Kajsa Allermalm
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 106 Läs vad Kajsa Allermalm

• Gustav R köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-06

Kungsholmen Rådhuset
    Köpte bostad på Kungsholmen. Hjälpte med att ordna en relevant förhandsvisning efter att vi träffats på en tidigare visning Läs mer
    2020-03-06 Kajsa A svarar Gustav R
    Tack så hemskt mycket, Gustav! Det är alltid roligt att kunna tipsa om en lägenhet i ett så tidigt skede att det varken finns bilder eller planritning. Sen är det naturligtvis extra kul när lägenheten passar så bra att det blir ett köp. Vi ses igen när det är dags för tillträde så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • Agnes L sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-05

Kungsholmen Fredhäll
    Min familj har med Kajsas hjälp sålt en trerummare i Fredhäll.
    Vi träffade Kajsa första gången när vi var spekulanter på en lägenhet vid Fridhemsplan. Där och då bestämde vi oss för att anlita henne när det blir dags att sälja vårt boende. Kajsa står med båda fötterna på jorden och behandlar sina klienter med respekt, vilket vi inte alltid upplevt i våra tidigare kontakter med mäklare.
    Vi hoppas på att kunna anlita Kajsa nästa gång det blir aktuellt för oss att sälja en lägenhet. Läs mer
    2020-03-06 Kajsa A svarar Agnes L
    Tusen tack, snälla Agnes! Jag blir verkligen rörd när jag läser dina fina ord och det är otroligt roligt att höra att ni bestämde er för att anlita mig redan när vi sågs på visning. Nu är jag övertygad om att ni kommer trivas bra och bo länge i er nya bostad men när det är dags för försäljning i framtiden så är ni självklart varmt välkomna att kontakta mig igen. Ha det gott så länge så hörs och ses vi när tillträdet börjar närma sig! Vänligen, Kajsa
  • Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-03

Kungsholmen Fredhäll
    Vi köpte en bostadsrätt genom Kajsa och affären gick oerhört smidigt.
    Hon förmedla snabbt mellan säljaren och oss samt hade svar på alla våra frågor.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-06 Kajsa A svarar Mikael H
    Stort tack för en fin rekommendation! Det var ett rent nöje att få bistå med hjälp vid bostadsköpet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas otroligt bra när ni kommit på plats om några månader. Trevlig helg! Vänligen, Kajsa
  • Magnus L sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-03

Kungsholmen Fredhäll
    Kajsa hjälpte oss att få vår lägenhet såld till önskat pris redan innan den planerade visningen. Mycket lätt att jobba med och vi kommer anlita henne också nästa gång vi ska sälja! Läs mer
    2020-03-03 Kajsa A svarar Magnus L
    Det värmer verkligen att höra! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Ha det så gott så se vi när det är dags för tillträde! Vänligen, Kajsa
  • Melissa N sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-14

Kungsholmen Fridhemsplan
    Sålde min 1:a på Kungsholmen. Kajsa är väldigt proffsig och kompetent inom sitt område. Trevlig och lätt att ha att göra med. Allt över förväntan. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-02-17 Kajsa A svarar Melissa N
    Tack för fina ord Melissa! Det har varit otroligt roligt att jobba tillsammans med dig och det blev ju verkligen ett lyckat samarbete. Lycka till nu med bostadsletandet! Jag håller ögon och öron öppna och hör av mig när jag har någon bostad som kan passa dig. Vänligen, Kajsa
  • Ulf K sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-30

Kungsholmen Fridhemsplan
    Professionell, ordning och reda, duktig på att informera och alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-01-30 Kajsa A svarar Ulf K
    Stort tack, Ulf! Det blev ett lyckat samarbete som ledde till en snabb försäljning. Nu får ni passa på att njuta av lugnet lite, innan det är dags att börja planera för flytten. Ha det gott så hörs vi av framöver! Vänligen, Kajsa
  • Ella N köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-22

Kungsholmen Rådhuset
    Så bra som man kan begära! Jättenöjd med Kajsa och hennes jobb. Välkomnat mig och känt mig trygg. Väldigt nöjd ! Läs mer
    2020-01-22 Kajsa A svarar Ella N
    Tack för fina ord, Ella! Att köpa sin första bostad är verkligen en stor händelse så jag är otroligt glad att jag fick möjligheten att hjälpa till. Nu är det bara att räkna ner dagarna tills det är dags att flytta in! Vänligen, Kajsa
  • Ingela S köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-19

Kungsholmen Norr Mälarstrand
    Vänligt, kunnig och generös med att visa objekt trots storhelg. Läs mer
    2020-01-20 Kajsa A svarar Ingela S
    Tack för ett fint omdöme och stort grattis till en otroligt fin bostad! Jag är så tacksam att jag fick chansen att hjälpa dig med bostadsköpet. Vi hörs av vidare framåt så får du ha det så gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • Caroline S sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-14

Kungsholmen Norr Mälarstrand
    När vi sålde vår bostad på Kungsholmen anlitade vi Kajsa efter noggrann utvärdering av flera mäklare. Vi upplevde henne som mycket behaglig, kunnig, lugn och trygg. Läs mer
    2020-01-15 Kajsa A svarar Caroline S
    Stort tack, Caroline! Det har varit otroligt trevligt att jobba tillsammans med er. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Hoppas att bostadssökandet går bra och tveka inte att höra av er om ni vill bolla något inför det kommande bostadsköpet! Vänligen, Kajsa
  • Tanja B sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-12

Kungsholmen Rådhuset
    Kajsa sålde min lägenhet och jag är otroligt nöjd. Hon är engagerad och har ett proffesionellt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2020-01-13 Kajsa A svarar Tanja B
    Tack så hemskt mycket, Tanja! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Och extra roligt att vårt grymma samarbete ledde ett så bra slutpris. Vänligen, Kajsa

Senaste försäljningarna

Baltzar von Platens gata