Matilda Tengheden
Registrerad mäklare sedan 2015-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 72 Läs vad Matilda Tengheden

• Stefan T köpte sin stuga med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-07-01

Östernäs
    Har precis köpt ett landställe genom Mathilda.
    Trevlig, tillmötesgående och bra service. Läs mer
  • Daniel H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-07-01

Grossgärdet
    Matilda är fantastisk!
    Trots att vår lägenhet är väldigt speciell och kräver sin köpare ger hon aldrig upp.
    Kan verkligen rekommendera Matilda Läs mer
  • Lena Maria V köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-06-30

Grossgärdet
    Hej! Vi har köpt en bostadsrätt . Vi blev bemötta på ett utmärkt sätt av Matilda. Vi är mycket nöjda och glada över samarbetet med Matilda. Läs mer
  • Joachim J köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

Grind
    Köpt en lägenhet utav Matilda. Hon har trevligt bemötande, är glad och väldigt hjälpsam, vilket betyder oerhört mycket för mig som inte kan alla regler kring köp av lägenhet/lånelöfte osv. Läs mer
  • CHRISTINE G köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

Kvisthamra
    Vi köpte vår villa genom Matilda. Det var tryggt för oss med Matilda som mäklare och som förstagångsvillaköpare kan det vara nervöst och osäkert, men Matilda hjälpte oss med allt. Hon svarade mycket professionellt på alla frågor, stora som små, var mycket glad och trevlig och vi kunde inte ha känt oss tryggare. Läs mer
  • Susanne H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

Grind
    Sålt en bostadsrätt. Ambisös & driven mäklare. Gav ett väldigt seriöst & förtroendeingivande intryck, både vid första telefonkontakten samt vid första mötet. Kan varmt rekommendera Matilda. Hade tur att det blev en snabb affär. Läs mer
  • Bengt Peter Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-06-08

Kvisthamra
    Matilda är lyhörd och har starkt driv och nyfikenhet. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Stefan E köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-06-07

Kvisthamra
    Jag och min tjej tittade på en villa vi var intresserade av och fick en jättebra känsla med Matilda. Mycket trevligt och vänligt bemötande. Svarade upp på alla möjliga och omöjliga frågor och hade hon inte svaret så tog hon reda på det.
    Vår köpupplevelse blev kanon och mycket tack vare Matildas trevliga och professionella sätt. Läs mer
  • Anna A köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-05-18

Kvisthamra
    Mycket bra och professionellt bemötande mot oss som köpare. Läs mer
  • Rolf Tommy S sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-05-18

Kvisthamra
    Vi köpte en lägenhet av Matilda och hon var väldigt professionell, mycket trevlig och ett bra bemötande Matilda var lätt att ha att göra med och låg alltid ett steg före både i handling och för eventuella frågor. Vi är jättenöjda med Matilda och kan varmt rekommendera henne samt MOHV. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tunvägen