Jonas Ericsson

Jonas Ericsson

Jonas Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Jonas Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jonas Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Ericsson har haft 21 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

33 omdömen om Jonas Ericsson

Sedan starten hos Reco 2024
Monica F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Jag är jättenöjd med Jonas. Han gjorde ett bra jobb. Han är kunnig, saklig, trevlig och bra på alla sätt. Jag är väldigt glad att vi fick honom som mäklare. Superhärlig person. Monica

Tusen tack Monica! Så fint att få hjälpa er. Vi ses :-) / Jonas

Cyrus S
Björnövik

jonas är i första hand en kompetent ansvarful och kunnigt mäklare, samt en trvligt, good medmäniniska och bra Kompis.

Svar från Jonas Ericsson

Tack Cyrus, detsamma till dig och din fru

Rachel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Björnövik

We are so pleased to have Jonas as our broker. He has made the process of buying a house easy and enjoyable for us. We highly recommend him.

Svar från Jonas Ericsson

Thank you so much for kind words. It was a privilege to help you finding your new house in Norrtälje. See you soon :-)

Annika S
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Herräng

Engagerad och kompetent! Hela affären gick mycket smidigt!

Tack Annika! Det kändes så himla bra på alla sätt. Kul! Allt gott/ Jonas

Adel S
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Vettershaga

Tycker det funkade bra och Jonas hade koll på värdet och tog hand om oss på ett trevligt sätt vid försäljning.

Tack Adel och så fint att allt gick vägen. Vi ses vid tillträdet. / Jonas

Susanne M
Köpte en tomt med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Ger trevligt bemötande både via mailkonversation och vid personliga möten. Svara snabbt på mail.

Svar från Jonas Ericsson

Så kul att det till slut blev bra. Allt gott/ Jonas

Mari D
Solbacka Strand

Jonas är en mycket kompetent och engagerad mäklare. Köpprocessen var smidig.

Tack snälla Mari! Så himla kul att få hjälpa er att hitta rätt boende. / Jonas

Erik L
Solbacka Strand

Proffsig och kunnig. Väldigt trevlig och lätt att prata med, därtill lyhörd för önskemål och behov. En enkel och trevlig upplevelse att sälja min lägenhet med hjälp av Jonas.

Så himla roligt att få hjälpa dig Erik. Kul att allt går åt rätt håll. / Jonas

Karl Allan M
Domherren

bra och trevlig duktig och lättilgenlig

Tack för en trevlig försäljning Kalle. Allt gott/ Jonas

Jonas F
Ösbyholm

Trevlig kompetent kommer att rekommendera

Tack Jonas!! :-) Så kul att det blev av / Jonas