HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 750 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-09-21 Verifierad kund
    Kajsa har ett väldigt trevligt & professionellt bemötande. Jag var väldigt bekväm & hela försäljningsprocessen gick snabbt & vi nådde de mål vi satt upp (& lite till). Jag är jätte nöjd med mitt val av mäklare när jag sålde min lägenhet! Skulle absolut rekommendera henne samt ta hjälp av henne igen vid framtida försäljningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-09-20 Verifierad kund
    Stina är ett proffs! Stor tack för all hjälp med lägenheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Kajsa har en bra fingertoppskänsla och är alltid trevlig och professionell.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och vilja att göra ett bra jobb. Uppskattas!
    Hälsningar Birgitta Holm
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-09-03 Verifierad kund
    Javier är mycket trevlig och energisk. Han har mycket god kännedom om marknaden. Hans erfarenhet och hårda arbete gjorde att vi snabbt lyckade sälja till ett pris som vi var nöjda med, trots den mycket osäkra och turbulenta marknadssituationen just nu.

Vi kan varmt rekommendera honom!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket engagerad och kunnig. Han höll oss uppdaterad under säljprocessen.
    Vi är så nöjda!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket engagerad och kunnig.
    Vi hade en bra dialog under hela säljprocessen och vi var kontinuerligt uppdaterade.
    Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-08-31 Verifierad kund
    I början uppfattade jag mäklaren som motsatsen till ödmjuk, lite manipulativ och opersonlig till skillnad från andra mäklare jag träffade samtidigt. Men med tiden jag man lärde känna honom förstod man att så inte var fallet och att hans intentioner var goda trots att det kunde misstolkas till en början. Javier är som mäklare seriös, proffsig och duktig på det han gör. Han fick till en bra affär där både vi som köpare och som vi uppfattade det även säljarna blev nöjda vilket ju är det viktigaste i slutändan. Skrivningen kändes seriös, personlig och var väldigt trevlig. Mäklaren var dessutom flexibel med senare tider på hans kontor när det kom till skrivning vilket uppskattades ordentligt. En trevlig stund var det. I slutändan måste jag nog ändå ge mäklaren 5/5 toasters.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Jag blivit bra bemött. Hon gjorde bra sitt jobb.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Väldigt kunnig om lokala marknaden och noggrann på alla nivåer. Bara positivt att jobba med Javier!
    2022-08-12 Verifierad kund
    Trygg, kunnig, trovärdig, bara bäst
    2022-08-11 Verifierad kund
    kunnig och engagerad, serviceminded och snabb att återkoppla.
    2022-08-08 Verifierad kund
    En mycket engagerad mäklare. Tydlig och fint bemötande. Hjälpsam och snabb i korrespondens via e-post och telefon. Varmaste rekommendationer!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande vi visningen bra info om hela området runt lägenheten då vi inte är från Stockholm.
    Snabb återkoppling efter visning mycket bra information vid påskrift.
    Vi är mycket nöjda.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Uppskattar att jobba med kompetenta människor som vågar utmana mina funderingar. Särskilt när det lönar sig: Javier lirkade upp min lägenhet närmare 10% på en marknad i fritt fall. Need I say more? Starkt rek.
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
    2022-08-04 Verifierad kund
    Tillgänglig, trevlig och hjälpsam. Alltid professionell och med bra information.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Sam och hans engagemang i försäljningen samt upplevt en transparens och väldigt bra kommunikation.
    Han har levt upp till våra förväntningar trots att marknaden svek oss mitt i försäljningen.
    Tack Andreas
    Det har varit jätte trevligt och få ha dig som kund.
    Ser fram emot vi att träffa dig på tillträdet och önskar dig all lycka med ditt köp.
    Mvh Sam
    2022-07-25 Verifierad kund
    Kajsa har under hela bostadsprocessen varit tillgänglig på alla sätt och vis via telefon, sms och mail. Hon har varit en trygg, lojal och pålitlig mäklare. Vi har känt oss uppdaterade kring hela säljprocessen och alla stadier under försäljning. Från första mötet till målet. Kajsa har alltid varit mycket professionell och varit kunnig i marknaden och vet alltid vad hon gör och pratar om.
    Kajsa som person är en härlig, glad och positiv person som alltid säger rätt ord som får en säljare att bli lugn och tillfreds.

Vi känner oss glada och nöjda med vår mäklare som gett oss det man kan förvänta sig av en försäljning.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Proffsig, tydlig och informativ - kändes tryggt!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Javier hjälpte mig genom en skakig marknad och han gjort verkligen sitt yttersta för att avsluta försäljningen. Jag är väldigt nöjd!
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, förtroendeingivande, noggrann.
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    2022-06-19 Verifierad kund
    Carl Moberg hade hittills hanterat min köpprocess professionellt. Absolut en mäklare man kan lita på.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tillmötesgående med visningar etc. Snabb & smidig affär. Väldigt nöjd!
    • Kungsholmen Kungsholms Strand
    2022-06-06 Verifierad kund
    Lugn och trygg vilket var allt vi behövde.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Positiv, engagerad och snabb i processen. Återkopplade kontinuerligt. Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Uppfyllde våra förväntningar, var uppriktig och realistisk.
    Tack för de vänliga orden.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Carl överträffade våra förväntningar på en för stunden relativt utmanande och volatil bostadsmarknad. Rekommenderas starkt!
    Stort tack Anton för att du tog dig tiden att rekommendera mig vidare och tack för de fina orden. Det har varit spännande att arbeta tillsammans med er och ännu roligare att vi kunde få till ett så bra pris även trots en utmanande marknad. Nu tar vi nya tag då ni ska hitta hem på nytt :) HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Sam visade ett stort engagemang i att få min bostad såld till vettigt pris vilket uppskattades mycket och gav resultat trots skakigare marknad.
    Tack Charlotte
    Det har varit ett nöje och samarbeta med dig.
    Ses på tillträdet.
  • Thomas S
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-29 Verifierad kund
    Om jag använder mig av sporttermer så är han lika bra på försvar som anfallsspel. Inte alla mäklare som har den förmågan. Hade jag varit ägare av en mäklarbyrå hade jag anställt honom direkt och det är väl det bästa betyg man kan ge./Thomas Sundvall #10
    Stort tack Thomas för att du tar dig tid för att skriva ett så fint omdöme. Med de fina sporttermerna kan man nästan tro att du gick på mina fotbollsmatcher som yngre i Brommapojkarna. Jag är så tacksam över den kontakt vi har haft och har som skrivit till dig på sms lärt mig enormt mycket. Jag hoppas att den fina lägenheten kan smälta Hockey-SM förlusten. :) HusmanHagberg Kungsholmen
  • Susanne Ingeborg S
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-29 Verifierad kund
    Mycket professionell med omtanke och hjärtligtlighet i mötet med vår familj.
    Känns tryggt att köpa bostad med stöd av Carl.
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva ett så fint omdöme, jag är övertygad om att Manda kommer stortrivas i BRF Färjan :) HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-22 Verifierad kund
    Kajsa gjorde ett gott intryck hos oss. Mycket hjälpsam och förtroendeingivande.
    • Kungsholmen Nedre
    2022-05-21 Verifierad kund
    Kunnig och förtroendeingivande, det märks att Kajsa kan det här, kan verkligen rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-21 Verifierad kund
    Mycket kompetent och proffsig. Gav bra råd och stöd under processen. Hjälpte till att snygga till min stylning av lägenhet.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Stina Bodlund är mycket representativ för sin yrkeskår. Hon är professionell och kompetent, kunnig och hjälpsam, dessutom överträffade hon våra förväntningar.
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare.
    / Pia Östlund
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vänligt och korrekt bemötande.
    • Kungsholmen Nedre
    2022-05-19 Verifierad kund
    Kajsa är mycket kunnig, vänlig och hjälpsam. Hon är mycket engagerad och det gör att du känner dig trygg genom hela försäljningen. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Synnerligen talangfull mäklare som lämnade inget övrigt att önska vid avyttringen av min bostadsrätt. Henric är strukturerad, förberedd och alltid tillgänglig men framförallt har han lätt för att få kontakt med och bygga tillit hos alla typer av människor. Rekommenderas!
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Jonas! Det värmer i hjärtat att du är så nöjd med valet av mig som mäklare! Ha det bäst! HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-13 Verifierad kund
    När jag skriver detta har det gått mindre än två dagar sedan första kontakten med Henric Mattsson. Jag visste att det var en bra lägenhet, men att det var en så bra mäklare blev en stor positiv överraskning. Henric ordnade visning samma kväll, kontaktade säljaren och tolv timmar senare var avtalet klart. Idag på förmiddagen var jag redan accepterad som medlem i bostadsrättsföreningen. Effektiv, kompetent och ger kontinuerligt snabb och direkt återkoppling. Bra rådgivare med förmågan att vara både professionell och personlig. Det som är särskilt värdefullt är inblicken i hur Henric agerar för att både säljare och köpare blir nöjda med affären, en gediget god förhandlare.
    Tack så jättemycket för den fina kommentaren Anna-Karin! Blir så glad att du är så nöjd med min service. Och återigen stort grattis till det fina köpet! HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-10 Verifierad kund
    Stina var toppen! Hon har stor erfarenhet av att sälja i mitt område och har ett stort kontaktnät. Med minimal insats från min sida lyckades hon sälja min lägenhet till ett bra pris utan visning. Jag har stort förtroende för henne.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jag träffade Henric Mattsson när jag var och tittade på en lägenhet som sedan blev min. Bemötandet var personligt och proffsigt från start. Han är otroligt seriös, kunnig och engagerad. Kommer definitivt välja Henric i framtiden.

Jag rekommenderar honom starkt och han är helt klart den bästa mäklaren du kan ha och göra med!
    Vad glad jag blir Mona av din fina kommentar och jag hjälper dig mer än gärna i framtida affärer! Ha det bäst! HusmanHagberg Kungsholmen
    • Södermalm - Sofia
    2022-05-03 Verifierad kund
    Det har varit en dröm att jobba med Carl! Från första dagen trodde han på mig och mina ambitioner gällande försäljningspris. Istället för att mötas av tveksamhet, likt de andra mäklarna jag pratat med, tog Carl sig ann utmaningen med ett imponerande driv - och det gick hem!
    Efter många och ibland långa strategiska samtal har jag lärt känna Carl som är både professionell och väldigt enkel, trevlig och rolig att jobba med.
    Som slutsats är jag extremt nöjd med Carls jobb och kunde inte önskat mig en bättre mäklare!
    Tack bästa Petra för den fina rekommendationen, personligen har jag tyckt det har varit så roligt att få jobba med dig. Jag kommer sakna vår kontakt men finns alltid ett telefonsamtal bort, Lycka till med bostadsletandet i Lissabon :) HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-03 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Carl och kan starkt rekommendera honom
    Stort tack Maria för den fina rekommendationen, det var jättekul att få arbeta tillsammans med er alla och all lycka till i framtiden :) HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-04-28 Verifierad kund
    Professionell och hjälpsam.
    Kunnig på området. Alltid tillgänglig.
    Vänligt bemötande.
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    2022-04-28 Verifierad kund
    Vänlig, trevlig och hjälpsam.
    Lätt att kontakta och få information.
    Professionell och kunnig.
    Tack så mycket för din fina kommentar Wenche. Uppskattar att du är nöjd med hela processen och stort grattis återigen för den fantastiska lägenheten! HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med den försäljning av vår bostadsrätt som Stina Bodlund gjort åt oss. Hon är vänlig, effektiv, seriös, helt enkelt proffsig.
    Stig
    • Kungsholmen Stadshagen
    2022-04-23 Verifierad kund
    Kajsa är väldigt lättillgänglig, proffsig och serviceinriktad, känns seriös och kunnig på Kungsholmen
    2022-04-21 Verifierad kund
    Valde Henric efter att ha träffat 6 andra mäklare. Henric stod ut genom att vara bäst förberedd, ha en bra plan för försäljningen samt ge ett avslappnat och trevligt intryck (hans dalmål hjälper).
    Under försäljningens gång var Henric alltid tillgänglig och närvarande och tvekade aldrig att lägga in det arbete som krävdes för att försäljningen skulle bli lyckad. Han erbjöd sig exempelvis att skjuta upp sin resa hem över påsken för att säkerställa att försäljningen gick i lås (vilket sedan ej behövdes).
    Jag fick det pris jag ville och är supernöjd med Henric - bästa mäklaren jag haft!
    Gud vad glad jag blir för den fina kommentaren Simon och för att du gav mig förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet! Hoppas du får det bäst i London :) HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-04-14 Verifierad kund
    Kajsa överträffade våra förväntningar på alla plan. Hon gav goda och tydliga råd inför försäljningen, genomförde visningar på ett föredömligt sätt, och hanterade budgivningen mycket professionellt. Hon återkopplade mycket bra så vi kände hela tiden att vi var med. Resultatet blev ett rekordpris långt över våra förväntningar! Vi rekommenderar Kajsa varmt och skulle gärna anlita henne igen vid försäljning.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Henrik har bemött oss bra på alla sätt och han levde upp till våra förväntningar på hans roll som mäklare. Våra upplevelser kan sammanfattas i följande tre omdömen: Han var tydlig, snabb och engagerad.
    Tack så mycket Håkan för den fina kommentaren! Och stort grattis igen till det fantastiska köpet! HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-04-11 Verifierad kund
    Mycket bra service, snabb återkoppling och professionell.
    Tack så mycket för det fina omdömet Lotta! Och stort grattis till den fina bostaden! HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag har genomfört ett köp och två försäljningar med hjälp av Stina, den första för drygt 13 år sedan och det var en självklarhet att återvända till Stina vid den senaste affären.
    Stina är väldigt förtroendeingivande och kunnig i sin roll.
    Stinas bemötande upplever jag som väldigt lugnt, tryggt och med väldigt god återkoppling, något som har betytt väldigt mycket för mig både i rollen som köpare och säljare.
    Mina förväntningar överträffades på alla plan. Sammantaget ger jag mina högsta rekommendationer för Stina.