Fastighetsbyrån Märsta

Fastighetsbyrån Märsta

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

Läs vad 946 kunder tycker om Fastighetsbyrån Märsta 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar men möte kändes bra.
    God kännedom om objektet.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Väldigt bra och engagerad mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-06-26 Verifierad kund
    Fantastisk bra mäklare som mött alla våra önskemål! Professionell på det hon gör! Vi är supernöjda och tacksamma.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Riktigt duktig och kunnig mäklare
    2022-06-24 Verifierad kund
    Emma always has buyer’s best interests in mind and is very responsive at all times.

Me and my spouse are new to Sweden and can’t speak or understand the language and of course the real state market.
    But, Thanks to Emma for making it easy for us.

We will recommend Emma any day!
    • Rosersberg
    2022-06-12 Verifierad kund
    Hon kan allt som mäklare och det har gått bra o diskutera allt inom uppdraget. Allt har gått fort och fungerat perfekt hittills.
    Hon är vänlig o kunnig i sitt yrke. Perfekt. Har pratat med henne tidigare innan detta uppdrag och det var därför klart direkt att hon skulle få uppdraget att sälja. Skulle anlita henne igen om jag ska sälja min nuvarande BRF. Har kunnat undersökt bättre mäklar pris mm men det gjorde jag aldrig.
    Mona
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag blev väl omhändertagen och lyssnad på från första kontakt. Ett proffsigt arbetssätt som gjorde att jag kände mig trygg genom hela proceduren av affären! Tack!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Trevlig och tydlig. Ser till att man som köpare förstår vad som händer. Känns engagerad
    2022-06-08 Verifierad kund
    Jag tror att hon är en bästa fastighetsmäklare i Stockholm!
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kunnig och påläst, trevligt bemötande med ett bra kundfokus mot både köpare och säljare.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med på telefon
    2022-06-06 Verifierad kund
    Blev professionellt och uppriktigt bemött. Bra kommunikation. Upplever att utgångspriset var skäligt. Vid försäljningen gick det smidigt. Hölls hela tiden uppdaterad och kände mig trygg under hela processen. Krånglade lite och det tog Emma mycket professionellt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Märsta - Steninge
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och snabb kommunikation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-05-26 Verifierad kund
    Engagerad och tillmötesgående mäklare som var mycket noggrann och informativ. Jag är inget annat än supernöjd med förmedlingen av bostaden! 10/10! Rekommenderas varmt.
    • Märsta - Odensala
    2022-05-21 Verifierad kund
    Toppenmäklare som har hjälpt oss genom hela processen och är pålitlig. Emma levde upp till våra förväntningar. Väldigt bra!
    2022-05-16 Verifierad kund
    Emma har kommit med värdefulla tips och råd angående allt från styling till den ekonomiska biten. Hon har varit lätt att nå och hennes bemötande har varit väldigt professionellt.
    • Märsta - Odensala
    2022-05-16 Verifierad kund
    Helt fantastiskt! Som person, mäklare, alles!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig & tillmötesgående!
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig, glad och kunnig! Snabb service!
    2022-04-29 Verifierad kund
    Lätt att samarbeta med -och professionella
    2022-04-29 Verifierad kund
    Korrekt kunnig och snabb handläggning
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Wenngarn
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig, engagerad och inlyssnande! Ger snabb återkoppling vid frågor. Kan varmt rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-04-23 Verifierad kund
    Proffsigt och ärligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Centrala Sigtuna
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig, informativ & professionell!
    • Märsta - Steninge
    2022-04-17 Verifierad kund
    Hej!

Emma är en mycket skicklig mäklare och har mycket trevligt bemötande. Var mycket aktiv. Har mycket koll på bostadsmarknaden och visste exakt hur mycket bostaden skulle säljas för. Jag rekommenderar henne starkt.

Mvh, Falah
    2022-04-12 Verifierad kund
    Kicki är engagerad, trovärdig mäklare som bemöter på ett professionellt sätt i alla led.
    Kan varmt rekommendera henne
    2022-04-12 Verifierad kund
    Emma was super helpful during the whole process. She explained all possible solutions for issues i encountered, and that was great to build strong trust factor. I can't complaint but strongly recommend Emma for such important decisions of buying / selling.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag var på många vissning under de 2 senaste år ,jag aldrig sett trevlig ,ärlig hjälpsam som Maria.hon är bäst.
    Hon hjälpte mig hela vägen tills att jag kunde köpta en bostadsrätt som jag letade efter .
    Varje gång jag ringde eller smsade henne hon försökte alltid på bästa sätt flrklar allt jag undrade .
    Tack Maria
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-04-07 Verifierad kund
    Hon har varit duktig och har informerat om allt. Man känner ett stort förtroende för henne och kan rekommendera henne och skulle använda henne om jag skulle sälja.

Tommy
    2022-04-06 Verifierad kund
    Tillmötesgående och bra service! Rakt igenom en bra mäklare!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Toppenmäklare som tar initiativ och verkligen levererar! Snabb återkoppling och fingertoppskänsla.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-04-05 Verifierad kund
    Kicki har hjälp oss köpa denna fastighet så det va en självklarhet att ta hjälp vi försäljningen då Kicki är en professionell mäklare som är tydlig och skapar en trygghet i affären. En riktigt bra mäklare!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mycket bra information hur försäljningen skulle gå till steg för steg.
    Vi fick all information vi ville ha och och mäklare var mycket professionell och vi är mycket nöjda.
    • Sigtuna - Tvillingbackarna
    2022-04-01 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig, som kan SIgtuna!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Saklig
    Gott bemötande
    Förtroende intryck
    Seriöst agerande för köparen och säljaren
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig !
    Har koll på marknaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2022-03-29 Verifierad kund
    Carina var mycket professionell men mycket vänlig och hjälpsam på samma gång.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-03-27 Verifierad kund
    Trevlig och professionell under hela sälj processen. Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera henne till våra grannar.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Hon är riktigt bra. Driven och ser kunden. Har även en underbar humor.
  • Jimmy G
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2022-03-21 Verifierad kund
    Vi upplevde Emma Kafle som väldigt proffsig, trevlig och kunnig inom mäkleriet. Hon levde upp till våra förväntningar och affären gick väldigt smidigt att göra.
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

/ Jimmy & Fanny
    2022-03-19 Verifierad kund
    Blev bättre än väntat!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2022-03-16 Verifierad kund
    Stort engagemang och vilja att få ut det bästa och mesta för alla parter.
  • Tamas J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Rosersberg
    2022-03-13 Verifierad kund
    Viktor hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Rosersberg kring årsskiftet 2021/2022.
    I mina ögon är han en hungrig mäklare med fina säljfärdigheter samt skön och trevlig personlighet.
    Jag upplevde honom också som lyhörd, och det var aldrig några problem med kommunikationen.
    När bostadsrättsföreningen på något sätt missat att godkänna köparens medlemskap och överlåtelsen fick skjutas upp bortom ett datum jag inte längre var kvar i stan var han fin nog att erbjuda
    sig att låta mig skriva på en fullmakt som tillät honom att hantera det å mina vägnar.
    Sigtuna Interiör, som han har samarbete med, gjorde ett fint stylingsjobb också!
    2022-03-07 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare.
    Tydlig, kunskap om objektet.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Toppenbemötande av Kicki. Snabb med återkoppling.

ett alltigenom professionellt bemötande
  • sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-02-25 Verifierad kund
    Trevlig och bra att ha att göra med! Erfaren och kunnig!
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Märsta - Sundveda
    2022-02-21 Verifierad kund
    Vi blev trevligt bemötta, det var en smidig och enkel process. Försäljningen gick mycket lättsamt och inom en vecka var allt påtecknat och klart :-)

Nöjd kund.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Vänlig, saklig, informativ, lyhörd för det vi som köpare hade att säga
    Mycket av info fanns också på papper.

Mycket nöjd
    2022-02-18 Verifierad kund
    Mitt första lägenhetsköp kunde inte ha blivit lättare! Fick alltid snabba tydliga svar på alla frågor som dök upp efter visningen. Efter kontraktsskrivningen fick jag tydliga instruktioner till allt jag behöver göra och tänka på.
    Är väldigt nöjd med Emma som mäklare!
  • skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2022-02-11 Spontant omdöme
    Lämnat en intresseanmälan 2 gånger om ett objekt samt ringt Erik xx antal gånger över en 14 dagars period utan att få någon som helst återkoppling.
    Hej Andre!
    Du får ursäkta mig, Jag är pappaledig för stunden och har därför missat att återkoppla till dig. Nu har vi kontakt och ser fram emot att kunna hjälpa till.
    Önskar en trevlig helg!
    Erik