Maria Alex

Maria Alex

Maria Alex är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Maria Alex har varit registrerad mäklare sedan 1991-12. Maria Alex har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.7. Maria Alex har haft 15 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

24 omdömen om Maria Alex

Sedan starten hos Reco 2024
Charlotte E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hamnen

Proffsig och snabb. Alltid tillgänglig att svara på frågor.

Ulf H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Hamnen

Mycket professionell, trevligt bemötande och tillmötesgående. Bra!

Svar från Maria Alex

Tack Ulf. Det är en fantastisk lägenhet med en helt underbar utsikt som ni har köpt och roligt att ni nu kommer till Norrtälje och närmare er dotter.

Annica M
Centralt

Hej Jag blev så trevligt bemött av henne hon har väglett mig hela tiden vad som ska hända och vad som händer. Jag har känt mig trygg med henne hela vägen till försäljning och inte minst så har vi skrattat mycket hon är en fantastisk mäklare.

Svar från Maria Alex

Hej. Tack för dina fina ord och jag håller med vi har haft väldigt roligt när vi har setts. Ha det gott nu och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen.

Tom P
Centralt

Duktigt och erfaren! Hör alltid av sig ! Helt enkelt toppbetyg!

Svar från Maria Alex

Tack för dina fina ord. Kul att vi hittade en lägenhet så snabbt som passade dig och att det även går att få till ett snabbt tillträde.

Phia K
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svensboda

Maria har ett glatt humör, engagemang och finns där för att hjälpa en vid alla funderingar och frågor som dyker upp. Hjälpte oss att förmedla bästa mäklaren för att sälja åt oss då Maria ej kunde ta det för det var i annan kommun. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Maria Alex

Tack Phia för dina fina ord. Det var så roligt att jag kunde hjälpa er med att få en bra mäklare på lägenheten som ska säljas.

Ida H
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Svensboda

Har alltid blivit vänligt bemött av Maria, hon har varit i yrket länge och har lång erfarenhet av både bättre och sämre tider vilket var behövligt vid försäljning i dessa tider. Fanns alltid som support ifall vi hade frågor/funderingar.

Svar från Maria Alex

Tack för dina fina ord. Det har varit så trevligt att få hjälpa er och så trevliga köpare som är så lyckliga.

Agneta V
Kvisthamra

Proffsigt men ändå mycket vänligt bemötande, Maria har stor kunskap om bostadsförsäljning därför känner man sig trygg i hennes händer.

Mikael V
Kvisthamra

Bra bemötande, fixat allt enligt vad vi kommit överens om

Pamela H
Norrtälje

Mycket kunnig och hjälpsam. Trevlig och kan rekommenderas på det varmaste.

Marita W
Norrtälje

Maria Alex var vänlig, tydlig, hjälpsam med stort tålamod och väldigt trevlig inte bara som mäklare även som person. Ingav trygghet. Rekommendera henne varmt. Marita.