Stina Bodlund är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Stina Bodlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 74 omdömen sedan 2014-04-14. Stina Bodlund har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 74 Läs vad Stina Bodlund

• Köpt en fantastisk lägenhet där Stina var mäklare. Stina var tillmötesgående, trevlig och professionell vilket uppskattades av en första gångs köpare som jag var. Vill tacka Stina för hennes snabba svar vid frågor och expertis.
    Lina S köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • 1:a
    • 33.0 m²
    2020-10-02
  • Vi har med Stinas hjälp sålt en lägenhet och köpt två. Vi har alltid blivit bemötta på ett trevligt och respektfullt sätt. Stina är klok och eftertänksam och är dessutom mycket hjälpsam. Vi rekommenderar Stina varmt som mäklare. Marianne Zachrisson
    Marianne Z sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • 4:a
    • 103.5 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-02
  • She is friendly, efficient and professional.
    Chen L köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • 72.0 m²
    2020-10-02
    Thank you for kind recomendation!

Visa svar
  • För tredje gången på 13 år har jag gjort en lägenhetsaffär genom Stina. Denna gång försäljning av en 2:a. Som man då förstår har jag mycket stort förtroende för Stina och varit mycket nöjd både som köpare och säljare. Effektiv, korrekt, trevlig i bemötandet Jag kan varmt rekommendera henne. Bengt Möller
    Bengt M
    Bengt M sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2020-07-12
    • 2:a
    • 50.5 m²
    2020-07-12
    Bengt - varmt tack för fin rekommendation. Det har alltid varit ett nöje att samarbeta med dig!

Visa svar
  • Stinas bemötande var professionellt, vi hade en bra dialog och blev informerade hela tiden under resans gång.
    Mona K sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2020-06-22
    2020-06-22
    Tack för rekommendationen Mona. Jag är glad att jag fick sälja er superfina lägenhet. Hoppas ni ska hitta er drömbostad snart!

Visa svar
  • Vi köpte en bostadsrätt på Kungsholmen via Stina. Hon var väldigt tillmötesgående och påläst. Hjälpte till med allt och lite till. Väldigt smidig process från första visningen till kontraktsskrivning.
    David M köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2020-06-19
    2020-06-19
    Tack David! Jag ser fram emot att stöta på er i föreningen och är säker på att hela familjen kommer att stortrivas! Varmt välkomna till Kungsholmen!

Visa svar
  • "Engagerad, trevlig och ärlig. Vi fick ett väldigt bra intryck från första mötet och det fortsatte trots att marknaden har varit lite osäker just nu." Nöjd säljare på S:t Göransgatan 85
    Peyman T sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2020-04-26
    • 92.5 m²
    2020-04-26
    Tack för fin rekommendation, Peyman. Jag vet att ni nu trivs bra i nya bostaden på Kungsholmen och det gläder mig!

Visa svar
  • Mitt första bostadsrättsköp och är så nöjd med Stina genom hela processen! Trevlig, informativ och inte alltför på. Allt gick så smidigt och bra!
    Sara Alexandra Jasmine O köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2020-03-12
    • 1.5:a
    • 36.0 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    2020-03-12
    Tack så mycket Sara! Hoppas du trivs bra i din härliga lägenhet!

Visa svar
  • Vill du ha den bästa, väljer du Stina. Punkt slut.
    Sam A sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2020-02-26
    • 5:a
    • 119.0 m²
    2020-02-26
    Tack så mycket, Sam! Vilket roligt samarbete vi hade! Allt gott till dig!

Visa svar
  • Vi köpte bostad av Stina. Fick väldigt bra intryck av henne. Förtroendeingivande och väldigt påläst/kunnig om föreningen. Vi uppskattade verkligen allt som Stina gjorde med att lösa tillträde osv så vi kunde köpa lägenheten. Tack!
    Miia P köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2019-11-28
    2019-11-28
    Tack, Miia! Jag är glad att ni är nöjda med ert köp. Jag tror ni kommer trivas superbra i denna bostadsrättsförening! Varmt välkomna till Kungsholmen!

Senaste försäljningarna

Mariebergsgatan