Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• Vanja Gunbritt Adina M
    Vanja Gunbritt Adina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är mycket nöjd med Martin Danielsson: Han har med kunskap, erfarenhet och visat intresse skött försäljningen av objektet . Jag har varit helt trygg då jag förstått att min roll i det hela har varit ställföreträdande (God man) och att det krävs noggrannhet i information och regelmässigt. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, Peter, från första bemötandet vid objektet vi var intresserade av till skrivande av kontrakt. Insatt, vänlig och noggran. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Martin har varit mycket tillmötesgående, trevlig och "osäljig" vilket uppskattats. Han har tydligt och löpande återkopplat till oss säljare i alla delar av processen och varit tydlig med sina råd gällande hur han tycker vi ska gå vidare. Det har känts stabilt, tydligt men avslappnat att få hjälp av Martin. Läs mer
  • Karl Rickard S
    Karl Rickard S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Upplevde inga problem.
    Fick svar på mina frågor. Läs mer
    Marie M gillar detta
    Tack Sandra vad roligt att du är nöjd och vill rekommendera oss. /Marie Malm
    Marie M gillar detta
  • Helena F
    Helena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick kontakt med Peter via tidigare nöjd kund. Han lade ner mycket tid vid första besöket och gjorde ett noggrant jobb.
    Peter är lätt att prata och samarbeta med. Han är lättillgänglig och återkopplar snabbt.
    Vi tyckte, att han granskade vår fastighet med professionell blick
    och tittade på det som var väsentligt att lyfta fram.
    Efter visningarna arbetade han ambitiöst med de presumtiva köparna.
    Peter uppvisar stark känsla för god etik.
    Lena o Owe Fahlström Läs mer
    2017-12-04 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Helena F
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. :) Med vänlig hälsning Peter Jansson
  • Leif L
    Leif L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Första mötet med Benjamin gav ett positivt intryck, vilket visade sig hålla även i fortsättningen. Han gav oss råd och förslag som vi hade god nytta av. Läs mer
    2017-12-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Leif L
    Tack själv Leif för samarbetet. Önskar er all lycka med flytten till Norrtälje. Med vänlig hälsning Benjamin
  • Angelica R
    Angelica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tycker att Maria är förtroendeingivande rutinerad och kunnig samt har ett glatt och trevligt bemötande.Bra feedback och informativ och saklig.Är lyhörd för önskemål och funderingar vilket kändes viktigt just för mig som är rätt okunnig om försäljning.Tack för allt :) Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Angelica R
    Wow, vilken fin rekommendation Angelica! Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med. Och stort tålamod vid privatvisningar utan särskilt mycket framförhållning :)! Maria Alex
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Peter är saklig och korrekt.
    Håller vad han lovar, lätt att få kontakt med. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Eva H
    Tack för de orden Eva, det var trevligt att hjälpa er att hitta er nya bostad. Välkomna till Norrtälje och hoppas ni ska trivas framöver. Mvh Peter
  • Milo D
    Milo D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Öppen, kunnig, ingav förtroende. Naturlig, nära till skratt, hade inga av de stereotypa beteenden som en del mäklare kan ha. Kände att jag kunde lita på honom. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Milo D
    Tack Milo för ditt omdöme! /Marie Malm
  • Carl-Magnus Rolf S
    Carl-Magnus Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunniga, trovärdiga och mycket snabbt agerande från intag till visning. Mycket serviceminded och man känner sig trygg. Varma rekommendationer. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Carl-Magnus Rolf S
    Tack för de fina orden! Vi är glada att vi fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! /Marie
  • Anneli D
    Anneli D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Glad,effektiv,noggrann och snabb att uppdatera och återkoppla.Rätt man på rätt plats helt klart.Så nöjd med bägge försäljningarna Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Anneli D
    Stort tack för din fina rekommendation/Marie
  • Staffan Claes Olof S
    Staffan Claes Olof S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Inga problem. allt flöt pa bra. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Staffan Claes Olof S
    Hej! Vad roligt att höra! /Marie
  • Inger K
    Inger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande, kunnande och med bra resultat! Läs mer
    2017-10-30 Marie M svarar Inger K
    Tack Inger, vad roligt att höra!/Marie Malm
  • Jakob N
    Jakob N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabb och närvarande hela vägen och slutligen en försäljning som gick långt bättre än förväntat. Läs mer
    2017-10-23 Marie M svarar Jakob N
    Vad roligt att höra att du är nöjd Jakob! /Marie Malm
  • My N
    My N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Det märks att Linda är ambitiös och målmedveten och har ett ständigt driv framåt vilket gör att man som säljare känner sig trygg med försäljningen. Hon är kunnig inom området, har stor erfarenhet och återkopplar väldigt snabbt på telefon/mail vilket vi som säljare har uppskattat mycket! Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar My N
    Hej My och tack för de fina orden. Det var trevligt att arbeta med er och jag är glad att försäljningen gick såpass bra som den gjorde! Hoppas ni kommer trivas med ert nya boende! Ha det gott och hälsa familjen :) ! /Linda Drougge
  • Pia E
    Pia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Duktig, påläst, trevlig o trovärdig och vi kände full trygghet med allt. Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Pia E
    Tack för de värmande orden, vi är att glada att vi fått hjälpa er! Mvh Marie Malm
  • Reijo L
    Reijo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Engagerad och kunnig, men lite tankspridd med detaljer i vårt fall i se webannonsen. Läs mer
    2017-10-09 Marie M svarar Reijo L
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att vi fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Mvh Marie Malm
  • Yvonne D
    Yvonne D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick ett mycket bra bemötande ifrån vår mäklare och hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Hon var mycket noggrann och hjälpsam.Vi kommer verkligen att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till våra vänner och bekanta. Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Yvonne D
    Tack Yvonne! Vad roligt att höra att ni är nöjda! /Marie Malm
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra mäklare. Trevligt bemötande, snabb respons och gedigna kunskaper inom området. Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ulf L
    Vilken fin rekommendation Ulf, det tackar vi för! /Marie Malm
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tim var engagerad, intresserad, lugn och lyhörd för mina önskemål. En bostads affär kan många gånger upplevas som ett stressigt moment men Tim är så lugn och metodisk och förmedlade den känslan till mig som säljare genom hela processen.
    Jag rekommenderar Tim starkt och anlitar gärna honom igen!

Christoffer A Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Christoffer A
    Tack Christoffer för ett bra samarbete /Tim Andersson
  • Maria P
    Maria P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja Joelsson är förtroendeingivande, tålmodig, tillmötesgående och sympatisk person. Vi har enbart positiva erfarenheter av henne. Försäljningen av vårt objekt gick både snabbt och smärtfritt. Vi vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-10 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Maria P
    Tack Maria för ditt omdöme, det värmer! /Arja Joelsson
  • Ingmar L
    Ingmar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja är en mycket kompetent mäklare som hjälpte mig / oss ifrån start till mål!
    Hon arbetar inte bara kontorstid utan tillgänglig i princip när som haver. Jag kan starkt rekommendera henne samt Svensk fastighetsförmedling. Tack!
    Ingmar Läs mer
    2017-10-10 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ingmar L
    Tack Ingmar för rekommendationen! Vad roligt att höra att du upplevde att du fick bra hjälp genom hela försäljningsprocessen. Jag önskar er nu all lycka till i den nya bostaden! Med vänlig hälsning Arja
  • Mona L
    Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Min mäklare, Benjamin, kändes mycket trygg och kunnig. Han kunde svara på alla frågor som uppstår i en sådan här, för mig, ovan situation. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Mona L
    Tack Mona för en värmande rekommendation, det har varit roligt att få hjälpa er /Benjamin Råd Vaher
  • Björn B
    Björn B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Själv jobbat som mäklare i 9 år, kan lungnt säga att Martin är ett proffs och mer där till. Han gör det där Extra. Läs mer
    2017-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Björn B
    Tack själv för gott samarbete Björn. Lycka till med nya bostaden! /Martin Danielsson
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt bemötande. Proffsig. Gjorde ett bra sälj jobb Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    PO Douhan är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Han förklarar alla steg som ingår i affären på ett jättebra sätt. Det kan inte finnas någon som är bättre Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Peter Jansson. Han har hjälp oss tidigare med en försäljning. Han är trevlig, mycket noggrann samt förklarar samtliga etapper/händelser vid försäljningen. Mycket bra mail och telefonkontakt.
    Vi kan verkligen rekommendera honom för vår bekantskapskrets. Hälsn. Peter Karlsson Läs mer
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bemötandet jag har fått har varit vänligt och
    professioellt.
    Jag har fått stöd i förhållande till intresserade
    köpare. De frågeställningar som dykt upp
    har jag fått sakkunniga svar på.
    Det har varit lätt att nå min mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2017-05-08 Marie M svarar Kristina E
    Hej! Tack så mycket för rekommendationen. Vad roligt att höra att du är nöjd och att vi kunnat hjälpa och vägleda dig på bästa sätt. Ha det gott! Mvh Marie Malm
  • Claes A
    Claes A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande. Proffsig och kunnig. Svarade snabbt på frågor. Läs mer
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Claes A
    Stort tack för dina fina ord om oss/ Marie Malm
  • Maria V
    Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Smidig process, kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
    2017-04-21 Marie M svarar Maria V
    Tack för de värmande orden Maria. Vi är att glada att vi fått hjälpa er! Mvh Marie Malm
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    I en lite trasslig försäljning så har Martin varit ett stort stöd och jag har hela vägen känt en trygghet. Han har varit nåbar nästan 24/7. Har inte kunnat förvänta mig mer av någon. Läs mer
  • Fäligia P
    Fäligia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Peter Jansson som fastighetsmäklare. Han är kunnig och förtroendeingivande samt mycket engagerad. Dessutom är han noga med att allt ska vara rätt i alla detaljer. Slutligen är han skicklig på att få budgivningen att komma till ett bra avslut. Läs mer
  • Per-Åke M
    Per-Åke M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Duktig mäklare o bra service.
    Hela affären gick smidigt.
    Vi fick bra hjälp och tips inför visningen. Läs mer
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Per-Åke M
    Tack, för den fina rekommendationen! Vi önskar er all lycka med er nya bostad! Vänligen Marie Malm
  • Glenn N
    Glenn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt blev och var kanon
    Vi är mycket nöjda med Benjamin Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevligt och bra bemötande. Servicemind och kunnig. Läs mer
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Gunilla H
    Tack för det trevliga omdömet/Marie Malm
  • Mats å
    Mats å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra kunnig mäklare,nöjd med allt genom lag Läs mer
  • Ann-Kristine D
    Ann-Kristine D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Benjamin uppfyller alla förväntningar vi hade på en mäklare. Nu anlitar inte vi mäklare så ofta men all den hjälp vi behövt har vi fått. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Försäljningen gick bra med bra slutpris.
    Dock stog det stilla ett tag,det hände inget.
    Men det kan bero på flera faktorer. Läs mer
  • Jannike H
    Jannike H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lars Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje är väldigt professionell och samtidigt personlig och lyhörd för kundens önskemål. Allt från första besöket till kontaktskrivandet gick väldigt smidigt och jag kunde inte vara mer nöjd med hans sätt att sköta affären. Jag rekommenderar honom varmt och om jag i framtiden behöver en mäklares hjälp så är det Lars jag kommer kontakta. Läs mer
  • Rolf V
    Rolf V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mina upplevelser med mötet med Arja är följande: - Första mötet och efterföljande telesamtal till en för oss båda ok till att genomföra ett avtal, mycket bra, tydligt vad vi blev överens om och som följdes helt. - Fotograferingen och framtagandet av säljande broschyren helt perfekt. - Visningsdagen möjligen fanns för lite tid för att ta sig tid med kunderna, här var det för snabbt iväg till nästa uppdrag. Vad det betyder är svårt att uppskatta. - Budningen och fram till ett avslut mycket bra. - Pengamässigt bra. Läs mer
    2016-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Rolf V
    Tack för ett gott samarbete!
    Hälsningar Arja
  • Peter R
    Peter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hjälpsam, generös med tips och råd i för mig ovana situationer gällade husköp och försäljning. Rekomenderas med värme! Läs mer
    2016-10-10 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Peter R
    Tack för din rekommendation, vad roligt att höra att du är nöjd! /Marie
  • Iman S
    Iman S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Du är verkligen duktig och snabt Läs mer
    2016-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Iman S
    Tack så mycket Iman för gott samarbete /Martin
  • Mikael a
    Mikael a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Skulle rekommendera Peter alla gånger! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag fick ett utmärkt bemötande, helt enligt mina förväntningar eftersom jag tidigare anlitat samma mäklare. Han gick mycket noga igenom allt både före, under och efter försäljningen.
    Jag är helt nöjd med hans arbete och har ingenting att klaga på. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra kommunikation och hjälp där det behövdes Läs mer
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tyckte Arja gjorde ett bra jobb. Hon höll mig uppdaterad och var lätt att få tag i. Vi var nöjda med köpeskillingen för vårt torp. Läs mer
  • Therése S
    Therése S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Riktigt Proffs , trevlig och gav ett ärligt intryck fr 1:a gången jag träffade henne, märktes att hon kunde sitt jobb. Läs mer
  • Simon E
    Simon E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Martin Danielsson är en glad, ödmjuk och genomtrevlig kille. Toppenbemötande från början till slut.

Det vi framförallt uppskattade var att Martin inte skönmålar någonting, han är krass , ärlig och realistisk.

En toppenmäklare helt enkelt, tack! Läs mer
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje