Arja Joelsson

Arja Joelsson

Arja Joelsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Arja Joelsson har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Arja Joelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.4. Arja Joelsson har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

33 omdömen om Arja Joelsson

Sedan starten hos Reco 2024
Inger F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Björnö

Punklig, hjalpsam och visste vad hon gjorde.👍

Marcus F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hallstavik

Proffsig, tydlig & snabb återkoppling!

Barbro S
Sålde sitt hus med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Vänlig- saklig och personlig Kan rekommendera henne vid försäljning eller köp Tack Arja

Helén T
Grossgärdet

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Arja Joelsson. Hon fick oss att känna både trygghet och hopp, trots den skakiga bostadsmarknaden med sämre förutsättningar för försäljning. Så stort och varmt tack Arja och Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Arja Joelsson

Tack för ett fint omdöme! Trevligt att få jobba med er!

Jimmy K
Köpte sitt hus med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Skärsta

Trevligt bemötande och snabba svar, vi hade inga direkta förväntningar med tanke på att det är första gången ,men Arja som vi hade som mäklare har varit väldigt tydlig och hjälpsam och haft stort tålamod med oss 😊 Det enda jag skulle tycka och tänka om och som förvånade mig är att kontraktskrivning inte blivit mer digitalt , ett ton med papper som skulle skrivas på.

Svar från Arja Joelsson

Tackar för ett gott omdöme! Trevligt att ha er som kunder!.mvh Arja

Magnus W
Björkö

Bra och proffsigt bemötande av mäklaren som starkt bidrog till en smidig affär.

Anders E
Gottröra

Bra bemötande och kompetenta mäklare som kan marknaden i området

Ingrid A
Kusby

jag har inte varit närvarande så jag kan inte yttra mig, men min son var nöjd, tack

Helena P
Sålde sin stuga med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Mälby

Försäljningen av min sommarstuga har varit en lång process. Under hela tiden har jag fått bra info fr mäklaren.. Hon har varit väldigt professionell. Ärlig om läget o arbetat konstruktivt med stugan. Jag kände mig trygg med henne, när vi skrev på kontraktet. Hon läste igenom allt väldigt lugnt o noga. Ingen brådska, vilket var skönt, då situationen är lite svår o spännannde på alla sätt. Jag skulle varmt rekommendera Arja till vänner!

Svar från Arja Joelsson

Tack för ditt fina omdöme! Jag så glad att det blev ett bra avslut.

Julia S
Köpte sin stuga med hjälp av Arja Joelsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Mälby

Tyvärr måste jag säga att jag aldrig har mött en otrevligare mäklare. Opedagogisk, okunnig, ovillig att ta reda på saker om huset eller ens ha egen kontakt med säljaren inför kontraktsskrivningen. Jag fick även medla mellan mäklare och säljare. Otroligt oproffsig bemötande och tyvärr helt oempatisk och utan förmåga att skapa en lugn och trygg försäljning. Jag kände mig stressad och pushad till köpet och kontraktsskrivningen. Hade det funnits lägre betyg så hade jag satt det.

Svar från Arja Joelsson

Tråkigt att din upplevelse var så dålig. Hoppas att du ändå kommer att trivas i din nybliven roll som fastighetsägare! Önskar all lycka till!