Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Mån-Tor: 09:00-16:30
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 193 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• 2019-05-21

Veronica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag skall sälja ett nybyggt radhus jag har haft det till försäljning i ett år, jag har inte flyttat in i huset allt är nytt.
    Martin har varit mycket trevlig, det har inte varit lätt att hitta köpare det är en svår tid nu och ett lite dyrt område för att var i Norrtälje. Martin har alltid återkopplat när jag hört av mig om frågor mm, stort +
    Jag är mycket nöjd med slutresultatet att Martin till slut hittade en köpare, jag fick gå ner i pris men det var mitt beslut när budet kom, sälj nu för jag har haft det till försäljning i ett år.
    Jag är nöjd, köparna såg nöjda ut det gillade verkligen huset, och Martin var nöjd och glad. Topp
    Vad mer kan man begära, Läs mer
  • Katariina K

2019-05-20

Katariina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt min bostadsrätt, mycket fint och proffsigt bemötande av mäklaren. Hela processen löpte smidigt med snabbt och bra resultat. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd med hela processen, från start till avslut. Läs mer
  • Emma S

2019-05-17

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är otroligt nöjd med bemötandet från första kontakt till påskrivet kontrakt.
    Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling under processens gång.
    Engagerad, kunnig och vänlig.
    Jag vet vem jag vill ska sälja mitt boende, den dagen det blir aktuellt. Fem av fem! Läs mer
  • Dottie S

2019-05-16

Dottie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök. Mäklaren var mycket trevlig, lättsam, professionell och med en lagom dos av humor. Kontakten kändes personlig och förtroendeingivande. Vi ville ha ett enkelt koncept och en snabb försäljningsprocess, och mäklaren levererade exakt det som utlovades från början. Vi är mycket nöjda och skulle gärna anlita samma mäklare igen. Läs mer
  • 2019-05-09

Mohammad J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Filip är en trevlig och kompetent mäklare. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Mohammad J
    Tack Mohammad det glädjer mig att ni är nöjda. Vi ses snart på tillträdet! Hälsningar Filip Hammar
  • Valentina L

2019-05-09

Valentina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ett köp av ett fritidshus- kan tänka mig att det var rätt komplicerat objekt, inte sådant som 'säljer sig själva'.
    Som mäklare tänker Linda snabbt, men långsiktigt, har flera olika scenario på hur en lyckad affär ska gå till (lyckad för alla parter). Samt är mycket snabb på att agera om ngt går snett och väl förberedd för det.
    Affären upplevde jag som snabb, smidig, allas intressen var tillfångatagna, och alla är jätte nöjda!
    Att rekommendera Linda som mäklare- alla dagar i veckan!
    Oavsett om Ni ska sälja eller köpa! Läs mer
  • 2019-05-07

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fritidshus med ett acceptpris på 1195 kkr. Slutpris 1650 kkr
    Ett kunnigt och seriöst bemötande. Framtagning av ett trevligt säljmaterial. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lars W
    Tusen tack Lars för ditt omdöme! Hälsningar Marie Malm
  • Stefan T

2019-05-05

Stefan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Benjamin Råd Vaher på Svenskfast.

Jag upplever att vi i alla lägen från värdering till att lägenheten såldes blev väldigt proffsigt bemötta av Benjamin. Det var enkelt att ha kontakt även via telefon, när jag hade någon fråga kring försäljningen.

Jag upplever att mina förväntningar blev uppfyllda på alla punkter.

Det kändes tryggt att sälja via en så etablerad mäklare som jag hade ett stort förtroende för. Läs mer
  • 2019-05-02

Kristoffer Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt hus i Spersboda.

Supertrevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Kristoffer Z
    Tack för din rekommendation Kristoffer! Önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Marie Malm
  • 2019-05-01

Annika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Professionell och kundvänlig.
    Mycket trevlig och glad. Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Annika C
    Tack för dom fina orden! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-05-01

Elisabet O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vid köp av fritidshus strax norr om Norrtälje fanns mäklaren Martin där för att på sitt lugna och kunniga sätt guida och svara på alla tänkbara frågor. Huset som var till salu upplevdes också i verkligheten så som det skildrades i Svensk fastighetsförmedlingens broschyr i både bilder och text.

Det kändes tryggt att ha med mäklaren Martin att göra både budgivningsprocessen och kontraktskrivningen.

Sammanfattningsvis kan jag rekommendera Martin vid både försäljning och köp av fastigheter. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Elisabet O
    Tack själv Elisabeth! Det var ett nöje att få göra affär med dig och hoppas att du kommer att trivas i stugan i många år framöver. Hälsningar Martin Danielsson
  • 2019-04-30

Birgit M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Min farmor köpte ett hus och vi alla i familjen kände att vi blivit bra bemöta och respekterade Läs mer
    2019-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Birgit M
    Tack Birgit för det fina omdömet! Hoppas din farmor kommer trivas i huset. Mvh Marie Malm
  • Helene Margaretha S

2019-04-28

Helene Margaretha S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sommarfastighet på Blidö under sensommaren 2018. Linda Drougge var otroligt kunnig och på alla sött professionell i sitt bemötande och hanterande av ärendet. Läs mer
  • 2019-04-21

Vivi-Anne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt villa. Denna villa ägdes av min mor och kontakten av mäklare skedde tillsammans med en dotter. Min mor har varit mycket nöjd med allting. Bra bemötande och bra samarbete. Hon fick ett bra förtroende med mäklaren från första stund och allt kändes rätt från början. Mäklaren lyssnade på min mor och detta var mycket positivt för henne. De förväntningar vi hade på mäklaren med att få bra information under tiden försäljningen pågick var också mycket bra. Tydlig information.
    Det blev en mycket lyckad försäljning med en nöjd säljare. Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Vivi-Anne H
    Tack så mycket Vivi-Anne och härligt att höra att ni känner er nöjda! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2019-04-19

Christian B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidsfastighet på Väddö. Proffsigt och strukturerat bemötande av mäklaren. Hade nog lite för höga förväntningar
    vid starten, men insåg när fick det bud som blev slutbud och försäljningspris av fastigheten ifråga - att priset var korrekt. Sammanfattningsvis så tycker vi att försäljning och affären i sig sköttes på ett mycket bra sätt. Alla papper klara, problemfri överlåtelse och slutförande. Högsta betyg från oss. Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Christian B
    Stort tack för ert förtroende att sälja er fritidsfastighet och dom fina orden, tusen tack! Hälsningar Marie Malm
  • Erik O

2019-04-18

Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Mycket snabb respons och koordinering trots semester - tummen upp! Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Erik O
    Tack Erik för ditt fina omdöme! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-04-17

David M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Benjamin har varit jätte bra, proffsit och hjälpsamt, kan gärna rekommendera honom som en mäklare. Läs mer
    2019-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar David M
    Tack David.
    Det är lätt att göra ett bra jobb gentemot trevliga kunder.
    Glad Påsk Hälsningar Benjamin
  • 2019-04-04

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Linda har varit snabb&effektiv, hjälpsam från visning till kontraktsskrivning!Tillgänglig i alla lägen och flexibel. Vi är mycket nöjda med vårt första husköp, kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2019-04-10 Marie M svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Tack vad roligt att höra att allt känns bra. Det har verkligen varit jätteroligt att få hjälpa er med köpet av ert första hus och jag hoppas ni skall trivas. Vi ses på tillträdet och hörs av framöver! Med vänlig hälsning Linda Drougge
  • 2019-04-03

August S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Det var en bra erfarenhet. Allt gick snabbt och smidigt och korrekt. Tack Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar August S
    Tack August, det glädjer oss att du är nöjd! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2019-04-01

Staffan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag är. Mycket nöjd och imponerad av farten på jobbet!
    Stort tack
    Staffan Läs mer
    2019-04-05 Marie M svarar Staffan S
    Tack Staffan för din rekommendation! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2019-03-29

Per B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fritidshus.
    Ärligt, proffsigt och trevligt sätt.
    Förväntade att mäklaren skulle företräda både säljare och köpare på ett rättvist sätt vilket också skedde.
    Snabb och bra kommunikation. Bra svar på alla mina frågor. Läs mer
    2019-04-05 Marie M svarar Per B
    Tack Per för de fina orden och ert förtroende vid försäljningen av fritidshuset. Vad roligt att ni är nöjda! Hälsningar Marie Malm
  • Christoffer L

2019-03-15

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja var bra genom hela processen. Läs mer
    2019-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Christoffer L
    Hej Christoffer. Tack för ditt omdöme och rekommendation. Vi ses på tillträdet! Hälsningar Arja Joelsson
  • 2019-03-05

Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt ett fritidshus och blev mycket proffsigt bemötta. Alltid snabb återkoppling. Läs mer
    2019-03-11 Marie M svarar Eva B
    Stort tack för ert förtroende att sälja ert fritidshus och för dom fina orden. Hälsningar Marie Malm
  • 2019-03-02

Eivor P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har fått ett fantastiskt stöd i samband med försäljningen av en älskad bostad i roslagen. Arja har varit lugn, tillmötesgående och mycket proffessionell. Försäljningen gick snabbt och vi är mycket tacksamma för tiden tillsammans med en personlig mäklare. Läs mer
    2019-03-05 Marie M svarar Eivor P
    Hej!
    Tack själv för ett mycket trevligt samarbete! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Arja Joelsson
  • 2019-02-26

Jannike U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt bra, han är alltid tillgänglig, han gjorde allting bra. sälja lägenheten fort fick den såld. Läs mer
    2019-02-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Jannike U
    Tack för din rekommendation Jannike den uppskattas. Ha en trevlig dag! Hälsningar Marie Malm
  • 2019-02-11

Kerli P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har sålt lägenheten och allting flöt på bra. Försäljningen gick snabbare än jag trodde att det skulle gå. Väldigt nöjd med helheten och bemötande från min mäklare. Läs mer
    2019-02-13 Marie M svarar Kerli P
    Stort tack Kerli för att du tog dig tid att ge oss ett fint betyg på vårt arbete. Vad roligt att du är nöjd! Önskar dig en fortsatt fin dag! Hälsning Marie Malm
  • 2019-01-30

Jan Gustavssons skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Min bror och jag fick hjälp av Martin Danielsson med att sälja vår avlidne fars fritidshus på Rådmansö. Martin har varit vänlig, lyhörd och professionell från det första mötet och genom hela processen fram till den slutliga försäljningen. Vi hade försökt sälja huset genom en annan mäklarfirma tidigare under hösten där kommunikationen med mäklaren tyvärr inte fungerade tillfredsställande. Med SVensk Fastighetsförmedling har samarbetet fungerat över förväntan. Läs mer
    2019-01-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Jan Gustavssons
    Tack för den fina recensionen och tveka inte på att höra av er till mig om det är någonting annat som jag kan hjälpa till med framöver. Hälsningar Martin Danielsson
  • 2019-01-09

Bo Niklas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Kunnig på det mesta och alltid glatt humör. Läs mer
    2019-01-10 Marie M svarar Bo Niklas T
    Tusen tack för det fina omdömet! Hälsningar Marie Malm
  • 2018-12-23

Anita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt bemötande kunnig säker är mycket nöjd med försäljningen av vårt hus Läs mer
    2019-01-03 Marie M svarar Anita S
    Tack Anita, för din fina rekommendation! Hälsningar Marie Malm
  • Elin L

2018-12-18

Elin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har köpt vår första lägenhet och Linda hjälpte oss med allt från visning till kontraktsskrivning. När vi kom in på visningen var Linda engagerad och visade oss runt. Hon pratade om alla detaljer och visade möjligheter för oss som vi kan göra med lägenheten om vi köper den.

Dagen efter visningen ringde Linda upp tidigt och frågade hur vår upplevelse var och även svarade på de frågor vi hade. Därefter ville vi lägga ett bud och eftersom vi aldrig gjort det förklarade Linda grundligt hur vi skulle göra och hur allt fungerar.

När vi sedan vann budgivningen träffades vi samma dag och Linda lotsade oss så väl. Vi kände oss så trygga och köpet känns så bra, tack vare Lindas kompetens och fina bemötande.
    Riktigt riktigt trevligt möte. I framtiden hoppas vi att vi stöter på Linda igen när det är dags för oss att sälja/köpa ny bostad.

Tack Linda! Läs mer
    2018-12-20 Marie M svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack vad roligt att höra att allt känns bra. Det har verkligen varit jätteroligt att få hjälpa er med köpet av er första bostad och jag hoppas ni skall trivas. Vi ses på tillträdet och hörs av framöver!
    God Jul & Gott Nytt År! Hälsningar Linda Drougge
  • 2018-12-17

Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Precis köpt ett hus av en trevlig hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Alltid lätt att få tag på och kollar snabbt upp det han lovat. Läs mer
    2018-12-20 Marie M svarar Andreas T

Tusen tack Anders för ditt omdöme! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Fredrik F

2018-12-15

Fredrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde min villa och köpte ny villa med samma fastighetsbyrå men 2 olika mäklare. Nöjd med både säljandet och köpandet. Allt flöt på smidigt och dom det var uppgjort. Läs mer
    2018-12-20 Marie M svarar Fredrik F
    Tack för din rekommendation Fredrik den uppskattas! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Christer B

2018-12-08

Christer B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej, skulle ha uppskattat om mäklaren hade berättat innan att om jag skriver före årsskiftet, skall reavinsten beskattas året efterpå trots att affären inte är avslutad. Har även fått värdering på lägenheten varje månad och det har inte samme mäklare som har värderat inte lyckats sälja till. Ca 10 % under. Läs mer
  • 2018-12-07

• 2018-12-06

Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Superbra! Är riktigt riktigt nöjd! Kan Starkt rekommendera Martin! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Fredrik R
    Tack själv Fredrik och lycka till med letandet av ny bostad. Återkom gärna till mig om det är någonting jag kan hjälpa dig med där. Hälsningar Martin
  • 2018-12-05

Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Elmsta udde 19b Väddö
    Lägenheten såldes snabbt och bemötandet från mäklaren var trevligt.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar till 200%...alltså supernöjda!!!!! Läs mer
    2018-12-12 Marie M svarar Elisabeth L
    Tusen tack för de fina orden och förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Det gläder oss mycket att ni är nöjda. Hälsningar Marie Malm
  • 2018-12-04

Lars-Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt påElmsta Udde 23a. Väldigt trevlig berättade om sin bakgrund. Att det skulle gå fort och sälja och till ett bra pris det ordnade Linda jättebra Mycket papper blev det att skriva på, de som köpte lägenheten var lättsamma och trevliga Läs mer
    2018-12-12 Marie M svarar Lars-Erik S
    Hej Lars-Erik. Vad roligt att höra att ni är nöjda och hoppas ni skall trivas i nya lägenheten. God Jul & Gott Nytt År, så ses vi på tillträdesdagen. Hälsningar Linda Drougge
  • 2018-11-29

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi blev väldigt proffsigt bemötta och vi blev väldigt nöjda med försäljningen! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Joakim J
    Tack Joakim för de fina orden och ert förtroende! Hälsningar Marie Malm
  • 2018-11-29

DB Efter Gertrud K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick hjälp med att sälja min mosters lägenhet, vi blev proffsigt mottagna. Våra förväntningar var väl så där, men vi blev överaskade och tyckte att Linda gjort ett helt suveränt jobb. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-12-12 Marie M svarar DB Efter Gertrud K
    Hej, Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen och verkligen jättekul att det gick så bra som det gjorde. God Jul & Gott Nytt År! Hälsningar Linda Drougge
  • 2018-11-14

Barbro H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt mitt fritidshus och fått mycket hjälp och goda råd av Arja Joelsson som alltid varit tillgänglig när jag behövt nå henne. Hon har dessutom varit ett stort stöd vid fastighetsdeklarationen. Läs mer
    2018-11-29 Marie M svarar Barbro H
    Tack Barbro, vad glad jag blir över att läsa rekommendationen och tack själv för ett gott samarbete. Med vänlig hälsning Arja Joelsson
  • 2018-11-07

Sven-Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt fastigheten: Norrtälje skonaren 7, adress: Rådmansgatan 13, 761 40 Norrtälje.
    Väldigt positivt och trevligt bemötande av fastighetsmäklaren.
    Alla handlingar var omsorgsfullt framtagna. Hanteringen av ärendet skedde på ett effektivt sätt, utan stress.
    Anser att mäklaren gjorde ett mycket bra arbete.
    Mäklaren får mitt högsta betyg. Läs mer
    2018-11-08 Marie M svarar Sven-Erik R
    Hej! Tack Sven-Erik för din fina och utförliga rekommendation. Vi är väldigt glada över att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i huset. Hälsningar Marie Malm
  • 2018-10-29

cathrine s skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra och hjälpsamt och pedagogiskt bemötande. Respektfullt sätt både gentemot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-01 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar cathrine s
    Hej Cathrine! Tack snälla för din rekommendation. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • 2018-10-29

Lars O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Bra mäklare skötte allt perfekt. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lars O
    Tack så mycket Lars och härligt att du känner dig nöjd! /Marie Malm
  • Bengt-Åke D

2018-10-24

Bengt-Åke D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt en bostadsrätt.

På ett bra sätt, hon var lugn och saklig, visade objektet och kunde svara på våra frågor.

Hon motsvarade väl de förväntningar som vi hade.

Så här långt har det varit en okomplicerad process som gått
    vidare utan stress. Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Bengt-Åke D
    Tack för er rekommendation Bengt-Åke den uppskattas. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Mvh Marie Malm
  • 2018-10-18

Petra A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria är väldigt skicklig mäklare o gör att man kan luta sig tillbaka och det har varit väldigt smidigt..Tacksam🙏husförsäljare🏡 Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Petra A
    Stort tack Petra för att du tog dig tid att ge mig betyg på mitt arbete! Tack för de fina ord. Lycka till och vi ses på tillträdet.
    Mvh Maria Alex
  • Michael L

2018-10-17

Michael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi skulle sälja vår villa efter 24 år. Många frågor uppstod utifrån vår okunskap, Men Benjamin guidade oss igenom detta på ett tryggt sätt! Läs mer
  • 2018-10-13

Irene W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag valde min mäklare Arja Joelsson på Svensk Fastighetsförmedling,för att jag ville sälja min gård Stångvik på Mörtövägen 97, 76394 Hallstavik.Arja var specialiserad på lantegendomar och hade stor erfarenhet av att sälja sådana objekt visade det sig.
    Jag tycker att Arja har varit mycket bra som mäklare.Rak och tydlig utan några krångliga turer.Jag är mycket nöjd med hennes hjälp till att affären blivit av, och kan varmt rekommendera henne.
    Irene Weidegård Läs mer
    2018-11-29 Marie M svarar Irene W
    Hej och tack snälla! Jättekul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och jag tackar för förtroendet jag fick att få sälja er gård. Hälsningar Arja
  • Vilja B

2018-10-11

Vilja B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Skulle sälja min villa o fick tips om Arja joelsson.mycket flexibel o tillmötesgående vad gällde allt gällande husförsäljning.dom förväntningar som jag hade infriades till 100%.
    Rekommenderar Arja till 100%.blir det aktuellt med köp eller försäljning av bostad igen kommer jag garanterat vilja ha med Arja Joelsson att göra.
    Rekommenderar varmt Läs mer
    2018-11-29 Marie M svarar Vilja B
    Tack för rekommendationen och de fina orden. Det värmer att du känner förtroende för mig i din bostadsaffär. Hälsningar Arja
  • 2018-10-07

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Det var enkelt och tydligt i denna affär med Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2018-11-05 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Leif N
    Tusen tack för din rekommendation Leif! Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Marie Malm

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje