Kajsa Allermalm
Registrerad mäklare sedan 2008-08-06
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 124 Läs vad Kajsa Allermalm

• Alexander L sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-08-11

4:a
    Ett mycket professionellt bemötande och handhavande av vår bostadsförsäljning. God uppföljning och hjälpsam med varm ton genom processen.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Stephanie G sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-08-11

2:a
    Kajsa är en väldigt professionell, hjälpsam och duktig mäklare som skapade rätt förutsättningar för en smidig och bra process. Hon är trygg och har hög tillgänglighet. Jag kan verkligen rekommendera Kajsa som mäklare! Läs mer
  • Patrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-11

Kungsholmen Sankt Eriksbron
    Att sälja sin bostad kan vara stressande. Kajsa tar sig an ditt uppdrag med ett lugn och erfarenhet. Hon håller dig uppdaterad och är mån om att ge alla potentiella kunder den uppmärksamhet de behöver för att det ska bli en bra affär. Läs mer
    2020-07-15 Kajsa A svarar Patrik R
    Tusen tack för en fin rekommendation, Patrik! Jag får även tacka för att jag fick chansen att hjälpa dig med försäljningen av din otroligt fina lägenhet. Jag ser fram emot att ses igen när det är dags för frånträde. Fram tills dess så får jag passa på att önska dig en fin sommar! Vänligen, Kajsa
  • Bo H sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-06

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Kajsa är ett helt proffs som söker möjligheter vidare i sitt eget nätverk över möjlig köpare för oss som kund. Hon är tålmodig och låser ett köp efter lång tid. Jag värdesätter hennes otroliga arbete att göra oss nöjda, at hitta kunden. Jag rekommenderar Kajsa till andra som behöver mäklare. Ni får en person som arbetar !00% för din sak under en lång tid (år) Ni får ett proffs!
    Ett Stort Tack Kajsa. Läs mer
    2020-07-07 Kajsa A svarar Bo H
    Tack själv Bosse! Jag blir otroligt glad och rörd över dina fina ord. Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans med er och jag är så tacksam över att jag fick vara med er hela vägen från start till mål. Nu ändrar vi fokus till att hitta er nästa bostad så vi fortsätter att hålla kontakten. Ha det så gott tills vi hörs igen! Vänligen, Kajsa
  • Ingrid H sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-04

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Hon har arbetat under lång tid för att få till en lösning med respekt och tillit. Hon har varit lyhörd för våra behov och inte givit upp när marknaden började vika. Efter 1,5 år fick hon till en affär och vi är nöjda trots alla turer upp och ner. Min upplevelse är att hon är en mäklare som vi jobba för en bra lösning för både säljare o köpare. Det inger förtroende och en god relation. Hon är en mkt bra mäklare som jag rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar Ingrid H
    Stort tack för en mycket fin rekommendation, Ingrid! Jag är otroligt tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för att ni aldrig tvekade på att fortsätta denna resa tillsammans med mig så jag tillslut fick möjlighet att ro affären i mål. Det har varit ett rent nöje att jobba tillsammans med er. Tack för ett gott samarbete! Nu inleder vi nästa del av denna resa och jag kommer att hålla ögon och öron öppna för att se till att ni hittar en ny bostad. Sköt om er tills vi hörs igen! Vänligen, Kajsa
  • AMANDA M
    AMANDA M skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-03

Kajsa hjälpte oss att snabbt sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Hon är mycket professionell och har en god kännedom om marknaden och Kungsholmen som område. Var alltid väldigt responsiv och ingav ett tryggt intryck. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar AMANDA M
    Tack så väldigt mycket för fina ord, Amanda! Jag är otroligt tacksam för att jag fick chansen att hjälpa dig och Johannes med försäljningen av er pärla. Det har varit mycket trevligt att jobba tillsammans med er. Nu kommer jag självklart hålla koll efter en ny bostad som kan passa er så vi även kan lösa den biten :) Hoppas det går bra med flytten så får ni ha en fin semester sen! Vänligen, Kajsa
  • Robert H köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-28

Kungsholmen Thorildsplan
    Vi fick ett proffesionellt intryck av Kajsa under vår köpprocess.
    Allt gick smidigt och Kajsa var väldigt lösningsorienterad.
    Väldigt nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar Robert H
    Tack så hemskt mycket, Robert! Blir otroligt glad över att läsa ditt fina omdöme och även glad att jag fick chansen att hjälpa er med bostadsköpet. Det är verkligen en fantastiskt fin bostad som ni köpt. Ha det så gott tills vi hörs igen! Vänligen, Kajsa
  • Tove Z köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-27

Kungsholmen Thorildsplan
    Köpt bostad av Kajsa! Otroligt smidig affär där hon ansträngde sig för att möta allas behov. Läs mer
    2020-07-05 Kajsa A svarar Tove Z
    Tack för en fin rekommendation, Tove! Jag blir alltid otroligt glad när jag får höra att man som bostadsköpare upplevt att affären gått smidigt då det oftast är den största och mest viktiga affär man gör som privatperson. Ha en fin sommar så hörs vi av framöver och ses när det är dags för er att flytta in! Vänligen, Kajsa
  • Agnes T köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-25

Kungsholmen Kungsholms Strand
    Jag har köpt en bostadsrätt på Kungsholmen. Kajsa har varit supertrevlig och hjälpsam, tydlig med information och inger en känsla av trygghet. Väldigt bra för mig som köper min första lägenhet. Läs mer
    2020-07-03 Kajsa A svarar Agnes T
    Stort tack för fina ord, Agnes! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa dig med något så stort som köpet av din första bostad. Vi ses om några veckor när det är dags för inflyttning. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa
  • Britt-marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-08

3:a
    Kungsholmen Nedre
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-08 Kajsa A svarar Britt-marie S
    Tack Britt-Marie! Det var mycket trevligt att få möjlighet att hjälpa dig och Gustav med bostadsköpet. Vi ses om ca två veckor när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänligen, Kajsa

Senaste försäljningarna

Kungsholms Strand