Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Kajsa Allermalm har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Kajsa Allermalm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.9. Kajsa Allermalm har haft 60 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 157 Läs vad Kajsa Allermalm

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Hornsbergs Strand
    2021-07-30
    Kajsa agerar professionell, lugnt och resultatinriktat. Märks att hon har erfarenhet och vet vilka åtgärder som ska vidtas för att få till en försäljning.
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2021-07-27
    Kajsa har varit en fantastisk mäklare. Hon har alltid varit tillgänglig, återkopplat, följt upp och levererat med utomordentligt gott resultat.

Jag ger Kajsa mina allra bästa rekommendationer.
    2021-07-21
    Kajsa har varit en helt fantastisk mäklare genom hela processen då hon har varit väldigt transparent. Hon överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Kajsa vid er nästa bostadsförsäljning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2021-07-21
    Very helpful and knowledgable, great to work with throughout the process!
    • Kungsholmen Nedre
    2021-07-20
    Hon vet vad hon göra, metodisk och ger en alltid svar på frågor man har.
    Trevlig, lugn och kunnig.
    • Nedre Kungsholmen
    2021-07-19
    Kajsa är otroligt proffsig, förtroendeingivande och lugn. Vi har både köpt och sålt lägenhet via Kajsa och vi har känt oss 100% trygga och nöjda på båda sidor om försäljningen.
    2021-05-25
    Jag rekommenderar gärna Kajsa. Hon sålde min lägenhet i Kristineberg. Hon var igenom hela processen professionell och arbetade hårt. Hon stämde av kontinuerligt och var tillgänglig. Jag kände mig trygg under hela förloppet och är mycket nöjd med slutresultatet.
    • Kungsholmen Nedre
    2021-05-10
    Vi har köpt lägenhet på Kungsholmen och har fått bra hjäölp av mäklaren att avsluta affären snabbt och effektivt.
    • Kungsholmen Kristineberg
    2021-04-04
    Jag blev bra bemött och det var inte konstigheter. Allt funkade perfekt!
    Tack, Jonas! Stort grattis än en gång till köpet av en otroligt fin lägenhet. Där kommer du trivas kanon hoppas jag. Ha det gott så ses vi när det är dags för tillträde! Vänligen, Kajsa Kajsa Allermalm
    2021-03-31
    Kajsa Allermalm har under hela processen med att sälja lägenheten varit pålitlig och bra att ha att göra med.
    Tack snälla Maria! Det har varit både trevligt och smidigt att samarbeta tillsammans med dig för att sälja din gulliga lägenhet, trots att vi inte har haft möjlighet att träffas ännu. När du har vägarna förbi Stockholm nästa gång så är du varmt välkommen in på kontoret på en kaffe! Vänligen, Kajsa Kajsa Allermalm