Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Märsta

Fastighetsbyrån Märsta

Nymärsta Gränd 4, 195 30 Märsta — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

Läs vad 579 kunder tycker om Fastighetsbyrån Märsta

• Ali L
    Ali L skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sofie är en glad och varmhjärtad person samtidigt som gav oss ett seriöst och ärligt intryck, vilket gjorde att vi kändes oss trygga med affären. Önska Sofie lycka till!
    AL.
  • Jan R
    Jan R skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket bra bemötande och skickliga mäklare
  • Madelaine L
    Madelaine L skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vi har precis avslutat en försäljning med Sofie och vill ge henne våra varmaste rekommendationer. Hon har verkligen både säljare och köpare i fokus. Hon får alla att känna sig trygga, lyssnar på ens önskemål och kör inte över än.
    När vår köpare säger vid kontraktsskrivningen: "Jag har kollat på många hus men med dig kändes det så rätt, du fick det att kännas tryggt och informerade verkligen om allt och du kändes så ärlig"
    Då vet man att man har den bästa mäklaren. Har vi behov i framtiden kommer vi utan tvekan att anlita Sofie.
    Sofie E gillar detta
  • Karin S
    Karin S skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har en pågående försäljning med Sofie och uppskattar verkligen hennes professionalitet och hjälpsamhet. Hon är en bra rådgivare i min försäljning och agerar snabbt när jag har frågor. Jag upplever att hon lyssnar på mig och mina behov samt är transparent. Ger mina varmaste rekommendationer och tar mer än gärna hjälp av Sofie vid kommande försäljningar.
    Sofie E gillar detta
  • Dennis O
    Dennis O skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi är mycket nöjda med Maria som vår mäklare. Maria har från start visat sig väldigt engagerad och driven i projektet kring att få vår bostad såld. Hon har alltid varit snabb att återkoppla när vi som kunder haft frågor eller funderingar.

Vi kan och skulle varmt rekommendera Maria till andra person som ska sälja sin bostad.
  • Annika O
    Annika O skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsigt bemötande. Vet vad hon gör och det känns tryggt.
  • Christina T
    Christina T skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vänlig och påläst. Noggrann och lojal.
  • Anna-lena H
    Anna-lena H skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    är helnöjd hon var mycket hjälpsam och ordnade allt till det bästa
  • Michelle B
    Michelle B skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Bemötandet av Erik va superbra, han var jättetrevlig och professionell. Han är den första mäklaren jag har varit i kontakt med då det här är min första lägenhet och han levde absolut upp till mina förväntningar.
  • Marcos G
    Marcos G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Engagerad och väldigt bra påläst.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag tycker att Maria var en bra mäklare som förmedlade huset vi köpte. Nu när det blivit strul med "dolt fel" i bjälklaget så har hon varit behjälplig vilket är mycket bra.
  • Ann-marie S
    Ann-marie S skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Rosmarie är en mycket duktig mäklare.Kunnig och engagerad.Glad och tjänstvillig.Ingenting är omöjligt för henne.
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Tack Ros-Marie för all hjälp! Rekommenderas verkligen 5/5
  • Johan B
    Johan B skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket bra, kunnig och intresserad. Lösningsorienterad. Trevlig person
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Glad, trevlig och professionell.
  • Therese V
    Therese V skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria är en riktigt trevlig och glad mäklare.
    Det hon inte vet om objektet tar hon reda på.
    Jag har varit på visningar med andra mäklare och ingen är så sprudlande som hon! 😊

/Tess
  • Harold L
    Harold L skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Erik and his colleagues were all very helpful to the highest degree. They "fixed" so many things for us an made it easy and quick to complete the purchase.

Reception was very friendly. Erik and his team listen to the customers needs and offered much advice.

I would whole-heartedly recommend Erik and his colleagues.

Thank you Erik Wennberg.
  • Nipa R
    Nipa R skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vår erfarenhet som kund är mkt bra. Vi var mkt väl omhändertagna av Erik W under hela processen och vi är mycket nöjda med den professionalla servicen, som erbjöds av Erik under processen. Erik levde upp 100 % till våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera Erik som mäklare för framtida fastighetsaffärer. Vi kommer gärna att återkomma som kund, när det blir dags för nästa fastighetsaffär.
  • Marie-louise L
    Marie-louise L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket trevlig och hjälpsam tog sig tid med frågor angående försäljningen på ett mycket proffsigt sätt.
    Vi blev mer än nöjda.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon är inte bara en glad och positiv tjej i framför allt trevlig o har svarat på våra kondstiga frågor med bravur 😍
  • Per L
    Per L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Levererar med stort engagemang
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vill utan förbehåll ge Kicki Gillbrandt de bästa vitsorden då hennes bemötande kändes uppriktigt, professionellt och anledning att rekommendera henne !
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fick ett trevligt och personligt men samtidigt proffesionellt bemötande av Maria.
    Väldigt ambitiös och det märks att hon har stor erfarenhet och har varit i branschen ett antal år. Jag är mycket nöjd med Maria som min mäklare!
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi tycker att Kicki är en sympatisk och engagerad mäklare.
    För oss var det bra att Kicki har erfarenhet även när det gäller fastigheter lite utanför stadsplanerat område.
    Vi skulle gärna anlita henne igen.
  • Aram O
    Aram O skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag var och är riktigt nöjd med Jakobs bemötande. Han underlättade väldigt mycket för mig som kund, då han var jätte hjälpsam.
    2017-10-10 Jakob E svarar Aram O
    Tack Aram för de snälla orden! Jag är glad att kunna hjälpa till i alla lägen. Hoppas ni trivs i ert nya hem! MVH Jakob
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig och hjälpsam! Man kunde alltid ringa om man hade frågor. Snabbt och smidig affär.
  • Khurram K
    Khurram K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob is very good at his job and he helped me a lot with my first apartment. He is more like a friend than a broker. I would definitely recommend him to anyone buying an apartment in Märsta.
    2017-10-10 Jakob E svarar Khurram K
    Hi. It's fun to be involved in one's most important decisions and investments. It is not easy to understand all laws that exist in Sweden about a home purchase and I always try to guide as much as I can.
    Thanks for the kind and friendly words :)
    Mvh Jakob
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon är glad, positiv och mycket hjälpsam och erfaren.
  • Jalal S
    Jalal S skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket trevlig och väl bemötande
  • Lena S
    Lena S skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Otroligt proffsig, informativ och lätt att diskutera med. Återkom alltid som utlovat, även om inget nytt hänt i affären. Helnöjd med mäklare Jennyfer Namazi - rekommenderas å det varmaste!
  • Wei Z
    Wei Z skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Det var inte så bra. Vad han lovade blev rejält försenat. Han svarade inte telefon. Han svarade inte sms eller epost.
    2017-06-13 Erik W svarar Wei Z
    Hej Wei! Jag är ledsen att du upplevt det så. Vi har alla väntat på svar från kommunen och jag hoppas ni kan komma igång med ert husbygge så snart som möjligt! :)
  • Måns P
    Måns P skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket duktig och professionell. Vi fick ett fantastiskt bemötande utav Jennyfer redan från start och blev jättenöjda med både köp & försäljning. Bästa mäklaren!

Mvh Måns & Madeleine
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jennyfer är professionell, energisk och driven. Hon verkar älska sitt arbete och jag är mycket nöjd med vårt samarbete vid försäljningen av min lägenhet.
  • Märta-lisa K
    Märta-lisa K skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Bra på alla sätt , med budgivning och banktransaktioner och sammanställning i bra pärm över alla papper för försäljningen.
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Having now bought and sold a house with Maria, we would and have recommend her to anyone considering a property transaction. She made us feel at ease with the house selling process in Sweden from the initial meeting. We had great communication throughout the process, and we felt assured that she was doing her best for us.
    2017-06-12 Maria L svarar Oliver S
    Thank you oliver for the kind words! Kind regards, Maria
  • Malin E
    Malin E skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Väldigt glad och duktig mäklare
  • Marlene A
    Marlene A skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fantastisk bra service, ända från värdering till säljtillfället.
    Jakob förklarade alla steg i försäljningen och rapporterade varje vecka om hur det gick med bevakningen av lägenheten.
    När det väl var dags för säljtillfället gick det väldigt smidigt till. :)

Kan verkligen rekommendera Jakob som är en erfaren och skicklig mäklare! :)
    2017-10-10 Jakob E svarar Marlene A
    Tack Marlene! Nyckeln till en smidig försäljning i många fall, att förbereda sig i god tid, vilket vi gjorde och då blir resultatet bra. Kul även att köparen gillade din lägenhet lika mycket som du :)
    MVH Jakob
    Marlene A gillar detta
  • Anette P
    Anette P skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jennyfer Namazi var mycket trevlig och noggrann. Hon var glad och lyssnade och svarade kunnigt på de frågor som vi hade. Min upplevelse är att Jennyfers bemötande gjorde att vår affär kändes smidig och positiv.
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki är tillmötesgående, förtroendeingivande, lättsam, smidig och professionell. Vårt bostadsköp kändes tryggt och krångelfritt med Kicki som mäklare.
  • Awara K
    Awara K skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket nöjed med hennes bemötande och en bra affär.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag fick ett väldigt proffsigt och vänligt bemötande. Robin levde mer än väl upp till mina förväntningar på en mäklare.
  • Vladimir G
    Vladimir G skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hej!!! Jag och min familj är jätte tacksamt till Maria Lincoln!!!! Hon är fin mäklare och vi är glada att vi träffade henne. Hon hjälper oss att höpa fin lägenhet! Hon har jätte fina egenskap och man tror henne som gamla vän!!! Vi bedömer hennes jobb 15 point av 10. Tack för allt Maria Lincoln!!
    Tatyana och Vladimir
    2017-06-12 Maria L svarar Vladimir G
    Tack för fina ord, så glad att jag kunde hjälpa er längs vägen:) Mvh Maria
  • David S
    David S skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Proffsigt vänligt och kunnigt. En drömmäklare helt enkelt!
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket gott intryck och personligt bemötande. Svarade snabbt på frågor via sms
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är väldigt nöjd med Kicki! Bra bemötande, professionell, lättsam och ger det där lilla extra!
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki Gillbrand är en helt enastående mäklare. Kunnig. professionell, trevlig, glad, tillgänglig och tålmodig med ett helt fantastiskt bemötande!

Jag kan inte tänka mig ett bättre bemötande och support av en mäklare och jag kommer att rekommendera Kicki närhelst det blir tillfällen.
    Jag hoppas att ni tar väl hand om Kicki för hon är en riktig guldklimp.
    Stort tack för allt.
    Med vänliga hälsningar, Kristina
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Jennyfer Namazi en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och behjälplig, informerad och vi de få tillfällen hon inte hade informationen tog hon genast reda på det. Rekommenderar Jennyfer!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt, pratglad, kunnig, snäll, lätt att nomma överrens med.
  • Li F
    Li F skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är mycket nöjd med Kicki. Hon har alltid varit lätt att samarbeta med. Är öppen, glad och positiv. Personlig men ej för privat, vilket är en bra egenskap.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria Lincoln gjorde ett positivt intryck med sitt glada humör och trevligt bemötande. Hon var aldrig påstridig utan lät mig som kund ta samtliga beslut.
Jakob Ekerot
Ros-Marie Kokkonen