Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Märsta

Fastighetsbyrån Märsta

Nymärsta Gränd 4, 195 30 Märsta — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

Läs vad 629 kunder tycker om Fastighetsbyrån Märsta

• 2019-01-16

Anne L skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria sköter allting professionellt och gör det där lilla extra. Finns tillgänglig när du behöver och är alltid tydlig trevlig och glad.
    Vi har haft hjälp av Maria både vid egna försäljningar och vid köp av bostäder och har alltid varit mer än nöjda Läs mer
  • Ali B

2019-01-14

Ali B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Perfekt vi var mycket nöjda allt gått jätte bra Läs mer
  • 2019-01-07

Stina G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket nöjd köpare av radhus med Kickis handläggning. Positiv, responsiv och tydlig mäklare som gjorde att vi kände oss trygga i affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-21

Mina C skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har köpt en lägenhet och tycker att Erik har ett väldigt positivt, personligt och lugnt bemötande. Han är bra på att följa upp och återkopplar snabbt. Läs mer
  • Wasim F

2018-12-20

Wasim F skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jätte duktig och bra mäklare som kan sitt jobb Läs mer
  • 2018-12-19

Kristina H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt bemötande, prisvärd mäklare och smidig affär. Läs mer
  • 2018-12-19

Uno H skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket trevlig och flexibel och tillmötesgående mäklare Läs mer
  • 2018-12-10

Hans B skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Mäklaren var professionell kunnig och jordnära och jobbade fort. Läs mer
  • 2018-12-07

Maria T skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpte en lägenhet
    Bra bemötande, lätt att gå tag på, bra återkoppling.
    Möjligtvis lite för mycket prat. Läs mer
  • 2018-12-05

Annica S skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Har sålt ett radhus.
    Mäklaren var förträfflig, bra bemötande och proffsig.
    Mäklaren var över förväntan. Läs mer
    2018-12-12 Emma K svarar Annica S
    Tack snälla Annica för det fina orden och förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär :)
    Emma K gillar detta
  • 2018-12-04

Dina H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsigt och engagerat i en god dialog med oss som säljare. Läs mer

Chokri C skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag köpte bostadsrätt i Märsta. Erik var professionell i sitt uppdrag. Bra bemötande både mot mig och mina döttrar som gick och tittade på lägenheten på en lördag . Han var snäll och ställa upp för oss. Affären gick smidigt det var ingen krångel alls. Säljaren prata väldigt bra om honom eftersom han gjorde affärer tidigare hos Erik. Mina döttrar tyckte samma sak som mig. Läs mer

Kaj H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Våren 2018 bestämde vi oss för att flytta & sälja vårt radhus. Vi fick kontakt med Maria i samband med en annan husvisning där vi kom in på vår försäljning och Maria anlitades & antog sig vår försäljning. Därefter rullade det på med styling & fotografering & försälgningen blev liggande som kommande. Vi sökt efter vårt nya boende. När vi hittat och köper vårt nya boende kontaktades Maria och försäljningen av vårt radhus rullade igång med allt vad det innebar. Visningar m.m. gav snart resultat och radhuset blev sålt. Maria har under den här resan varit väldigt hjälpsam, informell och kontaktbar. Maria har skött sig jättebra som vår mäklare. Tack Maria // Läs mer

Kristina H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har sålt ett radhus. Fick kontakt med Maria på försommaren, då vi fick huset värderat och fotat inför kommande försäljning. När vi kontaktade Maria igen, i höstas och vi skulle sälja så rullade allt på i snabb takt. Maria är en mycket bra mäklare tycker jag. Håller kontakt och jobbar på med sitt uppdrag. Jag är 100% nöjd. Läs mer
  • 2018-11-30

Albin W skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpt en fyra via Maria och har bara blivit bemött av en glad och energifylld person som ser till att båda parter är nöjda och glada! Läs mer
  • 2018-11-29

Ulf S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra läge ,proffsigt intryck,trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-28

Stig N skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Det är vissa saker jag undrar över. Jag fick ett papper där säljaren garanterar att utförda reparationer är gjorda av fackmän. När möblerna tagits bort ser vi stora springor mellan golvlisterna och att de på flera ställen glipar från väggen, något som en fackman aldrig skulle lämnat så och som man inte som köpare inte accepterat, detta doldes av möblerna. Var det flera reperationer som ej utförts av fackmän? På ritningarna i broschyrerna fanns en garderob msrkerad, men garderoben dom stod där ingick inte. Inga mått angavs på ritningen ingen skala. En budgivare 2, dyker plötsligt upp. Jag höjer mitt bud. Bara några timmar senare godkänns mitt bud. och affären skall genomföras så fort som möjligt. Vore det inte normalt att budgivare 2, får chansen att återkomma, hon var dessutom från Märsta, samma område som säljaren? Jag gillar inte heller Cecilia Ps kommentar då vi diskutersde hur mycket jag skulle betala av novemberhyran ”men nästa månad är det Du som betalar hyran” jag kanske är gammal men inte ifiot. Den formella delen av affären genomfördes korrekt. Jag köpte lägenheten Gnejsvägen 33 Sigtuna. Den var till viss del reparerad, badrummet var inte alls åtgärdat, trots att det i broschyren angavs helrenoverad. Man bör uttrycka sig korrekt och inre vilseleda. Färgerna var dystra, mest svart, grått, gult. Min dotter som är inredningsarkitekt hade exakt samma åsikt dom jag. Dystert och trist inte alls som Cecilia P skriver ”pietetsfullt” vi får måla och tapetsera om hela våningen. Jag tycker inte riktigt om er betygsskala jag tycker Cecilia P kan få 2,5 i betyg Läs mer
    2018-11-28 Cecilia P svarar Stig N
    Hej Stig,
    Så bra att du är nöjd med det mesta i din bostadsaffär. Jag beklagar att jag inte nådde ända fram denna gång.
    Jag hoppas och vet att lägenheten kommer att bli ljus och fin såsom du önskar den efter renoveringen.
    Avslutningsvis hoppas jag att du kommer att trivas i din lägenhet och i Sigtuna som stad.
    Önskar dig ett fint slut på detta år!
  • 2018-11-24

Ingrid F skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina sålde en bostadsrätt. Bra information hela vägen från första mötet Trevligt bemötamde. Kunde inte ha varit bättre😊👍 Läs mer
    Carina H gillar detta
  • 2018-11-23

Carin B skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Snabbt och engagerat, professionellt bemötande och hantering vid försäljning av vår lägenhet. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2018-11-20

Malin P skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    vi har både köpte en lägenhet och sålt en lägenhet med hjälp av Carina. Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt.
    Vi har känns oss jätte trygga med hennes kompetens. Vi har kunnat lita på henne och hon har fått oss Att känna oss lugna i försäljningen som drog ut lite på tiden.
    Vi är jätte nöjda att ha haft Carina som mäklare och hon har verkligen gjort ett toppen jobb. Läs mer
    2018-11-20 Carina H svarar Malin P
    Vad trevligt att ni är nöjda med mig. Det har varit så kul att få hjälpa er både med ert köp och sedan med försäljningen av er superfina bostad! Stort tack för ert förtroende!

Ten-Pao L skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag tycker Ros- marie var mycket hjälpsam och jag var mycket njöd 😊。 Mvh Lee Läs mer

Ann-Marie B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    ok

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Pär K skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Målinriktad, lugn, trevlig, lyssnande, erfaren. Läs mer
  • 2018-11-18

Adrienne B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Gott bemötande av mäklare
    Inga förväntningar.
    Mycket bra bemötande, kommunikation och tillgänglighet. Läs mer
  • 2018-11-16

Jörgen B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fick det sålt i svåra tider till ett mycket bra pris Läs mer
  • 2018-11-14

Sally S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har precis sålt en bostad med Kicki Gillstrand som mäklare. Hon är verkligen duktig! Serviceminded, påläst, effektiv, kommunikativ, personlig men samtidigt professionell. Rekommnederar henne starkt. Jag är själv fd fastighetsmäklare och har höga krav:) Hon är fantastisk. Läs mer
  • 2018-11-14

Andreas L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Allt funkade toppen från början till start Läs mer
  • 2018-11-11

Tord I skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Radhus
    Mycket bra bemötande av Maria glad och positiv.
    Hon levde upp till det vi hade förväntat oss Läs mer
    2018-11-30 Maria L svarar Tord I
    Tack snälla Tord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Mvh Maria
  • 2018-11-08

Ulrika F skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria har varit mycket hjälpsam. Hon har på ett tydligt sätt förklarat alla steg inför försäljningen och under försäljningen av Frejgatan 39.

Maria har i alla lägen varit trevlig och återkopplat snabbt. Läs mer
    2018-11-09 Maria L svarar Ulrika F
    Tack snälla Ulrika. Vi ses på tillträdet:) Mvh Maria
  • 2018-11-02

Alireza T skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria var min mäklare vid försäljning av min lägenhet. Den absolut bästa mäklaren man kan önska sig! Hjälpsam och förstående på alla sätt. Läs mer
    2018-11-09 Maria L svarar Alireza T
    Tack snälla Alireza! Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet:) Mvh Maria
  • 2018-10-28

Syed Shakeeb S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ragnagatan 10 Rådhus. Broker is excellent. It is our first home in Sweden. I hope the deal will be good for us and there will be no hidden problems. Broker treated us quite well. Experience was excellent Läs mer
  • 2018-10-28

Daniel M skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Saklig, erfaren och ödmjuk.
    Även snabb med att svara. Läs mer
    2018-10-29 Carina H svarar Daniel M
    Tack Daniel det var snällt sagt!
  • 2018-10-11

Therese E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ordnade trots körigt schema privatvisning och trots krångel med banken så skrev vi på ett avtal till vårt nya hus. Otroligt proffsig! Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Therese E
    Hej Therese och Daniel, tack för ett fint samarbete. Det visade sig inte vara helt enkelt hela vägen. Men tack vare er glädje, engagemang, noggrannhet och entusiasm så kunde vi ro i hamn en lyckad bostadsaffär. Det är så underbart när allt går i lås! Jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i vår kommun och i er nya fina bostad. Allt gott och vi ses på tillträdet! Vänligen Cecilia Fastighetsbyrån
  • 2018-10-09

Hanna R skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt trevligt och öppet bemötande, han var hjälpsam vid olika frågor och bra på att ta bort ens oro inför en sån stor händelse i livet.
    Bra tillgänglighet. Läs mer
    2018-10-10 Jakob E svarar Hanna R
    Tack Hanna för de snälla orden :)
    Va roligt att ni är nöjda och kände er trygga genom hela processen! Vid en försäljning av sin bostad är det alltid många frågor som uppkommer och då försöker jag alltid vara behjälplig och tillgänglig, då det kan upplevas som stressigt och jobbigt vid en försäljning.
    Tack än en gång!
  • 2018-10-09

Göran G skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har blivit utmärkt bemötta och vi är mycket nöjda med resultatet. Snabba svar och vi upplever en god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Göran G
    Hej Göran och Anders,
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete som resulterade i en lyckad och bra försäljning!
    Ni är mycket trevliga uppdragsgivare, charmig dialekt och bra personlighet. TACK!
    Vänligen Cecilia
  • 2018-10-04

Vikas S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    We buy a house (villa). She was well informed about the house, the local area and other details. She is also helpful in other aspects like dealing with banks, surveys etc. We are looking to move into the house soon. Läs mer
  • 2018-10-03

Myriam E skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon har alltid varit jätte hjälpsam och svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Johan Ö

2018-09-27

Johan Ö skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålt en 3:rummare på Sätunavägen. Carina har lagt ned ett stort och seriöst arbete vid försäljningen. Hon är alltid tillgänglig för frågor och andra undringar. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Jag ska absolut rekommendera henne om någon jag känner ska sälja sin lägenhet/villa. Läs mer
    2018-09-27 Carina H svarar Johan Ö
    Tack så mycket och tack för fint samarbete!
    Carina H gillar detta
  • 2018-09-24

Julio Z skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kunnig i sitt agerande, helt transparent om rättigheter och skyldigheter och en service av första klass Läs mer
    2018-09-27 Maria L svarar Julio Z
    Tack snälla Julio, ha en trevlig resa:) Mvh Maria.
  • 2018-09-18

Håkan B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har köp en villa i Sugtuna. Mycket bra bemötande, Cecilia överträffade förväntningarna i alla avseenden och var en perfekt samtalspartner i en stor och viktig affär. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Håkan B
    Tack Håkan och Ingrid! Ett ömsesidigt utbyte. Jag uppskattar er ödmjuka, raka och professionella kommunikation i köpprocessen. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och i Sigtuna stad. På återseende! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Daniel C

2018-09-18

Daniel C skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia har med professionell och samtidigt personlig hand hjälpt oss till en framgångsrik försäljning av vårt fritidshus.De komplikationer som uppstod på vägen läste hon snabbt och lätt. Det har varrit lätt att samarbeta med henne från början till slut. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Daniel C
    Tack Gerd och Daniel, Från A-Ö i försäljningsprocessen har vi haft ett fint samarbete i både med men framförallt motgångar. Det har varit en sann glädje att få ha er som uppdragsgivare och fått förvalta ert förtroende i en så viktig affär. Allt gott! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • 2018-09-17

Anton T skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt bra service! Kicki är alltid på och är nog den sista människan man skulle behöva tjata på! Läs mer
  • 2018-09-17

Pascal M skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi köpte ett radhus (bostadsrätt) Maria var trevlig och pratglad. Läs mer
    2018-09-27 Maria L svarar Pascal M
    Tack Pascal:) Mvh Maria Lincoln
  • 2018-09-14

Philip L skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket professionell och kunnig. Trevlig och alltid tillgänglig för frågor. Gav verkligen det där lilla extra som är så viktigt vid en av livets största affärer. Vi är jättenöjda! Läs mer

Per Mikael Arneson P skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och tillmötesgående
    Kändes bra med honom Läs mer

Åke Karl-Erik N skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina Helin hjälpte min pappa att sälja huset, jag var mellanhand då min pappa inte var kry. Carina var professionell, kunnig, trevlig och väldigt hjälpsam. Jag upplevde att hon hjälpte till med mer än hon kanske behövde utifrån att pappa var sjuk och jag inte hade helt koll på allt. Hon gav en realistisk prisbild och skötte affären på ett föredömligt sätt. Pappa och jag var så nöjda. Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Åke Karl-Erik N
    Tack Heelena! Det var så trevligt att få träffa din far och vi hade ett gott samarbete oss tre emellan, tycker jag.

Rahma W skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålde huset!
    Bra och proffsigt bemötande
    Han gjorde ett superjobb!
    Väldigt nöjd och rekommenderar han gärna till andra som vill sälja sitt hus! Läs mer

Linda N skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Helt fantastiskt trevlig och kunnig mäklare! Vi är mkt nöjda både försäljning och köp! Läs mer

Peter G skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och kunnig. hjälpte mig med ganska mycket. Kan rekommendera henne Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Peter G
    Tack Peter för gott samarbete! Nu är det snart dags för tillträdet.
  • 2018-09-10

Sumeet D skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    smooth orocessing , quick answer and action on short notice . Läs mer
    2018-09-27 Maria L svarar Sumeet D
    Thank you for kind words, kind regards, Maria
Jakob Ekerot
Ros-Marie Kokkonen