Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm — Visa karta

Läs vad 49 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Robin
    Robin skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Mycket kunnig, trevlig och engagerad! Att sälja en bostad är en stor affär så det var väldigt skönt att få detta ansvarstagande och professionella bemötandet. Jag kunde inte vara mer nöjda, kan stark rekommendera Emma.
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera vår mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Hon har sålt en lokal åt oss och lyser klart med sitt engagemang och sin aktivitet i säljarbetet. Efter att ha varit med om 5-10 försäljningar på nära håll är Emma den klart bästa mäklaren jag arbetat med.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och lättillgänglig. Mycket bra!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kan starkt rekommendera Emma! - Engagerad, trygg, snabbt och smidigt! Försäljningen gick över förväntan och Emma var ett bra stöd genom hela processen.
  • Göte D
    Göte D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva var en fantastisk mäklare. Kunnig, alltid tillgänglig och gav väldigt värdefulla råd till hur jag med enkla medel kunde ändra en del detaljer, möbler, ljus etc som gav ett mycket bättre intryck och därmed pris för min lägenhet. Jag kan verkligen rekommendera Eva Lundström.
  • Johan B
    Johan B skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket charmig, professionell, effektiv, tillgänglig, påläst och trevlig mäklare! Vi kan starkt rekommendera Emma!
  • Claes C
    Claes C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, snabb och effektiv mäklare som ständigt fanns tillgänglig även 20:00 en fredag. Mötte alla våra förväntningar och och gjorde det väldigt lätt för oss som säljare!
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Eva Lundström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva har hjälpt mig fler gånger att sälja . Hon är
    proffsig ,serviceinriktad
    Otroligt kunnig på det hon
    gör . Ett stort plus är att hon
    alltid får till, det där lilla extra som igen annan ser.
    Kan verkligen rekommendera hennes
    expertis som mäklare.
    2016-09-21 Eva L svarar Sofia E
    Tack för din fina referens Sofia! Hoppas vi ses snart igen. Vänligen Eva
  • Anna K
    Anna K skrev om Eva Lundström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har haft förmånen att köpa min lägenhet genom Eva. Mötet med henne var så bra och det förtroende jag fick så stort att jag även gav henne i uppdrag att sälja min lägenhet. Även det uppdraget skötte hon på ett tryggt, professionellt, direkt och framför allt engagerat sätt. Jag har ett fortsatt fullt förtroende för Eva som mäklare och om jag i framtiden kommer att sälja min bostadsrätt skulle jag inte tveka utan kontakta henne direkt. En mäklare att lita på helt enkelt! Jag vill därför ge henne de allra bästa rekommendationerna. Anlitar du Eva så kommer du inte att ångra dig!
    2016-09-19 Eva L svarar Anna K
    Tack Anna! Dina ord värmer :)
    Du är så välkommen framöver också!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Eva Lundström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva sålde min innerstadslägenhet med proffessionism och ett trevligt bemötande både gentemot mig som säljar och presumtiva och aktuella köpare. Eva har kontroll både på marknaden och det juridiska åtagandet.
    Hon hjälpte mig med en riktigt bra kontakt för styling, vilket definitivt höjde anblicksvärdet på lägenheten.
    Eva är pigg, glad, positiv, alltid på topp och lägger hela sin själ i sitt arbete för att jag som kund skulle bli riktigt nöjd.
    Jämfört med andra mäklaren jag kontaktade kändes Eva som den enda riktigt pålitliga och jag ger därför Eva absolut högsta betyg.
    2016-09-14 Eva L svarar Åsa J
    Tack för dina fina ord Åsa! Det vara bara roligt att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Hoppas du trivs med ditt nya boende!
  • Linn H
    Linn H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt bra mäklare! Både proffsig och personlig, återkopplar och ger bra info. Jobbade på fantastiskt bra så att vi fick till en snabb men väldigt lyckad försäljning, jag kan varmt rekommendera henne!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt bra. Allt gick snabbt och smidigt.
  • Irma S
    Irma S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack Emma för all hjälp! Du är en pålitlig, oerhört engagerad och duktig mäklare. Samtidigt är du en snäll och lyhörd person. Jag kände mig trygg med att du tar hand om försäljningen av min lägenhet. Rekomenderar alla dig som mäklare!
  • Petter S
    Petter S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med bostadsköpet. Emma har på alla sätt hjälpt och underlättat detta för mig. Jag har känt att jag har fått information och hjälp med allt jag har önskat under hela processen.
  • Christian  H
    Christian H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra och trevlig i bemötandet, service minded och snabb i återkopplingen.
  • Johan C
    Johan C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vill ge en enorm digital ros till mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Jag jobbar själv som säljare och sätter således höga krav på när jag har med säljare att göra gällande bl.a. engagemang, återkoppling och noggrannhet och Emma presterade över förväntan på samtliga punkter. Det var längesedan jag mötte en person som tänkte såpass mycket utanför boxen för att göra kunden nöjd istället för att skylla på "en seg marknad" eller otur. Emma är dessutom nu en expert på Södermalm så mer komplett säljare än så kan man inte kräva.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Stort tack Emma för en smidig försäljning. Mer äkta mäklare får man leta efter. Alltid tillgänglig och flexibel. Kan starkt rekommendera dig för våra bekanta! Hälsn Sandra & Johan
  • Anna M
    Anna M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uppriktig, driven, social och hjälpsam! Skulle rek honom om en vän ska sälja.
  • Michael R
    Michael R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professional, quick to respond, and good to receive updates.
  • Johan A
    Johan A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionellt, tillmötesgående och hjälpsamt.
  • Kristian D
    Kristian D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra, lyhörd mäklare som sätter kunden i fokus.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra service och tillgänglighet. Rekommenderas!
  • Anna A
    Anna A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell, Trevlig, Kunning, Nyfiken, 'Walk the extra mile'
  • Anders B
    Anders B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Avslappnad och proffsig utan att vara "mäklarsmörig".
    2016-04-05 Annika G svarar Anders B
    Tack Anders, kul att samarbeta med dig! / Annika
  • Anders H
    Anders H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och väldigt ambitiös. Gav järnet hela vägen trots flera extravisningar och många sent inkomna bud. Var också väldigt hjälpsam mot köparen med att ordna bankkontakter osv...
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Värderade lägenheten för högt vilket vi tycker gjorde att besökarna blev väldigt få. Ville inte först ta in en alternativ planlösning, först inför ny visningsomgång (efter påtryckning) vilket också kan ha bidragit något till det låga intresset. Duktig att prata och sälja in både sig själv och objektet, hon lyckades medla en försäljning pga. detta. Vi var missnöjda med en av tilläggstjänsterna vi köpte i onödan och hon kompenserade den med en annan tjänst, vilket vi uppskattade. Därför en 4a.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hon var saklig, professionell och trevlig,och gav ett tillförlitligt intryck. Vi fick många bra råd före och under försäljningsprocessens gång. Hon ställde upp på extra visningar av lägenheten för personer som ej kunde komma de utsatta dagarna, och hjälpte till när det blev strul med tillträdesdagen. Försäljningen gick smidigt.
  • Lars-olof Å
    Lars-olof Å skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ebba LItze'n var seriös, kunnig, påläst och ingav förtoendé vid köp av vår bostadsrätt.
  • Per G
    Per G skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ebba Litzén är mycket professionell, ALLT funkade perfekt. Trevligt bemötande, klara besked, pondus, vänlig, noggrann, serviceminded. Mycket god koll på marknaden och prisnivåer.
  • Elin S
    Elin S skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, personlig och engagerad! Kan rekommendera henne varmt - vi har anlitat henne vid två lägenhetsförsäljningar och skulle göra det igen vid en eventuellt ytterligare försäljning.
  • Ergatis D
    Ergatis D skrev om Eva Lundström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra kunskap trygg försäljning
    2016-09-14 Eva L svarar Ergatis D
    Tack Mantis! Ledsen för sent svar, såg det först nu :)
  • Catarina D
    Catarina D skrev om Eva Lundström en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt och köpt bostäder många gånger i Stockholm. Aldrig varit med om en så engagerad och kunnig mäklare som Eva! Hon sålde min lägenhet mitt under högsommaren då jag satt i Italien på rivieran och dippa vin för rekord pris i fastigheten. Hon var där och fixade frukt, tände ljus mm flera gånger då jag var bortrest. Ingenting är problem för Eva!
    2016-09-21 Eva L svarar Catarina D
    Hej Catarina! Tack för ditt betyg! Hoppas du trivs i värmen. Du är beundransvärd som vågade ta steget.
  • Karin B
    Karin B skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och positiv, var lätt att nå och gav bra information.
  • Jonas Q
    Jonas Q skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ebba gjorde ett profssionellt och sakligt intryck. Hon ställde in sin lediga dag för kontraktskrivning utan att knorra, vilket tyder på servicekänsla. Ebba drev igenom affären trots att det inte var en lättsåld lägenhet.
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt trevlig och proffsig. Alltid glad och mån om att kunden ska bli nöjd. Helt klart högsta betyg!
    2016-03-22 Emma H svarar Christoffer R
    Hej Christoffer & Jessica! Tack för era fina ord och högsta betyg :) Kul att ni stannar kvar i området med så jag kan fortsätta hjälpa er även i framtiden. Önskar er lycka till med nya huset, vi ses! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Fadi H
    Fadi H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vår upplevelse av Emma Holst på LF Fastighetsförmedling är väldigt positiv!
    I valet och kvalet av mäklare (efter att ha varit i kontakt med flera och även har tidigare erfarenheter av bostadsförsäljningar) så valde vi Emma med anledning av det engagemang och självsäkerhet hon uppvisar. Emma vågar ta plats och inger samtidigt stort förtroende och lugn. Vår försäljning var mycket lyckad med ett slutpris som gav ett rekordpris i föreningen! Smidigt och med fullt engagemang gick affären i lås. Ingen tvekan på att Emma vet vad försäljning med kvalitet betyder och vi kommer utan tvekan att rekommendera henne till nära och kära! Varma hälsningar Fadi H.
    2016-03-22 Emma H svarar Fadi H
    Hej Fadi, Det värmer gott att höra att era förväntningar och till och med ännu mer upplevdes efter försäljning, hårt arbete, engagemang och trygghet lönar sig! Tack för era fina ord och givetvis stort grattis till er, kul att det slutade med ännu ett föreningsrekord :) Ser fram emot att hjälpa er och era vänner. Stort tack igen! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Johan S
    Johan S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Stort tack Emma Holst för ditt genuina engagemang och driv genom hela affären med att sälja vår lägenhet! Du är ett riktigt proffs som gjorde hela processen okomplicerad och lätt. Både genomförande och resultat överträffar allt vi tidigare har erfarit av andra mäklare (och vi är faktiskt erfarna mäklarkunder =). Du kan vara säker på att vi inte anlitar dig för sista gången, så vi säger igen stort tack för nu och hade bra till nästa gång =) Ps. våra vänner kommer inte behöva jämföra nästa gång. Varma Hälsningar Johan & Eleonore
    2016-03-22 Emma H svarar Johan S
    Tack till er med Johan & Eleonore för ert förtroende att hjälpa er genom försäljningen! Kul att höra att ert nöje det värmer gott och ger mig ännu mer motivation. Haha :) ni är så välkomna tillbaka, vi håller kontakten och jag ser fram emot nästa omgång och kommer ta väl hand om era vänner och bekanta. Hoppas ni ska trivas i huset, på återhörande om ny värdering inom ett halvår. Varma hälsningar Emma Holst
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi valde mellan tre mäklare, och jag ångrar inte en sekund att vi valde Emma!
    Hon var proffsig, hjälpsam och alltid kontaktbar. Vi lyckades sälja på mindre en 7 dagar, och det tack vare Emmas engagemang. Jag kan varmt rekommendera Emma för alla jag känner och inte känner. Tack Emma!
    2016-03-22 Emma H svarar Sandra H
    Stort stort tack Sandra & Henrik! Vad roligt att ni känner er nöjda :) Slutade med en fantastiskt lyckad försäljning stort grattis till er med, snabbt och smidigt kan man nog säga. Återigen tack till er för ert förtroende, ser varmt fram emot att hjälpa er och era vänner igen. Tack Sandra, varma hälsningar Emma Holst
  • Carl H
    Carl H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och proffsig, och samtidigt personlig och förstående för både köpare och säljares önskemål. Toppenmäklare, vi är supernöjda!
  • Bengt  J
    Bengt J skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Holst är en väldigt trevlig och positiv mäklare.
    Hon är professionell i sitt arbete och mån om både säljare och köpare.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är oerhört nöjd med det engagemang som Emma Holst la ner i samband med vår försäljning i Riksten. Vi upplevde henne som väldigt professionell och med en ambition att jag skulle nå önskat resultat vilket Emma till och med överträffade. Kan varmt rekommendera er att sälja med Emma!
  • Maria
    Maria skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack Emma! Du var ett proffs sedan dag ett :) Mycket noggrann, lyhörd för våra behov samt absolut inte rädd för att lägga ner extra tid och jobb för att få de där sista 100 000kr som vi fick med dig! Rekommenderar varmt, en hel klar femma och mer om de gick. Vi kommer anlita dig igen Emma, grymt jobbat.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej, vi fick Emma rekommenderad från en vän som tidigare sålt sin lägenhet med Emma. Redan vid första mötet så fick vi ett sånt bra intryck av henne (då har vi sålt och köpt bostäder många gånger), att vi valde att anlita henne i konkurrens med tre andra. Vi har inte ångrat oss en dag. Emma kommer få sköta alla våra framtida affärer och rekommenderar henne till alla vi känner.
    2016-02-01 Emma H svarar Sofia O
    Hej Sofia, vad roligt att höra att ni känner er nöjda hela affären igenom och att även att ni känner att ni gjorde rätt val av mäklare. Som jag sa första gången vi sågs så gäller det att lägga ner maximalt fokus och engagemang i varje moment och med vilket lyckat resultat :) Rekord pris i området, så grattis till er och stort tack. Vi ses igen, kul att ni köpt i området och blir kvar här i Tullinge! Ser fram emot att ta hand om era vänner och bekanta de är mer än välkomna! Varma hälsningar Emma Holst
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag kan varmt rekommendera Emma, hon brinner för sitt jobb och det avspeglas i allt hon gör.
    Hon var professionell, ordningssam, lyhörd och alltid kontaktbar.

Jag var mer än nöjd med försäljningen!
    2016-02-01 Emma H svarar Hanna L
    Hej! Ett varmt tack för din fina rekommendation. Värmer gott att höra dina fina ord efter ännu en fantastiskt lyckad försäljning. Vi håller kontakten även framöver, önskar dig lycka till i ditt nya drömboende! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utan Emma Holst hade vår försäljning inte gått så bra som den gjorde! Hon gav aldrig upp, utan fortsatte hela tiden framåt. Hon var alltid tillgänglig när vi undrade något och gjorde försäljningen till en succé! Hon är mäklaren som gör allt för dig, hon anordnade till och med extravisning efter att de ordinarie varit, för spekulanter som inte kunde komma. Jag har sålt tidigare med andra mäklare, och såg inte ett uns av Emmas engagemang i deras arbete, man märker att Emma tycker att hennes arbete är roligt.

Om du velar mellan två mäklare, välj Emma. Du kommer inte att ångra dig. När vi ska sälja igen så är det Emma vi kommer att kontakta.
    2016-02-01 Emma H svarar Barbro C
    Stort, stort tack för din otroligt fina rekommendation. Det gäller att vara envis och ha ett fullt engagemang för att lyckas med bästa möjliga försäljning, även så i ert fall. Blir otroligt tacksam att ni sett min glöd genom affären och det finaste betyget för mig är att ni är så nöjda :) Värmer gott i hjärtat, tar tacksamt emot rekommendationer till vänner och bekanta. Vi håller kontakten även framöver, önskar hela familjen lycka till i ert nya drömboende! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en kunnig mäklare med gedigen erfarenhet från branschen och många nöjda kunder i sitt bagage. Så även jag!
    Att genomföra försäljningen med Emma något utöver det vanliga. Hon är både lyhörd, framåt, och drivande. Viktiga egenskaper hos en mäklare, och något jag värdesätter högt i mitt val av mäklare.
    Har testat två andra mäklare innan jag träffade Emma. Nu kommer jag alltid välja henne före alla andra. Hon är GULD!
    2016-02-01 Emma H svarar Sanna K
    Hej Sanna, stort tack för din fina rekommendation. Värmer gott att höra ditt nöje, tar tacksamt emot rekommendationer till vänner och bekanta. Vi håller kontakten även framöver, önskar dig lycka till i ditt nya drömboende! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Normad K
    Normad K skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma har vart väldigt hjälpsam och väldigt duktig på sitt arbete vi har fått ett professionellt bemötande från start till slut och vi skulle inte tveka att anlita Emma för nästa köp vi gör eller försäljning av vårt hus.

mvh Nor Karam
    2015-10-12 Emma H svarar Normad K
    Tack så mycket Normad det värmer gott att höra att ni känner att ni fått det stöd och den hjälp ni behöver. Vi håller kontakten och givetvis hjälper jag er nästa gång med! Tack! Varma Hälsningar Emma Holst Länsförsäkringar Tullinge Botkyrka
  • Ulla-Britt W
    Ulla-Britt W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mycket tacksamma för ett trevligt bemötande och lättsamt samarbete.
    Vi ställde gärna upp på morgonen och det gav ju resultat. Mycket rara människor som köpte vår lägenhet och vi är glada att de tyckte vår lägenhet var toppen. Du har gjort en strålande insats och vi rekomenderar dig gärna.
    MVH Ulla-Britt Och Roland Wickbom
    Skarpbrunnavägen 91
    14564 Norsborg
    2015-10-12 Emma H svarar Ulla-Britt W
    Hej Ulla-Britt, Det värmer att höra! Stort tack för er fina rekommendation och lycka till med nya bostaden. Tack igen för att jag fick förtroendet att guida er genom försäljningen. Med ett gott engagemang fick vi till en riktigt lyckad försäljning, kul! Är givetvis behjälplig för era vänner och bekanta. Varmt tack! Med vänlig hälsning Emma Holst Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Tullinge Botkyrka
  • Magdalena W
    Magdalena W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Allt har varit toppen! Ett bra och professionellt bemötande, ett tryggt bollplank och rak dialog.
    2015-10-05 Emma H svarar Magdalena W
    Hej Magdalena, Stort varmt tack för din fina rekommendation det värmer gott! Stort tack ditt förtroende, har varit ett nöje att hjälpa dig. Önskar dig stort lycka till med framtida boende, vi hörs igen! Varma hälsningar Emma Holst

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm