William Rodriguez

William Rodriguez

William Rodriguez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

William Rodriguez har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. William Rodriguez har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.7. William Rodriguez har haft 9 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-04

11 omdömen om William Rodriguez

Sedan starten hos Reco 2024
Gun Lisbeth L
Köpte sitt hus med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hallstavik

Trevlig, kunnig, anpasningsbar

Bo Sture L
Hallstavik

William var/är positiv och proffsig. Tog omedelbart tag i frågor som vi hade. Mycket engagerad i sitt uppdrag. Kan verkligen rekommendera honom.

Per-Anders W
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Gottsta

Positiv och mån om kunden! Personligt och förtroendeingivande bemötande. Sammanfattning: Kunden, dvs undertecknad, är mycket nöjd ! Per-Anders Wikström

Emelie V
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Noorsgatan

Redan efter första samtalet med William så fick jag en väldigt bra känsla av honom. Han förstod mina önskemål och ville jobba mot mina mål. Han kom med lösningar och Han lyssnade alltid på det jag sa. Han återkoppla hela tiden. Frågade även om det var okej att ha visning då och då även om jag sa att han fick ha det när han ville. 🙂

Pernilla G
Fågelsången

William är toppen, snabb på att svara och bra på att informera!

Tomas L
Sålde sitt hus med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Fågelsången

Glad, trevlig och korrekt. Hjälpte oss genom hela processen och höll oss hela tiden uppdaterade. Kändes tryggt. Vi är jättenöjda.

Svar från William Rodriguez

Hej, Tusen tack för dessa fina ord och tack för förtroendet. Vi hörs snart igen. / William

Jonas L
Gottröra

Supertrevlig, återkommer snabbt och har ordning på alla detaljer.

Svar från William Rodriguez

Hej, Tack detta fina omdöme. Ser fram emot att få träffa er igen. Hörs snart.

Mary S
Gottröra

Väldigt trevligt bemötande som fick oss att känna oss glada och avslappnade. William återkopplade snabbt och kändes professionell. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare William.

Svar från William Rodriguez

Hej Mary, Så kul att ni hittade rätt hus som passade er. Tack för dessa fina ord. Hörs och ses snart👍

Susanne E
Sålde sin stuga med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Spillersboda

William Rodriguez är driven, ambitiös och engagerad. Han höll mig uppdaterad och informerad under hela processen, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Därtill åstadkom han ett fantastiskt resultat! Jag kan varmt rekommendera William och Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från William Rodriguez

Hej, Stort tack för dessa fina ord. Minns förhandsvisningen. Hörs snart igen.

Yvonne J
Vigelsjö

Trevligt bemötande och han uppdaterade oss varje gång det hände något i och med försäljningen