Jonas Ericsson

Jonas Ericsson

Jonas Ericsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Jonas Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Jonas Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Ericsson har haft 5 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

24 omdömen om Jonas Ericsson

Sedan starten hos Reco 2024
Jonas F
Köpte en tomt med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Ösbyholm

Trevlig kompetent kommer att rekommendera

Lena Å
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hallstavik

Alltid trevlig och artig. Kunnig på objekten. Ger bra information och synpunkter på objektet, kommer med tänkvärda tips hur man kan göra. Som kund känner jag mig trygg med Jonas.

John Olof O
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hallstavik

Sympatisk, lätt att få kontakt med. Kompetent, informerar om formerna kring försäljningen av villan i Hallstavik. på ett lätt och för mig förståeligt sätt. Jag förstår vilken service jag kommer att med honom som mäklare och vad det kommer att kosta. En bra mäklare!

Obos Mark Ab A
Sålde en tomt med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Alltid väldigt trevlig och tillmötesgående. Inget att klaga på.

Gunnar C
Björknäs

Han har levt upp till alla förväntningar!

Ashraf S
Hallstavik

Jag hade en positiv upplevelse med Jonas under köpprocessen! Att ha stöd och hjälp från en mäklare kan underlätta hela processen och göra köpet mer smidigt.

Eva T
Hallstavik

Vi har blivit bemötta på ett mycket professionellt och väldigt trevligt, jordnära sätt . Vi fick ett väldigt gott intryck av Jonas vid första mötet. Han har verkligen levt upp till våra förväntningar. Han har arbetat hårt för att göra vår bostad så attraktiv och intressant som möjligt på ett för oss unikt sätt. Tänker bland annat på då vi ombads berätta om vad vi uppskattat mest i vårt hus med omnejd, med egna ord samt fotograferingen av vår bostad. Tips och råd runt detta samt givetvis visningarna av Badhusvägen.

Tack Eva för uppskattande ord. Så roligt att få hjälpa er. Allt gott/ Jonas

Per Anders T
Hallstavik

En entusiastisk trevlig människa som har lätt att ta människor. Han la fram sin strategi för försäljningen på ett tydligt sätt och höll oss bra informerade under hela tiden. Kontraktsskrivning etc gick smidigt och han förklarade på ett bra sätt

Svar från Jonas Ericsson

Tack Anders för förtroendet. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. / Jonas

Kerstin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Från början var min plan att använda mig av en annan mäklarfirma, men efter att ha träffat Jonas blev valet självklart. Jag har fått ett varmt bemötande, hög service och försäljningen har varit väldigt smidig. Att sälja en bostad kan vara jobbigt, men tack vare det fina omhändertagandet jag fått har upplevelsen snarare varit att det var en kul process! Rekommenderar varmt både Svensk fastighetsförmedling i Norrtälje, och framför allt Jonas! :)

Tack Kerstin för att jag fick hjälpa dig. Sååååå trevligt/ Jonas

Natalie Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ericsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

I början ringde han upp mig för att tipsa mig om ordna bolån, vilket var bra för det var min första bostad. Jag fick jättebra hjälp av ordna. Visningen gick bra och Jonas kunde svara på mina frågor. Jag kan dock tycka att affären gick lite väl snabbt när jag vann budgivningen. Jonas ville att jag skulle skriva på kontraktet samma dag och jag hade egentligen behövt mer tid för att kunna fixa med bolånet. Det blev en liten misskommunikation mellan oss då han trodde att jag hade redan ordnat med bolånet. Men jag hade bara...

Svar från Jonas Ericsson

Tack Natalie, och så bra att allt löste sig. Vi ses och hörs vid tillträdet/ Jonas