Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Nymärstagatan 14B, 195 30 Märsta — Visa karta

Våra fastighetsmäklare som är ansvariga för lotsar dig genom hela bostadsaffären med fokus på trygghet och ekonomi.

Som mäklare får vi hela tiden in önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vi och vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris, oavsett om du ska sälja din bostadsrätt, villa eller ditt fritidshus.

Läs vad 24 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

• Anders H
    Anders H skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Kunnig och trevligt bemötande(framför allt inte överdrivet trevlig)
  • Pär L
    Pär L skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Patrik är alltid korrekt, nogrann och har en mycket ödmjuk framtoning. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationer både när ni vill sälja och köpa fastighet/lägenhet
  • Anna H
    Anna H skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Patrik var toppen och hjälpte till med alla funderingar jag hade, har ingentint att klaga på.
  • Monika L
    Monika L skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    En mäklare som jag varmt kan rekommendera. Förmedlade min lägenhet i Rosersberg på ett mycket proffsigt sätt. Återkopplade alltid efter visning och höll mig uppdaterad om vad som skedde. Mycket trevlig.
  • Tomas Z
    Tomas Z skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Mycket bra på alla sätt, av den anledningen har jag rekommenderat Patrik som mäklare till ett flertal objekt!
  • Elin B
    Elin B skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Trevlig, prifisionell och hjälpsam. Jättenöjda med allt.
  • Mats Å
    Mats Å skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Jag är helt nöjd med det sätt som Patrik Salmén och det företag han representerar har utfört de tjänster jag anlitat dem för.
  • Veronica J
    Veronica J skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Jag köpte en lägenhet som han var mäklare på.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Patrik är en glad och trevlig mäklare som ingav ett stort förtroende både för mig och för köparen av min lägenhet. Jag rekomenderar honom varmt till mina vänner och bekanta.
  • Jan J
    Jan J skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Patrick Salmèn fick i uppdrag att sälja min bostadsrättslägenhet. Patrick gav från första början ett reellt bra intryck där han fick mig att känna mig trygg och han verkade ha en nykter bild av bostadsmarknaden i mitt område.
  • Beatriz A
    Beatriz A skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Pålitlig, engagerad, proffesionell...Rekommenderas utan tvekan.
  • Ann L
    Ann L skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Trevlig, engagerad och proffsig. Rekommenderas!
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    När jag hade köpt en ny lägenhet, behövde jag snabbt bli av med min gamla, vilket Länsförsäkringar fastighetsförmedling löste väldigt smidigt. Med deras engagemang och vilja lyckades de få min bostad såld till ett bra pris snabbt. Från och med att jag och mäklaren Patrik Salmén satt vid köksbordet och diskuterade ett lämpligt utgångspris - till fotografering, annonsering, budgivning och kontraktsskrivning gick på mindre än två veckor. Och trots en snabb affär kunde jag inte bli mer nöjd med hur försäljningen gick till, och hur den slutade. Länsförsäkringar fastighetsförmedling tar absolut sina uppdrag seriöst och gör ett bra jobb från början till slut. Min mäklare gjorde försäljningen väldigt enkel för mig och det krävdes en minimal insats från min sida. Jag rekommenderar Patrik Salmén och Länsförsäkringar fastighetsförmedling till alla de som vill ha en ambitiös och trygg mäklare.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Mycket bra bemötande! har ställt upp för oss även efter försäljning och inte bara brutit kontakten. Mycket trevlig att prata med och har förståelse för ens behov och önskemål.
  • Maria P
    Maria P skrev om Johan Hjalmarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Då jag skulle sälja min bostadsrätt träffade jag flera olika mäklare. Johan Hjalmarsson var den som gav mig "bästa tänkbara" första intryck.
    Han kändes trygg och ärlig! Johan var också den enda av de mäklare jag träffade som verkligen förklarade ingående hur försäljningen går till och även pratade om hur jag skulle räkna ut min eventuella vinst på försäljningen. Ingen av de andra mäklarna gjorde detta! De pratade mest om sitt arvode och ev tilläggstjänster jag kunde köpa...
    Under hela processen med försäljningen kände jag mig trygg och delaktig så jag tvivlade aldrig på mitt val av mäklare!
    Jag kan varmt rekommendera Johan Hjalmarsson till dig som ska sälja din bostad! Du kommer inte att ångra dig!
  • Filip R
    Filip R skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Han är trevlig och förtroendeingivande.
    Det är positivt att han inte är lika påtryckande som andra mäklare jag stött på.
  • Kim E
    Kim E skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Grymt bra mäklare som hjälpte oss med alla frågor , stora som små!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Vi är väldigt nöjda! Super duktig mäklare som fanns där under hela tiden för våra frågor och funderingar. Kunde inte varit mer nöjd!
  • Erik R
    Erik R skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Fantastiskt serviceminded och hjälpsam. Allt gick som på räls.
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Patrik Salmén en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Bra och förstående mäklare som man snabbt får förtroende för. Patrik är noggrann och duktig på det han gör. Det kändes tryggt och avslappnat att skriva kontrakt och det uppskattades starkt att han tog sig tid att gå igenom kontrakt och förklara vid frågor och följa upp affären.
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Johan Hjalmarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Väldigt bra och trevlig mäklare då vi köpte lägenhet i Märsta. Kontakten är inte över än men hittills känns det väldigt tryggt och det känns mer som han fokuserar på att alla parter ska bli nöjda och att allt ska vara så bra som möjligt för alla inblandade, snarare än att ett högt bud är det viktigaste (som man kan uppleva med andra mäklare).
    Lätt att ta kontakt med och genuint trevlig människa!
  • Lena H
    Lena H skrev om Johan Hjalmarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Johan har varit väldigt trevlig i sitt bemötande mot mig. Jag har köpt en bostadsrätt genom honom. Han har bemödat sig med att vara tydlig och har gått igenom alla detaljer noggrant inför min första kontraktsskrivning.

Det är mim första kontakt med Länsförsäkringar som mäklarfirma och hittills har det varit mycket positivt.
  • Anna A
    Anna A skrev om Johan Hjalmarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Imponerande mäklare som jag varmt rekommenderar.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Johan Hjalmarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg
    Utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin haft nöjet att få anlita, levererar varje gång!

Nymärstagatan 14B, 195 30 Märsta