Kajsa Allermalm
2017-12 - 2018-11

Läs vad 40 kunder tycker om Kajsa Allermalm

• Aron Y
    Aron Y skrev om Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kajsa är en mäklare som verkligen förstår sig på vad mäkleri innebär. Hon har varit ett fantastiskt stöd i en lång och halvstökig försäljning där hon alltid varit tillgänglig samt bidragit med professionella råd och fantastiskt stöd.
    Hon är väldigt inlyssnande och försöker förstå vilka faktorer som är viktiga för klienten.
    Information är underbyggd med statistik samt hennes gedigna erfarenhet och förståelse av branschen. Sammantaget hjälper hon dig att göra rätt prioriteringar och känna dig trygg med din bostadsaffär och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare oavsett om ni säljer eller köper. Läs mer
  • Magnus A sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Norr Mälarstrand
    Professionell och noggrann. Väl genomtänkt plan och försäljning hela vägen från första kontakten till fullt genomförd affär. Över förväntan. 5/5 möjliga. Läs mer
  • Charlotte A köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Stadshagen
    Trevligt bemötande, lugn. Ingav förtroende, fick köpet att kännas tryggt. Läs mer
  • Linus R sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Professionell och duktig mäklare
    Väldigt tillgänglig och bra med återkoppling. Läs mer
  • Karin B sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Sålt 1.5 rok på Kungsholmen.
    Seriös, påläst, trevlig
    Hade helt rätt uppfattatning om slutpris.
    Kan varmt rekommendera Läs mer
  • Hans T
    Hans T sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Kungsholms Strand
    Professionell, kunnig och bra kommunikation Läs mer
  • Asta Orvokki B köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Köpt en lägenhet och sålt i samma takt min gamla.
    Kajsa är kunnig på området.

Det enda negativa var, att hon meddelade till min förening att jag inte har ekonomi för ett lån: "Asta inte ska behöva ta ett överbryggningslån då det kommer kosta en hel del för henne." Jag har inte sagt det heller, ty jag sa att det var onödigt. Det borde varit PUNKT efter ordet överbryggningslån. Erfarenhet det också hur man skriver.

Sammanfattningsvis är jag ändå nöjd med affären. Läs mer
  • Jonas M
    Jonas M sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Fridhemsplan
    Proffsigt bemötande och service över förväntan. Kajsa lade exempelvis ned rätt mycket tid på att hjälpa mig med frågor jag hade kring nya bostaden som jag sen köpte (och som såldes via annan mäklarfirma).

Min lägenhet såldes underhand och tack vare Kajsas spekulantregister blev det en bra budgivning och slutpris.

Sammantaget mycket nöjd. Läs mer
  • Kjell S sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Stadshagen
    Sålt en 1:a. Bra och professionellt bemötande och en rimlig värdering av bostaden. Läs mer
  • Simon T köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Kungsholmen Kristineberg
    Köp av liten lägenhet. Kajsa var mycket trevlig och professionell. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lindhagensgatan