HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 401 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• 2019-10-15

Michael R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Inför försäljningen av vår 3:a på Nedre Kungsholmen var det självklart att vi skulle låta Javier komma och titta på vårt objekt och lämna en värdering och offert, då vi var mycket nöjda med hans tidigare försäljning av vår 2:a i samma område några år tidigare. I konkurrens med fyra andra mäklare drog han återigen det längsta strået och fick förtroende att sälja vår bostad. Javier har ett tillmötesgående och tydligt bemötande gentemot både säljare och köpare. Han är ett stöd för båda parter genom hela processen och guidade oss som säljare genom processen med tidsplan, styling tips, fotografering, annons och inte minst uppdateringar efter visningar och under budprocessen. Eftersom vi sålt med Javier tidigare var vi trygga med att hans skulle göra sitt ytteresta för att stänga en affär där både säljare och köpare var nöjda, och där levererade han återigen starkt! Jag kan definitivt rekommendera Javier som mäklare för din nästa försäljning och han kan verkligen marknaden på Kungsholmen. Läs mer
  • 2019-10-09

Felix F skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har köpt en bostad genom Javier. Javier är tillmötesgående, transparent och medlar som en oberoende part mellan säljare och köpare. Precis som en mäklare ska fungera. Det har varit väldigt tryggt att köpa bostad genom Javier. Läs mer
    2019-10-09 Javier B svarar Felix F
    Tack för de fina orden! Värmer verkligen att jag fått hjälpa er att hitta ert nya hem och att ni uppskattat mitt bemötande. Ni kommer att stormtrivas på Lilla Essingen!
  • 2019-10-07

Carl-Johan R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Pontonjärgatan 43, vi förvåning 225 kvm. Kajsas trygga och kompetenta utförande av uppdraget kan inte nog uppskattas.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Carl-Johan R
    Tack så mycket för en fin rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med flytten nu så ses och hörs vi av framöver. Vänligen, Kajsa
  • 2019-10-05

Carin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa sålde vår pärla på Kungsholmen. Hon var väldigt engagerad och proffsig genom hela affären. Vi är väldigt nöjda och skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Carin B
    Stort tack, Carin! Vi hade verkligen ett perfekt samarbete och skapade tillsammans de bästa förutsättningarna för en bra försäljning av er vackra bostad. Lycka till med flytten så ses vi vid tillträdet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-10-05

Javier Gonzalez S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa is excellent! Great communicator and excellent strategies. Strongly recommend her. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Javier Gonzalez S
    Thank you so much, Javier! It has been a pleasure working with you to find the right buyer for your lovely apartment. Best regards, Kajsa
  • 2019-10-04

Ivan V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt ärlig och kunnig, samt bra att prata med. Jag uppskattar ärliga mäklare som hjälper köpare och säljare än många hetsiga. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Ivan V
    Tack Ivan! Det värmer verkligen att höra. Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi av framöver! Vänligen, Kajsa

Lena B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi fick bra kontakt på en gång med Kajsa. Det kändes aldrig som att Kajsa ville skynda på utan gick i vår takt. Vi hade trevliga möten och nu har vi sålt vår lägenhet i Fredhäll. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Lena B
    Tack så mycket, Lena! Med gott sällskap och hembakat kan det inte bli annat än trevliga möten :) Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ni får ha det gott så ses vi när det är dags för tillträde. Vänligen, Kajsa

Jessica M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa hjälpte mig att sälja min 2:a på Kungsholmen. Från första stund var hennes erfarenhet värdefull då hon coachade mig i olika vägval. Det märks att Kajsa är påläst på rådande marknadsläge och när man är som mest stressad behåller Kajsa lugnet och är navigerar rätt bland alla beslut. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Jessica M
    Stort tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med dig. Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi! Vänligen Kajsa

Karla-Therese K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte vindsvåning på Kungsholmen. Utmärkt bemötande: Kajsa ställde upp med en extra visning och annat som gör servicen till något utöver det vanliga. Alltid lugn, vänlig och professionell. Vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2019-10-03 Kajsa A svarar Karla-Therese K
    Tack så mycket för fina ord, Karla-Therese! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanon i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde så får ni ha det så gott så länge. Vänligen, Kajsa

Michael W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt bostad
    Helt Ok bemötande, viss återkoppling kan förbättras liksom några uppgifter i prospektet! Rätt snabb affär totalt sett villet kan påverka upplevelsen. Läs mer
    2019-10-03 Kajsa A svarar Michael W
    Stort tack, Michael! Ja, det tog ju knappt två dygn mellan visning och kontrakt så det var verkligen en snabb affär. Jag tar självklart med mig dina synpunkter på förbättringar då jag alltid strävar efter att utföra mitt jobba på bästa möjliga sätt. Vänligen, Kajsa

Aree B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt av Kajsa. Allt gick snabbt och effektivt.
    Bra jobbat! Läs mer
    2019-10-03 Kajsa A svarar Aree B
    Tack Aree! Kul att kunna bistå med min hjälp vid köpet. Vi hörs vidare så får du ha det så gott så länge! Vänligen Kajsa
  • Christian B

2019-09-29

Christian B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en etta på Kungsholmen. Anders gjorde ett proffsigt intryck och presenterade bostaden väl. Dock lägger jag personligen inte särskilt mycket vikt på mäklarens presentation av bostaden på visningen eftersom jag själv vet vilka saker som jag tycker är viktigta etc (dvs min åsikt om detta är kanske inte super genomtänkt). Bra guidning genom köpeprocessen, väldigt smidigt! Har ingen kritik och är nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-09-26

Kiomars F skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Nyligen köpte vi en lägenhet.
    Vi träffades på kontoret i Kungsholmen
    Kajsa varkade vara väldig kunnig och trevlig.
    I alla punkter som vi gick genom var hon ärlig och tydlig så att ingen fråga lämnades obesvarad eller oklar.

Sammanfattningsvis är vi 100% nöjda med bemötandet. Läs mer
    2019-10-02 Kajsa A svarar Kiomars F
    Tack så mycket Kiomars! Det var trevligt att få möjlighet att hjälpa er med köpet. Vi ses snart när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-09-20

Josefine P skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    En genuint bra mäklare, riktigt proffsig och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt att sälja med Anders Läs mer
  • 2019-09-18

Yunshi Y skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    I bought an apartment, and the broker was really helpful and willing to answer questions. Läs mer
  • 2019-09-14

Anders B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabba svar, flexibla tider. Enkel att ha och göra med. Läs mer
    2019-09-25 Kajsa A svarar Anders B
    Stort tack Anders! Vi ses när det är dags för tillträde så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-09-14

Malte Å skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt lägenhet Kungsholmen. Vänligt trevligt bemötande . Kajsa är mycket proffesionell , håller tät o god kontakt under försäljningsperioden som gick snabbt. Jag rekommenderar gärna Kajsa till kollegor och vänner !

Med vänliga hälsning ! Malte Åkerström Läs mer
    2019-09-25 Kajsa A svarar Malte Å
    Tack så mycket, Malte! Det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig för att hitta en köpare till er fina lägenhet. Ha det gott så ses vi den 1 november. Vänligen, Kajsa
  • 2019-08-26

Rosemarie V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa sålde vår lägenhet när vi var på semester, vilket var mycket smidigt. Prospektet var över förväntan, det märks att Kajsa är noga med detaljer och använder proffsfotografer. Lägenheten såldes före visning och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-30 Kajsa A svarar Rosemarie V
    Stort tack Rosemarie! Kul att höra att ni tyckte om prospektet. Jobbet som du gjorde med stylingen av lägenheten i kombination med en duktig fotograf gav verkligen perfekta bilder! Vänligen, Kajsa
  • 2019-08-26

Joachim B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Kajsa. Kajsa är mycket förtroendeingivande och sakkunnig.
    Kajsa är noggrann med detaljer och hela processen från värdering till försäljning var både snabb och oerhört proffsigt utförd. Läs mer
    2019-08-30 Kajsa A svarar Joachim B
    Tack så hemskt mycket för fina ord! Det har varit otroligt roligt att ha fått chansen att hjälpa er med både köpet och försäljningen. Sköt om er så ses vi när ni har vägarna förbi kontoret! Vänligen, Kajsa
  • 2019-08-19

Mia T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Fick ett bra bemötande. Känner mig trygg med Anders och det köp vi har gjort. Mvh/Mia Läs mer
    Anders L gillar detta
  • 2019-08-19

Paul S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    super bra arbetet av Anders. Det blev ett omtag med budgivningen, men Anders hanterat allting hur bra som helst. Kan bara varmt rekommendera Anders. Läs mer
    2019-08-19 Anders L svarar Paul S
    Tack för förtroendet Paul. Lycka till med letandet!
  • 2019-08-12

Michael K skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är kunnig och proffsig. Vi fick verkligen det stöd vi behövde innan, under och efter försäljning. Vi uppfattade honom engagerad och motiverad att verkligen göra ett bra jobb. Läs mer
    2019-08-12 Javier B svarar Michael K
    Dina fina ord värmer verkligen mitt mäklarhjärta! Du har varit lyhörd och tagit till dig rekommendationer gällande åtgärder inför försäljning och det har speglat sig i det fina slutpriset. Glad att ni även uppskattat ha mig som bollplank i er köpprocess. Önskar er all lycka i framtiden! :)
  • 2019-08-12

Senada Bilic B skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde en br på kungsholmen, en 2 rummare. Mitt möte med Javier har alltid varit trevligt alla samtal tydliga och ärlig. Han har inte försökt måla upp en förväntning som ej varit sanningsenlig med verkligheten. Försäljningen gick bättre än förväntat. Hur han bemöter köpare kan jag inte svara på då jag ej varit med på visningarna men som säljare är jag jätte nöjd. Med vänlig hälsning, Senada Läs mer
    2019-08-12 Javier B svarar Senada Bilic B
    Tack för de väldigt fina orden! Jag är super glad att det gick så bra och det har varit en fröjd att få hjälpa er under försäljningsprocessen.
    Önskar dig och familj all lycka i framtiden.
  • 2019-08-05

Eva J skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet på Arbetargatan och sålt en lägenhet på Sankt Göransgatan.
    Stina är en mycket proffisionell mäklare med stort engagemang, kompetens och vilja att göra det bästa för kunden. Läs mer
  • 2019-07-30

Nina L skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde en bostadsrätt och fick ett otroligt professionellt bemötande för första stund. Kajsa är korrekt, trevlig, flexibel och har stenkoll på allt som är viktigt att veta. Jag upplever att hon är "lagom säljig", precis så som man kan önska. Jag kan verkligen rekommendera Kajsa Allerman! Läs mer
    2019-07-31 Kajsa A svarar Nina L
    Stort tack för en fin rekommendation, Nina! Jag får även passa på att tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas att du får en fortsatt skön semester! Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-25

Filip R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Det är andra gången vi säljer med Javier. Båda gångerna är det lägenheter i stan. Han är aktiv i sitt arbete och kommer med rekommendationer om vad hans erfarenhet säger vore bäst för oss säljare, vilket vi uppskattar väldigt mycket.
    Vid båda försäljningarna har han varit trevligt och tillmötesgående för både oss och den köpande parten. Det är lätt att få kontakt med honom och planen framåt är tydligt. Vilket vi anser behövs hos en mäklare. Läs mer
    2019-07-29 Javier B svarar Filip R
    Tackar återigen för förtroendet och super glad för er skull att det gick så bra denna gång med! Är alltid ett sant nöje att samarbeta med er då ni tar till er rekommendationer gällande vad som krävs för en lyckad försäljning. Vidare är ni jätte goa att ha att göra med! Önskar er en fortsatt magisk sommar!
  • 2019-07-20

Vibeke W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en sekelskifteslght vid Kungsholmstorg av Kajsa. Hon var tillgänglig och serviceminded och gav ett påläst och förtroendeingivande intryck. Läs mer
    2019-07-23 Kajsa A svarar Vibeke W
    Stort tack, Vibeke! Det var roligt att få hjälpa er med köpet. Jag ser fram emot att ses i augusti när det är dags för er att flytta in. Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-19

Hans C skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket korrekt och ordentlig. Hör av sig när hon säger att hon ska göra det. Ansvarstagande.
    Har sålt en lägenhet, en 1:a. Läs mer
    2019-07-23 Kajsa A svarar Hans C
    Tack för en fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-12

Cecilia H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte av Anders. Fick ett professionellt och korrekt bemötande. Ordentlig genomgång av kontraktet. Bra uppföljning av kollegan på kontoret dagen efter. Läs mer
    Anders L gillar detta
  • 2019-07-08

Lars P skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt 2:a på Lilla Essingen.
    Snabbt och bra jobbat. Läs mer
    2019-07-23 Kajsa A svarar Lars P
    Tack så mycket, Lars! Det är en väldigt fin lägenhet som ni köpt. Jag ser fram emot att träffas när det är dags för tillträde i september. Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-05

Olle J skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kompetent, aktiv och problemlösare för att kunden skall känna sig trygg i sin situation Läs mer
  • 2019-06-11

Olivia H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en etta. Mina förväntningar har uppnåtts och Kajsa har varit super! Allting har gått jättesmidigt och snabbt, samt jag har fått svar direkt när jag hört av mig. Läs mer
    2019-06-13 Kajsa A svarar Olivia H
    Stort tack, Olivia! Att köpa sin första bostad gör man inte varje dag så det glädjer mig verkligen att höra att dina förväntningar uppnåtts. Grattis än en gång till lägenhetsköpet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-06-10

Annica T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Fleminggatan i Sthlm.

Anders uppfattas som en lugn och trygg mäklare. Läs mer
  • Johan B

2019-06-03

Johan B skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon läste sin uppgift galant, då marknaden var trög fick hon lägenheten såld👌. Mycket nöjd med det, kan absolut rekommendera henne. / Johan Bergström Läs mer
  • 2019-05-07

Anna B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en 2 på Fredhäll. Kajsa är saklig och tydlig.
    Kajsa betedde sig som jag förväntat mig.
    Är nöjd. Läs mer
    2019-05-26 Kajsa A svarar Anna B
    Tack för en fin rekommendation, Anna! Nu hoppas vi på en fin sommar så att du får uppleva områdets grönska och badklipporna när du tillträder lägenheten i augusti. Vänligen, Kajsa
  • 2019-05-05

Johan E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa agerade på ett trevligt och proffsigt sätt från start till mål vid försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon var tillgänglig och tydlig under hela processen och levde mer än väl upp till mina förväntningar (som var höga efter att ha blivit rekommenderad att anlita Kajsa).
    Jag skulle gärna anlita Kajsa igen vid en kommande försäljning! Läs mer
    2019-05-26 Kajsa A svarar Johan E
    Stort tack för fina ord, Johan! Jag blir alltid glad att höra att jag levt upp till förväntningarna då det är extremt viktigt för mig att leverera på hög nivå. Det har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig. Hoppas bostadsletandet går bra. Jag håller ögon och öron öppna så återkommer jag när jag får nys om någon lägenhet som jag tror kan passa er. Vänligen, Kajsa
  • 2019-05-05

Linn J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare! 5+ Läs mer
    2019-06-10 Anders L svarar Linn J
    Tack Linn, hoppas flytten gått bra!
  • 2019-05-03

Lasse K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders sålde vår lägenhet och jag tycker att Anders under försäljningsfasen utmärkt sig med de karaktärsdrag en bra mäklare skall ha, vilka är att lyssna på båda parters önskemål,(säljare samt köpare.) kreativ, analytisk, kunnig om bostadsmarknaden och sist men kanske viktigast känsla/timeing vid en budgivning.

Jag kan varmt rekommendera Anders att sälja er lägenhet om ni bor på Kungsholmen. Läs mer
    2019-05-03 Anders L svarar Lasse K
    Stort tack Lasse och Linn, lycka till med ert letande efter ny bostad. Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa er även i den processen.
  • 2019-04-16

Rickard D skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt professionellt intryck! Kommer kontakta henne i framtiden om försäljning. Läs mer
    2019-04-18 Kajsa A svarar Rickard D
    Stort tack, Rickard! Nu är det bara att räkna ner tills det är dags för inflytt i din nya fina bostad. Vi håller kontakten så ses vi när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-04-14

Tobias A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsig och bra service. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-04-12

Pontus K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt
    Gick innan visning
    Till upplevt bra pris
    Bra bemötande rakt igenom Läs mer

Hilda R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa har hjälpt oss att sälja en trea på Kungsholmen. Hon har ett professionellt bemötande som gjorde mig trygg som säljare och vi hade tät kontakt under hela försäljningsprocessen. Jag känner mig mycket nöjd med samarbetet med Kajsa! Läs mer
    2019-04-11 Kajsa A svarar Hilda R
    Tack så mycket för fina ord! Det var otroligt roligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Nu hoppas vi på en tidig vår så du får njuta av den härliga uteplatsen en säsong till. Vänligen, Kajsa
    Hilda B gillar detta

Ninnie A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, tydlig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-11 Kajsa A svarar Ninnie A
    Stort tack Ninnie! Jag håller tummarna för att ni snart hittar er nya bostad! Vi håller kontakten så får du ha det så gott tills vi hörs igen. Vänligen, Kajsa

Anton T skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt en tvåa på Kungsholmen och det gick snabbt och fint hanterat av Stina. Anlitade Stina då jag köpte av henne och hon känner föreningen mycket väl. Läs mer
  • Anna R

2019-04-09

Anna R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Salt en bostadsrätt 3 1/2 RoK. Jag har inte själv träffat Kajsa, men hon verkar bade snabb, effektiv, proffesionell och bra pa att kommunicera och själva försäljningen gick snabbt och effektivt. Enda besvikelsen var home-stylingen. Jag vet att Home-stylern är fristaende, men det hade känts justare om ni som mäklare, med er erfarenhet, kunde säga att home-styling finns att tillga, men att det enligt er erfarenhet kanske inte behövs, eller att det fanns en kommunikation mellan er och home-stylern… Vi kommer att att fa betala 20000 kr för lite plädar, kuddar, blommor och frukt. Hade vi köpt det själva hade det kostat en brakdel. Det tunga arbetet att plocka undan och städa var det ju vi själva som gjorde i alla fall... Läs mer
    2019-04-09 Kajsa A svarar Anna R
    Stort tack för rekommendationen, Anna! Men tråkigt att höra att helheten med stylingen inte kändes bra för er. Jag brukar alltid erbjuda en kostnadsfri konsultation med stylisten som ett första steg och sen får man som säljare välja om man styla lägenheten eller inte. I ert fall så missade jag att vara tydlig med er alla tre om tanken kring stylingen så att ni kunde göra ett val tillsammans. Det tar jag med mig. Nu tycker jag att lägenheten blev väldigt fin med stylingen och det förstod jag att ni också tyckte, men att den kändes lite snålt tilltaget. Självklart vill jag, och även Cristian, att ni ska känna er nöjda så han kommer att kontakta er. Vänligen, Kajsa
  • 2019-04-08

Andreas S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde lägenhet på Kungsholmen via Stina. Väldigt nöjd med hur hela processen gick till! Läs mer
  • 2019-04-06

Robert J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en lägenhet genom Anders. Han hade en trevligt och korrekt bemötande och när jag först förlorade en budgivning så tipsade han mig om liknande objekt. Läs mer
  • 2019-03-28

Isabelle Kjellberg S skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsig och mycket trevlig.
    Har god koll och mycket påläst om bomarknaden. Kan sin fakta.
    Hjälper gärna till med tips vid ev. andra behov vid sälj/flytt. Läs mer
    2019-04-25 Javier B svarar Isabelle Kjellberg S
    Stort tack för de fina orden och jag är så glad för er skull att det gick så bra! Ni var fantastisk att ha att göra med och ni tog till er råd och rekommendationer som vara en bidragande faktor till försäljningsframgången. Ni underlättade mitt arbete genom att skapa de bästa förutsättningarna. Stork tack!
  • 2019-03-27

Ingela B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kronobergsgatan 5

Hon var kunnig och trevlig!

Återkopplade snabbt vid bugivningen och
    gav bra råd.

Jättenöjd! Läs mer
    2019-04-09 Kajsa A svarar Ingela B
    Tack för ett fint omdöme! Det ska bli roligt att följa renoveringen av lägenheten så hoppas jag att jag får komma förbi sen och se slutresultatet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-03-27

Mark I skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och ansvarsfull sålde hon vår 2:a på hornsberg strand Läs mer
    2019-04-07 Kajsa A svarar Mark I
    Tack för en fin rekommendation! Lycka till med bostadsletandet nu så håller vi kontakten fram till tillträdet. Ha en fin söndag! Vänligen Kajsa

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm