Kajsa Allermalm
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01

Läs vad 54 kunder tycker om Kajsa Allermalm

• Lotta S köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-11

53m²
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Har köpt en brf på 53 kvm. Hon är mycket vänlig och lugn och noggrann. Hade alla papper i ordning och återkommer så fort hon kan på telefon när man ringer. Läs mer
  • Lars S köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-31

43m²
    Mycket bra bemötande! Köpt en tvåa på Kungsholmen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Katarina S sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-30

43m²
    Kungsholmen Norr Mälarstrand
    Sålt en bostadsrätt på Kungsholmen.
    Proffsigt och seriöst intryck.
    Överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Mats J köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-23

3:a
    78m²
    Kungsholmen Norr Mälarstrand
    Bra service och bra kommunikation vid både köp och sälj processen! Läs mer
  • Emma B sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-20

38m²
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Sålde vår etta med hjälp av Kajsa och vi är väldigt nöjda med hur proffsig hon vart under hela processen. Från första mötet, alla telefonsamtal och mail till avslutad affär. Hon har även gett råd i jakten på ny bostad och vart ett bollplank. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Malin O sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-17

67.5m²
    Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Vi sålde vår lägenhet genom Kajsa och hon har genom hela processen visat på stort tålamod och en positiv inställning. Jag kan varmt rekommendera Kajsa som mäklare. Läs mer
    2019-01-18 Kajsa A svarar Malin O
    Stort tack för fina ord! Och tack för ett trevligt samarbete. Hoppas att bostadsletandet går bra! Sköt om er så ses vi och hörs av framöver. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Siu Fung W sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-16

95m²
    Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Very proactive and supportive in selling our apartment in a very good time. Läs mer
    2019-01-18 Kajsa A svarar Siu Fung W
    Thank you very much for the nice review. I wish you the best of luck with the search for your new home. Best regards, Kajsa
  • Agneta S köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

70m²
    Kungsholmen Kungsholms Strand
    Kajsa var en mycket kunnig mäklare som man fick förtroende för. Kunnig, professionell och mycket trevlig. Läs mer
    2019-01-18 Kajsa A svarar Agneta S
    Tack så mycket för ett fint omdöme! Nu får vi hoppas att våren kommer så småningom så att ni kan njuta av den fina utsikten från balkongen och vardagsrummet. Sköt om er! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Jaana K köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

1:a
    27m²
    Kungsholmen Fridhemsplan
    1:a med balkong på Kungsholmen.
    Kajsa var engagerad och verkligen professionell.

Tydlig och höll oss uppdaterade. Lätt att få tag på. Vi är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-18 Kajsa A svarar Jaana K
    Tack för fina ord! Så roligt att jag kunde hjälpa er att hitta en lägenhet. Hoppas att Adam trivs bra. Trevlig helg! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Olof Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

42m²
    Kungsholmen Norr Mälarstrand
    Väldigt proaktiv. Jobbade hårt med kunderna samt föredömlig konstant återkoppling. Läs mer
    2019-01-18 Kajsa A svarar Olof Ö
    Stort tack för ett fint omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vänliga hälsningar, Kajsa

Senaste försäljningarna

John Bergs Plan