Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 216 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• Olov W
    Olov W skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig, snabb och lätt att ha att göra med
  • Tina R
    Tina R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabb smidig och professionell i sin roll
  • Marcus I
    Marcus I skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag fick ett väldigt fint bemötande från Anders genom hela processen. Han var väldigt lugn och förtroendeingivande. Han gav aldrig några falska förhoppningar. Han var saklig och väldigt kunnig. Vid min nästa lägenhetsförsäljning kommer jag definitivt använda mig av Anders igen.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa visade mig först en lägenhet som jag inte kunde köpa pga att mitt hus inte blev sålt i tid. Redan då visade hon stort tålamod och respekt och inväntade mitt svar in i det sista.
    Hon höll sedan löftet att höra av sig om det fanns annat i området. Att vi sedan fick ihop affären utan att lägenheten gick ut på Hemnet/budgivningen handlade från min sida om förtroende och tydlig dialog.
    Ordning och reda och flexibelt bemötande.
    Otroligt nöjd och glad kund här!
    2017-04-04 Kajsa A svarar Katarina A
    Tack så väldigt mycket för en fin rekommendation! Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig att hitta din nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kändes som en trygg och stabil karl, han gjorde ett bra och förtroendeingivande intryck!
  • Adnan H
    Adnan H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och lugn mäklare som visste vad han gjorde. Som kund kände man sig trygg hela vägen och Anders ställde upp när det behövdes för förhandsvisningar osv.
    Rekommenderas!
    2017-03-16 Anders L svarar Adnan H
    Tack för ditt förtroende Adnan, kul att samarbeta med dig!
  • Björn K
    Björn K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är en person som är lätt att ha och göra med och som lyssnar på mig som säljare. Han är alltid nåbar och ger raka besked.
    2017-03-16 Anders L svarar Björn K
    Tack för förtroendet Björn och det fina omdömet!
  • Lena K
    Lena K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra bemötande och levde mkt väl upp till vår förväntan!
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Otroligt proffsig! Inger förtroende och är flexibel utifrån önskemål och lösningar.
    2017-03-01 Kajsa A svarar Sofie S
    Tack så otroligt mycket, Sofie! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi ses vid tillträdet om en liten stund. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Alicja A
    Alicja A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa Allermalm är den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Hon är väldigt seriös och skapar förtroende redan vid första kontakten. Hon arbetar effektfullt, ringer till sina kunder, redovisar alla händelser via mail, svarar på alla frågor, är alltid tillgänglig. Man känner sig trygg under försäljningsprocessen. Hon är bestämd och vet vad som är bäst för kunden.
    2017-03-21 Kajsa A svarar Alicja A
    Tusen tack Alicja! Det var glädjande att höra att ni uppskattade min arbetsinsats. Jag är oroligt tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er att med försäljningen. Med vänlig hälsning, Kajsa
  • Karin B
    Karin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är mycket engagerad och kunnig. Återkopplar under hela försäljningsprocessen. Vi har varit fantastiskt nöjda med val av mäklare!
    2017-02-23 Kajsa A svarar Karin B
    Tusen tack, Karin! Det värmde att höra. Jag är så glad att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljning. Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gjorde ett utomordentligt bra jobb från första kontakt till skrivet kontrakt
    2017-02-20 Kajsa A svarar Nathalie J
    Tusen tack för en fin rekommendation, Nathalie! Hoppas flytten går bra. Jag håller ögonen öppna efter en ny bostad till er. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Ida A
    Ida A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var under hela processen väldigt hjälpsam och lätt att nå vid behov. Min konstruktiva kritik skulle vara att hon vid visningen inte sålde lyan så bra, hon skulle kunna speeda på sin energi lite. Men det är min personliga reflektion, många andra köpare kanske föredrar en mäklare som håller lite lägre profil.
    2017-02-20 Kajsa A svarar Ida A
    Tack för din rekommendation, Ida! Vad tråkigt att du upplevde att jag inte sålde in lägenheten tillräckligt bra. Det var absolut inte min mening. Jag visste ju att du bodde i grannhuset, i en liknande lägenhet, och vill inte upprepa information för dig som jag misstänkte att du redan kände till. Jag ska dock se till att ha detta i åtanke vid framtida visningstillfällen. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria E
    Maria E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell mäklare. Svarade alltid snabbt på mail/telefon när jag sökt henne för att få svar på frågor.
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria E
    Tusen tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket trevligt och gediget bemötande. Anders har också bemödat sig om att lyssna in och varit flexibel och anpassat sig till omständigheter som har dragit ut på försäljningen utan att tappa sitt goda humör och bemötande. Väldigt artig.
  • Hans L
    Hans L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kontakten med Anders var väldigt positiv, redan från första telefonsamtalet.
    Anders lotsade oss på ett proffsigt och vänligt sätt genom hela affären.
    Hans
  • Emil T
    Emil T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tydlig och bra information - Anders fick mig att känna mig trygg som köpare!
  • John E
    John E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig, kompetent och noggrann.
    2017-02-06 Kajsa A svarar John E
    Tack för fina ord, John! Hoppas att allt är bra med dig och Kajsa. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria V
    Maria V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell erfaren mäklare. Dessutom en trevlig person att ha att göra med. Försäljningen gick bra och jag är nöjd.
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria V
    Tack för en fin rekommendation, Maria! Det var otroligt roligt att få möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Vitor Felipe O
    Vitor Felipe O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Transaction went smoothly. Great assistance throughout the whole process.
  • Sarah G
    Sarah G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Oproffsig. kunde inte utföra sitt jobb och lösa tvisten som uppstod mellan mig som var köpare och säljaren. Han ville bara göra jobbet lätt för sig.
    Ni får ringa mig om ni vill veta mer så berättar jag gärna i detaljer. 0704418867
  • Dan S
    Dan S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Ett bra professionellt bemötande. Verkar ha god erfarenhet och har varit ett bra stöd vid rådgivning.
    Vi skall ha tillträde den 1 november så sista biten kvarstår.
    Rekommenderar Anders varmt.
  • Björn S
    Björn S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders gjorde ett bra jobb och gav oss bra stöd genom hela processen.
  • Anders H
    Anders H skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Påläst och superengagerad mäklare med hög energinivå. Trevlig och glad att ha att göra med.
  • Tove R
    Tove R skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket positivt bemötande! Hjälpsam och kunnig.
  • Azadeh K
    Azadeh K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    En duktig och trevlig mäklare. Kan rekommenderas
  • Ole A
    Ole A skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande. Levde helt upp till ställda förväntningar. Högsta betyg alltså.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tycker jag fått mycket bra bemötande och god service. Fick snabb återkoppling
    på mejl och sms. Mycket nöjd med mäklaren.
  • Johan E
    Johan E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders skötte vår försäljning på ett perfekt sätt. Lugn och proffsig, och han var verkligen på hugget när folk ville ha visning på förhand. Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Charlotta O
    Charlotta O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och kompetent i sitt agerande och bemötande
  • Lilia V
    Lilia V skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Engagerad, professionell och väldigt trevlig!
  • Rickard V
    Rickard V skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket ambitiös och strategisk mäklare.
  • Axel Ö
    Axel Ö skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Hjälpsam och engagerad från dag ett. Gör det där lilla extra för köpare/säljare. Rekomenderas!
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders Lindskog är en bra mäklare
  • Marie B
    Marie B skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Lösningsorienterad, snabb återkoppling, vänlig
  • Christian L
    Christian L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    "Simply the best" Professionellt och trevligt bemötande. Väldigt smidig att ha och göra med, snabba återkopplingar och väldigt tillmötesgående även vid udda tider på dygnet som gjorde att vi kunde köpa en fantastisk lägenhet.

Rekommenderas starkt till alla på bostadsmarknaden.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
  • Jenny B
    Jenny B skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Lyhörd och trevlig. Fick bra betalt för min lgh.
  • Erik N
    Erik N skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    fint
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Katrin F
    Katrin F skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Uthållig, bra attityd, ärlig, professionell, tillgänglig, la all den tid som behövdes för att det skulle bli bra. Mycket nöjd.
  • Hedvig T
    Hedvig T skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Är super nöjd! 10 stjärnor av 5
  • Olle S
    Olle S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra på alla sätt. Trevli, kunnig och kändes. Framförallt rejäl.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var bra och enkel att kommunicera och samarbeta med. Vi fick ett bra intryck och kan rekommendera Anders som mäklare.
  • Annika S
    Annika S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och saklig ung man vi känner oss lugna
  • Josefine R
    Josefine R skrev om HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt trevlig och rar men känns väldigt osäker och skänker inget tryggt intryck till kund.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är en fantastisk mäklare som alltid är tillgänglig och som gör sitt yttersta för en lyckad affär.
  • Bettina C
    Bettina C skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt professionell och precis i sin värdering. Skapade inga orimliga förväntningar och skötte försäljningen prickfritt.
  • Carolina B
    Carolina B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders är väldigt trevlig, kunnig och behaglig. Önskvärt är lite mer driv och att han skulle komma med fler förslag och driva processen på eget initiativ framåt. Upplever att vi behövde komma med förslag och initiativ som mäklaren borde tagit.
  • Bo D
    Bo D skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kunnig, trevlig och snabb i rörelse.
    Mycket nöjd.
  • Lars A
    Lars A skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    En proffsig och duktig mäklare.

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm