Kajsa Allermalm
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 76 Läs vad Kajsa Allermalm

• Vibeke W köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-07-20

Kungsholmen Rådhuset
    Vi köpte en sekelskifteslght vid Kungsholmstorg av Kajsa. Hon var tillgänglig och serviceminded och gav ett påläst och förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Hans C sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-07-19

Kungsholmen Fridhemsplan
    Mycket korrekt och ordentlig. Hör av sig när hon säger att hon ska göra det. Ansvarstagande.
    Har sålt en lägenhet, en 1:a. Läs mer
  • Lars P köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-07-08

Kungsholmen Lilla Essingen
    Köpt 2:a på Lilla Essingen.
    Snabbt och bra jobbat. Läs mer
  • Olivia H köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-06-11

Kungsholmen Nedre
    Köpt en etta. Mina förväntningar har uppnåtts och Kajsa har varit super! Allting har gått jättesmidigt och snabbt, samt jag har fått svar direkt när jag hört av mig. Läs mer
    2019-06-13 Kajsa A svarar Olivia H
    Stort tack, Olivia! Att köpa sin första bostad gör man inte varje dag så det glädjer mig verkligen att höra att dina förväntningar uppnåtts. Grattis än en gång till lägenhetsköpet! Vänligen, Kajsa
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-05-07

Kungsholmen Fredhäll
    Köpte en 2 på Fredhäll. Kajsa är saklig och tydlig.
    Kajsa betedde sig som jag förväntat mig.
    Är nöjd. Läs mer
    2019-05-26 Kajsa A svarar Anna B
    Tack för en fin rekommendation, Anna! Nu hoppas vi på en fin sommar så att du får uppleva områdets grönska och badklipporna när du tillträder lägenheten i augusti. Vänligen, Kajsa
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-05-05

Kungsholmen Fredhäll
    Kajsa agerade på ett trevligt och proffsigt sätt från start till mål vid försäljningen av min lägenhet i Fredhäll. Hon var tillgänglig och tydlig under hela processen och levde mer än väl upp till mina förväntningar (som var höga efter att ha blivit rekommenderad att anlita Kajsa).
    Jag skulle gärna anlita Kajsa igen vid en kommande försäljning! Läs mer
    2019-05-26 Kajsa A svarar Johan E
    Stort tack för fina ord, Johan! Jag blir alltid glad att höra att jag levt upp till förväntningarna då det är extremt viktigt för mig att leverera på hög nivå. Det har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig. Hoppas bostadsletandet går bra. Jag håller ögon och öron öppna så återkommer jag när jag får nys om någon lägenhet som jag tror kan passa er. Vänligen, Kajsa
  • Rickard D köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-16

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Väldigt professionellt intryck! Kommer kontakta henne i framtiden om försäljning. Läs mer
    2019-04-18 Kajsa A svarar Rickard D
    Stort tack, Rickard! Nu är det bara att räkna ner tills det är dags för inflytt i din nya fina bostad. Vi håller kontakten så ses vi när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • Hilda R sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-10

Kungsholmen Nedre
    Kajsa har hjälpt oss att sälja en trea på Kungsholmen. Hon har ett professionellt bemötande som gjorde mig trygg som säljare och vi hade tät kontakt under hela försäljningsprocessen. Jag känner mig mycket nöjd med samarbetet med Kajsa! Läs mer
    2019-04-11 Kajsa A svarar Hilda R
    Tack så mycket för fina ord! Det var otroligt roligt att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Nu hoppas vi på en tidig vår så du får njuta av den härliga uteplatsen en säsong till. Vänligen, Kajsa
    Hilda B gillar detta
  • Ninnie A sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-10

Kungsholmen Norr Mälarstrand
    Professionell, tydlig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-04-11 Kajsa A svarar Ninnie A
    Stort tack Ninnie! Jag håller tummarna för att ni snart hittar er nya bostad! Vi håller kontakten så får du ha det så gott tills vi hörs igen. Vänligen, Kajsa
  • Anna R
    Anna R sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-09

Kungsholmen Nedre
    Salt en bostadsrätt 3 1/2 RoK. Jag har inte själv träffat Kajsa, men hon verkar bade snabb, effektiv, proffesionell och bra pa att kommunicera och själva försäljningen gick snabbt och effektivt. Enda besvikelsen var home-stylingen. Jag vet att Home-stylern är fristaende, men det hade känts justare om ni som mäklare, med er erfarenhet, kunde säga att home-styling finns att tillga, men att det enligt er erfarenhet kanske inte behövs, eller att det fanns en kommunikation mellan er och home-stylern… Vi kommer att att fa betala 20000 kr för lite plädar, kuddar, blommor och frukt. Hade vi köpt det själva hade det kostat en brakdel. Det tunga arbetet att plocka undan och städa var det ju vi själva som gjorde i alla fall... Läs mer
    2019-04-09 Kajsa A svarar Anna R
    Stort tack för rekommendationen, Anna! Men tråkigt att höra att helheten med stylingen inte kändes bra för er. Jag brukar alltid erbjuda en kostnadsfri konsultation med stylisten som ett första steg och sen får man som säljare välja om man styla lägenheten eller inte. I ert fall så missade jag att vara tydlig med er alla tre om tanken kring stylingen så att ni kunde göra ett val tillsammans. Det tar jag med mig. Nu tycker jag att lägenheten blev väldigt fin med stylingen och det förstod jag att ni också tyckte, men att den kändes lite snålt tilltaget. Självklart vill jag, och även Cristian, att ni ska känna er nöjda så han kommer att kontakta er. Vänligen, Kajsa

Senaste försäljningarna

Pilgatan