Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 39 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• Yvonne D
    Yvonne D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick ett mycket bra bemötande ifrån vår mäklare och hon levde verkligen upp till våra förväntningar. Hon var mycket noggrann och hjälpsam.Vi kommer verkligen att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till våra vänner och bekanta.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra mäklare. Trevligt bemötande, snabb respons och gedigna kunskaper inom området.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tim var engagerad, intresserad, lugn och lyhörd för mina önskemål. En bostads affär kan många gånger upplevas som ett stressigt moment men Tim är så lugn och metodisk och förmedlade den känslan till mig som säljare genom hela processen.
    Jag rekommenderar Tim starkt och anlitar gärna honom igen!

Christoffer A
  • Maria P
    Maria P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja Joelsson är förtroendeingivande, tålmodig, tillmötesgående och sympatisk person. Vi har enbart positiva erfarenheter av henne. Försäljningen av vårt objekt gick både snabbt och smärtfritt. Vi vill gärna rekommendera henne.
  • Ingmar L
    Ingmar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja är en mycket kompetent mäklare som hjälpte mig / oss ifrån start till mål!
    Hon arbetar inte bara kontorstid utan tillgänglig i princip när som haver. Jag kan starkt rekommendera henne samt Svensk fastighetsförmedling. Tack!
    Ingmar
  • Mona L
    Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Min mäklare, Benjamin, kändes mycket trygg och kunnig. Han kunde svara på alla frågor som uppstår i en sådan här, för mig, ovan situation. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som går i säljtankar.
  • Björn B
    Björn B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Själv jobbat som mäklare i 9 år, kan lungnt säga att Martin är ett proffs och mer där till. Han gör det där Extra.
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt bemötande. Proffsig. Gjorde ett bra sälj jobb
  • Anders B
    Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    PO Douhan är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Han förklarar alla steg som ingår i affären på ett jättebra sätt. Det kan inte finnas någon som är bättre
  • Peter C
    Peter C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi är mycket nöjda med Peter Jansson. Han har hjälp oss tidigare med en försäljning. Han är trevlig, mycket noggrann samt förklarar samtliga etapper/händelser vid försäljningen. Mycket bra mail och telefonkontakt.
    Vi kan verkligen rekommendera honom för vår bekantskapskrets. Hälsn. Peter Karlsson
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bemötandet jag har fått har varit vänligt och
    professioellt.
    Jag har fått stöd i förhållande till intresserade
    köpare. De frågeställningar som dykt upp
    har jag fått sakkunniga svar på.
    Det har varit lätt att nå min mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera mäklaren.
    2017-05-08 Marie M svarar Kristina E
    Hej! Tack så mycket för rekommendationen. Vad roligt att höra att du är nöjd och att vi kunnat hjälpa och vägleda dig på bästa sätt. Ha det gott! Mvh Marie Malm
  • Claes A
    Claes A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket bra bemötande. Proffsig och kunnig. Svarade snabbt på frågor.
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Claes A
    Stort tack för dina fina ord om oss/ Marie Malm
  • Maria V
    Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Smidig process, kompetent och trevlig mäklare.
    2017-04-21 Marie M svarar Maria V
    Tack för de värmande orden Maria. Vi är att glada att vi fått hjälpa er! Mvh Marie Malm
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    I en lite trasslig försäljning så har Martin varit ett stort stöd och jag har hela vägen känt en trygghet. Han har varit nåbar nästan 24/7. Har inte kunnat förvänta mig mer av någon.
  • Fäligia P
    Fäligia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag kan varmt rekommendera Peter Jansson som fastighetsmäklare. Han är kunnig och förtroendeingivande samt mycket engagerad. Dessutom är han noga med att allt ska vara rätt i alla detaljer. Slutligen är han skicklig på att få budgivningen att komma till ett bra avslut.
  • Per-Åke M
    Per-Åke M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Duktig mäklare o bra service.
    Hela affären gick smidigt.
    Vi fick bra hjälp och tips inför visningen.
    2017-04-13 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Per-Åke M
    Tack, för den fina rekommendationen! Vi önskar er all lycka med er nya bostad! Vänligen Marie Malm
  • Glenn N
    Glenn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt blev och var kanon
    Vi är mycket nöjda med Benjamin
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevligt och bra bemötande. Servicemind och kunnig.
    2017-05-08 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Gunilla H
    Tack för det trevliga omdömet/Marie Malm
  • Mats å
    Mats å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra kunnig mäklare,nöjd med allt genom lag
  • Ann-Kristine D
    Ann-Kristine D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Benjamin uppfyller alla förväntningar vi hade på en mäklare. Nu anlitar inte vi mäklare så ofta men all den hjälp vi behövt har vi fått.
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Försäljningen gick bra med bra slutpris.
    Dock stog det stilla ett tag,det hände inget.
    Men det kan bero på flera faktorer.
  • Jannike H
    Jannike H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lars Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje är väldigt professionell och samtidigt personlig och lyhörd för kundens önskemål. Allt från första besöket till kontaktskrivandet gick väldigt smidigt och jag kunde inte vara mer nöjd med hans sätt att sköta affären. Jag rekommenderar honom varmt och om jag i framtiden behöver en mäklares hjälp så är det Lars jag kommer kontakta.
  • Rolf V
    Rolf V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mina upplevelser med mötet med Arja är följande: - Första mötet och efterföljande telesamtal till en för oss båda ok till att genomföra ett avtal, mycket bra, tydligt vad vi blev överens om och som följdes helt. - Fotograferingen och framtagandet av säljande broschyren helt perfekt. - Visningsdagen möjligen fanns för lite tid för att ta sig tid med kunderna, här var det för snabbt iväg till nästa uppdrag. Vad det betyder är svårt att uppskatta. - Budningen och fram till ett avslut mycket bra. - Pengamässigt bra.
    2016-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Rolf V
    Tack för ett gott samarbete!
    Hälsningar Arja
  • Peter R
    Peter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hjälpsam, generös med tips och råd i för mig ovana situationer gällade husköp och försäljning. Rekomenderas med värme!
    2016-10-10 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Peter R
    Tack för din rekommendation, vad roligt att höra att du är nöjd! /Marie
  • Iman S
    Iman S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Du är verkligen duktig och snabt
    2016-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Iman S
    Tack så mycket Iman för gott samarbete /Martin
  • Mikael a
    Mikael a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Skulle rekommendera Peter alla gånger!
  • Karin B
    Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag fick ett utmärkt bemötande, helt enligt mina förväntningar eftersom jag tidigare anlitat samma mäklare. Han gick mycket noga igenom allt både före, under och efter försäljningen.
    Jag är helt nöjd med hans arbete och har ingenting att klaga på.
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra kommunikation och hjälp där det behövdes
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag tyckte Arja gjorde ett bra jobb. Hon höll mig uppdaterad och var lätt att få tag i. Vi var nöjda med köpeskillingen för vårt torp.
  • Therése S
    Therése S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Riktigt Proffs , trevlig och gav ett ärligt intryck fr 1:a gången jag träffade henne, märktes att hon kunde sitt jobb.
  • Simon E
    Simon E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Martin Danielsson är en glad, ödmjuk och genomtrevlig kille. Toppenbemötande från början till slut.

Det vi framförallt uppskattade var att Martin inte skönmålar någonting, han är krass , ärlig och realistisk.

En toppenmäklare helt enkelt, tack!
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabb effektivt. Gott bemötande.
  • Anita B
    Anita B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Från första till sista dagen när vi lämnade över
    stubbar 81 var vi hundra procent nöjda med
    P.O.
    Anita Bruhn
    vi rekommenderar honom och svensk fastighet
    förmedling.
  • Froni I
    Froni I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra bemötande framförallt saklig.
  • Lillemor S
    Lillemor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är väldigt nöjd med Peter min mäklare,det är andra gången som vi har
    haft samarbete,det har varit bra båda gångerna.
  • Lisbeth P
    Lisbeth P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är väldigt nöjd med arbetet som mäklaren Peter Jansson gjorde i samband med försäljningen av min lägenhet. Jag fick bästa tänkara information inför försäljningen och även fortlöpande under processen.
  • Martin S
    Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket trevlig och professionell. Bra kundkontakt och tydlig genom hela försäljningen.
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Allt jättebra! trevlig och kunnig mäklare ..
    Seriös och väldigt mån om mig som kund
  • Claes S
    Claes S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är mycket nöjd med hur mäklare Benjamin Råd Vaher hanterade försäljningen av min fastighet. Försäljningen gick t.o.m. över förväntan. Jag kan och har redan rekommenderat grannar som går i säljtankar att kontakta Benjamin Råd Vaher.

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje