Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 281 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• Viktor J
    Viktor J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Överlägset den bästa mäklaren jag jobbat med vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Helena H
    Helena H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt bostad. Kajsa är lyhörd, erfaren och noggrann. Mycket bra arbete! Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och korrekt bemötande, serviceinriktad, effektiv och snabb. Mycket nöjd med Anders Lindskogs arbete. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hittils har allt fungerat smidigt. Tydligt intresse från mäklaren. Läs mer
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en 3a på Kungsholmen. Mäklaren har hanterat affären enligt de önskemål som har funnits på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Magdalena S
    Magdalena S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vårt bostadsköp var helt igenom tryggt och smidigt, tack vare Anders. Som mäklare utmärker han sig genom att han framförallt är genuin, ärlig och professionell. Under vår bostadsaffär var Anders tillgänglig, flexibel och tillmötesgående. Bostadsköpet var en fantastisk start i vår lägenhet som vi stortrivs i. Vi rekommenderar Anders och HusmanHagberg starkt och kommer tveklöst anlita Anders i framtiden. Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Priset blev inte så högt som förväntat, men mot bakgrund av rådande bostadsmarknad blev vi till slut väldigt nöjda. Kajsa Allermalm är väldigt bra att ha att göra med, ständigt tillgänglig och med rimliga resonemang och strategiska metoder som gör att man känner att hon är på samma sida. Hon samarbetar även med duktig fotograf och stylist. Vi kan absolut rekommendera Kajsa Allermalm! //Lars W och Linda A Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Lars W
    Tack snälla ni! Vi hade verkligen otur med bostadsmarknaden så vårt samarbete blev lite längre än planerat, men det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med er så tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu hoppas jag att ni kan njuta av lite lugn och ro i er nya bostad. Vi ses vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon var mycket professionell och tydlig.
    Vi var mycket nöjda med hela processen och glada med utfallet.

Rekommenderar varmt Kajsa! Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Magnus K
    Tusen tack för rekommendationen! Hoppas att flytten går bra så ses vi när det är dags för tillträde. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Parul S
    Parul S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    It was great pleasure to work with Kajsa. She takes deep interest, came up with a great strategy and was available even on odd hours to consult and discuss. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Parul S
    Thank you so much, Parul! I´m so grateful that I got the chance to help you and Nishchay with the sale. Best regards, Kajsa
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffesionell och väldigt trevlig som gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Caroline S
    Tack så mycket, Caroline! Hoppas att du och resten av familjen trivs bra i huset. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Per S
    Per S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gav ett väldigt seriöst intryck, hon var mycket proffsig under hela försäljningsprocessen från start till slut likvid.
    Mycket bra och kontunuerlig återkoppling.
    Att marknaden svalnade av under hösten och vinern kan man inte belasta henne för.
    skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Per S
    Tack för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Jag hoppas att ni har det riktigt bra i er nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Tony M
    Tony M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Utomordentlig! Professionell! Tålmodig! Omtänksam! Realistisk! Får saker gjorda även i svåra situationer. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Tony M
    Tusen tack för fina ord! Du får höra av dig när det är dags för er att leta ny bostad så kan jag hjälpa till. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Gustav A
    Gustav A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kunnig, duktig och erfaren. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Gustav A
    Tack så hemskt mycket, Gustav! Det var väldigt trevligt att få möjligheten att jobba tillsammans med dig. Ha det bra så länge, så ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon är super hjälpsam och professionell. Typ bästa mäklare jag har haft. Engagerad och allt flyter bara fram. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Andreas P
    Tack för en fin rekommendation! Jag är övertygad om att du och dina döttrar kommer att trivas otroligt bra i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Emma J
    Emma J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Saklig, förtroendeingivande, inkännande. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Emma J
    Stort tack! Och tack för att jag fick förtroende att hjälpa till med försäljningen. Hoppas att allt går bra med flytten. Vi ses när det är dags för tillträde utav Gustavs lägenhet. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Bosse S
    Bosse S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kompetent och engagerad. Tillgänglig i alla lägen och väl påläst.

Efter många bostadsaffärer genom åren framstår Kajsa som en av de allra bästa! Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Bosse S
    Tusen tack för fina ord, Bosse! Det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig och Maria mot en lyckad försäljning. Hoppas att ni har det skönt i värmen! Vi hörs när det är dags för tillträde. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är så nöjda med Anders som mäklare. Han var en trygg person att ha med sig genom hela försäljningsprocessen. Han är lugn, kompetent och förtroendeingivande. Han sålde vår lägenhet i en trög marknad och "krigade" outtröttligt in i det sista tills den var såld utan att klaga. Han hade visning, på visning. Lätt att nå och alltid positiv och ärlig. Otroligt glada att vi hade just Anders som vår mäklare. Kan verkligen varmt rekommendera honom!!! Läs mer
    Felicia T, Johan L gillar detta
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Förtroendeingivande, ihärdig, positiv och lugn i en tuff marknad. Läs mer
    Johan L gillar detta
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och kunnig.
    Skönt att få titta på lägenheten i lugn och ro utan att bli "påhoppad" med prat direkt. Läs mer
  • Inger N
    Inger N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Förtroendeingivande
    Duktig att hålla oss underrättade om utfallet av kundkontakter Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Inger N
    Tack för den fina rekommendationen! Det var trevligt att få vara med både vid ert bostadsköp och även få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses imorgon vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Korrekt och professionell mäklare. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Cecilia G
    Tack för det och ett trevligt samarbete med er med.
  • Erik H
    Erik H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Kajsa. Hon var väldigt engagerad i försäljningen av vår lägenhet, vilket vi uppskattade mycket. Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Erik H
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Det var mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Hoppas att flytten gått bra. Vi ses imorgon vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Lena J
    Lena J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var alltigenom toppen! Lyssnade till mina önskemål, tålmodig och metodisk. Kändes väldigt kunnig, lugn och samtidigt med hjärtat på rätt plats. Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Lena J
    Tusen tack, Lena! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Jag hör av mig i början av nästa år när det är dags för deklarationen så får du ha det så gott så länge! Vänliga hälsningar Kajsa
  • Klas E
    Klas E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var trevlig och korrekt. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Klas E
    Tack för förtroendet Klas. Allt gott!
  • Helena L
    Helena L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffesionellt och trevligt bemötande, tydligt informerande med bra kontakt - jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Helena L
    Tack för det Helena och tack för förtroendet!
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, tillmötesgående och trevlig. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Tommy H
    Tack, hoppas du trivs i ny lägenheten!
  • Juhani T
    Juhani T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionellt bemötande.
    Mäklaren gav ett pålitligt intryck och jag hade hela tiden en känsla att allting gick korrekt till. Läs mer
    2018-02-09 Anders L svarar Juhani T
    Tack Juhani, hoppas renoveringen har gått bra!
  • Micaela G
    Micaela G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders har varit otroligt trevlig och hjälpsam ända sedan första visningen jag var på med honom. Han fick mig att känna mig sedd trots många andra spekulanter och hjälpte mig att hitta en lägenhet som jag ville köpa. Jag känner ett stort förtroende för Anders och skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-06-13 Anders L svarar Micaela G
    Tack för dom fina orden. Glad att jag kunde hjälpa dig!
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mäklaren Anders Lindskog var väldigt professionell, kunnig och förtroendeingivande, vilket ledde till att mina förväntingar överträffades. Det blev väldigt smidig och enkel process för mig vilket jag uppskattade. Läs mer
    2017-06-13 Anders L svarar Lisa P
    Tack för förtroendet Lisa, kul att jobba med dig!
  • Roger K
    Roger K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Har gett ett seriöst intryck från första början och vi har följ hennes råd till fullo och det blev väldigt lyckat. Läs mer
    2017-06-01 Kajsa A svarar Roger K
    Tusen tack för det fina omdömet och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Ha en fin sommar så ses vi senast vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Johan O
    Johan O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mkt bra!! Proffsigt bemötande. Informativ och trevlig Läs mer
  • Jan Ö
    Jan Ö skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionellt Läs mer
    2017-05-26 Kajsa A svarar Jan Ö
    Tack Jan! Det har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig. Vi ses igen när det är dags för frånträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Seriös och professionell. Mycket bra service! Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket nöjd med Anders arbete genom hela processen. Lugnt och tryggt bemötande och fick mig som säljare att känna mig trygg. Trevlig och ärlig och alltid snabb återkoppling och uppdatering. Rekommenderas! Läs mer
    2017-06-13 Anders L svarar Malin N
    Stort tack för trevligt samarbete och för ditt förtroende!
  • Hans R
    Hans R skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    professionellt och lugnt intryck ger Stina,när man själv är nervös Läs mer
  • Olov W
    Olov W skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig, snabb och lätt att ha att göra med Läs mer
  • Tina R
    Tina R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabb smidig och professionell i sin roll Läs mer
    2017-05-26 Kajsa A svarar Tina R
    Tack Tina! Det har varit väldigt trevligt att ha kontakt med dig och Peter. Jag håller ögonen öppna efter ny bostad till er så hörs vi av fram över. Vänlig hälsningar, Kajsa
  • Marcus I
    Marcus I skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag fick ett väldigt fint bemötande från Anders genom hela processen. Han var väldigt lugn och förtroendeingivande. Han gav aldrig några falska förhoppningar. Han var saklig och väldigt kunnig. Vid min nästa lägenhetsförsäljning kommer jag definitivt använda mig av Anders igen. Läs mer
    2017-06-13 Anders L svarar Marcus I
    Tack för dom fina orden och förtroendet. Lycka till i nya lyan!
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa visade mig först en lägenhet som jag inte kunde köpa pga att mitt hus inte blev sålt i tid. Redan då visade hon stort tålamod och respekt och inväntade mitt svar in i det sista.
    Hon höll sedan löftet att höra av sig om det fanns annat i området. Att vi sedan fick ihop affären utan att lägenheten gick ut på Hemnet/budgivningen handlade från min sida om förtroende och tydlig dialog.
    Ordning och reda och flexibelt bemötande.
    Otroligt nöjd och glad kund här! Läs mer
    2017-04-04 Kajsa A svarar Katarina A
    Tack så väldigt mycket för en fin rekommendation! Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig att hitta din nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kändes som en trygg och stabil karl, han gjorde ett bra och förtroendeingivande intryck! Läs mer
  • Adnan H
    Adnan H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och lugn mäklare som visste vad han gjorde. Som kund kände man sig trygg hela vägen och Anders ställde upp när det behövdes för förhandsvisningar osv.
    Rekommenderas! Läs mer
    2017-03-16 Anders L svarar Adnan H
    Tack för ditt förtroende Adnan, kul att samarbeta med dig!
  • Björn K
    Björn K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är en person som är lätt att ha och göra med och som lyssnar på mig som säljare. Han är alltid nåbar och ger raka besked. Läs mer
    2017-03-16 Anders L svarar Björn K
    Tack för förtroendet Björn och det fina omdömet!
  • Lena K
    Lena K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra bemötande och levde mkt väl upp till vår förväntan! Läs mer
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Otroligt proffsig! Inger förtroende och är flexibel utifrån önskemål och lösningar. Läs mer
    2017-03-01 Kajsa A svarar Sofie S
    Tack så otroligt mycket, Sofie! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi ses vid tillträdet om en liten stund. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Alicja A
    Alicja A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa Allermalm är den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Hon är väldigt seriös och skapar förtroende redan vid första kontakten. Hon arbetar effektfullt, ringer till sina kunder, redovisar alla händelser via mail, svarar på alla frågor, är alltid tillgänglig. Man känner sig trygg under försäljningsprocessen. Hon är bestämd och vet vad som är bäst för kunden. Läs mer
    2017-03-21 Kajsa A svarar Alicja A
    Tusen tack Alicja! Det var glädjande att höra att ni uppskattade min arbetsinsats. Jag är oroligt tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er att med försäljningen. Med vänlig hälsning, Kajsa
  • Karin B
    Karin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är mycket engagerad och kunnig. Återkopplar under hela försäljningsprocessen. Vi har varit fantastiskt nöjda med val av mäklare! Läs mer
    2017-02-23 Kajsa A svarar Karin B
    Tusen tack, Karin! Det värmde att höra. Jag är så glad att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljning. Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gjorde ett utomordentligt bra jobb från första kontakt till skrivet kontrakt Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Nathalie J
    Tusen tack för en fin rekommendation, Nathalie! Hoppas flytten går bra. Jag håller ögonen öppna efter en ny bostad till er. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Ida A
    Ida A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var under hela processen väldigt hjälpsam och lätt att nå vid behov. Min konstruktiva kritik skulle vara att hon vid visningen inte sålde lyan så bra, hon skulle kunna speeda på sin energi lite. Men det är min personliga reflektion, många andra köpare kanske föredrar en mäklare som håller lite lägre profil. Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Ida A
    Tack för din rekommendation, Ida! Vad tråkigt att du upplevde att jag inte sålde in lägenheten tillräckligt bra. Det var absolut inte min mening. Jag visste ju att du bodde i grannhuset, i en liknande lägenhet, och vill inte upprepa information för dig som jag misstänkte att du redan kände till. Jag ska dock se till att ha detta i åtanke vid framtida visningstillfällen. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria E
    Maria E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell mäklare. Svarade alltid snabbt på mail/telefon när jag sökt henne för att få svar på frågor. Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria E
    Tusen tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket trevligt och gediget bemötande. Anders har också bemödat sig om att lyssna in och varit flexibel och anpassat sig till omständigheter som har dragit ut på försäljningen utan att tappa sitt goda humör och bemötande. Väldigt artig. Läs mer

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm