Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm

Kajsa Allermalm är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Kajsa Allermalm har varit registrerad mäklare sedan 2008-08. Kajsa Allermalm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.9. Kajsa Allermalm har haft 61 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 205 Läs vad Kajsa Allermalm

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
    2022-08-04 Verifierad kund
    Tillgänglig, trevlig och hjälpsam. Alltid professionell och med bra information.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    2022-07-25 Verifierad kund
    Kajsa har under hela bostadsprocessen varit tillgänglig på alla sätt och vis via telefon, sms och mail. Hon har varit en trygg, lojal och pålitlig mäklare. Vi har känt oss uppdaterade kring hela säljprocessen och alla stadier under försäljning. Från första mötet till målet. Kajsa har alltid varit mycket professionell och varit kunnig i marknaden och vet alltid vad hon gör och pratar om.
    Kajsa som person är en härlig, glad och positiv person som alltid säger rätt ord som får en säljare att bli lugn och tillfreds.

Vi känner oss glada och nöjda med vår mäklare som gett oss det man kan förvänta sig av en försäljning.
    • Kungsholmen Marieberg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Proffsig, tydlig och informativ - kändes tryggt!
    • Kungsholmen Marieberg
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tillmötesgående med visningar etc. Snabb & smidig affär. Väldigt nöjd!
    • Kungsholmen Kungsholms Strand
    2022-06-06 Verifierad kund
    Lugn och trygg vilket var allt vi behövde.
    • Kungsholmen Fredhäll
    2022-05-22 Verifierad kund
    Kajsa gjorde ett gott intryck hos oss. Mycket hjälpsam och förtroendeingivande.
    • Kungsholmen Nedre
    2022-05-21 Verifierad kund
    Kunnig och förtroendeingivande, det märks att Kajsa kan det här, kan verkligen rekommendera henne.
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
    2022-05-20 Verifierad kund
    Vänligt och korrekt bemötande.
    • Kungsholmen Nedre
    2022-05-19 Verifierad kund
    Kajsa är mycket kunnig, vänlig och hjälpsam. Hon är mycket engagerad och det gör att du känner dig trygg genom hela försäljningen. Vi kan verkligen rekommendera henne.
    • Kungsholmen Stadshagen
    2022-04-23 Verifierad kund
    Kajsa är väldigt lättillgänglig, proffsig och serviceinriktad, känns seriös och kunnig på Kungsholmen