Matilda Tengheden är mäklare på MOHV Norrtälje

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Matilda Tengheden har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 83 omdömen sedan 2018-12-03. Matilda Tengheden har haft 75 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 83 Läs vad Matilda Tengheden

• Väldigt korrekt och proffsig i sitt utförande och väldigt trevlig att samarbeta med i samband med vår villaförsäljning. Hon överträffade våra förväntningar och hennes rekommendationer som vi valt följa har hjälpt oss mycket i processen.
    Hans Thomas R sålde sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-10-20
    • 157.0 m²
    • Kvisthamra
    2020-10-20
  • Jo hon var ok mer kan jag inte säga
    Bo H köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-10-01
    • 2:a
    • 52.3 m²
    • Fågelsången
    2020-10-01
  • En alltid glad, trevlig och påläst mäklare som har nära till skratt. Kommer ihåg både sina säljare och spekulanterna. Finns alltid tillgänglig och gör det lilla extra, även för de minsta.
    Anna A köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-09-19
    • 185.0 m²
    • Västertorp
    2020-09-19
  • Allt var bra! Försäljning och bemötande! Tack 😃
    Sofia F sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-09-18
    • 1:a
    • 37.2 m²
    • Vigelsjö
    2020-09-18
  • Proffsig, snabb affär, mycket kunnig och ödmjuk. Go tjej med mycket kunskap och stort kontaktnät.
    Maude L köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-09-16
    • 71.5 m²
    • Domherren
    2020-09-16
  • Jag och sambon köpte vårt hus där Matilda var mäklare. Bemötandet och kontakten med mäklaren var enkelt, trevligt och proffesionellt. Precis så man vill ha det för att känna sig trygg som köpare!
    Kristofer W köpte sitt hus med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-09-03
    • 109.0 m²
    • Malsta
    2020-09-03
  • Har köpt en lägenhet. Mycket bra bemötande. Väldigt snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Jag är mycket nöjd med köpet och mäklaren.
    Virve P köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-09-02
    • 79.0 m²
    • Domherren
    2020-09-02
  • Jag har köpt en lägenhet i Norrtälje. Hon kontaktade mig otroligt snabbt efter det att jag gjort en intresseanmälan på lägenheten via hemnet onsdag den 29 juli ungefär kl.19.00. Jag fick svar på sms av henne redan vid 22-tiden på kvällen och vi bokade in ett möte på torsdagen, alltså redan dagen efter. 3 timmar senare var köpet genomfört och jag fick då även träffa säljaren. Har tidigare haft mycket dåliga erfarenheter av andra mäklare (dock i annan kommun) men Matilda ger jag det allra högsta betyget som finns! Snabb, engagerad och ett mycket fint bemötande Hälsningar Elisabeth, en mycket nöjd lägenhetsinnehavare i Nortälje
    Amy Elisabeth F
    Amy Elisabeth F köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-08-03
    • 73.0 m²
    • Grind
    2020-08-03
  • sålde en lägenhet och fick mycket bra bemötande. Man kände att mäklaren hade bra kunskap både om området och prissättning
    GO Cruising sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-07-29
    • 4:a
    • 88.5 m²
    • Grossgärdet
    2020-07-29
  • Helt fantastisk och genombra mäklare!
    Caroline C köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Tengheden en del av MOHV Norrtälje
    2020-07-16
    • 88.0 m²
    • Centralt/Hamnen
    2020-07-16
    Tusen tack! Vi ses snart igen :-)

Visa svar

Senaste försäljningarna