HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 468 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• 2020-05-24

Peter F skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och mycket tillgänglig och hjälpsam. Kunnig. Läs mer
  • 2020-05-17

Sofie E skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har köpt en 1 RoK på Kungsholmen. Som förstagångsköpare känns det såklart lite extra läskigt, men med Mattias som mäklare kände jag mig väldigt trygg. Jag fick direkt en bra känsla av Mattias då han var glad, trevlig och genuin! Jag har tidigare upplevt att mäklare gärna vill stressa en att ta snabba beslut, men detta upplevde jag aldrig med Mattias - han var förstående och mån om att jag som köpare skulle känna mig trygg med mitt beslut. Jag tycker att Mattias har levt upp till de förväntningar jag har av en mäklare och jag kan varmt rekommendera andra att köpa och sälja genom honom! Läs mer
  • Josefine P

2020-05-10

Josefine P skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte lägenhet innan vi sålt vår precis innan Corona bröt ut på riktigt. Minst sagt en stressig situation att sälja lägenhet i pressade tider. Javier är en utmärkt mäklare som lyckades sälja vår lägenhet för ett bra pris i en svår tid. Lyhörd, proffsig och trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Javier. Gillar man en ärlig, positiv mäklare med djup kunskap inom sitt område är han rätt väg att gå.
    //två personer som är otroligt nöjda över valet av mäklare Läs mer
    2020-05-11 Javier B svarar Josefine P
    Jättekul att höra att ni upplevt min insats som trygg och kvalitetssäkrad! Ni tog till er mina rekommendationer på absolut bästa sätt för att skapa de optimala förutsättningarna för ett bra utfall. Dessa faktorer är extra viktiga att fastställa, speciellt under dessa kluriga Coronatider. Det har varit en fröjd att samarbeta med er. Önskar er all lycka i ert nya boende och har ni funderingar gällande bostadsmarknaden så är det bara att lyfta luren så finns jag där för er!
  • 2020-05-10

Matilda L skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier Basile Leon, hjälpte mig nyligen att köpa min första lägenhet i Kristineberg. Mäklaren skötte det mycket bra och var flexibel med när jag kunde komma på visning. När vi skulle skriva kontrakt gick han tydligt igenom allt vi behövde veta och vad som ingår i det vi skriver på. Jag är supernöjd och ger 5/5 i betyg :). Läs mer
    2020-05-11 Javier B svarar Matilda L
    Tack för dessa fina ord och att du upplevt att du känt dig väl omhändertagen under processen som förstagångsköpare. Viktigt för mig att du känner trygghet genom de olika stegen. Du kommer att stortrivas i Kristineberg, speciellt nu när vi närmar oss sommartider. Känn dig fri att kontakt mig om du har frågor eller funderingar gällande ditt boende och bostadsmarknaden.
  • 2020-05-07

Maria B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa har hjälpt oss att sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Vi är mycket nöjda med Kajsa. Hon är en lyhörd mäklare som lyssnade på våra önskemål och skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
    2020-05-11 Kajsa A svarar Maria B
    Stort tack Maria! Det var ett rent nöje jobba tillsammans med er för att hitta rätt köpare till er otroligt fina lägenhet. Nu hoppas jag att husletandet går bra så ni hittar er nästa drömbostad. Ha det gott så hörs vi snart igen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-05-05

Alexandra S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders hade hög tillgänglighet och service när vi köpte vår lägenhet genom att visa oss lägenhet vid två separata tillfällen innan vi bestämde oss. Han återkopplade snabbt och hela processen kändes trygg. Läs mer
    2020-05-18 Anders L svarar Alexandra S
    Hej Alexandra, tack för de fina orden!
  • 2020-04-26

Peyman T skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    "Engagerad, trevlig och ärlig. Vi fick ett väldigt bra intryck från första mötet och det fortsatte trots att marknaden har varit lite osäker just nu."

Nöjd säljare på S:t Göransgatan 85 Läs mer
  • 2020-04-15

Anna Von S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt bostad utav Kajsa, som var mycket trevlig, förtroendeingivande och kompetent. Läs mer
    2020-04-15 Kajsa A svarar Anna Von S
    Tack snälla Anna! Jag är så glad att jag fick chansen att bistå med min hjälp i ert bostadsköp. Nu kommer mitt fokus framöver ligga på att hitta rätt köpare till Niclas lägenhet så ni kan börja förbereda ordentligt för den kommande flytten sen. Trevlig kväll! Vänligen, Kajsa
  • 2020-04-15

Bodil K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag kände direkt förtroende för Kajsa vid vårt första möte och hon gjorde sedan ett mycket bra jobb vid min försäljning av lägenheten på Norr Mälarstrand trots dessa svajiga tider på bostadsmarknaden. Jag fick hela tiden information från henne vad som hände och hur vi skulle gå vidare,
    Alla plus till henne. Läs mer
    2020-04-15 Kajsa A svarar Bodil K
    Stort tack, Bodil! Vad glad jag blir. Det är verkligen annorlunda bostadsmarknad för tillfället men vi hade ett fantastiskt samarbete och lade upp en bra plan så vi hittade vår köpare. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-04-14

Katarina O skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är noggrann, kompetent och hör alltid av sig när det så är bestämt. Känner mig trygg som säljare och om det blir aktuellt med en försäljning igen kommer Kajsa att vara mitt förstahandsval. Läs mer
    2020-04-15 Kajsa A svarar Katarina O
    Jag får tacka som ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Det var otroligt värmande att höra att du känt dig både trygg och nöjd med vårt samarbete och kan tänka dig att anlita mig igen. Vi hörs vidare, så fortsätter jag hålla koll efter en ny bostad till dig. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-04-10

Mattias L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stor eloge till Anders, försäljningen överträffade våra förväntningar med råge! Läs mer
  • 2020-04-10

Ann H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har köpt ny bostad på Kungsholmen. Kajsa förmedlade lägenheten. Jag upplever henne som oerhört professionell, engagerad och lätt att ha att göra med! Topp-betyg rakt igenom! Läs mer
    2020-04-13 Kajsa A svarar Ann H
    Tack för fina ord, Ann! Det värmer verkligen att höra. Jag är otroligt glad att jag fick chansen att bistå med min hjälp vid ert lägenhetsköp. Ha en fortsatt skön påsk så hörs vi! Vänligen, Kajsa
  • 2020-03-30

Cindy H skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte via Mattias, han gav snabb återkoppling och var väldigt tillmötesgående. Bra bemötande från början till slut, rekommenderar! Läs mer
  • 2020-03-27

Per S skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mattias sålde min lägenhet på Kungsholmen.

Jag fick ett mycket gott intryck av honom redan vid första mötet, då han gav en ärlig bild av bostadsmarknaden och satte upp realistiska mål för försäljningen (som också samsvarade med min syn på marknaden och lägenheten).

Under processen var han väldigt tillgänglig för frågor och diskussioner samt klientorienterad på så sätt att han hanterade allt praktiskt (vilket innebär att du som uppdragsgivare behöver göra så lite som du själv önskar).

Jag har haft fullt förtroende för Mattias under hela säljprocessen och skulle absolut anlita honom igen. Jag kan därför ge honom mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2020-03-27

Oscar Z skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevligt bemötande. Javier hade tålamod och svarade snabbt och transparant kring alla frågor, vilket kändes tryggt då det var mitt första lägenhetsköp. Läs mer
    2020-04-02 Javier B svarar Oscar Z
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att du som förstagångsköpare känner dig trygg i processen och välinformerade om lägenheten, föreningen och området. Extra kul att just du drog det längsta strået i budgivningen. Tveka inte att kontakta mig om du har frågor eller funderingar gällande ditt boende.
  • 2020-03-23

William L skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Otroligt fin och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2020-04-02 Javier B svarar William L
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att du som förstagångsköpare känner dig trygg i processen. Du kommer att stortrivas och tveka inte att höra av dig om du har frågor gällande bostadsmarknaden.
  • 2020-03-23

Fredrik B skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Ett fullblodsproffs! Inga konstigheter alls under säljprocessen, det löstes snabbt, smidigt och säkert. Läs mer
    2020-03-23 Javier B svarar Fredrik B
    Supertacksam för denna underbara feedback! Härligt att det gick bra trots klurig marknad!
  • 2020-03-18

Mikaela W skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är driven, social och förstår bostadsmarknaden. Han gjorde ett fantastiskt jobb i att förhandla upp priset för vår bostad vid försäljning och uppnådde ett pris betydligt över vårt mål Läs mer
    2020-03-20 Javier B svarar Mikaela W
    Tack för de fina orden och oerhört tacksam att ni valde mig som er mäklare. Blir väldigt glad att beslutet togs efter att ha sett mig i action på annan visning, då fick ni se hur jag jobbar och hur jag bemöter era potentiella köpare. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag önskar er all lycka i framtiden.
  • 2020-03-17

Gustav K skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier sålde vår 2a på Kungsholmen. Han skötte hela processen från början till slut otroligt proffsigt. Som förstagångssäljare tog han sig tid att se till att vi var införstådda i allt, höll oss uppdaterade och jobbade hårt både innan, under och efter visningen för att vi skulle hitta rätt köpare.
    Kommer ringa Javier nästa gång vi ska sälja lägenhet. 5/5 stjärnor! Läs mer
    2020-03-17 Javier B svarar Gustav K
    Tack för denna underbara feedback, värmer helt klart mitt lilla mäklarhjärta. Ni har varit lyhörda och tagit till er mina rekommendationer på bästa sätt! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och tacksam för effektiv kommunikation och trevligt samspel mellan oss. Ser fram emot att samarbeta igen i framtiden.
  • 2020-03-17

Johanna L skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier hjälpte oss med vårt första bostadsköp och gjorde det exemplariskt. Han svara på alla möjliga frågor och var mycket pedagogisk i processen. Han har även stenkoll på området Kungsholmen. Rekommenderar honom för alla unga som planerar på att köpa eller sälja bostad speciellt i området! Läs mer
    2020-03-17 Javier B svarar Johanna L
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att ni som förstagångsköpare känner er trygga i processen. Ni kommer att stortrivas och tveka inte höra av er om ni i framtiden har frågor gällande marknaden eller kanske bara vill få renoveringstips.
  • 2020-03-15

Evelinn S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tillmötesgående och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-03-13

Alexander G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde med Anders. Super professionell och bra i både kontakt och med det administrativa. Inte någon som bara snackar utan levererar på det han säger och bra koll på marknad Läs mer
  • 2020-03-12

Sara Alexandra Jasmine O skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mitt första bostadsrättsköp och är så nöjd med Stina genom hela processen! Trevlig, informativ och inte alltför på. Allt gick så smidigt och bra! Läs mer
  • 2020-03-06

Gustav R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte bostad på Kungsholmen. Hjälpte med att ordna en relevant förhandsvisning efter att vi träffats på en tidigare visning Läs mer
    2020-03-06 Kajsa A svarar Gustav R
    Tack så hemskt mycket, Gustav! Det är alltid roligt att kunna tipsa om en lägenhet i ett så tidigt skede att det varken finns bilder eller planritning. Sen är det naturligtvis extra kul när lägenheten passar så bra att det blir ett köp. Vi ses igen när det är dags för tillträde så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-03-05

Agnes L skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Min familj har med Kajsas hjälp sålt en trerummare i Fredhäll.
    Vi träffade Kajsa första gången när vi var spekulanter på en lägenhet vid Fridhemsplan. Där och då bestämde vi oss för att anlita henne när det blir dags att sälja vårt boende. Kajsa står med båda fötterna på jorden och behandlar sina klienter med respekt, vilket vi inte alltid upplevt i våra tidigare kontakter med mäklare.
    Vi hoppas på att kunna anlita Kajsa nästa gång det blir aktuellt för oss att sälja en lägenhet. Läs mer
    2020-03-06 Kajsa A svarar Agnes L
    Tusen tack, snälla Agnes! Jag blir verkligen rörd när jag läser dina fina ord och det är otroligt roligt att höra att ni bestämde er för att anlita mig redan när vi sågs på visning. Nu är jag övertygad om att ni kommer trivas bra och bo länge i er nya bostad men när det är dags för försäljning i framtiden så är ni självklart varmt välkomna att kontakta mig igen. Ha det gott så länge så hörs och ses vi när tillträdet börjar närma sig! Vänligen, Kajsa
  • 2020-03-03

Mikael H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt genom Kajsa och affären gick oerhört smidigt.
    Hon förmedla snabbt mellan säljaren och oss samt hade svar på alla våra frågor.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-06 Kajsa A svarar Mikael H
    Stort tack för en fin rekommendation! Det var ett rent nöje att få bistå med hjälp vid bostadsköpet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas otroligt bra när ni kommit på plats om några månader. Trevlig helg! Vänligen, Kajsa
  • 2020-03-03

Magnus L skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa hjälpte oss att få vår lägenhet såld till önskat pris redan innan den planerade visningen. Mycket lätt att jobba med och vi kommer anlita henne också nästa gång vi ska sälja! Läs mer
    2020-03-03 Kajsa A svarar Magnus L
    Det värmer verkligen att höra! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Ha det så gott så se vi när det är dags för tillträde! Vänligen, Kajsa
  • 2020-02-29

Josefin A skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag tyckte Anders var fantastiskt när jag köpte. Vilket inte är en känsla jag inte fått av många mäklare när jag har varit köpare. Jag hade fullt förtroende genom hela processen och kände inte att han hetsade eller försökte trissa upp priset som andra mäklare. Jag har fullt förtroende för Anders och kommer definitivt kontakta honom när jag kommer i säljtankar. Läs mer
  • 2020-02-26

Sam A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vill du ha den bästa, väljer du Stina. Punkt slut. Läs mer
  • 2020-02-19

Sandra B skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde en lägenhet via Javier. Mycket trevlig bemötande och överträffade våra förväntningar på försäljningen. Läs mer
    2020-02-19 Javier B svarar Sandra B
    Blir så otroligt lycklig när en säljare är nöjd och uppskattar min insats. Tacksam för att jag fick hedra ert förtroende att genomföra försäljningen av er fina lägenhet! Ni har varit väldigt lyhörda och tagit till er mina råd på bästa sätt! Detta är ett kvitto på att "underhandsförsäljning" kan vara ett mycket effektivt sätt att få ett fint slutpris!
    Kajsa A, Javier B gillar detta
  • 2020-02-14

Melissa N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde min 1:a på Kungsholmen. Kajsa är väldigt proffsig och kompetent inom sitt område. Trevlig och lätt att ha att göra med. Allt över förväntan. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-02-17 Kajsa A svarar Melissa N
    Tack för fina ord Melissa! Det har varit otroligt roligt att jobba tillsammans med dig och det blev ju verkligen ett lyckat samarbete. Lycka till nu med bostadsletandet! Jag håller ögon och öron öppna och hör av mig när jag har någon bostad som kan passa dig. Vänligen, Kajsa
  • Anders H

2020-02-14

Anders H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och proffsig. Väldigt bra på att hålla en uppdaterad genom hela processen. Rekommenderar! Läs mer
    2020-02-17 Anders L svarar Anders H
    Stort tack för förtroendet och ett trevligt samarbete.
  • 2020-02-12

Gustav N skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var professionell, duktig och engagerad genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-17 Anders L svarar Gustav N
    Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete Gustav!
  • 2020-02-10

Marcus M skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde min etta via Javier. Har köpt av honom tidigare och kan varmt rekommendera honom. Noggrann i allt han gör med bra återkoppling och service. Man känner sig mycket trygg i hans händer. Läs mer
    2020-02-10 Javier B svarar Marcus M
    Underbar känsla att få förtroende från tidigare köpare och det har varit en fröjd att få hjälpa dig även som säljare. Extra glad blir jag till det fina slutpriset samt smidig process!
    Kajsa A, Javier B gillar detta
  • Eric W

2020-02-09

Eric W skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier sålde min 1 RoK och jag kan verkligen rekommendera honom. Han är lyhörd, trevlig, lätt att förstå och anträffbar. Läs mer
    2020-02-10 Javier B svarar Eric W
    Stort tack för denna fina feedback, värmer helt klart! Det har varit fröjd att få hjälpa dig med försäljningen och tacksam för effektiv kommunikation och trevligt samspel mellan oss.
  • 2020-01-30

Ulf K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, ordning och reda, duktig på att informera och alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-01-30 Kajsa A svarar Ulf K
    Stort tack, Ulf! Det blev ett lyckat samarbete som ledde till en snabb försäljning. Nu får ni passa på att njuta av lugnet lite, innan det är dags att börja planera för flytten. Ha det gott så hörs vi av framöver! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-22

Ella N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Så bra som man kan begära! Jättenöjd med Kajsa och hennes jobb. Välkomnat mig och känt mig trygg. Väldigt nöjd ! Läs mer
    2020-01-22 Kajsa A svarar Ella N
    Tack för fina ord, Ella! Att köpa sin första bostad är verkligen en stor händelse så jag är otroligt glad att jag fick möjligheten att hjälpa till. Nu är det bara att räkna ner dagarna tills det är dags att flytta in! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-19

Ingela S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vänligt, kunnig och generös med att visa objekt trots storhelg. Läs mer
    2020-01-20 Kajsa A svarar Ingela S
    Tack för ett fint omdöme och stort grattis till en otroligt fin bostad! Jag är så tacksam att jag fick chansen att hjälpa dig med bostadsköpet. Vi hörs av vidare framåt så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-16

Anna Kristina B skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket trevligt och engagerat bemötande. Återkopplade snabbt och svarade på alla frågor. Snabb och smidig affär. Kan verkligen rekommendera Mattias. Läs mer
    2020-01-28 Mattias L svarar Anna Kristina B
    Stort tack Anna för ett fint omdöme! Jag är tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa er i bostadsköpet. Varmt välkomna till Kungsholmen!
    Mattias L gillar detta
  • 2020-01-16

Mikael T skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabb, Smidig och duktig!

Rekommenderar att använda er av Mattias vid nästa lägenhetsförsäljning Läs mer
    Mattias L gillar detta
  • 2020-01-14

Caroline S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    När vi sålde vår bostad på Kungsholmen anlitade vi Kajsa efter noggrann utvärdering av flera mäklare. Vi upplevde henne som mycket behaglig, kunnig, lugn och trygg. Läs mer
    2020-01-15 Kajsa A svarar Caroline S
    Stort tack, Caroline! Det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med er. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Hoppas att bostadssökandet går bra och tveka inte att höra av er om ni vill bolla något inför det kommande bostadsköpet! Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-12

Tanja B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa sålde min lägenhet och jag är otroligt nöjd. Hon är engagerad och har ett proffesionellt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-01-13 Kajsa A svarar Tanja B
    Tack så hemskt mycket, Tanja! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Och extra roligt att vårt grymma samarbete ledde ett så bra slutpris. Vänligen, Kajsa
  • 2020-01-12

Jimmie W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Rekommenderar Kajsa till alla som går i säljtankar. Oerhört professionell och kunnig. Hon fick hela processen att kännas trygg och smidig. Läs mer
    2020-01-13 Kajsa A svarar Jimmie W
    Stort tack för fina ord och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Ni har varit suveräna att samarbeta med. Lycka till nu med husletandet! Vänligen, Kajsa
  • 2019-12-15

Lars L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Utmärkt bemötande.

...................................................................................................... Läs mer
  • 2019-12-09

Erik R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi hade en mycket bra upplevelse av Javier då han alltid var tillgänglig för att svara på våra frågor och ge råd. Vi kan varmt rekommendera Javier. Läs mer
    2019-12-09 Javier B svarar Erik R
  • 2019-12-08

Erik Kenneth J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders var tillmötesgående och positiv. Han gav bra råd gälland vad man bör tänka på i köpeprocessen och var noggrann och klar vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • 2019-11-30

David R skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier är en fantastisk mäklare! Mitt intryck är att han genuint bryr sig om både säljare och köpare och att han därför lägger ned hjärta och själ för att skapa en så positiv upplevelse som möjligt. Han har också den skärpa och den erfarenhet som krävs för att göra ett riktigt bra jobb, alltifrån det övergripande strategiska till de små detaljerna som kan göra en stor skillnad. Jag uppskattar särskilt Javiers personliga värme, att han öppet delar sina tankar och idéer och den glöd med vilken han realiserar sina tankar och idéer. Och visst, intrycket är ju en sak, men även det konkreta resultatet talar för sig självt. Javier är en mäklare jag med glädje skulle rekommendera familj och vänner. Läs mer
    2019-12-02 Javier B svarar David R
    Blir så otroligt lycklig när en säljare är nöjd och uppskattar min insats. Tacksam för att jag fick hedra ditt förtroende att genomföra försäljningen av din fina lägenhet! Du var väldigt lyhörd och tog emot mina rekommendationer på bästa sätt, vilket speglade sig i slutpriset! Tveka inte att använda mig som bollplank i er köpprocess.
    Stina B gillar detta
  • 2019-11-28

Miia P skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte bostad av Stina. Fick väldigt bra intryck av henne. Förtroendeingivande och väldigt påläst/kunnig om föreningen.
    Vi uppskattade verkligen allt som Stina gjorde med att lösa tillträde osv så vi kunde köpa lägenheten. Tack! Läs mer
    2019-12-03 Stina B svarar Miia P
    Tack, Miia! Jag är glad att ni är nöjda med ert köp. Jag tror ni kommer trivas superbra i denna bostadsrättsförening! Varmt välkomna till Kungsholmen!
    Stina B gillar detta
  • 2019-11-27

Vilhelm F skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi hade en bra kontakt och pratet kring hur vi skulle sälja var smidigt.

Mattias kom med bra förslag på hur vi skulle presentera lägenheten på Hemnet som vi annars inte skulle valt själva.

När man träffar Mattias så ger han ett intryck av förtroende och jag tycker han varit väldigt professionell genom hela processen.

Vi valde mellan 5 st olika mäklare innan vi bestämde oss för Mattias och vi är väldigt nöjda med valet. Tillsammans fick vi många intresserade som kom på visningarna och vi sålde över förväntan. Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Vilhelm F
    Tack så mycket Vilhelm! Jag får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, har varit ett sant nöje och ett fint samarbete processen igenom. Sköt om er så ses vi vid tillträdet.
    Mattias L, Stina B gillar detta
  • 2019-11-27

Ann-charlotte S skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet under 2019, med Mattias Lundin på HusmanHagberg som mäklare. Vi har nog egentligen bara positiva saker att säga om Mattias. Trevligt och professionellt bemötande. Han höll det han lovade att han skulle göra i processen. Klara och tydliga besked. Vi kan varmt rekommendera honom för alla som funderar på att anlita en mäklare i en försäljningsprocess.

/Peter & Ann-Charlotte Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Ann-charlotte S
    Stort tack för de fina orden! För mig är det viktigt att ni som köpare känner er trygga genom hela processen. Jag är helt säker på att ni kommer att stormtrivas här på Kungsholmen!
    Mattias L, Stina B gillar detta

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm