Anders Lijsing

Anders Lijsing

Anders Lijsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Anders Lijsing har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Anders Lijsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Lijsing har haft 17 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

45 omdömen om Anders Lijsing

Sedan starten hos Reco 2024
Kerstin L
Sålde sin stuga med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Rådmansö

Vi blev väl bemötta, engagerad och effektiv, uppfyllde våra förväntningar.

Rebecca H
Köpte sin stuga med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Enviken

Lyhörd, trevlig och med ett gott bemötande. Vi köpte fritidshus där Anders är mäklare. Vi fick svar på frågor som vi hade och det märktes att han har lång erfarenhet i branschen. Upplevelsen i sin helhet är positiv och vi är mycket nöjda. Rekommenderar!

John A
Frötuna

Anders har gedigen erfarenhet och kunskap inom fastighetsmäkleri. God kommunikation, stor tillgänglig samt flexibilitet. Han gjorde oss väldigt trygga under våran försäljning och gav det lilla extra. Vi är mycket nöjda!

Lars Henrik Thomas G

Andra huset han säljer åt oss. Vi är lika nöjda nu som då för ca 20 år sedan

Jenny W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lijsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Rimbo

Ärlig, omtänksam och proffsig.

Carin E
Väddö

Anders har varit toppen, bemött oss väl. Återkoppling under hela processen av försäljningen. Beskrivningen han skrev om bostaden va så bra. Han har varit engagerad väl organiserad. Vi har känt oss trygga med honom som mäklare. Rekommenderar verkligen honom

Katarina W
Svensboda

Bemöt på ett trevligt sätt. Anders levererade det vi undrade över bra korrekta svar. En proffsig mäklare.

Ewa M
Centralt

Anders är trevlig, kunnig och mycket engagerad, Han håller en informerad hela tiden och är lätt att få tag på vid frågor. Jag kan rekommendera Anders! Ewa AM

Björn W
Svensboda

Ordning och reda. Trevlig och proffsig attityd.

Jon S
Dyvassö

Är nöjd med Anders arbete och kan rekommendera honom!