MOHV Norrtälje

MOHV Norrtälje

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Norrtälje!

Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i Gransäter, Grind, Öster Knutby, Vigelsjö, Storsten, Vingelbacke med mera. Låt någon av våra drivna mäklare guida dig genom bostadsdjungeln så att du hittar rätt.

Nöjda kunder är det viktigaste vi har. Därför är vi stolta över att kunna presentera att 95% av våra kunder är villiga att rekommendera oss. Vi anpassar oss ständigt efter marknadens behov och är du intresserad av att värdera din bostad är du välkommen att göra det här. Välkommen till MOHV Norrtälje. Du hittar oss på Stora Brogatan 8.

Läs vad 222 kunder tycker om MOHV Norrtälje 2

• Eva H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Bryggårdsgärdet
    2021-06-22
    Matilda Tengheden, hos Mohv i Norrtälje, är den bästa av mäklare! Därför anlitade jag henne för försäljning en andra gång. Hon besitter en unik kombination av värme och proffighet samt genomför försäljning ytterst smidigt. Med Matilda Tengheden som mäklare är man mycket trygg! Därför ger jag henne de bästa rekommendationer!
  • Eva H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Bryggårdsgärdet
    2021-06-22
    Åsa Hallberg, hos Mohv Norrtälje, har på alla sätt underlättat köpet av min bostadsrätt genom sin stora proffsighet och omtanke gentenot mig som köpare. Därför ger jag henne de bästa rekommendationer!
    2021-06-14
    Glad, trevlig och positiv mäklare som sålde vårt hus snabbt och smidigt och med mycket gott resultat!
    • Lohärad
    2021-06-11
    Hon är professionell och engagerad i just vår försäljning vilket uppskattas otroligt mycket.
    I en sån här affär är det viktigt för oss att känna förtroende för mäklaren vilket vi verkligen gör för Matilda.
    Vi skulle anlita henne igen om vi säljer något mer och starkt rekommendera henne.
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-05-31
    Köpte Bohlinsväg 5 i Norrtälje
    Finns inget att anmärka på , super proffsigt skött och väl bemött.
    Vi är glada att just Åsa även ska sälja vår bostad.
    Vilket fint hus ni snart får flytta in i. Ska bli så roligt att få hjälpa er med er försäljning, stort tack för fortsatt förtroende. Åsa Hallberg
    • Hysingsvik
    2021-05-25
    Matilda har skött försäljningen av vår villa på ett jättebra sätt. Hon är lätt att ha o göra med. Hon har varit tydlig , gett bra råd och samtidigt låtit oss bestämma hur vi har velat ha det. Vi kände oss säkra på att hon skulle göra sitt bästa och få huset sålt till rätt pris. Kan varmt rekommendera henne då hon förmodligen är roslagens bästa mäklare!
  • köpte sin stuga med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    • Vettershaga
    2021-05-16
    Bra bemötande, lite oklarheter vid kontraktsskrivningen om tillträdesdagen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Domherren
    2021-05-15
    Mycket kunnig och hjälpsam. Lättillgänglig, snabb återkoppling och väldigt trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Vreta
    2021-05-12
    Köpte ett hus genom Matilda som gjorde mycket gott intryck. Trevlig och framåt på visningen och noggrann i samband med avtalstecknandet. Hade absolut varit intresserad av att anlita henne om jag själv behövde sälja mitt hus.
  • Niclas T
    köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Kaggeboda
    2021-05-11
    Har som spekulant köpt en fastighet av Åsa Hallberg, vilket har fungerat väldigt bra.
    Åsa's föredömliga bemötande till mig som initialt spekulant var hedrande bra och uppvisade inte bara ett väldigt trevligt bemötande, utan också god handlingskraft för mina ställda frågor om fastigheten.
    Då fastighetsaffärer är de största vi som normalmedborgare gör, är det utifrån mitt perspektiv, viktigt att man som spekulant får snabba och sakliga svar på ställda frågor, vilket Åsa mycket föredömligt levde upp till. Mitt intryck och erfarenhet av den kontakt och hjälp jag fick av Åsa Hallberg gör att jag varmt lovordar och rekommenderar henne som kvalificerad fastighetsmäklare.
    Wow vad jag blir glad när jag läser vad du skriver om din upplevelse av ditt köp av fastighet via mig. Det är ju precis den tryggheten som jag vill att man ska känna då man står inför ett bostadsköp. Vilket toppbetyg😀, tusen tack Niclas!!! Åsa Hallberg
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-05-07
    Our experience with Åsa is great, we received the answers we were looking for and she provided great support in all the aftermath!
    • Kvisthamra
    2021-05-05
    Matilda är lyhörd snabb med gott omdöme Jag som säljare kände mig trygg.
    • Kvisthamra
    2021-05-04
    Hej
    Min hustru har redan gett betyg till detta och jag instämmer med henne. Hon heter Gunn Thysell
    Håkan Thysell
    • Bolkadalen
    2021-05-03
    Hon hjälpte oss med båda husköp samt försäljning av hus.
    Bemötandet var klockrent, hur bra som helst var hon.
    2021-04-16
    Hittade min Lägenhet och Detta med hjälp av I mitt Tycke Norrtälje,s Bästa mäklare.Kommer alltid att rekommendera Linus Som jag upplevde Rätt person på rätt plats och med ett bemötande o hjärta på rätt ställe Hans måtto Det löser vi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    • Gransäter
    2021-04-15
    Jag var väldigt nervös inför försäljningen av min första bostad. Men Linus visade sig vara helt rätt mäklare för mig. Allt flöt på extremt smidigt och gick väldigt fort enligt mitt önskemål. Slutpriset vi landade på blev jag mer än nöjd med. Linus överträffade alla mina förväntningar, jag rekommenderar alla att anlita Linus till sin bostadsfösäljning
    • Gransäter
    2021-04-14
    Köpt lägenhet. Mäklaren mycket tillmötesgående. Kunnig. Trevlig. Var noga med att hålla oss informerade. Vi är mycket nöjda.
    2021-04-14
    Matilda var mycket trevlig och proffsig.Lätt att komma i kontakt med, när vi skulle betala handpenningen, på vår nya lägenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Bolkadalen
    2021-04-14
    Vi har köpt ett kedjehus via MOHV. Mycket snabb och smidig affär. Matilda upplevde vi som ytterst tillmötesgående, trevlig och professionell. Kan starkt rekommendera Matilda och MOHV till andra som är i behov av mäklare.
  • Slim L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    • Grossgärdet
    2021-04-09
    Pålitlig, trevlig och flexibel
  • skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2021-04-03
    Suverän kundservice, personlig arrangemang samt super professionella.
    • Grossgärdet
    2021-04-01
    Sålt en bostad. Hon är proffsig och sakkunnig. Hon överträffade mina förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-31
    Mycket bra bemötande, förmåga att känna av och lyssna! Oerhört nöjd med Linus insats att sälja mitt hus
  • JIMMY Å
    skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-28
    Vi är väldigt glada över att vi valde Linus som mäklare och rekommenderar både mäklare och firman Mohv.se.
    Vi valde att samarbeta tillsammans med Linus pga. den ödmjukhet och det driv som finns hos honom samt att han känns som en genuin och ärlig mäklare.

Ett stort plus var också att vi alltid kunde höra av oss med de frågor vi hade, dag som kväll - fick vi inget svar tog det inte lång tid innan vi blev uppringda.
    2021-03-28
    Vid mitt köp av lägenhet har jag upplevt Matilda som både trevlig, kunnig och att hon skött hanteringen säljare/köpare mycket proffsigt.
    Kan definitivt rekommendera henne.

Nöjd Kund
  • Maria Christine J
    sålde sitt hus med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-23
    Proffsig och ödmjuk mäklare som ger det lilla extra. Rekommenderas varmt.
    • Herräng
    2021-03-22
    Köpte fritidshus. Linus var tillgänglig, ringde alltid tillbaka, hade ett mycket gott bemötande, kunde kanske inte svara på alla detaljfrågor, men försökte ta reda på svaren och återkom. Vi kom ihop oss under budgivningen, då jag tyckte att Linus trissade upp priset, men det var ett missförstånd (från min sida). Jag var upprörd vid tillfället ifråga, men Linus behöll fattningen och sitt goda bemötande. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd Med Linus Thor som mäklare.
  • Christer E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-22
    Skötte sitt jobb som mäklare ska, trevlig och tillgänglig för frågor under "resans# gång.
    Köp av bostadsrätt i Älmsta, Linus kan ju inte rå för att ett element rasade dagen innan tillträde. Hela väggen murades om.
    • Vigelsjö
    2021-03-21
    Köpt en lgh i Norrtälje. Mäklaren bemötte mig med ett bra kunnande och intresse för mig. Tillmötesgående för oss och mig som inte kunde vara med på första visningen, inga problem att få till en ny visning.
    Kan varmt rekommendera henne.
    2021-03-14
    Sålt en villa med hjälp av Åsa Hallberg på MOHV. En affär som gick smidigt tack vare hennes positiva och initiativrika sätt. Det tog endast en månad från första kontakten till nya ägaren flyttat in.
    Förväntade mig en drivande o kompetent mäklare, vilket Åsa levde upp till. Dessutom blev försäljningspriset bra!
    Rekommenderar varmt Åsa!
    Tack tack, så roligt att få hjälpa er. Åsa Hallberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-11
    Köpt en bostadsrätt.
    Gav bra intryck så Matilda fick uppdraget att sälja min bostadsrätt.
    Lugn och återhållsam.
    Kunde möta kunden på rätt nivå.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-09
    Trevlig och professionellt bemötande.
    Tack för att du nappade på upplägget och att jag fick chansen att förmedla din fina bostad. Åsa Hallberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-03-04
    Serviceinriktad och mycket kompetent fastighetsmäklare.
    Tusen tack Dan för fina ord. Ni kommer trivas perferkt i huset. Annars vet du vart du vänder dig :) Åsa Hallberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-02-17
    Köpt Stockholmsvägen 25c i Norrtälje.

Trevlig mäklare snabba återkopplingar via mejl och telefon.

Har sålt och köpt hus och lägenheter tidigare och har träffat olika mäklare, har en favorit mäklare sen tidigare när vi sålde pappas lägenhet i Vallentuna som är nr 1 så ÅSA blir nr 2.
    Så nu har jag två mäklare jag kommer kontakta om jag flyttar igen.
    Susanne Eriksson
    Hej Tror jag är gladaste 2:an! Tack för att jag får så fint omdöme. Åsa Hallberg
    2021-02-14
    Åsa hjälpte oss sälja vårt hus i Solbacka. Vi valde Åsa som mäklare via mäklarofferter och hon levde upp till våra förväntnigar. Hon är glad, energisk, ser potential och vi hade samma prisbild när det gällde huset. Dessutom var hon bland de billigaste mäklarna när det gäller provisionen. Vi fick huset sålt snabbt och ångrar inte vårt val av mäklaren.
    Tack, det har varit en ära att få hjälpa er med ert hus. Åsa Hallberg
  • Hevi A
    sålde sitt hus med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    • Hallstavik
    2021-02-14
    När jag bestämde mig för att sälja mitt hus, letade jag bland all mäklarbyråar och mäklare i området!
    Jag valde Linus Thor till slut, och det visade sig sen att jag hade gjort ett fantastiskt bra val!
    Vi bemöttes av en erfaren, professionell , trygg och dessutom lugn och trevlig mäklare.
    Vi är super nöjda med Linus insats, allt har gått oerhört smidigt till.
    Jag rekommenderar Lins helhjärtat ❤️
    • Hallstavik
    2021-02-12
    Mycket bra person / trovärdig
    • Färsna
    2021-02-10
    Vi köpte en villa som förmedlades av Linus. Han är trevlig och tillmötesgående!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    • Färsna
    2021-02-09
    Linus hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Då vi i samma veva skulle skriva papper på ett hus med en klausul om att vi måste sälja lägenheten inom 6 veckor så hade vi lite bråttom. Linus var snabb med en offert och kunde få ut en fotograf snabbt, svarade snabbt på mina frågor och var lätt att få tag på under hela processen. Vår lägenhet var såld på 2,5 vecka från att vi skrivit papper på huset vi köpt.
    Vi var jättenöjda med all hjälp från Linus och framförallt att han fixade med allt så fort med tanke på vår situation. Jag skulle absolut kunna tänka mig att anlita honom i framtiden!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Vigelsjö
    2021-02-09
    Har köpt en bostad av Matilda där hon var extremt proffessionell och flexibel. Hon informerade oss om saker vi behövde veta men inte visste att vi skulle fråga om. Hon var med hela vägen och väldigt tillgänglig för frågor. Fem toasters av fem möjliga!

Vi ska nu även sälja med Matilda.
  • sålde sin stuga med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    • Skebobruk
    2021-02-08
    Trevlig och personligt engagerad mäklare med stor kunskap om marknaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    2021-02-08
    SÅLT BOSTAD
    MKT PROFFSIG OCH TILLGÄNGLIG
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    2021-02-07
    Engagerad och trevlig! Håller god kontakt och är lätt att få tag på.
  • köpte sin stuga med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Klockarängen
    2021-02-06
    Köpte ett fritidshus. Mirah var trevlig, tillmötesgående, informativ och kunnig. Påläst om huset och gällande lagar. Tillgänglig för kontakt och snabb att svara på frågor. Hanterade förhandling med säljarna exemplariskt och kunde ordna med en snabb affär helt i enlighet med vad vi bett om.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    2021-02-05
    Mirah gjorde ett jättebra jobb med att sälja min bostadsrätt. En engagerad mäklare som är lätt att få tag på och höll mig uppdaterad under hela försäljningen! Jag är väldigt nöjd!
  • sålde sin stuga med hjälp av Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    2021-02-04
    Mycket trevlig, kunnig och professionell i alla steg.
    Man kände sig omhändertagen och fick det lilla extra, kändes nästan som om det var vi som sålde fast det var vi som köpte.
    En mycket trevlig gest var att Linus ringde några dagar efter inflytt och frågade om allt gått bra.
    Kan å det varmaste rekommendera Linus som mäklare!
  • sålde sin stuga med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Klockarängen
    2021-02-04
    Mirah hjälpte oss att sälja vårt fritidshus.

E mycket nöjda och upplever att hon alltid var snabb med att förmedla och förklara försäljningen olika skeenden. Man fick snabbt och smidigt kontakt så fort man hade frågor.

Hela försäljningen gick otroligt snabbt och smidigt, samt att jag upplever att värderingen var rimlig.

Mirah är även väldigt trevlig och proffisionell.
    Skulle absolut anlita henne igen
    • Herräng
    2021-02-03
    Husförsäljningen har gått jätte smidigt. Enkel att ha och göra med och bolla idéer och frågor med
    Tack, ni gjorde ett superbt jobb själva som ledde till en lyckad affär. Teamwork. Åsa Hallberg
    • Grind
    2021-02-02
    Vi är inte nöjda för att han gav oss huset meadans det hade många problem med grejer i huset och många saker som var sönder väggarna var förstörd, det var väldigt smutsigt, skåp dörana var sönder och progektorna funkade inte.