Hanna Forsberg

Hanna Forsberg

Hanna Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Hanna Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Hanna Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.7. Hanna Forsberg har haft 0 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Hanna Forsberg

Sedan starten hos Reco 2024
David T
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hensvik

Vänlig, hjälpsam och initiativrik.

Holger J
Edeby

Trevligt och kompetent bemötande!

Birgitta L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Sandkilen

Vi blev väl bemötta och fick den hjälp vi behövde med försäljningen av lägenheten

Anneli E
Edeby

Kompetenta, tålmodig och alltid vänligt bemötande. Tog sig tid att besvara alla våra frågor

Milena K
Igelsta

Hanna är en trevlig & väldigt hjälpsam mäklare som stöttar köpare lika mycket som säljare. Hon var kompetent, kom med goda råd & har ett genuint engagemang. Är så nöjd med henne! Bästa mäklaren i Norrtälje!

Britt-Marie A
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Igelsta

Mäklare var otroligt varm trevlig och förstående, hade kontinuerlig kontakt både per mail och telefon. Skall jag framöver sälja eller köpa ngt i Norrtälje ringer jag givetvis samma mäklare igen.

Bengt L
Tomta

En mycke bra upplevelse fick vi uppleva

Erika E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Hanna var otroligt hjälpsam och trevlig mot oss köpare. Hon bistod med privat visning med kort varsel likaså kontraktskrivning. Vi är väldigt nöjda med Hanna och kommer ha henne i åtanke för framtiden vid försäljning!

Meg T
Tomta

Trevlig och kunnig mäklare vilket är viktigt för mig som är helt novis när det gäller att sälja hus. Upplever att hon gjort vad hon kunnat med tanke på ränteläget m.m. Känner mig nöjd.

Maria L
Riala

I det stora hela var det en bra upplevelse. Men hade önskat att mäklaren föreslagit en öppen visning av bostaden, nu visades den bara för de som visat intresse.