Maria Alex

Maria Alex

Maria Alex är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje

Maria Alex har varit registrerad mäklare sedan 1991-12. Maria Alex har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.6. Maria Alex har haft 2 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

16 omdömen om Maria Alex

Sedan starten hos Reco 2024
Pamela H
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Mycket kunnig och hjälpsam. Trevlig och kan rekommenderas på det varmaste.

Marita W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Norrtälje

Maria Alex var vänlig, tydlig, hjälpsam med stort tålamod och väldigt trevlig inte bara som mäklare även som person. Ingav trygghet. Rekommendera henne varmt. Marita.

Kerstin M
Sålde en tomt med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Lohärad

Var helt okej, har inget att jämföra med

Mona O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Björnövik

Kloka råd och ledning i processen.

Gunilla A
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Alex en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrtälje
Västanvik

Mycket kunnig och trevlig mäklare. Väldigt god service. Vi är supernöjda.

Svar från Maria Alex

Tack för dina fina ord, det värmer mig.

Tom Olof H
Västanvik

Professionellt bemötande. Kunnig personal. Snabb återkoppling..

Svar från Maria Alex

Tack. Det glädjer mig att ni är nöjda och jag tror ni kommer trivas bra i huset

Kerstin H
Västanvik

Mycket bra bemötande av mäklaren Maria. Allt gick väldigt smidigt.

Svar från Maria Alex

Tack själv. Så skönt att det gick smidigt så att du nu i lugn och ro kan flytta till ditt nya boende.

Johan S
Kvisthamra

Bra och erfaren mäklare så det kändes tryggt!

Svar från Maria Alex

Tackar. Ni kommer att trivas bra i huset

Gunnar Lennart E
Sundsta

Mycket kunnig och påläst mäklare dessutom trevlig och social ! Rekommenderas varmt !

Svar från Maria Alex

Tack för de fina orden. Det glädjer mig

Helen H
Hamnen

Trevligt och proffsigt bemötande. Aldrig problem med återkoppling, mäklaren var alltid tillgänglig kändes det som