Pernilla Ekestolpe

Pernilla Ekestolpe

Pernilla Ekestolpe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Pernilla Ekestolpe har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Pernilla Ekestolpe har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.6. Pernilla Ekestolpe har haft 3 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

7 omdömen om Pernilla Ekestolpe

Sedan starten hos Reco 2024
Anna-Lisa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Ekestolpe en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Pernilla gjorde ett bra jobb. Hon föreslog att vi bara skulle lägga ut lägenheten enbart på eran hemsida vilket vi tyckte var bra. Lägenheten såldes snabbt till ett pris vi var nöjda med. Vi fick information av Pernilla under hela förloppet.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack så mycket Anna Lisa för fina ord och att du tog dig tid att svara.

Lars Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Ekestolpe en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Trevlig och kunnig, besvarade de frågor vi hade. Tydlig och klargörande vid skrivning.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack Lars för svar och fint omdöme. Hoppas er försäljning ska gå bra också.

Lina R
Solbacka

Proffsig och kompetent! Pernilla var tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack Lina för fina ord och att du tog dig tid att svara :)

Sebastian K
Solbacka

Pernilla var mycket hjälpsam och var en bra stöttning under hela processen.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack Sebastian :) Vi hörs vidare under processen!

Jonas O
Grossgärdet

Väldigt nöjd över valet av mäklare, Pernilla va väldigt engagerad och hjälpsam genom hela försäljningen.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack för fina ord Jonas Lycka till med allt!

Ellen D
Grossgärdet

Pernilla är en väldigt engagerad och bra mäklare. Hon är trevlig och tydlig. Svarar snabbt. Man får snabbt ett förtroende för henne! Haft henne under två försäljningar och båda har gått bra och smidigt. Rekommenderar starkt!

Svar från Pernilla Ekestolpe

Tack för fina ord Ellen, och Lycka till med allt!

Kent J
Grossgärdet

Mycket God, inga problem Men vi har ett uppdrag kvar, vi glömde bort att titta på förråd i källaren, finns troligen 2 förråd.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Hej Kent Tack för ditt omdöme, vi ska såklart kika på förråden, för ja det finns 2 st.: