Anders Lijsing

Anders Lijsing

Anders Lijsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Anders Lijsing har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Anders Lijsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Lijsing har haft 6 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

23 omdömen om Anders Lijsing

Sedan starten hos Reco 2024
Björn F
Köpte sin stuga med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Enviken

Professionell, trevlig och lyhörd. På det hela en väldigt bra upplevelse.

Åsa H
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Våran resa var Smärtfri & Anders upplevdes som väldigt proffsig.

Svar från Anders Lijsing

Tack för de fina orden Åsa, det var ett nöje att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus.

Fredrik Å
Gransäter

I ett något sämre försäljningsklimat var Anders råd mycket värdefulla och gav ett bra resultat. Uppriktigt och professionellt under hela processen.

Göran S
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Gransäter

Trevlig, kunnig och mycket tillmötesgående, med andra ord en bra mäklare

Zahra H
Köpte en tomt med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Rörvik

Mäklaren Anders Lijsing överträffade alla våra förväntningar och lite mer. Han var kunnig, trevlig, aktiv och lätt att nås. Skulle gärna ge honom 6 av 5 Bara 5 räcker inte.

Svar från Anders Lijsing

Tack Zahra, det var ett nöje att få hjälpa er att hitta rätt fastighet. Bästa hälsningar från Anders Lijsing

BRITT-MARI Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Grossgärdet

Mycket bra och proffesionellt bemötande, svarade snabbt på frågor vi hade både på mail, meddelanden och personliga möten.

Monika
Roslagsbro

Proffsigt, tryggt och bra! Kommer gärna tillbaks om det blir dax för ny affär...

Mats T
Boda

Verkar seriöst. Bra förtryckta sidor för genomläsning. Bra att fastigheten var genomgången av besiktningsman. Det verkar som Svensk Fastighetsförmedling ar ”van” i branschen. Vilket man ju är, sedan många år. Känns TRYGGT att använda dem !

Tack för det fina betyget Mats! Hälsningar Anders Lijsing

Mikael S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Gransäter

Jag är mer än nöjd! Efter första kontakt med Anders Lijsing gick det väldigt fort, vilket var min önskan. Anders är mycket trevlig och kunnig och jag kände ett stort förtroende för honom.

Svar från Anders Lijsing

Stort tack Mikael. Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Hälsningar, Anders Lijsing

Jessica E
Harka

Fantastisk mäklare, snabb trevlig förstående medmänsklig, ja helt fantastisk mot både köpare och säljare. Vi är supernöjda!

Svar från Anders Lijsing

Tack för dina fina ord Jessica. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas i ert fina hus i Harka. Hälsningar från Anders Lijsing.