Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringars Fastighetsförmedling på Kungsholmen! Här bor du mycket centralt i Stockholm och kan gå till fots från centralstationen. Här hittar du charmig arkitektur och närhet till vackra Mälaren.

Vår fastighetsförmedling står för sunda värderingar, nytta och långsiktighet. Vare sig du vill sälja, köpa eller värdera kan du höra av dig till oss, eller komma in på kontoret på Felinggatan 43. Vi hjälper dig med tips och råd från början till slutet av affären, vare sig du ska köpa lägenhet, radhus eller villa.

Läs vad 110 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-02-18

William Elofsson skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay Erdinc är proffsig, alert och lyhörd. När jag köpte min lägenhet upplevde jag att han tog sig tiden att lyssna in mina förväntningar för att därefter leva upp till dem. Med andra ord en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Ergun T

2019-02-17

Ergun T skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag blev rekommenderad att välja Tolgay som mäklare, och nu kan jag varmt rekommendera honom vidare. Han gjorde allt som förväntas och mer därtill. Han är professionell, alltid tillgänglig och jättetrevlig! Han hjälpte mig att välja ny bostad efter försäljningen och ger tid för privata visningar oavsett dag och tid på dygnet. Han är ett exempel på att hårt arbete alltid lönar sig. Han sålde min innan visning med resultatet närmare en halv miljon över utropspris. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-02-14

Liselotte Stray skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte lgh via Hanna och fint bemötande som köpare från början till slut. Snabb i återkoppling på både tel och sms, flexibel, påläst och supertrevlig.

Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • Kilian F

2019-02-13

Kilian F skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är så himla nöjd med Hanna!
    Glad att jag valde henne till att sälja min lägenhet. Hon är snabb på att svara, och vet precis vad som krävs för att nå de man vill.

Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-13 hanna m svarar Kilian F
    Tusen tack för dem fina orden Kilian och tack för förtroendet!

Glad att du är nöjd!

Bästa hälsningar
    Hanna Mikiver
  • Peter F

2019-02-08

Peter F skrev om Fanny Palsander en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fanny har varit fantastisk!
    Hon har tagit mig igenom min första bostadsaffär på ett föredömligt sätt, vänligt bemötande och alltid tillgänglig.
    Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja eller köpa en lägenhet.
    Mvh Peter Läs mer
  • 2019-02-06

Linn Öström skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är allt man kan önska sig av en mäklare som man köper lägenhet via. Otroligt professionell, väldigt kunnig om objekt, smidig och snabb men ändå väldigt noggrann. Högt betyg utan tvekan! Läs mer
  • 2019-01-31

Frida H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mäklare som inger oerhört förtroende. Hon är professionell, lyhörd och går ur sin väg för att göra kunden nöjd. Jag kan bara ge mina starkaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-01-31

Robert D skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra känsla för att vara på när det behövs och vara avvaktande när det behövs. Tålmodig och hänsynstagande till ens önskemål. Läs mer
    2019-02-01 Emma H svarar Robert D
    Hej Robert, Tack för de fina orden, de värmer. Riktigt bra budgivning i denna hårda marknad med. Trevlig helg! Mvh Emma Holst
  • 2019-01-28

Britt T skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har sålt vår 4:a i Kristineberg och Erin har gjort ett jättejobb att hitta rätt köpare. Vi hade höga förväntningar på ett pris och Erin lyckades nästan nå detta mål vi är nöjda och uppfattar att köparna också är det. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Mikael T

2019-01-21

Mikael T skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin har ett professionellt sätt som övertygar både säljare och presumtiva köpare. Han översäljer inte utan har en realistisk syn på vad han och företaget kan åstadkomma. Vi är väldigt nöjda med den insats som Erin gjort då han hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Vasastan. Läs mer
  • 2019-01-21

Alexander skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fann Emma via mina grannar som hade lyckats sälja sin lägenhet till ett mycket bra pris. Efter att ha jämfört Emma med andra mäklare blev det för mig snabbt tydligt att hennes beskrivna tillvägagångssätt i säljprocessen passade oss. Sagt och gjort lyckades hon dra i sitt kundregister så vi, trots den svajiga marknaden, lyckades sälja lägenheten innan visning, till ett pris som inte kan anses vara något annat än succé. Som säljande part hade jag många frågor och hon återkopplade alltid snabbt, med relevant information, även om det var sent på kvällen. Emma har varit lyhörd, konsultativ och lösningsfokuserad och jag kan inte annat än att starkt rekommendera henne! / Säljaren av en två på St Eriksplan Läs mer
  • Julia B

2019-01-16

Julia B skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Helt fantastisk! Hanna sålde min lägenhet + att jag köpte en ny, där Hanna var mäklare, på samma dag. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-01-16 hanna m svarar Julia B
    Tack för dem fina orden Julia, och tack för ditt förtroende! 🌟
  • Ida M

2018-11-29

Ida M skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna har ett väldigt gott bemötande, är professionell och lyhörd. Hon svarade på alla frågor som dök upp under processen och kändes väldigt engagerad. Ett stort plus är att hon är lätt att få tag i då hon svarar snabbt oavsett om det är telefon, sms eller mail. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-11-28

David S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    She was very professional and kind. So I could make succesful buying with her. Tack ! Läs mer
  • Jenny Ö

2018-10-05

Jenny Ö skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är verkligen en toppenmäklare! Professionell, trygg, lyhörd och gav ett väldigt gott bemötande genom hela försäljningsprocessen. Ett stort plus är också tillgängligheten, svarar snabbt på telefon/sms/mail. Jag är även mer än nöjd med slutpriset. Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • 2018-09-20

Börje S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bra säljare. Respektfull. Lyssnar. Tillgänglig. (ringt upp raskt vid kontaktförsök) Transparant. Läs mer
  • 2018-09-03

Daniel L skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare Emma Holst som uppvisade stor kunnighet, stor engagemang och fingertoppskänsla. Jag är otroligt nöjd med hela försäljningsprocessen och slutpriset och kommer alltid att rekommendera henne till alla i min närhet. Läs mer
  • 2018-08-27

Fredrik S skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunnig och mycket bra bemötande, gjorde det lilla extra som gör att man känner sig trygg i sin bostadsaffär. Läs mer
  • Thomas H

2018-08-27

Thomas H skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag och min fru har köpt en 3:a på kungsholmen. Jag fick direkt från första telefonkontakt en bra känsla av Erin, som var tillmötesgående med extra visning av lägenheten med kort varsel. Uppskattade också att Erin var rak och tydlig vad gäller både hur budgivning och kontraktskrivning skulle gå till. Kontoret där vi skrev kontraktet gav en avkopplad, familjär stämning men utan att tappa i professionellt intryck. Vi kände oss trygga med att göra köpet, vilket annars kan vara något att oroa sig för då det gäller en stor affär som man gör sällan i livet. Läs mer
    2018-08-27 Erin K svarar Thomas H
    Tack för dem fina orden Thomas. Det var ett nöje att hjälpa er. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten! Mvh, Erin
  • 2018-08-27

Kenneth M skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en 3:a på Kungsholmen med hjälp av Erin. Erin utmärker särskilt genom att han höll mig uppdaterad genom hela processen. Erin lyckades få ihop en stor skara spekulanter och en snabb budgivning. Slutbudet kom från en spekulant som Erin fick att åka från Östersund för att se min lägenhet. Läs mer
    2018-08-27 Erin K svarar Kenneth M
    Tack Kenneth för de fina orden! Jag är väldigt tacksam för att jag kunde hjälpa till och jag ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Hälsningar Erin
  • André I

2018-05-28

André I skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    I en mycket tuff marknad lyckades Emma med ett professionellt bemötande och engagemang sälja min bostadsrätt inne på Kungsholmen i Stockholm city. Det kändes tryggt från start till slut. Läs mer
  • 2018-05-17

Natalie P skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Vi hade prövat andra mäklare innan och Marcus var den som lyckades sälja vår lägenhet i vasastan under en annars väldigt trög bostadsmarknad:) Vi kan starkt rekommendera Marcus till andra som går i sälj- och köptankar och har bara gott att säga om honom! Läs mer
    2018-05-17 Marcus S svarar Natalie P
    Tack för de fina orden. Hälsa Tobias.
  • 2018-05-17

Charlotte A skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin är påläst, förtroendeingivande och proffesionell. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare. Läs mer
  • 2018-04-18

Yan Kang C skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Han är väldig aktiv ock duktiv Läs mer
  • 2018-03-27

Eleasa S skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Han är jätteduktig och snäll. Han har tålamod, lyssna först och bestäm sedan. Läs mer
    2018-03-27 Marcus S svarar Eleasa S
    Tack Eleasa för de fina orden. Det var en trevlig försäljning! Hälsa familjen så mycket.
  • 2018-03-06

Sofia L skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin guidade oss igenom hela processen av att sälja vår lägenhet på ett bra sätt, med goda råd när vi var osäkra på marknaden. Han var alltid väldigt snabb på att svara både på telefon och sms. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2018-03-02

Renee A skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Perfekt,skulle anlita igen Marcus Sandberg igen.Mycket nöjd👍 Läs mer
    2018-03-05 Marcus S svarar Renee A
    Tack Renee! Vad fint att ni är nöjda. Jag önskar er all välgång!
  • 2018-02-22

Per J skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Trevlig, lyhörd och tillmötesgående. Marcus gav det där lilla extra, även efter affären var avslutad, vilket trycker upp betyget till en 5:a. Läs mer
    2018-02-22 Marcus S svarar Per J
    Tack Per! Det är bara höra av er om det finns fler saker jag kan hjälpa er med. Lycka till i jakten på ny bostad!
  • 2018-02-14

Christoffer P skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus Sandberg på Länsförsäkringar fastighetsförmedling va väldigt proffsig och pålitlig när jag köpte min nya bostad i Vasastan nyligen. Rekommenderar Marcus varmt till andra köpare och säljare! Läs mer
    2018-02-14 Marcus S svarar Christoffer P
    Grattis Christoffer till en fin lägenhet! Härligt att höra att du är nöjd med den service, pålitlighet samt professionalism som du säger att jag ingav, kul!
  • 2018-02-13

Nicole B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket nöjd med Marcus bemötande, kontakt under processen och den slutgiltiga försäljningen. Läs mer
    2018-02-13 Marcus S svarar Nicole B
    Tack Nicole och gratulerar till en finfin försäljning!
  • Sanna P

2018-02-12

Sanna P skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag rekommenderar Emma som mäklare. Från första samtalet och mötet har det känts tryggt och bra. Mitt i natten när en fråga dök skickade jag ett sms till Emma. Inom några minuter hade jag fått ett svar, snacka om tillgänglig mäklare!! Läs mer
  • Christoffer Q

2018-02-07

Christoffer Q skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag har träffat många mäklare genom åren som är mycket kompetenta och trevliga. Dock brukar jag efter ett tag kunna urskilja mäklarens spetskompetens som till exempel social förmåga, tävlingsinstinkt, enorm kunskap om mäkleri/sitt geografiska område, hög servicenivå etc. Ingen mäklare har haft samtliga viktiga egenskaper som eftersöks av potentiella kunder, tills vi träffade Marcus.

Låt mig gå tillbaka till hösten 2017 då vi nappade på en annons om gratis brandsläckare och värdering av bostaden. Grundtanken var att knipa en brandsläckare och påbörja urvalet av mäklare. Marcus presentation om sitt arbetssätt och idéer kring marknadsföringen av vår bostad var en första avgörande faktor för helhetsbetyget ovan.

Under förberedelserna av bostaden hade vi flertalet knepiga önskemål som Marcus fixade direkt utan ifrågasättande eller dröjsmål. Allt var förberett till minsta detalj, förutom att bostadsmarknaden svajade till ordentligt under slutet av 2017 varför bostaden blev svårsåld. Marcus lugnade oss som säljare med ständig återkoppling kring bostadsmarknaden och ställde upp på mängder av visningar under denna period. Markus har dessutom under denna tuffa tid optimerat möjligheterna till en bra försäljning och själv stått för de ekonomiska kostnader som tillkom.

Genom säljprocessen har Markus alltid gått att nå och återkopplat till oss mycket snabbt. Vi fick bostaden såld enligt våra höga förväntningar och är mycket nöjda.

Marcus har genom vår säljprocess visat prov på spetskompetens inom samtliga önskvärda egenskaper och lite därtill.

Vi kan verkligen varmt rekommendera Marcus och hoppas innerligt att han fortfarande är verksam nästa gång vi ska sälja bostad, stort tack! Läs mer
    2018-02-12 Marcus S svarar Christoffer Q
    Underbart att höra att ni är nöjda! Jag önskar er all lycka till att hitta något nytt boende. När det är dags nästa gång lägger jag ner lika mycket energi på att ni ska bli nöjda.
  • 2018-02-03

Eva H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Emma som mäklare. Vi sålde i ett ganska dåligt läge (marknaden), men det kändes som att Emma tog det personligt att den bara skulle bli såld. Det kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • Carl S

2018-02-02

Carl S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och duktig mäklare som lyckades få vår lägenhet såld till ett mycket bra kvadratmeterpris trots den för stunden sviktande bostadsmarknaden. Läs mer
  • 2018-01-15

Miriam C skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus är väldigt professionell och noggrann. Han är framför allt väldigt snabb på att svara och alltid tillgänglig. Har känts tryggt att ha Marcus som mäklare och försäljningen gick riktigt snabbt! Skönt för oss :)

Jag rekommenderar Marcus som mäklare för både köp och sälj! Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Miriam C
    Tack snälla Miriam för dina ord. Önskar dig all lycka framöver!
  • 2018-01-15

Fredrik D skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcus gav direkt ett professionellt och trovärdigt intryck. Det var tydligt att han var påläst och att han hade en god kännedom av området. Han är en god lyssnare och har en perfekt balans i försäljningsarbetet - inte för pushig och samtidigt målinriktad och fokuserad. Slutligen är han skicklig på att kontinuerligt återkoppla och jag behövde aldrig jaga honom självmant.
    Jag kan VARMT rekommendera att anlita Marcus som mäklare om ni går i säljtankar :-) Läs mer
    2018-01-15 Marcus S svarar Fredrik D
    Underbart att höra att ni är nöjda Fredrik! Hoppas våra vägar korsas igen.
  • 2017-12-13

Linnea L skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Engagerad, ärlig, hjälpsam och trevlig!
    Alltid snabb återkoppling. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
    2017-12-13 Marcus S svarar Linnea L
    Tack själv Linnea! Det var verkligen en riktigt bra försäljning. Det var kul och inspirerande att få förmedla din fina lägenhet.
  • 2017-12-04

Jenny E skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en otroligt duktig och engagerad mäklare! Det togs väldigt fina bilder på lägenheten och vi är väldigt nöjda med försäljningen. Rekommenderar starkt Emma som mäklare till andra! Läs mer
  • 2017-11-28

Cecilia Eklund E skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin ansvarade för försäljningen av lägenheten jag och min sambo köpte i september. Vi fick ett tryggt och bra bemötande av Erin under hela processen, som utfördes väldigt proffsigt från mäklarens sida. Vi rekommenderar varmt att anlita Erin både vid försäljning och när ni ska börja kolla efter ny lägenhet! Läs mer
    2017-12-13 Erin K svarar Cecilia Eklund E
    Tack för dem fina orden Cecilia. Jag hoppas ni trivs i nya lägenheten! Mvh, Erin
  • 2017-11-23

Helena F skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Marcos var alltid bra på att återkoppla och tog sig tid. Trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    2017-11-24 Marcus S svarar Helena F
    Tack Helena för de fina orden och för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig all lycka med den nya lägenheten på Södermalm!
  • 2017-11-20

Mikael E skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Ett bra och professionellt bemötande som skapade förtroende och gjorde det möjligt att komma i mål med en affär. Läs mer
    2017-11-20 Marcus S svarar Mikael E
    Tack Mikael! Hoppas att ni kommer trivas i lägenheten. Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • 2017-11-11

Håkan E skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Kan verkligen rekommendera Marcus efter att han på ett professionellt och engagerat sätt hjälp mig med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2017-11-15 Marcus S svarar Håkan E
    Tack Håkan för förtroendet att sälja din lägenhet. Roligt att höra att jag levde upp till dina förväntningar!
  • 2017-10-18

Torbjörn S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en fantastisk mäklare för både säljare och köpare!
    I mitt fall var jag inte redo att sälja när Emma kontaktade mig. Emma höll hela tiden kontakten med mig och låg på,precis som jag vill att en mäklare skall vara, och efter 11 månader blev det läge för mig att sälja, .
    Emma hjälpte mig sedan att sälja min lägenhet med hjälp av hennes intresselist och allt gick väldigt smidigt.
    Jag upplever att Emma är lyhörd, engagerad och proffsig i hennes yrkesroll och är övertygad om att i mitt fall blev båda köpare och säljare väldigt nöjda,
    Win win win for everyone! Läs mer
  • Louise S

2017-10-09

Louise S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Magkänslan hade rätt, Emma gör ett utomordentligt jobb! Professionel och personlig, hennes väl genomarbetade strukturerade förarbete ligger till grund för hennes starka säljarbete. Rekommenderar henne varmt och har fått ett i övrigt gott intryck av hennes kollegor på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen. Teamarbete för kundens bästa uppskattas högt! Läs mer
  • 2017-09-07

Daniel Å skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick jättebra hjälp vid försäljningen av min lägenhet. Erin återkopplade ofta och gjorde min försäljning - som kanske är den största affär man gör - till något mindre nervig och jobbig. Rekommenderar honom varmt till alla som funderar på att sälja. Läs mer
  • 2017-09-07

Emma H skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supernöjd med vår Mäklare Erin som vi både köpt och sålt med. Rekommenderas till alla som vill ha en mäklare som ger allt, han privatvisade lägenheten otroligt många gånger för att få bäst betalt. Hatten av! Läs mer
    2017-09-07 Erin K svarar Emma H
    Tack snälla för dessa ord Emma! Hoppas att ni trivs i ert nya hem. Hälsningar Erin
  • 2017-09-01

Martin H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma tog hand om vår försäljning av vår bostadrätt på ett utmärkt sätt. Vi var i behov av en snabb försäljning och fick hjälp direkt. Helheten med fotografering, prospekt, visningar och budgivning gick som på räls. Sammanfattning av Emma = Proffsig, trevlig och tydlig. Det hon lovade fixade hon galant. Rekommenderas varmt till alla som letar efter en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2017-08-24

Gabriel Ö skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Mycket professionellt bemötande genom hela affären. Rekommenderar Marcus som en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Gabriel Ö
    Tack Gabriel! Vad trevligt att du är nöjd med mig och affären. Stort lycka till med den fina lägenheten.

Mvh Marcus
  • 2017-08-24

Ingrid S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi valde Emma Holst efter att ha träffat två andra mäklare. Hon gav ett kunnigt och professionellt intryck vilket visade sig stämma under försäljningsprocessen.
    Vi är nöjda med Emma med hennes snabbhet, kunnighet och trevliga sätt. Läs mer
  • 2017-08-24

Anna B skrev om Marcus Sandberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Bra, trevligt och professionellt bemötande. Han har ett gediget engagemang och inger fullt förtroende. Läs mer
    2017-11-07 Marcus S svarar Anna B
    Tack Anna! Kul att höra att få höra dessa fina ord.

Mvh Marcus

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm