Hanna Forsberg

Hanna Forsberg

Hanna Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Hanna Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Hanna Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.7. Hanna Forsberg har haft 21 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

39 omdömen om Hanna Forsberg

Sedan starten hos Reco 2024
Martin David H
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Häverö

Utmärkt mäklare som vi endast träffade vid kontraktsskrivningen pga privata visningar utan mäklare genomfördes… kan därför inte säga så mycket om Hanna men väldigt trevligt bemötande

Anastassia T
Anderssvedja

Stort tack för utfört arbete. Mötet ägde rum i tid med ett stort professionellt förhållningssätt.

Peter E
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

utomordentlig som både person och mäklare. Kan rekommenderas. Hade förtroende för Hanna direkt.

Anders V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svanberga

Utför sitt arbete professionellt och noggrant. Mycket trevligt bemötande av både köpare och säljare. Bra uppföljning efter visningar etc.

Gill W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Trygg och personlig service. Känns bra när man gör ganska stor affär att ha en bra mäklare.

Björn Gösta M
Stabby

Hanna är fantastisk, smått otrolig! Hon är varm och god och uthållig. Affären hon åtagit sig ska utföras till allas belåtenhet och det fixar hon. Dessutom är hon lättpratad och tillgänglig nästan dygnet runt. Hon är klyftig och löser alla problem som uppstår under uppdragets gång. Högsta betyg alltså!

Lili Desideria T
Svensboda

Trevlig, tillmötesgående hon lyssnar på kundens önskemål

Petri Mikael Sebastian H
Svensboda

Vi har blivit utomordentligt väl bemötta och behandlade så all credd till Hanna!

Samir H
Sålde en tomt med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Stabby

Väldigt positiv upplevelse av Hanna, som varit otroligt hjälpsam trots en lång och krävande process för att genomföra försäljningen. Hon är kunnig och erfaren och ger bra rådgivning för att lyckas!

Karin A
Öster Knutby

Vi fick mycket fin kontakt med Hanna i samband med vår försäljning av en bostadsrätt. Hanna har hög yrkesskicklighet som mäklare samtidigt som hon är mycket trevlig att ha att göra med under processens alla steg. Hon höll oss löpande uppdaterade, var lugn och metodisk i sitt arbete, men också snabb i rycken när så behövdes. Vi kan varmt rekommendera Hanna till alla som söker en smart och trevlig mäklare med den där lilla extra omtanken som gör att det blir en bra affär och smidig process för alla!