Stina Bodlund

Stina Bodlund

Stina Bodlund är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Stina Bodlund har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Stina Bodlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.8. Stina Bodlund har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 104 Läs vad Stina Bodlund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-05-21 Verifierad kund
    Mycket kompetent och proffsig. Gav bra råd och stöd under processen. Hjälpte till att snygga till min stylning av lägenhet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2022-05-20 Verifierad kund
    Stina Bodlund är mycket representativ för sin yrkeskår. Hon är professionell och kompetent, kunnig och hjälpsam, dessutom överträffade hon våra förväntningar.
    Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare.
    / Pia Östlund
    2022-05-10 Verifierad kund
    Stina var toppen! Hon har stor erfarenhet av att sälja i mitt område och har ett stort kontaktnät. Med minimal insats från min sida lyckades hon sälja min lägenhet till ett bra pris utan visning. Jag har stort förtroende för henne.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Professionell och hjälpsam.
    Kunnig på området. Alltid tillgänglig.
    Vänligt bemötande.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med den försäljning av vår bostadsrätt som Stina Bodlund gjort åt oss. Hon är vänlig, effektiv, seriös, helt enkelt proffsig.
    Stig
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag har genomfört ett köp och två försäljningar med hjälp av Stina, den första för drygt 13 år sedan och det var en självklarhet att återvända till Stina vid den senaste affären.
    Stina är väldigt förtroendeingivande och kunnig i sin roll.
    Stinas bemötande upplever jag som väldigt lugnt, tryggt och med väldigt god återkoppling, något som har betytt väldigt mycket för mig både i rollen som köpare och säljare.
    Mina förväntningar överträffades på alla plan. Sammantaget ger jag mina högsta rekommendationer för Stina.
  • Dan Victor Per M
    2022-03-25 Verifierad kund
    Stina var toppen genom hela processen. Väldigt nöjda!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Bra fotografering och smidig försäljning och stor kunskap om föreningen och området vilket gav köparna all information de behövde för ett snabbt beslut.
    Tack, Sofi! Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er superfina lägenhet och hoppas ni ska trivas bra i era nya kvarter! Stina Bodlund
    2022-03-24 Verifierad kund
    Responsive, calm & professional. Manages expectations well. Very nice to deal with.
    Thank you so much, Gerard! It was so nice to co-work with you and your family! So nice you got this great apartment in one of my favorite associations! Stina Bodlund
    • Kungsholmen Stora Essingen
    2022-03-23 Verifierad kund
    Stina gav ett väldigt bra bemötande, intresserad och kunnig. Vi var så nöjda med köpprocessen att vi också anlitade Stina för vår försäljning som gick väldigt smidigt och bra.
    Tack för fina ord, Johan! Ja, jag är glad att ni fick en smidig köp- och säljprocess. Hoppas familjen ska trivas i nya, underbara bostaden! Stina Bodlund