HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 432 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• 2020-01-22

Ella N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Så bra som man kan begära! Jättenöjd med Kajsa och hennes jobb. Välkomnat mig och känt mig trygg. Väldigt nöjd ! Läs mer
    2020-01-22 Kajsa A svarar Ella N
    Tack för fina ord, Ella! Att köpa sin första bostad är verkligen en stor händelse så jag är otroligt glad att jag fick möjligheten att hjälpa till. Nu är det bara att räkna ner dagarna tills det är dags att flytta in! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-19

Ingela S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vänligt, kunnig och generös med att visa objekt trots storhelg. Läs mer
    2020-01-20 Kajsa A svarar Ingela S
    Tack för ett fint omdöme och stort grattis till en otroligt fin bostad! Jag är så tacksam att jag fick chansen att hjälpa dig med bostadsköpet. Vi hörs av vidare framåt så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-16

Anna Kristina B skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket trevligt och engagerat bemötande. Återkopplade snabbt och svarade på alla frågor. Snabb och smidig affär. Kan verkligen rekommendera Mattias. Läs mer
  • 2020-01-16

Mikael T skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabb, Smidig och duktig!

Rekommenderar att använda er av Mattias vid nästa lägenhetsförsäljning Läs mer
  • 2020-01-14

Caroline S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    När vi sålde vår bostad på Kungsholmen anlitade vi Kajsa efter noggrann utvärdering av flera mäklare. Vi upplevde henne som mycket behaglig, kunnig, lugn och trygg. Läs mer
    2020-01-15 Kajsa A svarar Caroline S
    Stort tack, Caroline! Det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med er. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Hoppas att bostadssökandet går bra och tveka inte att höra av er om ni vill bolla något inför det kommande bostadsköpet! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-12

Tanja B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa sålde min lägenhet och jag är otroligt nöjd. Hon är engagerad och har ett proffesionellt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-01-13 Kajsa A svarar Tanja B
    Tack så hemskt mycket, Tanja! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Och extra roligt att vårt grymma samarbete ledde ett så bra slutpris. Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-12

Jimmie W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Rekommenderar Kajsa till alla som går i säljtankar. Oerhört professionell och kunnig. Hon fick hela processen att kännas trygg och smidig. Läs mer
    2020-01-13 Kajsa A svarar Jimmie W
    Stort tack för fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Ni har varit suveräna att samarbeta med. Lycka till nu med husletandet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-12-15

Lars L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Utmärkt bemötande.

...................................................................................................... Läs mer
  • 2019-12-09

Erik R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi hade en mycket bra upplevelse av Javier då han alltid var tillgänglig för att svara på våra frågor och ge råd. Vi kan varmt rekommendera Javier. Läs mer
    2019-12-09 Javier B svarar Erik R
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att ni som förstagångsköpare känner er trygga i processen. Ni kommer att stortrivas och tveka inte höra av er om ni i framtiden har frågor gällande marknaden eller kanske bara vill få renoveringstips.
    Javier B gillar detta
  • 2019-12-08

Erik Kenneth J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var tillmötesgående och positiv. Han gav bra råd gälland vad man bör tänka på i köpeprocessen och var noggrann och klar vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • 2019-11-30

David R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är en fantastisk mäklare! Mitt intryck är att han genuint bryr sig om både säljare och köpare och att han därför lägger ned hjärta och själ för att skapa en så positiv upplevelse som möjligt. Han har också den skärpa och den erfarenhet som krävs för att göra ett riktigt bra jobb, alltifrån det övergripande strategiska till de små detaljerna som kan göra en stor skillnad. Jag uppskattar särskilt Javiers personliga värme, att han öppet delar sina tankar och idéer och den glöd med vilken han realiserar sina tankar och idéer. Och visst, intrycket är ju en sak, men även det konkreta resultatet talar för sig självt. Javier är en mäklare jag med glädje skulle rekommendera familj och vänner. Läs mer
    2019-12-02 Javier B svarar David R
    Blir så otroligt lycklig när en säljare är nöjd och uppskattar min insats. Tacksam för att jag fick hedra ditt förtroende att genomföra försäljningen av din fina lägenhet! Du var väldigt lyhörd och tog emot mina rekommendationer på bästa sätt, vilket speglade sig i slutpriset! Tveka inte att använda mig som bollplank i er köpprocess.
  • 2019-11-28

Miia P skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte bostad av Stina. Fick väldigt bra intryck av henne. Förtroendeingivande och väldigt påläst/kunnig om föreningen.
    Vi uppskattade verkligen allt som Stina gjorde med att lösa tillträde osv så vi kunde köpa lägenheten. Tack! Läs mer
    2019-12-03 Stina B svarar Miia P
    Tack, Miia! Jag är glad att ni är nöjda med ert köp. Jag tror ni kommer trivas superbra i denna bostadsrättsförening! Varmt välkomna till Kungsholmen!
  • 2019-11-27

Vilhelm F skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi hade en bra kontakt och pratet kring hur vi skulle sälja var smidigt.

Mattias kom med bra förslag på hur vi skulle presentera lägenheten på Hemnet som vi annars inte skulle valt själva.

När man träffar Mattias så ger han ett intryck av förtroende och jag tycker han varit väldigt professionell genom hela processen.

Vi valde mellan 5 st olika mäklare innan vi bestämde oss för Mattias och vi är väldigt nöjda med valet. Tillsammans fick vi många intresserade som kom på visningarna och vi sålde över förväntan. Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Vilhelm F
    Tack så mycket Vilhelm! Jag får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, har varit ett sant nöje och ett fint samarbete processen igenom. Sköt om er så ses vi vid tillträdet.
  • 2019-11-27

Ann-charlotte S skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet under 2019, med Mattias Lundin på HusmanHagberg som mäklare. Vi har nog egentligen bara positiva saker att säga om Mattias. Trevligt och professionellt bemötande. Han höll det han lovade att han skulle göra i processen. Klara och tydliga besked. Vi kan varmt rekommendera honom för alla som funderar på att anlita en mäklare i en försäljningsprocess.

/Peter & Ann-Charlotte Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Ann-charlotte S
    Stort tack för de fina orden! För mig är det viktigt att ni som köpare känner er trygga genom hela processen. Jag är helt säker på att ni kommer att stormtrivas här på Kungsholmen!
  • Inna F

2019-11-25

Inna F skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mattias hjälpte oss att sälja vår fina tvåa på Kungsholmen. Han var mycket professionell, lyhörd, förtroendegivande och hjälpsam i alla frågor. Bemötandet var väldigt personligt vilket gjorde att vi vände oss just till Mattias. Affären var snabb och smidig och gick över förväntan.

Han gav oss många smarta tips kring hur man ska presentera lägenheten på rätt sätt vilket gjorde att försäljningen gick över förväntan.

Skulle absolut rekommendera Mattias!!! Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Inna F
    Tusen tack Innan för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
  • 2019-11-25

Magnus K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde en BR på Kungsholmen. Fick ett respektfullt och förtroendeingivande bemötande. Allt sköttes snyggt utan några åthävor och försäljningen gick bra. Diskret och proffsigt! Läs mer
  • 2019-11-23

Ida G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är mycket professionell, tillmötesgående och förtroendeingivande i sitt arbete. Bra kommunikation genom hela processen gjorde att jag som säljare fick en mycket bra upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Anders vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-11-22

Hans C skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra bemötande och levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-11-11

Elin K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa har varit väldigt professionell och jobbat hårt för att få bästa resultatet. Läs mer
    2019-11-15 Kajsa A svarar Elin K
    Tack så väldigt mycket, Elin! Jag får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det är alltid extra roligt att få vara med både vid köp och försäljning. Lycka till nu med husletandet så ses vi i februari när det är dags för tillträde. Vänligen, Kajsa
  • 2019-11-10

Zoe A skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier var väldigt pedagogsik vilket var viktigt för mig och min man som både förstagångs-och utlandsköpare. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-11 Javier B svarar Zoe A
    Tack för de fina orden. Verkligen viktigt för mig att ni som köpare känner trygghet i processen. Varmt välkomna till underbara Kungsholmen och är säker på att ni kommer stormtrivas.
    Stina B, Kajsa A, Javier B gillar detta
  • 2019-11-09

Linda P skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Upplevde henne någon nonchalant och ej påläst om objektet på visningen.

Vid kontraktsskrivningen var hon proffsig, Läs mer
    2019-11-15 Kajsa A svarar Linda P
    Stort tack för dina synpunkter! Det var tråkigt att höra att du upplevde mig som lite nonchalant och ej påläst på visningen. Jag är väldigt mån om att kunna svara på alla frågor som jag får under mina visningar och ringer alltid föreningen för att stämma av för att ha så mycket information om bostaden och föreningen som möjligt. Tyvärr är det inte alla frågor som jag får konkreta svar på. Många föreningar vill/kan inte ge någon information om t.ex. bärande väggar, och rökgångar i huset hade olika personer i föreningen lite skilda tankar om så där fick jag inte samma information som ni fick. Jag är tacksam för att jag fick chansen att hjälpa er med köpet och ser fram emot att se er igen vid tillträdet. Trevlig helg! Vänligen, Kajsa
  • 2019-11-09

Richard B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig, raka och ordningsam. Vi blev mycket väl bemötta Läs mer
    2019-11-15 Kajsa A svarar Richard B
    Tack så mycket! Ni har verkligen köpt en otroligt fin bostad. Jag är glad att jag fick chansen att hjälpa till vid köpet. Ha det gott så ses vi när det är dags för er att flytta in! Vänligen, Kajsa
  • 2019-11-07

Christer O skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sympatisk korrekt en person som skapar förtroende och levererar.😊👍 Läs mer
    2019-11-08 Kajsa A svarar Christer O
    Stort tack Christer! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till att sälja er fina lägenhet. Lycka till med flytten nu så ses vi vid tillträdet. Vänligen, Kajsa
  • 2019-11-07

Petra S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionellt och vänligt bemötande. Snabb återkoppling! Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Petra S
    Tack Petra! Jag uppskattade att samarbeta med er och är glad att ni fick en smidig försäljning.
  • 2019-11-04

Frida J skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier fick förtroendet att sälja min tvåa på nedre Kungsholmen. Jag valde Javier eftersom jag uppfattade honom som mycket engagerad och driven redan på det första uppstartsmötet. Och det var någonting han levde upp till genom hela processen. Han var snabb, intresserad och noggrann. Förutom bra kännedom om området var han också mycket mån om att både köpare och säljare skulle känns sig nöjda med affären. Jag kan varmt rekommendera Javier till andra som funderar på att sälja. Läs mer
    2019-11-04 Javier B svarar Frida J
    Tack för denna underbara feedback, värmer helt klart mitt lilla mäklarhjärta. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med försäljningen och tacksam för effektiv kommunikation och trevligt samspel mellan oss.
  • 2019-10-27

Pedro B skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde våran lägenhet på kungsholmen.
    Hon är mycket proffsig och kommunikativ, hade verkligen koll på läget och skötte allt snyggt och prydligt. Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Pedro B
    Tack så mycket för en fin rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Nu vill jag önska er all lycka med huslivet!
  • 2019-10-25

Alexander L skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mattias hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Kungsholmen. Jag valde mellan flera andra mäklare men valde Mattias för att han gav ett förtroendeingivande intryck och verkade väldigt taggad på att hjälpa mig.
    Mattias skötte sitt uppdrag med bravur! Han såg till att jag hade den info jag behövde genom hela processen och jag kan rekommendera honom för andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Anna G

2019-10-24

Anna G skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt och sålt en mindre fyra med hjälp av Stina. Mycket vänlig och proffsig och som gör det lilla extra för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera Stina! Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Anna G
    Tack så mycket Anna! Det var ett nöje att sälja er fantastiskt fina lägenhet! Vi ses vid tillträdet. Vänligen, Stina
  • 2019-10-23

Rambod B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt tillmötesgående gällande service. Läs mer
  • Cristian B

2019-10-21

Cristian B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är en oerhört duktig mäklare som jag rekommenderar varmt! Anders hade en tydlig strategi och tänk från start som ledde till en rekordförsäljning. Kommer använda honom vid alla framtida försäljningar. Stort tack för hjälpen! Läs mer
    2019-12-03 Anders L svarar Cristian B
    Stort tack för förtroendet och ett härligt samarbete Cristian! Jag kan varmt rekommendera att vara din mäklare och kommer att vara det på samtliga dina kommande försäljningar :) Vi ses!
  • 2019-10-18

Peter B skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi anlitade Javier för att sälja vår 3a på Lilla Essingen. Vi är väldigt glada att vi valde Javier! Han är erfaren, kunnig, professionell och engagerad. Han hade en hög tillgänglighet, och var mån om att vi som säljare - och den potentiella köparen - skulle känna oss trygga under hela processen.
    Annat som kännetecknar Javier är att han är energisk, pedagogisk och personlig - dessutom har han humor vilket ju alltid är ett plus 😀.
    Sammantaget är vi väldigt nöjda med Javier. Vi kan varmt rekommendera honom.

/Peter & Helena Läs mer
    2019-10-22 Javier B svarar Peter B
    Era fina ord värmer verkligen mitt mäklarhjärta! Ni har varit lyhörd och tagit till er rekommendationer gällande åtgärder inför försäljning och det har speglat sig i det fina slutpriset. Det har varit en fröjd att få hjälpa er under denna process och vill gladeligen att ni använder mig som bollplank under er köpprocess. Önskar er all lycka i framtiden! :)
  • 2019-10-15

Michael R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Inför försäljningen av vår 3:a på Nedre Kungsholmen var det självklart att vi skulle låta Javier komma och titta på vårt objekt och lämna en värdering och offert, då vi var mycket nöjda med hans tidigare försäljning av vår 2:a i samma område några år tidigare. I konkurrens med fyra andra mäklare drog han återigen det längsta strået och fick förtroende att sälja vår bostad. Javier har ett tillmötesgående och tydligt bemötande gentemot både säljare och köpare. Han är ett stöd för båda parter genom hela processen och guidade oss som säljare genom processen med tidsplan, styling tips, fotografering, annons och inte minst uppdateringar efter visningar och under budprocessen. Eftersom vi sålt med Javier tidigare var vi trygga med att hans skulle göra sitt ytteresta för att stänga en affär där både säljare och köpare var nöjda, och där levererade han återigen starkt! Jag kan definitivt rekommendera Javier som mäklare för din nästa försäljning och han kan verkligen marknaden på Kungsholmen. Läs mer
    2019-10-16 Javier B svarar Michael R
    Tackar återigen för förtroendet och super glad för er skull att det gick så bra denna gång med! Är alltid ett sant nöje att samarbeta med er då ni tar till er rekommendationer gällande vad som krävs för en lyckad försäljning. Vidare är ni jättegoa att ha att göra med och önskar er all lycka i framtiden!
  • 2019-10-09

Felix F skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har köpt en bostad genom Javier. Javier är tillmötesgående, transparent och medlar som en oberoende part mellan säljare och köpare. Precis som en mäklare ska fungera. Det har varit väldigt tryggt att köpa bostad genom Javier. Läs mer
    2019-10-09 Javier B svarar Felix F
    Tack för de fina orden! Värmer verkligen att jag fått hjälpa er att hitta ert nya hem och att ni uppskattat mitt bemötande. Ni kommer att stormtrivas på Lilla Essingen!
    Stina B, Javier B gillar detta
  • 2019-10-07

Carl-Johan R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Pontonjärgatan 43, vi förvåning 225 kvm. Kajsas trygga och kompetenta utförande av uppdraget kan inte nog uppskattas.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Carl-Johan R
    Tack så mycket för en fin rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med flytten nu så ses och hörs vi av framöver. Vänligen, Kajsa
  • 2019-10-05

Carin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa sålde vår pärla på Kungsholmen. Hon var väldigt engagerad och proffsig genom hela affären. Vi är väldigt nöjda och skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Carin B
    Stort tack, Carin! Vi hade verkligen ett perfekt samarbete och skapade tillsammans de bästa förutsättningarna för en bra försäljning av er vackra bostad. Lycka till med flytten så ses vi vid tillträdet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-10-05

Javier Gonzalez S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa is excellent! Great communicator and excellent strategies. Strongly recommend her. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Javier Gonzalez S
    Thank you so much, Javier! It has been a pleasure working with you to find the right buyer for your lovely apartment. Best regards, Kajsa
  • 2019-10-04

Ivan V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt ärlig och kunnig, samt bra att prata med. Jag uppskattar ärliga mäklare som hjälper köpare och säljare än många hetsiga. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Ivan V
    Tack Ivan! Det värmer verkligen att höra. Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi av framöver! Vänligen, Kajsa

Lena B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi fick bra kontakt på en gång med Kajsa. Det kändes aldrig som att Kajsa ville skynda på utan gick i vår takt. Vi hade trevliga möten och nu har vi sålt vår lägenhet i Fredhäll. Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Lena B
    Tack så mycket, Lena! Med gott sällskap och hembakat kan det inte bli annat än trevliga möten :) Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ni får ha det gott så ses vi när det är dags för tillträde. Vänligen, Kajsa

Jessica M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa hjälpte mig att sälja min 2:a på Kungsholmen. Från första stund var hennes erfarenhet värdefull då hon coachade mig i olika vägval. Det märks att Kajsa är påläst på rådande marknadsläge och när man är som mest stressad behåller Kajsa lugnet och är navigerar rätt bland alla beslut. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Kajsa A svarar Jessica M
    Stort tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med dig. Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi! Vänligen Kajsa

Karla-Therese K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte vindsvåning på Kungsholmen. Utmärkt bemötande: Kajsa ställde upp med en extra visning och annat som gör servicen till något utöver det vanliga. Alltid lugn, vänlig och professionell. Vi kunde inte vara nöjdare. Läs mer
    2019-10-03 Kajsa A svarar Karla-Therese K
    Tack så mycket för fina ord, Karla-Therese! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanon i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde så får ni ha det så gott så länge. Vänligen, Kajsa

Michael W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt bostad
    Helt Ok bemötande, viss återkoppling kan förbättras liksom några uppgifter i prospektet! Rätt snabb affär totalt sett villet kan påverka upplevelsen. Läs mer
    2019-10-03 Kajsa A svarar Michael W
    Stort tack, Michael! Ja, det tog ju knappt två dygn mellan visning och kontrakt så det var verkligen en snabb affär. Jag tar självklart med mig dina synpunkter på förbättringar då jag alltid strävar efter att utföra mitt jobba på bästa möjliga sätt. Vänligen, Kajsa

Aree B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt av Kajsa. Allt gick snabbt och effektivt.
    Bra jobbat! Läs mer
    2019-10-03 Kajsa A svarar Aree B
    Tack Aree! Kul att kunna bistå med min hjälp vid köpet. Vi hörs vidare så får du ha det så gott så länge! Vänligen Kajsa
  • Christian B

2019-09-29

Christian B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en etta på Kungsholmen. Anders gjorde ett proffsigt intryck och presenterade bostaden väl. Dock lägger jag personligen inte särskilt mycket vikt på mäklarens presentation av bostaden på visningen eftersom jag själv vet vilka saker som jag tycker är viktigta etc (dvs min åsikt om detta är kanske inte super genomtänkt). Bra guidning genom köpeprocessen, väldigt smidigt! Har ingen kritik och är nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-12-03 Anders L svarar Christian B
    Tack för det Christian, hoppas du trivs bra i nya lägenheten!
  • 2019-09-26

Kiomars F skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Nyligen köpte vi en lägenhet.
    Vi träffades på kontoret i Kungsholmen
    Kajsa varkade vara väldig kunnig och trevlig.
    I alla punkter som vi gick genom var hon ärlig och tydlig så att ingen fråga lämnades obesvarad eller oklar.

Sammanfattningsvis är vi 100% nöjda med bemötandet. Läs mer
    2019-10-02 Kajsa A svarar Kiomars F
    Tack så mycket Kiomars! Det var trevligt att få möjlighet att hjälpa er med köpet. Vi ses snart när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-09-20

Josefine P skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    En genuint bra mäklare, riktigt proffsig och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt att sälja med Anders Läs mer
    2019-12-03 Anders L svarar Josefine P
    Tack för förtroendet och de fina orden Josefine! Lycka till med husletandet.
  • 2019-09-18

Yunshi Y skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    I bought an apartment, and the broker was really helpful and willing to answer questions. Läs mer
  • 2019-09-14

Anders B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabba svar, flexibla tider. Enkel att ha och göra med. Läs mer
    2019-09-25 Kajsa A svarar Anders B
    Stort tack Anders! Vi ses när det är dags för tillträde så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-09-14

Malte Å skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt lägenhet Kungsholmen. Vänligt trevligt bemötande . Kajsa är mycket proffesionell , håller tät o god kontakt under försäljningsperioden som gick snabbt. Jag rekommenderar gärna Kajsa till kollegor och vänner !

Med vänliga hälsning ! Malte Åkerström Läs mer
    2019-09-25 Kajsa A svarar Malte Å
    Tack så mycket, Malte! Det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig för att hitta en köpare till er fina lägenhet. Ha det gott så ses vi den 1 november. Vänligen, Kajsa
  • 2019-08-26

Rosemarie V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa sålde vår lägenhet när vi var på semester, vilket var mycket smidigt. Prospektet var över förväntan, det märks att Kajsa är noga med detaljer och använder proffsfotografer. Lägenheten såldes före visning och vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-30 Kajsa A svarar Rosemarie V
    Stort tack Rosemarie! Kul att höra att ni tyckte om prospektet. Jobbet som du gjorde med stylingen av lägenheten i kombination med en duktig fotograf gav verkligen perfekta bilder! Vänligen, Kajsa
  • 2019-08-26

Joachim B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Kajsa. Kajsa är mycket förtroendeingivande och sakkunnig.
    Kajsa är noggrann med detaljer och hela processen från värdering till försäljning var både snabb och oerhört proffsigt utförd. Läs mer
    2019-08-30 Kajsa A svarar Joachim B
    Tack så hemskt mycket för fina ord! Det har varit otroligt roligt att ha fått chansen att hjälpa er med både köpet och försäljningen. Sköt om er så ses vi när ni har vägarna förbi kontoret! Vänligen, Kajsa

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm