Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 385 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• 2019-08-19

Mia T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Fick ett bra bemötande. Känner mig trygg med Anders och det köp vi har gjort. Mvh/Mia Läs mer
    Anders L gillar detta
  • 2019-08-19

Paul S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    super bra arbetet av Anders. Det blev ett omtag med budgivningen, men Anders hanterat allting hur bra som helst. Kan bara varmt rekommendera Anders. Läs mer
    2019-08-19 Anders L svarar Paul S
    Tack för förtroendet Paul. Lycka till med letandet!
  • 2019-08-12

Michael K skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är kunnig och proffsig. Vi fick verkligen det stöd vi behövde innan, under och efter försäljning. Vi uppfattade honom engagerad och motiverad att verkligen göra ett bra jobb. Läs mer
    2019-08-12 Javier B svarar Michael K
    Dina fina ord värmer verkligen mitt mäklarhjärta! Du har varit lyhörd och tagit till dig rekommendationer gällande åtgärder inför försäljning och det har speglat sig i det fina slutpriset. Glad att ni även uppskattat ha mig som bollplank i er köpprocess. Önskar er all lycka i framtiden! :)
  • 2019-08-12

Senada Bilic B skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde en br på kungsholmen, en 2 rummare. Mitt möte med Javier har alltid varit trevligt alla samtal tydliga och ärlig. Han har inte försökt måla upp en förväntning som ej varit sanningsenlig med verkligheten. Försäljningen gick bättre än förväntat. Hur han bemöter köpare kan jag inte svara på då jag ej varit med på visningarna men som säljare är jag jätte nöjd. Med vänlig hälsning, Senada Läs mer
    2019-08-12 Javier B svarar Senada Bilic B
    Tack för de väldigt fina orden! Jag är super glad att det gick så bra och det har varit en fröjd att få hjälpa er under försäljningsprocessen.
    Önskar dig och familj all lycka i framtiden.
  • 2019-08-05

Eva J skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet på Arbetargatan och sålt en lägenhet på Sankt Göransgatan.
    Stina är en mycket proffisionell mäklare med stort engagemang, kompetens och vilja att göra det bästa för kunden. Läs mer
  • 2019-07-30

Nina L skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde en bostadsrätt och fick ett otroligt professionellt bemötande för första stund. Kajsa är korrekt, trevlig, flexibel och har stenkoll på allt som är viktigt att veta. Jag upplever att hon är "lagom säljig", precis så som man kan önska. Jag kan verkligen rekommendera Kajsa Allerman! Läs mer
    2019-07-31 Kajsa A svarar Nina L
    Stort tack för en fin rekommendation, Nina! Jag får även passa på att tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas att du får en fortsatt skön semester! Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-30

Alexander R skrev om Johanna Lindberg en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Behövda sälja min bostad för ett (relativt marknadsläget) högt pris. Johanna tog sin an utmaningen även om det krävdes en del tålamod. Lägenheten såldes till slut för över min förväntade lägstanivå.

Relativt de tidigare mäklare jag haft var Johanna junior, vilket skapade en känsla av skepticism i början. Vilket uppenbarligen bara är en bias/förutfattad mening som saknar grund. Driv, engagemang och målmedvetenhet vinner framför erfarenhet, vilket Johanna visade exempel på genom att leverera över förväntningar. Läs mer
    2019-07-30 Johanna Lindberg svarar Alexander R
    Stort tack Alexander för förtroendet att förmedla din lägenhet! Så kul att mitt driv märks av och såklart extra kul att leverera över förväntansbilden. Slutet gott allting gott!
    Håller alla ögon och öron öppna efter din framtida bostad.
    Vänligen, Johanna
  • 2019-07-25

Filip R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Det är andra gången vi säljer med Javier. Båda gångerna är det lägenheter i stan. Han är aktiv i sitt arbete och kommer med rekommendationer om vad hans erfarenhet säger vore bäst för oss säljare, vilket vi uppskattar väldigt mycket.
    Vid båda försäljningarna har han varit trevligt och tillmötesgående för både oss och den köpande parten. Det är lätt att få kontakt med honom och planen framåt är tydligt. Vilket vi anser behövs hos en mäklare. Läs mer
    2019-07-29 Javier B svarar Filip R
    Tackar återigen för förtroendet och super glad för er skull att det gick så bra denna gång med! Är alltid ett sant nöje att samarbeta med er då ni tar till er rekommendationer gällande vad som krävs för en lyckad försäljning. Vidare är ni jätte goa att ha att göra med! Önskar er en fortsatt magisk sommar!
  • 2019-07-20

