Hanna Forsberg

Hanna Forsberg

Hanna Forsberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Hanna Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Hanna Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Hanna Forsberg har haft 12 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

33 omdömen om Hanna Forsberg

Sedan starten hos Reco 2024
Lili Desideria T
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svensboda

Trevlig, tillmötesgående hon lyssnar på kundens önskemål

Petri Mikael Sebastian H
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svensboda

Vi har blivit utomordentligt väl bemötta och behandlade så all credd till Hanna!

Samir H
Sålde en tomt med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Stabby

Väldigt positiv upplevelse av Hanna, som varit otroligt hjälpsam trots en lång och krävande process för att genomföra försäljningen. Hon är kunnig och erfaren och ger bra rådgivning för att lyckas!

Karin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Öster Knutby

Vi fick mycket fin kontakt med Hanna i samband med vår försäljning av en bostadsrätt. Hanna har hög yrkesskicklighet som mäklare samtidigt som hon är mycket trevlig att ha att göra med under processens alla steg. Hon höll oss löpande uppdaterade, var lugn och metodisk i sitt arbete, men också snabb i rycken när så behövdes. Vi kan varmt rekommendera Hanna till alla som söker en smart och trevlig mäklare med den där lilla extra omtanken som gör att det blir en bra affär och smidig process för alla!

Helena A
Öster Knutby

Hanna skötte försäljningen snabbt och professionellt. Kommunikationen fungerade smidigt och hon var alltid glad och trevlig i sitt bemötande. Rekommenderas varmt!

Anders H
Vämlinge

Professionellt och trevligt bemötande

Katarina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Forsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Färsna

Hanna har varit helt otroligt bra. Proffsig, trevlig och väldigt tillmötesgående i alla möjliga situationer. Allt har gått väldigt smidigt. Absolut högsta betyg får hon av mig

Anders V
Svanberga

Alltid trevlig mot såväl säljare som köpare. Professionell, påhittig och kunnig! Följer på exemplariskt vis alltid upp visningar etc

Kim F
Svanberga

Kunnig , otroligt hjälpsam. Stort tack till Hanna

Ann E M B
Bolkadalen

Klok och pedagogisk, trevligt bemötande och snabba återkopplingar. Vi rekommenderar henne varmt.