Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsholmen
Rekommenderat företag 2016 - HusmanHagberg Kungsholmen
Rekommenderat företag 2015 - HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 234 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• Vitor Felipe O
    Vitor Felipe O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Transaction went smoothly. Great assistance throughout the whole process.
  • Sarah G
    Sarah G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Oproffsig. kunde inte utföra sitt jobb och lösa tvisten som uppstod mellan mig som var köpare och säljaren. Han ville bara göra jobbet lätt för sig.
    Ni får ringa mig om ni vill veta mer så berättar jag gärna i detaljer. 0704418867
  • Dan S
    Dan S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Ett bra professionellt bemötande. Verkar ha god erfarenhet och har varit ett bra stöd vid rådgivning.
    Vi skall ha tillträde den 1 november så sista biten kvarstår.
    Rekommenderar Anders varmt.
  • Johan C
    Johan C skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi hade kontakt med Javier som köpare av en 3:a. Initialt uppfattas han som trevlig och engagerad men i samband med att det fanns misstanke om en eventuell vattenskada i lägenheten där situationen uppkom i väntan på tillträde upplevdes hans stöd och engagemang som mycket bristfälligt. Det visade sig sedan inte vara några större problem men känslan av att man är helt ointressant efter att kontraktet är påskrivet blev väldigt tydlig.
    2016-09-01 Javier B svarar Johan C
    Hej Johan, tack för din synpunkt. I min roll som mäklare får jag inte i juridisk mening agera mellanhand då det uppstår problem i en bostad som behöver lösas mellan säljare och köpare. I detta fall låg ärendet helt hos respektive försäkringsbolag, Det känns självklart inte bra att ni upplevde mitt stöd och engagemang bristfälligt. Det var absolut inte min mening då jag alltid fokuserar på att mina kunder ska känna sig väl omhändertagna. Har ni vidare funderingar så är ni varmt välkomna att slå en pling.
  • Björn S
    Björn S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders gjorde ett bra jobb och gav oss bra stöd genom hela processen.
  • Anders H
    Anders H skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Påläst och superengagerad mäklare med hög energinivå. Trevlig och glad att ha att göra med.
  • Sara Katarina G
    Sara Katarina G skrev om Oskar Bodin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket nöjd med det proffsiga arbete som Oskar genomförde vid min försäljning av lägenheten.
  • Tove R
    Tove R skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket positivt bemötande! Hjälpsam och kunnig.
  • Azadeh K
    Azadeh K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    En duktig och trevlig mäklare. Kan rekommenderas
  • Ole A
    Ole A skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande. Levde helt upp till ställda förväntningar. Högsta betyg alltså.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tycker jag fått mycket bra bemötande och god service. Fick snabb återkoppling
    på mejl och sms. Mycket nöjd med mäklaren.
  • Johan E
    Johan E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders skötte vår försäljning på ett perfekt sätt. Lugn och proffsig, och han var verkligen på hugget när folk ville ha visning på förhand. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Charlotta O
    Charlotta O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och kompetent i sitt agerande och bemötande
  • Lilia V
    Lilia V skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Engagerad, professionell och väldigt trevlig!
  • Rickard V
    Rickard V skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket ambitiös och strategisk mäklare.
  • Axel Ö
    Axel Ö skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hjälpsam och engagerad från dag ett. Gör det där lilla extra för köpare/säljare. Rekomenderas!
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders Lindskog är en bra mäklare
  • Marie B
    Marie B skrev om Oskar Bodin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Lösningsorienterad, snabb återkoppling, vänlig
  • Christian L
    Christian L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    "Simply the best" Professionellt och trevligt bemötande. Väldigt smidig att ha och göra med, snabba återkopplingar och väldigt tillmötesgående även vid udda tider på dygnet som gjorde att vi kunde köpa en fantastisk lägenhet.

Rekommenderas starkt till alla på bostadsmarknaden.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Oskar Bodin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Lyhörd och trevlig. Fick bra betalt för min lgh.
  • Erik N
    Erik N skrev om Oskar Bodin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    fint
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Katrin F
    Katrin F skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Uthållig, bra attityd, ärlig, professionell, tillgänglig, la all den tid som behövdes för att det skulle bli bra. Mycket nöjd.
  • Hedvig T
    Hedvig T skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Är super nöjd! 10 stjärnor av 5
  • Olle S
    Olle S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra på alla sätt. Trevli, kunnig och kändes. Framförallt rejäl.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var bra och enkel att kommunicera och samarbeta med. Vi fick ett bra intryck och kan rekommendera Anders som mäklare.
  • Annika S
    Annika S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och saklig ung man vi känner oss lugna
  • Kata B
    Kata B skrev om Oskar Bodin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Oskar har varit suverän! Bemötandet utmärkt i alla sammanhang. Fantastisk tillgänglighet.
  • Josefine R
    Josefine R skrev om Oskar Bodin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt trevlig och rar men känns väldigt osäker och skänker inget tryggt intryck till kund.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är en fantastisk mäklare som alltid är tillgänglig och som gör sitt yttersta för en lyckad affär.
  • Bettina C
    Bettina C skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt professionell och precis i sin värdering. Skapade inga orimliga förväntningar och skötte försäljningen prickfritt.
  • Carolina B
    Carolina B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är väldigt trevlig, kunnig och behaglig. Önskvärt är lite mer driv och att han skulle komma med fler förslag och driva processen på eget initiativ framåt. Upplever att vi behövde komma med förslag och initiativ som mäklaren borde tagit.
  • Bo D
    Bo D skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kunnig, trevlig och snabb i rörelse.
    Mycket nöjd.
  • Lars A
    Lars A skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    En proffsig och duktig mäklare.
  • Erik Ö
    Erik Ö skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket bra på alla sätt. Motsvarade alla förväntningar.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra mäklare som lyssnade på mina önskemål. Kändes ärlig och var bra att ha o göra med. Rekommenderas!
  • Anna-Clara M
    Anna-Clara M skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är mycket skicklig och kompetent. Han arbetar effektivt, har mycket god kommunikation med både säljare och köpare. Hän är flexibel, kunnig, personlig och vi är mycket nöjda. Vi kan verkligen rekmmendera Anders.Han har fingertoppskänsla och läser av allas behov.
  • Tanja T
    Tanja T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell med en hög grad av fingertoppskänsla. Vi skulle inte tveka att anlita Anders den dagen vi säljer vår bostad.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina var trevlig och hjälpsam. Vi hade inte så mycket kontakt men när vi hade det var hon snabb på att ge svar och tillmötesgående.
  • Anders S
    Anders S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mkt bra process från start till mål.
    2016-03-01 Stina B svarar Anders S
    Tack själv, Anders. Det är extra roligt att komma i mål efter flera års kontakt och letande att hitta det rätta till er och därefter få sälja er underbara lägenhet! Mycket bra jobbat av er också vill jag tillägga med stylingen- teamwork!
  • Anna P
    Anna P skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, erfaren, kunnig och engagerad. Trovärdig och tillgänglig. Föredömligt omhändertagande av kunden genom hela processen.
    2016-03-01 Stina B svarar Anna P
    Tack vad glad jag blir Anna! Jag uppskattar oerhört det du skrivit.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsig, kunnig, superbra service!
    2016-03-01 Stina B svarar Ingela H
    Tack, Ingela för din fina feedback - jag blir så glad!
  • Heidi S
    Heidi S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    I was in contact with Stina Bodlund related to two different flats that we were interested of and ended up to bid and close a deal with the second one. Stina is very pleasant and friendly as a person. She has given us all relevant information in a clear manner through out the proces. Stina informed us, newcomers in the swedish housing market, about lånelöfte requirements and different options where to apply. When it came close to closing the deal she was also helpful being in touch with our bank directly to ensure that the bank had all needed documents for us to sign. We had contact through out the bidding process and she acted in a professional, neutral and informative manner about what is happening and what may happen. This was very good for us and created a trustworthy atmosphere. The signing of the contract was also informative and pleasant. We look forward in closing the deal with the support of Stina.
    2016-03-01 Stina B svarar Heidi S
    Thank you so much, Heidi, for taking time to write. I'm so happy for you and your family to move in to the nice apartment. See you soon!
  • Anders O
    Anders O skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina har en integritet som många mäklare saknar. Hon är inte påflugen eller spelat trevlig utan är proffessionell och har bra personkännedom. Stina har dessutom en stor erfarenhet av Kungsholmen sen flera år tillbaka. Skulle jag sälja en lägenhet igen på Kungsholmen skulle jag definitivt välja Stina. Jag har köpt av henne två gånger och sålt en gång.
    2016-02-29 Stina B svarar Anders O
    Tack för en fin rekommendation, Anders! Jag är glad att jag fick sälja er fina lägenhet! Nu önskar jag er all lycka med huslivet!
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Service i världsklass och otroligt kunnig! Tveka inte på att anlita Javier!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Toppen! Mycket proffsig och kunnig och inga problem.
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevligt, entusiastiskt och proffsigt.
  • John G
    John G skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Efter att vi köpt lägenhet via Javier kändes det självklart att anlita honom vid försöljning då han gav ett fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande och vi blev inte besvikna. Alltid tillgänglig och mycket tillmötesgående med önskemål. Verkar dessutom (föga förvånande) vara en otrolig duktig förhandlare.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Från allra första början ett mycket professionellt bemötande, med stor empati och förståelse för den stressade situation jag befunnit mig i. Stina har på ett mycket föredömlig sätt varit behjälplig med allt från planering till genomförande av själva försäljningen, allt så snabbt som möjligt. Hon har kommit med goda råd utan att för den delen gå in och bestämma något på egenhand. Hennes kontakter med övriga parter som varit inblandade har varit helt klanderfri och vid kontraktskrivningen har hon visat att hon även besitter en oerhört god förhandlingsförmåga och inte ger vika från vad som tidigare kommit överens om på något sätt.

Det är med både glädje och lättnad jag varmt kan rekommendera Stina Bodlund, som mäklare, och HusmanHagberg, som företag (ännu en gång), till så väl nära och kära som kollegor och andra bekanta.
    2016-02-29 Stina B svarar Mikael E
    Mikael - tack så hjärtligt för din fina rekommendation. Det var ett nöje att samarbeta med dig. Hoppas du och familjen mår bra!
  • Jaime P
    Jaime P skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi använde Lisa Bruks.
    Kommer rekommendera Lisa till alla jag känner. Snabbt och proffsig.
    Tack Lisa!

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm