Pernilla Ekestolpe

Pernilla Ekestolpe

Pernilla Ekestolpe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Pernilla Ekestolpe har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Pernilla Ekestolpe har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Pernilla Ekestolpe har haft 0 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

3 omdömen om Pernilla Ekestolpe

Sedan starten hos Reco 2024
Jonas O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Ekestolpe en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Väldigt nöjd över valet av mäklare, Pernilla va väldigt engagerad och hjälpsam genom hela försäljningen.

Ellen D
Grossgärdet

Pernilla är en väldigt engagerad och bra mäklare. Hon är trevlig och tydlig. Svarar snabbt. Man får snabbt ett förtroende för henne! Haft henne under två försäljningar och båda har gått bra och smidigt. Rekommenderar starkt!

Kent J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Ekestolpe en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Mycket God, inga problem Men vi har ett uppdrag kvar, vi glömde bort att titta på förråd i källaren, finns troligen 2 förråd.

Svar från Pernilla Ekestolpe

Hej Kent Tack för ditt omdöme, vi ska såklart kika på förråden, för ja det finns 2 st.: