Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringars Fastighetsförmedling på Kungsholmen! Här bor du mycket centralt i Stockholm och kan gå till fots från centralstationen. Här hittar du charmig arkitektur och närhet till vackra Mälaren.

Vår fastighetsförmedling står för sunda värderingar, nytta och långsiktighet. Vare sig du vill sälja, köpa eller värdera kan du höra av dig till oss, eller komma in på kontoret på Felinggatan 43. Vi hjälper dig med tips och råd från början till slutet av affären, vare sig du ska köpa lägenhet, radhus eller villa.

Läs vad 65 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en fantastisk mäklare för både säljare och köpare!
    I mitt fall var jag inte redo att sälja när Emma kontaktade mig. Emma höll hela tiden kontakten med mig och låg på,precis som jag vill att en mäklare skall vara, och efter 11 månader blev det läge för mig att sälja, .
    Emma hjälpte mig sedan att sälja min lägenhet med hjälp av hennes intresselist och allt gick väldigt smidigt.
    Jag upplever att Emma är lyhörd, engagerad och proffsig i hennes yrkesroll och är övertygad om att i mitt fall blev båda köpare och säljare väldigt nöjda,
    Win win win for everyone!
  • Louise S
    Louise S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Magkänslan hade rätt, Emma gör ett utomordentligt jobb! Professionel och personlig, hennes väl genomarbetade strukturerade förarbete ligger till grund för hennes starka säljarbete. Rekommenderar henne varmt och har fått ett i övrigt gott intryck av hennes kollegor på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen. Teamarbete för kundens bästa uppskattas högt!
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick jättebra hjälp vid försäljningen av min lägenhet. Erin återkopplade ofta och gjorde min försäljning - som kanske är den största affär man gör - till något mindre nervig och jobbig. Rekommenderar honom varmt till alla som funderar på att sälja.
  • Emma H
    Emma H skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supernöjd med vår Mäklare Erin som vi både köpt och sålt med. Rekommenderas till alla som vill ha en mäklare som ger allt, han privatvisade lägenheten otroligt många gånger för att få bäst betalt. Hatten av!
    2017-09-07 Erin K svarar Emma H
    Tack snälla för dessa ord Emma! Hoppas att ni trivs i ert nya hem. Hälsningar Erin
  • Martin H
    Martin H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma tog hand om vår försäljning av vår bostadrätt på ett utmärkt sätt. Vi var i behov av en snabb försäljning och fick hjälp direkt. Helheten med fotografering, prospekt, visningar och budgivning gick som på räls. Sammanfattning av Emma = Proffsig, trevlig och tydlig. Det hon lovade fixade hon galant. Rekommenderas varmt till alla som letar efter en fantastisk mäklare.
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi valde Emma Holst efter att ha träffat två andra mäklare. Hon gav ett kunnigt och professionellt intryck vilket visade sig stämma under försäljningsprocessen.
    Vi är nöjda med Emma med hennes snabbhet, kunnighet och trevliga sätt.
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag hade en väldigt possitiv erfarenhet att ha Erin som mäklare. Han är väldigt professionell, lyhörd, informativ, och lugn. Hans nätverk hjälpte oss hitta rätt köpare snabbt och han kunde även guida oss till intressanta objekt efter försäljningen.
    2017-08-24 Erin K svarar Marcus K
    Hej Marcus, tack för dina och ord och tankar kring mig, det uppskattas. Lycka till med flytten till er nya trevliga bostad som ni köpte! Mvh Erin
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin hjälpte mig att hitta ett boende i Vasastan som för mig var över förväntan. Genom hela processen var det en tydlig och bra kommunikation, och jag fick ett proffesionellt intryck av Erin som mäklare. Jag är mycket nöjd.
    2017-08-23 Erin K svarar Mathias A
    Hej Mathias, tack för din rekommendation och vad trevligt att höra att du känner dig positiv till kontakten samt mötena med mig. Grattis till en mycket trevlig lägenhet! Mvh Erin
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trygg och pålitlig. Emma svarade på alla mina frågor och kunde göra mig lugn när jag kände mig osäker. Allt gick smidigt och min bostad såldes för ett superpris!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte oss genom hela vår försäljningsprocess på ett väldigt klokt och strukturerat sätt. Genom hela processen var hon professionell, tillgänglig och engagerad på ett sätt som vi tror att både köparna och vi som säljare uppskattade. Vi rekommenderar Emma det varmaste.
  • Emma S
    Emma S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma erbjöd en flexibel och snabb kommunikation och hjälp. Både säljaren och köparens behov tillgodosågs och en tillit kändes. Jag är väldigt nöjd med bemötandet av Emma och det kändes professionellt och personligt. Kan rekommenderas starkt!
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekordförsäljning! Emma var supersnabb och bra med kunderna. Jättesnabb försäljning och utöver all förväntan. rekommenderar starkt!
    2017-03-31 Emma H svarar Sofie L
    Tack för din fina rekommendation Sofie :) värmer gott att höra, trevlig helg!
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt liten hjälp. Fysisk kontakt först efter lång tid. Dålig kommunikation. Många fel i annonsen. Fick arbeta själv som mäklare under hela processen. Detta var min fjärde försäljning av en bostadsrätt och har aldrig litat så lite på min mäklare.
    2017-03-31 Emma H svarar Henrik E
    Tråkigt att höra Henrik, hoppas jag ska kunna överträffa dina förväntningar nästa gång och jobba med ännu mer återkoppling till dig. Vi fick trots allt rekordpris i föreningen :) Önskar en trevlig helg!
  • Lina L
    Lina L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en positiv och stabil hand i den tuffa marknaden när man ska köpa bostad. Hon erbjöd mycket stöd och förståelse, det känns verkligen som att hon sett till både köpare och säljares bästa!!
    2017-03-31 Emma H svarar Lina L
    Vad roligt att höra Lina, det värmer gott! Trevlig helg, på återseende! Varma hälsningar Emma Holst
  • Micaela W
    Micaela W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma levererade över förväntan. Kunnig och proffsig - duktig på sitt jobb! Det lönade sig att anlita Emma.
    2017-03-31 Emma H svarar Micaela W
    Tusen tack Micaela, det värmer gott att höra! Kul att sälja ännu en lägenhet i fokusförningen Brf Färjan :D Ser fram emot en fortsatt kontakt, trevlig helg!
  • Robin  W
    Robin W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi tycker att Emma Holst var proffsig, trevlig och personlig samtidigt som hon levde upp till alla våra förväntningar . Vi kände under hela uppdraget att vi fick ett professionellt bemötande och ett bra och snabbt genomförande. Extra plus till hennes fotograf som tog fantastiska bilder.
    Vi är supernöjda och skulle varmt rekommendera Emma för personer som ska sälja på Kungsholmen.
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare!
    2017-03-31 Emma H svarar Robin W
    Tack Robin för en värmande rekommendation! Kul att höra att ni uppskattar servicen :D På återseende! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Robin
    Robin skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Mycket kunnig, trevlig och engagerad! Att sälja en bostad är en stor affär så det var väldigt skönt att få detta ansvarstagande och professionella bemötandet. Jag kunde inte vara mer nöjda, kan stark rekommendera Emma.
    2017-03-31 Emma H svarar Robin
    Kul att höra! Engagemang är otroligt viktigt genomhela affären, värmer att du uppskattar det! Varma hälsningar Emma Holst
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera vår mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Hon har sålt en lokal åt oss och lyser klart med sitt engagemang och sin aktivitet i säljarbetet. Efter att ha varit med om 5-10 försäljningar på nära håll är Emma den klart bästa mäklaren jag arbetat med.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och lättillgänglig. Mycket bra!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kan starkt rekommendera Emma! - Engagerad, trygg, snabbt och smidigt! Försäljningen gick över förväntan och Emma var ett bra stöd genom hela processen.
  • Göte D
    Göte D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva var en fantastisk mäklare. Kunnig, alltid tillgänglig och gav väldigt värdefulla råd till hur jag med enkla medel kunde ändra en del detaljer, möbler, ljus etc som gav ett mycket bättre intryck och därmed pris för min lägenhet. Jag kan verkligen rekommendera Eva Lundström.
  • Johan B
    Johan B skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket charmig, professionell, effektiv, tillgänglig, påläst och trevlig mäklare! Vi kan starkt rekommendera Emma!
  • Claes C
    Claes C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, snabb och effektiv mäklare som ständigt fanns tillgänglig även 20:00 en fredag. Mötte alla våra förväntningar och och gjorde det väldigt lätt för oss som säljare!
  • Linn H
    Linn H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt bra mäklare! Både proffsig och personlig, återkopplar och ger bra info. Jobbade på fantastiskt bra så att vi fick till en snabb men väldigt lyckad försäljning, jag kan varmt rekommendera henne!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt bra. Allt gick snabbt och smidigt.
  • Irma S
    Irma S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack Emma för all hjälp! Du är en pålitlig, oerhört engagerad och duktig mäklare. Samtidigt är du en snäll och lyhörd person. Jag kände mig trygg med att du tar hand om försäljningen av min lägenhet. Rekomenderar alla dig som mäklare!
  • Petter S
    Petter S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med bostadsköpet. Emma har på alla sätt hjälpt och underlättat detta för mig. Jag har känt att jag har fått information och hjälp med allt jag har önskat under hela processen.
  • Christian  H
    Christian H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra och trevlig i bemötandet, service minded och snabb i återkopplingen.
  • Johan C
    Johan C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vill ge en enorm digital ros till mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Jag jobbar själv som säljare och sätter således höga krav på när jag har med säljare att göra gällande bl.a. engagemang, återkoppling och noggrannhet och Emma presterade över förväntan på samtliga punkter. Det var längesedan jag mötte en person som tänkte såpass mycket utanför boxen för att göra kunden nöjd istället för att skylla på "en seg marknad" eller otur. Emma är dessutom nu en expert på Södermalm så mer komplett säljare än så kan man inte kräva.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Stort tack Emma för en smidig försäljning. Mer äkta mäklare får man leta efter. Alltid tillgänglig och flexibel. Kan starkt rekommendera dig för våra bekanta! Hälsn Sandra & Johan
  • Anna M
    Anna M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uppriktig, driven, social och hjälpsam! Skulle rek honom om en vän ska sälja.
  • Michael R
    Michael R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professional, quick to respond, and good to receive updates.
  • Johan A
    Johan A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionellt, tillmötesgående och hjälpsamt.
  • Kristian D
    Kristian D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra, lyhörd mäklare som sätter kunden i fokus.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra service och tillgänglighet. Rekommenderas!
  • Anna A
    Anna A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionell, Trevlig, Kunning, Nyfiken, 'Walk the extra mile'
  • Anders B
    Anders B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Avslappnad och proffsig utan att vara "mäklarsmörig".
    2016-04-05 Annika G svarar Anders B
    Tack Anders, kul att samarbeta med dig! / Annika
  • Anders H
    Anders H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och väldigt ambitiös. Gav järnet hela vägen trots flera extravisningar och många sent inkomna bud. Var också väldigt hjälpsam mot köparen med att ordna bankkontakter osv...
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Värderade lägenheten för högt vilket vi tycker gjorde att besökarna blev väldigt få. Ville inte först ta in en alternativ planlösning, först inför ny visningsomgång (efter påtryckning) vilket också kan ha bidragit något till det låga intresset. Duktig att prata och sälja in både sig själv och objektet, hon lyckades medla en försäljning pga. detta. Vi var missnöjda med en av tilläggstjänsterna vi köpte i onödan och hon kompenserade den med en annan tjänst, vilket vi uppskattade. Därför en 4a.
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hon var saklig, professionell och trevlig,och gav ett tillförlitligt intryck. Vi fick många bra råd före och under försäljningsprocessens gång. Hon ställde upp på extra visningar av lägenheten för personer som ej kunde komma de utsatta dagarna, och hjälpte till när det blev strul med tillträdesdagen. Försäljningen gick smidigt.
  • Lars-olof Å
    Lars-olof Å skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ebba LItze'n var seriös, kunnig, påläst och ingav förtoendé vid köp av vår bostadsrätt.
  • Per G
    Per G skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ebba Litzén är mycket professionell, ALLT funkade perfekt. Trevligt bemötande, klara besked, pondus, vänlig, noggrann, serviceminded. Mycket god koll på marknaden och prisnivåer.
  • Elin S
    Elin S skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, personlig och engagerad! Kan rekommendera henne varmt - vi har anlitat henne vid två lägenhetsförsäljningar och skulle göra det igen vid en eventuellt ytterligare försäljning.
  • Ergatis D
    Ergatis D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra kunskap trygg försäljning
    2016-09-14 Eva L svarar Ergatis D
    Tack Mantis! Ledsen för sent svar, såg det först nu :)
  • Karin B
    Karin B skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och positiv, var lätt att nå och gav bra information.
  • Jonas Q
    Jonas Q skrev om Ebba Litzén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Ebba gjorde ett profssionellt och sakligt intryck. Hon ställde in sin lediga dag för kontraktskrivning utan att knorra, vilket tyder på servicekänsla. Ebba drev igenom affären trots att det inte var en lättsåld lägenhet.
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt trevlig och proffsig. Alltid glad och mån om att kunden ska bli nöjd. Helt klart högsta betyg!
    2016-03-22 Emma H svarar Christoffer R
    Hej Christoffer & Jessica! Tack för era fina ord och högsta betyg :) Kul att ni stannar kvar i området med så jag kan fortsätta hjälpa er även i framtiden. Önskar er lycka till med nya huset, vi ses! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Fadi H
    Fadi H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vår upplevelse av Emma Holst på LF Fastighetsförmedling är väldigt positiv!
    I valet och kvalet av mäklare (efter att ha varit i kontakt med flera och även har tidigare erfarenheter av bostadsförsäljningar) så valde vi Emma med anledning av det engagemang och självsäkerhet hon uppvisar. Emma vågar ta plats och inger samtidigt stort förtroende och lugn. Vår försäljning var mycket lyckad med ett slutpris som gav ett rekordpris i föreningen! Smidigt och med fullt engagemang gick affären i lås. Ingen tvekan på att Emma vet vad försäljning med kvalitet betyder och vi kommer utan tvekan att rekommendera henne till nära och kära! Varma hälsningar Fadi H.
    2016-03-22 Emma H svarar Fadi H
    Hej Fadi, Det värmer gott att höra att era förväntningar och till och med ännu mer upplevdes efter försäljning, hårt arbete, engagemang och trygghet lönar sig! Tack för era fina ord och givetvis stort grattis till er, kul att det slutade med ännu ett föreningsrekord :) Ser fram emot att hjälpa er och era vänner. Stort tack igen! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Johan S
    Johan S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Stort tack Emma Holst för ditt genuina engagemang och driv genom hela affären med att sälja vår lägenhet! Du är ett riktigt proffs som gjorde hela processen okomplicerad och lätt. Både genomförande och resultat överträffar allt vi tidigare har erfarit av andra mäklare (och vi är faktiskt erfarna mäklarkunder =). Du kan vara säker på att vi inte anlitar dig för sista gången, så vi säger igen stort tack för nu och hade bra till nästa gång =) Ps. våra vänner kommer inte behöva jämföra nästa gång. Varma Hälsningar Johan & Eleonore
    2016-03-22 Emma H svarar Johan S
    Tack till er med Johan & Eleonore för ert förtroende att hjälpa er genom försäljningen! Kul att höra att ert nöje det värmer gott och ger mig ännu mer motivation. Haha :) ni är så välkomna tillbaka, vi håller kontakten och jag ser fram emot nästa omgång och kommer ta väl hand om era vänner och bekanta. Hoppas ni ska trivas i huset, på återhörande om ny värdering inom ett halvår. Varma hälsningar Emma Holst
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi valde mellan tre mäklare, och jag ångrar inte en sekund att vi valde Emma!
    Hon var proffsig, hjälpsam och alltid kontaktbar. Vi lyckades sälja på mindre en 7 dagar, och det tack vare Emmas engagemang. Jag kan varmt rekommendera Emma för alla jag känner och inte känner. Tack Emma!
    2016-03-22 Emma H svarar Sandra H
    Stort stort tack Sandra & Henrik! Vad roligt att ni känner er nöjda :) Slutade med en fantastiskt lyckad försäljning stort grattis till er med, snabbt och smidigt kan man nog säga. Återigen tack till er för ert förtroende, ser varmt fram emot att hjälpa er och era vänner igen. Tack Sandra, varma hälsningar Emma Holst

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm