MOHV Norrtälje

En del av MOHVwww.mohv.se

Stora Brogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till MOHV Norrtälje!

Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i Gransäter, Grind, Öster Knutby, Vigelsjö, Storsten, Vingelbacke med mera. Låt någon av våra drivna mäklare guida dig genom bostadsdjungeln så att du hittar rätt.

Nöjda kunder är det viktigaste vi har. Därför är vi stolta över att kunna presentera att 95% av våra kunder är villiga att rekommendera oss. Vi anpassar oss ständigt efter marknadens behov och är du intresserad av att värdera din bostad är du välkommen att göra det här. Välkommen till MOHV Norrtälje. Du hittar oss på Stora Brogatan 8.

Läs vad 150 kunder tycker om MOHV Norrtälje

• 2020-11-18

Jonas N skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt en lägenhet som Matilda mäklade.
    Uppträdde proffesionellt, tillmötesgående och var genomgående lättillgänglig & mycket trevlig.
    En 5+ upplevelse Läs mer
  • 2020-11-15

Matilda F skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden. Utmärkt bemötande och väldigt hjälpsam. Kändes tryggt och bra. Läs mer
  • 2020-11-12

Ann Carola S skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Har precis sålt ett mycket speciellt och unikt objekt med Linus hjälp. Så proffsigt, kunnigt, lugnt och vänligt bemötande genom alla faser av processen. Det kändes helt rätt från början till slut och förutom att jag rekommenderar Linus varmt till var och en som står i begrepp att sälja sin bostad, skulle jag gärna själv ha att göra med Linus igen, när det är dags att köpa något nytt. Läs mer
  • 2020-11-11

Magnus K skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa är service-minded, proffsig, engagerad, trevlig och alltid glad. Vi som köpare av ett fritidshus är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Åsa. Läs mer
    2020-11-24 Åsa H svarar Magnus K
    Tack Magnus. Vilket fint omdöme ni givit mig. Ska bli kul att träffa er nästa år. God Jul.
  • 2020-11-08

Leif K skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Förvärv av villafastighet i Kvisthamra. Läs mer
  • 2020-11-06

Jan Erik S skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Engagerad, driven och målinriktad mäklare som rekommenderas. Läs mer
  • 2020-11-05

Carolina G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Det är inte första gången jag använder Matilda vid försäljning av bostad och är lika nöjd denna gång vid försäljning av min lägenhet som sist när hon sålde mitt hus. Väldigt trevlig och hjälpsam samt med stor kompetens inom området. Läs mer
  • 2020-10-31

Cristin R skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Hon sålde vårat hus, fick ett väldigt proffsigt bemötande.

Hade hört mycket bra om henne och blev verkligen inte besviken, tvärtom överträffade hon mina förväntningar. Kan bara rekommendera!! Läs mer
  • 2020-10-31

Linda K skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda sålde vår lägenhet och trollade fram ett hus åt oss.

Hon är otroligt ambitiös, driven och kunnig inom bostadsmarknaden. Vi upplever även att hon är ärlig och transparent i sina värderingar. Hon är positiv och glad varje gång vid kontakt och bemötte oss på ett perfekt sätt.

Hon är även lätt att få tag på och flexibel med tider vid kontrakt etc.

Jag skulle rekommendera Matilda alla dagar i veckan till ni som ska sälja. Hon är superbra! Läs mer
  • 2020-10-29

Tom S skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Har redan skickat in ett omdömeAllt jättebra. Läs mer
  • Matz L

2020-10-29

Matz L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda är en mycket positiv person som både inger förtroende och kunskap. Vi frågade internet efter den bästa mäklaren i Norrtälje och fick flera förslag varav den som fick flest positiva åsikter var just Matilda. Vi intervjuade henne och en kollega till henne från ett annat företag men fastnade för Matilda. Vi/hon har nu sålt vår lägenhet (rekordfart 14 dagar)och jag kan starkt rekommendera henne för era uppdrag. Om jag skall ha någon åsikt utöver ovan så kan hon slipa lite på återkoppling. I övrigt :) Läs mer
  • 2020-10-20

Hans Thomas R skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Väldigt korrekt och proffsig i sitt utförande och väldigt trevlig att samarbeta med i samband med vår villaförsäljning.

Hon överträffade våra förväntningar och hennes rekommendationer som vi valt följa har hjälpt oss mycket i processen. Läs mer
  • 2020-10-10

Maria Susanna R skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa hjälper oss att sälja 2 objekt samtidigt, super organiserad och snabb! Det känns lovande!
    Väldigt trevlig person! Läs mer
  • 2020-10-02

Kent L skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Linus sålde vårt radhus. Han hade stort engagemang och agerade otroligt proffsigt Läs mer

Bo H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jo hon var ok mer kan jag inte säga Läs mer

Ulla Elisabet H skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi har köpt ett hus i Norrtälje av Åsa. Vi åkte spontant för att se huset på avstånd eftersom det inte var visning. Vi kontaktade Åsa som då ordnade en ordentlig visning samma dag. När vi bestämde oss att vilja köpa under visningen fixade hon kontakten med säljarna och så vi kunde bestämma priset tillsammans. Vi köpte och skrev samma dag. Sedan har vi träffat säljarna och gått igenom huset tillsammans, ett möte som Åsa ordnade. Åsa är en toppenbra mäklare, positiv energi utan att vara överdriven. Läs mer
    2020-10-08 Åsa H svarar Ulla Elisabet H
    Tusen tack för dina värmande ord! Det är just du och dina kommentarer som gör att andra kan se och bli motiverade att kontakta mig i kommande bostadsköp eller försäljning.
    Ska bli roligt att få er till Norrtälje.

Sven Peter H skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi letade en villa i Norrtälje. När vi hittade en annons och ringde ordnade Åsa en visning en dag vi ändå var i området.
    Vi köpte direkt med henne som mellanhand till ägaren och fick till ett kontrakt samma dag.
    Så trevlig och så effektiv, den bästa mäklare man kan möta.
    Återkopplingen har varit super i processen efteråt. Läs mer
    2020-10-08 Åsa H svarar Sven Peter H
    Tack Peter. Jag är verkligen tacksam för din fina rekommendation som du skrivit. Tack vare er tillsammans med de andra givande rekommendationerna fick jag två utmärkelser från Reco. Guld värt!

Sarah E skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Har köpt en lägemhet 75kvm med balkong.

Vårt första intryck av Åsa var positivt. Hon hade en väldigt härlig energi, glad och hjälpsam på visningen.

Hade inga direkta förväntningar än att ha en mäklaren som visa sitt intresse för visningen och deltar genom att berätta om lägenheten mm. Vilket hon uppfyllde mycket väl. Läs mer
    2020-10-08 Åsa H svarar Sarah E
    Tack Sarah, ses på tillträdet inom kort. Önskar dig en fin dag.
  • 2020-09-26

Eva Christina G skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Vi tycker att Linus är mycket kompetent som mäklare och en sympatisk ung man med humor vi kommer att rekommendera honom om våra vänner skall köpa eller sälja. Läs mer
  • 2020-09-24

Carina T skrev om Linus Thor en del av MOHV Norrtälje
    Har sålt mitt hus, har från första mötet med Linus blivit väldigt väl bemött. Han är väldigt trevlig, lugn, artig samt ger ett tryggt intryck. Vet vad han pratar om. Alla mina förväntningar på en mäklare har Linus haft. Har varit en mycket bra upplevelse att sälja med hjälp av Linus. Läs mer
  • 2020-09-19

Anna A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    En alltid glad, trevlig och påläst mäklare som har nära till skratt. Kommer ihåg både sina säljare och spekulanterna. Finns alltid tillgänglig och gör det lilla extra, även för de minsta. Läs mer
  • 2020-09-18

Sofia F skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Allt var bra! Försäljning och bemötande! Tack 😃 Läs mer
  • 2020-09-16

Maude L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Proffsig, snabb affär, mycket kunnig och ödmjuk. Go tjej med mycket kunskap och stort kontaktnät. Läs mer
  • 2020-09-11

Mika P skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Köpt en lägenhet.
    Bemötandet var utmärkt. Läs mer
    2020-10-01 Åsa H svarar Mika P
    Tack Mika. Kommer bli bra det där!
  • 2020-09-08

Emil S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    jag som oerfaren i bostadsmarknaden och letade efter min första bostad(lägenhet) så är jag väldigt nöjd med alla tydliga förklaringar och sakliga svar på alla mina frågor.
    det har gått bra och jag har inget att beklaga.
    jag har tyvärr inget att jämföra med men det kändes seriöst och inget fuffens.
    alltiallt en bra upplevelse. Läs mer
    2020-10-01 Åsa H svarar Emil S
    Tack Emil, hoppas att du kommit tillrätta och trivs.
  • 2020-09-08

Carina Iréne T skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Åsa Hallberg.
    Hennes bemötande vid första mötet var väldigt positivt. Hon var tillmötesgående och väl påläst om objektet. När det sen blev dags att skriva kontrakt så behövdes det ytterligare kontakt med banken. Hennes engegemang i bostadsaffären för att hjälpa mig så mycket som möjligt är guld värt. Jag har nog aldrig träffat på en mäklare som lagt ner så mycket energi på att hjälpa en köpare. Jag har i alla fall aldrig träffat på någon. Så mitt intryck av Åsa Hallberg är bara idel lovord. Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan om någon frågade efter en mäklare. Mycket bra, mycket trevlig och lätt att ha med att göra. Läs mer
    2020-09-08 Åsa H svarar Carina Iréne T
    Wow Carina. Tror du gjorde min dag så mycket bättre med dessa fina ord. För mig är det så roligt att få hjälpa till och vara en del av hela bostadsbytet. Ses på tillträdet.
  • 2020-09-03

Kristofer W skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag och sambon köpte vårt hus där Matilda var mäklare.
    Bemötandet och kontakten med mäklaren var enkelt, trevligt och proffesionellt. Precis så man vill ha det för att känna sig trygg som köpare! Läs mer
  • 2020-09-02

Virve P skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Har köpt en lägenhet. Mycket bra bemötande. Väldigt snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Jag är mycket nöjd med köpet och mäklaren. Läs mer
  • Amy Elisabeth F

2020-08-03

Amy Elisabeth F skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag har köpt en lägenhet i Norrtälje. Hon kontaktade mig otroligt snabbt efter det att jag gjort en intresseanmälan på lägenheten via hemnet onsdag den 29 juli ungefär kl.19.00. Jag fick svar på sms av henne redan vid 22-tiden på kvällen och vi bokade in ett möte på torsdagen, alltså redan dagen efter. 3 timmar senare var köpet genomfört och jag fick då även träffa säljaren.
    Har tidigare haft mycket dåliga erfarenheter av andra mäklare (dock i annan kommun) men Matilda ger jag det allra högsta betyget som finns! Snabb, engagerad och ett mycket fint bemötande
    Hälsningar Elisabeth, en mycket nöjd lägenhetsinnehavare i Nortälje Läs mer
  • 2020-07-30

Erika C skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Åsa hanterar din försäljning eller ditt köp genuint och professionellt.
    Trevlig och okomplicerad affär. Läs mer
    2020-08-03 Åsa H svarar Erika C
    Tack Erika för att jag fick vara med på din resa. Ditt hem var en ynnest att få visa upp och jag hoppas att jag får använda dig som referens om det behövs.
  • 2020-07-29

GO Cruising skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    sålde en lägenhet och fick mycket bra bemötande. Man kände att mäklaren hade bra kunskap både om området och prissättning Läs mer
  • 2020-07-18

Natalia K skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Sålde en bostadsrätt i Färsna.
    Åsa är driven, lyhörd och väldigt engagerad i sitt jobb. Vi är supernöjda och rekommenderar Åsa varmt till alla som letar efter en duktig mäklare.

Säljare på Färsnagatan 16 D Läs mer
    2020-09-08 Åsa H svarar Natalia K
    Ja, vad bra det blev och så roligt att ni väl hittade ert nya drömhus så snabbt. Lycka till med flytten
  • 2020-07-16

Caroline C skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Helt fantastisk och genombra mäklare! Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Caroline C
    Tusen tack! Vi ses snart igen :-)
    Matilda T gillar detta
  • 2020-07-13

Evelina Maria C skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte hus via Matilda på MOHV och vi är jättenöjda med allt! Matilda är professionell i sitt bemötande, flexibel och lätt att ha att göra med, dessutom supertrevlig med positiv energi!
    Kan varmt rekommendera Matilda till alla som går i köp-och säljtankar! Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Evelina Maria C
    Tack snälla! Och detsamma :-) Vi ses i veckan!
  • 2020-07-01

Stefan T skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Har precis köpt ett landställe genom Mathilda.
    Trevlig, tillmötesgående och bra service. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Stefan T
    Tack Stefan! Hoppas att ni trivs bra i ert fina hus :-)
  • 2020-07-01

Daniel H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda är fantastisk!
    Trots att vår lägenhet är väldigt speciell och kräver sin köpare ger hon aldrig upp.
    Kan verkligen rekommendera Matilda Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Daniel H
    Tack snälla Daniel och Emmy och tack för ert aldrig sinande tålamod! Så kul att er fantastiska lägenhet fått så bra köpare :-)
  • 2020-06-30

Lena Maria V skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Hej! Vi har köpt en bostadsrätt . Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt av Matilda. Vi är mycket nöjda och glada över samarbetet med Matilda. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Lena Maria V
    Tack snälla Lena! Ska bli så spännande att förmedla ert hus snart :-) Grattis igen till en fantastisk ny bostad!

Joachim J skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Köpt en lägenhet utav Matilda. Hon har trevligt bemötande, är glad och väldigt hjälpsam, vilket betyder oerhört mycket för mig som inte kan alla regler kring köp av lägenhet/lånelöfte osv. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Joachim J
    Tusen tack! Önskar dig en härlig sommar!

CHRISTINE G skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte vår villa genom Matilda. Det var tryggt för oss med Matilda som mäklare och som förstagångsvillaköpare kan det vara nervöst och osäkert, men Matilda hjälpte oss med allt. Hon svarade mycket professionellt på alla frågor, stora som små, var mycket glad och trevlig och vi kunde inte ha känt oss tryggare. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar CHRISTINE G
    Tack snälla! Ha en fin sommar så ses vi snart :-)

Susanne H skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt. Ambisös & driven mäklare. Gav ett väldigt seriöst & förtroendeingivande intryck, både vid första telefonkontakten samt vid första mötet. Kan varmt rekommendera Matilda. Hade tur att det blev en snabb affär. Läs mer
    2020-07-24 Matilda T svarar Susanne H
    Tusen tack Susanne! Good things happens to good people! Ha det gott nu :-)
  • 2020-06-28

Chinedu I skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    I got all the assistance I needed from Åsa

She followed up with my application and bidding, she helped to talk with my bank and also ensured that everything went fine

I am glad and happy working with her on this Läs mer
    2020-09-08 Åsa H svarar Chinedu I
    Thank you. I hope that you and your famíly are happy in your new home.
  • 2020-06-26

Elisabeth F skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Köpte nyligen en lägenhet. Det gick smidigt och snabbt. En trygg och lugn mäklare som inger förtroende. Läs mer
    2020-09-08 Åsa H svarar Elisabeth F
    Hoppas att ni stortrivs och att det gick bra med flytten.
  • 2020-06-08

Bengt Peter Daniel L skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Matilda är lyhörd och har starkt driv och nyfikenhet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-06-07

Stefan E skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Jag och min tjej tittade på en villa vi var intresserade av och fick en jättebra känsla med Matilda. Mycket trevligt och vänligt bemötande. Svarade upp på alla möjliga och omöjliga frågor och hade hon inte svaret så tog hon reda på det.
    Vår köpupplevelse blev kanon och mycket tack vare Matildas trevliga och professionella sätt. Läs mer
  • 2020-06-07

Galina S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vi är på väg att kopa hus i Hallstavik och sälja en lägenget.
    Vi blev väldigt bra bemött av Åsa. Hon är lätt att kommunesera med! Åsa levde bra upp till våra förväntningar.
    Vi tror att våran uppgörelse kommer att bli bra pga att Åsa jobbar med oss.

Mvh Galina o Pentti Läs mer
    2020-06-08 Åsa H svarar Galina S
    Tack för fin feedback.
    Nu ska vi göra det bästa för att sälja din bostad :)
  • 2020-05-29

Björn S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Vår bostad blev såld.
    Dock till ett mycket lågt pris.
    Corona, mm hade nog stor betydelse.
    Men hon gjorde ett bra jobb fick folk till visningar.
    Dock lysande hon väldigt mycket på spekulanter som hade åsikter om olika saker i vårt hus. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Björn S
    Tack Björn för feedback, det är alltid så att det är bra att lyssna in spekulanterna även om säljaren alltid inte håller med.
    Nu hoppas vi att tillträdet blir bra och att ni kommer trivas i ert nya hem.
  • 2020-05-22

Stefan David W skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Fritidshus m permanentstandard.
    1. Bra första intryck. Trygg, inkännande, positiv, ärlig och professionell.
    Tydlig i sitt erbjudande och även bestämd i husets värde.Det kändes som att hon var både på säljarens och köparens sida, vilket måste vara det optimala.

Processen drog ut på tiden p g a mig och p g a Corona.
    Åsa var cool och lät saker ha sin gång.
    Vi kan varmt rekommendera Åsa.

/stefan o annneli Läs mer
    2020-05-30 Åsa H svarar Stefan David W
    Tack för fina och värmande ord från er.
    Tillsammans med er fenomenale granne så blev Solrundan en solskenshistoria ☀️😄
  • 2020-05-18

Anna A skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Mycket bra och professionellt bemötande mot oss som köpare. Läs mer
  • 2020-05-18

Rolf Tommy S skrev om Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    Vi köpte en lägenhet av Matilda och hon var väldigt professionell, mycket trevlig och ett bra bemötande Matilda var lätt att ha att göra med och låg alltid ett steg före både i handling och för eventuella frågor. Vi är jättenöjda med Matilda och kan varmt rekommendera henne samt MOHV. Läs mer
  • 2020-05-14

Wafa S skrev om Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    Snabb återkoppling och superbra bemötande! Proffsig. Läs mer
    2020-06-01 Åsa H svarar Wafa S
    Wafa, så roligt att det blir ni som får ta hand om detta underbara ställe på Vätö.
    Vi ses snart på tillträdet :)
    Åsa H gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte