Alla kategorier Mäklare Stockholms län Norrtälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Norrtälje kommun!

Vi har koll på allt du behöver veta om att bo, leva och byta bostad i Roslagen. Vill du sälja hjälper vi dig med allt från värdering till att hitta rätt köpare och är du ute efter en ny bostad i området ser vi till att du hittar ett objekt som passar just dig och dina behov.

Kom gärna förbi på våra kontor i Norrtälje och Hallstavik, då kan vi enkelt ge dig personlig service och konkreta råd kring din stundande bostadsaffär!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 121 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

• Oskar T
    Oskar T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Helt perfekt mäklare! Bra bemötande och jätte snäll mäklare! Läs mer
  • Tommy Erik Håkan S
    Tommy Erik Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har skött de uppdraget så jävla dåligt skiter att släcka lamporna efter visning betalar inte ut handpenningen i tid och Vill ha fullt arvode på 52000kr drar bort 2000kr för sveda och värk tycker de är skit dåligt vill inte betala ett Skit för de skit jobbet Martin har gjort
    Vill att någon Chef över Martin kontaktar mig Läs mer
  • Per-olof L
    Per-olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Emma har på ett utmärkt och proffesionellt sätt hanterat vår försäljning av vårt dödsbo.
    Varit idog,glad och alltid positiv med stor framåtanda. Vi kan inget annat att starkt rekommendera Emma som mäklare för framtida försäljningsprojekt. Läs mer
  • Kersti R
    Kersti R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Har sålt en bostadsrätt i Norrtälje. Blev mycket väl bemött av en mycket engagerad mäklare som gjorde allt för att bemöta mina önskemål om allt bl.a. att snabbt få ut annonsen för att få igång försäljningen. Glad, trevlig och varm person som såg till att det blev en lyckad affär och upplevelse för mej och köpare. Kommer att bli en bestående uppfattning att det finns väldigt duktiga mäklare. Läs mer
  • Gustav M
    Gustav M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt lägenhet.
    Allt gick enligt förväntan och väldigt snabbt och smidigt Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt tomt i norra skärgården. Mycket trevligt bemötande av mäklaren, bra information hela tiden och ett smidigt avslut. Läs mer
  • Rasmus G
    Rasmus G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabbt, smidigt enkelt! Seriös, hängiven och mycket bra service! Läs mer
  • Elisabet R
    Elisabet R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde ett fritidshus. Blev respektfullt och proffisionellt bemött. Trodde det skulle ta längre tid.
    Allt har gått smidigt och lätt Läs mer
  • Malou R
    Malou R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde min bortgångna mammas fritidshus, som ombud för flera dödsbodelägare. Har fått proffsig hjälp med allt man ska göra och tänka på. Snabb och smidig hantering från början till slut. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vid visning och avtalsskriving fick jag ett utmärkt bemötande avseenden fakta, svar på frågor mm. Därför anlitar jag gärna samma mäklare för försäljning av min bostadsrätt och kommer att rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Eva H
    Hej Eva! Tack för din fina rekommendation! /Marie Malm
  • Jan J
    Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    bra kunskap om området.
    Ingen stress i alla beslut.
    trevligt bemötande. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Jan J
    Stort tack Jan, för ditt omdöme! Trevlig sommar! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Agnetha L
    Agnetha L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en bostadsrätt på Trädgårdsgatan 2E Vi har fått väldigt bra bemötande, service o råd från Benjamin Råd Wahler.

Tummen upp! Läs mer
  • Adam E
    Adam E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte en 2:a. Mäklaren var väldigt lätt att ha att göra med, samt kunnig, trevlig och rolig! Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Adam E
    Tack Adam! Roligt att höra att du är nöjd med vår hjälp i samband med ditt bostadsköp. Hälsningar Marie Malm
  • Tim C
    Tim C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag sålde min bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling, blev bemött fantastiskt bra från första möte till överlåtelseavtalet!
    Jag hade inga förväntningar mer än att bostadsrätten skulle bli såld, till ett vettigt pris, och det blev den.
    Allt som allt, 10/10! Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Tim C
    Hej! Vad roligt Tim att du är nöjd och fick ett bra pris för din bostad! Tack för ditt omdöme och ha en trevlig sommar! Hälsningar Marie Malm
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Herr Danielsson har varit väldigt professionell från första stund. Kan varmt rekommendera han till andra. Läs mer
  • Erika W
    Erika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria Alex är proffessionell ut i fingerspetsarna. Hon tar han om dig som säljare och på samma vis månar hon om köparen, så att inga konflikter uppstår.
    Det märks att hon har varit med ett tag. Om alla mäklare skulle uppträda likadant skulle vi ha ett utomordentligt klimat på bostadsmarknaden. Rekommenderas!
    /Erika Webering Läs mer
  • Stig G
    Stig G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    vi har sålt en villa . vi fick förtroende för mäklaren och hitintills
    har han infriat våra förväntningar. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Stig G
    Tack Stig för din rekommendation! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Jens O
    Jens O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpte villa i Hallstavik.
    Visningen gick smidigt och man fick svar på de frågor man önskade.
    Snabba återkopplingar under budgivningen.
    Efter att budgivningen avslutades gick vi igenom kontraktet och skrev på samma kväll.

Snabb och smidig affär.
    Arja Joelsson utförde ett utmärkt jobb i sin roll som mäklare.
    Högsta betyg ! Läs mer
  • Per-Olov E
    Per-Olov E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Försäljning av fritidshus.
    Bra engagerad mäklare som gjort allt enligt regelboken.
    Stöttande när vi hade en del svåra beslut men påverkade oss inte, det uppskattas. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Per-Olov E
    Hej! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus. Roligt att höra att ni är nöjda! Ha en trevlig sommar. Hälsningar Marie Malm
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt Fritidshus via mäklaren. Mäklaren är mycket trevlig och sympatisk Läs mer
  • Britt-Marie R
    Britt-Marie R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt Svensbodabacken 3, Bergshamra Norrtälje. Det har varit ett nöje att vara i kontakt med Linda då hon alltid svarar i telefon, är vänlig och hjälpsam. Hon har också utfört snabb och konkret information mellan mig och säljaren, vilket medfört att vi kunnat komma fram till en försäljning snabbt och smidigt.
    Förväntingarna som jag hade på mäklaren har överstigits och Linda får högsta betyg för sin insats.
    Hälsningar Britt-Marie Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Utmärkt bemötande samt bra genomgång av köpekontrakt vid försäljning av mitt lilla hus i Grisslehamn. Professionell mäklare! Läs mer
  • Marit N
    Marit N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja Joelsson har varit ett gott stöd under hela försäljningsprocessen (av mitt fritidshus). Hon har givit många goda råd, vilka jag följt till stora delar, med gott resultat. Hon har också varit lyhörd för mina behov samt önskemål.Hennes vida erfarenhetsbaserade repertoar har bidragit till alternativa vägar, vilka diskuterats respektfullt, med det goda resultatet som följd. Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi har sålt vårt sommarhus på Vätö. Vi anlitade Peter Jansson som bemötte oss mycket bra. Vi köpte samma hus via Peter Jansson och var mycket nöjd med honom redan då. Vi hade stora förväntningar på honom eftersom vi var mer än nöjd med honom sedan tidigare. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Noggrann, engagerad, alltid nåbar, utförde sitt arbete efter konstens alla regler både mot oss säljare och köpare.

Med andra ord, en mäklare som får alla rätt av oss och som Svensk Fastighetsförmedling måste vara stolt över. Läs mer
  • Lena W
    Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag "handplockade" Arja då jag tänkte mig en rejäl person med stabil utstrålning och utan "säljarfasoner" att få förtroendet att sälja min älskade sekelskiftesvilla. Mina förväntningar infriades och jag upplever att Arja hela vägen varit rättfram, ärlig och noggrann. Och hon hade öga för att se när de rätta köparna dök upp. Nöjd! Läs mer
  • Claes J
    Claes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Ok, bra ordnat med avtalsskrivning. Läs mer
  • Regina L
    Regina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt villa.Gott bemötande.Förväntningarna infriades med roge.Väldigt positiva upplevelse , allt gick väldigt fort. Läs mer
    2018-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Regina L
    Tusen tack för din rekommendation och omdöme! Roligt att höra att ni är nöjda. Hälsningar Marie Malm
  • Mona K
    Tack så mycket! Med vänlig hälsning Arja Joelsson
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt skärgårdsfastighet på Björkö
    Mycket professionellt och trevligt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna infriades,vi fick svar på de frågor vi hade.
    Vi skulle gärna rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2018-05-30 Marie M svarar Gunilla B
    Tusen tack Gunilla för rekommendationen! Vi hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. /Marie
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt fastighet! Alltid bra bemötande och ett mycket trevligt gäng som jobbar där. Får hjälp med allt från stayling till svar på konstiga frågor. Rekommendera verkligen till dig som ska sälja. Läs mer
    2018-05-30 Marie M svarar Lotta F
    Tusen tack Lotta för dina fina ord, det värmer! /Marie
  • Monica D
    Monica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Maria är en väldigt kunnig, lyhörd och rolig mäklare. Tack vare hennes hjälp gick det lätt att sälja vårt fritidshus. Hon är alltid på gott humör, har lätt till skratt och har stort tålamod med alla våra frågor. Hon har dessutom stenkoll på alla tusen olika dokument. Vi är supernöjda och rekommenderar henne med de allra högsta betyg!! Läs mer
  • Per-Olof H
    Per-Olof H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålt en villa. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-30 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Per-Olof H
    Tack för din rekommendation! /Marie
  • Anneli O
    Anneli O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag köpte ett fritidshus, är nöjd med mäklaren och det gick snabbt och effektivt. Blev bra informerad om kontraktet . Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Anneli O
    Hej Anneli. Tack för din rekommendation! Roligt att höra att du är nöjd. Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya fritidshus. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Inga-lill G
    Inga-lill G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt lgh, mäklaren har gjort en fint arbete. Noggrann trevligt.
    Mina förväntningar uppfylldes. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Inga-lill G
    Tack Inga-Lill! Roligt att höra att du är nöjd! Ha en trevlig dag!/Marie Malm
  • Björn S
    Björn S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Köpt lägenhet i Norrtälje och sålt villa i Rimbo. Vi är mycket imponerade av vår mäklarkontakt. Vi t o m bytte tänkt mäklare till Linda då vi köpt lägenhet via henne.
    Jobbar själv med försäljning sedan många år och blir imponerad av duktiga och driftiga personer som kan och törs driva mot avslut men trots det har en lyhördhet för kunden. Trots motgångar svängde hon runt vår affär till ett lyckat slut.
    Toppbetyg från oss till Linda!! Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Björn S
    Tusen tack! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten. Vi ses framöver så ha en fin sommar tills dess. Med vänlig hälsning Linda Drougge
  • Ellen R
    Ellen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevligt, vårdad klädsel, pratglad, kul! Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ellen R
    Hej Ellen! Tack för din rekommendation! /Marie
  • Dan C
    Dan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Arja har, på alla sätt, skött försäljningen av vårat fritidshus mycket bra. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Dan C

2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Lilian E
    Tack Lilian för ditt omdöme! Ha en trevlig dag! Med vänlig hälsning Marie M
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Sålde fritidshus i bergshamra, Norrtälje.
    Bra kommunikation från mäklaren hela tiden, tydlig och rak! Läs mer
    2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Johanna O
    Tusen tack Johanna för din rekommendation! Hälsningar Marie Malm
  • Therese D
    Therese D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Vi fick hjälp av den trevligaste och ambitiösaste mäklaren någonsin när vi sålde vårt kära gamla landställe.
    Martin var alltid tillgänglig och gjorde sitt yttersta för att tillgodose spekulanters olika önskemål om tid för visningar.
    Han gav oss råd, tips och stöttade upp med information där det behövdes.
    Alltid ett skratt eller leende på hans läppar och han visade på en noggrannhet och kunskap utöver det vanliga.
    Svarade på våra tokiga frågor och vann absolut vårt förtroende.
    Skulle inte tveka en sekund om att anlita Martin vid fler försäljningar! Läs mer
    2018-04-25 Marie M svarar Therese D
    Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Tack för dina fina ord och rekommendationen! Lycka till med letandet av er nya permanentbostad. Hälsningar Martin
  • Johan Bertil W
    Johan Bertil W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Profficionellt bemötande. Väl genomfört uppdrag, för mig som köpare. Läs mer
    2018-04-16 Marie M svarar Johan Bertil W
    Stort tack för den fina rekommendationen!
  • Ing-Marie C
    Ing-Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Fungerade utmärkt! Martin Danielsson rekommenderas! Läs mer
    2018-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Ing-Marie C
    Tack själv Ing-Marie för ett gott samarbete och din rekommendation. Med vänlig hälsning Martin Danielsson
  • Madelen Å
    Madelen Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Inget att klaga på. Affären sköttes utmärkt. Läs mer
    2018-04-03 Marie M svarar Madelen Å
    Stort tack för din rekommendation/Marie Malm
  • Bekzod K
    Bekzod K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Hej,
    Vi har både köpt och sålt vår lilla lägenhet med hjälpt av Linda Drougge, en super bra mäklare som sätter sina kunder före allt annat! Vi är mycket nöjda eftersom hon uppfyller alla kritirier och levde upp till alla förväntningar och krav på kort tid. Läs mer
    2018-04-03 Marie M svarar Bekzod K
    Hej! Tack för de fina orden. Det har varit jätteroligt att få hjälpa er genom flera affärer och jag ser fram emot ett fortsatt samarbete. Stort lycka till med den nya lägenheten! Med vänlig hälsning Linda Drougge
  • Ertila B
    Ertila B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Snabbt svar för att boka visning! Bra bemötande!
    Allt gick bra! Läs mer
    2018-04-03 Marie M svarar Ertila B
    Hej och tack för det trevliga omdömet/Marie Malm
  • Ingela W
    Ingela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Genomgående trevligt bemötande av mäklaren. Läs mer
    2018-03-26 Marie M svarar Ingela W
    Tack Ingela för din rekommendation! Mvh Marie Malm
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Jag har köpt ett fritidshus. Mäklaren var mycket tillgänglig, tillmötesgående och kunnig.
    Mäklaren levde mycket väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje svarar Cecilia B
    Hej Cecilia. Vad roligt att ni hittat ett fritidshus och att ni var nöjda med hjälpen från oss. Ha en fantastik sommar i ert nya hus /Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Jan T
  • Jackal K
    Jackal K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Suverän på all sätt ! Superbra bemötande och väldigt proffsig Läs mer
    2018-03-19 Marie M svarar Jackal K
    Hej Jackal. Jätteroligt att höra att du är nöjd och att vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt. Med vänlig hälsning Marie Malm
  • Jeannette A
    Jeannette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
    Trevlig bemötande, välinformerad om lägenheten och området.
    Vi tar gärna Peter till hjälp om vi ska göra flera bostadsaffärer. Läs mer

Kyrkogatan 8, 761 30 Norrtälje