Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 153 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• Barbro H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt mitt fritidshus och fått mycket hjälp och goda råd av Arja Joelsson som alltid varit tillgänglig när jag behövt nå henne. Hon har dessutom varit ett stort stöd vid fastighetsdeklarationen. Läs mer
  • Sven-Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt fastigheten: Norrtälje skonaren 7, adress: Rådmansgatan 13, 761 40 Norrtälje.
    Väldigt positivt och trevligt bemötande av fastighetsmäklaren.
    Alla handlingar var omsorgsfullt framtagna. Hanteringen av ärendet skedde på ett effektivt sätt, utan stress.
    Anser att mäklaren gjorde ett mycket bra arbete.
    Mäklaren får mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-11-08 Marie M svarar Sven-Erik R
    Hej! Tack Sven-Erik för din fina och utförliga rekommendation. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i huset. Hälsningar Marie Malm
  • cathrine s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och hjälpsamt och pedagogiskt bemötande. Respektfullt sätt både gentemot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar cathrine s
    Hej Cathrine! Tack snälla för din rekommendation. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra mäklare skötte allt perfekt. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lars O
    Tack så mycket Lars och härligt att du känner dig nöjd! /Marie Malm
  • Bengt-Åke D
    Bengt-Åke D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt en bostadsrätt.

På ett bra sätt, hon var lugn och saklig, visade objektet och kunde svara på våra frågor.

Hon motsvarade väl de förväntningar som vi hade.

Så här långt har det varit en okomplicerad process som gått
    vidare utan stress. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Bengt-Åke D
    Tack för er rekommendation Bengt-Åke den uppskattas. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Marie Malm
  • Petra A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria är väldigt skicklig mäklare o gör att man kan luta sig tillbaka och det har varit väldigt smidigt..Tacksam🙏husförsäljare🏡 Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Petra A
    Stort tack Petra för att du tog dig tid att ge mig betyg på mitt arbete! Tack för de fina ord. Lycka till och vi ses på tillträdet.
    Mvh Maria Alex
  • Michael L
    Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi skulle sälja vår villa efter 24 år. Många frågor uppstod utifrån vår okunskap, Men Benjamin guidade oss igenom detta på ett tryggt sätt! Läs mer
  • Irene W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag valde min mäklare Arja Joelsson på Svensk Fastighetsförmedling,för att jag ville sälja min gård Stångvik på Mörtövägen 97, 76394 Hallstavik.Arja var specialiserad på lantegendomar och hade stor erfarenhet av att sälja sådana objekt visade det sig.
    Jag tycker att Arja har varit mycket bra som mäklare.Rak och tydlig utan några krångliga turer.Jag är mycket nöjd med hennes hjälp till att affären blivit av, och kan varmt rekommendera henne.
    Irene Weidegård Läs mer
  • Vilja B
    Vilja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Skulle sälja min villa o fick tips om Arja joelsson.mycket flexibel o tillmötesgående vad gällde allt gällande husförsäljning.dom förväntningar som jag hade infriades till 100%.
    Rekommenderar Arja till 100%.blir det aktuellt med köp eller försäljning av bostad igen kommer jag garanterat vilja ha med Arja Joelsson att göra.
    Rekommenderar varmt Läs mer
  • Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Det var enkelt och tydligt i denna affär med Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Leif N
    Tusen tack för din rekommendation Leif! Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Marie Malm
  • Tommy B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte en 2:a i grind i Norrtälje.
    Jag kände att mäklaren såg mig och gav mig ordentligt med uppmärksamhet.
    Jag känner mig verkligen nöjd med mitt köp och all hjälp som jag har fått utav mäklaren.
    Mäklaren och jag har haft god och frekvent kontakt via telefon.
    Superglad kille som varmt rekommenderar Filip Hammar i fortsättningen. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Tommy B
    Hej Tommy! Tack för din rekommendation och vad bra att du kände dig trygg genom processen - det är väldigt viktigt för mig. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra. Hälsningar Filip Hammar
  • Elin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja är väldigt proffsig och enkel att jobba med. Hon guidade mig som säljare väl genom försäljningsprocessen och fanns lätt till hands när jag behövde henne. Läs mer
  • Annelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt sommarstugan genom Martin. Han är mycket kunnig och noggrann i sitt arbete och man fick fortlöpande information vad som hände. Väldig proffsig och seriös mäklare. Är väldigt nöjd med hans arbete. Jag kan varmt rekommendera Martin. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Annelie B
    Tack Annelie för den fina rekommendationen och hoppas det blir bra för er. Återkom gärna om det är något mer jag kan hjälpa er med. Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Anna Irene M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi som köpare var långt ifrån nöjda. Mäklarens bemötande var inte trevligt.
    Dessutom sa hon en sak ena dagen och en annan sak några dagar senare.

Som tur var så fick vi bra kontakt med säljarna och kunde samtala med dom.

Svensk fasighets förmedling i Norrtälje är säkert en bra mäklarfirma men jag rekommenderar er att inte anlita Linda Drougge Läs mer
  • Conny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick en bra visning av lägenheten, mäklaren fick visa oss den två gånger.
    Han var kunnig.
    VI ÄR NÖJDA OCH GLADA Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Conny J
    Stort tack Conny för er fina rekommendation!
    Hälsningar Marie Malm
  • Munib C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte fritidshus och mäklare uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
    2018-09-26 Marie M svarar Munib C
    Tack och vi hoppas ni kommer trivas i ert nya fritidshus. Hälsningar Marie Malm
  • Viktoria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt mitt hus och fått den bästa hjälpen.varit en stor hjälp att bolla med och jag har känt mig otroligt trygg och nöjd från början till slut. En mäklare jag varmt kan rekommendera Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Viktoria S
    Tack Viktoria för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Anna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt radhus för första gången och har fått mycket bra bemötande av Martin som varit lätt att få tag på och tålmodigt svarat på alla frågor och funderingar då vi flyttar till för oss en ny kommun! Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Anna B
    Tack själva och hoppas ni kommer trivas i Norrtälje. Hälsningar Martin
  • Hans-Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt sommarhus. Positivt och respektfullt bemötande. Förväntade mig seriöst och kunnigt bemötande. Vilket också var fallet. Positiv upplevelse. Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Hans-Erik A
    Hej Hans-Erik och tack själv för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer trivas i det nya fritidshuset! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Ulla Christina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt och seriöst bemötande, mäklaren var alltid tillgänglig vid frågor och vi upplevde att vi fick tydliga fakta och god hjälp i vår försäljning av vårt älskade fritidshus. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ulla Christina M
    Hej och tack för dina fina ord! Hälsningar Marie Malm Svensk Fastighetsförmedling
  • Hans N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt en sommarstuga och tack vare Martins råd fick vi betydligt mer betalt än vi förväntat oss. Martin är väldigt noggrann och tog fram dokumentation om huset som vi inte ens visste fanns. Han har båda fötterna på jorden och ger ett intryck av stort kunnande.
    Alla våra förväntningar levde Marin upp till. Vi är mer än nöjda Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Hans N
    Hej Hans! Tack för rekommendationen och ert förtroende. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Martin
  • Emelie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemött, rak på sak, snabb försäljning Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Emelie O
    Tusen tack Emelie för din återkoppling och rekommendation. Hälsningar Marie Malm
  • Cecilia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt sommarstugan.
    Mäklaren gav ett proffsigt o trevligt intryck redan från början.
    Mycket kunnig o noggrann i sitt arbete och jag fick fortlöpande information om vad som hände.
    Fick mer hjälp o upplysning än förväntat.
    Ska absolut rekommendera Martin Danielsson vid husaffärer. 😄 Läs mer
  • Gun L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    När vi planerade för att sälja vårt fritidshus gick vi in på Sv Fastighetsförmedlings kontor i Norrtälje. Peter Jansson uppmärksammade oss genast med frågan om ha kunde hjälpa till med något.
    När han fick veta vårt ärende gav han oss en allsidig info om vad vi nu hade att tänka på och vad han kunde åta sig för oss.
    Ett förtroendefullt samtal gjorde att vi genast beslöt att ge honom uppdraget att sälja vår fastighet.
    Hans engagemang överträffade faktiskt våra förväntningar. Han har gjort ett synnerligen proffsigt jobb för oss och dessutom med en mycket trevlig framtoning.
    När nu afffären gått i hamn - och vi summerar upplevelsen - så står Peter Janssons noggranna arbete som bästa tänkbara mäklarengagemang med stor inlevelse. Läs mer
  • Märit R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har köpt fritidshus i Herräng. Mäklaren var mycket professionell och mycket noggrann i sin presentation på hemnet betr objektet där all info betr objektet fanns med ex vis gamla och nya bygglovshandlingar, samfällighetens stadgar, ordnat med besiktning enl sk Varudeklaration mm. Dvs mkt bra underlag inför ev köp. Mycket vänligt, professionellt och engagerat bemötande gm hela processen dvs före och efter visning. Mkt bra och snabb återkoppling vid ev frågor. Läs mer
  • Berndt Roland U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en lägenhet 2:a i Norrtälje. Vi kontakta Svensk fast genom tips från vänner som har anlitat dom. Vi är mycket nöjda bra bemötta och hjälpsamma i vår situation. Så vi kan rekommendera vidare. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Berndt Roland U
    Tusen tack för er fina rekommendation och roligt att ni är nöjda! Hälsningar Marie
  • Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Anlitade Linda för att sälja vår bostadsrätt! Vilket gick hur smidigt som helst! Kan inte vara mer än nöjd med arbetet hon gjorde. Rekommenderar starkt att man anlitar Linda till sin försäljning. Läs mer
  • Issac K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vigelsjövägen 14 A,
    Jag köpte en lgh i denna adressen, väl bemöt av mäklaren, lätt anträffbar. Han kan sin grej. Läs mer
  • Ann-Charlotte N
    Ann-Charlotte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Seriös, trygg och säker. Så nöjd med all hjälp. Läs mer
  • Mats N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mäklare är proffsig med livserfarenhet, toppbetyg från mig Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling, och Peter! Jag har fått mycket bra stöd ända från början till slut, grym återkoppling och det har känts tryggt på alla sätt. Det har heller inte känts krångligt, utan allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Love B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Inget att klaga på. Trevligt, proffsigt o glada miner! Läs mer
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Helt perfekt mäklare! Bra bemötande och jätte snäll mäklare! Läs mer
  • Tommy Erik Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har skött de uppdraget så jävla dåligt skiter att släcka lamporna efter visning betalar inte ut handpenningen i tid och Vill ha fullt arvode på 52000kr drar bort 2000kr för sveda och värk tycker de är skit dåligt vill inte betala ett Skit för de skit jobbet Martin har gjort
    Vill att någon Chef över Martin kontaktar mig Läs mer
  • Per-olof L
    Per-olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Emma har på ett utmärkt och proffesionellt sätt hanterat vår försäljning av vårt dödsbo.
    Varit idog,glad och alltid positiv med stor framåtanda. Vi kan inget annat att starkt rekommendera Emma som mäklare för framtida försäljningsprojekt. Läs mer
  • Kersti R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt en bostadsrätt i Norrtälje. Blev mycket väl bemött av en mycket engagerad mäklare som gjorde allt för att bemöta mina önskemål om allt bl.a. att snabbt få ut annonsen för att få igång försäljningen. Glad, trevlig och varm person som såg till att det blev en lyckad affär och upplevelse för mej och köpare. Kommer att bli en bestående uppfattning att det finns väldigt duktiga mäklare. Läs mer
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt lägenhet.
    Allt gick enligt förväntan och väldigt snabbt och smidigt Läs mer
  • Kerstin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt tomt i norra skärgården. Mycket trevligt bemötande av mäklaren, bra information hela tiden och ett smidigt avslut. Läs mer
  • Rasmus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabbt, smidigt enkelt! Seriös, hängiven och mycket bra service! Läs mer
  • Elisabet R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde ett fritidshus. Blev respektfullt och proffisionellt bemött. Trodde det skulle ta längre tid.
    Allt har gått smidigt och lätt Läs mer
  • Malou R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde min bortgångna mammas fritidshus, som ombud för flera dödsbodelägare. Har fått proffsig hjälp med allt man ska göra och tänka på. Snabb och smidig hantering från början till slut. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vid visning och avtalsskriving fick jag ett utmärkt bemötande avseenden fakta, svar på frågor mm. Därför anlitar jag gärna samma mäklare för försäljning av min bostadsrätt och kommer att rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Eva H
    Hej Eva! Tack för din fina rekommendation! /Marie Malm
  • Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    bra kunskap om området.
    Ingen stress i alla beslut.
    trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Jan J
    Stort tack Jan, för ditt omdöme! Trevlig sommar! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt på Trädgårdsgatan 2E Vi har fått väldigt bra bemötande, service o råd från Benjamin Råd Wahler.

Tummen upp! Läs mer
  • Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en 2:a. Mäklaren var väldigt lätt att ha att göra med, samt kunnig, trevlig och rolig! Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Adam E
    Tack Adam! Roligt att höra att du är nöjd med vår hjälp i samband med ditt bostadsköp. Hälsningar Marie Malm
  • Tim C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde min bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling, blev bemött fantastiskt bra från första möte till överlåtelseavtalet!
    Jag hade inga förväntningar mer än att bostadsrätten skulle bli såld, till ett vettigt pris, och det blev den.
    Allt som allt, 10/10! Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Tim C
    Hej! Vad roligt Tim att du är nöjd och fick ett bra pris för din bostad! Tack för ditt omdöme och ha en trevlig sommar! Hälsningar Marie Malm
  • Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Herr Danielsson har varit väldigt professionell från första stund. Kan varmt rekommendera han till andra. Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria Alex är proffessionell ut i fingerspetsarna. Hon tar han om dig som säljare och på samma vis månar hon om köparen, så att inga konflikter uppstår.
    Det märks att hon har varit med ett tag. Om alla mäklare skulle uppträda likadant skulle vi ha ett utomordentligt klimat på bostadsmarknaden. Rekommenderas!
    /Erika Webering Läs mer
  • Stig G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    vi har sålt en villa . vi fick förtroende för mäklaren och hitintills
    har han infriat våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Stig G
    Tack Stig för din rekommendation! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Jens O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte villa i Hallstavik.
    Visningen gick smidigt och man fick svar på de frågor man önskade.
    Snabba återkopplingar under budgivningen.
    Efter att budgivningen avslutades gick vi igenom kontraktet och skrev på samma kväll.

Snabb och smidig affär.
    Arja Joelsson utförde ett utmärkt jobb i sin roll som mäklare.
    Högsta betyg ! Läs mer

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje