Matilda Tengheden

• Lars L
    Lars L köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-03-30

Kvisthamra
    Vi har köpt en bostad med Matilda och har fullt förtroende för henne så hon ska även få sälja vår bostad.
    Mycket nöjda Läs mer
  • Cecilia Elisabet L sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-03-29

Vi hr sålt en villa i Norrtälje. Läs mer
  • Terese H köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-03-23

Centrala Rimbo
    Supertrevlig , anpassningsbar och lättsam! Anträffbar både kvällar och helger. Dem förväntningar vi har på en mäklare uppfyllde hon! Läs mer
  • Therese M sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-03-20

Kvisthamra
    Att välja Mohv vid försäljningen av vår fastighet var en självklarhet, ett företag som erbjuder en komplett mäklartjänst på ett snyggt och proffsigt sätt. Matilda Tengheden är en fantastiskt duktig mäklare som har ett driv och engagemang som är otroligt viktigt när man lägger försäljningen av sitt hus i någons händer. Att hon dessutom är väldigt kunnig, har erfarenhet och var lyhörd för våra önskemål och förutsättningar gjorde valet enkelt. Hon har genomfört varje detalj i försäljningen med fingertoppskänsla och nått ett strålande resultat. Ett stort varmt tack till alla på Mohv i Norrtälje för att ni tar hand om era kunder så väl och speciellt till Matilda som hela tiden gjort det där lilla extra vilket gör att vi kommer att rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad. Tack! Läs mer
  • Peter A
    Peter A köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-03-07

Älmsta
    Suveränt duktig!, väldigt trevlig och bra person!

Köpte lägenhet av henne, hon får givetvis uppdraget att sälja mitt nuvarande boende!

Mina allra bästa rekommendationer!

Peter Angnér Läs mer
  • Anette A köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-03-07

Älmsta
    Servicemainded
    Glad och trevlig Läs mer
  • Carl Martin N sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

2020-02-24

Hårnacka
    Sålt hus.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Det enda jag kunde önska mer av var lite mer kommunikation och återkoppling under processen. Men är väldigt nöjd med mäklarens insats! Läs mer
    2020-03-07 Matilda T svarar Carl Martin N
    Tack snälla! Det ska jag absolut bli bättre på :-)
  • Christer K köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

Grind
    Lägenhet brf
    Trevligt sätt
    Engagerade sig för att lösa tankar runt köp Läs mer
  • Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

Grind
    Hanteringen av försäljningen av min bostadsrätt var snabb, tydlig och bra genomförd. Läs mer
  • Patric G köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje

Hårnacka
    Supertrevlig och proffsig. Kan varmt rekommendera Matilda Tengheden på MOHV i Norrtälje Läs mer

Senaste försäljningarna

Strandvägen