MOHV Norrtälje

En del av MOHVwww.mohv.se

Stora Brogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till MOHV Norrtälje!

Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i Gransäter, Grind, Öster Knutby, Vigelsjö, Storsten, Vingelbacke med mera. Låt någon av våra drivna mäklare guida dig genom bostadsdjungeln så att du hittar rätt.

Nöjda kunder är det viktigaste vi har. Därför är vi stolta över att kunna presentera att 95% av våra kunder är villiga att rekommendera oss. Vi anpassar oss ständigt efter marknadens behov och är du intresserad av att värdera din bostad är du välkommen att göra det här. Välkommen till MOHV Norrtälje. Du hittar oss på Stora Brogatan 8.

Läs vad 122 kunder tycker om MOHV Norrtälje

• Amy Elisabeth F

2020-08-03

Amy Elisabeth F skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag har köpt en lägenhet i Norrtälje. Hon kontaktade mig otroligt snabbt efter det att jag gjort en intresseanmälan på lägenheten via hemnet onsdag den 29 juli ungefär kl.19.00. Jag fick svar på sms av henne redan vid 22-tiden på kvällen och vi bokade in ett möte på torsdagen, alltså redan dagen efter. 3 timmar senare var köpet genomfört och jag fick då även träffa säljaren.
    Har tidigare haft mycket dåliga erfarenheter av andra mäklare (dock i annan kommun) men Matilda ger jag det allra högsta betyget som finns! Snabb, engagerad och ett mycket fint bemötande
    Hälsningar Elisabeth, en mycket nöjd lägenhetsinnehavare i Nortälje Läs mer
  • 2020-07-30

Erika C skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa hanterar din försäljning eller ditt köp genuint och professionellt.
    Trevlig och okomplicerad affär. Läs mer
    2020-08-03 Åsa H svarar Erika C
    Tack Erika för att jag fick vara med på din resa. Ditt hem var en ynnest att få visa upp och jag hoppas att jag får använda dig som referens om det behövs.
  • 2020-07-29

GO Cruising skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    sålde en lägenhet och fick mycket bra bemötande. Man kände att mäklaren hade bra kunskap både om området och prissättning Läs mer
  • 2020-07-18

Natalia K skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Sålde en bostadsrätt i Färsna.
    Åsa är driven, lyhörd och väldigt engagerad i sitt jobb. Vi är supernöjda och rekommenderar Åsa varmt till alla som letar efter en duktig mäklare.

Säljare på Färsnagatan 16 D Läs mer
  • 2020-07-16

Caroline C skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Helt fantastisk och genombra mäklare! Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Caroline C
    Tusen tack! Vi ses snart igen :-)
  • 2020-07-13

Evelina Maria C skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte hus via Matilda på MOHV och vi är jättenöjda med allt! Matilda är professionell i sitt bemötande, flexibel och lätt att ha att göra med, dessutom supertrevlig med positiv energi!
    Kan varmt rekommendera Matilda till alla som går i köp-och säljtankar! Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Evelina Maria C
    Tack snälla! Och detsamma :-) Vi ses i veckan!
  • 2020-07-01

Stefan T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Har precis köpt ett landställe genom Mathilda.
    Trevlig, tillmötesgående och bra service. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Stefan T
    Tack Stefan! Hoppas att ni trivs bra i ert fina hus :-)
  • 2020-07-01

Daniel H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda är fantastisk!
    Trots att vår lägenhet är väldigt speciell och kräver sin köpare ger hon aldrig upp.
    Kan verkligen rekommendera Matilda Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Daniel H
    Tack snälla Daniel och Emmy och tack för ert aldrig sinande tålamod! Så kul att er fantastiska lägenhet fått så bra köpare :-)
  • 2020-06-30

Lena Maria V skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Hej! Vi har köpt en bostadsrätt . Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt av Matilda. Vi är mycket nöjda och glada över samarbetet med Matilda. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Lena Maria V
    Tack snälla Lena! Ska bli så spännande att förmedla ert hus snart :-) Grattis igen till en fantastisk ny bostad!

Joachim J skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt en lägenhet utav Matilda. Hon har trevligt bemötande, är glad och väldigt hjälpsam, vilket betyder oerhört mycket för mig som inte kan alla regler kring köp av lägenhet/lånelöfte osv. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Joachim J
    Tusen tack! Önskar dig en härlig sommar!

CHRISTINE G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte vår villa genom Matilda. Det var tryggt för oss med Matilda som mäklare och som förstagångsvillaköpare kan det vara nervöst och osäkert, men Matilda hjälpte oss med allt. Hon svarade mycket professionellt på alla frågor, stora som små, var mycket glad och trevlig och vi kunde inte ha känt oss tryggare. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar CHRISTINE G
    Tack snälla! Ha en fin sommar så ses vi snart :-)

Susanne H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt. Ambisös & driven mäklare. Gav ett väldigt seriöst & förtroendeingivande intryck, både vid första telefonkontakten samt vid första mötet. Kan varmt rekommendera Matilda. Hade tur att det blev en snabb affär. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Susanne H
    Tusen tack Susanne! Good things happens to good people! Ha det gott nu :-)
  • 2020-06-28

Chinedu I skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    I got all the assistance I needed from Åsa

She followed up with my application and bidding, she helped to talk with my bank and also ensured that everything went fine

I am glad and happy working with her on this Läs mer
  • 2020-06-26

Elisabeth F skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Köpte nyligen en lägenhet. Det gick smidigt och snabbt. En trygg och lugn mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • 2020-06-08

Bengt Peter Daniel L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda är lyhörd och har starkt driv och nyfikenhet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-06-07

Stefan E skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag och min tjej tittade på en villa vi var intresserade av och fick en jättebra känsla med Matilda. Mycket trevligt och vänligt bemötande. Svarade upp på alla möjliga och omöjliga frågor och hade hon inte svaret så tog hon reda på det.
    Vår köpupplevelse blev kanon och mycket tack vare Matildas trevliga och professionella sätt. Läs mer
  • 2020-06-07

Galina S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi är på väg att kopa hus i Hallstavik och sälja en lägenget.
    Vi blev väldigt bra bemött av Åsa. Hon är lätt att kommunesera med! Åsa levde bra upp till våra förväntningar.
    Vi tror att våran uppgörelse kommer att bli bra pga att Åsa jobbar med oss.

Mvh Galina o Pentti Läs mer
    2020-06-08 Åsa H svarar Galina S
    Tack för fin feedback.
    Nu ska vi göra det bästa för att sälja din bostad :)
  • 2020-05-29

Björn S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vår bostad blev såld.
    Dock till ett mycket lågt pris.
    Corona, mm hade nog stor betydelse.
    Men hon gjorde ett bra jobb fick folk till visningar.
    Dock lysande hon väldigt mycket på spekulanter som hade åsikter om olika saker i vårt hus. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Björn S
    Tack Björn för feedback, det är alltid så att det är bra att lyssna in spekulanterna även om säljaren alltid inte håller med.
    Nu hoppas vi att tillträdet blir bra och att ni kommer trivas i ert nya hem.
  • 2020-05-22

Stefan David W skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Fritidshus m permanentstandard.
    1. Bra första intryck. Trygg, inkännande, positiv, ärlig och professionell.
    Tydlig i sitt erbjudande och även bestämd i husets värde.Det kändes som att hon var både på säljarens och köparens sida, vilket måste vara det optimala.

Processen drog ut på tiden p g a mig och p g a Corona.
    Åsa var cool och lät saker ha sin gång.
    Vi kan varmt rekommendera Åsa.

/stefan o annneli Läs mer
    2020-05-30 Åsa H svarar Stefan David W
    Tack för fina och värmande ord från er.
    Tillsammans med er fenomenale granne så blev Solrundan en solskenshistoria ☀️😄
  • 2020-05-18

Anna A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Mycket bra och professionellt bemötande mot oss som köpare. Läs mer
  • 2020-05-18

Rolf Tommy S skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte en lägenhet av Matilda och hon var väldigt professionell, mycket trevlig och ett bra bemötande Matilda var lätt att ha att göra med och låg alltid ett steg före både i handling och för eventuella frågor. Vi är jättenöjda med Matilda och kan varmt rekommendera henne samt MOHV. Läs mer
  • 2020-05-14

Wafa S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Snabb återkoppling och superbra bemötande! Proffsig. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Wafa S
    Wafa, så roligt att det blir ni som får ta hand om detta underbara ställe på Vätö.
    Vi ses snart på tillträdet :)
  • 2020-05-10

Maria B skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa Hallberg sålde vårt fritidshus på Vätö och det gjorde hon med bravur. Hon är mycket engagerad och hela tiden ser hon lösningar och har mycket bra idéer på hur allt ska göras. Hon är positiv och empatisk och lyssnar verkligen på sin kund. Vi är super nöjda med Åsa och kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Maria B
    Tack Maria och Jonas för att jag fick hjälpa er. Ta hand om er och jag önskar er en fin sommar
  • 2020-04-20

Eric H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Mycket trevlig, snäll och hjälpsam! Jag och min flickvän kände att vi blev bemötta på bästa sätt! Även väldigt kunnig när det handlar om allt ifrån bostadsrätten till bankfrågor. Läs mer
  • 2020-04-17

Inger Linda L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi har fått den bästa servicen vid både köp och försäljning!
    Matilda har guidat oss igenom alla processer på allra högsta nivå! Läs mer
  • 2020-04-15

Gunn T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Sålt Brf lgh, alert, bra bemötande o snabb affär. Läs mer
  • Kerstin G

2020-04-15

Kerstin G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag har köpt en lägenhet,jag blev mycket bra bemött,jag tyckte att Matilda visade upp lägenheten som jag förväntade mej så jag är nöjd Läs mer
  • 2020-04-13

Lisa Caroline N skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa har sålt ett hus till oss och har under hela vägen varit tydlig, hjälpsam och bemött alla våra frågor snabbt och med respekt både för oss och säljaren. Hon ordnade enskild visning på obekväm tid för oss under covid-19, ställde upp på att vara med under överlåtelsebesiktning och tog oss utan stress igenom kontraktskrivningen. Bra service! Läs mer
    2020-04-22 Åsa H svarar Lisa Caroline N
    Tack Lisa. Roligt att höra att ni är nöjda.
  • 2020-04-06

Stefan L skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Sålt en totalrenoverad enplansvilla.
    Åsa har varit super trevlig och hjälpsam under hela försäljningen.
    Hon kunde se värdet i våran bostad, inte bare beräknat på vart den ligger och hur stor den är men hela huset, området och kvaliteten. Läs mer
    2020-04-06 Åsa H svarar Stefan L
    Tack Stefan
    Ni har även varit mycket behjälpliga i både kommunikation och i hur ni är som personer. Vilken positiv energi ni bidragit med då vi började visningarna precis då Corona tog tag i i oss.
    Stort lycka till nu med allt, men först ses vi på tillträdet.
  • Lars L

2020-03-30

Lars L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi har köpt en bostad med Matilda och har fullt förtroende för henne så hon ska även få sälja vår bostad.
    Mycket nöjda Läs mer
  • 2020-03-29

Cecilia Elisabet L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi hr sålt en villa i Norrtälje. Läs mer
  • 2020-03-23

Terese H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Supertrevlig , anpassningsbar och lättsam! Anträffbar både kvällar och helger. Dem förväntningar vi har på en mäklare uppfyllde hon! Läs mer
  • 2020-03-20

Therese M skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Att välja Mohv vid försäljningen av vår fastighet var en självklarhet, ett företag som erbjuder en komplett mäklartjänst på ett snyggt och proffsigt sätt. Matilda Tengheden är en fantastiskt duktig mäklare som har ett driv och engagemang som är otroligt viktigt när man lägger försäljningen av sitt hus i någons händer. Att hon dessutom är väldigt kunnig, har erfarenhet och var lyhörd för våra önskemål och förutsättningar gjorde valet enkelt. Hon har genomfört varje detalj i försäljningen med fingertoppskänsla och nått ett strålande resultat. Ett stort varmt tack till alla på Mohv i Norrtälje för att ni tar hand om era kunder så väl och speciellt till Matilda som hela tiden gjort det där lilla extra vilket gör att vi kommer att rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad. Tack! Läs mer
  • 2020-03-12

Johanna G skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Sålde min 1a vilket gick mycket fortare och smidigare än vad jag trodde. Linus var bra på att återkoppla och gjorde ett väldigt bra jobb med försäljning. Kom med bra råd och tips 👌 Läs mer
  • Peter A

2020-03-07

Peter A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Suveränt duktig!, väldigt trevlig och bra person!

Köpte lägenhet av henne, hon får givetvis uppdraget att sälja mitt nuvarande boende!

Mina allra bästa rekommendationer!

Peter Angnér Läs mer
  • 2020-03-07

Anette A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Servicemainded
    Glad och trevlig Läs mer
  • 2020-03-01

Ulla S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi har sålt vårt sommarställe genom MHOV Norrtälje. Vår pärla ligger på Vätö i Roslagen. Vi följde utbudet på nätet och konstaterade att Åsa Hallberg var en effektiv mäklare hon förmedlade snabbt sina uppdrag varför vi valde att kontakta ÅSA. Åsa visade stort engagemang och vi upplevde att hon var mycket professionell i sin bedömning av fastigheten . Vi har ett stort förtroende för Åsa och tycker att hon är en ärlig klok och erfaren mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
    2020-04-06 Åsa H svarar Ulla S
    Det har varit en fröjd att få följa er under denna försäljningsperiod. Det var ju även kul att få träffas under mer snörika förhållanden för kontraktskrivning :). Tack även för den fina presenten.
    Så tacksam för fina ord.
  • 2020-03-01

Bengt Göran E skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi har sålt en fritidsfastighet på Vätö , Norrtälje kommun.Vi anlitade Åsa Hallberg för att vi har fått uppfattningen att hon var duktig mäklare. Vi har genom att följa husmarknaden runt Norrtålje Insett att Åsa snabbt sålde sina projekt.Åsa har visat sig vara så kunnig och skicklig som vi förväntade oss och sålde vår fastighet till önskat pris och på relativt kort tid i dagens marknadsläge. Läs mer
    2020-04-06 Åsa H svarar Bengt Göran E
    Tusen tack BG. Ser fram emot att träffa er på tillträdet
  • 2020-02-24

Carl Martin N skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Sålt hus.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Det enda jag kunde önska mer av var lite mer kommunikation och återkoppling under processen. Men är väldigt nöjd med mäklarens insats! Läs mer
    2020-03-07 Matilda T svarar Carl Martin N
    Tack snälla! Det ska jag absolut bli bättre på :-)

Christer K skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Lägenhet brf
    Trevligt sätt
    Engagerade sig för att lösa tankar runt köp Läs mer

Fredrik E skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Hanteringen av försäljningen av min bostadsrätt var snabb, tydlig och bra genomförd. Läs mer

Patric G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Supertrevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera Matilda Tengheden på MOHV i Norrtälje Läs mer
  • 2020-02-14

Lars Tomas J skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    sålt en villa under en relativ svår period.
    Matilda har hela tiden varit lösningsfokuserad och haft fokus på säljarnas bästa. Läs mer

Sam I skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Köpte min första lägenhet av Linus och han har vari fantastisk. Har förklarat allt så man har fattat och varit hjälpsam Läs mer

Kim H skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    En väldigt trevlig kille som gör ett jobb i världsklass. Vi fick bra återkoppling, tydlig information, trevligt bemötande och slutpriset blev vad vi hade förväntat oss. Värt varenda krona. Kan det bli bättre? Läs mer

Ingegerd H skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Trevlig och tillmötesgående.

Lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2020-02-09

Charlotta G skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Köpet av huset drog ut på tiden pga säljaren av huset krånglade. Något man kanske kunde ha fått till smidigare, då jag som köpare kände mig stressad in i det sista. Men känner väl bemöt av en kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-02-07

Leif T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Har köpt fastighet Bergshamra 2:96. Blivit utmärkt bemött, förväntningarna var att det skulle gå snabbt samt ett trevligt bemötande vilket har uppfyllts.
    En trevlig upplevelse att få köpa ett drömhus som återkom på marknaden efter olika händelser och att vi kunde köpa detta hus. Läs mer
    2020-02-14 Matilda T svarar Leif T
    Så härligt Leif :-) Stort grattis och tack för fina ord!
  • 2020-02-03

Anton Ö skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Proffsig och trevlig mot oss som va ett riktigt veligt par. Läs mer
    2020-02-05 Matilda T svarar Anton Ö
    Haha tack snälla! :-) Det gick ju väldigt bra till slut!
  • 2020-02-02

Annica Elisabeth H skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi anlitade Åsa att sälja vårt hus och redan från första början fick jag ett stor förtroende för henne. Lyhörd, ödmjuk och otroligt kunnig och proffsig. Rekommenderar henne varmt och hon har överträffat alla förväntningar på en smidig husförsäljning. Tack Åsa. Läs mer
    2020-02-10 Åsa H svarar Annica Elisabeth H
    Tack Anki för att ni valde att anlita mig.

Stora Brogatan 8, 761 30 Norrtälje