Stina Bodlund

Stina Bodlund

Stina Bodlund är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Stina Bodlund har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Stina Bodlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.7. Stina Bodlund har haft 23 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 85 Läs vad Stina Bodlund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-07-23
    Hej,
    väldigt bra bemötande av mäklaren under hela processen.
    Mina högt ställda krav och förväntningar uppfattades av mäklaren, som gjorde att rätt bostad presenterades och att köpet gick igenom.
    Min erfarenhet av Stina Bodlund är: Lyhörd, hjälpsam, mycket bra kommunikation och väldigt kompetent inom sitt yrke.

Mvh, Jan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Stora Essingen
    2021-06-24
    Stina är trevlig och tillmötesgående. Hon lyssnade in mina önskemål och var hjälpsam med alla möjliga frågor.
    2021-06-11
    Fin bemötande.Väl informerad om lägenhet.punktlig.
    2021-05-28
    asdasdf asdf asdf asdf sdf asdf
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2021-05-26
    En engagerad och professionell mäklare som har hjälpt oss att köpa en ny lägenhet och sälja vår nuvarande lägenhet.
    2021-05-24
    Jättenöjd med Stina, hon gjorde ett grymt jobb. Väldigt trevligt och behaglig att jobba med!
    • Kungsholmen
    2021-05-10
    Stina är en mycket professionell mäklare med utmärkt kännedom om området på Kungsholmen där vi bor, och mycket goda kontakter med sitt spekulantregister. Stina känner sin marknad! Vi köpte vår nuvarande lägenhet via henne (för 11 år sen), och vi har nu sålt den via henne. Vid vår försäljning nu var det tack vare Stina som vi kunde både sälja vår lägenhet och köpa vår nya bostad på samma dag! Stina arrangerade en privat visning av vår lägenhet (och vi slapp styling vilket gjorde allt enkelt) med spekulanter från sitt register, så att vi var beredda och kunde slå till när vi hittade en ny bostad vi ville köpa. Stina hanterade hela situationen proffsigt och var mycket inkännande med både oss och våra köpare under hela processen. Dessutom är Stina mycket trevlig och vänlig och alltid lätt att ha att göra med. /Eva
    2021-04-06
    Sålt bostad, hittade snabbt en köpare och hade inga problem att ordna allt på distans.
    2021-03-07
    I sold a flat in Stockholm leaving in another country. Stina was really helpful in handling the whole procedure from abroad and solving problems.
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2021-01-29
    Sålt lägenhet.Stina gjorde ett utmärkt arbete.
    Tack så mycket, Helen. Det värmer. Jag önskar er all lycka med er nya bostad och det har varit ett nöje att samarbeta med er. Stina Bodlund