Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Mån-Tor: 09:00-16:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 172 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• Christoffer L

2019-03-15

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja var bra genom hela processen. Läs mer
  • 2019-03-05

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt ett fritidshus och blev mycket proffsigt bemötta. Alltid snabb återkoppling. Läs mer
    2019-03-11 Marie M svarar Eva B
    Stort tack för ert förtroende att sälja ert fritidshus och för dom fina orden. Hälsningar Marie Malm
  • 2019-03-02

Eivor P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har fått ett fantastiskt stöd i samband med försäljningen av en älskad bostad i roslagen. Arja har varit lugn, tillmötesgående och mycket proffessionell. Försäljningen gick snabbt och vi är mycket tacksamma för tiden tillsammans med en personlig mäklare. Läs mer
    2019-03-05 Marie M svarar Eivor P
    Hej!
    Tack själv för ett mycket trevligt samarbete! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Arja Joelsson
  • 2019-02-26

Jannike U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt bra, han är alltid tillgänglig, han gjorde allting bra. sälja lägenheten fort fick den såld. Läs mer
    2019-02-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Jannike U
    Tack för din rekommendation Jannike den uppskattas. Ha en trevlig dag! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-02-11

Kerli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt lägenheten och allting flöt på bra. Försäljningen gick snabbare än jag trodde att det skulle gå. Väldigt nöjd med helheten och bemötande från min mäklare. Läs mer
    2019-02-13 Marie M svarar Kerli P
    Stort tack Kerli för att du tog dig tid att ge oss ett fint betyg på vårt arbete. Vad roligt att du är nöjd! Önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsning Marie Malm
  • 2019-01-30

Jan Gustavssons skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Min bror och jag fick hjälp av Martin Danielsson med att sälja vår avlidne fars fritidshus på Rådmansö. Martin har varit vänlig, lyhörd och professionell från det första mötet och genom hela processen fram till den slutliga försäljningen. Vi hade försökt sälja huset genom en annan mäklarfirma tidigare under hösten där kommunikationen med mäklaren tyvärr inte fungerade tillfredsställande. Med SVensk Fastighetsförmedling har samarbetet fungerat över förväntan. Läs mer
    2019-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Jan Gustavssons
    Tack för den fina recensionen och tveka inte på att höra av er till mig om det är någonting annat som jag kan hjälpa till med framöver. Hälsningar Martin Danielsson
  • 2019-01-09

Bo Niklas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kunnig på det mesta och alltid glatt humör. Läs mer
    2019-01-10 Marie M svarar Bo Niklas T
    Tusen tack för det fina omdömet! Hälsningar Marie Malm
  • 2018-12-23

Anita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt bemötande kunnig säker är mycket nöjd med försäljningen av vårt hus Läs mer
    2019-01-03 Marie M svarar Anita S
    Tack Anita, för din fina rekommendation! Hälsningar Marie Malm
  • Elin L

2018-12-18

Elin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt vår första lägenhet och Linda hjälpte oss med allt från visning till kontraktsskrivning. När vi kom in på visningen var Linda engagerad och visade oss runt. Hon pratade om alla detaljer och visade möjligheter för oss som vi kan göra med lägenheten om vi köper den.

Dagen efter visningen ringde Linda upp tidigt och frågade hur vår upplevelse var och även svarade på de frågor vi hade. Därefter ville vi lägga ett bud och eftersom vi aldrig gjort det förklarade Linda grundligt hur vi skulle göra och hur allt fungerar.

När vi sedan vann budgivningen träffades vi samma dag och Linda lotsade oss så väl. Vi kände oss så trygga och köpet känns så bra, tack vare Lindas kompetens och fina bemötande.
    Riktigt riktigt trevligt möte. I framtiden hoppas vi att vi stöter på Linda igen när det är dags för oss att sälja/köpa ny bostad.

Tack Linda! Läs mer
    2018-12-20 Marie M svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack vad roligt att höra att allt känns bra. Det har verkligen varit jätteroligt att få hjälpa er med köpet av er första bostad och jag hoppas ni skall trivas. Vi ses på tillträdet och hörs av framöver!
    God Jul & Gott Nytt År! Hälsningar Linda Drougge
  • 2018-12-17

Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Precis köpt ett hus av en trevlig hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Alltid lätt att få tag på och kollar snabbt upp det han lovat. Läs mer
    2018-12-20 Marie M svarar Andreas T

Tusen tack Anders för ditt omdöme! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Fredrik F

2018-12-15

Fredrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde min villa och köpte ny villa med samma fastighetsbyrå men 2 olika mäklare. Nöjd med både säljandet och köpandet. Allt flöt på smidigt och dom det var uppgjort. Läs mer
    2018-12-20 Marie M svarar Fredrik F
    Tack för din rekommendation Fredrik den uppskattas! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Christer B

2018-12-08

Christer B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej, skulle ha uppskattat om mäklaren hade berättat innan att om jag skriver före årsskiftet, skall reavinsten beskattas året efterpå trots att affären inte är avslutad. Har även fått värdering på lägenheten varje månad och det har inte samme mäklare som har värderat inte lyckats sälja till. Ca 10 % under. Läs mer
  • 2018-12-07

• 2018-12-06

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Superbra! Är riktigt riktigt nöjd! Kan Starkt rekommendera Martin! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Fredrik R
    Tack själv Fredrik och lycka till med letandet av ny bostad. Återkom gärna till mig om det är någonting jag kan hjälpa dig med där. Hälsningar Martin
  • 2018-12-05

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elmsta udde 19b Väddö
    Lägenheten såldes snabbt och bemötandet från mäklaren var trevligt.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar till 200%...alltså supernöjda!!!!! Läs mer
    2018-12-12 Marie M svarar Elisabeth L
    Tusen tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Det gläder oss mycket att ni är nöjda. Hälsningar Marie Malm
  • 2018-12-04

Lars-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt påElmsta Udde 23a. Väldigt trevlig berättade om sin bakgrund. Att det skulle gå fort och sälja och till ett bra pris det ordnade Linda jättebra Mycket papper blev det att skriva på, de som köpte lägenheten var lättsamma och trevliga Läs mer
    2018-12-12 Marie M svarar Lars-Erik S
    Hej Lars-Erik. Vad roligt att höra att ni är nöjda och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten. God Jul & Gott Nytt År, så ses vi på tillträdesdagen. Hälsningar Linda Drougge
  • 2018-11-29

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi blev väldigt proffsigt bemötta och vi blev väldigt nöjda med försäljningen! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Joakim J
    Tack Joakim för de fina orden och ert förtroende! Hälsningar Marie Malm
  • 2018-11-29

DB Efter Gertrud K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick hjälp med att sälja min mosters lägenhet, vi blev proffsigt mottagna. Våra förväntningar var väl så där, men vi blev överaskade och tyckte att Linda gjort ett helt suveränt jobb. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-12-12 Marie M svarar DB Efter Gertrud K
    Hej, Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen och verkligen jättekul att det gick så bra som det gjorde. God Jul & Gott Nytt År! Hälsningar Linda Drougge
  • 2018-11-14

Barbro H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt mitt fritidshus och fått mycket hjälp och goda råd av Arja Joelsson som alltid varit tillgänglig när jag behövt nå henne. Hon har dessutom varit ett stort stöd vid fastighetsdeklarationen. Läs mer
    2018-11-29 Marie M svarar Barbro H
    Tack Barbro, vad glad jag blir över att läsa rekommendationen och tack själv för ett gott samarbete. Med vänlig hälsning Arja Joelsson
  • 2018-11-07

Sven-Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt fastigheten: Norrtälje skonaren 7, adress: Rådmansgatan 13, 761 40 Norrtälje.
    Väldigt positivt och trevligt bemötande av fastighetsmäklaren.
    Alla handlingar var omsorgsfullt framtagna. Hanteringen av ärendet skedde på ett effektivt sätt, utan stress.
    Anser att mäklaren gjorde ett mycket bra arbete.
    Mäklaren får mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-11-08 Marie M svarar Sven-Erik R
    Hej! Tack Sven-Erik för din fina och utförliga rekommendation. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i huset. Hälsningar Marie Malm
  • 2018-10-29

cathrine s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och hjälpsamt och pedagogiskt bemötande. Respektfullt sätt både gentemot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar cathrine s
    Hej Cathrine! Tack snälla för din rekommendation. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2018-10-29

Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra mäklare skötte allt perfekt. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lars O
    Tack så mycket Lars och härligt att du känner dig nöjd! /Marie Malm
  • Bengt-Åke D

2018-10-24

Bengt-Åke D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt en bostadsrätt.

På ett bra sätt, hon var lugn och saklig, visade objektet och kunde svara på våra frågor.

Hon motsvarade väl de förväntningar som vi hade.

Så här långt har det varit en okomplicerad process som gått
    vidare utan stress. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Bengt-Åke D
    Tack för er rekommendation Bengt-Åke den uppskattas. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Marie Malm
  • 2018-10-18

Petra A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria är väldigt skicklig mäklare o gör att man kan luta sig tillbaka och det har varit väldigt smidigt..Tacksam🙏husförsäljare🏡 Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Petra A
    Stort tack Petra för att du tog dig tid att ge mig betyg på mitt arbete! Tack för de fina ord. Lycka till och vi ses på tillträdet.
    Mvh Maria Alex
  • Michael L

2018-10-17

Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi skulle sälja vår villa efter 24 år. Många frågor uppstod utifrån vår okunskap, Men Benjamin guidade oss igenom detta på ett tryggt sätt! Läs mer
  • 2018-10-13

Irene W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag valde min mäklare Arja Joelsson på Svensk Fastighetsförmedling,för att jag ville sälja min gård Stångvik på Mörtövägen 97, 76394 Hallstavik.Arja var specialiserad på lantegendomar och hade stor erfarenhet av att sälja sådana objekt visade det sig.
    Jag tycker att Arja har varit mycket bra som mäklare.Rak och tydlig utan några krångliga turer.Jag är mycket nöjd med hennes hjälp till att affären blivit av, och kan varmt rekommendera henne.
    Irene Weidegård Läs mer
    2018-11-29 Marie M svarar Irene W
    Hej och tack snälla! Jättekul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och jag tackar för förtroendet jag fick att få sälja er gård. Hälsningar Arja
  • Vilja B

2018-10-11

Vilja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Skulle sälja min villa o fick tips om Arja joelsson.mycket flexibel o tillmötesgående vad gällde allt gällande husförsäljning.dom förväntningar som jag hade infriades till 100%.
    Rekommenderar Arja till 100%.blir det aktuellt med köp eller försäljning av bostad igen kommer jag garanterat vilja ha med Arja Joelsson att göra.
    Rekommenderar varmt Läs mer
    2018-11-29 Marie M svarar Vilja B
    Tack för rekommendationen och de fina orden. Det värmer att du känner förtroende för mig i din bostadsaffär. Hälsningar Arja
  • 2018-10-07

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Det var enkelt och tydligt i denna affär med Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Leif N
    Tusen tack för din rekommendation Leif! Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Marie Malm
  • 2018-10-01

Tommy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte en 2:a i grind i Norrtälje.
    Jag kände att mäklaren såg mig och gav mig ordentligt med uppmärksamhet.
    Jag känner mig verkligen nöjd med mitt köp och all hjälp som jag har fått utav mäklaren.
    Mäklaren och jag har haft god och frekvent kontakt via telefon.
    Superglad kille som varmt rekommenderar Filip Hammar i fortsättningen. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Tommy B
    Hej Tommy! Tack för din rekommendation och vad bra att du kände dig trygg genom processen - det är väldigt viktigt för mig. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra. Hälsningar Filip Hammar
  • 2018-10-01

Elin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja är väldigt proffsig och enkel att jobba med. Hon guidade mig som säljare väl genom försäljningsprocessen och fanns lätt till hands när jag behövde henne. Läs mer
  • 2018-09-28

Annelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt sommarstugan genom Martin. Han är mycket kunnig och noggrann i sitt arbete och man fick fortlöpande information vad som hände. Väldig proffsig och seriös mäklare. Är väldigt nöjd med hans arbete. Jag kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Annelie B
    Tack Annelie för den fina rekommendationen och hoppas det blir bra för er. Återkom gärna om det är något mer jag kan hjälpa er med. Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • 2018-09-24

Anna Irene M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi som köpare var långt ifrån nöjda. Mäklarens bemötande var inte trevligt.
    Dessutom sa hon en sak ena dagen och en annan sak några dagar senare.

Som tur var så fick vi bra kontakt med säljarna och kunde samtala med dom.

Svensk fasighets förmedling i Norrtälje är säkert en bra mäklarfirma men jag rekommenderar er att inte anlita Linda Drougge Läs mer
  • 2018-09-18

Conny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick en bra visning av lägenheten, mäklaren fick visa oss den två gånger.
    Han var kunnig.
    VI ÄR NÖJDA OCH GLADA Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Conny J
    Stort tack Conny för er fina rekommendation!
    Hälsningar Marie Malm
  • 2018-09-18

Munib C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte fritidshus och mäklare uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
    2018-09-26 Marie M svarar Munib C
    Tack och vi hoppas ni kommer trivas i ert nya fritidshus. Hälsningar Marie Malm
  • 2018-09-12

Viktoria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt mitt hus och fått den bästa hjälpen.varit en stor hjälp att bolla med och jag har känt mig otroligt trygg och nöjd från början till slut. En mäklare jag varmt kan rekommendera Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Viktoria S
    Tack Viktoria för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2018-09-10

Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt radhus för första gången och har fått mycket bra bemötande av Martin som varit lätt att få tag på och tålmodigt svarat på alla frågor och funderingar då vi flyttar till för oss en ny kommun! Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Anna B
    Tack själva och hoppas ni kommer trivas i Norrtälje. Hälsningar Martin
  • 2018-09-08

Hans-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt sommarhus. Positivt och respektfullt bemötande. Förväntade mig seriöst och kunnigt bemötande. Vilket också var fallet. Positiv upplevelse. Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Hans-Erik A
    Hej Hans-Erik och tack själv för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer trivas i det nya fritidshuset! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2018-09-08

Ulla Christina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt och seriöst bemötande, mäklaren var alltid tillgänglig vid frågor och vi upplevde att vi fick tydliga fakta och god hjälp i vår försäljning av vårt älskade fritidshus. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ulla Christina M
    Hej och tack för dina fina ord! Hälsningar Marie Malm Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-09-05

Hans N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt en sommarstuga och tack vare Martins råd fick vi betydligt mer betalt än vi förväntat oss. Martin är väldigt noggrann och tog fram dokumentation om huset som vi inte ens visste fanns. Han har båda fötterna på jorden och ger ett intryck av stort kunnande.
    Alla våra förväntningar levde Marin upp till. Vi är mer än nöjda Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Hans N
    Hej Hans! Tack för rekommendationen och ert förtroende. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Martin
  • 2018-09-05

Emelie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemött, rak på sak, snabb försäljning Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Emelie O
    Tusen tack Emelie för din återkoppling och rekommendation. Hälsningar Marie Malm
  • 2018-09-03

Cecilia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt sommarstugan.
    Mäklaren gav ett proffsigt o trevligt intryck redan från början.
    Mycket kunnig o noggrann i sitt arbete och jag fick fortlöpande information om vad som hände.
    Fick mer hjälp o upplysning än förväntat.
    Ska absolut rekommendera Martin Danielsson vid husaffärer. 😄 Läs mer
  • 2018-09-02

Gun L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    När vi planerade för att sälja vårt fritidshus gick vi in på Sv Fastighetsförmedlings kontor i Norrtälje. Peter Jansson uppmärksammade oss genast med frågan om ha kunde hjälpa till med något.
    När han fick veta vårt ärende gav han oss en allsidig info om vad vi nu hade att tänka på och vad han kunde åta sig för oss.
    Ett förtroendefullt samtal gjorde att vi genast beslöt att ge honom uppdraget att sälja vår fastighet.
    Hans engagemang överträffade faktiskt våra förväntningar. Han har gjort ett synnerligen proffsigt jobb för oss och dessutom med en mycket trevlig framtoning.
    När nu afffären gått i hamn - och vi summerar upplevelsen - så står Peter Janssons noggranna arbete som bästa tänkbara mäklarengagemang med stor inlevelse. Läs mer
  • 2018-09-02

Märit R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har köpt fritidshus i Herräng. Mäklaren var mycket professionell och mycket noggrann i sin presentation på hemnet betr objektet där all info betr objektet fanns med ex vis gamla och nya bygglovshandlingar, samfällighetens stadgar, ordnat med besiktning enl sk Varudeklaration mm. Dvs mkt bra underlag inför ev köp. Mycket vänligt, professionellt och engagerat bemötande gm hela processen dvs före och efter visning. Mkt bra och snabb återkoppling vid ev frågor. Läs mer
  • 2018-09-01

Berndt Roland U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en lägenhet 2:a i Norrtälje. Vi kontakta Svensk fast genom tips från vänner som har anlitat dom. Vi är mycket nöjda bra bemötta och hjälpsamma i vår situation. Så vi kan rekommendera vidare. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Berndt Roland U
    Tusen tack för er fina rekommendation och roligt att ni är nöjda! Hälsningar Marie
  • 2018-08-31

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Anlitade Linda för att sälja vår bostadsrätt! Vilket gick hur smidigt som helst! Kan inte vara mer än nöjd med arbetet hon gjorde. Rekommenderar starkt att man anlitar Linda till sin försäljning. Läs mer
  • 2018-08-31

Issac K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vigelsjövägen 14 A,
    Jag köpte en lgh i denna adressen, väl bemöt av mäklaren, lätt anträffbar. Han kan sin grej. Läs mer
  • Ann-Charlotte N

2018-08-23

Ann-Charlotte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Seriös, trygg och säker. Så nöjd med all hjälp. Läs mer
  • 2018-08-22

Mats N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mäklare är proffsig med livserfarenhet, toppbetyg från mig Läs mer
  • Catharina A

2018-08-21

Catharina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, och Peter! Jag har fått mycket bra stöd ända från början till slut, grym återkoppling och det har känts tryggt på alla sätt. Det har heller inte känts krångligt, utan allt gick väldigt smidigt! Läs mer

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje