Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Kajsa Allermalm har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Kajsa Allermalm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 250 omdömen med ett betyg på 4.9. Kajsa Allermalm har haft 47 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

250 omdömen om Kajsa Allermalm

Sedan starten hos Reco 2017
Helena T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Rådhuset

Kajsa har varit en trygg part i min försäljningsresa. Hon höll mig alltid uppdaterad och var alltid snabb på att svara mig. Hon behandlade mig som säljare, likväl kunder professionellt och med respekt. Kajsa är påläst och kunnig. Jag vet att hon alltid varit duktig i dialogerna med kund, sett till att de fått svar på alla sina frågor osv. Jag rekommenderar Kajsa varmt!

Adela E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fridhemsplan

Bra kommunikation och snabb på att återkoppla. Tydlig.

Göran W
Kungsholmen Fridhemsplan

Kajsa har ett trevligt bemötande och är kunnig och engagerad i alla steg i försäljningen. Kajsa var en riktig klippa att luta sig mot i vår bostadsaffärer…

Ida P
Kungsholmen Stora Essingen

Anlitade Kajsa i samband med min bostadsrättsförsäljning. Som förstagångssäljare ville jag ha en lugn och metodisk mäklare vid min sida och med Kajsa kände jag mig trygg genom hela resan, från första mötet fram till kontraktsskrivningen. Är jättenöjd!

Aysin S
Kungsholmen Stora Essingen

”En lyhörd, trevlig och proffsig mäklare. Gör jobbet" Mycket nöjd!

Arne R
Kungsholmen Fridhemsplan

Kajsa är mycket kunnig och kompetent, dvs i högsta grad professionell och följer upp kontakter vi haft samt har gett bra förslag på vad jag och min sambo söker för typ av bostad. Dessutom är Kajsa mycket trevlig och lätt att samarbeta med.

Jesper Å
Kungsholmen Lilla Essingen

Bara positiva saker att säga om Kajsa!

Jakob V
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Bra kommunikation, flexibel, lätt att ha att göra med

Emma Ö
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Kajsa är oerhört lyhörd med stort fokus på att jag som säljare ska vara nöjd genom processen vilket jag varit hela tiden. 5/5!

Elisabeth G
Kungsholmen Rådhuset

Kajsa Allermalm är en erfaren, kunnig och engagerad mäklare. Jag har både köpt och sålt med Kajsa Allermalms hjälp, och har varit mycket nöjd med processerna båda gångerna!