HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen.

Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt och kan verkligen Kungsholmens bostadsmarknad utan och innan. Det är en stor fördel för dig, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad!

HusmanHagberg är en fristående fastighetsmäklare och vi är inte knutna till varken bank eller försäkringsbolag. Genom vårt samarbete med Avtal24 kan du dock enkelt få rådgivning i juridiska frågor inför bostadsaffären.

Läs vad 504 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsholmen

• 2020-09-24

Karin A skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier hjälpte mig att sälja min 2a i Fredhäll.
    Han var väldigt rak och tydlig med vad jag kunde förvänta mig av honom men också av bostadsmarknaden.
    Hade träffat några andra mäklare tidigare som jag jämförde med. Det som Javier såg som en självklarhet tyckte de andra mäklarna att ”jag ska vara nöjd med”.
    Javier överträffade både mig och min partner.
    Hade själv mycket att stå i under den perioden, så det var skönt att Javier fixade allt, samtidigt som man kände sig delaktig.
    Tack Läs mer
  • 2020-09-16

Josefine E skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Har sålt en 2:a med hjälp av Javier. Jag är mycket nöjd med Javier som mäklare, han har hög kompetens och stort engagemang och jag kan varmt rekommendera honom.

Jag har även köpt en lägenhet tidigare där Javier var mäklare och tycker han var utmärkt även i den processen. Läs mer
    2020-09-23 Javier B svarar Josefine E
    Värmer något helt otroligt att höra sådan fin feedback från dig som varit både köpare och säljare genom mig. Jag vill aldrig tumma på kvalitet, bemötande eller engagemang och dessa tre grundpelare strävar jag efter ska stötta alla mina försäljningar! Jag är väldigt lycklig att ha fått förtroendet att hjälpa dig vidare in ett spännande framtida kapitel.
  • 2020-09-16

FELEK K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tråkigt avslut utan återkoppling. Vid besked om att jag ville annullera mina bus blev han otrevlig. Kändes som ett fulspel från mäklarens sida vilket är oerhört tråkigt. Läs mer
  • 2020-09-14

Niklas A skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier gav ett gott intryck och var förtroendeingivande i hanteringen av vår försäljning. Vid fotograferingstillfället så kändes det som vissa bilder utomhus var tagna under tidspress och inte lika genomtänkta som bilderna inomhus. Läs mer
    2020-09-23 Javier B svarar Niklas A
    Så lycklig och tacksam att jag fått förtroendet att sälja er magiska bostad. Tacksam för att ni också tog till er alla mina rekommendationer för att lägga den absolut bästa grunden inför försäljningen för maximera slutpriset och vilket rekordpris det blev! Glad att ni lät mig helt och hållet hålla i taktpinnen där jag lyckades attrahera ett enormt intresse och visningsdeltagande. Detta var en kombination av mitt personliga kundregister samt tätt samarbete med våra duktiga kontor i Vasastan, Södermalm och Bromma i detta fall. Jag handplockade en av Stockholms bästa fotografer inför denna försäljning och önskar jag kunnat styra vädret en aning. På det hela taget har det varit en sann fröjd att samarbeta med er från start till slut! Hjälper gärna er och vara bollplank inför kommande köp.
  • 2020-09-13

Maria Angeles Corral R skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är en utmärkt professionell. Hon har bra säljstrategier och är mycket hjälpsamhet och snäll. Läs mer
    2020-09-13 Kajsa A svarar Maria Angeles Corral R
    Stort tack för de fina orden, Maria! Det var ett rent nöje att få jobba tillsammans med er och för att hitta rätt köpare till er otroligt fina lägenhet. Ha det fint och trevlig söndag på er! Vänligen Kajsa
  • 2020-09-13

Carl Johan Aron H skrev om Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd. Kajsas bemötande var trevligt och förtroendeingivande. Det skedde först några missar i pappersarbetet, men detta ordnade Kajsa snabbt och snyggt. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med samarbetet! Läs mer
    2020-09-15 Kajsa A svarar Carl Johan Aron H
    Stort tack för ditt omdöme! Jag är självklart mån om att hela affären ska gå så smidigt som möjligt. Ville att avtalen skulle se enhetligt ut därför valde jag att korrigera dem och skriva ut nya när ett mellannamn missades. Tar till mig av det du skrivit och ska se till att alltid kolla det i god tid innan framöver. Tack för ett gott bemötande. Ser fram att ses igen vid tillträdet. Trevlig söndag! Vänligen, Kajsa
  • 2020-08-20