Vibeke W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en sekelskifteslght vid Kungsholmstorg av Kajsa. Hon var tillgänglig och serviceminded och gav ett påläst och förtroendeingivande intryck. Läs mer
    2019-07-23 Kajsa A svarar Vibeke W
    Stort tack, Vibeke! Det var roligt att få hjälpa er med köpet. Jag ser fram emot att ses i augusti när det är dags för er att flytta in. Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-19

Hans C skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket korrekt och ordentlig. Hör av sig när hon säger att hon ska göra det. Ansvarstagande.
    Har sålt en lägenhet, en 1:a. Läs mer
    2019-07-23 Kajsa A svarar Hans C
    Tack för en fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-12

Cecilia H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte av Anders. Fick ett professionellt och korrekt bemötande. Ordentlig genomgång av kontraktet. Bra uppföljning av kollegan på kontoret dagen efter. Läs mer
    Anders L gillar detta
  • 2019-07-08

Lars P skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt 2:a på Lilla Essingen.
    Snabbt och bra jobbat. Läs mer
    2019-07-23 Kajsa A svarar Lars P
    Tack så mycket, Lars! Det är en väldigt fin lägenhet som ni köpt. Jag ser fram emot att träffas när det är dags för tillträde i september. Vänligen, Kajsa
  • 2019-07-05

Olle J skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kompetent, aktiv och problemlösare för att kunden skall känna sig trygg i sin situation Läs mer
  • 2019-06-11

Olivia H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en etta. Mina förväntningar har uppnåtts och Kajsa har varit super! Allting har gått jättesmidigt och snabbt, samt jag har fått svar direkt när jag hört av mig. Läs mer
    2019-06-13 Kajsa A svarar Olivia H
    Stort tack, Olivia! Att köpa sin första bostad gör man inte varje dag så det glädjer mig verkligen att höra att dina förväntningar uppnåtts. Grattis än en gång till lägenhetsköpet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-06-10

Annica T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Fleminggatan i Sthlm.

Anders uppfattas som en lugn och trygg mäklare. Läs mer
  • Johan B

2019-06-03

Johan B skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon läste sin uppgift galant, då marknaden var trög fick hon lägenheten såld👌. Mycket nöjd med det, kan absolut rekommendera henne. / Johan Bergström Läs mer
  • 2019-05-27

Ulf B skrev om Johanna Lindberg en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Har arbetat med mäklare på andra ställen än i Stockholm. Rent generellt behöver mäklarna här inte arbeta lika hårt som t.ex ute i landet. Har nyligen sålt en bostadsrätt i Strömstsd med en exemplarisk mäklare alltid nåbar. Johanna helt Ok, dock fick vi (min son 75% och jag 25%) inte svar på alla frågor underhand. Egentligen gillar jag inte heller att mäklaren officiellt har "hjälpreda" vid fullföljden av affären. Att man har backoffice helt Ok men det bör inte flaggas med utåt.En person kontaktperson genom hela resan är att föredra.
    /Ulf Brandt Läs mer
    2019-06-11 Johanna Lindberg svarar Ulf B
    Hej Ulf!
    Tråkigt att höra att ni inte känner att ni fick svar på alla frågor som dök upp, tar absolut med detta för framtiden.
    Jag är mycket ute på möten och visningar under dagarna så för er skull är de enklare och smidigare att Maria hjälper till att boka tillträde och besvarar eventuella frågor som dyker upp efter kontrakt men givetvis finns jag med under hela processen och det är bara att slå mig en pling om det skulle vara något.
    Tack för dina synpunkter!
    Vänligen Johanna
  • Eva N

2019-05-20

Eva N skrev om Johanna Lindberg en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är nöjda med den försäljning som Johanna på HusmanHagberg hjälpte iss med. Enkelt och okomplicerat. Läs mer
    2019-06-11 Johanna Lindberg svarar Eva N
    Tack för de fina orden! Mycket trevligt och enkelt samarbete att få förmedla Alströmergatan 11 för er räkning. Önskar er allt gott i framtiden!
    Vänligen Johanna
  • 2019-05-07

Anna B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en 2 på Fredhäll. Kajsa är saklig och tydlig.
    Kajsa betedde sig som jag förväntat mig.
    Är nöjd. Läs mer
    2019-05-26 Kajsa A svarar Anna B
    Tack för en fin rekommendation, Anna! Nu hoppas vi på en fin sommar så att du får uppleva områdets grönska och badklipporna när du tillträder lägenheten i augusti. Vänligen, Kajsa
  • 2019-05-05

Johan E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa agerade på ett trevligt och proffsigt sätt från start till mål vid försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon var tillgänglig och tydlig under hela processen och levde mer än väl upp till mina förväntningar (som var höga efter att ha blivit rekommenderad att anlita Kajsa).
    Jag skulle gärna anlita Kajsa igen vid en kommande försäljning! Läs mer
    2019-05-26 Kajsa A svarar Johan E
    Stort tack för fina ord, Johan! Jag blir alltid glad att höra att jag levt upp till förväntningarna då det är extremt viktigt för mig att leverera på hög nivå. Det har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig. Hoppas bostadsletandet går bra. Jag håller ögon och öron öppna så återkommer jag när jag får nys om någon lägenhet som jag tror kan passa er. Vänligen, Kajsa
  • 2019-05-05

Linn J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare! 5+ Läs mer
    2019-06-10 Anders L svarar Linn J
    Tack Linn, hoppas flytten gått bra!
  • 2019-05-03

Lasse K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders sålde vår lägenhet och jag tycker att Anders under försäljningsfasen utmärkt sig med de karaktärsdrag en bra mäklare skall ha, vilka är att lyssna på båda parters önskemål,(säljare samt köpare.) kreativ, analytisk, kunnig om bostadsmarknaden och sist men kanske viktigast känsla/timeing vid en budgivning.

Jag kan varmt rekommendera Anders att sälja er lägenhet om ni bor på Kungsholmen. Läs mer
    2019-05-03 Anders L svarar Lasse K
    Stort tack Lasse och Linn, lycka till med ert letande efter ny bostad. Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa er även i den processen.
  • 2019-04-16

Rickard D skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt professionellt intryck! Kommer kontakta henne i framtiden om försäljning. Läs mer
    2019-04-18 Kajsa A svarar Rickard D
    Stort tack, Rickard! Nu är det bara att räkna ner tills det är dags för inflytt i din nya fina bostad. Vi håller kontakten så ses vi när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-04-14

Tobias A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsig och bra service. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-04-12

Pontus K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt
    Gick innan visning
    Till upplevt bra pris
    Bra bemötande rakt igenom Läs mer

Hilda R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa har hjälpt oss att sälja en trea på Kungsholmen. Hon har ett professionellt bemötande som gjorde mig trygg som säljare och vi hade tät kontakt under hela försäljningsprocessen. Jag känner mig mycket nöjd med samarbetet med Kajsa! Läs mer
    2019-04-11 Kajsa A svarar Hilda R
    Tack så mycket för fina ord! Det var otroligt roligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Nu hoppas vi på en tidig vår så du får njuta av den härliga uteplatsen en säsong till. Vänligen, Kajsa
    Hilda B gillar detta

Ninnie A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, tydlig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-11 Kajsa A svarar Ninnie A
    Stort tack Ninnie! Jag håller tummarna för att ni snart hittar er nya bostad! Vi håller kontakten så får du ha det så gott tills vi hörs igen. Vänligen, Kajsa

Anton T skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt en tvåa på Kungsholmen och det gick snabbt och fint hanterat av Stina. Anlitade Stina då jag köpte av henne och hon känner föreningen mycket väl. Läs mer
  • Anna R

2019-04-09

Anna R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Salt en bostadsrätt 3 1/2 RoK. Jag har inte själv träffat Kajsa, men hon verkar bade snabb, effektiv, proffesionell och bra pa att kommunicera och själva försäljningen gick snabbt och effektivt. Enda besvikelsen var home-stylingen. Jag vet att Home-stylern är fristaende, men det hade känts justare om ni som mäklare, med er erfarenhet, kunde säga att home-styling finns att tillga, men att det enligt er erfarenhet kanske inte behövs, eller att det fanns en kommunikation mellan er och home-stylern… Vi kommer att att fa betala 20000 kr för lite plädar, kuddar, blommor och frukt. Hade vi köpt det själva hade det kostat en brakdel. Det tunga arbetet att plocka undan och städa var det ju vi själva som gjorde i alla fall... Läs mer
    2019-04-09 Kajsa A svarar Anna R
    Stort tack för rekommendationen, Anna! Men tråkigt att höra att helheten med stylingen inte kändes bra för er. Jag brukar alltid erbjuda en kostnadsfri konsultation med stylisten som ett första steg och sen får man som säljare välja om man styla lägenheten eller inte. I ert fall så missade jag att vara tydlig med er alla tre om tanken kring stylingen så att ni kunde göra ett val tillsammans. Det tar jag med mig. Nu tycker jag att lägenheten blev väldigt fin med stylingen och det förstod jag att ni också tyckte, men att den kändes lite snålt tilltaget. Självklart vill jag, och även Cristian, att ni ska känna er nöjda så han kommer att kontakta er. Vänligen, Kajsa
  • 2019-04-08

Andreas S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde lägenhet på Kungsholmen via Stina. Väldigt nöjd med hur hela processen gick till! Läs mer
  • 2019-04-06

Robert J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en lägenhet genom Anders. Han hade en trevligt och korrekt bemötande och när jag först förlorade en budgivning så tipsade han mig om liknande objekt. Läs mer
  • 2019-03-28

Isabelle Kjellberg S skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsig och mycket trevlig.
    Har god koll och mycket påläst om bomarknaden. Kan sin fakta.
    Hjälper gärna till med tips vid ev. andra behov vid sälj/flytt. Läs mer
    2019-04-25 Javier B svarar Isabelle Kjellberg S
    Stort tack för de fina orden och jag är så glad för er skull att det gick så bra! Ni var fantastisk att ha att göra med och ni tog till er råd och rekommendationer som vara en bidragande faktor till försäljningsframgången. Ni underlättade mitt arbete genom att skapa de bästa förutsättningarna. Stork tack!
  • 2019-03-27

Ingela B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kronobergsgatan 5

Hon var kunnig och trevlig!

Återkopplade snabbt vid bugivningen och
    gav bra råd.

Jättenöjd! Läs mer
    2019-04-09 Kajsa A svarar Ingela B
    Tack för ett fint omdöme! Det ska bli roligt att följa renoveringen av lägenheten så hoppas jag att jag får komma förbi sen och se slutresultatet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-03-27

Mark I skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och ansvarsfull sålde hon vår 2:a på hornsberg strand Läs mer
    2019-04-07 Kajsa A svarar Mark I
    Tack för en fin rekommendation! Lycka till med bostadsletandet nu så håller vi kontakten fram till tillträdet. Ha en fin söndag! Vänligen Kajsa
  • 2019-03-26

Anders H skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är engagerad och tillgänglig! Har varit ett bra bollplank under vår försäljning Läs mer
    2019-04-25 Javier B svarar Anders H
    Tack för bra feedback! Tycker kommunikationen mellan oss gick fantastiskt och glad att jag fått förtroendet att hjälpa er under denna process! Önskar er all lycka i framtiden.
  • 2019-03-25

John Kjellberg S skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Har både köpt och sålt med Javier och har bara positiva intryck. Proffsigt, tryggt och roligt! Läs mer
    2019-04-25 Javier B svarar John Kjellberg S
    Underbar känsla att få hjälpa er i båda processerna och tackar ödmjukast för detta underbara omdöme. Detta är ett kvitto på att jag får förtroende av både köpare som säljare. Håller med om att vi haft skoj på vägen :) Önskar er all lycka i framtiden och hoppas vi hörs framöver.
  • 2019-03-25

Arnfinn Morten Hide gm f skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kjøpt og solgt bostadrett i Stockholm gjennom Javier. Både kjøp og salg har fungert utmerkt.
    Trevlig og kundefokusert. Läs mer
    2019-04-25 Javier B svarar Arnfinn Morten Hide gm f
    Underbar känsla att få hjälpa er i båda processerna och tackar ödmjukast för detta underbara omdöme. Tackar ödmjukast för förtroendet och passar på att önska er en magisk sommar.
  • 2019-03-20

Peter J skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina Bodlund har hjälp oss sälja en ärvd bostadsrätt. Hon har ställt upp över all förväntan och har aldrig varit tveksam till att hjälpa med andra uppgifter utöver själva försäljningen. Vi är mer än nöjd med all hjälp och bemötande vi fått av Stina. Ett stort tack till henne! Läs mer
  • 2019-03-18

Nicolina S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders sålde en lägenhet till oss med väldigt bra bemötande. Han var under hela processen proffessionell, tillgänglig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-03-11

Sara N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi sålde en tvåa på Kungsholmen är är mycket nöjda med Kajsa som mäklare! Väldigt professionell, strukturerad och engagerad. Hon höll oss informerad längs hela processen! Läs mer
    2019-04-07 Kajsa A svarar Sara N
    Stort tack, Sara! Det var otroligt roligt att få jobba tillsammans med er och se hur fint ni förberedde lägenheten, så att det sen var lätt för mig att göra mitt jobb. Ett lyckat samarbete helt enkelt! Ha en fin söndag så ses vi när det är dags för tillträde. Vänligen, Kajsa
  • 2019-03-08

Cecilia N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt 2:a på Hornsbergsstrand.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Lyhörd
    Effektiv och strukturerad Läs mer
    2019-04-07 Kajsa A svarar Cecilia N
    Tack så hemskt mycket! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi hörs vidare fram tills det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2019-03-08

Jörgen C skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Dålig service
    Kunde inte fixa någon i mö som kunde hålla öppet
    Hoppas det blir bättre innan övertagandet
    /Jörgen carlsson Läs mer
  • 2019-02-28

Richard T skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Envis och kunnig. Vilket känns som två utmärkta drag hos en framgångsrik mäklare. Läs mer
    2019-04-07 Kajsa A svarar Richard T
    Stort tack för ett fint omdöme, Richard! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra i er nya bostad. Ha en trevlig söndag! Vänligen, Kajsa

Mats B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket serviceminded, tydlig och tillmötesgående. Filmade på min begäran. Läs mer
    2019-03-08 Kajsa A svarar Mats B
    Tack så mycket! Det var bara kul att kunna hjälpa till så att du fick till ett bostadsköp fast du inte hade möjlighet att närvara fysiskt vid visningen. Hoppas att du trivs bra i den fina lägenheten! Vänligen, Kajsa

Michelle W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte lägenhet på Kungsholmen. Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
    2019-03-08 Kajsa A svarar Michelle W
    Tusen tack för fin ord! Du hittade verkligen en riktig pärla på Kungsholmen. Hoppas att du trivs bra! Vänligen, Kajsa

Åke F skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är mycket professionell och seriös.
    Kan marknaden på Kungsholmen väldigt bra.

Jag ger Kajsa mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-03-08 Kajsa A svarar Åke F
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med er och även kul att jag fick komma förbi och titta på er nya lägenhet efter den omfattande renoveringen som ni gjorde. Ni har verkligen fått det otroligt fint. Vänligen, Kajsa

Jens K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Duktig och engagerad. Kan varmt rekommendera Kajsa! Läs mer
    2019-02-28 Kajsa A svarar Jens K
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Hoppas att allt är bra med dig och Erika. Vänligen, Kajsa

Katarina W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kompetent och skicklig. Läs mer
    2019-02-28 Felicia T svarar Katarina W
    Stort tack, Katarina! Hoppas att allt är bra med er och att ni trivs bra i er nya bostad. Vänligen, Kajsa

Margareta F skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mötte flera mäklare för min försäljning. Kajsa stod ut vid det första mötet genom sin professionalism och grad av förberedelse. Hon levde sedan upp till det intrycket under hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-02-26 Kajsa A svarar Margareta F
    Stort tack för fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • 2019-02-23

Ella H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och proffessionellt bemötande Läs mer
    2019-02-26 Kajsa A svarar Ella H
    Stort tack, Ella! Vi ses när det är dags för dig att tillträda din nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm