Läs vad 205 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen 2

• 2021-01-16
    Joseph var en stor stöttepelare i jakten på min första lägenhet och lämnade inget att önska! En otroligt insatt, professionell och lättillgänglig mäklare som löste en väldigt smidig affär. Detta i samband med hans kompetens och härliga inställning gör det till en självklarhet för mig att starkt rekommendera Joseph till mina bekanta!
  • 2020-12-23
    Snabb försäljningsprocess vilket passade oss utmärkt.
    Andrej W
    skrev om Tolgay Erdinc en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2020-12-18
    Vi har både köpt och sålt med Emma och vi rekommenderar henne varmt! Trevlig, professionell och mycket duktig på det hon gör. Vi är supernöjda!
    skrev om Emma Holst  en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Kungsholmen
  • 2020-12-17
    Emma så otroligt duktig och professionell mäklare. Trevlig , glad , positiv och höll en uppdaterad hela tiden.
    Jag kan varmt rekommendera Emma som mäklare!
  • 2020-11-17
    Genom hela processen var Emma otroligt behjälplig och gav oss bra tips och råd. Efter bara någon dag på Hemnet lyckades Emma ordna en förhandsvisning som gjorde att vår bostad såldes efter bara 6 dagar. Till ett högt slutpris, rekord i föreningen! Vi rekommenderar varmt Emma.
    MIKAEL LENNART M
  • 2020-11-12
    Mycket trevlig och kunnig mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    IDA L
  • 2020-11-10
    fantastisk mäklare, otroligt trevlig bemötande och gjorde även en kanon försäljning, försäljningsrekord i föreningen.
    Patrik Karl Erik S
  • 2020-11-06
    Vi köpte vår första lägenhet med hjälp av Joseph som mäklare. Super trevlig, professionell och lyhörd mäklare som är snabbt tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera Joseph om du/ni planerar att köpa en bostad!
  • 2020-11-04
    Vi fick ett bra och professionellt bemötande av Emma!
    SIMON L
  • 2020-11-03
    Vi valde Emma som mäklare vid försäljning av vår tvåa på Kungsholmen. Vi är supernöjda med hela processen. Emma är väldigt professionell, kunnig och serviceminded. Vi kan starkt rekommendera Emma som mäklare för en trygg och bra försäljning!
  • 2020-10-28
    Erin var oerhört effektiv och lyhörd. Ärlig med vilka förväntningar säljarna och han hade på lägenheten vi köpte. Han var öppen och väldigt förtroendeingivande. En skicklig mäklare som inom 1h från förhandsvisning, fört fram vårt bud och våra villkor samt lyckats stänga med säljarna. Vi är jättenöjda med Erin! Rekommenderar honom starkt!
  • 2020-09-11
    Emma arbetar mycket professionellt och tar stort ansvar både mot köpare och säljare. Hon har ett stort kontaktnät som underlättar vid försäljning. Jag kan definitivt rekommendera Emma som mäklare.
  • 2020-09-10
    Extremt professionell, kompetent, hjälpsam och framför allt alltid ärlig och transparent i hela processen, t.ex. att ställa rätt förväntningar hela tiden, istället för att sätta orealistiska mål. Enastående kundfokus och alltid tillgänglig och villig att gå en extra mil i strävan efter att hålla kunderna nöjda. En riktigt professionell. Du kan inte hitta bättre!
  • 2020-09-07
    Vi sålde en 4a på Elersvägen 44. Allt toppen! En mäklare som gör det lilla extra! Inget att vänta på, välj Tolgay!
    Malin H
  • 2020-09-01
    Tolgay var lyhörd och noterade vad jag ville lyfta fram med objektet samt adderade sin kunskap kring vad som "säljer". Jag upplevde honom som väldigt stark i dialogen med spekulanterna.
  • 2020-08-28
    Jag anlitade Tolgay för min försäljning av min lägenhet på Kungsholmen och även om jag inte behövde sälja min lägenhet så uppnådde han genom ihärdigt arbete det pris jag kunde släppa den för. Tolgay hade ett väldigt trevligt bemötande och var hela lösningsorienterad och positiv under hela denna resan.
    OSKAR A
  • 2020-08-19
    Emma är en mycket duktig mäklare och var alltid tillgänglig för frågor. Rekommenderar henne varmt inför kommande försäljningar!
    DAVID W
  • 2020-08-09
    Väldigt engagerad och driven mäklare. Fokus på hitta rätt köpare, pris och hålla en uppdaterad. Mindre fokus på detaljer i exempelvis text i annons. Bra bilder! Prioritering korrekt att fokusera på att hitta köpare.
  • 2020-06-10
    Emma upplevs som en professionell mäklare, och att köpa sin första lägenhet via henne känns tryggt. Hon kunde svara på samtliga frågor vad gäller lägenheten. Något jag uppskattar extra mycket är att hon inte tvekade att kontakta säljaren vid frågor som endast han kunde svara på ex. hur han ställer sig till längre inflyttningstid, vilket gjorde att jag fick snabba svar.

På min begäran bokade hon även in en privat visning senare samma dag, samt kunde skriva kontrakt direkt efter det. Så Emma är väldigt tillmötesgående och flexibel, vilket gör att jag som köpare upplever att allt flöt på smidigt.
    ALICIA C
  • 2020-06-10
    Tolgay är engagerad, kunnig, realistisk och ambitiös.
  • 2020-06-06
    Torgay Erdinc är en fantastisk människa som valt helt rätt yrke. Kompetent, lyhörd, driven, prestigelös, tillgänglig, omtänksam och engagerad.
    Riktigt proffsig med glimten i ögat och lätt att ha kontakt med.
    Mycket bra återkoppling under hela förloppet både vad gäller eventuella frågor samt löpande uppdateringar om försäljningen/visningar.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    10 av 10!
  • 2020-05-28
    Emma gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon har stor kunskap om marknaden, är vänlig, lugn och förtroendeingivande. Emma levererade även god service under visningarna som resulterade i nöjda spekulanter. Försäljningsprocessen gick smidigt och allt sköttes på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera att välja Emma som mäklare!
    HANNA K
  • 2020-05-15
    Är mycket nöjd med Emma som min mäklare. Hon är klok, har koll på marknaden och har god intuition. En trygghet vid en stor affär.
  • 2020-05-15
    Trevlig, rak, uppmärksam, seriös.
    Serviceminded.
  • 2020-05-13
    Vi sålde en lägenhet på Kungsholmen på mindre än 2 dygn. Tolgay är väldigt skicklig och gav oss ett positivt intryck. Han överträffade våra förväntningar med sin professionella kommunikation och återkoppling. Bostaden såldes innan den öppna visningen hann äga rum och lyckades hitta en spekulant på bara några timmar efter att annonsen lagts upp på Hemnet.
    Jag kan starkt rekommendera Tolgay!
    Hussein A
  • 2020-05-08
    Tolgay hjälpte oss sälja vår lägenhet på mindre än dag tack vare sitt breda kontaktnät av spekulanter, oerhört skickligt!
    Elinor B
  • 2020-05-08
    Tolgay är otroligt hjälpsam och kompetent mäklare som har hjälpt oss sälja vår bostad framgångsrikt under svåra omständigheter.
    Hussein A
  • 2020-05-04
    Driven och engagerad. Ödmjuk till att vi sålde i en skakig marknad och uppdaterade oss löpande. Vi fick känslan av att slutpriset bedömdes som det bästa möjliga enligt honom under rådande marknad.
  • 2020-04-28
    Tolgay hjälpte mig på ett professionellt sätt när jag sålde min bostadsrätt
    I Vasastan. Med härlig energi och säkerhet lägger han in en extra växel och ger inte upp när tiderna förändrats. Jag kan varmt rekommendera Tolgay som mäklare.
    Susanne W
  • 2020-04-20
    Mycket engagerad mäklare. Rekommenderas varmt!
  • 2020-04-15
    Tolgay är en väldigt duktig mäklare. Det bästa med honom är att han alltid fanns tillgänglig när vi hade frågor och funderingar. Han är driven och har bra energi. Vi sålde vår lgh med tolgays hjälp och är väldigt nöjda!
  • 2020-03-23
    Tolgay sålde min lägenhet. La ner mycket tid och var alltid tillgänglig. Rekommenderas!
  • 2020-03-17
    Sålde min lägenhet med Emma efter rekommendation ifrån en vän och är mycket nöjd! Trevlig, flexibel och kunnig :) Skulle rekommendera Emma vidare!
  • 2020-02-28
    Anlita! Joseph är dedikerad från första till sista rutan. Jag har aldrig haft en mer driven och proffsig mäklare. Joseph tog tag i försäljningen och drev den till max. Samt att han även fanns med efter affären var klar. 5 av 5!!
    Snacka om att brinna för sitt uppdrag och jobb!
    /Peder Q
  • 2020-02-28
    Vi är mycket nöjda med Emma! Proffsigt bemötande, flexibel och vänlig. Vi sålde med många på visning och en bra budgivning.
  • 2020-02-19
    Det gick väldigt smidigt och till det priset som vi önskade :)
  • 2020-02-14
    Sålde en 2:a i Vasastan/Norrmalm. Erin visade stor kunskap om området och hade redan från början flera intresserade av liknande objekt. Jag är mycket nöjd med processen och slutpris -kan varmt rekommendera Erin.
  • 2020-02-13
    Erin är väldigt driven, engagerad och påläst. Han jobbar extremt hårt och aktivt för att uppnå högsta möjliga pris vid försäljning, vilket i mitt fall var en vindsvåning i Vasastan. Supernöjd med Erin som mäklare och kan verkligen rekommendera honom!
  • 2020-02-09
    Tolgay Erdinc är en otroligt kunnig, trevlig och engagerad mäklare. Vi sålde vår lägenhet med hans hjälp februari 2020. Vi slog föreningens försäljningsrekord! Tolgay har en mycket hög kunskap av fastighetsmarknaden, är en duktig kommunikatör och visar alltid en positiv inställning. Han tvekar aldrig att göra det lilla extra eller ge mer tid för att slutföra en affär. Han tänker dessutom alltid på det bästa för säljaren och köparen. Vi rekommenderar varmt Tolgay till potentiella uppdragsgivare.
  • 2020-02-03
    Tolgay hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var också bollplank vid köpet av vår nya. Han är väldigt trevlig och hjälpsam. Han läste på ordentligt om vår lägenhet för att kunna svara på alla frågor vid en visning. Vi kände oss väl omhändertagna! Vi skulle rekommendera Tolgay som mäklare.
  • 2020-01-21
    Emma Holst gjorde ett grymt jobb vid försäljningen av vår lägenhet vid Fridhemsplan! Från första tillfälle, genom hela processen fick vi ett otroligt bra intryck av Emma. Snabb i kommunikation, bra marknadskännedom, bra bollplank även i kommande köp. Försäljning genomförd på under en månad (över julledighet) och hela perioden hanterades oerhört proffesionellt. Vi kan varmt rekommendera Emma och kommer även att använda henne vid kommande försäljningar/köp.
  • 2020-01-18
    Kunnig och följde snabbt upp frågor till föreningen vilket medförde att jag snabbt kunde ta ett köpbeslut. Ingav ett tillförlitligt och gott intryck på visningen.
    GOLPAR P
  • 2020-01-18
    Tolgay hjälpte mig att sälja min lägenhet på Kungsholmen. Kände det största förtroendet genom hela processen och Tolgay skötte allt väldigt smidigt. Driven och professionell mäklare som gör det de lilla extra! 💫
  • 2020-01-17
    Att varmt rekommendera Emma som mäklare är en underdrift. Engagerad, trevlig, rak, ärlig, professionell, kommunikativ, trygg och helt enkelt extremt duktig på sitt jobb. Från dag 1 kände jag mig helt lugn över att lämna över försäljningen av vår lgh till Emma. Och det gjorde jag rätt i! Wow, snacka om att vara i trygga händer. Utåtriktad och charmig, utan att ge en känsla av att vara ”säljig” skapade hon en trygg försäljning för både säljare och köpare. En budgivning som gick i lugn och ro med trygga beslut och som slutade med att vi sålde 1,1 milj över utgångspris. TACK Emma!
  • 2020-01-16
    Jag och min sambo har både köpt och sålt vår bostad med Emma som mäklare och är supernöjda med henne i båda fall. Tillmötesgående, proffsig, trevlig och erfaren mäklare som verkligen kan sitt jobb och som fick oss att känna en stark tillit och ett lugn i all stress som kommer med att sälja en lägenhet. Vi kan starkt rekommendera Emma!
  • 2020-01-14
    Tolgay hjälpte oss med en lägenhetsförsäljning på Kungsholmen. Har aldrig känns mig så trygg med en mäklare förut! Han var ständigt kontaktbar, arbetsvillig och mycket trevlig. Hoppas vi får möjlighet att använda oss utav Tolgay igen vid framtida köp/försäljningar!
    Simon L
  • 2020-01-13
    Jag sålde en etta på Kungsholmen. Tolgay var professionell, trevlig och oerhört hjälpsam och driven. Försäljningsprocessen blev så mycket smidigare än vad jag kunnat tro och jag är nöjd med mitt slutpris.
  • 2020-01-11
    Vi var i behov av en mäklare att bolla en eventuell framtida försäljning med. Tolgay visade sig vara helt rätt mäklare för uppdraget! Han lägger ner mycket tid och engagemang och fanns tillgänglig när vi hade frågor eller bara ville bolla med! Stort tack för hjälpen av vår försäljning! Även behjälplig i efterhand med att hjälpa oss att hitta en ny lägenhet! Rekommenderas starkt!
  • 2020-01-10
    Hanna Mikiver på Länsförsäkringar på Kungsholmen! Du är en stjärna! Varmt tack! 🌟😊
  • 2020-01-09
    Jag vill varmt rekommendera Emma! Hon hjälpte mig när jag sålde min lägenhet på Kungsholmen och såg till att vi fick ett riktigt bra slutpris. Hon är engagerad, pålitlig och väldigt kunnig. Skulle definitivt anlita henne igen!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte