinriktad. Vi förväntade rätt utvärdering av huset och en smidig process för försjälning som uppfyllda. Hon är ansvarsfull, hjälpsam och tillgänglig för frågor. Dessutom har hon försökt att marknadföra huset på ett bra sätt.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en spännande resa att få hjälpa er med försäljningen. Stort tack för förtroendet!

Alice Sook Joo A
Ortala

Matilda är otroligt proffsig, genuin och har ett starkt och varmt engagemang! Hela processen var hon supertillgänglig och gjorde noggrann research inför försäljningen av vårt hus. Kommer att rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad.

Anna Harriet Kristina A
Ortala

Upplever Matilda som en mycket duktig, kunnig och professionell mäklare. Bra kommunikation och engagemang och dessutom väldigt trevlig i sitt bemötande. Rekommenderas varmt!

Per S
Köpte sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Enviken

Glad, trevlig och säljande. Hade inga speciella förväntningar men är nöjd.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme!

Sandra P
Ortala

I stort sett helt ok. Lite olyckligt att budgivningen tog en vända till när vi trodde den var avslutad.

Göran P
Ortala

Trevligt och professionellt bemötande.Snabb och tydlig kommunikation.

Henrik K
Solbacka Strand

Proffsig, entusiastisk och jätte trevlig!

Daniel L
Solbacka Strand

Blev bra bemött på visningen av Matilda. Fin lägenhet bra visning . Bra upplevelse av affären av mäklare och säljare. Mäklaren skulle prata med föreningen om parkering till mig. Bra service

John L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje

Som person mkt trevlig och teknikstöd väldigt bra. Mvh John

Martin David H
Norrby

Trevlig, kunnig och effektiv vid försäljningen av bårat sommarhus

Alexander O
Älmsta

Ann-Sofie good is med borst första husköp. Det kändes väldigt tryggt och proffsigt!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa er vid ert bostadsköp, och jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas alldeles utmärkt och få lika många härliga år på fastigheten som säljarna har haft på denna drömfastighet.

Christina V
Petersberg

Snacka om rätt person på rätt plats. Proffsig, inkännande, otroligt engagerad och med hög energi sålde Ann-Sofie vår lägenheten. Kan det varmaste rekommendera Mohv och Ann-Sofie Demander. Vi är så glada och nöjda ❤️

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen. Stort tack för förtroendet!

Emmy Sofia B
Petersberg

Ann-Sofie (Fia) har bemött mig med sådan värme, medmänsklighet och skicklighet. I en, för mig, svår tid har hon varit oerhört lyhörd, effektiv och proffsig. Hon har stöttat, varit tydlig och samtidigt flexibel. Hon har fått mig att känna mig trygg, stark och sedd. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig i ditt bostadsköp, och jag är helt övertygad om att du och dina små mirakel kommer att trivas alldeles utmärkt i er nya bostad.

Malin N
Norrby

Megaproffs. Och supertrevlig.

Åsa N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje

An-Sofie är engagerad och ambitiös och en mycket kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera henne.

Ann-Charlotte M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje

Man känner att Ann-sofie är mån om en och att hon är ärlig och transparent. Mycket fötroendeingivande som person - och snabb! Kommer minnas affären med glädje tack vare henne.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig i ditt bostadsköp, och jag är helt övertygad om att du kommer att trivas helt utmärkt i din nya bostad.

Christoffer W
Fågelsången

Jag köpte ett hus där Ann-Sofie var mäklare och hon var väldigt förtroendeingivande och familjär i sin approach. Jättetrevlig, påläst och engagerad samtidigt som hon visade ett stort intresse för båda parter i affären. Jag kände mig mycket trygg med henne i en sådan stor affär som det innebar för oss att köpa hus. Kan varmt rekommendera!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa er vid ert bostadsköp, och jag är övertygad om att ni kommer att trivas alldeles utmärkt bra i er nya bostad.

Per Gunnar Ivar E
Fågelsången

Mycket duktig mäklare kan varmt rekommenderas till andra köpare och säljare!

Mirta Q
Norrtälje Hamn

Trevlig och professionell bemötande.

Anna-karin E
Fågelsången

Mycket proffsig och tillmötesgående,, ärlig och kunnig. Snabb på att återkoppla. Rekommenderar henne varmt.

Kristine E
Norrtälje Hamn

Trevligt och professionellt bemötande!

Magnus E
Norrtälje Hamn

Att köpa eller sälja sin bostad är ett stort beslut i livet. När man har en mäklare som Mathilda vid sin sida känner man sig trygg och säker på att allt går rätt till. Hon har alltid en positiv inställning till alla parter som smittar av sig. Funderar ni på mäklare, välj Mohv.

Britt-Marie R
Norrtälje Hamn

positiv!! Visade att hon tyckte om vår lgh och det smittade av sig i bilderna, engagemanget och lite jäklar anamma!

Tiina K
Väster Knutby

Ann- Sofie är som klippt och skuren för detta, man märker att hon tycker om sitt jobb. Hon lyssnar in köparens tankar och behov och kommer med tips och råd. Tar snabbt reda på någon detaljfråga som hon inte har svar på direkt. Snabb på att återkoppla, både via samtal och sms, och alltid med positiv energi.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas alldeles ypperligt i ert nya boende.

Gerd N
Väster Knutby

Kan varmt rekommendera Ann-Sofie som mäklare ! Kunnig, professionell med ett varmt hjärta .Stort tack för en lyckad försäljning av lägenheten .

Pia H
Grossgärdet

Glad, kunnig och driven. Rekommenderas.

Bo N
Väster Knutby

Vid min första kontakt med Ann-Sofie möttes jag av en sprudlande glad röst som jag direkt fastnade för. Jag kände direkt att hon skulle få till en optimal affär, vilket hon också lyckades med. Ann-Sofie är en mycket engagerad och effektiv mäklare som drev försäljningen framåt med mycket bra resultat.

Patrik V
Solbacka Strand

Ett superproffs som levde upp tilla våra förväntningar!

Eva-lis W
Solbacka Strand

Matilda är toppen. Snabb, professionell och trevlig. Vi har bara bra erfarenheter av henne. Har både köpt och sålt via Matilda och det har fungerat perfekt och snabbt.

Martin F
Hummelbro

Väldigt duktig och trevlig! Rekommenderas starkt!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Jag är övertygad om att du kommer att trivas alldeles ypperligt i ditt nya boende.

Eva Gunilla J
Hummelbro

Jag har blivit väl bemött av Ann-Sofie. Förväntningarna från min sida var att få en köpare som tar väl hand om huset. Samarbetet med Ann-Sofie har varit väldigt bra. Hon är proffsig och har informerat mig hela tiden om hur långt vi har kommit i processen. Kan varmt rekommendera Ann-Sofie Demander som mäklare.

Eva P
Centrala Norrtälje

Hon är en seriös mäklare. Väl insatt i de frågor jag som köpare behöver veta. Hon svarar snabbt på sms-frågorna och är dessutom glad och trevlig. Hon är personlig och kunnig. Jag är mycket nöjd och vänder mig gärna till A-S vid nästa försäljning. Med vänlig hälsning, Eva och Herbert Pfister

Ann S
Centrala Norrtälje

Jag rekommenderar Ann-Sofie på det varmaste! Hon har vari lätt att ha kontakt med genom sitt både effektiva och vänliga sätt. Jag är jättenöjd med försäljningen av min lägenhet!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Ann för ett jättefint omdöme! Och vi ses snart igen :)

Mona C
Centrala Norrtälje

Jag upplever Ann-Sofie som en effektiv och serviceinriktad mäklare! Snabb och målmedvetet men också som en varm person! Rekommenderar henne varmt till din husförsäljning eller husköp!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Mona för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att du kommer att trivas jättebra! Och vi ses snart igen :)

Harriet May D
Solbacka Strand

Ann-Sofie var väldigt positiv som person att få vårt hus sålt. Hon gjorde sitt bästa och i dessa tider har det varit svårt under lågkonjuktur. Vi är nöjda med försäljningen .

Kari Pekka S
Solbacka Strand

Mycket trevlig och duktig mäklare vi blev jätte nöjda.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Kari för ett fint omdöme! Vi ses snart igen :)

Carina H
Centrala Norrtälje

Trevlig, glad, inlyssnande. Bra bemötande den bästa mäklaren

Hans Ebbe N
Sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
Bergshamra/Enviken

Matilda var/är mycket förtroendeingivande och proffsig under hela försäljningsprocessen. Vi är supernöjda från början till slut. Rekommenderar starkt Matilda och MOHV som mäklare !!

Caroline L
Solbacka

Matilda är en varm och utåtriktad person som mötet dig med ett leende. Hon kan konsten att vara personlig och proffesionell på samma gång. Dessutom har en fingertoppskänsla för sina kunder och för vår del innebar det att hon trollade fram små leksaker till våra barn (i förskoleåldern) på visningen vilket underlättade mycket. Hon är helt enkelt toppen och vi har både köpt och sålt genom henne.

Gerd A
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
Bergshamra/Enviken

Matilda är mycket trevlig och mycket kunnig. och kan ge svar på alla våra frågor. Vi känner oss väldigt trygga som köpare som hade turen att ha bästa mäklaren Matilda 🙏

Bo N
Solbacka Strand

Vi vill varmt rekommendera Ann-Sofie som mäklare. Redan första kontakten med henne ingav stort förtroende. Hon är drivande och tillvaratar våra intressen så att vi genom hela processen kände stort förtroende för hennes arbete. Våra förväntningar om en snabb och friktionsfri process infriades till fullo. Gerd och Bosse

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Gerd & Bosse för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att trivas jättebra! Och vi ses snart igen :)

Danny G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Norrtälje Hamn

Proffsig, tillmötesgående, trevlig. Tar alltid reda på fakta innan hon lämnar svar på våra frågor. Hjälper alltid till när vi frågar eller undrar. Danny