William Rodriguez

William Rodriguez

William Rodriguez är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

William Rodriguez har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. William Rodriguez har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.4. William Rodriguez har haft 4 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-10 - 2024-01

5 omdömen om William Rodriguez

Sedan starten hos Reco 2024
Jonas L
Köpte sitt hus med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Gottröra

Supertrevlig, återkommer snabbt och har ordning på alla detaljer.

Mary S
Gottröra

Väldigt trevligt bemötande som fick oss att känna oss glada och avslappnade. William återkopplade snabbt och kändes professionell. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare William.

Susanne E
Sålde sin stuga med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Spillersboda

William Rodriguez är driven, ambitiös och engagerad. Han höll mig uppdaterad och informerad under hela processen, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Därtill åstadkom han ett fantastiskt resultat! Jag kan varmt rekommendera William och Svensk Fastighetsförmedling.

Yvonne J
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Vigelsjö

Trevligt bemötande och han uppdaterade oss varje gång det hände något i och med försäljningen

Cecilia B
Köpte sin stuga med hjälp av William Rodriguez en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Spillersboda

Jag tycker mäklarna är tydliga, kunniga och vänliga