MOHV Norrtälje

En del av MOHVwww.mohv.se

Stora Brogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till MOHV Norrtälje!

Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i Gransäter, Grind, Öster Knutby, Vigelsjö, Storsten, Vingelbacke med mera. Låt någon av våra drivna mäklare guida dig genom bostadsdjungeln så att du hittar rätt.

Nöjda kunder är det viktigaste vi har. Därför är vi stolta över att kunna presentera att 95% av våra kunder är villiga att rekommendera oss. Vi anpassar oss ständigt efter marknadens behov och är du intresserad av att värdera din bostad är du välkommen att göra det här. Välkommen till MOHV Norrtälje. Du hittar oss på Stora Brogatan 8.

Läs vad 94 kunder tycker om MOHV Norrtälje

• 2020-04-06

Stefan L skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Sålt en totalrenoverad enplansvilla.
    Åsa har varit super trevlig och hjälpsam under hela försäljningen.
    Hon kunde se värdet i våran bostad, inte bare beräknat på vart den ligger och hur stor den är men hela huset, området och kvaliteten. Läs mer
    2020-04-06 Åsa H svarar Stefan L
    Tack Stefan
    Ni har även varit mycket behjälpliga i både kommunikation och i hur ni är som personer. Vilken positiv energi ni bidragit med då vi började visningarna precis då Corona tog tag i i oss.
    Stort lycka till nu med allt, men först ses vi på tillträdet.
  • Lars L

2020-03-30

Lars L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi har köpt en bostad med Matilda och har fullt förtroende för henne så hon ska även få sälja vår bostad.
    Mycket nöjda Läs mer
  • 2020-03-29

Cecilia Elisabet L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi hr sålt en villa i Norrtälje. Läs mer
  • 2020-03-23

Terese H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Supertrevlig , anpassningsbar och lättsam! Anträffbar både kvällar och helger. Dem förväntningar vi har på en mäklare uppfyllde hon! Läs mer
  • 2020-03-20

Therese M skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Att välja Mohv vid försäljningen av vår fastighet var en självklarhet, ett företag som erbjuder en komplett mäklartjänst på ett snyggt och proffsigt sätt. Matilda Tengheden är en fantastiskt duktig mäklare som har ett driv och engagemang som är otroligt viktigt när man lägger försäljningen av sitt hus i någons händer. Att hon dessutom är väldigt kunnig, har erfarenhet och var lyhörd för våra önskemål och förutsättningar gjorde valet enkelt. Hon har genomfört varje detalj i försäljningen med fingertoppskänsla och nått ett strålande resultat. Ett stort varmt tack till alla på Mohv i Norrtälje för att ni tar hand om era kunder så väl och speciellt till Matilda som hela tiden gjort det där lilla extra vilket gör att vi kommer att rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad. Tack! Läs mer
  • 2020-03-12

Johanna G skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Sålde min 1a vilket gick mycket fortare och smidigare än vad jag trodde. Linus var bra på att återkoppla och gjorde ett väldigt bra jobb med försäljning. Kom med bra råd och tips 👌 Läs mer
  • Peter A

2020-03-07

Peter A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Suveränt duktig!, väldigt trevlig och bra person!

Köpte lägenhet av henne, hon får givetvis uppdraget att sälja mitt nuvarande boende!

Mina allra bästa rekommendationer!

Peter Angnér Läs mer
  • 2020-03-07

Anette A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Servicemainded
    Glad och trevlig Läs mer
  • 2020-03-01

Ulla S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi har sålt vårt sommarställe genom MHOV Norrtälje. Vår pärla ligger på Vätö i Roslagen. Vi följde utbudet på nätet och konstaterade att Åsa Hallberg var en effektiv mäklare hon förmedlade snabbt sina uppdrag varför vi valde att kontakta ÅSA. Åsa visade stort engagemang och vi upplevde att hon var mycket professionell i sin bedömning av fastigheten . Vi har ett stort förtroende för Åsa och tycker att hon är en ärlig klok och erfaren mäklare som vi gärna rekommenderar. Läs mer
    2020-04-06 Åsa H svarar Ulla S
    Det har varit en fröjd att få följa er under denna försäljningsperiod. Det var ju även kul att få träffas under mer snörika förhållanden för kontraktskrivning :). Tack även för den fina presenten.
    Så tacksam för fina ord.
  • 2020-03-01

Bengt Göran E skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi har sålt en fritidsfastighet på Vätö , Norrtälje kommun.Vi anlitade Åsa Hallberg för att vi har fått uppfattningen att hon var duktig mäklare. Vi har genom att följa husmarknaden runt Norrtålje Insett att Åsa snabbt sålde sina projekt.Åsa har visat sig vara så kunnig och skicklig som vi förväntade oss och sålde vår fastighet till önskat pris och på relativt kort tid i dagens marknadsläge. Läs mer
    2020-04-06 Åsa H svarar Bengt Göran E
    Tusen tack BG. Ser fram emot att träffa er på tillträdet
  • 2020-02-24

Carl Martin N skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Sålt hus.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Det enda jag kunde önska mer av var lite mer kommunikation och återkoppling under processen. Men är väldigt nöjd med mäklarens insats! Läs mer
    2020-03-07 Matilda T svarar Carl Martin N
    Tack snälla! Det ska jag absolut bli bättre på :-)

Christer K skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Lägenhet brf
    Trevligt sätt
    Engagerade sig för att lösa tankar runt köp Läs mer

Fredrik E skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Hanteringen av försäljningen av min bostadsrätt var snabb, tydlig och bra genomförd. Läs mer

Patric G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Supertrevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera Matilda Tengheden på MOHV i Norrtälje Läs mer
  • 2020-02-14

Lars Tomas J skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    sålt en villa under en relativ svår period.
    Matilda har hela tiden varit lösningsfokuserad och haft fokus på säljarnas bästa. Läs mer

Sam I skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Köpte min första lägenhet av Linus och han har vari fantastisk. Har förklarat allt så man har fattat och varit hjälpsam Läs mer

Kim H skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    En väldigt trevlig kille som gör ett jobb i världsklass. Vi fick bra återkoppling, tydlig information, trevligt bemötande och slutpriset blev vad vi hade förväntat oss. Värt varenda krona. Kan det bli bättre? Läs mer

Ingegerd H skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Trevlig och tillmötesgående.

Lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2020-02-09

Charlotta G skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Köpet av huset drog ut på tiden pga säljaren av huset krånglade. Något man kanske kunde ha fått till smidigare, då jag som köpare kände mig stressad in i det sista. Men känner väl bemöt av en kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-02-07

Leif T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Har köpt fastighet Bergshamra 2:96. Blivit utmärkt bemött, förväntningarna var att det skulle gå snabbt samt ett trevligt bemötande vilket har uppfyllts.
    En trevlig upplevelse att få köpa ett drömhus som återkom på marknaden efter olika händelser och att vi kunde köpa detta hus. Läs mer
    2020-02-14 Matilda T svarar Leif T
    Så härligt Leif :-) Stort grattis och tack för fina ord!
  • 2020-02-03

Anton Ö skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Proffsig och trevlig mot oss som va ett riktigt veligt par. Läs mer
    2020-02-05 Matilda T svarar Anton Ö
    Haha tack snälla! :-) Det gick ju väldigt bra till slut!
  • 2020-02-02

Annica Elisabeth H skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi anlitade Åsa att sälja vårt hus och redan från första början fick jag ett stor förtroende för henne. Lyhörd, ödmjuk och otroligt kunnig och proffsig. Rekommenderar henne varmt och hon har överträffat alla förväntningar på en smidig husförsäljning. Tack Åsa. Läs mer
    2020-02-10 Åsa H svarar Annica Elisabeth H
    Tack Anki för att ni valde att anlita mig.
  • 2020-01-31

Sandra H skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa sålde vår lägenhet i norrtälje. Vi hade redan innan tänkt ut vad vi behövde ha och hon skulle göra sitt bästa för att få det. Hon tidigare la visningen för vi fick brottom att sälja. Hon lyckades sälja den snabbt och dessutom över utgångspriset. Vi är riktigt nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-01-31 Åsa H svarar Sandra H
    Tack Sandra för de fina orden. Det var verkligen ett nöje att hjälpa er.
  • 2020-01-31

Maria W skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    En fantastiskt inkännande person som passar utmärkt med det arbete han har. Läs mer
  • 2020-01-29

Filippa A skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Vi är fantastiskt nöja med köpupplevelsen, och med vår mäklare Linus. Vi fick snabbt stort förtroende för honom, dels för att han var kunnig gällande objektet (fastighet), dels var lugn och förtroendeingivande samt väldigt professionell under hela förfarandet.

Vi fick snabb återkoppling om vi hade frågor, och Linus var även snabb att uppdatera om nya omständigheter inträffade under köpprocessens gång osv.

Sammantaget är vi väldigt nöjda, och kommer absolut rekommendera Linus till andra som ska köpa/sälja framöver! Läs mer
  • 2020-01-28

Petra Jenny Linnea B skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Linus Thor som mäklare. Han är lugn, trygg, kunnig och engagerad. Vi har känt stöd och närvaro i hela försäljningsprocessen. Stort tack Linus! Läs mer
  • 2020-01-15

Kjell Gösta J skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa har varit högst proffetionell och serviceinriktad som mäklare.
    Åsa har observerat all formalitet med fastigheten hon har sålt.
    Dessutom är Åsa väldigt trevlig och har ett fint bemötade.

Vänliga hälsningar: Kjell Jansson Läs mer
    2020-01-15 Åsa H svarar Kjell Gösta J
    Tack, vad glad jag blir för dessa ord. Nu hoppas vi att nästa tomt säljs.
  • 2020-01-09

Sara B skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Vi har både köpt och sålt med Linus flera gånger, och är alltid nöjda! Läs mer
    2020-01-10 Linus T svarar Sara B
    Tack Sara! Det har varit ett nöje att få hjälpa till.
    Stort grattis till allt!
    // Linus Thor
  • 2020-01-05

Lennart W skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    3:a i Norrtälje.

Matilda är en mäklare som vi rekommenderar. Läs mer
  • 2020-01-02

Leila Anneli T skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Hej!

Då jag har haft möjligheten, att träffa flera mäklare,
    kan jag med bra samvete berätta, att Linus Thor är
    absolut den mesta kompetenta mäklaren!
    När jag skriver "kompetenta mäklaren" så innehåller
    detta i alla Linus åtagande!
    Med nöje lämnar jag mina bästa
    vitsord till Linus Thor!
    Anneli Tähtinen Läs mer
    2020-01-10 Linus T svarar Leila Anneli T
    Wow Anneli! Stort tack för dina ord, vad glad jag blir!
    Stort grattis till ert husköp, det har varit ett nöje att träffa er.
    Varmt lycka till, jag hoppas att ni kommer trivas.
    // Linus Thor
    Matilda T, Linus T gillar detta
  • 2019-12-25

Cecilia B skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte en tomt, blev jätte bra bemött med snabba svar och snabbt möte. Under mötet Tog dom även hand om våra barn på ett väldigt bra sätt! Jätte nöjd! Läs mer
  • 2019-12-25

Amanda K skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var proffsig, väldigt trevlig och svarade bra på alla frågor som ställdes. Från första samtalet till skrivning har allt gått smidigt och bra. Läs mer
    2019-12-25 Åsa H svarar Amanda K
    Tack Amanda
    Roligt att få hjälpa till , God Jul
  • 2019-12-23

Norrorts Mark Ab N skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Grymt bra bemöt och ordning och reda, rekommenderar Matilda på MOHV att jobba med, Läs mer

Stefan G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Säljer och köper bostadsrätt genom Matilda och väldigt nöjda Läs mer

Lasse V skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt och korrekt bemötande på visning och vid kontraktskrivande. Kunnig och behjälplig i alla delar.

Sammanfattningsvis: En mycket positiv upplevelse som jag gärna delar med mig av.

Lasse von Gegerfelt Läs mer

Adam A skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Köpte lägenhet jätte bra mäklare supertrevlig och hjälpsam Läs mer
    2019-12-19 Åsa H svarar Adam A
    Ska bli så roligt att se slutresultatet av er renovering
    God jul
  • Ann-cathrine G

2019-12-17

Ann-cathrine G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi har tidigare mött Matilda då hon sålde vår villa..vi har nu börjat försäljningen av vår fyrarummare, då vi vill ha mindre istället..
    Hon är en mycket kunnig, trevlig och seriös.. vi känner oss trygga med henne..värderingen var ju hög och vi förstod att priset ej skulle bli detsamma, även om vi hoppades, tror att det är tiden på året för hon har gjort ett bra jobb! Läs mer
  • 2019-12-17

Ann Margareta H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Ska köpa en lägenhet samt sälja mitt hus. Matilda är glad och trevlig och jag fick ett stort förtroende för henne. Läs mer
  • 2019-12-10

Susanna T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köper ett fritidshus och träffade Matilda på första visningen, där hon var var mycket informativ och hjälpsam. Fortsatta kontakter har varit med annan mäklare som också hon är mycket trevlig, hjälpsam och informativ. Läs mer
  • Kristin F

2019-12-10

Kristin F skrev om MOHV Norrtälje
    Säkerheten som jag är väldigt noga måste jag boka företag som lagar och jag måste hämta hem utrustning själv. Mycket besviken eftersom att jag måste laga och byta ut mer vitvaror än vad som är överenskommet. Jag är felaktigt behandlad! Läs mer
  • 2019-12-07

Per-henrik Haugaard T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt ett fritidshus och har fått ett mycket bra intryck av hur mäklaren hanterat hela affären. Jag som köpare kände ett stort förtroende för hur allt hanterades och att vi informerades som köpare helt öppet och ärligt. Har inte köpt/sålt många objekt men kommer vi att sälja /köpa något objekt i framtiden så kommer MOHV vara med på de som vi frågar. Läs mer
  • 2019-12-07

Sebastian M skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Trevlig och kunnig mäklare. Som har varit super under processen hittills. Läs mer
  • 2019-12-06

Louise T skrev om MOHV Norrtälje
    Köpte en bostadsrätt där vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Affären gick snabbt och vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-12-05

Fredrick R skrev om MOHV Norrtälje
    Bra bemötande, verklighetstrogen värdering av bostaden. lyhörd och snabb vad gäller kontakter och svar vid min försäljning av lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-01

Niklas H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt bostadsrätt. Den bästa mäklaren jag träffat. Läs mer
  • Maria T

2019-11-26

Maria T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag köpte en bostadsrätt via Matilda på mohv. Hon är väldigt trevlig. Kunnig. Hjälpsam. Jag fick känslan av att hon är lika mån om köparen som säljaren. Jag känner mig väldigt trygg som köpare med hennes kunskap och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-11-26

Mikael K skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Trevlig och service inriktad. Inger förtroende och jag som köpare av en lägenhet känner mig trygg med Åsa. Läs mer
    2019-11-26 Åsa H svarar Mikael K
    Tack Mikael. Du har verkligen fått tag på en kanonlägenhet!
    Åsa H gillar detta
  • Eva H

2019-11-18

Eva H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda besitter den unika kombinationen av proffsighet, engagemang, lyhördhet, smidighet, trygghet och mycket värme. Ett stort plus är m presentationen i text och bild som bjuder in köparen att vilja se mer på visning och den trygghet som Matilda förmedlar. Bättre än såhär kan det inte bli! Självklart rekommenderar jag Matilda till både säljare och köpare. Betyget blir 5+ av 5 möjliga! Läs mer
    2019-11-26 Matilda T svarar Eva H
    Tack snälla Eva för de fina orden och grattis till en snabb och bra försäljning :-)
  • 2019-11-13

Tomas O skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi sålde en bostad i Norrtälje .
    Och Den såldes innan den stora visningen .
    Jag vill härmed ge mina varmaste rekommendationer till er som söker en mäklare .Välj Åsa Hallberg 💐
    Med snabbhet och enkelhet samt 100 procent service 12 /24 . Och den glädje som hon utstrålar och ger .
    Hon är något utöver det vanliga .
    Hon har verkligen givit oss Guldkant på vår resa men sin extra hjälp överallt ...vi är så enormt nöjda hon hjälpte oss med allt ..och lite till .
    Vi är så djupt tacksamma Silvi och Tomas .
    Tusen tack För ditt varma proffesionella bemötande Åsa Hallberg 💐 Läs mer
    2019-11-13 Åsa H svarar Tomas O
    Siliv och Tomas, tusen tack för era fina ord och för att ni tog er tid att faktiskt skriva ner det ni tycker är bra! Uppskattas varmt. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende. MVH //Åsa Hallberg
  • 2019-11-10

Marianne K skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande. Bra information. Kunnig och påläst. Läs mer
    Åsa H, Matilda T gillar detta

Stora Brogatan 8, 761 30 Norrtälje