Fastighetsbyrån Märsta

Fastighetsbyrån Märsta

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

Läs vad 798 kunder tycker om Fastighetsbyrån Märsta 2

• köpte en tomt med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-18
    Super bra, seriös och tillmötesgående mäklare. Har stort förtroende för Erik!
    2021-06-14
    Jättebra bemötande, proffsig och informerande. Kände mig trygg under hela processen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-06-12
    Helt ok bemötande, enkel och relativ lättförståelig information om försäljningsförloppet.
    För högt arvode.
    2021-06-12
    Jätte trevlig och kunnig mäklare. Hon levde upp till våra förväntningar som mäklare. Var alltid tillgänglig :)
  • Sofie E
    köpte sitt hus med hjälp av Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Sigtuna - Södertil
    2021-06-12
    Jättetrevlig mäklare med god kunskap. Kändes väldigt tryggt och vi är väldigt nöjda med både Ros-Marie och Fastighetsbyrån
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Märsta - Steninge
    2021-06-12
    Vi är jätte nöjda och vi rekommenderar Emma Kafle starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-12
    Bra bemötande med en proffsig och snabb service.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Professionellt och trevligt bemötande
    • Märsta - Sundveda
    2021-06-12
    Fantastisk mäklare! Väldigt hjälpsam, aktiv och med ett stort kontaktnät! Kunnig i området. Har både köpt och sålt med Maria! Hon är en fantastisk mäklare oavsett om du är köpare eller säljare. Rekommenderas starkt! 😊
    2021-06-11
    Allt väldigt bra.
    Jag kan verkligen rekommendera Victor.
    2021-06-11
    Maria var alltid glad och trevlig och höll mig hela tiden uppdaterad om allt som hände. Jag kände att jag fick ett bra förtroende för henne.
    • Sigtuna - Wenngarn
    2021-06-10
    Vi är super nöja Maria som mäklare, mycket trevlig och noggrann!
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-10
    Erik är en pragmatiskt och lösning orienterad person som har kunden i fokus.
    2021-06-10
    Maria var alldeles utmärkt. Det får räcka som omdöme.
    2021-06-09
    Det blev ett mycket givande besök av lägenheten och imponerande hur Maria förstod det jag vill ha
    2021-06-08
    Jag har köpt en bostad av Carina. Bemötandet har varit bra, vad man kan förvänta sig av en erfaren mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-06-08
    Vi Köpte ett lägenhet och mäklaren var jättebra och hjälpsam vi har frågor och hon svarade om allt och hjälpa oss jättemycket
  • köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Munkholmen
    2021-06-07
    Super nice and professional! Takes a good care of both sides of the contract
    • Sigtuna - Björkbacka strand
    2021-06-07
    Har sålt en villa. Har blivit bemött på ett fantastiskt professionellt och kompetent sätt. Kan starkt rekommendera denna mäklare.
    2021-06-05
    Har sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande och mycket professionell mäklare. Utmärkt upplevelse. Victor får högsta betyg från oss 10 av 10.
    • Sigtuna - Pilsbo
    2021-06-04
    Kicki och Emma är ett fantastiskt team som tar fram de bästa sidorna av din bostad och skapar en hemmakänsla som passar alla.

Tack för ett bra jobb!
    2021-05-30
    Carina är en toppen mäklare och med ett super trevligt bemötande. Vi köpte ett radhus genom henne och allt gick enligt plan. Bra jobbat Carina
    Tack Daniel! Ni kommer att trivas i er nya bostad, det är jag helt övertygad om. Så kul att just ni köpte det huset! Carina Helin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Tvillingbackarna
    2021-05-28
    Vi har av köpt en fin lägenhet i Sigtuna via Kicki.

Vi är väldigt nöjda med Kicki då hon är proffisionell, trevlig och ger en mycket god service.

Min fru och jag tycker att våra förväntningar uppfylldes med råge och vi är super nöjda.

Kan inte beskriva med andra ord än helt fantastiskt.

Ola & Maarit Lindqvist
    2021-05-27
    Super bra mäklare som ger bra tips och hjälp i sitt bostadsköp
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-27
    Ärlig och tar sig tid till både säljare o köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-27
    Väldigt bra! Mycket hjälpsam och snäll.
  • Caroline B
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-05-21
    Maria hjälpte oss att köpa vårt drömhus. Mycket kompetent mäklare som gillar att prata :)
    Om vi någon gång i framtiden behöver sälja en bostad skulle vi gärna anlita henne.
    2021-05-21
    Vi har sålt en villa. Vi fick ett bra bemötande
    från första stund. Stort engagemang och snabba återkopplanden i kontakterna med spekulanterna gjorde att detta blev en snabb och smidig affär. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Tack snälla för fina ord, så glad att jag fick hjälpa till med er försäljning! Maria Lincoln
    2021-05-20
    Very good experience. Very helpful, explained everything. She was very patient with us as we did not speak and read Swedish. She went through almost the entire property documentation and she explained everything to us in English.
    Thank you for your kind words, means a lot to me:) Maria Lincoln
    2021-05-20
    Sålt en villa på landet. Viktor är kunnig och väldigt trevlig. men allt gick lite för fort enligt min mening. Jag har ingen erfarenhet så det kanske var helt rätt.
  • Thomas G
    sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-19
    Trevligt bemötande. Ordning och reda på allt och alla.
    Inga konstigheter. Snabba ryck.
    2021-05-19
    Victor är duktig och omtänksam mäklare som fokuserar på affären och gör sitt bästa för att det blir en bra affär.
    • Sigtuna - Wenngarn
    2021-05-18
    Proffsig, noggrann och trevlig. kan rekommendera
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-17
    Köpt en bostadsrätt av henne och fick väldigt bra respons bra upplysningar.
    allt har. flutit på utan problem.
    2021-05-15
    Maria hjälpte mig att sälja min villa, Snabbt och till rätt pris. Driven och påläst mäklare som kan ta alla sorters kunder. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Henrik för din fina kommentar. Tack för en trevlig affär! Maria Lincoln
    2021-05-14
    Lugn & trygg försäljning. Kicki är alltid anträffbar och ger uppdaterad information hela vägen.
    • Sigtuna - Munkholmen
    2021-05-11
    Kicki har på ett fullkomligt föredömligt sätt hjälpt oss att sälja huset! Hon är en mycket erfaren mäklare som hela tiden informerat och guidat oss genom försäljningen. Alltid väl förberedd och ett steg före. Vi kan varmt rekommendera henne!
    2021-05-07
    Vi har sålt vårt radhus med hjälp av Victor som överträffade våra förväntningar. På ett proffsigt och kunnigt sätt genomförde han försäljningen av vårt radhus till ett nytt rekordpris i området.
    Vi är mycket nöjda med hela processen och kan med varm hand rekommendera Victor, stort tack!
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-07
    Sålt min villa
    Emma är en mycket kompetent och seriös mäklare med engangemang och trevligt bemötande så jag kan verkligen rekommendera Emma till alla mäklartjänster i denna bransch!
  • skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-01
    Praktisk, kunnig, tillmötesgående när jag sålde min bostadsrätt i Sigtuna. Inga frågor kändes dumma att ställa, tydlig struktur på upplägget av försäljningen. Rekommenderar Carina Helin varmt till den som behöver en mäklare. Dessutom hade vi trevligt också!
    Tack Maria för jättefint och trevligt samarbete! Carina Helin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-05-01
    Rak och bra, supersnabb i kommunikation, rekommenderad varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-04-30
    Praktisk, kunnig och lätt att kommunicera med i samband med försäljningen av min bostadsrätt.
    Alla konstiga frågor jag hade fick jag snabbt svar på.
    Trevliga och effektiva möten. Jag rekommenderar henne varmt!
    2021-04-13
    Har sålt en bostadsrätt och Maria har helt svarat upp på mina förväntningar på en duktig mäklare.
    2021-04-10
    Det har varit ett nöje att få Maria Lincoln till mäklare när jag nu flyttar till en fin lägenhet i Valsta/Märsta. Hon är trevlig, kunnig och kreativ i sin yrkesutövning, därigenom en troligen omistlig hjälp i traktens pågående expansion.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-04-07
    Emma sålde ett äldre historiskt hus åt mig.
    Jag fick ett mycket fint bemötande som levde väl upp till mina förväntningar och en bra bit till.
    Mycket bra samarbete och bra service.
    2021-03-16
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Victor som på ett mycket proffsigt sätt satte sig in i allt om huset, med ett trevligt o sakligt bemötande men framförallt lyhörd både mot oss o spekulanterna. Välplanerade täta kontakter och uppdateringar
    genom hela affären, och som genomfördes från start till kontrakt på två veckor och dessutom till nytt rekordpris för Rosersberg.
    Vi rekommenderar Victor alla dar i veckan. Stort tack !!
    2021-03-15
    She is fantastic in her work. She works very systematically. We were feeling very comfort when when were working with her.
    everything was very smooth.
    2021-03-10
    Han var inte engagerat
    Ingen intresse när vi fick ostädad lägenhet som enligt kontrakten skulle vara ren och tom. Jämfört med andra mäklarbyrån så kände vi inte oss väll bemötande
    2021-03-10
    Köpte en bostad. Hon var snabb med respons och tydlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-02-24
    Har bara bra erfarenheter efter att ha sålt ett hus med hjälp av Erik. Han är ger ett otroligt ärligt, erfaret och avslappnat intryck och är fantastiskt kunnig på den lokala marknaden.

Erik har varit tillgänglig och hjälpsam under hela processen, kan inte nog rekommendera honom!