Matilda Tengheden

Matilda Tengheden

Matilda Tengheden är mäklare på MOHV Norrtälje

Matilda Tengheden har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Matilda Tengheden har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 129 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Tengheden har haft 73 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 129 Läs vad Matilda Tengheden

• Solbacka
    2021-07-28
    Matilda känns säker på det hon gör och har ett tryggt sätt. Hon får en att som mig, förstå hur allt går till om man är ny i bostadsmarknaden. Jag tycker köpet av lägenheten gått väldigt smidigt och det har aldrig varit några konstigheter.

Jag kan varmt rekommendera Matilda!
    • Öster Knutby
    2021-07-22
    Klart och tydligt bemötande. Stödjande och förtyroendeingivande i alla samtal och kontakter. Rapp och skicklig mäklare som fick både mig och säljarens känsla av en god affär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Gransäter
    2021-07-21
    Ett väldigt trevligt och öppet bemötande Med stort engagemang och intresse .
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Gransäter
    2021-07-21
    Påläst, engagerad, ” brinner för sitt jobb” , pratar både säljarens och köparens språk samtidigt.
    Lagom nyfiken!
    Avseende Gransätersgatan 36B: Utvecklade sig inte riktigt som förväntat i början, tappade aldrig gnistan eller fokus!!
    Behöver vi en mäklar tjänst i framtiden är valet en självklarhet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Öster Knutby
    2021-07-21
    Hon är oerhört positiv och positiv!

Jag var helt övertygad om, att försäljningen av min lägenhet skulle bli lyckad.
    Vilket också skedde.

Skulle rekommendera henne alla dagar i veckan!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Centrala Norrtälje
    2021-07-08
    Alltid ett proffsigt bemötande, en otroligt kompetent mäklare. Hon överträffade mina förväntningar, hon har sålt 2 av mina lägenheter. Så enligt mej norrtäljes bästa mäklare
  • Jan Peter Bernhard A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Älmsta
    2021-06-28
    Bästa mäklare jag har haft.
    5 poäng på alla punkter
    • Älmsta
    2021-06-28
    Vi är väldigt nöjda med Matilda. Proffsigt bemött, bra informatör och vänlig. Uppfattade henne som mycket kunnig och med stor känsla för oss spekulanter.
    Vi rekommenderar henne gärna i framtiden.
  • Eva H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Bryggårdsgärdet
    2021-06-22
    Matilda Tengheden, hos Mohv i Norrtälje, är den bästa av mäklare! Därför anlitade jag henne för försäljning en andra gång. Hon besitter en unik kombination av värme och proffighet samt genomför försäljning ytterst smidigt. Med Matilda Tengheden som mäklare är man mycket trygg! Därför ger jag henne de bästa rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    • Lohärad
    2021-06-11
    Hon är professionell och engagerad i just vår försäljning vilket uppskattas otroligt mycket.
    I en sån här affär är det viktigt för oss att känna förtroende för mäklaren vilket vi verkligen gör för Matilda.
    Vi skulle anlita henne igen om vi säljer något mer och starkt rekommendera henne.