Läs vad 136 Läs vad Kajsa Allermalm

Fredrik F
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-15
    Sålde en trea på Kungsholmen med Kajsa. Hon var tillgänglig, informerande, lugn och professionell. Har absolut inget att klaga på! Rekommenderar till 100%.
    Erik L
    • 71.0 m²
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-01
    Såld: Fyra med sjöutsikt på Kristinebergs Strand 35.

Kajsa var lugn, personlig, saklig. och kunnig.
    Uppskattade Kajsas empatiska och varma sätt.

Fick stöd att genomföra en försäljning som var ansträngande för mig eftersom jag var nybliven änka. Resultatet blev över förväntan.

Jag tyckte mycket om att samarbeta med Kajsa Allermalm och HusmanHagberg.

PS. HusmanHagbergs grå-bleka och likriktade bildhantering är min enda invändning. En mall som alla bilder stöps i.
    Lena B
    • 4:a
    • 84.0 m²
    • Kungsholmen Kristineberg
    Lena, vilket fantastiskt samarbete vi fick till tillsammans! Både trevligt och givande. Jag blev ju väldigt förtjust i din lägenhet redan första gången vi sågs så jag är verkligen tacksam för att jag fick ditt förtroende att hjälpa till med försäljningen. Du och Ola gjorde ett kanonjobb med att ställa iordning lägenheten inför fotograferingen och tillsammans med Henrik så fick vi till en väldigt fin annons. Sen tar jag självklart med mig dina tankar kring redigeringen av bilderna. Jag hoppas att det går bra för dig med lägenhetsköpet och önskar dig en fin jul. Ha det gott så hörs vi av framöver! Vänligen, Kajsa

• 2020-11-20
    Kajsa var genom hela processen lyhörd, saklig och noggrann, och höll oss ständigt uppdaterad gällande nyheter kring försäljningen.
    Vi är mycket nöjda och allt igenom nöjda.Kan starkt rekommendera alltid glada och trevliga Kajsa.

Erik Dahlström
    Erik D
    • 4:a
    • 113.0 m²
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Tack så hemskt mycket, Erik! Det har varit en rent nöje att jobba tillsammans med er. Roligt också att det gick så snabbt att hitta en bra köpare till er fina lägenhet. Hoppas ni får en fin jul! Vi ses i januari. Vänligen, Kajsa

• 2020-11-19
    Kajsa Allermalm hjälpte oss att sälja vår trea på Kungsholmen i Stockholm. Hon var otroligt professionell, hjälpsam och lyhörd och lyckades därmed göra säljprocessen till en mycket positiv upplevelse. Att hon dessutom såg till att vi fick ett mycket bra pris är givetvis ett ytterligare plus i kanten. Sammanfattningsvis vill jag ge mina varmaste rekommendationer till alla som går i säljtankar att överväga att anlita Kajsa Allermalm.
    Jacob Ö
    • 93.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    Stort tack, Jacob! Jag blir både glad och rörd över din fina rekommendation. Är otroligt tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa dig och Ebba med försäljningen. Det blev ett både trevligt och givande samarbete. Nu hoppas jag att ni får en skön julledighet så ser jag fram emot att ses igen i februari! Vänligen, Kajsa

• 2020-11-16
    Kajsa var engagerad genom hela processen och gjorde sitt yttersta för att affären skulle gå igenom. Med facit i hand skulle anlita Kajsa igen. Tack för ett samarbete!
    Alexander B
    • 65.0 m²
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Tack själv för ett både trevligt och lyckat samarbete! Och stort tack för en fin rekommendation. Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fina lägenhet. Vänligen, Kajsa

• 2020-11-04
    Väldigt hjälpsam med alla tänkbara frågor kring bostadsköp.
    Emil E
    • 34.0 m²
    • Kungsholmen Stora Essingen
    Stort tack, Emil! Det var väldigt trevligt att få chansen att hjälpa dig med bostadsköpet. Vi hörs och ses snart igen så får du ha det så gott till dess. Vänligen, Kajsa

• 2020-10-18
    Vi är väldigt nöjda med Kajsas insats vid vår lägenhetsförsäljning.
    Per K
    • 47.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    Tack så mycket för en fin rekommendation! Jag är både glad och tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Ha det gott så ser jag fram emot att ses när det är dags för frånträde! Vänligen, Kajsa

• 2020-10-16
    I think she has been helpful and clear with us from the beginning, setting expectations and being realistic. The communication has been pretty fluid and honest
    Julio Andres T
    • 47.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    Thank you so much for kind words, Julio! I am so glad that I got the opportunity to help you and Ruba. I am looking forward to see you both again when it is time for you to move in to your new apartment. Best regards, Kajsa

• 2020-10-10
    3 rok om 81 kvm på Kungsholmen mellan Centralen och Rådhuset.
    Kajsa är lugn och saklig.
    Allt var bra.
    Daniel L
    • 81.0 m²
    • Kungsholmen Rådhuset
    Stort tack för en fin rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas renoveringen i nya lägenheten går bra. Ha det fint så ses vi säkert i området och annars hörs vi när det är dags för deklarationen. Vänligen, Kajsa

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte