Stina Bodlund
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-04 - 2019-03

Läs vad 58 Läs vad Stina Bodlund

• Tobias A köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-14

Proffsig och bra service. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Pontus K sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-12

Sålt bostadsrätt
    Gick innan visning
    Till upplevt bra pris
    Bra bemötande rakt igenom Läs mer
  • Anton T sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-10

Kungsholmen Fridhemsplan
    Sålt en tvåa på Kungsholmen och det gick snabbt och fint hanterat av Stina. Anlitade Stina då jag köpte av henne och hon känner föreningen mycket väl. Läs mer
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-08

Kungsholmen Fridhemsplan
    Sålde lägenhet på Kungsholmen via Stina. Väldigt nöjd med hur hela processen gick till! Läs mer
  • Peter J sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-03-20

Kungsholmen Rådhuset
    Stina Bodlund har hjälp oss sälja en ärvd bostadsrätt. Hon har ställt upp över all förväntan och har aldrig varit tveksam till att hjälpa med andra uppgifter utöver själva försäljningen. Vi är mer än nöjd med all hjälp och bemötande vi fått av Stina. Ett stort tack till henne! Läs mer
  • Jörgen C köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-03-08

Kungsholmen Rådhuset
    Dålig service
    Kunde inte fixa någon i mö som kunde hålla öppet
    Hoppas det blir bättre innan övertagandet
    /Jörgen carlsson Läs mer
  • Vladan P sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-30

Kungsholmen Fridhemsplan
    Stina sålde våran lägenhet snabbt och för ett förväntat pris under en mycket trög marknad.Det började lite trögt men Stina kämpade och fick till en affär,det va någon som sa till oss innan vi anlitade Stina att hon är Kungsholmens bästa mäklare och efter våran lägenhets försäljning så kan man ingeting annat än att instämma.
    Stina rekommenderas starkt och vi kommer att anlita henne igen till nästa försäljning . Läs mer
  • Georgios D köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-28

Kungsholmen Fridhemsplan
    Professionell och varm mäklare som får både säljer och köpare bekväma. Lyhörd person som gör det lilla extra ingen annan mäklare gjort för oss. Rekommenderas! Läs mer
  • Eva S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2018-11-21

Trevlig, professionell , kunnig , tillgänglig. Läs mer
  • Hans R skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2017-05-05

professionellt och lugnt intryck ger Stina,när man själv är nervös Läs mer

Senaste försäljningarna

Mariebergsgatan