Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringars Fastighetsförmedling på Kungsholmen! Här bor du mycket centralt i Stockholm och kan gå till fots från centralstationen. Här hittar du charmig arkitektur och närhet till vackra Mälaren.

Vår fastighetsförmedling står för sunda värderingar, nytta och långsiktighet. Vare sig du vill sälja, köpa eller värdera kan du höra av dig till oss, eller komma in på kontoret på Felinggatan 43. Vi hjälper dig med tips och råd från början till slutet av affären, vare sig du ska köpa lägenhet, radhus eller villa.

Läs vad 73 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

• Charlotte A
    Charlotte A skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin är påläst, förtroendeingivande och proffesionell. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • Henry Jr L
    Henry Jr L skrev om Anton Flensburg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    En väldigt tillförlitlig mäklare med eminent service känsla. Han sköter hela försäljningsprocessen som elegant genom flexibilitet, tydlighet och enkelhet. Snabb på svara och återkommer alltid fort, en riktig stjärnmäklare! Läs mer
    2018-05-07 Anton F svarar Henry Jr L
    Tack snälla Henry för de fina orden! Jag är väldigt tacksam för att jag kunde hjälpa till och jag ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Hälsningar Anton
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin guidade oss igenom hela processen av att sälja vår lägenhet på ett bra sätt, med goda råd när vi var osäkra på marknaden. Han var alltid väldigt snabb på att svara både på telefon och sms. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Sanna P
    Sanna P skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag rekommenderar Emma som mäklare. Från första samtalet och mötet har det känts tryggt och bra. Mitt i natten när en fråga dök skickade jag ett sms till Emma. Inom några minuter hade jag fått ett svar, snacka om tillgänglig mäklare!! Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Emma som mäklare. Vi sålde i ett ganska dåligt läge (marknaden), men det kändes som att Emma tog det personligt att den bara skulle bli såld. Det kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och duktig mäklare som lyckades få vår lägenhet såld till ett mycket bra kvadratmeterpris trots den för stunden sviktande bostadsmarknaden. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en otroligt duktig och engagerad mäklare! Det togs väldigt fina bilder på lägenheten och vi är väldigt nöjda med försäljningen. Rekommenderar starkt Emma som mäklare till andra! Läs mer
  • Cecilia Eklund E
    Cecilia Eklund E skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin ansvarade för försäljningen av lägenheten jag och min sambo köpte i september. Vi fick ett tryggt och bra bemötande av Erin under hela processen, som utfördes väldigt proffsigt från mäklarens sida. Vi rekommenderar varmt att anlita Erin både vid försäljning och när ni ska börja kolla efter ny lägenhet! Läs mer
    2017-12-13 Erin K svarar Cecilia Eklund E
    Tack för dem fina orden Cecilia. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten! Mvh, Erin
  • Torbjörn S
    Torbjörn S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en fantastisk mäklare för både säljare och köpare!
    I mitt fall var jag inte redo att sälja när Emma kontaktade mig. Emma höll hela tiden kontakten med mig och låg på,precis som jag vill att en mäklare skall vara, och efter 11 månader blev det läge för mig att sälja, .
    Emma hjälpte mig sedan att sälja min lägenhet med hjälp av hennes intresselist och allt gick väldigt smidigt.
    Jag upplever att Emma är lyhörd, engagerad och proffsig i hennes yrkesroll och är övertygad om att i mitt fall blev båda köpare och säljare väldigt nöjda,
    Win win win for everyone! Läs mer
  • Louise S
    Louise S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Magkänslan hade rätt, Emma gör ett utomordentligt jobb! Professionel och personlig, hennes väl genomarbetade strukturerade förarbete ligger till grund för hennes starka säljarbete. Rekommenderar henne varmt och har fått ett i övrigt gott intryck av hennes kollegor på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen. Teamarbete för kundens bästa uppskattas högt! Läs mer
  • Daniel Å
    Daniel Å skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick jättebra hjälp vid försäljningen av min lägenhet. Erin återkopplade ofta och gjorde min försäljning - som kanske är den största affär man gör - till något mindre nervig och jobbig. Rekommenderar honom varmt till alla som funderar på att sälja. Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supernöjd med vår Mäklare Erin som vi både köpt och sålt med. Rekommenderas till alla som vill ha en mäklare som ger allt, han privatvisade lägenheten otroligt många gånger för att få bäst betalt. Hatten av! Läs mer
    2017-09-07 Erin K svarar Emma H
    Tack snälla för dessa ord Emma! Hoppas att ni trivs i ert nya hem. Hälsningar Erin
  • Martin H
    Martin H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma tog hand om vår försäljning av vår bostadrätt på ett utmärkt sätt. Vi var i behov av en snabb försäljning och fick hjälp direkt. Helheten med fotografering, prospekt, visningar och budgivning gick som på räls. Sammanfattning av Emma = Proffsig, trevlig och tydlig. Det hon lovade fixade hon galant. Rekommenderas varmt till alla som letar efter en fantastisk mäklare. Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi valde Emma Holst efter att ha träffat två andra mäklare. Hon gav ett kunnigt och professionellt intryck vilket visade sig stämma under försäljningsprocessen.
    Vi är nöjda med Emma med hennes snabbhet, kunnighet och trevliga sätt. Läs mer
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag hade en väldigt possitiv erfarenhet att ha Erin som mäklare. Han är väldigt professionell, lyhörd, informativ, och lugn. Hans nätverk hjälpte oss hitta rätt köpare snabbt och han kunde även guida oss till intressanta objekt efter försäljningen. Läs mer
    2017-08-24 Erin K svarar Marcus K
    Hej Marcus, tack för dina och ord och tankar kring mig, det uppskattas. Lycka till med flytten till er nya trevliga bostad som ni köpte! Mvh Erin
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin hjälpte mig att hitta ett boende i Vasastan som för mig var över förväntan. Genom hela processen var det en tydlig och bra kommunikation, och jag fick ett proffesionellt intryck av Erin som mäklare. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-08-23 Erin K svarar Mathias A
    Hej Mathias, tack för din rekommendation och vad trevligt att höra att du känner dig positiv till kontakten samt mötena med mig. Grattis till en mycket trevlig lägenhet! Mvh Erin
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trygg och pålitlig. Emma svarade på alla mina frågor och kunde göra mig lugn när jag kände mig osäker. Allt gick smidigt och min bostad såldes för ett superpris! Läs mer
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte oss genom hela vår försäljningsprocess på ett väldigt klokt och strukturerat sätt. Genom hela processen var hon professionell, tillgänglig och engagerad på ett sätt som vi tror att både köparna och vi som säljare uppskattade. Vi rekommenderar Emma det varmaste. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma erbjöd en flexibel och snabb kommunikation och hjälp. Både säljaren och köparens behov tillgodosågs och en tillit kändes. Jag är väldigt nöjd med bemötandet av Emma och det kändes professionellt och personligt. Kan rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Rekordförsäljning! Emma var supersnabb och bra med kunderna. Jättesnabb försäljning och utöver all förväntan. rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-03-31 Emma H svarar Sofie L
    Tack för din fina rekommendation Sofie :) värmer gott att höra, trevlig helg!
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt liten hjälp. Fysisk kontakt först efter lång tid. Dålig kommunikation. Många fel i annonsen. Fick arbeta själv som mäklare under hela processen. Detta var min fjärde försäljning av en bostadsrätt och har aldrig litat så lite på min mäklare. Läs mer
    2017-03-31 Emma H svarar Henrik E
    Tråkigt att höra Henrik, hoppas jag ska kunna överträffa dina förväntningar nästa gång och jobba med ännu mer återkoppling till dig. Vi fick trots allt rekordpris i föreningen :) Önskar en trevlig helg!
  • Lina L
    Lina L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en positiv och stabil hand i den tuffa marknaden när man ska köpa bostad. Hon erbjöd mycket stöd och förståelse, det känns verkligen som att hon sett till både köpare och säljares bästa!! Läs mer
    2017-03-31 Emma H svarar Lina L
    Vad roligt att höra Lina, det värmer gott! Trevlig helg, på återseende! Varma hälsningar Emma Holst
  • Micaela W
    Micaela W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma levererade över förväntan. Kunnig och proffsig - duktig på sitt jobb! Det lönade sig att anlita Emma. Läs mer
    2017-03-31 Emma H svarar Micaela W
    Tusen tack Micaela, det värmer gott att höra! Kul att sälja ännu en lägenhet i fokusförningen Brf Färjan :D Ser fram emot en fortsatt kontakt, trevlig helg!
  • Robin  W
    Robin W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi tycker att Emma Holst var proffsig, trevlig och personlig samtidigt som hon levde upp till alla våra förväntningar . Vi kände under hela uppdraget att vi fick ett professionellt bemötande och ett bra och snabbt genomförande. Extra plus till hennes fotograf som tog fantastiska bilder.
    Vi är supernöjda och skulle varmt rekommendera Emma för personer som ska sälja på Kungsholmen.
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare! Läs mer
    2017-03-31 Emma H svarar Robin W
    Tack Robin för en värmande rekommendation! Kul att höra att ni uppskattar servicen :D På återseende! Varma Hälsningar Emma Holst
  • Robin
    Robin skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Mycket kunnig, trevlig och engagerad! Att sälja en bostad är en stor affär så det var väldigt skönt att få detta ansvarstagande och professionella bemötandet. Jag kunde inte vara mer nöjda, kan stark rekommendera Emma. Läs mer
    2017-03-31 Emma H svarar Robin
    Kul att höra! Engagemang är otroligt viktigt genomhela affären, värmer att du uppskattar det! Varma hälsningar Emma Holst
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill varmt rekommendera vår mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Hon har sålt en lokal åt oss och lyser klart med sitt engagemang och sin aktivitet i säljarbetet. Efter att ha varit med om 5-10 försäljningar på nära håll är Emma den klart bästa mäklaren jag arbetat med. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och lättillgänglig. Mycket bra! Läs mer
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kan starkt rekommendera Emma! - Engagerad, trygg, snabbt och smidigt! Försäljningen gick över förväntan och Emma var ett bra stöd genom hela processen. Läs mer
  • Göte D
    Göte D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva var en fantastisk mäklare. Kunnig, alltid tillgänglig och gav väldigt värdefulla råd till hur jag med enkla medel kunde ändra en del detaljer, möbler, ljus etc som gav ett mycket bättre intryck och därmed pris för min lägenhet. Jag kan verkligen rekommendera Eva Lundström. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket charmig, professionell, effektiv, tillgänglig, påläst och trevlig mäklare! Vi kan starkt rekommendera Emma! Läs mer
  • Claes C
    Claes C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevlig, snabb och effektiv mäklare som ständigt fanns tillgänglig även 20:00 en fredag. Mötte alla våra förväntningar och och gjorde det väldigt lätt för oss som säljare! Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva har hjälpt mig fler gånger att sälja . Hon är
    proffsig ,serviceinriktad
    Otroligt kunnig på det hon
    gör . Ett stort plus är att hon
    alltid får till, det där lilla extra som igen annan ser.
    Kan verkligen rekommendera hennes
    expertis som mäklare. Läs mer
    2016-09-21 Eva L svarar Sofia E
    Tack för din fina referens Sofia! Hoppas vi ses snart igen. Vänligen Eva
  • Anna K
    Anna K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har haft förmånen att köpa min lägenhet genom Eva. Mötet med henne var så bra och det förtroende jag fick så stort att jag även gav henne i uppdrag att sälja min lägenhet. Även det uppdraget skötte hon på ett tryggt, professionellt, direkt och framför allt engagerat sätt. Jag har ett fortsatt fullt förtroende för Eva som mäklare och om jag i framtiden kommer att sälja min bostadsrätt skulle jag inte tveka utan kontakta henne direkt. En mäklare att lita på helt enkelt! Jag vill därför ge henne de allra bästa rekommendationerna. Anlitar du Eva så kommer du inte att ångra dig! Läs mer
    2016-09-19 Eva L svarar Anna K
    Tack Anna! Dina ord värmer :)
    Du är så välkommen framöver också!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Eva sålde min innerstadslägenhet med proffessionism och ett trevligt bemötande både gentemot mig som säljar och presumtiva och aktuella köpare. Eva har kontroll både på marknaden och det juridiska åtagandet.
    Hon hjälpte mig med en riktigt bra kontakt för styling, vilket definitivt höjde anblicksvärdet på lägenheten.
    Eva är pigg, glad, positiv, alltid på topp och lägger hela sin själ i sitt arbete för att jag som kund skulle bli riktigt nöjd.
    Jämfört med andra mäklaren jag kontaktade kändes Eva som den enda riktigt pålitliga och jag ger därför Eva absolut högsta betyg. Läs mer
    2016-09-14 Eva L svarar Åsa J
    Tack för dina fina ord Åsa! Det vara bara roligt att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Hoppas du trivs med ditt nya boende!
  • Linn H
    Linn H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Otroligt bra mäklare! Både proffsig och personlig, återkopplar och ger bra info. Jobbade på fantastiskt bra så att vi fick till en snabb men väldigt lyckad försäljning, jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt bra. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Irma S
    Irma S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack Emma för all hjälp! Du är en pålitlig, oerhört engagerad och duktig mäklare. Samtidigt är du en snäll och lyhörd person. Jag kände mig trygg med att du tar hand om försäljningen av min lägenhet. Rekomenderar alla dig som mäklare! Läs mer
  • Petter S
    Petter S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med bostadsköpet. Emma har på alla sätt hjälpt och underlättat detta för mig. Jag har känt att jag har fått information och hjälp med allt jag har önskat under hela processen. Läs mer
  • Christian  H
    Christian H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra och trevlig i bemötandet, service minded och snabb i återkopplingen. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vill ge en enorm digital ros till mäklare Emma Holst på Länsförsäkringar. Jag jobbar själv som säljare och sätter således höga krav på när jag har med säljare att göra gällande bl.a. engagemang, återkoppling och noggrannhet och Emma presterade över förväntan på samtliga punkter. Det var längesedan jag mötte en person som tänkte såpass mycket utanför boxen för att göra kunden nöjd istället för att skylla på "en seg marknad" eller otur. Emma är dessutom nu en expert på Södermalm så mer komplett säljare än så kan man inte kräva. Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Stort tack Emma för en smidig försäljning. Mer äkta mäklare får man leta efter. Alltid tillgänglig och flexibel. Kan starkt rekommendera dig för våra bekanta! Hälsn Sandra & Johan Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uppriktig, driven, social och hjälpsam! Skulle rek honom om en vän ska sälja. Läs mer
  • Michael R
    Michael R skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professional, quick to respond, and good to receive updates. Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Professionellt, tillmötesgående och hjälpsamt. Läs mer
  • Kristian D
    Kristian D skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra, lyhörd mäklare som sätter kunden i fokus. Läs mer
  • Cecilia G
    2016-04-05 Annika G svarar Anders B
    Tack Anders, kul att samarbeta med dig! / Annika
  • Anders H
    Anders H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och väldigt ambitiös. Gav järnet hela vägen trots flera extravisningar och många sent inkomna bud. Var också väldigt hjälpsam mot köparen med att ordna bankkontakter osv... Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Värderade lägenheten för högt vilket vi tycker gjorde att besökarna blev väldigt få. Ville inte först ta in en alternativ planlösning, först inför ny visningsomgång (efter påtryckning) vilket också kan ha bidragit något till det låga intresset. Duktig att prata och sälja in både sig själv och objektet, hon lyckades medla en försäljning pga. detta. Vi var missnöjda med en av tilläggstjänsterna vi köpte i onödan och hon kompenserade den med en annan tjänst, vilket vi uppskattade. Därför en 4a. Läs mer

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm