Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Kajsa Allermalm har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Kajsa Allermalm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 261 omdömen med ett betyg på 4.9. Kajsa Allermalm har haft 54 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

261 omdömen om Kajsa Allermalm

Sedan starten hos Reco 2017
Lars N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Kajsa är som alla mäklare kontaktbar i stort sett dygnet runt. Det uppskattar jag för det är jag själv likadan. Kajsa har integritet och står upp för de ideal som en mäklare skall följa. Hon kan sin sak. //Lasse Norling John Ericssongatan 16

Cecilia J
Kungsholmen Nedre

Mycket kompetent och kunnig, dessutom väldigt trevlig och bra att ha att göra med. Personlig och kunnig service när den är som bäst.

Monica B
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Vi, min svärson och jag, intervjuade 4 mäklare inför försäljningen av min lägenhet. Kajsa fick förtroendet. Hon är proffsig, känner området och kunderna, aktiv och samtidigt inlyssnande till mina behov. Jag är nöjd och tacksam! Monica Busch

Kristina B
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Kajsa har varit tydlig och stöttande. Hela processen har känts väldigt trygg och professionell.

Erika G
Kungsholmen Fredhäll

Kajsa found the right buyers for our apartment in no time. She 100% delivered on what she promised during our first meeting. She showed calmness, kindness and professionalism throughout the whole process. She is not pushing for increasing her statistics or for unnecessary costs for her clients but for finding a deal that fits the preferences of both the seller and the buyer. We highly recommend to work with her.

Henrik L
Kungsholmen Stadshagen

Kajsa var alltid professionell, hjälpsam och tillgänglig. Hon gjorde ett fenomenalt jobb och kommer anlita henne nästa gång.

Peter F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fridhemsplan

Hjälpsam och engagerad, bra bemötande, snabb återkoppling. Rekommenderas!

Louise K
Kungsholmen Kristineberg

Vi har tagit hjälp av Kajsa vid tidigare försäljningar och är fortsatt väldigt nöjda. Svarar alltid snabbt på alla olika sorters frågor och har alltid ett trevlig bemötande. Rekommenderar starkt!!

Patrik J
Kungsholmen Fridhemsplan

Saklig och överlag hög nivå på kommunikationen!

Gigja I G
Kungsholmen Fridhemsplan

Kajsa var helt fantastisk mäklare! Bra kommunikation, gjorde alltid det lilla extra och fick lägenheten såld till priset jag önskade! Rekommenderar Kajsa 100%!