en del av HusmanHagberg Kungsholmen

• Jan Ö
    Jan Ö skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionellt
    2017-05-26 Kajsa A svarar Jan Ö
    Tack Jan! Det har varit väldigt trevligt att jobba tillsammans med dig. Vi ses igen när det är dags för frånträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Tina R
    Tina R skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Snabb smidig och professionell i sin roll
    2017-05-26 Kajsa A svarar Tina R
    Tack Tina! Det har varit väldigt trevligt att ha kontakt med dig och Peter. Jag håller ögonen öppna efter ny bostad till er så hörs vi av fram över. Vänlig hälsningar, Kajsa
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa visade mig först en lägenhet som jag inte kunde köpa pga att mitt hus inte blev sålt i tid. Redan då visade hon stort tålamod och respekt och inväntade mitt svar in i det sista.
    Hon höll sedan löftet att höra av sig om det fanns annat i området. Att vi sedan fick ihop affären utan att lägenheten gick ut på Hemnet/budgivningen handlade från min sida om förtroende och tydlig dialog.
    Ordning och reda och flexibelt bemötande.
    Otroligt nöjd och glad kund här!
    2017-04-04 Kajsa A svarar Katarina A
    Tack så väldigt mycket för en fin rekommendation! Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig att hitta din nya bostad. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Otroligt proffsig! Inger förtroende och är flexibel utifrån önskemål och lösningar.
    2017-03-01 Kajsa A svarar Sofie S
    Tack så otroligt mycket, Sofie! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Vi ses vid tillträdet om en liten stund. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Alicja A
    Alicja A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa Allermalm är den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Hon är väldigt seriös och skapar förtroende redan vid första kontakten. Hon arbetar effektfullt, ringer till sina kunder, redovisar alla händelser via mail, svarar på alla frågor, är alltid tillgänglig. Man känner sig trygg under försäljningsprocessen. Hon är bestämd och vet vad som är bäst för kunden.
    2017-03-21 Kajsa A svarar Alicja A
    Tusen tack Alicja! Det var glädjande att höra att ni uppskattade min arbetsinsats. Jag är oroligt tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er att med försäljningen. Med vänlig hälsning, Kajsa
  • Karin B
    Karin B skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är mycket engagerad och kunnig. Återkopplar under hela försäljningsprocessen. Vi har varit fantastiskt nöjda med val av mäklare!
    2017-02-23 Kajsa A svarar Karin B
    Tusen tack, Karin! Det värmde att höra. Jag är så glad att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljning. Vi ses igen när det är dags för tillträde. Ha det gott så länge! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Nathalie J
    Nathalie J skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa gjorde ett utomordentligt bra jobb från första kontakt till skrivet kontrakt
    2017-02-20 Kajsa A svarar Nathalie J
    Tusen tack för en fin rekommendation, Nathalie! Hoppas flytten går bra. Jag håller ögonen öppna efter en ny bostad till er. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Ida A
    Ida A skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa var under hela processen väldigt hjälpsam och lätt att nå vid behov. Min konstruktiva kritik skulle vara att hon vid visningen inte sålde lyan så bra, hon skulle kunna speeda på sin energi lite. Men det är min personliga reflektion, många andra köpare kanske föredrar en mäklare som håller lite lägre profil.
    2017-02-20 Kajsa A svarar Ida A
    Tack för din rekommendation, Ida! Vad tråkigt att du upplevde att jag inte sålde in lägenheten tillräckligt bra. Det var absolut inte min mening. Jag visste ju att du bodde i grannhuset, i en liknande lägenhet, och vill inte upprepa information för dig som jag misstänkte att du redan kände till. Jag ska dock se till att ha detta i åtanke vid framtida visningstillfällen. Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria E
    Maria E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell mäklare. Svarade alltid snabbt på mail/telefon när jag sökt henne för att få svar på frågor.
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria E
    Tusen tack för rekommendationen och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din lägenhet! Vänliga hälsningar, Kajsa
  • John E
    John E skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig, kompetent och noggrann.
    2017-02-06 Kajsa A svarar John E
    Tack för fina ord, John! Hoppas att allt är bra med dig och Kajsa. Vänliga hälsningar, Kajsa
  • Maria V
    Maria V skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket professionell erfaren mäklare. Dessutom en trevlig person att ha att göra med. Försäljningen gick bra och jag är nöjd.
    2017-02-20 Kajsa A svarar Maria V
    Tack för en fin rekommendation, Maria! Det var otroligt roligt att få möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Vänliga hälsningar, Kajsa
Anders Lindskog
Stina Bodlund