Kajsa Allermalm
en del av HusmanHagberg Kungsholmen

Hantverkargatan 42
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Kajsa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 39 kunder tycker om Kajsa Allermalm

• Magnus A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och noggrann. Väl genomtänkt plan och försäljning hela vägen från första kontakten till fullt genomförd affär. Över förväntan. 5/5 möjliga. Läs mer
  • Charlotte A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevligt bemötande, lugn. Ingav förtroende, fick köpet att kännas tryggt. Läs mer
  • Linus R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och duktig mäklare
    Väldigt tillgänglig och bra med återkoppling. Läs mer
  • Karin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt 1.5 rok på Kungsholmen.
    Seriös, påläst, trevlig
    Hade helt rätt uppfattatning om slutpris.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell, kunnig och bra kommunikation Läs mer
  • Asta Orvokki B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en lägenhet och sålt i samma takt min gamla.
    Kajsa är kunnig på området.

Det enda negativa var, att hon meddelade till min förening att jag inte har ekonomi för ett lån: "Asta inte ska behöva ta ett överbryggningslån då det kommer kosta en hel del för henne." Jag har inte sagt det heller, ty jag sa att det var onödigt. Det borde varit PUNKT efter ordet överbryggningslån. Erfarenhet det också hur man skriver.

Sammanfattningsvis är jag ändå nöjd med affären. Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffsigt bemötande och service över förväntan. Kajsa lade exempelvis ned rätt mycket tid på att hjälpa mig med frågor jag hade kring nya bostaden som jag sen köpte (och som såldes via annan mäklarfirma).

Min lägenhet såldes underhand och tack vare Kajsas spekulantregister blev det en bra budgivning och slutpris.

Sammantaget mycket nöjd. Läs mer
  • Kjell S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt en 1:a. Bra och professionellt bemötande och en rimlig värdering av bostaden. Läs mer
  • Simon T skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köp av liten lägenhet. Kajsa var mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • Maria B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi köpte en tvåa på östra Kungsholmen. Kajsa var saklig, och gav lite extra information med bland annat förbätteingsmöjligheter samt händelser i lägenheten som var värt att veta. Jättetrevlig och personlig Läs mer
  • Henrik S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt via Kajsa och jag har hela tiden uppskattat hennes engagemang och kontakt under perioden.

Rekommenderar verkligen henne! Läs mer
  • Emmanuel B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon är engagerad och mån om att affären ska gå i lås under förutsättningar som medför att båda parter känner sig nöjda. Läs mer
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Överlägset den bästa mäklaren jag jobbat med vid försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Helena H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Sålt bostad. Kajsa är lyhörd, erfaren och noggrann. Mycket bra arbete! Läs mer
  • Lars W skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Priset blev inte så högt som förväntat, men mot bakgrund av rådande bostadsmarknad blev vi till slut väldigt nöjda. Kajsa Allermalm är väldigt bra att ha att göra med, ständigt tillgänglig och med rimliga resonemang och strategiska metoder som gör att man känner att hon är på samma sida. Hon samarbetar även med duktig fotograf och stylist. Vi kan absolut rekommendera Kajsa Allermalm! //Lars W och Linda A Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Lars W
    Tack snälla ni! Vi hade verkligen otur med bostadsmarknaden så vårt samarbete blev lite längre än planerat, men det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med er så tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Nu hoppas jag att ni kan njuta av lite lugn och ro i er nya bostad. Vi ses vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon var mycket professionell och tydlig.
    Vi var mycket nöjda med hela processen och glada med utfallet.

Rekommenderar varmt Kajsa! Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Magnus K
    Tusen tack för rekommendationen! Hoppas att flytten går bra så ses vi när det är dags för tillträde. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Parul S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    It was great pleasure to work with Kajsa. She takes deep interest, came up with a great strategy and was available even on odd hours to consult and discuss. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Parul S
    Thank you so much, Parul! I´m so grateful that I got the chance to help you and Nishchay with the sale. Best regards, Kajsa
  • Caroline S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Proffesionell och väldigt trevlig som gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet! Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Caroline S
    Tack så mycket, Caroline! Hoppas att du och resten av familjen trivs bra i huset. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Per S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gav ett väldigt seriöst intryck, hon var mycket proffsig under hela försäljningsprocessen från start till slut likvid.
    Mycket bra och kontunuerlig återkoppling.
    Att marknaden svalnade av under hösten och vinern kan man inte belasta henne för.
    skulle gärna anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Per S
    Tack för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Jag hoppas att ni har det riktigt bra i er nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Tony M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Utomordentlig! Professionell! Tålmodig! Omtänksam! Realistisk! Får saker gjorda även i svåra situationer. Läs mer
    2018-03-22 Kajsa A svarar Tony M
    Tusen tack för fina ord! Du får höra av dig när det är dags för er att leta ny bostad så kan jag hjälpa till. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Gustav A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kunnig, duktig och erfaren. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Gustav A
    Tack så hemskt mycket, Gustav! Det var väldigt trevligt att få möjligheten att jobba tillsammans med dig. Ha det bra så länge, så ses vi vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Andreas P skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hon är super hjälpsam och professionell. Typ bästa mäklare jag har haft. Engagerad och allt flyter bara fram. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Andreas P
    Tack för en fin rekommendation! Jag är övertygad om att du och dina döttrar kommer att trivas otroligt bra i er nya bostad. Vi ses när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Emma J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Saklig, förtroendeingivande, inkännande. Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Emma J
    Stort tack! Och tack för att jag fick förtroende att hjälpa till med försäljningen. Hoppas att allt går bra med flytten. Vi ses när det är dags för tillträde utav Gustavs lägenhet. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Bosse S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket kompetent och engagerad. Tillgänglig i alla lägen och väl påläst.

Efter många bostadsaffärer genom åren framstår Kajsa som en av de allra bästa! Läs mer
    2018-03-12 Kajsa A svarar Bosse S
    Tusen tack för fina ord, Bosse! Det var väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig och Maria mot en lyckad försäljning. Hoppas att ni har det skönt i värmen! Vi hörs när det är dags för tillträde. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Inger N skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Förtroendeingivande
    Duktig att hålla oss underrättade om utfallet av kundkontakter Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Inger N
    Tack för den fina rekommendationen! Det var trevligt att få vara med både vid ert bostadsköp och även få förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses imorgon vid tillträdet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Erik H skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Kajsa. Hon var väldigt engagerad i försäljningen av vår lägenhet, vilket vi uppskattade mycket. Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Erik H
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Det var mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Hoppas att flytten gått bra. Vi ses imorgon vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Lena J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var alltigenom toppen! Lyssnade till mina önskemål, tålmodig och metodisk. Kändes väldigt kunnig, lugn och samtidigt med hjärtat på rätt plats. Läs mer
    2017-11-13 Kajsa A svarar Lena J
    Tusen tack, Lena! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Jag hör av mig i början av nästa år när det är dags för deklarationen så får du ha det så gott så länge! Vänliga hälsningar Kajsa
  • Roger K skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Har gett ett seriöst intryck från första början och vi har följ hennes råd till fullo och det blev väldigt lyckat. Läs mer
    2017-06-01 Kajsa A svarar Roger K
    Tusen tack för det fina omdömet och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Ha en fin sommar så ses vi senast vid tillträdet. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Jan Ö skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionellt Läs mer
    2017-05-26 Kajsa A svarar Jan Ö
    Tack Jan! Det har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig. Vi ses igen när det är dags för frånträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Tina R
    Tina R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabb smidig och professionell i sin roll Läs mer
    2017-05-26 Kajsa A svarar Tina R
    Tack Tina! Det har varit väldigt trevligt att ha kontakt med dig och Peter. Jag håller ögonen öppna efter ny bostad till er så hörs vi av fram över. Vänlig hälsningar, Kajsa
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa visade mig först en lägenhet som jag inte kunde köpa pga att mitt hus inte blev sålt i tid. Redan då visade hon stort tålamod och respekt och inväntade mitt svar in i det sista.
    Hon höll sedan löftet att höra av sig om det fanns annat i området. Att vi sedan fick ihop affären utan att lägenheten gick ut på Hemnet/budgivningen handlade från min sida om förtroende och tydlig dialog.
    Ordning och reda och flexibelt bemötande.
    Otroligt nöjd och glad kund här! Läs mer
    2017-04-04 Kajsa A svarar Katarina A
    Tack så väldigt mycket för en fin rekommendation! Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig att hitta din nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Sofie S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Otroligt proffsig! Inger förtroende och är flexibel utifrån önskemål och lösningar. Läs mer
    2017-03-01 Kajsa A svarar Sofie S
    Tack så otroligt mycket, Sofie! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi ses vid tillträdet om en liten stund. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Alicja A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa Allermalm är den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Hon är väldigt seriös och skapar förtroende redan vid första kontakten. Hon arbetar effektfullt, ringer till sina kunder, redovisar alla händelser via mail, svarar på alla frågor, är alltid tillgänglig. Man känner sig trygg under försäljningsprocessen. Hon är bestämd och vet vad som är bäst för kunden. Läs mer
    2017-03-21 Kajsa A svarar Alicja A
    Tusen tack Alicja! Det var glädjande att höra att ni uppskattade min arbetsinsats. Jag är oroligt tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er att med försäljningen. Med vänlig hälsning, Kajsa
  • Karin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är mycket engagerad och kunnig. Återkopplar under hela försäljningsprocessen. Vi har varit fantastiskt nöjda med val av mäklare! Läs mer
    2017-02-23 Kajsa A svarar Karin B
    Tusen tack, Karin! Det värmde att höra. Jag är så glad att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljning. Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Nathalie J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gjorde ett utomordentligt bra jobb från första kontakt till skrivet kontrakt Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Nathalie J
    Tusen tack för en fin rekommendation, Nathalie! Hoppas flytten går bra. Jag håller ögonen öppna efter en ny bostad till er. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Ida A
    Ida A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var under hela processen väldigt hjälpsam och lätt att nå vid behov. Min konstruktiva kritik skulle vara att hon vid visningen inte sålde lyan så bra, hon skulle kunna speeda på sin energi lite. Men det är min personliga reflektion, många andra köpare kanske föredrar en mäklare som håller lite lägre profil. Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Ida A
    Tack för din rekommendation, Ida! Vad tråkigt att du upplevde att jag inte sålde in lägenheten tillräckligt bra. Det var absolut inte min mening. Jag visste ju att du bodde i grannhuset, i en liknande lägenhet, och vill inte upprepa information för dig som jag misstänkte att du redan kände till. Jag ska dock se till att ha detta i åtanke vid framtida visningstillfällen. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell mäklare. Svarade alltid snabbt på mail/telefon när jag sökt henne för att få svar på frågor. Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria E
    Tusen tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • John E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig, kompetent och noggrann. Läs mer
    2017-02-06 Kajsa A svarar John E
    Tack för fina ord, John! Hoppas att allt är bra med dig och Kajsa. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell erfaren mäklare. Dessutom en trevlig person att ha att göra med. Försäljningen gick bra och jag är nöjd. Läs mer
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria V
    Tack för en fin rekommendation, Maria! Det var otroligt roligt att få möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Vänliga hälsningar, Kajsa
Anders Lindskog
Stina Bodlund