Arja Joelsson

Arja Joelsson

Arja Joelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Arja Joelsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Arja Joelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.5. Arja Joelsson har haft 12 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

37 omdömen om Arja Joelsson

Sedan starten hos Reco 2024
Gunilla W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Vänlig erfaren seriös! Att det skulle bli en snabb försäljning, och Arja levde upp efter våra förväntningar! En erfaren mäklare som kan sitt arbete! Vi är mycket nöjda med Arja , och resultatet !Mvh Gunilla Wallin

Claes L
Centralt

Arja har lång erfarenhet som mäklare. Väldigt lättsam vid personliga möten och återkommer snabbt på mailen. Upplever att hon är med under hela säljprocessen och kan svara på frågor.

Linnéa W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Superbra! Lätt att nå och väldigt tillmötesgående. Kan rekommendera!

Lena M
Sålde sin stuga med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hummelsviken

Jag tycker att Arja har varit väldigt duktig och proffsig. Hon har varit lätt att nå, gett bra råd och känns väldigt trygg och erfaren.. Jag rekommenderar Arja som mäklare.

Inger F
Björnö

Punklig, hjalpsam och visste vad hon gjorde.👍

Marcus F
Hallstavik

Proffsig, tydlig & snabb återkoppling!

Barbro S
Sålde sitt hus med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Vänlig- saklig och personlig Kan rekommendera henne vid försäljning eller köp Tack Arja

Helén T
Grossgärdet

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Arja Joelsson. Hon fick oss att känna både trygghet och hopp, trots den skakiga bostadsmarknaden med sämre förutsättningar för försäljning. Så stort och varmt tack Arja och Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Arja Joelsson

Tack för ett fint omdöme! Trevligt att få jobba med er!

Jimmy K
Köpte sitt hus med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Skärsta

Trevligt bemötande och snabba svar, vi hade inga direkta förväntningar med tanke på att det är första gången ,men Arja som vi hade som mäklare har varit väldigt tydlig och hjälpsam och haft stort tålamod med oss 😊 Det enda jag skulle tycka och tänka om och som förvånade mig är att kontraktskrivning inte blivit mer digitalt , ett ton med papper som skulle skrivas på.

Svar från Arja Joelsson

Tackar för ett gott omdöme! Trevligt att ha er som kunder!.mvh Arja

Magnus W
Björkö

Bra och proffsigt bemötande av mäklaren som starkt bidrog till en smidig affär.