Stina Bodlund
Registrerad mäklare sedan 2003-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 70 Läs vad Stina Bodlund

• Mona K sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-22

Kungsholmen Fridhemsplan
    Stinas bemötande var professionellt, vi hade en bra dialog och blev informerade hela tiden under resans gång. Läs mer
  • David M köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-19

Kungsholmen Fridhemsplan
    Vi köpte en bostadsrätt på Kungsholmen via Stina. Hon var väldigt tillmötesgående och påläst. Hjälpte till med allt och lite till. Väldigt smidig process från första visningen till kontraktsskrivning. Läs mer
  • Peyman T sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-04-26

Kungsholmen Fridhemsplan
    "Engagerad, trevlig och ärlig. Vi fick ett väldigt bra intryck från första mötet och det fortsatte trots att marknaden har varit lite osäker just nu."

Nöjd säljare på S:t Göransgatan 85 Läs mer
  • Sara Alexandra Jasmine O köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-12

1.5:a
    Kungsholmen Fredhäll
    Mitt första bostadsrättsköp och är så nöjd med Stina genom hela processen! Trevlig, informativ och inte alltför på. Allt gick så smidigt och bra! Läs mer
  • Sam A sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-26

5:a
    Vill du ha den bästa, väljer du Stina. Punkt slut. Läs mer
    Kajsa A gillar detta
  • Miia P köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-28

Kungsholmen Fridhemsplan
    Vi köpte bostad av Stina. Fick väldigt bra intryck av henne. Förtroendeingivande och väldigt påläst/kunnig om föreningen.
    Vi uppskattade verkligen allt som Stina gjorde med att lösa tillträde osv så vi kunde köpa lägenheten. Tack! Läs mer
    2019-12-03 Stina B svarar Miia P
    Tack, Miia! Jag är glad att ni är nöjda med ert köp. Jag tror ni kommer trivas superbra i denna bostadsrättsförening! Varmt välkomna till Kungsholmen!
    Stina B gillar detta
  • Petra S sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-07

5:a
    Professionellt och vänligt bemötande. Snabb återkoppling! Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Petra S
    Tack Petra! Jag uppskattade att samarbeta med er och är glad att ni fick en smidig försäljning.
    Kajsa A, Felicia T, Stina B gillar detta
  • Pedro B sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-10-27

4:a
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Sålde våran lägenhet på kungsholmen.
    Hon är mycket proffsig och kommunikativ, hade verkligen koll på läget och skötte allt snyggt och prydligt. Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Pedro B
    Tack så mycket för en fin rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Nu vill jag önska er all lycka med huslivet!
  • Anna G
    Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-10-24

4:a
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Köpt och sålt en mindre fyra med hjälp av Stina. Mycket vänlig och proffsig och som gör det lilla extra för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt. Kan verkligen rekommendera Stina! Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Anna G
    Tack så mycket Anna! Det var ett nöje att sälja er fantastiskt fina lägenhet! Vi ses vid tillträdet. Vänligen, Stina
    Kajsa A, Felicia T, Stina B gillar detta
  • Eva J sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-08-05

Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet på Arbetargatan och sålt en lägenhet på Sankt Göransgatan.
    Stina är en mycket proffisionell mäklare med stort engagemang, kompetens och vilja att göra det bästa för kunden. Läs mer
    2019-11-08 Stina B svarar Eva J
    Tack för en fin rekommendation, Eva. Det är alltid ett nöje att ha med er att göra!
    Jag förstår att ni stortrivs i er nya bostad! Fortsätt njuta!
    Vänligen,
    Stina