MOHV Norrtälje

MOHV Norrtälje

En del av MOHV - www.mohv.se
Välkommen till MOHV Norrtälje!

Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i Gransäter, Grind, Öster Knutby, Vigelsjö, Storsten, Vingelbacke med mera. Låt någon av våra drivna mäklare guida dig genom bostadsdjungeln så att du hittar rätt.

Nöjda kunder är det viktigaste vi har. Därför är vi stolta över att kunna presentera att 95% av våra kunder är villiga att rekommendera oss. Vi anpassar oss ständigt efter marknadens behov och är du intresserad av att värdera din bostad är du välkommen att göra det här. Välkommen till MOHV Norrtälje. Du hittar oss på Stora Brogatan 8.

Läs vad 330 kunder tycker om MOHV Norrtälje 2

• Centrala Rimbo
    2022-06-30 Verifierad kund
    Mirah är en en jätte duktig mäklare som vet exakt vad måste hon göra, hon är faktisk kunnig sitt jobb. Jag vill tacka henne såhämskt mycket för all hjälp och info hon gav oss samt all tid hon lade för att köpet gick som perfekt och snabbt precis som mina förväntningar.
  • MANNE B
    sålde sin stuga med hjälp av Mirah Westerlund en del av MOHV Norrtälje
    • Yxlan
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mirah är en väldigt bra mäklare. Lugnt och kunnigt bemötande och verkligen förtroendeingivande.
    • Rimbo
    2022-06-25 Verifierad kund
    Allt har varit positivt från första kontakt till försäljning! Proffsigt och trevligt bemötande av Mihra och vi kan varmt rekommenderar henne.
    Försäljningen gick snabbt och problemfritt och vi är supernöjda!
    Kerstin & Lennart
  • Gabriella H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2022-06-08 Verifierad kund
    Oerhört proffsigt och trevligt bemötande. Vi hade hört mycket gott om Matilda och hon levde helt och hållet upp till våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Matilda till framtida kunder.
    • Björnö
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mirah gjorde ett proffsigt jobb
    • Västertorp
    2022-06-05 Verifierad kund
    Hon var artig och trevlig. Lätt att prata med och hon förklarade så man förstod . Skulle välja henne igen.
    • Hallstavik
    2022-06-03 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och ett mjukt bemötande👍
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket klok och ihärdig mäklare.
    • Björhövda
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, mycket flexibel gällande mötestider.
    Mycket hjälpsam gällande vårt köp, då vi är förstagångsköpare har Mirahs hjälp varit toppen!
    • Hallstavik
    2022-06-03 Verifierad kund
    Jätte trevlig engagerad inte bara i att sälja fastigheten utan kännde att även jag som person betydde något,fick stort förtroende för Matilda
    2022-06-03 Verifierad kund
    vi befinner oss fortfarande i sälj o köpprocess men redan nu kan jag ge mitt allra bästa tänkbara omdöme angående Mirah Westrlund. Vi kände oss sedda och förstådda från första stund och har ett stort förtroende för att Mirah kommer att hjälpa oss hela resterande vägen. tills vi förhoppningsvis flyttar in på Grindvägen 12D.
    Med ett personligt engagemang och vänligt bemötande har Mirah hållit oss uppdaterade och informerade. Vi känner oss helt trygga i vårt viktiga nya steg mot en förändrad boendesituation tack vare Mirah
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig som Fastighetsmäklare
    Tack Christer. Vilken härlig bostad du får nu när du blir Norrtäljebo. Åsa Hallberg
    2022-06-02 Verifierad kund
    Ett professionellt utfört arbete där Åsa överträffade mina förväntningar som jag hade inför försäljningen.
    Tusen tack Göran. Vill även passa på att tacka för alla bra tips som du delat med dig. Uppskattar även att du tog dig tid att skriva en extra rad, det betyder väldigt mycket. Hoppas att du är mer än nöjd. Åsa Hallberg
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med att ha haft Mirah Westerlund som mäklare vid köpet av vår bostad. Tillgängligheten och servicen vid alla frågor vi haft har varit guld värd! Vi kan varmt rekommendera Mirah till alla som både vill sälja och köpa bostad. 5/5 stjärnor från oss!
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket flexibel och trevlig mäklare som fick till en snabb affär.
    • Björnö
    2022-05-05 Verifierad kund
    Otroligt vänlig, trevlig och proffsig. Jag hade mött Matilda tidigare och fått ett mycket gott intryck. Min bostad var såld på ett tillfredsställande sätt på kort tid. Rekommenderar henne å det allra varmaste.
    • Domherren
    2022-04-29 Verifierad kund
    Mirah är en riktigt proffsig mäklare som gjorde försäljningen enkel. Hon var engagerad från start till mål och var noga med detaljerna, som att personligen hjälpa till med styling inför fotograferingen.

Tack vare Mirah blev försäljningen riktigt lyckad och jag kan rekommendera andra att anlita henne!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Glad och positivt bemötande! Tillmötesgående och väldigt flexibel.
    Gav tillit och jag kände mig helt lugn med Matilda som mäklare.
    Rekommenderar absolut Matilda!
    2022-04-11 Verifierad kund
    Alltigenom professionell och pålitlig vad avser åtaganden och tidsåtaganden. Dessutom en positiv och lösningsorienterad hantering. Vi är mer än nöjda med Matildas arbete och kan rekommendera henne på det varmaste!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och ett bra stöf
  • köpte sin stuga med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Hattudden
    2022-04-05 Verifierad kund
    Så bra, tydlig, kompetent, tillgänglig och serviceminded. Högsta betyg!
    2022-03-20 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket väl bemötta. Fått svar på våra funderingar. Hon har varit hjälpsam och mycket engagerad i vår försäljning
    2022-03-18 Verifierad kund
    Jag anser att hon har god erfarenhet och ett trevligt bemötande, upplyser om förändringar samt passar tiden. Mvh/ Helen
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Lagboda
    2022-03-17 Verifierad kund
    En bra mäklare som med sitt kunnande såg till att affären blev snabb och smidig.
    Tack Åsa Hallberg
    2022-03-15 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig. Kan varmt rekommenderas.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Matilda är proffsig och är lätt att tycka om.
    • Hårnacka
    2022-03-14 Verifierad kund
    Matilda är superproffsig från första kontakt till att allt va klart. Lyhörd och kunnig. Rekommenderar verkligen!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Engagerad och positiv. Snabb respons oavsett tid på dygnet. Jättebra och smidig att ha att göra med på alla sätt.
    • Kaggeboda
    2022-03-09 Verifierad kund
    Lugnt kunnigt bemötande. Tog snabbt reda på saker vi undrade över. Lätt att nå.
    Trevlig och vänlig utan att vara för påstridig. Vi fick den tid vi behövde. Återkopplade alltid snabb tillbaka vid budgivning.
    • Kaggeboda
    2022-03-07 Verifierad kund
    Köper nu min första egna bostad med Mirah som mäklare och det känns så otroligt tryggt, genuint och seriöst. Väldigt tydligt och enkelt även för mig som aldrig gjort detta innan. Supertrevlig och professionellt bemötande!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Duktig, entusiastisk, energifylld, glädjespridare och proffsig. Det är Matilda det!
    2022-03-01 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig och tillmötesgående.// Yvonne nordahl
  • köpte sin stuga med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Blidö
    2022-02-25 Verifierad kund
    Hjälpsam och professionell mäklare med ett vänligt bemötande
    Tack:) Åsa Hallberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2022-02-08 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare som gör sitt yttersta för att få till en så smidig och gynnsam försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera!
    Tusen tack för fina ord. Jag gör så gott jag kan ;) Åsa Hallberg
    2022-02-08 Verifierad kund
    Hej, hon är så snäll ,trevlig , hjälpsam och duktig mäklare.
    2022-02-08 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med all hjälp vi fått av Mirah med försäljningen av vårt hus. Snabb på att svara på frågor och har funnits till hands under hela processen.
    Det har känts otroligt tryggt och skulle jag sälja igen i framtiden så skulle jag absolut anlita henne igen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    • Kvisthamra
    2022-02-05 Verifierad kund
    Åsa upplevdes som osäker, tappade humöret, kunde inte svara på frågor, ointresserad. Jag rekommenderar ingen att anlita MOHV som ligger högt i pris mot andra mäklare.
    Hej Oscar
    Tack för feedback. Jag läser kritiken och tar emot den. Jag kan ändå stå för att jag gjorde allt jag kunde för att ni skulle få köpa ert boende, bara så du vet.
    Åsa Hallberg
    • Kvisthamra
    2022-02-03 Verifierad kund
    Matilda tog sig an uppdraget med stor energi och levde upp till de högt satta förväntningar om erfarenhet att sälja liknande objekt i samma område. Hon höll mig informerad om vad som hände och var ytterst lyhörd för mina tankar men samtidigt vägledde i rätt riktning. Jag är mycket nöjd med Matilda som mäklare för min försäljning.
    • Solbacka
    2022-01-25 Verifierad kund
    Hej!
    Matilda är en Hjälpsam , Trevligt, och underbar person,,,
    Vi fick hjälp av henne allt som vi behövde,,,vi är tacksam för Er,,,

Hälsningar
    Reshad Isso
    20220125
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och trevligt.
    Mer än vi kunde önska.
    Kunde inte hitta något bättre.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mycket bra genomförd visning där Matilda kunde svara på våra frågor, informativ och väldisponerad folder.
    Lotsade oss med varm hand genom kontraktsskrivningen.
    • Vigelsjö
    2022-01-13 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Personligt och trevligt!
    • Vigelsjö
    2021-12-26 Verifierad kund
    Hej,hon är mycket bra jag är nöjd
    Tack. Det blev ju toppen. Så kul att du litade på mig och vågade testa. Åsa Hallberg
    2021-12-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Professionell. Jag förväntade mig att få min lägenhet såld till ett bra pris och det fick jag
    Å vad kul att få toppbetyg, det värmer! Tror vi fick en väldigt nöjd köpare också, eller hur! Åsa Hallberg
    • Rösa
    2021-12-23 Verifierad kund
    Är så glad att vi hittade just Matilda!
    Otroligt proffsig, driven och ärlig. Vi fick fullt förtroende för henne direkt och har känt oss trygga genom hela processen.
    Dessutom är hon en väldigt härlig och lättsam person med en energi som smittar av sig. Rekommenderas varmt!
    2021-12-17 Verifierad kund
    Åsa bemötte mig på ett kunnigt och inspirerande sätt.

Förväntade mig att hon skulle vara lyhörd och respektfull, vilket uppfylldes med råge.

Från första kontakten till försäljningen kände jag alltid att hon var på min sida. Det professionella intrycket stärktes genom att hon både var snabb och effektiv utan att det blev någon stress under resan till försäljningen.

Från Ulf W
    Jag tackar ödmjukast för det här omdömet. God Jul. Åsa Hallberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jätte duktig och engagerad mäklare!
    Det var mitt första lägenhetsköp och allt gick bra utan problem
    Tack, Robert! Hoppas att Du ska trivas. Du har köpt en bostad som attraherar stor kundgrupp, både gammal som ung. Kul att det blev ditt första boende. Jag minns också mitt första lägenhetsköp och exakt min mäklare. Jag tyckte hon var väldigt sympatiskt och hjälpsam. Åsa Hallberg
    2021-12-08 Verifierad kund
    Vi tycker Åsa har gjort de bästa av försäljningen av våran bostad. Snabb på att svara när man haft frågor och undran. Mycket trevligt bemötande, tycker hon gör sitt jobb exemplariskt kunnig inom sitt yrke.
    Tack, vilket fint omdöme och det efter en hårresande vecka med många pulshöjningar :) Åsa Hallberg
    • Färsna
    2021-12-05 Verifierad kund
    Mirah var fantastiskt bra under hela affären. Hjälpsam och trevlig i all kontakt i telefon och mail.
    Du ligger högst upp på önskemäklare när det är dags igen.

Stefan Helmersson
    • Solbacka
    2021-12-01 Verifierad kund
    Mirah har ett mycket fint,trevligt och professionellt bemötande och hjälpte oss att sälja vår bostad på ett tryggt sätt.