Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 306 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• Staffan P
    Staffan P skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier har sålt min Bostadrätt på Kungsholmen. Jag träffade 4 st olika mäklare innan jag bestämde mig för vilken mäklare jag skulle använda mig utav. Valet föll på Javier och det var helt rätt beslut. Han är oerhört proffsig. Har ett bemötande som tilltalar mig och han har skött allting till 100 % professionellt.
    Jag kan med glädje rekommendera Javier Basile Leon. Läs mer
    2018-11-05 Javier B svarar Staffan P
    Tack för denna underbara feedback, värmer helt klart mitt lilla mäklarhjärta. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och tacksam för effektiv kommunikation och trevligt samspel mellan oss. Hälsa familjen så gott!
  • Aron Y
    Aron Y skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är en mäklare som verkligen förstår sig på vad mäkleri innebär. Hon har varit ett fantastiskt stöd i en lång och halvstökig försäljning där hon alltid varit tillgänglig samt bidragit med professionella råd och fantastiskt stöd.
    Hon är väldigt inlyssnande och försöker förstå vilka faktorer som är viktiga för klienten.
    Information är underbyggd med statistik samt hennes gedigna erfarenhet och förståelse av branschen. Sammantaget hjälper hon dig att göra rätt prioriteringar och känna dig trygg med din bostadsaffär och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare oavsett om ni säljer eller köper. Läs mer
  • Felix V skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet på Kungsholmen genom Javier. Javier var trevlig, professionell och tydlig i sitt bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Javier B svarar Felix V
    Tack för de fina orden! Väldigt viktigt för mig att ni som köpare känner er trygga i processen och välinformerade om lägenheten, föreningen och området. Extra kul att just ni drog det längsta strået. Tveka inte att kontakta mig om ni har frågor eller funderingar gällande ert boende.
  • Agnes Ö
    Agnes Ö skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte tvåa på Kungsholmen. Trevligt och professionellt bemötande genom hela processen! Läs mer
    2018-10-21 Javier B svarar Agnes Ö
    Tack för underbar feedback. Ni kommer stormtrivas i er nya lägenhet.
  • Magnus A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och noggrann. Väl genomtänkt plan och försäljning hela vägen från första kontakten till fullt genomförd affär. Över förväntan. 5/5 möjliga. Läs mer
  • Theresa H skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kan varmt rekommendera Javier som mäklare! Läs mer
    2018-10-12 Javier B svarar Theresa H
    Väldigt tacksam för denna positiva feedback. Värmer mitt lilla mäklarhjärta!
  • Axel W skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Inför försäljningen(min första lägenhets försäljning) av min lägenhet så hade jag angett mina uppgifter på mäklaroffert.se varpå jag under loppet inom 30 min vart uppringd av 10 mäklare. Jag hade naturligtvis inte tid eller intresse av att träffa alla 10 utan jag nöjde mig med 5, som kom förbi min lägenheten, tittade på den, värderade den och la upp en ev. Försäljningsstrategi osv.

Under dessa möten så fick jag höra många mäklar klyschor som ”jag får de högsta slutpriserna”, ”jag använder bara de bästa fotograferna” och ”jag använder mig av mina parallella försäljningskanaler” etc etc. De absolut flesta mäklarna gav dock ett seriöst och förtroendegivande intryck.

Javier fångade dock snabbt mitt intresse då han vältaligt och motiverat förklarade (även om någon mäklar klyscha slank ut..)
    för mig vad som gjorde min lägenhet unik vid en försäljning iform av planlösning och funktionalitet ist för att bara säga ”fina färger och snygg diskbänk”.
    Javier nämnde att en kollega till mig hade köpt en lägenhet av honom för något år sedan för att sedan sålt den åt honom något år senare, han rekommenderade mig att kontakta min kollega - vilket jag gjorde.
    Min kollega svarade bara kort på frågan vad han hade att säja om Javier med följande ord: ”han är MIN mäklare” och ”han är säljaren med stort S”.

Det kändes därefter naturligt att välja Javier och vi gick igenom en tidsplan, osv, han rekommenderade mig visserligen att köpa styling av lägenheten, men jag tyckte det verkade dyrt, då man för mindre medel(och lite jobb) kan piffa till lägenheten innan försäljning för mindre summa än proffistionell styling, för att efter försäljning få behålla grejerna. Fotografering avlöpte smidigt. Bra och rimlig objekts beskrivning - utan för många ”mäklar klyschor”.

När väl lägenheten publicerades på hemnet så anförtrodde jag mig helt och hållet åt att Javier skulle ha en bra prisstrategi, vilket jag kände mig trygg med.

Efter publiceringen så var det enligt honom en ganska bra intresse för att ha förhandsvisning då han bedömde som det var ändå 6-7 som hade frågat om det. Vi körde en öppen förhandsvisning och runt 11 spekulanter kom.

Efter huvudvisningen så blev budgivningen publik, Javier hade lyckats attrahera runt 14 spekulanter till den samt 10 till sekundär visningen. Även en extra privat visning sattes in efter huvudvisningen, med kort notis.

Det kändes verkligen som Javier la om taktiken beroende på intresse, då hela processen är väldigt dynamisk, och det gäller att smida medans järnet är varmt. Vidare så upplevde jag inte honom som om han la ner jobbet vid 17:30, utan att han ringde runt och var aktiv bra mkt längre än så på kvällen.

När väl budgivningen hade börjat dö ut så lyckades Javier få högsta budgivare att höja sitt egna bud för att få ett snabbt avslut. Detta är i mina ögon ett kvitto på att även köparen kände ett stort förtroende för mäklaren.

Nu när bostadsmarknaden är lite ryckig så skulle jag säga att det är viktigt att ha en lokal mäklare som vet om de ”konkurrerande lägenheterna” ska stambytas eller har en mögelfläck i taket osv osv. Javier har närmare 10 års erfarenhet här på Kungsholmen, vilket ingav ett lugn och stabilitet.

Nu när jag är på jakt efter min nästa lägenhet så är även Javier behjälplig med tankar och prisstatistik.

Det ska mycket till för att Javier inte ska vara mitt förhandsval vid min nästa lägenhetsförsäljning. - rekommenderas starkt! Läs mer
  • Mats H
    Mats H skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har sålt min stora tvåa på Kungsholmen nu efter sommaren. Det har varit en stor utmaning med helt avvaktande köpare inför valet och förändringar på bomarknaden.

TACK o LOV då för en engagerad, optimistisk och framförallt kompetent mäklare som gav sig an uppgiften med en passion jag inte upplevt tidigare hos mäklare. Jag rekommenderar Javier alla dar i veckan och är tacksam för att nu kunna komma vidare och flytta in i mitt nya boende. Min försäljning är rekordnotering i vår förening som har över 400 lägenheter. Det säger allt. /Mats Läs mer
    2018-10-10 Javier B svarar Mats H
    Tack för de väldigt fina orden, värmer helt klart mitt mäklarhjärta! Är verkligen tacksam att jag fått förtroendet att hjälpa dig genom denna försäljning, dessutom på en minst sagt klurig marknad. Vi har haft ett fint och transparent samspel som definitivt bidrog till detta rekordpris! Har under processens gång känt stark pepp från din sida som gör att man gladeligen ger det lilla extra!
  • Nadim B
    Nadim B skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    - bought a 2-bed flat 60m2
    - professional broker, well managed the process
    - agile and managed to prepare docs in short notice Läs mer
    2018-10-10 Javier B svarar Nadim B
    Thank you for the nice words. Hope you will enjoy your new beautiful apartment :)
    Nadim B, Javier B gillar detta
  • Jens P skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi sålde en liten trea på Kungsholmen och köpte en stor fyra, båda affärerna med Javier. Javier är en utpräglad säljare. Energisk och envis - bra. Läs mer
    2018-10-10 Javier B svarar Jens P
    Jag blir sååå lycklig av den fina feedbacken! Det har varit en fröjd att jobba både för och med er. Ni kommer stormtrivas i er nya boende och detsamma för era köpare i ert gamla. Fortsätt sprida er härliga energi, smittsamt vettu :)
  • Joakim P skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    köpt en 1:a på kungsholmen
    väl mött vid båda visningarna
    trevlig kunnig och kunde svara på frågor

helheten mkt bra Läs mer
    2018-10-10 Javier B svarar Joakim P
    Tack för de fina orden. Väldigt viktigt för mig att köparen känner sig välinformerad och trygg. Hade hoppats på 5/5 som jag alltid jobbar mot ;)
    Du kommer stormtrivas i ditt nya kvarter.
  • Johanna C skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är trevlig, kunnig och engagerad. Läs mer
    2018-10-09 Javier B svarar Johanna C
    Tack Johanna för de fina orden! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med både köp och sälj av lägenhet. Ser fram emot att se er nya lgh efter renovering. Det kommer definitivt bli en vacker och praktisk lösning efter ni satt er kreativa prägel :)
  • Timo S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders sålde min bostad och varit grytmt professionell sedan dag ett! Kommer rekommendera honom till vänner och skulle sälja igen kommer jag höra av mig mig till Anders först. Läs mer
  • Anna-Clara Nelly S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket duktig, trevlig och erfaren! Smidig i affären och kontakten. Han får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Charlotte A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevligt bemötande, lugn. Ingav förtroende, fick köpet att kännas tryggt. Läs mer
  • Linus R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och duktig mäklare
    Väldigt tillgänglig och bra med återkoppling. Läs mer
  • Karin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt 1.5 rok på Kungsholmen.
    Seriös, påläst, trevlig
    Hade helt rätt uppfattatning om slutpris.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, kunnig och bra kommunikation Läs mer
  • Asta Orvokki B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en lägenhet och sålt i samma takt min gamla.
    Kajsa är kunnig på området.

Det enda negativa var, att hon meddelade till min förening att jag inte har ekonomi för ett lån: "Asta inte ska behöva ta ett överbryggningslån då det kommer kosta en hel del för henne." Jag har inte sagt det heller, ty jag sa att det var onödigt. Det borde varit PUNKT efter ordet överbryggningslån. Erfarenhet det också hur man skriver.

Sammanfattningsvis är jag ändå nöjd med affären. Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsigt bemötande och service över förväntan. Kajsa lade exempelvis ned rätt mycket tid på att hjälpa mig med frågor jag hade kring nya bostaden som jag sen köpte (och som såldes via annan mäklarfirma).

Min lägenhet såldes underhand och tack vare Kajsas spekulantregister blev det en bra budgivning och slutpris.

Sammantaget mycket nöjd. Läs mer
  • Kjell S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt en 1:a. Bra och professionellt bemötande och en rimlig värdering av bostaden. Läs mer
  • Simon T skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köp av liten lägenhet. Kajsa var mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • Maria B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en tvåa på östra Kungsholmen. Kajsa var saklig, och gav lite extra information med bland annat förbätteingsmöjligheter samt händelser i lägenheten som var värt att veta. Jättetrevlig och personlig Läs mer
  • Henrik S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt via Kajsa och jag har hela tiden uppskattat hennes engagemang och kontakt under perioden.

Rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Emmanuel B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon är engagerad och mån om att affären ska gå i lås under förutsättningar som medför att båda parter känner sig nöjda. Läs mer
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Överlägset den bästa mäklaren jag jobbat med vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Helena H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt bostad. Kajsa är lyhörd, erfaren och noggrann. Mycket bra arbete! Läs mer
  • Lena E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och korrekt bemötande, serviceinriktad, effektiv och snabb. Mycket nöjd med Anders Lindskogs arbete. Läs mer
    Felicia T gillar detta
  • Johan L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hittils har allt fungerat smidigt. Tydligt intresse från mäklaren. Läs mer
  • Kenneth M skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en 3a på Kungsholmen. Mäklaren har hanterat affären enligt de önskemål som har funnits på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Magdalena S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vårt bostadsköp var helt igenom tryggt och smidigt, tack vare Anders. Som mäklare utmärker han sig genom att han framförallt är genuin, ärlig och professionell. Under vår bostadsaffär var Anders tillgänglig, flexibel och tillmötesgående. Bostadsköpet var en fantastisk start i vår lägenhet som vi stortrivs i. Vi rekommenderar Anders och HusmanHagberg starkt och kommer tveklöst anlita Anders i framtiden. Läs mer
  • Lars W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Priset blev inte så högt som förväntat, men mot bakgrund av rådande bostadsmarknad blev vi till slut väldigt nöjda. Kajsa Allermalm är väldigt bra att ha att göra med, ständigt tillgänglig och med rimliga resonemang och strategiska metoder som gör att man känner att hon är på samma sida. Hon samarbetar även med duktig fotograf och stylist. Vi kan absolut rekommendera Kajsa Allermalm! //Lars W och Linda A Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Lars W
    Tack snälla ni! Vi hade verkligen otur med bostadsmarknaden så vårt samarbete blev lite längre än planerat, men det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med er så tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu hoppas jag att ni kan njuta av lite lugn och ro i er nya bostad. Vi ses vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon var mycket professionell och tydlig.
    Vi var mycket nöjda med hela processen och glada med utfallet.

Rekommenderar varmt Kajsa! Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Magnus K
    Tusen tack för rekommendationen! Hoppas att flytten går bra så ses vi när det är dags för tillträde. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Parul S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    It was great pleasure to work with Kajsa. She takes deep interest, came up with a great strategy and was available even on odd hours to consult and discuss. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Parul S
    Thank you so much, Parul! I´m so grateful that I got the chance to help you and Nishchay with the sale. Best regards, Kajsa
  • Caroline S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffesionell och väldigt trevlig som gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Caroline S
    Tack så mycket, Caroline! Hoppas att du och resten av familjen trivs bra i huset. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Per S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gav ett väldigt seriöst intryck, hon var mycket proffsig under hela försäljningsprocessen från start till slut likvid.
    Mycket bra och kontunuerlig återkoppling.
    Att marknaden svalnade av under hösten och vinern kan man inte belasta henne för.
    skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Per S
    Tack för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Jag hoppas att ni har det riktigt bra i er nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Tony M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Utomordentlig! Professionell! Tålmodig! Omtänksam! Realistisk! Får saker gjorda även i svåra situationer. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Tony M
    Tusen tack för fina ord! Du får höra av dig när det är dags för er att leta ny bostad så kan jag hjälpa till. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Gustav A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kunnig, duktig och erfaren. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Gustav A
    Tack så hemskt mycket, Gustav! Det var väldigt trevligt att få möjligheten att jobba tillsammans med dig. Ha det bra så länge, så ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Andreas P skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon är super hjälpsam och professionell. Typ bästa mäklare jag har haft. Engagerad och allt flyter bara fram. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Andreas P
    Tack för en fin rekommendation! Jag är övertygad om att du och dina döttrar kommer att trivas otroligt bra i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Emma J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Saklig, förtroendeingivande, inkännande. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Emma J
    Stort tack! Och tack för att jag fick förtroende att hjälpa till med försäljningen. Hoppas att allt går bra med flytten. Vi ses när det är dags för tillträde utav Gustavs lägenhet. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Bosse S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kompetent och engagerad. Tillgänglig i alla lägen och väl påläst.

Efter många bostadsaffärer genom åren framstår Kajsa som en av de allra bästa! Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Bosse S
    Tusen tack för fina ord, Bosse! Det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig och Maria mot en lyckad försäljning. Hoppas att ni har det skönt i värmen! Vi hörs när det är dags för tillträde. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Madeleine G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är så nöjda med Anders som mäklare. Han var en trygg person att ha med sig genom hela försäljningsprocessen. Han är lugn, kompetent och förtroendeingivande. Han sålde vår lägenhet i en trög marknad och "krigade" outtröttligt in i det sista tills den var såld utan att klaga. Han hade visning, på visning. Lätt att nå och alltid positiv och ärlig. Otroligt glada att vi hade just Anders som vår mäklare. Kan verkligen varmt rekommendera honom!!! Läs mer
    Felicia T, Johan L gillar detta
  • Jonas G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Förtroendeingivande, ihärdig, positiv och lugn i en tuff marknad. Läs mer
    Johan L gillar detta
  • Lisa B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och kunnig.
    Skönt att få titta på lägenheten i lugn och ro utan att bli "påhoppad" med prat direkt. Läs mer
  • Inger N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Förtroendeingivande
    Duktig att hålla oss underrättade om utfallet av kundkontakter Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Inger N
    Tack för den fina rekommendationen! Det var trevligt att få vara med både vid ert bostadsköp och även få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses imorgon vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Cecilia G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Korrekt och professionell mäklare. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Cecilia G
    Tack för det och ett trevligt samarbete med er med.
  • Erik H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Kajsa. Hon var väldigt engagerad i försäljningen av vår lägenhet, vilket vi uppskattade mycket. Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Erik H
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Det var mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Hoppas att flytten gått bra. Vi ses imorgon vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Lena J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var alltigenom toppen! Lyssnade till mina önskemål, tålmodig och metodisk. Kändes väldigt kunnig, lugn och samtidigt med hjärtat på rätt plats. Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Lena J
    Tusen tack, Lena! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Jag hör av mig i början av nästa år när det är dags för deklarationen så får du ha det så gott så länge! Vänliga hälsningar Kajsa
  • Klas E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var trevlig och korrekt. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Klas E
    Tack för förtroendet Klas. Allt gott!
  • Helena L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffesionellt och trevligt bemötande, tydligt informerande med bra kontakt - jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Helena L
    Tack för det Helena och tack för förtroendet!

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm