Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Mån-Tor: 09:00-16:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 234 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• 2019-09-22

Per-Åke H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Tack Peter för en bra genomförd försäljning.

Vi kommer att rekommendera dig å det varmaste.

Mvh Per Hansson. Läs mer
  • 2019-09-18

Lars Olof A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett fritidshus, trevligt bemötande, en stor affär och mäklaren förklarade mycket bra och vi fick svar på våra frågor . Vi upplever att mäklaren var kunnig och trevlig och det känns som en bra affär . Läs mer
  • 2019-09-17

Britt-Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en lägenhet. Mycket nöjd med mäklaren. Trevlig och professionell😊 Läs mer
  • 2019-09-13

Axel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt bemötande och kunnig.
    Svarade tydligt och enkelt på de frågor som vi hade. Läs mer
  • 2019-09-12

Stefan Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Benjamin har varit en trevlig och utmärkt fastighetsmäklare på vägen till vårt köp av bostad allt fungerade mycket bra. Läs mer
  • 2019-09-09

Elenor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt sommarstuga. Bra och trevligt bemötande. Förväntningarna uppfylldes. Snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-09-08

Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi köpte ett fritidshus. En mycket bra och proffsig mäklare. Köpet gick snabbt och enkelt. Säljarna var nöjda. Läs mer
  • 2019-09-07

Linda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kändes som en personlig kontakt och tog sig tid vid kontraktsskrivning att förklara punkterna i kontraktet. Läs mer

Eva M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande,öppen för våra förslag till profilering inför fsg att bostadsrätten
    Bra återkoppling,även under semester tider.
    Mycket nöjd. Läs mer

Djamila S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi hade Benjamin
    Han var tydligt och seriös
    Vi var nöjda med honom och lätt rekommenderar han
    Tack för hjälpen Läs mer
  • Thord J

2019-09-02

Thord J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har just sålt vår bostadsrätt i Norrtälje. Jonas Ericsson, mäklaren på Svensk Fast, har gjort allt rätt med stort professionellt ansvar men samtidigt med en översvallande vänlighet både mot säljare och köpare. Det här var den elfte flytten i livet, men också med den bäste mäklaren av alla. TACK Jonas! Läs mer

Jacob L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lätt att få tag på och svarar snabbt på mejl och telefon samt ger snabb återkoppling, allt gick smidigt. Läs mer
  • 2019-08-28

Claes-Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag (vi) har sålt ett fritidshus.
    Vi komm i kontakt när vi ville köpa en bostadsrätt i Norrtälje
    En bra mäklare som har hjälpt oss med försäljningen.
    Trevligtbemötande Läs mer
  • 2019-08-27

Robert K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi köpte ett fritidshus och Linda skötte visning, budgivningen och hela affären mycket proffesionellt. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-08-26

Britt-Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt en trivsam centralt belägen tvårummare.Fick ett trevligt bemötande av mäklaren som motsvarade mina förväntningar.Så nöjd med köpet! Läs mer
  • 2019-08-26

Agneta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt ett fritidshus iHerräng. Vi är mycket nöjda med mäklarens engagemang och insats. Vi är inte vana vid att säja bostad men kände oss trygga med vår mäklare. Fick ett pris som kändes rimligt och vi blev nöjda med Läs mer
  • 2019-08-23

Niklas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fritidshus
    Ödmjukt och vänligt bemötande och ganska mycket humor.
    Jag fick precis så mycket ag förväntade mig och kanske lite till.

Jag tycker Arja gjorde sitt bästa för att det skulle bli en bra affär. Hon var flexibel och lyhörd. Jag fick bra feedback på mina frågor och synpunkter. Det var lätt och enkelt att kommunicera med henne. Hon pushade på rätt så mycket så ibland kändes det stressigt men det blev bra resultat. Vi gjorde dock mer uppfräshningar och förbättringar på huset än vad hon tyckte var nödvändigt. Å andra sidan ville hon väl inte ställa allt för höga krav på oss och vad vi skulle göra som säljare. Jag tror dock att det vi gjorde höjde attraktionskraft på huset. Läs mer
  • Axel T

2019-08-23

Axel T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag och min fru köpte ett fritidshus i Norrtälje via Filip. Han är enormt serviceinriktad och kan sina saker. Av logistiska skäl skrev vi kvällstid, vilket inte var något problem för Filip - kundvård!

Vid kontraktsskrivning hade han förberett allt, så det gick snabbt och samtidigt enkelt att förstå precis varje steg i processen. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-08-21

Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt ett fritidshus med hjälp av mäklaren som är kunnig, engagerad och intresserad av att hjälpa oss att sälja för att det skulle bli en så bra affär som möjligt för oss men även för köparen.

Mäklaren var anträffbar, kunde svara på våra frågor och mycket serviceinriktad. Han var dessutom väldigt snabb, lättsam och humoristisk.

Lyckades hitta en köpare på 4 dgr!
    Kan inte säga annat än att jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-08-17

Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidshus. Mycket bra kontakt med mäklaren. Snabb försäljning och priset över förväntan. Mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling.

Eva o Hans Gustafsson Läs mer
  • 2019-08-13

Mehiar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Gick så snabbt och smidigt. Väldigt proffesionellt mottagande. Läs mer
  • 2019-08-02

Juha Aarne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde ett fritidshus med hjälp av en utmärkt hjälpsam mäklare . Första gången jag säljer med mäklare , men kan inte tänka mig att det kan vara smidigare än så här . Läs mer
  • 2019-07-16

Bertil D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Lite knepig att ha att göra med...trevlig inledningsvis, blev allt kortare i tonen vartefter tiden gick och vissa frågor ställdes. Ur en säljares perspektiv kom inte orimliga krav men önskemålen nobbades korthugget. Även köparen upplevde att det var svårt att komma vidare till lösningar.
    Säljprocessen blev dessutom onödigt lång då mäklarens uppfattning om rimligt utgångspris innebar att det sattes alltför högt. Läs mer
  • Ingegerd N

2019-07-15

Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt unik vindsvåning med speciell design.

Vår mäklare, Lars Karlsson, har varit genuint intresserad, svarat på alla våra frågor och funderingar och skapat stor trygghet under hela processen.

Lars besitter stor kompetens, erfarenhet och är mycket professionell i sitt yrkesutövande.

Vi rekommenderar med glädje Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje och i synnerhet Lars Karlsson.

Ingegerd & Sven-Ivar Läs mer
  • 2019-07-07

Per A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt ett fritidshus. Väldigt bra bemötande hela tiden av mäklaren. Tog sig tid att diskutera och förklara. Mina förväntningar överskreds av mäklaren med råge. Tidigare mäklare jag mött har varit för mycket försäljare.
    Mer än nöjd med både bemötande och resultat. Läs mer
    2019-07-10 Marie M svarar Per A
    Hej Per! Tack för din rekommendation, vi blir väldigt glada över att du är nöjd. Ha en trevlig sommar! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-07-04

Anna-Maria D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi hade från början en annan mäklar firma. Vi var inte helt nöjda. Fick tipps om Lars via vänner som sålt via honom. Och vi är så glada att vi bytte! Vi kände från start fullt förtroende! Läs mer
  • Berndt F

2019-07-03

Berndt F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en bostadsrätt på 2 RoK i Norrtälje.
    Vi blev proffsigt och vänligt bemötta redan från start.
    Vi hade sedan tidigare en kontakt och visste att mäklaren var seriös och kunnig. Detta bekräftades också under processens gång.
    Vi visste att uppdraget var utmanande, pga senaste tidens affärer i området och en ngt avvaktande marknad. Trots detta gick försäljningen mkt bra och också snabbt, med ett utfall som vi var mkt nöjda med, givet situationen. Läs mer
    2019-07-10 Marie M svarar Berndt F
    Jättekul att höra att ni är nöjda med oss! Vi tackar för förtroendet vi fick att få sälja er lägenhet. Ha en trevlig sommar! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-06-27

Petra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har blivit bra bemött av en proffsig mäklare, Arja Joelsson...Vi är nöjda kunder!

Hälsningar

Petra Jonsson och Susanne Mörne Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Petra J
    Tack, kul att höra! Vi ses på tillträdet. Hälsningar Arja Joelsson
  • 2019-06-27

Ari M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabbt och smidigt köp genom Arja.
    Rekommenderas.
    /Nybliven Norrtäljebo Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ari M
    Tackar! Välkomna till Norrtälje! Hälsningar Arja Joelsson
  • 2019-06-26

Sture B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidshus.
    Bra bemötande, även på obekväm tid.
    Naturligtvis ett högre pris, men mäklaren hade en realistisk uppfattning som visade sig riktig.
    Vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Sture B
    Tack Sture för din rekommendation! Vad roligt att du är nöjd. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Robin K

2019-06-25

Robin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Benjamin på Svensk Fastighetsförmedling var mycket professionell och vi uppskattade att han gick igenom kontraktet med oss på ett tydligt och enkelt sätt. Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Robin K
    Tack Robin.
    Jag hoppas ni kommer få många njutningsbara år i ert fantastiska hus och att hunden snart är på plats. Hälsningar Benjamin
  • 2019-06-24

Oscar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Super bra kille att ha och göra med, enkel att prata med svarar mer än gärna på ens frågor, man står alltid i fokus hos martin! Super nöjd Läs mer
  • Gunnar M

2019-06-24

Gunnar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    köpt en tomt via mäklare mycket kunnig och hjälp oss skickligt i vårt köp med öppenhet och goda råd
    känns mycket bra och tryggt att få detta stöd i en stor affär Läs mer
    2019-06-28 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Gunnar M
    Hej Gunnar! Tack för det fina omdömet, det glädjer oss! Trevlig sommar! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-06-20

Anna-Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt bemötande men ibland varit lite oengagerad kanske.
    Duktig och påläst. Läs mer
  • 2019-06-19

Anna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde en tvåa på 60 kvm i centrala Norrtälje. Marknaden var och är fortfarande lite tuff, så jag förväntade mig att det skulle ta ett tag att få lägenheten såld. Jag valde samma mäklare som sålde lägenheten till mig och blev bemött på ett bra sätt. Från start kändes allt väldigt professionellt. På första möter gick vi igenom kontrakt, förväntningar och satte upp rimliga mål. Min mäklare var väldigt lättillgänglig, svarade snabbt på mina frågor och vi hördes efter varje visning samt regelbundet däremellan. Jag förväntade mig och trodde på att min mäklare skulle lyckas hjälpa mig att sälja min lägenhet till mitt minimumpris, vilket han också gjorde och det är jag väldigt glad över. Sammantaget är jag jättenöjd med min försäljning/upplevelse! Läs mer
  • 2019-05-31

Åke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja är lugn och samtidigt effektiv. Hon är tjosfri Läs mer
    2019-06-11 Marie M svarar Åke L
    Tack så mycket för din rekommendation! Hälsningar Arja Joelsson
  • 2019-05-29

Katarina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Martin är positiv, glad, engagerad och hjälpsam.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-06-11 Marie M svarar Katarina S
    Hej Katarina. Kul att ni känner er nöjda med köpet och mitt arbete. Lycka till med försäljning utav er bostad på Gotland. Väl Mött Martin Danielsson
  • 2019-05-28

Olof Roni S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    tack martin mycket bra jort hälsningar olle sjöberg Läs mer
    2019-06-11 Marie M svarar Olof Roni S
    Hej Olof. Tack för de fina orden och hoppas att du får en bra sommar. Återkom gärna om det är någonting annat som jag kan hjälpa dig med framgent eller vid frågor om deklarationen. Väl Mött Martin Danielsson
  • 2019-05-28

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt en villa i Solhaga i Norrtälje. Jag upplevde ett gott bemötande och fick saklig och erforderlig information enl önskan. Mäklaren upplevdes noggrann och seriös med önskvärd kompetens. Jag är överlag nöjd med affären och mitt husköp. Läs mer
    2019-06-11 Marie M svarar Mikael L
    Hej. Jättekul att höra att du är nöjda med vårt jobb och vår service. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2019-05-25

Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bostadsrättslägenhet såldes till slut. Det tog lång tid pga. störande moment i processen såsom ett kommande stambyte inom drygt ett år. Blev bemött med respekt, vi hade ett gott samarbete och mäklaren levde upp till mina förväntningar även om det tog tid att genomföra försäljningen. Jag är nöjd med mäklarens insats. Läs mer
    2019-05-27 Marie M svarar Lars J
    Hej Lars. Ja det var skönt att den blev såld. Lycka till med din nya bostad. Trevlig sommar! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-05-23

Eva Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt vår fastighet, ett fritidshus med Mäklare
    Arja Joelsson’s hjälp. Vi är nöjda med affären och Arjas
    professionella och starka erfarenhet som mäklare. Dessutom är hon tillmötesgående, ödmjuk och lyhörd för det vi önskade.
    Hon har på alla sätt gjort oss till nöjda kunder! Läs mer
    2019-05-27 Marie M svarar Eva Maria B
    Tusen tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2019-05-21

Veronica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag skall sälja ett nybyggt radhus jag har haft det till försäljning i ett år, jag har inte flyttat in i huset allt är nytt.
    Martin har varit mycket trevlig, det har inte varit lätt att hitta köpare det är en svår tid nu och ett lite dyrt område för att var i Norrtälje. Martin har alltid återkopplat när jag hört av mig om frågor mm, stort +
    Jag är mycket nöjd med slutresultatet att Martin till slut hittade en köpare, jag fick gå ner i pris men det var mitt beslut när budet kom, sälj nu för jag har haft det till försäljning i ett år.
    Jag är nöjd, köparna såg nöjda ut det gillade verkligen huset, och Martin var nöjd och glad. Topp
    Vad mer kan man begära, Läs mer
    2019-05-27 Marie M svarar Veronica N
    Tack Veronica för de fina orden. Ja, ibland räcker det inte med bara hårt arbete utan man måste ha lite uthållighet också. Vi ses på tillträdet! Hälsningar Martin Danielsson
  • Katariina K

2019-05-20

Katariina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt min bostadsrätt, mycket fint och proffsigt bemötande av mäklaren. Hela processen löpte smidigt med snabbt och bra resultat. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd med hela processen, från start till avslut. Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Katariina K
    Tack själv och för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljningen. Hälsningar Marie Malm
  • Emma S

2019-05-17

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är otroligt nöjd med bemötandet från första kontakt till påskrivet kontrakt.
    Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling under processens gång.
    Engagerad, kunnig och vänlig.
    Jag vet vem jag vill ska sälja mitt boende, den dagen det blir aktuellt. Fem av fem! Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Emma S
    Hej Emma! Tack för fina ord, det gör oss väldigt glada! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Dottie S

2019-05-16

Dottie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök. Mäklaren var mycket trevlig, lättsam, professionell och med en lagom dos av humor. Kontakten kändes personlig och förtroendeingivande. Vi ville ha ett enkelt koncept och en snabb försäljningsprocess, och mäklaren levererade exakt det som utlovades från början. Vi är mycket nöjda och skulle gärna anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Dottie S
    Hej! Vad roligt att läsa din trevliga rekommendation. Kul att du är nöjd med mäklaren! Ha en trevlig dag! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-05-09

Mohammad J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Filip är en trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Mohammad J
    Tack Mohammad det glädjer mig att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet! Hälsningar Filip Hammar
  • Valentina L

2019-05-09

Valentina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett köp av ett fritidshus- kan tänka mig att det var rätt komplicerat objekt, inte sådant som 'säljer sig själva'.
    Som mäklare tänker Linda snabbt, men långsiktigt, har flera olika scenario på hur en lyckad affär ska gå till (lyckad för alla parter). Samt är mycket snabb på att agera om ngt går snett och väl förberedd för det.
    Affären upplevde jag som snabb, smidig, allas intressen var tillfångatagna, och alla är jätte nöjda!
    Att rekommendera Linda som mäklare- alla dagar i veckan!
    Oavsett om Ni ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-05-22 Marie M svarar Valentina L
    Hej Valentina, vad roligt att du är nöjd. Det kommer verkligen bli ett toppenställe när allt är klart. Vi ses på tillträdet, ha en fin sommar tills dess. Hälsningar Linda Drougge
  • 2019-05-07

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fritidshus med ett acceptpris på 1195 kkr. Slutpris 1650 kkr
    Ett kunnigt och seriöst bemötande. Framtagning av ett trevligt säljmaterial. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lars W
    Tusen tack Lars för ditt omdöme! Hälsningar Marie Malm
  • Stefan T

2019-05-05

Stefan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Benjamin Råd Vaher på Svenskfast.

Jag upplever att vi i alla lägen från värdering till att lägenheten såldes blev väldigt proffsigt bemötta av Benjamin. Det var enkelt att ha kontakt även via telefon, när jag hade någon fråga kring försäljningen.

Jag upplever att mina förväntningar blev uppfyllda på alla punkter.

Det kändes tryggt att sälja via en så etablerad mäklare som jag hade ett stort förtroende för. Läs mer
    2019-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Stefan T
    Hej! Tack för dom fina orden Stefan. Det har varit ett smidigt samarbete och väldigt roligt att se er så glada för både försäljning och det nya boendet som jag hoppas ni kommer trivas i. Hälsningar Benjamin Råd Vaher
  • 2019-05-02

Kristoffer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt hus i Spersboda.

Supertrevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Kristoffer Z
    Tack för din rekommendation Kristoffer! Önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Marie Malm

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje