HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 615 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Mattsson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Thorildsplan
    2021-09-17
    Lyssnar in och väldigt trevlig! Professionell och lättillgänglig!
    Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren Julia. Det värmer om hjärtat! Henric Mattsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-09-14
    Vi har både köpt och sålt lägenhet underhand med Kajsa och är supernöjda att hon lyckades sy ihop affärerna med alla olika önskemål som vi inblandade hade!
    2021-09-13
    Hon sydde ihop 2 lgh-affärer vid ett enda tillfälle. Vi fick sålt samtidigt som vi köpte vår nya lägenhet, utmärkt förhandlat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-09-13
    Kajsa har varit väldigt engagerad och proffsig genom hela resan. Vi har känt trygga från första mötet och är väldigt nöjda med hels affären!
    2021-09-12
    Kajsa inger förtroende och har tydlighet genom hela processen. Ett nöje att ha henne som mäklare
    2021-09-12
    Kajsa tar stort ansvar, följer upp, håller en uppdaterad, ligger nära alla intressenter och följer upp, och rådger i alla möjliga frågor, har både ett taktiskt och strategiskt tänk, och ser till att både säljare och köpare är nöjda! Det märks att hon har lång erfarenhet, och det märks att hon är väldigt duktig på det hon gör.

Det har varit en väldigt bra upplevelse att sälja med Kajsa. Kajsa gjorde så att vi trots längre tillträde sålde innan visning och till ett pris vi var väldigt nöjda med.

Vi rekommenderar Kajsa!
    2021-09-10
    Trevlig och behaglig person. Höll god kontakt och jobbade fram en lösning med både köp och säljuppdrag på ett bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-08-30
    Anders är Pålitlig, tålmodig och trevlig.
    Hade kanske ställt för stora förväntningar på försäljningen som dröjde länge och inte gav den utdelning som vi först önskat.
    2021-08-30
    Anders Lindskogs bemötande visavi oss var förstklassigt rakt igenom.
    Våra förväntningar var att vår lägenhet skulle ha varit mera lättsåld än den i slutändan visade sig vara och att det skulle ha gått fortare och gett en högre köpeskilling än vad som till slut blev fallet. I den processen visade sig Anders vara både tålmodig och professionell. Vi uppskattar sättet han arbetade med oss även när det såg trögt ut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Kungsholms Strand
    2021-08-30
    Bara positivt. Kan varmt rekommendera Anders!
    2021-08-29
    Som köpare upplevde jag Anders som lite passiv både vid visningarna och efteråt vid budgivningen men alltid trevlig och han tog alltid reda på det jag undrade över Vid kontraktsskrivningen var han dock en riktig stjärna. Gick igenom allt lugnt och sakligt och i rätt ordning. Väldigt strukturerad och det fick mig att känna mig trygg. Därför ger jag Anders 4 av fem.
    2021-08-24
    Kajsa gav ett mycket proffsigt bemötande från start och har varit väldigt hjälpsam och smidig att ha att göra med!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Mattsson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-08-23
    Jag kan varmt rekommendera Henric. Allt fungerade klockrent och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Tusen tack för det fina omdömet Henrik! Det gör mig så glad att du känner dig så nöjd med hela processen! Henric Mattsson
  • Karin R
    2021-08-23
    Javier är vänlig, kompetent och energifylld. Han inger förtroende och höll mig uppdaterad hela vägen genom min försäljning. Jag hade många frågor och han har alltid varit rak och ärlig. Försäljningen gick toppen, över förväntan till och med!
    Jag rekommenderar verkligen att anlita Javier som mäklare.
    2021-08-23
    Super proffsigt och engagerad!
    Fick väldigt bra och snabbt återkoppling av honom.
    Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren Alina, och att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme. Vad glad jag blir att du känner dig nöjd, för då är jag nöjd! Henric Mattsson
    2021-08-21
    En av de bästa mäklare som jag har träffat, hon är väldigt kunnig, trevlig och målinriktad. Hon har en stor kundbas och sålde mitt objekt i en rekordtid till en top pris
    2021-08-17
    Vi blev bemötta på ett mycket professionellt och stödjande sätt. Mäklaren var informativ och svarade mycket snabbt på alla våra frågor, fast det var udda och sena tider.
    Detta var högre än förväntat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Envall en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-08-12
    Tillgänglig, vänlig, professionell och serviceminded. Mer kan man inte begära :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Envall en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-08-06
    hon är pålitlig: hon gör vad hon lovar, och mycket snabbt.
    hon lyssnar: om jag säger "jag vill inte det här" säger hon ok och erbjuder ett alternativ
    hon ger all nödvändig information och skapar trygghet
    hon är flitig: gör mycket arbete
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    2021-07-30
    Kajsa agerar professionell, lugnt och resultatinriktat. Märks att hon har erfarenhet och vet vilka åtgärder som ska vidtas för att få till en försäljning.
    2021-07-30
    Anders var väldigt trevlig från start till slut, hjälpsam och kunde svara på alla mina frågor. Han fick mig även att känna mig trygg med mitt lägenhetsköp och var alltid tillgänglig på telefon eller mejl. Jag är väldigt nöjd och Anders är en toppenmäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    2021-07-28
    Blev skickligt bemött. Som någon som inte haft mycket erfatenhet med mäklare så gjorde Javier ett mycket gott intryck. Väldigt trevlig och hjälpsam genom hela processen!
    2021-07-27
    Kajsa har varit en fantastisk mäklare. Hon har alltid varit tillgänglig, återkopplat, följt upp och levererat med utomordentligt gott resultat.

Jag ger Kajsa mina allra bästa rekommendationer.
    • Kungsholmen Kungsholms Strand
    2021-07-23
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. En professionell snabb o smidig hantering där vi fick igenom en affär efter våra önskemål.
    HusmanHagberg Kungsholmen levererar;
    - försäljning enligt uppgjord tidplan
    - kontinuerlig uppdatering och information
    - flexibilitet med personliga visningar
    - överträffar mina förväntningar på försäljningen
    Mina allra bästa rekommendationer till HusmanHagberg Kungsholmen.
    2021-07-23
    Väldigt trevlig och noggrann mäklare som drev processen framåt på ett utmärkt sätt.
    Tusen tack för den fina kommentaren Vibeke! Det har varit så roligt att få hjälpa er genom denna process, och det värmer att ni är nöjda med min prestation! Henric Mattsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hej,
    väldigt bra bemötande av mäklaren under hela processen.
    Mina högt ställda krav och förväntningar uppfattades av mäklaren, som gjorde att rätt bostad presenterades och att köpet gick igenom.
    Min erfarenhet av Stina Bodlund är: Lyhörd, hjälpsam, mycket bra kommunikation och väldigt kompetent inom sitt yrke.

Mvh, Jan
    • Kungsholmen Fredhäll
    2021-07-21
    Kajsa har varit en helt fantastisk mäklare genom hela processen då hon har varit väldigt transparent. Hon överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Kajsa vid er nästa bostadsförsäljning!
    2021-07-21
    Very helpful and knowledgable, great to work with throughout the process!
    • Kungsholmen Nedre
    2021-07-20
    Hon vet vad hon göra, metodisk och ger en alltid svar på frågor man har.
    Trevlig, lugn och kunnig.
    • Nedre Kungsholmen
    2021-07-19
    Kajsa är otroligt proffsig, förtroendeingivande och lugn. Vi har både köpt och sålt lägenhet via Kajsa och vi har känt oss 100% trygga och nöjda på båda sidor om försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-07-19
    Suverän mäklare! Proffsig och enkel att ha att göra med! Rekommenderas!!
    2021-07-13
    Blev bemött väldigt bra av Javier och är mycket nöjda med hur allt gick till både innan och efter köpet till tillträdesdagen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-06-24
    Stina är trevlig och tillmötesgående. Hon lyssnade in mina önskemål och var hjälpsam med alla möjliga frågor.
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    2021-06-23
    Kompetent och proffsig i alla bemärkelser.
    2021-06-19
    Trevligt bemötande, gav mig möjlighet till privat visning när jag inte kunde delta vid ordinarie. Alert och snabba svar vid behov.
    2021-06-17
    Anders var väldigt trevlig och professionell genom hela försäljningsprocessen. Lätt att få tag på och hjälpsam gällande frågor längs vägen, samt bra resultat vid försäljningen. Jag är väldigt nöjd med allting.
    2021-06-16
    Fick Javier rekommenderade av en nära vän för försäljning av min lägenhet och det är jag mycket glad för. Han är extremt kunnig och engagerad och det märks att han verkligen älskar sitt jobb. Javier har en unik social förmåga som får både säljare och köpare att känna sig trygga samt fingertoppskänsla för vad som ska till i varje situation för bästa resultat.
    I slutändan är det försäljningspriset som är avgörande och där överträffades mina förväntningar med råge.
    Rekommenderar Javier starkt!
    2021-06-14
    Han var ärlig över prisutvecklingen på min bostad. Förstod att det finns fantasipriser. Han verkar ha kunskaper och insatt i bostadsutvecklingen. Jag är nöjd med försälhningen. Jag stylade själv och han tyckte det var ok. Charlotte
    2021-06-11
    Fin bemötande.Väl informerad om lägenhet.punktlig.
    • Kungsholmen Marieberg
    2021-06-03
    Vi fick hjälp av Javier för att sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Alltid proffsigt och trevligt bemötande med snabba svar oavsett tid och dag. Stort engagemang och villig att göra det lilla extra vilket visade sig i ett slutpris bättre än väntat. Kan rekommenderas!
    • Kungsholmen Marieberg
    2021-06-03
    Trevlig, glad, påläst, snabba svar på frågor!
    2021-05-28
    asdasdf asdf asdf asdf sdf asdf
    2021-05-26
    Javier är en väldigt engagerad och pålitlig mäklare. Han kom väl förberedd till vårt första möte med väldigt god insikt i marknaden och de möjligheter som fanns.

Det kändes lätt för oss att sälja med honom, eftersom han höll oss informerade under hela processens gång. Han gick above and beyond för att hitta rätt köpare och nå det slutresultat vi letade efter!

Javier får vår starkaste rekommendation!
    2021-05-26
    En engagerad och professionell mäklare som har hjälpt oss att köpa en ny lägenhet och sälja vår nuvarande lägenhet.
    • Kungsholmen Fredhäll
    2021-05-25
    Jag rekommenderar gärna Kajsa. Hon sålde min lägenhet i Kristineberg. Hon var igenom hela processen professionell och arbetade hårt. Hon stämde av kontinuerligt och var tillgänglig. Jag kände mig trygg under hela förloppet och är mycket nöjd med slutresultatet.
    2021-05-24
    Jättenöjd med Stina, hon gjorde ett grymt jobb. Väldigt trevligt och behaglig att jobba med!
    2021-05-20
    Professionell, snabb, ändamålsenlig, lättillgänglig.
    2021-05-12
    Javier är en mycket duktig mäklaren. Han har hjälpt mig sälja min bostad över min förvänta. Han har varit väldigt hjälpsam under hela sälj-resan och gav många bra tips och råd, och lade från en toppen strategi för försäljningen. Jag har redan rekommendarat till all mina vänner som funderar på sälja sina lägenheter.
    Javier gjorde också möjlig och enkelt för mig att sälja lägenheten från utomlands, pga. situationen kunde jag inte komma tillbaka till Sverige. Men Javier var väldig hjälpsamma och gav många professional råd så det kände tryggt att låta Javier hjälpa styra försäljningen, och han gjorde ett toppen job!
    • Kungsholmen
    2021-05-10
    Stina är en mycket professionell mäklare med utmärkt kännedom om området på Kungsholmen där vi bor, och mycket goda kontakter med sitt spekulantregister. Stina känner sin marknad! Vi köpte vår nuvarande lägenhet via henne (för 11 år sen), och vi har nu sålt den via henne. Vid vår försäljning nu var det tack vare Stina som vi kunde både sälja vår lägenhet och köpa vår nya bostad på samma dag! Stina arrangerade en privat visning av vår lägenhet (och vi slapp styling vilket gjorde allt enkelt) med spekulanter från sitt register, så att vi var beredda och kunde slå till när vi hittade en ny bostad vi ville köpa. Stina hanterade hela situationen proffsigt och var mycket inkännande med både oss och våra köpare under hela processen. Dessutom är Stina mycket trevlig och vänlig och alltid lätt att ha att göra med. /Eva