Jonas Ericsson

Jonas Ericsson

Jonas Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Jonas Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jonas Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.7. Jonas Ericsson har haft 32 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

51 omdömen om Jonas Ericsson

Sedan starten hos Reco 2024
Anneli B
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Björnö

Jonas Ericsson är mycket kunnig, lätt att få kontakt med, bra på att tillgodose både säljare och köpare. Trevlig och glad som person, kan rekommenderas som mäklare. Anneli Bisther

Tack för fin rekommendation :-) / Jonas

Marianne H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Yxlö

Trevlig och pålitlig mäklare! Vi är jättenöjda.

Svar från Jonas Ericsson

Vad härligt att allt gått vägen! Tusen tack för att jag fick hjälpa er. Allt gott/ Jonas

Per A
Hallstavik

Han är trevlig och har tålamod med ens frågor och bristande kunskap.

Svar från Jonas Ericsson

Tack för ditt fina omdöme. Ett nöje att få hjälpa er. Allt gott!!

Hans G
Grisslehamn

På de stora hela är vi nöjda, lättsam att ha att göra med.

Tack Hasse!! Detsamma till er / Jonas

John N
Grisslehamn

Lugn och saklig med en betryggande erfarenhet gör jonas till en mäklare man direkt får en bra känsla av En blandning av humor mänsklighet och kompetens gör honom till en perfekt mäklare

Svar från Jonas Ericsson

Tack snälla ni för fina ord. Ett sant nöje att få möta er och hjälpa till med köpet. Allt gott!!

Kristina G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Vi var överens om försäljningsupplägget från början till slut. Allt flöt på problemfritt enligt plan. Jonas är mycket professionell, kunnig, ärlig och lyhörd. Dessutom en väldigt rolig, glad och trevlig person. Svårt att tänka sig en bättre mäklare.

Svar från Jonas Ericsson

Så himla roligt att få hjälpa dig med försäljningen Kristina :-) Vi ses o hörs. Kram/ Jonas

Karin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Centralt

Mycket gott👍tog sig tid utan att man kände stress från honom.

Svar från Jonas Ericsson

Tack Karin. Så härligt att du ska få komma in till "stan" med toppläge!! Ha en fin midsommar. / Jonas

Mia K
Trästa

Vi anlitade Jonas för att sälja vårt fritidshus och är väldigt nöjda. Han var professionell, kommunikativ och engagerad genom hela processen. Försäljningen blev både effektiv och lyckad tack vare hans personliga engagemang. Från första mötet till avslutad affär kände vi oss trygga och väl omhändertagna. Vi kan varmt rekommendera Jonas som mäklare.

Svar från Jonas Ericsson

Tack Mia!! Det var en ynnest att få hjälpa ert fina torp att hitta en ny ägare. Tack för att ni gjort så fint och ordnat. / Jonas

Birgitta E
Grind

Jonas är en glad och positiv person som är mycket lätt att få kontakt med. Håller ständig kontakt via telefon eller sms, och som håller en uppdaterad vad som händer före, under och efter visningen kan varmt rekommendera honom

Svar från Jonas Ericsson

Birgitta!!! Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Så roligt vi haft det :-) Allt gott o ses snart/ Jonas

Oskar L
Trästa

Vi anlitade Jonas för att sälja vårt fritidshus och är mycket nöjda. Han var professionell, kommunikativ och genomförde en effektiv och lyckad försäljning. Hela processen, från början till slut, var smidig och överträffade våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Jonas!

Svar från Jonas Ericsson

Tack Oskar! Det var ert fina detaljarbete som gjorde hela affären. Såååå roligt att få hjälpa er. Allt gott/ Jonas