Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Länsförsäkringars Fastighetsförmedling på Kungsholmen! Här bor du mycket centralt i Stockholm och kan gå till fots från centralstationen. Här hittar du charmig arkitektur och närhet till vackra Mälaren.

Vår fastighetsförmedling står för sunda värderingar, nytta och långsiktighet. Vare sig du vill sälja, köpa eller värdera kan du höra av dig till oss, eller komma in på kontoret på Felinggatan 43. Vi hjälper dig med tips och råd från början till slutet av affären, vare sig du ska köpa lägenhet, radhus eller villa.

Läs vad 165 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen

• 2019-11-14

Oskar N skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Toppenupplevelse - inga anmärkningar. Läs mer
  • 2019-11-11

Eric P skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Är väldigt nöjd, bra och ärlig mäklare! Läs mer
  • Max N

2019-11-08

Max N skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem
    Sammanfatta gärna din upplevelse Läs mer
  • 2019-11-04

Ellinor B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är mycket driven, engagerad och kunnig och gör allt för att affären ska bli lyckad för både säljare och köpare. Rekommenderar varmt honom! Läs mer
  • 2019-10-31

Elisabeth Pia G skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay har sålt en lägenhet till oss. Han var in lyssnande på våra önskemål, tog sig tid att förstå och återkopplade på avsatt tid. En insats vi bedömer som toppen, inte haft så många liknade kontakter under vårt letande av lägenhet i Stockholm innerstad.
    Vi skulle absolut ta kontakt med honom igen vid ev försäljning eller köp. Läs mer
  • 2019-10-29

EMILIA B skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har använt oss av Emma vid två bostadsförsäljningar och kan varmt rekomendera henne. Hon är kunning, skarp och pålitlig! Hon kan och gör sitt jobb otroligt bra. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar EMILIA B
    Hej Emilia, Tusen tack för era fina ord! Gick riktigt bra även denna gång med ett kanonslutpris :) Ser fram emot att hjälpa er och era vänner även i framtiden! Varmt lycka till!
  • 2019-10-29

Linn J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra försäljning. Dock krångel med inflyttningsdatumet vilket var en besvikelse för mig. Annars har jag bara bra saker att säga. Riktigt duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-24

Tina Annika Catharina H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket professionell men också personlig och trevlig. Förtroendeingivande, snabb och korrekt. Jag kan verkligen rekommendera Emma. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar Tina Annika Catharina H
    Tack själva Tina för ert förtroende!
  • 2019-10-24

TORBJÖRN W skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Holst gjorde ett kanonjobb vid försäljningen av vår lägenhet vid Fridhemsplan, från första mötet till genomförd affär. Vi vill sälja snabbt och Emma hanterade hela processen nogrannt och professionellt med kreativitet och synnerligen god marknadskännedom. Lägenheten såldes till ett jättebra pris efter första visningen endast 3 veckor efter första kontakt. Vi kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar TORBJÖRN W
    Tack själva Torbjörn, snabbt och smidigt kan man verkligen säga. Ska bli spännande och se vad köpare kommer göra :) Vi hörs & ses!
  • Cokduru Z

2019-10-20

Cokduru Z skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mötte första gången Tolgay i samband med försäljning av min bostadsrätt. Han lyssnade på mig med respekt, ödmjukhet och lyhördhet. Han var väldig effektiv och tydlig under hela processen. Det kändes trygg trots vissa motgångar. Tolgay levde upp alla mina förväntningar av en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-10

Daniel Erik A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Alltid snabba puckar, mycket bra information och peppande genom hela processen. Svarar alltid på telefon och kommer med bra råd och knep.

Första gången jag säljer lägenhet och rekommenderar starkt denna mäklare! Läs mer
  • 2019-10-09

Axina K skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålt en etta på essingen. Väldigt personligt och proffsigt. Jag ville ha en viss summa, snabbt och effektivt. Det fick jag, behövde inte göra många ansträningar själv. Läs mer
  • 2019-10-09

Anna-karin L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en enrumslägenhet på St Eriksgatan 58. Bemötandet från Tolgay Erdinc har varit mycket professionellt och bra, alltid lätt att nå och han har hållit mig uppdaterad under hela processen. Jag befann mig inte på plats själv och var därför mycket beroende av att jag kunde lita på mäklaren och att han tog ett större ansvar än vad jag vågat hoppas på. Jag fick hjälp med iordningställande innan visning/försäljning, kontakt med förvaltaren, fix med nycklar mm. Lägenheten såldes mycket snabbt till ett betydligt högre belopp än vad jag beräknat. Allt runt kontraktsskrivning och inför tillträde har han även skött på bästa sätt vilket är oerhört skönt och smidigt när man inte själv befinner sig på plats. Sammantaget vill jag tacka för en väl genomförd affär och ge mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-08

Kassim F skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en lägenhet på 34kvm på Kungsholmen. Tolgay var alltid tillgänglig och jobbade hårt för att göra mig nöjd. Supernöjd med honom! Läs mer
  • 2019-10-08

Jamil A skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay bemötte oss väldigt bra och hjälpte oss få svar på alla våra frågor under visningen och efter vi bestämde oss för att köpa . Vi kände oss väldigt trygga i vårt köp då Tolgay alltid var tillgänglig och proffsig.

Kan verkligen rekommendera Tolgay! Läs mer
  • 2019-10-08

Ludvig N skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt på kungsholmen. Tolgay var schysst o proffsig genom hela processen. Jag har inget att anmärka på Läs mer
  • 2019-10-02

Regine H skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag vill ge mina bästa rekommendationer till Emma Holst!
    Vi valde med omsorg mellan alla exklusiva mäklarbyråer i Stockholms innerstad.
    Gjorde verkligen en omfattande research. Magkänslan sa mig att Emma måste få uppdraget.
    Lägenheten blev såld direkt innan visning till ett fantastiskt pris.
    Tack än en gång Emma för ditt proffsiga arbete. Du är verkligen en duktig säljare! Läs mer
  • 2019-09-30

Robert H skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt engagerad mäklare och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • 2019-09-26

Carl Jonas L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trygg och tydlig, bekvämt och avslappnat bemötande samtidigt som bra noggrannhet. Läs mer
  • 2019-09-26

Malin J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay sålde min lägenhet på Lilla Essingen. Professionell, varm och effektiv i sitt bemötande. Jag är mycket nöjd med hela affären. Läs mer
  • Peter L

2019-09-25

Peter L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på Sveavägen. Har blivit mkt bra bemött av Tolgay och tyckte att han levde upp till förväntingarna som mäklare.
    Trodde kanske att jag skulle kunna få lite mer för den bostadsrätt jag sålde men å andra sidan tror jag priset mer är kopplat till hur marknaden i sin helhet ser ut snarare än vilken påverkan mäklaren har. Jag tycker Tolgay har varit mkt seriös under hela säljprocessen och kan absolut rekommendera honom åt andra säjare. Läs mer
  • 2019-09-22

Hans J skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt bostad Kungsholms Kyrkoplan 6.
    Bra visning och bemötande.
    Kontraktsskrivning på utsatt tid, trevligt möte med säljare och mäklare. Läs mer
  • 2019-09-19

Chatarina L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köp av lägenhet på Sveavägen av utmärkt mäklare med mycket kunskap och bra bemötande . Kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-18

Mattias N skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Lyhörd och inger förtroende. Finns tillgänglig för frågor och återkopplar snabbt. Ett nöje att ha fått ett lägenhetsköp förmedlat via. Läs mer
  • 2019-09-12

Gustav T skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt fingerade smidigt med Tolgay och han var väldigt behjälplig under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-12

Oliver J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Snabb, flexibel och professionell Läs mer
  • 2019-09-12

Malin Alicé Catrin M skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Jag både köpte och sålde med Joseph som mäklare och är supernöjd med kontakten som både köpare och säljare. Joseph tar sig alltid extra tid att bolla frågor, funderingar, har med mig som säljare på banan hela tiden och ger kontinuerliga uppdateringar. Rak i kommunikationen, alltid på gott humör och med en härlig inställning. Gav mig höga men också rimliga förväntningar som han utan tvivel levde upp till. Kan varmt rekommendera Joseph för att göra en trygg bostadsaffär och kommer definitivt rekommendera honom till personer i min närhet :) Läs mer
  • 2019-09-10

Daniel J skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en tvåa på Kungsholmen. Tolgay har varit trevlig, professionell och tillgänglig under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-10

Maria B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har köpt bostad, trevlig, ambitiös och pålitlig. Läs mer
  • 2019-09-10

Martin G skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag kom i kontakt med Tolgay via bostadsrättsföreningens ordförande som visste att jag var på jakt efter en lägenhet.

Tolgay var hela tiden tillmötesgående och bra att ha med att göra trots att affären inte var helt enkel att hantera (på grund av olika omständigheter), vilket han även det hanterade bra.

Tycker att Tolgay har en hög servicenivå och en god känsla för att hantera människor.

Rätt man på rätt plats! Läs mer
  • 2019-09-10

Sebastian H skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi sålde en två på Kungsholmen.

Bemötandet av Tolgay har varit professionellt, alltid fått uppdateringar hur det gick igenom hela försäljningen.

I helhet tycker vi Tolgay har gjort ett bra jobb, vill ni ha hen mäklare som håller bra kontakt och är hungrig på att sälja så är Tolgey helt rätt. Läs mer
  • 2019-09-09

Karolin Margareta Birgitta M skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Joseph är otroligt professionell. Från första kontakt känns det tryggt och han är mån om att återkomma som lovat med information som inte kan ges på plats direkt. Jag fick stort förtroende för honom och skulle rekommendera honom till mina bekanta inför framtida försäljningar. Läs mer
  • Rebecca Uhrfeldt

2019-09-04

Rebecca Uhrfeldt skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna gjorde lägenhetsköpet till en fröjd! Hon är otroligt proffsig, pedagogisk, transparent och tillmötesgående person som smidigt ledde mig igenom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-01

Jelena H skrev om Joseph Rashid en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    Att varmt rekommenderar är för lite att säga ! :)
    Ni måste anlita Joseph för att uppleva det själva !
    Köpte lägenhet nyss och det ät inte min första köp . Har träffat många mäklare under visningar men alla jobbar på samma sätt .
    Bara att man är trevlig räcker inte.
    Förutom att han är professionell ...tillgänglig osv. som alla skriver ..:) Han har karisma o pondus !!!!
    Prydlig ska mäklare vara oxå .Kostym räcker inte till man ska vara presentabel exakt som de dyra bostadsratter vi köper !
    Vill ni ha ett underbar upplevelse i hela processen ta Josephs hjälp. !!! :)

Mvh Lena Borg
    Jätte kräsen person ;) Läs mer
  • SANDRA N

2019-08-29

SANDRA N skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, trevlig och glad. Känner mig trygg med Hanna som min mäklare. Läs mer
  • Lotta Sofia T

2019-08-28

Lotta Sofia T skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hanna, vilken superhjälte! Sålde min lägenhet och allt gick över förväntan. Hade jag haft en till hade hon fått sälja den också! Rekommenderar henne varmt till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-08-28

Hanna M skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    ::::::::::::::::::::::::::::::::: Läs mer
  • 2019-08-28

REBECCA E skrev om Hanna Mikiver en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min bostad genom Hanna Mikiver på Kungsholmen och är supernöjd. Engagemang, närvaro och driv är de tre orden som beskriver Hanna som mäklare bäst. Hon överträffade mina förväntningar. Rekommenderar Hanna varmt vidare. Läs mer
    2019-08-28 hanna m svarar REBECCA E
    Stort tack för omdömet och tack för att jag fick förmedla din fina lägenhet.

Jag hoppas att jag får vara med vid din nästa försäljning utav den största affären man kan göra.

Ha en super fin höst så hörs vi av! :-)
  • 2019-08-17

Fredrika L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tack Tolgay för att du sålde vår lägenhet till ett pris som vi inte hade vågat drömma om! Tolgay har varit väldigt professionell och samtidigt personlig under hela processen. Vid första mötet lovade Tolgay att göra sitt yttersta för att få ut maximalt pris. Han har uppfyllt sitt löfte till 100%. Tolgay får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Ulrika Birgitta S

2019-08-16

Ulrika Birgitta S skrev om Emma Holst en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma var mycket proffsig och personlig. Visade stor kunskap och ingav trygghet. Hon gjorde ett mycket bra jobb med att sälja vår lägenhet på Rådmansgatan. Henne kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-15

Martin N skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay var en väldigt engagerad och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-13

Anna B skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Erin sålde min etta på Kungsholmen. Han höll visning medan jag var på semester, vilket jag kände mig helt lugn med. Han har varit engagerad, haft en tydlig plan för att nå vårt mål samt varit lyhörd och alltid stämt av varje drag med mig. Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen! Läs mer
  • 2019-08-08

Ricardo L skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Engagerad och tydlig mäklare.
    Vi köpte en lägenheten genom Länsförsäkringar och Erin. Allt har varit väldigt tydlig kring information och nästa steg, inget fulspel eller vita lögner .
    Kan inget annat är att rekommendera Erin . Läs mer
  • 2019-08-05

Kathy P skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Smidig, snabbt och enkelt.Höll mig informerad hela tiden . Läs mer
    Tolgay E, Tolgay E gillar detta
  • 2019-08-02

Pia E skrev om Erin Kiruk en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en lägenhet på Södermalm och blev rekommenderad att kontakta Erin av en bekant. Erin hjälpte även min dotter att sälja sin lägenhet på Kungsholmen för en tid sedan. Eftersom hela familjen har fått en mycket positiv bild och erfarenhet av Erin och hans trevliga bemötande och mycket goda kompetens kan vi varmt rekommendera honom till våra vänner och bekanta. Vi anser att vi har fått bästa möjliga bemötande och service i samband med lägenhetsförsäljningen. Läs mer
  • 2019-07-30

Thomas B skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hej jag har gett uppdrag för att sälja en lägenhet på strålgatan 29.Där Tolgay gjorde sitt yttersta för att få ett bra pris.Han är alltid tillgänglig och välinformerad som mäklare. Jag kommer att rekommendera honom till mina kunder och vänner.vänliga hälsningar Thomas Bill ordförande brf Dammsugaren 5. Läs mer
  • 2019-07-29

Birgitta L skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Uppskattar en person som kan vara personlig utan att bli för privat. En avslappnad men seriös attityd. Det har flutit på enligt plan. Läs mer
  • 2019-07-29

Veronica Y skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi fick hjälp med ett skrivuppdrag vid försäljning av vår lägenhet på Kungsholmen. Tolgay underlättade affären för oss på alla sätt och vis, kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-07-26

Olof S skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt på Kungsholmen på 110 kvm.
    Jag upplever att jag hela tiden blev bemött på ett professionellt sätt och att mäklaren var lyhörd för mina önskemål. Från början var det inte klart när lägenheten skulle säljas men vi resonerade om lämplig tidpunkt och upplägg av försäljningen.
    Jag förväntade mig att få stöd av mäklaren i min säljprocess eftersom det är en stor affär att göra för en privatperson. Det stödet fick jag. Jag förväntade mig också att mäklaren hade kunskap om hur marknaden fungerar och det upplevde jag också att Tolgay hade.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med försäljningen av lägenheten, det kändes bra under hela resan. Och jag fick köpare som uppskattade hur jag utvecklat lägenheten. Läs mer
  • 2019-07-10

TOBIAS S skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tolgay är en väldigt duktig och driven mäklare som verkligen anstränger sig. Lyhörd, effektiv och kunnig! Läs mer

Fleminggatan 43, 112 32 Stockholm