Läs vad 538 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen 2

• 2021-01-17
    När jag köpte min lägenhet var Anders Lindskog mäklare och när det sen, många år senare, blev dags för mig att sälja tog jag kontakt med Anders igen. Han är lätt att arbeta med och jag är mer än nöjd med både hans bemötande och resultatet av försäljningen.
    Amanda G
    • 1.5:a
    • 32.0 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2021-01-15
    Köpt bostad.
    Kunnig mäklare med ett trevligt bemötande. Snabb i återkopplingen under hela köpeprocessen.
    Richard H
    • 1.5:a
    • 32.0 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2021-01-15
    Javier sålde min lägenhet om 40 kvm på Lilla essingen i november 2020 till rekordpris. Javier var väldigt inlyssnande men kunde ha ställt lite mer frågor kring detaljer i lägenheten samt koordinerat lite mer kring stylingen som jag själv fick lägga en hel del tid på att koordinera samt kvalitetssäkra. I övrigt är jag nöjd med hans insats och till det rekordpris som han sålde min lägenhet för!
    Arvid H
    • 40.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2021-01-02
    Vi är mycket nöjda med Anders arbete när han förmedlade vår lägenhet. Vi valde Anders Lindskog, som efter vårt första möte gav ett positivt och kunnigt intryck, och den den känslan fanns kvar under hela försäljningsprocessen.
    Lena C
    • 3.5:a
    • 96.0 m²
  • 2020-12-29
    Javier har precis hjälpt mig med försäljningen av min 2:a på Kungsholmen. Javier var väldigt tydlig med att förklara hela säljprocessen och noga med att ej ge några glädjekalkyler. Jag hade pratat med ett par andra mäklare som även värderat min lägenhet men valde att anlita Javier då han gav ett väldigt professionellt och seriöst intryck. Javier var ett väldigt bra stöd under hela processen och jag har ett väldigt bra helhetsintryck.
    Daniel G
  • 2020-12-29
    Javier var mäklare när jag köpte min första lägenhet. Han var profesionell och svarade på alla frågor jag hade. Fick god tid på mig att tänka igenom de beslut jag var tvungen att ta utan stress.
    Lars O
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-21
    Saklig och informativ mäklare som svarade snabbt med raka svar. Dessutom trevlig och lyckades överbrygga de få motsättningar köpare och säljare hade i affären så att alla kände sig mycket nöjda. Rekommenderas!
    Sebastian P
    • 70.0 m²
  • 2020-12-21
    Anders överträffade våra högt ställda förväntningar med sin stora tillgänglighet och proffsiga men samtidigt lättsamma bemötande. Jag rekommenderar Anders alla dagar i veckan!
    Charlotta E
    • 70.0 m²
  • 2020-12-18
    Fredrik F
    • 29.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-15
    Sålde en trea på Kungsholmen med Kajsa. Hon var tillgänglig, informerande, lugn och professionell. Har absolut inget att klaga på! Rekommenderar till 100%.
    Erik L
    • 71.0 m²
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-13
    Sålt en bostadsrätt. Stina har tyvärr inget engagemang , inget go. Och återkopplar inte vid frågor. Börjar alltid samtalet med förlåt.

Sälja en bostad är en stor grej för många, och en stor sak i livet. Jag begär av en mäklare att vara lite engagerade, och komma med tips. Med Tina fick vi komma med all tips och vad vi tycker hela tiden.

Tyvärr kommer vi inte rekommendera HusmanHagberg till någon annan.
    Michael L
    Michael L
    • 2.5:a
    • 102.9 m²
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-01
    Såld: Fyra med sjöutsikt på Kristinebergs Strand 35.

Kajsa var lugn, personlig, saklig. och kunnig.
    Uppskattade Kajsas empatiska och varma sätt.

Fick stöd att genomföra en försäljning som var ansträngande för mig eftersom jag var nybliven änka. Resultatet blev över förväntan.

Jag tyckte mycket om att samarbeta med Kajsa Allermalm och HusmanHagberg.

PS. HusmanHagbergs grå-bleka och likriktade bildhantering är min enda invändning. En mall som alla bilder stöps i.
    Lena B
    • 84.0 m²
    • Kungsholmen Kristineberg
    Lena, vilket fantastiskt samarbete vi fick till tillsammans! Både trevligt och givande. Jag blev ju väldigt förtjust i din lägenhet redan första gången vi sågs så jag är verkligen tacksam för att jag fick ditt förtroende att hjälpa till med försäljningen. Du och Ola gjorde ett kanonjobb med att ställa iordning lägenheten inför fotograferingen och tillsammans med Henrik så fick vi till en väldigt fin annons. Sen tar jag självklart med mig dina tankar kring redigeringen av bilderna. Jag hoppas att det går bra för dig med lägenhetsköpet och önskar dig en fin jul. Ha det gott så hörs vi av framöver! Vänligen, Kajsa

• 2020-11-23
    Många mäklare var snabba att berätta om hur enormt duktiga säljare de var, Mattias visade det.
    Niclas K
    Niclas K
    • 46.0 m²
  • 2020-11-20
    Kajsa var genom hela processen lyhörd, saklig och noggrann, och höll oss ständigt uppdaterad gällande nyheter kring försäljningen.
    Vi är mycket nöjda och allt igenom nöjda.Kan starkt rekommendera alltid glada och trevliga Kajsa.

Erik Dahlström
    Erik D
    • 113.0 m²
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Tack så hemskt mycket, Erik! Det har varit en rent nöje att jobba tillsammans med er. Roligt också att det gick så snabbt att hitta en bra köpare till er fina lägenhet. Hoppas ni får en fin jul! Vi ses i januari. Vänligen, Kajsa

• 2020-11-19
    Kajsa Allermalm hjälpte oss att sälja vår trea på Kungsholmen i Stockholm. Hon var otroligt professionell, hjälpsam och lyhörd och lyckades därmed göra säljprocessen till en mycket positiv upplevelse. Att hon dessutom såg till att vi fick ett mycket bra pris är givetvis ett ytterligare plus i kanten. Sammanfattningsvis vill jag ge mina varmaste rekommendationer till alla som går i säljtankar att överväga att anlita Kajsa Allermalm.
    Jacob Ö
    • 93.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    Stort tack, Jacob! Jag blir både glad och rörd över din fina rekommendation. Är otroligt tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Ebba med försäljningen. Det blev ett både trevligt och givande samarbete. Nu hoppas jag att ni får en skön julledighet så ser jag fram emot att ses igen i februari! Vänligen, Kajsa

• 2020-11-16
    Kajsa var engagerad genom hela processen och gjorde sitt yttersta för att affären skulle gå igenom. Med facit i hand skulle anlita Kajsa igen. Tack för ett samarbete!
    Alexander B
    • 65.0 m²
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Tack själv för ett både trevligt och lyckat samarbete! Och stort tack för en fin rekommendation. Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Vänligen, Kajsa

• 2020-11-16
    bra bemötande
    engagerad i försäljningen
    Joakim P
    • 38.0 m²
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
  • 2020-11-12
    Kajsa Andersson är superbra och effektiv - perfekt upplevelse.
    Ole K
    • 47.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stort tack för din fina Reco. Det var ett nöje att få hjälpa er i processen! En riktigt rolig försäljning. Ha en fantastisk dag. Vänligen Kajsa Andersson.

• 2020-11-07
    Jag och min fru har köpt en bostadsrätt och Javier Basile Leon var mäklaren. Han bemötte oss på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Vi hade normala förväntningar på mäklaren och dessa levde Javier upp till mer än väl. Han var rak och tydlig i kommunikationen, lagom driven på ett trevligt sätt. Vi har bara goda erfarenheter och kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    Peter J
    • 40.0 m²
  • 2020-11-04
    Väldigt hjälpsam med alla tänkbara frågor kring bostadsköp.
    Emil E
    • 34.0 m²
    • Kungsholmen Stora Essingen
    Stort tack, Emil! Det var väldigt trevligt att få chansen att hjälpa dig med bostadsköpet. Vi hörs och ses snart igen så får du ha det så gott till dess. Vänligen, Kajsa

• 2020-10-23
    Jag har sålt en bostad på Kungsholmen. Min erfarenhet av Anders Lindskog har varit mycket bra, det har varit en mycket trygg känsla under hela samarbetet. Jag är mycket nöjd. Mvh
    Eva Margareta B
    • 77.0 m²
    • Kungsholmen Rådhuset
    Tack för förtroendet och de fina orden!

• 2020-10-18
    Vi är väldigt nöjda med Kajsas insats vid vår lägenhetsförsäljning.
    Per K
    • 47.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    Tack så mycket för en fin rekommendation! Jag är både glad och tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Ha det gott så ser jag fram emot att ses när det är dags för frånträde! Vänligen, Kajsa

• 2020-10-16
    I think she has been helpful and clear with us from the beginning, setting expectations and being realistic. The communication has been pretty fluid and honest
    Julio Andres T
    • 47.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    Thank you so much for kind words, Julio! I am so glad that I got the opportunity to help you and Ruba. I am looking forward to see you both again when it is time for you to move in to your new apartment. Best regards, Kajsa

• 2020-10-10
    3 rok om 81 kvm på Kungsholmen mellan Centralen och Rådhuset.
    Kajsa är lugn och saklig.
    Allt var bra.
    Daniel L
    • 81.0 m²
    • Kungsholmen Rådhuset
    Stort tack för en fin rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas renoveringen i nya lägenheten går bra. Ha det fint så ses vi säkert i området och annars hörs vi när det är dags för deklarationen. Vänligen, Kajsa

• 2020-10-06
    Sålt lgh i Polhemsgatan 36 och allt var mycket professionellt från början till slut, speciellt med administrationen som du var mycket noga med och allt skall vara under kontroll till 100%.

Din bemötande som mäklare till oss var att du redogjorde allt vad som kommer att hända och vad som har hänt så vi fick all info och höll kontakt med oss hela tiden. Detta gör oss att vara lugnt och nöjd.

Med vänlig hälsning
    Christian
    Christian B
    Christian B
    • 28.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag får även tacka för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen av er otroligt fina och mysiga lägenhet. Ha en fantastisk höst och lycka till med allt framöver! Vänliga hälsningar Kajsa

• 2020-10-05
    Jag sålde min lägenhet i Fredhäll. Anders är väldigt pålitlig och tillgänglig för frågor. Om han inte kunde ta mitt samtal direkt så återkom han alltid inom kort.
    Bra kontaktnät som kunde på ett prisvärt sätt hjälpa till med diverse saker kring flytten till.
    Gunnar A
    • 39.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete. :)

• 2020-10-02
    Köpt en fantastisk lägenhet där Stina var mäklare. Stina var tillmötesgående, trevlig och professionell vilket uppskattades av en första gångs köpare som jag var. Vill tacka Stina för hennes snabba svar vid frågor och expertis.
    Lina S
    • 33.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-10-02
    Kompetent, effektiv, genuin, lugn, förtroendeingivande, ja på alla sätt fantastisk i alla steg i vår försäljningsprocess. Vi kunde inte vara nöjdare!
    Emelia H
    • 39.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    Tack för de fina orden, väldigt trevligt att jobba ihop med er! :)

• 2020-10-02
    Sålt min lilla lägenhet. Kajsa har varit så hjälpsam och hållit kontakten då det varit ett speciellt år med covid-19.
    Kajsa har sett till att annons och fotografering blev så fina samt att vi fick det pris vi hade hoppats på.
    Supernöjd med allt!
    Ingela T
    • Kungsholmen Nedre
    Vad glad jag blir att läsa din fina rekommendation, Ingela! Det har varit väldigt trevlig att jobba tillsammans med dig för att hjälpa till att sälja din söta lägenhet. Vi ses snart igen när det är dags att förbereda inför frånträdet. Ha det fint tills dess! Vänligen, Kajsa

• 2020-10-02
    Vi har med Stinas hjälp sålt en lägenhet och köpt två. Vi har alltid blivit bemötta på ett trevligt och respektfullt sätt. Stina är klok och eftertänksam och är dessutom mycket hjälpsam. Vi rekommenderar Stina varmt som mäklare.
    Marianne Zachrisson
    Marianne Z
    • 103.5 m²
    • Kungsholmen
  • 2020-10-02
    Otroligt professionell, flexibel och kompetent. Väldigt nöjd med bemötande och hantering av uppdraget från start till mål.
    Daniel B
    • 113.0 m²
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Tack för en fin rekommendation och stort grattis till bostadsköpet! Det var väldigt trevligt att få hjälpa er med köpet och extra roligt att ni fastnade för en lägenhet som inte hunnit komma ut på Hemnet. Ha det gott nu så ses vi igen när det är dag för er att flytta in! Vänligen, Kajsa

• 2020-10-02
    She is friendly, efficient and professional.
    Chen L
    • 72.0 m²
    Thank you for kind recomendation!
    Stina Bodlund

Stina Bodlund

• 2020-09-29
    Kan varmt rekommendera Javier.
    Han ingav ett högt förtroende genom hela processen och var ett ständigt bollplank och svarade på frågor och funderingar samt gav tips på styling och andra saker.
    Han levererade långt över förväntan och vi är enormt nöjda med slutresultatet.
    Filip H
    • 42.0 m²
  • 2020-09-28
    Javier överträffade alla förvätningar avseende pris. Han skötte visningar och budgivning exemplariskt och tillgodosåg våra behov som säljare samtidigt som han skapade förtroende hos presumtiva bostadsköpare. Vi blev otroligt nöjda med slutresultatet.
    Fredrik A
    • 66.5 m²
  • 2020-09-24
    Javier hjälpte mig att sälja min 2a i Fredhäll.
    Han var väldigt rak och tydlig med vad jag kunde förvänta mig av honom men också av bostadsmarknaden.
    Hade träffat några andra mäklare tidigare som jag jämförde med. Det som Javier såg som en självklarhet tyckte de andra mäklarna att ”jag ska vara nöjd med”.
    Javier överträffade både mig och min partner.
    Hade själv mycket att stå i under den perioden, så det var skönt att Javier fixade allt, samtidigt som man kände sig delaktig.
    Tack
    Karin A
    • 40.5 m²
  • 2020-09-16
    Har sålt en 2:a med hjälp av Javier. Jag är mycket nöjd med Javier som mäklare, han har hög kompetens och stort engagemang och jag kan varmt rekommendera honom.

Jag har även köpt en lägenhet tidigare där Javier var mäklare och tycker han var utmärkt även i den processen.
    Josefine E
    • Kungsholmen Rådhuset
    Värmer något helt otroligt att höra sådan fin feedback från dig som varit både köpare och säljare genom mig. Jag vill aldrig tumma på kvalitet, bemötande eller engagemang och dessa tre grundpelare strävar jag efter ska stötta alla mina försäljningar! Jag är väldigt lycklig att ha fått förtroendet att hjälpa dig vidare in ett spännande framtida kapitel.

• 2020-09-16
    Tråkigt avslut utan återkoppling. Vid besked om att jag ville annullera mina bus blev han otrevlig. Kändes som ett fulspel från mäklarens sida vilket är oerhört tråkigt.
    skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-09-14
    Javier gav ett gott intryck och var förtroendeingivande i hanteringen av vår försäljning. Vid fotograferingstillfället så kändes det som vissa bilder utomhus var tagna under tidspress och inte lika genomtänkta som bilderna inomhus.
    Niklas A
    • 66.5 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    Så lycklig och tacksam att jag fått förtroendet att sälja er magiska bostad. Tacksam för att ni också tog till er alla mina rekommendationer för att lägga den absolut bästa grunden inför försäljningen för maximera slutpriset och vilket rekordpris det blev! Glad att ni lät mig helt och hållet hålla i taktpinnen där jag lyckades attrahera ett enormt intresse och visningsdeltagande. Detta var en kombination av mitt personliga kundregister samt tätt samarbete med våra duktiga kontor i Vasastan, Södermalm och Bromma i detta fall. Jag handplockade en av Stockholms bästa fotografer inför denna försäljning och önskar jag kunnat styra vädret en aning. På det hela taget har det varit en sann fröjd att samarbeta med er från start till slut! Hjälper gärna er och vara bollplank inför kommande köp.

• 2020-09-13
    Kajsa är en utmärkt professionell. Hon har bra säljstrategier och är mycket hjälpsamhet och snäll.
    Maria Angeles Corral R
    • 76.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stort tack för de fina orden, Maria! Det var ett rent nöje att få jobba tillsammans med er och för att hitta rätt köpare till er otroligt fina lägenhet. Ha det fint och trevlig söndag på er! Vänligen Kajsa

• 2020-09-13
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd. Kajsas bemötande var trevligt och förtroendeingivande. Det skedde först några missar i pappersarbetet, men detta ordnade Kajsa snabbt och snyggt. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med samarbetet!
    Carl Johan Aron H
    • 76.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stort tack för ditt omdöme! Jag är självklart mån om att hela affären ska gå så smidigt som möjligt. Ville att avtalen skulle se enhetligt ut därför valde jag att korrigera dem och skriva ut nya när ett mellannamn missades. Tar till mig av det du skrivit och ska se till att alltid kolla det i god tid innan framöver. Tack för ett gott bemötande. Ser fram att ses igen vid tillträdet. Trevlig söndag! Vänligen, Kajsa

• 2020-08-20
    Sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen och är så nöjd med Anders som mäklare. Proffesionellt, smidigt och trevligt!
    Linnéa R
    • 16.0 m²
    • Kungsholmen Marieberg
    Stort tack för förtroendet, hoppas du trivs bra uppe i Norr.,

• 2020-08-18
    Professionell och flexibel, allt man kan önska av en mäklare. Vi köpte av Anders och är otroligt nöjda att allt gick så smidigt.
    Tove J
    • 77.0 m²
  • 2020-08-15
    Javier gav ett mycket bra intryck redan vid första mötet och var väldigt proffsig, kunnig och noggrann genom hela säljprocessen.
    Erik Rune Christian S
    • 37.5 m²
  • 2020-08-15
    Bra och trevlig. Gick smidigt och bra kommunikation
    Karl K
  • 2020-08-11
    Ett mycket professionellt bemötande och handhavande av vår bostadsförsäljning. God uppföljning och hjälpsam med varm ton genom processen.

Rekommenderas starkt!
    Alexander L
    • 102.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    Stort tack, Alexander! Jag är väldigt glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig och Patricia med försäljningen. Får tacka från min sida för ett både trevligt och smidigt samarbete. Ha det fint! Vänligen, Kajsa

• 2020-08-11
    Kajsa är en väldigt professionell, hjälpsam och duktig mäklare som skapade rätt förutsättningar för en smidig och bra process. Hon är trygg och har hög tillgänglighet. Jag kan verkligen rekommendera Kajsa som mäklare!
    Stephanie G
    • 38.0 m²
    • Kungsholmen Kristineberg
    Tack så hemskt mycket för fina ord! Det har varit fantastiskt roligt att jobba tillsammans med dig och jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Ha det så gott nu och bestämmer ni er för att flytta tillbaka till Stockholm så vet du var jag finns. Vänligen, Kajsa

• 2020-08-04
    Väldigt nöjd med Anders, professionell och duktig!
    Maryam H
    • 96.5 m²
    • Kungsholmen Thorildsplan
    Tack för det fina omdömet, hoppas ni trivs bra i ert nya radhus!

• 2020-08-02
    Javier sålde min 1:a på Lilla Essingen och gjorde ett minst sagt fantastiskt jobb där han mitt i en pandemi lyckades sälja min lägenhet till rekordpris 🌟 Proffsig, flexibel och trygg i sin roll. Förstår bostadsmarknaden och tog fram en tydlig plan för hur vi skulle hantera den och eventuella problem. Är mer än nöjd med Javier och kan varmt rekommendera honom till alla som vill ha ett proffs.
    Josefin A
    • 22.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    Att du känt att min tjänst håller absolut högsta nivå gör mig superglad och att dessutom levererat ett rekordpris på hela Lilla Essingen gör mig extra glad. Dina grannar har redan börjat ringa! Önskar er all lycka med nästa boende och önskar er en fortsatt fin sommmar!

• 2020-08-02
    Hej jag har köpt en lägenhet 22m2 på lilla Essingen.
    Trevlig mäklare:)
    Kunnig och snabba ryck.
    Jag tycker att det var bra i totalen men viss info om tex äkta eller oäkta förening vill man ha info om direkt utan att fråga
    Jacob A
    • 22.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    Hej, tack för de fina orden, viktigt för mig att ni som köpare känner er väl bemötta. Info om att föreningen var äkta stod dock tydligt i annonsen på internet samt även på förstasidan i årsredovisning som ni även fick med fysiskt i er bopärm. Strävar alltid efter att vara så tydlig som möjligt, men man kan alltid bli bättre. Tackar för era synpunkter. Har ni frågor gällande marknaden framöver eller behöver rådgivning inför framtida försäljning är ni varmt välkomna att kontakta mig så hjälper jag gärna till! Ni kommer att stormtrivas på magiska Lilla Essingen

• 2020-07-27
    Precis köpt lägenhet. Inga större förväntningar på mäklaren. Kunnigt och effektivt bemötande.
    Aziz I
    • 96.5 m²
    • Kungsholmen Thorildsplan

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte