en del av HusmanHagberg Kungsholmen

4.7 / 5 i betyg — 47 rekommendationer

Läs vad 47 användare tycker om Stina Bodlund

• Jessica A
    Jessica A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina var trevlig och hjälpsam. Vi hade inte så mycket kontakt men när vi hade det var hon snabb på att ge svar och tillmötesgående.
  • Anders S
    Anders S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mkt bra process från start till mål.
    2016-03-01 Stina B svarar Anders S
    Tack själv, Anders. Det är extra roligt att komma i mål efter flera års kontakt och letande att hitta det rätta till er och därefter få sälja er underbara lägenhet! Mycket bra jobbat av er också vill jag tillägga med stylingen- teamwork!
  • Anna P
    Anna P skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, erfaren, kunnig och engagerad. Trovärdig och tillgänglig. Föredömligt omhändertagande av kunden genom hela processen.
    2016-03-01 Stina B svarar Anna P
    Tack vad glad jag blir Anna! Jag uppskattar oerhört det du skrivit.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsig, kunnig, superbra service!
    2016-03-01 Stina B svarar Ingela H
    Tack, Ingela för din fina feedback - jag blir så glad!
  • Heidi S
    Heidi S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    I was in contact with Stina Bodlund related to two different flats that we were interested of and ended up to bid and close a deal with the second one. Stina is very pleasant and friendly as a person. She has given us all relevant information in a clear manner through out the proces. Stina informed us, newcomers in the swedish housing market, about lånelöfte requirements and different options where to apply. When it came close to closing the deal she was also helpful being in touch with our bank directly to ensure that the bank had all needed documents for us to sign. We had contact through out the bidding process and she acted in a professional, neutral and informative manner about what is happening and what may happen. This was very good for us and created a trustworthy atmosphere. The signing of the contract was also informative and pleasant. We look forward in closing the deal with the support of Stina.
    2016-03-01 Stina B svarar Heidi S
    Thank you so much, Heidi, for taking time to write. I'm so happy for you and your family to move in to the nice apartment. See you soon!
  • Anders O
    Anders O skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina har en integritet som många mäklare saknar. Hon är inte påflugen eller spelat trevlig utan är proffessionell och har bra personkännedom. Stina har dessutom en stor erfarenhet av Kungsholmen sen flera år tillbaka. Skulle jag sälja en lägenhet igen på Kungsholmen skulle jag definitivt välja Stina. Jag har köpt av henne två gånger och sålt en gång.
    2016-02-29 Stina B svarar Anders O
    Tack för en fin rekommendation, Anders! Jag är glad att jag fick sälja er fina lägenhet! Nu önskar jag er all lycka med huslivet!
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Från allra första början ett mycket professionellt bemötande, med stor empati och förståelse för den stressade situation jag befunnit mig i. Stina har på ett mycket föredömlig sätt varit behjälplig med allt från planering till genomförande av själva försäljningen, allt så snabbt som möjligt. Hon har kommit med goda råd utan att för den delen gå in och bestämma något på egenhand. Hennes kontakter med övriga parter som varit inblandade har varit helt klanderfri och vid kontraktskrivningen har hon visat att hon även besitter en oerhört god förhandlingsförmåga och inte ger vika från vad som tidigare kommit överens om på något sätt.

Det är med både glädje och lättnad jag varmt kan rekommendera Stina Bodlund, som mäklare, och HusmanHagberg, som företag (ännu en gång), till så väl nära och kära som kollegor och andra bekanta.
    2016-02-29 Stina B svarar Mikael E
    Mikael - tack så hjärtligt för din fina rekommendation. Det var ett nöje att samarbeta med dig. Hoppas du och familjen mår bra!
  • Marcus C
    Marcus C skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte en lägenhet som förmedlades av Stina Bodlund (Husman/Hagberg). Hon skötte affären mycket professionellt och jag har inget negativt att anmärka på alls. Trevlig, kunnig, förtroendeingivande och mån om att lösa det praktiska på bästa sätt. Är mycket nöjd och rekommenderar henne verkligen!
    2016-02-29 Stina B svarar Marcus C
    Tack så mycket, Marcus! Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet!
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Är mycket nöjd med denna mäklare och kan varmt rekommendera henne. Hon har visat stort engagemang och varit stöttande genom hela processen och gjort det lilla extra.
    2015-11-25 Stina B svarar Annelie C
    Tack så mycket Annelie och tack igen för de vackra blommorna och goda drycken ;) Det var verkligen bra teamwork och jag är glad att resultatet blev så bra!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är mycket glada över att vi anlitade Stina Bodlund på HusmanHagberg när vi skulle sälja vår lägenhet. Vi fick ett mycket professionellt bemötande av en mäklare som inte bara väl kände till området och br-föreningen, utan också bostadsmarknaden som helhet. Vi fick också bra stylingråd inför fotografering och visning.
    2015-11-03 Stina B svarar Johanna H
    Johanna - tack för er fina rekommendation. Jag är så glad att jag fick sälja er fina lägenhet som ni köpte av mig för några år sedan. Nu önskar jag er all lycka med er spännande flytt! //Stina
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Toppen mäklare, rekommenderas.
    2015-11-03 Stina B svarar Patrick B
    Tack, Patrick och tack för ert engagemang inför fotning! Bästa teamwork :)
  • Weine S
    Weine S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi upplevde Stina som lugn, metodisk och flexibel med ett stort mått av professionalism när vi köpte vår lägenhet.
    2015-11-02 Stina B svarar Weine S
    Tack så mycket. Jag är glad att jag kunde hjälpa er att hitta en så fin lägenhet när ni nu ska flytta till Stockholm. Varmt välkomna till Kungsholmen!
  • Kelly L
    Kelly L skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tack Stina !
    Vi är supernöjda med allting med vår försäljning.
    Tveka inte Att höra av er till Stina om ni vill sälja eller köpa.
    / Kelly och Eric
    2015-11-02 Stina B svarar Kelly L
    Tack Kelly & Eric, vad glad jag blir!
    Hoppas ni ska trivas i er nya bostad!
    Stina
    Stina B gillar detta
  • Miriam H
    Miriam H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med Stinas hjälp och engagemang i samband med försäljningen av vår lägenhet. Med flexibilitet och lyhördhet gentemot oss som kund kan vi varmt rekommendera henne till andra kunder.
    2015-11-01 Stina B svarar Miriam H
    Hej Miriam!
    Tack för er fina rekommendation. Det var ett nöje att samarbeta med er. Varma hälsningar till hela familjen! /Stina
    Stina B gillar detta
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag köpte i somras en lägenhet av Husman Hagberg. Jag fick ringa många gånger för att få tag i mäklaren och det dröjde innan hon återkopplade reaktioner på mina bud.
    2015-10-30 Stina B svarar Ingrid W
    Hej Ingrid, jag är verkligen ledsen att du uppfattade situationen så. Hoppas ni trivs bra i fina lägenheten!
  • Jan Z
    Jan Z skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stinahjälpte oss under maj att sälja vår lägenhet vid Fridhemsplan och försäljningen skötte hon verkligen snabbt, proffsigt och med stort engagemang. Detta var tredje gången som vi anlitade Stina varför hon verkligen kan rekommenderas....
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina hjälpte oss att sälja en lägenhet på Sankt Göransgatan. Det gjorde hon med bravur. Hon har verkligen koll på kvarteren runt fridhemsplan och är proffsig och trevlig som få. // H o I
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Fastighetsmäklare Stina Bodlund har jag haft kontakt med i olika sammanhang såväl vad gäller köp och försäljning som värdering av bostadsrätter. Hennes professionella och seriösa förhållningssätt skapar förtroende och trygghet i den valsituation kunden befinner sig i. Hennes kunskap om marknaden och efterfrågan på bostadsrätter har vi också haft nytta av i samband med tillskapandet av nya lägenheter i vår bostadsrättsförening.
  • Christer S
    Christer S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell ,var duktig att beskriva hur vi skulle fixa vår lägenhet för att ge spekulanter bästa möjliga intryck på nätet och vid visning.
    Var ihärdig och tog vara på de intresserade spekulanterna och följde upp dem och bevakade att avslutet blev positivt för både köpare och säljare.
    Vi kan rekommendera Stina som är en mycket seriös mäklare.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag och min man var mycket nöjda med Stina. Vi upplevde henne som mkt engagerad och hade kloka råd att ge.
  • Peter S
    Peter S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Tycker att det har varit mycket bra. Se inget som jag kan klaga på.
  • Karin L
    Karin L skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpte lägenhet. Kände inte riktigt att jag litade på mäklaren och hon var inte snabb nog med att återkomma vid budgivning. Hon missade våra bud och det hela sköttes inte bra enligt mig.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket seriös, noggrann och påläst. Hon hade också alltid ett bra och trevligt bemötande.

Om man ska anmärka på nånting kunde tillgängligheten vara lite bättre men samantaget var vi mycket nöjda.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt, där Stina Bodlund var mäklare som sålde. Hon var trevlig, hjälpsam, personligt bemötande. Oftast snabb på att svara. Seriös mäklare med bra principer att hjälpa både säljare och köpare till en bra affär. Spelar med öppna kort.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionellt bemötande, affären har gått smidigt och jag har fått snabba svar på eventuella frågor.
  • Monica K
    Monica K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina är ett proffs - kunnig, positiv, seriös, flexibel och mycket lätt att ha att göra med. Hon hjälpte mig när jag hastigt och lustigt skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen. Bilderna på lägenheten blev jättefina och jag är mycket nöjd med försäljningen. Skulle definitivt anlita Stina om jag skulle köpa eller sälja igen och tvekar inte att rekommendera henne.
  • Evelina R
    Evelina R skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med Stina Bodlund som hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kungsholmen i centrala Stockholm. Vi fick mycket bättre betalt än vi hade tänkt oss. Hon var proffsig, välstrukturerad och skötte allt mycket smidigt. /Eveliina
    2014-10-31 Stina B svarar Evelina R
    Tack så mycket för rekommendationen, Evelina. Det har verkligen varit ett nöje att samarbeta med er! Jag önskar er all lycka med huslivet!
  • Maria C
    Maria C skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina var superbra! Väldigt påläst om hela vårt område, sakkunnig, hjälpsam och väldigt trevlig personlighet. Vi var jättenöjda och rekommenderar henne till andra!
    2014-10-21 Stina B svarar Maria C
    Tack snälla Maria!
    Jag hörde av din familj att ni trivs bra i nya lägenheten - härligt!
  • Claudia G
    Claudia G skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina Bodlund var mäklaren jag köpte min bostadsrätt genom. Hennes bemötande, service och hantering av hela affären var mycket proffesionellt. Hon var kunning och kunde svara på de frågor jag hade.
    2014-09-30 Stina B svarar Claudia G
    Tack, Claudia, för den fina rekommendationen. Hoppas du trivs bra i din fina lägenhet!
  • David S
    David S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mäklare vid försäljning av bostadsrätt. Mycket professionellt hanterat.
    2014-09-16 Stina B svarar David S
    Tack så mycket! Jag är glad att jag både fått vara er mäklare både vid köp och försäljning. Önskar hela familjen all lycka med huslivet! Vänligen, Stina
  • Tom K
    Tom K skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag köpte min bostadsrätt genom Stina. Stina är rakt i genom en ärlig, seriös och varm person. Hon tog sig tid att förstå mina krav och önskemål, och vips hade hon en matchande kandidat.

HusmanHagberg är kunniga och professionella, och med god lokalkännedom. Jag är väldigt nöjd kund.
    2014-09-16 Stina B svarar Tom K
    Tack för en fin rekommendation, Tom! Det är precis så jag gillar att jobba!
  • Mats G
    Mats G skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Känner till området o bra kundkontakter i området.
    Smidigt med alla papper o ordnar olika detaljer vid försäljning.
    2014-09-15 Stina B svarar Mats G
    Tack, Mats för rekommendationen - det var verkligen ett nöje att få sälja er underbara lägenhet och ha en långvarig kontakt med både dig och Sari. Jag är så imponerad av er kreativitet i inredningen och engagemang inför fotograferingar. Sådant förgyller verkligen mina dagar!!

Tack för att jag fick hjälpa er med både ett köp och två försäljningar på Kungsholmen innan ni nu har flyttat till radhus. Varma lyckönskningar vill jag önska hela familjen!
  • valdemar e
    valdemar e skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina är mycket bra som mäklare. Har både köpt och sålt mha Stina och är mycket nöjda. Professionell och uppriktig. Känns tryggt. Rekommenderas starkt.
    2014-09-15 Stina B svarar valdemar e
    Tack för en fin rekommendation och ett mycket bra samarbete! Det har varit en ära att både få ha er som säljare två gånger och som köpare en gång här på Kungsholmen. Nu vill jag önska er all lycka med huslivet! Varma hälsningar, Stina
    2016-03-21 valdemar e svarar Stina B
    Det är tredje gången Stina hjälper oss att sälja en lägenhet på Kungsholmen. Tack än en gång för goda råd, stort engagemang och en mycket väl genomförd process. Som det borde vara! Tack!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Lars L
    Lars L skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell är det första jag tänker på.. Stina var noga med allt skulle gå rätt till.
    2014-09-15 Stina B svarar Lars L
    Tack för en fin rekommendation, Lars. Roligt att era köpare också är nöjda! Vänligen, Stina
  • Karin G
    Karin G skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffesionellt mottagande och bra beskrivning av objektet.
    2014-09-15 Stina B svarar Karin G
    Tack Karin för fina ord, Karin! Hoppas ni trivs i er fina lägenhet och hör gärna av er om jag kan vara till hjälp framöver. Vänliga hälsningar, Stina
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Oerhört duktig samt flexibel mäklarbolag.
    Rekommenderar varmt.
    2014-09-12 Stina B svarar Amanda H
    Tack så mycket, Amanda. Hoppas ni trivs bra i er fina lägenhet! Trevlig helg!
  • Therese A
    Therese A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Seriös och engagerad mäklare! Rekommenderas varmt!
    2014-09-15 Stina B svarar Therese A
    Tack, Therese! Tack så mycket för en fin rekommendation och att jag fått ha er som köpare två gånger och även som säljare två gånger. Fantastiskt fin samarbete!! Jag önskar er all lycka i ert nuvarande, spännande äventyr! Välkomna tillbaka och tveka inte att höra av er om jag kan vara till er hjälp!
  • Karin H
    Karin H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har köpt och sålt med husmanhagberg. Jag kan rekommendera dem då jag nu har erfarenhet av både sälj och köp ooch vet att det hanteras proffesionellt i båda fallen.
    2014-09-15 Stina B svarar Karin H
    Tack för din rekommendation, Karin. Hoppas ni trivs bra i lägenheten! Nästa gång vi gör affärer hoppas jag på betyget 5 av 5! Vänliga hälsningar, Stina
  • Anders H
    Anders H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina Bodlund är en riktig mäklare.
    Professionell, kunnig och korrekt i alla avseenden.
    2014-09-15 Stina B svarar Anders H
    Tack, Anders. Dina ord värmer extra mycket då du säkert ser mitt jobb och prestation på ett annat sätt än de flesta andra av mina kunder, i din egenskap av fastighetsmäklare. Tack igen och hoppas du trivs bra. Hör gärna av dig om jag kan vara till hjälp framöver! Vänligen, Stina
  • Jose S
    Jose S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hej!

Jag köpt en lägenhet på Arbetargatan 23 B i februari 2013.

Stina Bodlund var då den ansvaria HusmanHagbergsmäklaren.

Hon var mycket proffisigt vid hantering av affären.
    2014-09-15 Stina B svarar Jose S
    Tack för rekommendationen, Jose! Jag hoppas och tror att ni trivs bra i lägenheten. Nästa gång vi gör affärer siktar jag på betyget 5 av 5. Hälsa Anabela!
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra erfarenhet av Husman&H när det gäller Kungsholmen specielt Arbetargatan BRF:Herden
    2014-09-16 Stina B svarar Tommy S
    Tack, vad glad jag blir att ni är nöjda köpare. Hoppas ni trivs bra! Hör gärna av er om ni vill ha en uppdaterad marknadsvärdering. //Stina
  • Johan H
    Johan H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    bra korrekt information.
    trevligt bemötande
    2014-09-15 Stina B svarar Johan H
    Hej Johan, vad roligt att höra att du är nöjd köpare! Hoppas att du kommit på plats i lägenheten och att du trivs bra! /Stina
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda, gav ett mycket seriöst intryck!
    2014-09-15 Stina B svarar Jonas A
    Jonas, tack för din rekommendation. Det betyder mycket för mig!
    Jag är speciellt glad när jag får förtroendet flera gånger - ni har ju köpt två gånger av mig och sålt två gånger genom mig de senaste åren. Det är ett privilegium!
    All lycka till er!
  • Michael H
    Michael H skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Affären för över ett år sedan fungerade bra!
    Allt sköttes på ett profssionellt sätt.

Michael
    2014-09-15 Stina B svarar Michael H
    Tack, det var ett nöje att få sälja er fina lägenhet och även hjälpa din bror och familj med ett par försäljningar. Ha det gott och hälsa Charlotte!
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Stina är förtroendeingivande, lugn, kommunikativ och god förhandlare med en mycket god kunskap om Kungsholmen.
    2014-09-15 Stina B svarar Magnus M
    Tack, Magnus, för en fin rekommendation. Jag är så glad att ni är nöjda. Varma hälsningar, Stina
  • Maria V
    Maria V skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Företaget var seriöst och förtroendegivande. Kände mig helt trygg med lägenhetsaffären och allt gick bra!
    2014-09-15 Stina B svarar Maria V
    Tack, vad roligt att du är nöjd, Maria! Hör gärna av dig om jag kan vara till hjälp framöver!
  • Jens O
    Jens O skrev om Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kändes tryggt att köpa av Stina och HusmanHagberg. Rekommenderas starkt!
    2014-09-15 Stina B svarar Jens O
    Hej Jens, tack för din rekommendation. Hör gärna av dig om du är intresserad av en marknadsvärdering av din fina lägenhet. Jag har sålt ett par liknande nyligen till mycket bra priser. Ha det gott! //Stina
Javier Basile Leon
Anders Lindskog