Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• Lotta F
    Lotta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fastighet! Alltid bra bemötande och ett mycket trevligt gäng som jobbar där. Får hjälp med allt från stayling till svar på konstiga frågor. Rekommendera verkligen till dig som ska sälja. Läs mer
  • Monica D
    Monica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria är en väldigt kunnig, lyhörd och rolig mäklare. Tack vare hennes hjälp gick det lätt att sälja vårt fritidshus. Hon är alltid på gott humör, har lätt till skratt och har stort tålamod med alla våra frågor. Hon har dessutom stenkoll på alla tusen olika dokument. Vi är supernöjda och rekommenderar henne med de allra högsta betyg!! Läs mer
  • Per-Olof H
    Per-Olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en villa. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Anneli O
    Anneli O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte ett fritidshus, är nöjd med mäklaren och det gick snabbt och effektivt. Blev bra informerad om kontraktet . Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Anneli O
    Hej Anneli. Tack för din rekommendation! Roligt att höra att du är nöjd. Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya fritidshus. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Inga-lill G
    Inga-lill G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt lgh, mäklaren har gjort en fint arbete. Noggrann trevligt.
    Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Inga-lill G
    Tack Inga-Lill! Roligt att höra att du är nöjd! Ha en trevlig dag!/Marie Malm
  • Björn S
    Björn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt lägenhet i Norrtälje och sålt villa i Rimbo. Vi är mycket imponerade av vår mäklarkontakt. Vi t o m bytte tänkt mäklare till Linda då vi köpt lägenhet via henne.
    Jobbar själv med försäljning sedan många år och blir imponerad av duktiga och driftiga personer som kan och törs driva mot avslut men trots det har en lyhördhet för kunden. Trots motgångar svängde hon runt vår affär till ett lyckat slut.
    Toppbetyg från oss till Linda!! Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Björn S
    Tusen tack! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten. Vi ses framöver så ha en fin sommar tills dess. Med vänlig hälsning Linda Drougge
  • Ellen R
    Ellen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt, vårdad klädsel, pratglad, kul! Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ellen R
    Hej Ellen! Tack för din rekommendation! /Marie
  • Dan C
    Dan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja har, på alla sätt, skött försäljningen av vårat fritidshus mycket bra. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Dan C

2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lilian E
    Tack Lilian för ditt omdöme! Ha en trevlig dag! Med vänlig hälsning Marie M
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde fritidshus i bergshamra, Norrtälje.
    Bra kommunikation från mäklaren hela tiden, tydlig och rak! Läs mer
    2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Johanna O
    Tusen tack Johanna för din rekommendation! Hälsningar Marie Malm
  • Therese D
    Therese D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick hjälp av den trevligaste och ambitiösaste mäklaren någonsin när vi sålde vårt kära gamla landställe.
    Martin var alltid tillgänglig och gjorde sitt yttersta för att tillgodose spekulanters olika önskemål om tid för visningar.
    Han gav oss råd, tips och stöttade upp med information där det behövdes.
    Alltid ett skratt eller leende på hans läppar och han visade på en noggrannhet och kunskap utöver det vanliga.
    Svarade på våra tokiga frågor och vann absolut vårt förtroende.
    Skulle inte tveka en sekund om att anlita Martin vid fler försäljningar! Läs mer
    2018-04-25 Marie M svarar Therese D
    Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Tack för dina fina ord och rekommendationen! Lycka till med letandet av er nya permanentbostad. Hälsningar Martin
  • Johan Bertil W
    Johan Bertil W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Profficionellt bemötande. Väl genomfört uppdrag, för mig som köpare. Läs mer
    2018-04-16 Marie M svarar Johan Bertil W
    Stort tack för den fina rekommendationen!
  • Ing-Marie C
    Ing-Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fungerade utmärkt! Martin Danielsson rekommenderas! Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ing-Marie C
    Tack själv Ing-Marie för ett gott samarbete och din rekommendation. Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Madelen Å
    Madelen Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Inget att klaga på. Affären sköttes utmärkt. Läs mer
    2018-04-03 Marie M svarar Madelen Å
    Stort tack för din rekommendation/Marie Malm
  • Bekzod K
    Bekzod K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej,
    Vi har både köpt och sålt vår lilla lägenhet med hjälpt av Linda Drougge, en super bra mäklare som sätter sina kunder före allt annat! Vi är mycket nöjda eftersom hon uppfyller alla kritirier och levde upp till alla förväntningar och krav på kort tid. Läs mer
    2018-04-03 Marie M svarar Bekzod K
    Hej! Tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er genom flera affärer och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete. Stort lycka till med den nya lägenheten! Med vänlig hälsning Linda Drougge
  • Ertila B
    Ertila B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabbt svar för att boka visning! Bra bemötande!
    Allt gick bra! Läs mer
    2018-04-03 Marie M svarar Ertila B
    Hej och tack för det trevliga omdömet/Marie Malm
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Genomgående trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-03-26 Marie M svarar Ingela W
    Tack Ingela för din rekommendation! Mvh Marie Malm
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt ett fritidshus. Mäklaren var mycket tillgänglig, tillmötesgående och kunnig.
    Mäklaren levde mycket väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Cecilia B
    Hej Cecilia. Vad roligt att ni hittat ett fritidshus och att ni var nöjda med hjälpen från oss. Ha en fantastik sommar i ert nya hus /Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Jan T
  • Jackal K
    Jackal K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Suverän på all sätt ! Superbra bemötande och väldigt proffsig Läs mer
    2018-03-19 Marie M svarar Jackal K
    Hej Jackal. Jätteroligt att höra att du är nöjd och att vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Jeannette A
    Jeannette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig bemötande, välinformerad om lägenheten och området.
    Vi tar gärna Peter till hjälp om vi ska göra flera bostadsaffärer. Läs mer
  • Berit J
    Berit J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag upplever att Peter tycker om det han jobbar med och är väldigt ambitiös och noggran. Och har inget att klaga på och skulle även rekommendera Peter. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Berit J
    Hej! Kul att det syns och märks att man gillar det man gör. Tack för de fina orden och att du vill rekommendera mig. Med vänlig hälsning Peter Jansson
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    mycket väl bemött och jag orkar inte skriva 30 tecken Läs mer
    2018-02-28 Marie M svarar Stefan N
    Tack Stefan! Vi är glada att du är nöjd/ Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Linda P
    Linda P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Riktigt nöjda med försäljningen, bra samarbete och professionellt utförande! Tack Peter Jansson för väl utfört arbete 😃 Läs mer
    2018-02-28 Marie M svarar Linda P
    Tack själv för ett mycket trevligt samarbete! :-) Med vänlig hälsning Peter Jansson
  • Kristofer V
    Kristofer V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Martin Danielsson.
    Mycket bra mäklare. Kommer att anlita honom igen vid senare försäljningar. Läs mer
    2018-02-21 Marie M svarar Kristofer V
    Tack själv Kristofer för gott samarbete! Återkom gärna om det är något annat jag kan hjälpa dig med framöver/Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Gentian P
    Gentian P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    very good,
    Martin Danielsson together with colleagues! Läs mer
    2018-02-21 Marie M svarar Gentian P
    Thank you very much, hope you will enjoy the new house and the town / Sincerely Martin Danielsson
  • Karl Joe G
    Karl Joe G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Linda Drougge .Glad och Mycket Trevlig
    Kan sitt jobb = Gott resultat !
    Vi tackar
    Lena o Joe Läs mer
    2018-02-21 Marie M svarar Karl Joe G
    Hej Lena & Joe! Det glädjer mig att ni är nöjda! Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er att sälja er fina villa. Hoppas ni skall trivas i er nya lägenhet. Med vänlig hälsning Linda Drougge
  • Tommy V
    Tommy V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    En trevlig och uthållig kille som sålt två projekt åt mig det är Martin det Läs mer
    2018-02-14 Marie M svarar Tommy V
    Tack själv Tommy, samarbetet har fungerat alldeles utmärkt! /Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Frida E
    Frida E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fantastisk trevlig och kunnig mäklare. Mycket intresserad av att sälja objektet.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-12 Marie M svarar Frida E
    Hej Frida. Tack för din rekommendation, vad roligt att ni är nöjda!/Marie Malm
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Super trevligt bemötande och bra på att förklara eventuella frågor Läs mer
    2018-02-02 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Thomas A
    Hej Thomas! Tack för att du lämnar ett omdöme, vad roligt att du är nöjd! /Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Erika B
    Erika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Andra gången jag anlitar Arja för att sälja min bostad. Mycket nöjd denna gång också! Läs mer
    2018-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Erika B
    Tack ännu en gång för ett bra samarbete! Med vänlig hälsning Arja
  • Maud V
    Maud V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lugn och sabansad. Bra att ha att göra med.
    Man känner sig trygg Läs mer
    2018-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Maud V
    Tack Maud, vad roligt att du är nöjd med vår hjälp! /Marie Malm
  • Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bästa support, mycket "serviceminded". Förtroendegivande! förklarar bra... Läs mer
    2018-01-30 Marie M svarar Per L
    Tusen tack Per för din rekommendation! Mvh Marie Malm
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick ett trevligt bemötande, blev överträffade i hur väl Benjamin kunde besvara våra frågor och engagerade sig i våra funderingar under husvisningen. Vi har känt oss väldigt trygga, hela vägen! Tack Benjamin! Läs mer
    2018-01-30 Marie M svarar Jenny E
    Tack själva Jenny för ett gott samarbete. Jag hoppas ni kommer trivas i Norrtälje framöver. Med vänlig hälsning Benjamin Råd Vaher
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra och professionellt bemötande. En kunnig, erfaren och serviceinriktad mäklare, med god ordning och reda på alla detsljer i processen. Dessutom mycket trevlig! Läs mer
    2018-01-30 Marie M svarar Kerstin H
    Tack för de värmande orden Kerstin. Jag är att glad att ni haft förtroende för oss genom er bostadsaffär /Marie Malm
  • Vanja Gunbritt Adina M
    Vanja Gunbritt Adina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är mycket nöjd med Martin Danielsson: Han har med kunskap, erfarenhet och visat intresse skött försäljningen av objektet . Jag har varit helt trygg då jag förstått att min roll i det hela har varit ställföreträdande (God man) och att det krävs noggrannhet i information och regelmässigt. Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Vanja Gunbritt Adina M
    Tack! Jag är att glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, Peter, från första bemötandet vid objektet vi var intresserade av till skrivande av kontrakt. Insatt, vänlig och noggran. Läs mer
    2018-02-01 Marie M svarar Susanne L
    Stort tack för de fina orden! /Med vänlig hälsning Peter Jansson
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Martin har varit mycket tillmötesgående, trevlig och "osäljig" vilket uppskattats. Han har tydligt och löpande återkopplat till oss säljare i alla delar av processen och varit tydlig med sina råd gällande hur han tycker vi ska gå vidare. Det har känts stabilt, tydligt men avslappnat att få hjälp av Martin. Läs mer
    2018-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lotta B
    Tack så mycket Lotta för det fina omdömet och rekommendationen. Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Karl Rickard S
    Karl Rickard S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Upplevde inga problem.
    Fick svar på mina frågor. Läs mer
    2018-01-30 Marie M svarar Karl Rickard S
    Tack Sandra vad roligt att du är nöjd och vill rekommendera oss. /Marie Malm
    Marie M gillar detta
  • Helena F
    Helena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick kontakt med Peter via tidigare nöjd kund. Han lade ner mycket tid vid första besöket och gjorde ett noggrant jobb.
    Peter är lätt att prata och samarbeta med. Han är lättillgänglig och återkopplar snabbt.
    Vi tyckte, att han granskade vår fastighet med professionell blick
    och tittade på det som var väsentligt att lyfta fram.
    Efter visningarna arbetade han ambitiöst med de presumtiva köparna.
    Peter uppvisar stark känsla för god etik.
    Lena o Owe Fahlström Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Helena F
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. :) Med vänlig hälsning Peter Jansson
  • Leif L
    Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Första mötet med Benjamin gav ett positivt intryck, vilket visade sig hålla även i fortsättningen. Han gav oss råd och förslag som vi hade god nytta av. Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Leif L
    Tack själv Leif för samarbetet. Önskar er all lycka med flytten till Norrtälje. Med vänlig hälsning Benjamin
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tycker att Maria är förtroendeingivande rutinerad och kunnig samt har ett glatt och trevligt bemötande.Bra feedback och informativ och saklig.Är lyhörd för önskemål och funderingar vilket kändes viktigt just för mig som är rätt okunnig om försäljning.Tack för allt :) Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Angelica R
    Wow, vilken fin rekommendation Angelica! Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med. Och stort tålamod vid privatvisningar utan särskilt mycket framförhållning :)! Maria Alex
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Peter är saklig och korrekt.
    Håller vad han lovar, lätt att få kontakt med. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Eva H
    Tack för de orden Eva, det var trevligt att hjälpa er att hitta er nya bostad. Välkomna till Norrtälje och hoppas ni ska trivas framöver. Mvh Peter
  • Milo D
    Milo D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Öppen, kunnig, ingav förtroende. Naturlig, nära till skratt, hade inga av de stereotypa beteenden som en del mäklare kan ha. Kände att jag kunde lita på honom. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Milo D
    Tack Milo för ditt omdöme! /Marie Malm
  • Carl-Magnus Rolf S
    Carl-Magnus Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunniga, trovärdiga och mycket snabbt agerande från intag till visning. Mycket serviceminded och man känner sig trygg. Varma rekommendationer. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Carl-Magnus Rolf S
    Tack för de fina orden! Vi är glada att vi fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! /Marie
  • Anneli D
    Anneli D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Glad,effektiv,noggrann och snabb att uppdatera och återkoppla.Rätt man på rätt plats helt klart.Så nöjd med bägge försäljningarna Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Anneli D
    Stort tack för din fina rekommendation/Marie
  • Staffan Claes Olof S
    Staffan Claes Olof S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Inga problem. allt flöt pa bra. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Staffan Claes Olof S
    Hej! Vad roligt att höra! /Marie
  • Inger K
    Inger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande, kunnande och med bra resultat! Läs mer
    2017-10-30 Marie M svarar Inger K
    Tack Inger, vad roligt att höra!/Marie Malm
  • Jakob N
    Jakob N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabb och närvarande hela vägen och slutligen en försäljning som gick långt bättre än förväntat. Läs mer
    2017-10-23 Marie M svarar Jakob N
    Vad roligt att höra att du är nöjd Jakob! /Marie Malm