Matilda Tengheden

Matilda Tengheden

Matilda Tengheden är mäklare på MOHV Norrtälje

Matilda Tengheden har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Matilda Tengheden har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 236 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Tengheden har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

236 omdömen om Matilda Tengheden

Sedan starten hos Reco 2018
Hans Ebbe N
Bergshamra/Enviken

Matilda var/är mycket förtroendeingivande och proffsig under hela försäljningsprocessen. Vi är supernöjda från början till slut. Rekommenderar starkt Matilda och MOHV som mäklare !!

Caroline L
Solbacka

Matilda är en varm och utåtriktad person som mötet dig med ett leende. Hon kan konsten att vara personlig och proffesionell på samma gång. Dessutom har en fingertoppskänsla för sina kunder och för vår del innebar det att hon trollade fram små leksaker till våra barn (i förskoleåldern) på visningen vilket underlättade mycket. Hon är helt enkelt toppen och vi har både köpt och sålt genom henne.

Gerd A
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
Bergshamra/Enviken

Matilda är mycket trevlig och mycket kunnig. och kan ge svar på alla våra frågor. Vi känner oss väldigt trygga som köpare som hade turen att ha bästa mäklaren Matilda 🙏

Hans A
Köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
Bergshamra/Enviken

Kunnig, lyssnar,förtroendeingivande, kompetent, glad och trevlig, antusiastisk, allt man vill att en mäklare skall vara. Hon får toppbetyg av oss. Har även mycket nära vänner som anlitat Matilda som har samma åsikt som vi. Fler sådana mäklare. // Hasse & Gerd

Patrik K
Köpte sin stuga med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
Hattudden

Mathilda är mycket engagerad i både processen och i dig som köpare. Hon håller direkt kontakt och uppfyller vad man bör kunna förvänta sig av en mäklare + lite till. Kan starkt rekommendera Matilda till alla framtida säljare och köpare.

Tobias H
Kvisthamra

Trevlig ärlig rak och bra slutpris

Ulla Anna Madelene Y
Vigelsjö

Kommer rekommendera Matilda till alla som ska sälja ⭐️

Kenneth Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
Grind

Trevlig bemötande vid visningen. Saklig och korrekt som det bör av en mäklare. Hittade en bra lösning på ett problem som passade både köpare och säljaren, proffsigt.

Erik Jonathan B
Fågelsången

Proffsig och får jobbet gjort!

Inger S
Gransäter

Toppenmäklare! Kan varmt rekommenderas! Erfaren, mkt kunnig , med god lokalkännedom. Håller vad hon lovar. Lätt att samarbeta med, 100% pålitlig och jättetrevlig.