Linnéa R skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen och är så nöjd med Anders som mäklare. Proffesionellt, smidigt och trevligt! Läs mer
  • 2020-08-18

Tove J skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och flexibel, allt man kan önska av en mäklare. Vi köpte av Anders och är otroligt nöjda att allt gick så smidigt. Läs mer
  • 2020-08-15

Erik Rune Christian S skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier gav ett mycket bra intryck redan vid första mötet och var väldigt proffsig, kunnig och noggrann genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2020-08-15

Karl K skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och trevlig. Gick smidigt och bra kommunikation Läs mer
  • 2020-08-11

Alexander L skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Ett mycket professionellt bemötande och handhavande av vår bostadsförsäljning. God uppföljning och hjälpsam med varm ton genom processen.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-08-11

Stephanie G skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är en väldigt professionell, hjälpsam och duktig mäklare som skapade rätt förutsättningar för en smidig och bra process. Hon är trygg och har hög tillgänglighet. Jag kan verkligen rekommendera Kajsa som mäklare! Läs mer
  • 2020-08-04

Maryam H skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Väldigt nöjd med Anders, professionell och duktig! Läs mer
  • 2020-08-02

Josefin A skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier sålde min 1:a på Lilla Essingen och gjorde ett minst sagt fantastiskt jobb där han mitt i en pandemi lyckades sälja min lägenhet till rekordpris 🌟 Proffsig, flexibel och trygg i sin roll. Förstår bostadsmarknaden och tog fram en tydlig plan för hur vi skulle hantera den och eventuella problem. Är mer än nöjd med Javier och kan varmt rekommendera honom till alla som vill ha ett proffs. Läs mer
    2020-08-13 Javier B svarar Josefin A
    Att du känt att min tjänst håller absolut högsta nivå gör mig superglad och att dessutom levererat ett rekordpris på hela Lilla Essingen gör mig extra glad. Dina grannar har redan börjat ringa! Önskar er all lycka med nästa boende och önskar er en fortsatt fin sommmar!
  • 2020-08-02

Jacob A skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hej jag har köpt en lägenhet 22m2 på lilla Essingen.
    Trevlig mäklare:)
    Kunnig och snabba ryck.
    Jag tycker att det var bra i totalen men viss info om tex äkta eller oäkta förening vill man ha info om direkt utan att fråga Läs mer
    2020-08-13 Javier B svarar Jacob A
    Hej, tack för de fina orden, viktigt för mig att ni som köpare känner er väl bemötta. Info om att föreningen var äkta stod dock tydligt i annonsen på internet samt även på förstasidan i årsredovisning som ni även fick med fysiskt i er bopärm. Strävar alltid efter att vara så tydlig som möjligt, men man kan alltid bli bättre. Tackar för era synpunkter. Har ni frågor gällande marknaden framöver eller behöver rådgivning inför framtida försäljning är ni varmt välkomna att kontakta mig så hjälper jag gärna till! Ni kommer att stormtrivas på magiska Lilla Essingen
  • 2020-07-27

Aziz I skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Precis köpt lägenhet. Inga större förväntningar på mäklaren. Kunnigt och effektivt bemötande. Läs mer
  • Hans W

2020-07-16

Hans W skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Har sålt en bostadsrätt och har blivit fantastiskt väl bemött av Mattias Lundin på alla sätt kan verkligen rekommendera honom och kommer i framtiden att göra det personligen till min omgivning. Förväntningarna vi hade var att få bostadsrätten såld men pga Coronavirusen gick det lite trögt men Mattias misströstade aldrig och prismässigt vart det bättre än förväntat. En mycket positiv och personlig upplevelse med Mattias och Husman o Hagberg. Mattias är en person med bägge fötterna på jorden och inger stort förtroende för mig och min fru och att vi mycket varmt rekommenderar honom Läs mer
  • Bengt M

2020-07-12

Bengt M skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    För tredje gången på 13 år har jag gjort en lägenhetsaffär genom Stina. Denna gång försäljning av en 2:a. Som man då förstår har jag mycket stort förtroende för Stina och varit mycket nöjd både som köpare och säljare. Effektiv, korrekt, trevlig i bemötandet Jag kan varmt rekommendera henne.
    Bengt Möller Läs mer
  • 2020-07-11

Patrik R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Att sälja sin bostad kan vara stressande. Kajsa tar sig an ditt uppdrag med ett lugn och erfarenhet. Hon håller dig uppdaterad och är mån om att ge alla potentiella kunder den uppmärksamhet de behöver för att det ska bli en bra affär. Läs mer
    2020-07-15 Kajsa A svarar Patrik R
    Tusen tack för en fin rekommendation, Patrik! Jag får även tacka för att jag fick chansen att hjälpa dig med försäljningen av din otroligt fina lägenhet. Jag ser fram emot att ses igen när det är dags för frånträde. Fram tills dess så får jag passa på att önska dig en fin sommar! Vänligen, Kajsa
  • 2020-07-10

Magnus T skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bara positivt att säga. Okomplicerad, serviceminded,tydlig. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-07-16 Mattias L svarar Magnus T
    Tack för de fina orden Magnus! Mitt mål är alltid att ni som köpare alltid ska känna dig väl omhändertagen och trygg genom hela processen. Därför blir jag otroligt glad när jag hör att ni upplevt min tjänst som både positiv och professionell. Jag är helt övertygad om att ni kommer att stormtrivas och tveka inte på att höra av er om ni i framtiden har några frågor.
  • 2020-07-06

Bo H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är ett helt proffs som söker möjligheter vidare i sitt eget nätverk över möjlig köpare för oss som kund. Hon är tålmodig och låser ett köp efter lång tid. Jag värdesätter hennes otroliga arbete att göra oss nöjda, at hitta kunden. Jag rekommenderar Kajsa till andra som behöver mäklare. Ni får en person som arbetar !00% för din sak under en lång tid (år) Ni får ett proffs!
    Ett Stort Tack Kajsa. Läs mer
    2020-07-07 Kajsa A svarar Bo H
    Tack själv Bosse! Jag blir otroligt glad och rörd över dina fina ord. Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans med er och jag är så tacksam över att jag fick vara med er hela vägen från start till mål. Nu ändrar vi fokus till att hitta er nästa bostad så vi fortsätter att hålla kontakten. Ha det så gott tills vi hörs igen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-07-05

Carina T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders har varit alldeles utmärkt att samarbeta med!
    Högsta betyg! Läs mer
    2020-07-07 Anders L svarar Carina T
    Tack för förtroendet och det fina omdömet. Ha en fin sommar!
  • 2020-07-05

Therese N skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen och Anders hjälpte mig. Han är kunnig, trygg och visade stort engagemang och uthållighet i säljprocessen. Det blev en lyckad försäljning och jag kan varmt rekommendera Anders om du ska sälja din bostad. Läs mer
    2020-07-07 Anders L svarar Therese N
    Tack för de fina orden Therese, och tack för ett väldigt trevligt och lyckat samarbete. :)
  • 2020-07-04

Ingrid H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon har arbetat under lång tid för att få till en lösning med respekt och tillit. Hon har varit lyhörd för våra behov och inte givit upp när marknaden började vika. Efter 1,5 år fick hon till en affär och vi är nöjda trots alla turer upp och ner. Min upplevelse är att hon är en mäklare som vi jobba för en bra lösning för både säljare o köpare. Det inger förtroende och en god relation. Hon är en mkt bra mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar Ingrid H
    Stort tack för en mycket fin rekommendation, Ingrid! Jag är otroligt tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för att ni aldrig tvekade på att fortsätta denna resa tillsammans med mig så jag tillslut fick möjlighet att ro affären i mål. Det har varit ett rent nöje att jobba tillsammans med er. Tack för ett gott samarbete! Nu inleder vi nästa del av denna resa och jag kommer att hålla ögon och öron öppna för att se till att ni hittar en ny bostad. Sköt om er tills vi hörs igen! Vänligen, Kajsa
  • AMANDA M

2020-07-03

AMANDA M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa hjälpte oss att snabbt sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Hon är mycket professionell och har en god kännedom om marknaden och Kungsholmen som område. Var alltid väldigt responsiv och ingav ett tryggt intryck. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar AMANDA M
    Tack så väldigt mycket för fina ord, Amanda! Jag är otroligt tacksam för att jag fick chansen att hjälpa dig och Johannes med försäljningen av er pärla. Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Nu kommer jag självklart hålla koll efter en ny bostad som kan passa er så vi även kan lösa den biten :) Hoppas det går bra med flytten så får ni ha en fin semester sen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-06-28

Robert H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi fick ett proffesionellt intryck av Kajsa under vår köpprocess.
    Allt gick smidigt och Kajsa var väldigt lösningsorienterad.
    Väldigt nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar Robert H
    Tack så hemskt mycket, Robert! Blir otroligt glad över att läsa ditt fina omdöme och även glad att jag fick chansen att hjälpa er med bostadsköpet. Det är verkligen en fantastiskt fin bostad som ni köpt. Ha det så gott tills vi hörs igen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-06-27

Tove Z skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt bostad av Kajsa! Otroligt smidig affär där hon ansträngde sig för att möta allas behov. Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar Tove Z
    Tack för en fin rekommendation, Tove! Jag blir alltid otroligt glad när jag får höra att man som bostadsköpare upplevt att affären gått smidigt då det oftast är den största och mest viktiga affär man gör som privatperson. Ha en fin sommar så hörs vi av framöver och ses när det är dags för er att flytta in! Vänligen, Kajsa
  • 2020-06-25

Agnes T skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt på Kungsholmen. Kajsa har varit supertrevlig och hjälpsam, tydlig med information och inger en känsla av trygghet. Väldigt bra för mig som köper min första lägenhet. Läs mer
    2020-07-03 Kajsa A svarar Agnes T
    Stort tack för fina ord, Agnes! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa dig med något så stort som köpet av din första bostad. Vi ses om några veckor när det är dags för inflyttning. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-06-22

Mona K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stinas bemötande var professionellt, vi hade en bra dialog och blev informerade hela tiden under resans gång. Läs mer
  • 2020-06-19

David M skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt på Kungsholmen via Stina. Hon var väldigt tillmötesgående och påläst. Hjälpte till med allt och lite till. Väldigt smidig process från första visningen till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-06-15

Tomas S skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag sålde en 2:a på 45kvm med balkong. Vi hamnade mitt i stormens öga runt corona, och marknaden dog helt precis när vi hade första visningen. Javier var väldigt proffsig, lugn och gjorde en tydlig plan för hur vi skulle gå vidare när vi såg mer hur marknaden skulle röra sig. Jag väldigt nöjd på alla punkter! Läs mer
    2020-06-25 Javier B svarar Tomas S
    Tackar för förtroendet och att ni var flexibla nog att kunna anpassar er till en minst sagt klurig marknad. Gäller för mig som mäklare att hela tiden ha örat mot rälsen för att eventuellt kunna ändra strategi i tid för att få bästa utfall, vilket vi fick!!! Såååå himla glad för er skull att jag fick hjälpa er in i nästa steg i livet. Önskar er en riktigt härlig sommar!
  • 2020-06-14

Maja E skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-25 Javier B svarar Maja E
    Välkommen till underbara Kungsholmen. Tackar för de fina orden och att du upplevt min tjänst som trevlig och professionell. Har du frågor i framtiden gällande marknad eller ditt boende är det bara att höra av dig! :)
  • 2020-06-08

Britt-marie S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-08 Kajsa A svarar Britt-marie S
    Tack Britt-Marie! Det var mycket trevligt att få möjlighet att hjälpa dig och Gustav med bostadsköpet. Vi ses om ca två veckor när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-06-06

Caroline C skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålde en etta på Kungsholmen. Kajsa är en utmärkt mäklare; Proffessionel, kompetent och effektiv. Fick ettan snabbt såld med ett utsökt slutpris. Är mycket nöjd och rekommenderar varmt Kajsa! Läs mer
    2020-06-08 Kajsa A svarar Caroline C
    Stort tack för fina ord, Caroline! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa dig med försäljningen. Vi fick verkligen till ett lyckat samarbete som ledde till ett fantastiskt slutpris. Ha det så gott så ses vi när det är dags för tillträde om några veckor! Vänligen, Kajsa
  • 2020-05-25

Johan Wilhelm T skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Fick hjälp av Anders att sälja vår bostadsrätt. Anders fick oss att känna oss trygga med vår försäljning och visade ett stort intresse från början till slut. Läs mer
    2020-05-27 Anders L svarar Johan Wilhelm T
    Stort tack förtroendet. Riktigt kul att jobba ihop.
  • 2020-05-25

Ingrid O skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en liten lägenhet på Kungsholmen där Kajsa var mäklare vilken hon skötte på ett utmärkt sätt. Vi har haft mkt kontakt med mäklare de senaste åren och Kajsa har varit den bästa mäklare vi mött. Mycket professionell, tillmötesgående och en genuin människa. Läs mer
    2020-05-25 Kajsa A svarar Ingrid O
    Stort tack, Ingrid! Det är alltid mitt fokus att erbjuda bästa möjliga hjälp vid bostadsköpet, som oftast är den största affär man gör som privatperson, och då värmer det extra mycket att höra att ni upplevt vår kontakt så positiv.
    Jag ser fram emot att träffas igen när det är dags för er att tillträda er fina bostad om några veckor. Sköt om er så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-05-24

Peter F skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och mycket tillgänglig och hjälpsam. Kunnig. Läs mer
    2020-05-25 Kajsa A svarar Peter F
    Tack Peter! Vad glad jag blir för dina fina ord. Det var mycket trevligt att få möjlighet att hjälpa er med bostadsköpet. Vi ses när det är dags för er att tillträde bostaden om några veckor. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-05-17

Sofie E skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har köpt en 1 RoK på Kungsholmen. Som förstagångsköpare känns det såklart lite extra läskigt, men med Mattias som mäklare kände jag mig väldigt trygg. Jag fick direkt en bra känsla av Mattias då han var glad, trevlig och genuin! Jag har tidigare upplevt att mäklare gärna vill stressa en att ta snabba beslut, men detta upplevde jag aldrig med Mattias - han var förstående och mån om att jag som köpare skulle känna mig trygg med mitt beslut. Jag tycker att Mattias har levt upp till de förväntningar jag har av en mäklare och jag kan varmt rekommendera andra att köpa och sälja genom honom! Läs mer
  • Josefine P

2020-05-10

Josefine P skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte lägenhet innan vi sålt vår precis innan Corona bröt ut på riktigt. Minst sagt en stressig situation att sälja lägenhet i pressade tider. Javier är en utmärkt mäklare som lyckades sälja vår lägenhet för ett bra pris i en svår tid. Lyhörd, proffsig och trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Javier. Gillar man en ärlig, positiv mäklare med djup kunskap inom sitt område är han rätt väg att gå.
    //två personer som är otroligt nöjda över valet av mäklare Läs mer
    2020-05-11 Javier B svarar Josefine P
    Jättekul att höra att ni upplevt min insats som trygg och kvalitetssäkrad! Ni tog till er mina rekommendationer på absolut bästa sätt för att skapa de optimala förutsättningarna för ett bra utfall. Dessa faktorer är extra viktiga att fastställa, speciellt under dessa kluriga Coronatider. Det har varit en fröjd att samarbeta med er. Önskar er all lycka i ert nya boende och har ni funderingar gällande bostadsmarknaden så är det bara att lyfta luren så finns jag där för er!
  • 2020-05-10

Matilda L skrev om Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Javier Basile Leon, hjälpte mig nyligen att köpa min första lägenhet i Kristineberg. Mäklaren skötte det mycket bra och var flexibel med när jag kunde komma på visning. När vi skulle skriva kontrakt gick han tydligt igenom allt vi behövde veta och vad som ingår i det vi skriver på. Jag är supernöjd och ger 5/5 i betyg :). Läs mer
    2020-05-11 Javier B svarar Matilda L
    Tack för dessa fina ord och att du upplevt att du känt dig väl omhändertagen under processen som förstagångsköpare. Viktigt för mig att du känner trygghet genom de olika stegen. Du kommer att stortrivas i Kristineberg, speciellt nu när vi närmar oss sommartider. Känn dig fri att kontakt mig om du har frågor eller funderingar gällande ditt boende och bostadsmarknaden.
  • 2020-05-07

Maria B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa har hjälpt oss att sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Vi är mycket nöjda med Kajsa. Hon är en lyhörd mäklare som lyssnade på våra önskemål och skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
    2020-05-11 Kajsa A svarar Maria B
    Stort tack Maria! Det var ett rent nöje jobba tillsammans med er för att hitta rätt köpare till er otroligt fina lägenhet. Nu hoppas jag att husletandet går bra så ni hittar er nästa drömbostad. Ha det gott så hörs vi snart igen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-05-05

Alexandra S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders hade hög tillgänglighet och service när vi köpte vår lägenhet genom att visa oss lägenhet vid två separata tillfällen innan vi bestämde oss. Han återkopplade snabbt och hela processen kändes trygg. Läs mer
    2020-05-18 Anders L svarar Alexandra S
    Hej Alexandra, tack för de fina orden!
  • 2020-04-26

Peyman T skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    "Engagerad, trevlig och ärlig. Vi fick ett väldigt bra intryck från första mötet och det fortsatte trots att marknaden har varit lite osäker just nu."

Nöjd säljare på S:t Göransgatan 85 Läs mer
  • 2020-04-15

Anna Von S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt bostad utav Kajsa, som var mycket trevlig, förtroendeingivande och kompetent. Läs mer
    2020-04-15 Kajsa A svarar Anna Von S
    Tack snälla Anna! Jag är så glad att jag fick chansen att bistå med min hjälp i ert bostadsköp. Nu kommer mitt fokus framöver ligga på att hitta rätt köpare till Niclas lägenhet så ni kan börja förbereda ordentligt för den kommande flytten sen. Trevlig kväll! Vänligen, Kajsa
  • 2020-04-15

Bodil K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag kände direkt förtroende för Kajsa vid vårt första möte och hon gjorde sedan ett mycket bra jobb vid min försäljning av lägenheten på Norr Mälarstrand trots dessa svajiga tider på bostadsmarknaden. Jag fick hela tiden information från henne vad som hände och hur vi skulle gå vidare,
    Alla plus till henne. Läs mer
    2020-04-15 Kajsa A svarar Bodil K
    Stort tack, Bodil! Vad glad jag blir. Det är verkligen annorlunda bostadsmarknad för tillfället men vi hade ett fantastiskt samarbete och lade upp en bra plan så vi hittade vår köpare. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Vänligen, Kajsa
  • 2020-04-14

Katarina O skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är noggrann, kompetent och hör alltid av sig när det så är bestämt. Känner mig trygg som säljare och om det blir aktuellt med en försäljning igen kommer Kajsa att vara mitt förstahandsval. Läs mer
    2020-04-15 Kajsa A svarar Katarina O
    Jag får tacka som ödmjukast för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Det var otroligt värmande att höra att du känt dig både trygg och nöjd med vårt samarbete och kan tänka dig att anlita mig igen. Vi hörs vidare, så fortsätter jag hålla koll efter en ny bostad till dig. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • 2020-04-10

Mattias L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stor eloge till Anders, försäljningen överträffade våra förväntningar med råge! Läs mer
    Anders L gillar detta
  • 2020-04-10

Ann H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi har köpt ny bostad på Kungsholmen. Kajsa förmedlade lägenheten. Jag upplever henne som oerhört professionell, engagerad och lätt att ha att göra med! Topp-betyg rakt igenom! Läs mer
    2020-04-13 Kajsa A svarar Ann H
    Tack för fina ord, Ann! Det värmer verkligen att höra. Jag är otroligt glad att jag fick chansen att bistå med min hjälp vid ert lägenhetsköp. Ha en fortsatt skön påsk så hörs vi! Vänligen, Kajsa
  • 2020-03-30

Cindy H skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte via Mattias, han gav snabb återkoppling och var väldigt tillmötesgående. Bra bemötande från början till slut, rekommenderar! Läs mer
    2020-07-15 Mattias L svarar Cindy H
    Tack så hemskt mycket, Cindy! För mig som fastighetsmäklare är det otroligt viktigt att ni som förstagångsköpare känner er trygga genom hela processen. Jag är så tacksam att jag fick chansen att hjälpa dig med bostadsköpet och är helt övertygad om att du kommer att stormtrivas här på Kungsholmen!
  • 2020-03-27

Per S skrev om Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mattias sålde min lägenhet på Kungsholmen.

Jag fick ett mycket gott intryck av honom redan vid första mötet, då han gav en ärlig bild av bostadsmarknaden och satte upp realistiska mål för försäljningen (som också samsvarade med min syn på marknaden och lägenheten).

Under processen var han väldigt tillgänglig för frågor och diskussioner samt klientorienterad på så sätt att han hanterade allt praktiskt (vilket innebär att du som uppdragsgivare behöver göra så lite som du själv önskar).

Jag har haft fullt förtroende för Mattias under hela säljprocessen och skulle absolut anlita honom igen. Jag kan därför ge honom mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-07-17 Mattias L svarar Per S
    Tack så hemskt mycket Per för din fina rekommendation och för att jag fick ditt fulla förtroende att hjälpa dig med försäljningen. Trots en annorlunda marknad såg vi tillsammans till att skapa dem bästa förutsättningarna för just din bostad, vilket ledde till ett bra slutpris. Det har varit otroligt kul att få samarbeta med dig och hoppas att vi får möjligheten att göra det fler gånger framöver.

Hantverkargatan 42, 112 21 Stockholm