Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Märsta

Fastighetsbyrån Märsta

Nymärsta Gränd 4, 195 30 Märsta — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

Läs vad 605 kunder tycker om Fastighetsbyrån Märsta

• Jörgen B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fick det sålt i svåra tider till ett mycket bra pris Läs mer
  • Sally S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har precis sålt en bostad med Kicki Gillstrand som mäklare. Hon är verkligen duktig! Serviceminded, påläst, effektiv, kommunikativ, personlig men samtidigt professionell. Rekommnederar henne starkt. Jag är själv fd fastighetsmäklare och har höga krav:) Hon är fantastisk. Läs mer
  • Andreas L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Allt funkade toppen från början till start Läs mer
  • Tord I skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Radhus
    Mycket bra bemötande av Maria glad och positiv.
    Hon levde upp till det vi hade förväntat oss Läs mer
  • Ulrika F skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria har varit mycket hjälpsam. Hon har på ett tydligt sätt förklarat alla steg inför försäljningen och under försäljningen av Frejgatan 39.

Maria har i alla lägen varit trevlig och återkopplat snabbt. Läs mer
    2018-11-09 Maria L svarar Ulrika F
    Tack snälla Ulrika. Vi ses på tillträdet:) Mvh Maria
  • Alireza T skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria var min mäklare vid försäljning av min lägenhet. Den absolut bästa mäklaren man kan önska sig! Hjälpsam och förstående på alla sätt. Läs mer
    2018-11-09 Maria L svarar Alireza T
    Tack snälla Alireza! Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet:) Mvh Maria
  • Syed Shakeeb S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ragnagatan 10 Rådhus. Broker is excellent. It is our first home in Sweden. I hope the deal will be good for us and there will be no hidden problems. Broker treated us quite well. Experience was excellent Läs mer
  • Daniel M skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Saklig, erfaren och ödmjuk.
    Även snabb med att svara. Läs mer
    2018-10-29 Carina H svarar Daniel M
    Tack Daniel det var snällt sagt!
  • Therese E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ordnade trots körigt schema privatvisning och trots krångel med banken så skrev vi på ett avtal till vårt nya hus. Otroligt proffsig! Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Therese E
    Hej Therese och Daniel, tack för ett fint samarbete. Det visade sig inte vara helt enkelt hela vägen. Men tack vare er glädje, engagemang, noggrannhet och entusiasm så kunde vi ro i hamn en lyckad bostadsaffär. Det är så underbart när allt går i lås! Jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i vår kommun och i er nya fina bostad. Allt gott och vi ses på tillträdet! Vänligen Cecilia Fastighetsbyrån
  • Hanna R skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt trevligt och öppet bemötande, han var hjälpsam vid olika frågor och bra på att ta bort ens oro inför en sån stor händelse i livet.
    Bra tillgänglighet. Läs mer
    2018-10-10 Jakob E svarar Hanna R
    Tack Hanna för de snälla orden :)
    Va roligt att ni är nöjda och kände er trygga genom hela processen! Vid en försäljning av sin bostad är det alltid många frågor som uppkommer och då försöker jag alltid vara behjälplig och tillgänglig, då det kan upplevas som stressigt och jobbigt vid en försäljning.
    Tack än en gång!
  • Göran G skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har blivit utmärkt bemötta och vi är mycket nöjda med resultatet. Snabba svar och vi upplever en god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Göran G
    Hej Göran och Anders,
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete som resulterade i en lyckad och bra försäljning!
    Ni är mycket trevliga uppdragsgivare, charmig dialekt och bra personlighet. TACK!
    Vänligen Cecilia
  • Vikas S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    We buy a house (villa). She was well informed about the house, the local area and other details. She is also helpful in other aspects like dealing with banks, surveys etc. We are looking to move into the house soon. Läs mer
  • Myriam E skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon har alltid varit jätte hjälpsam och svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålt en 3:rummare på Sätunavägen. Carina har lagt ned ett stort och seriöst arbete vid försäljningen. Hon är alltid tillgänglig för frågor och andra undringar. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Jag ska absolut rekommendera henne om någon jag känner ska sälja sin lägenhet/villa. Läs mer
    2018-09-27 Carina H svarar Johan Ö
    Tack så mycket och tack för fint samarbete!
    Carina H gillar detta
  • Julio Z skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kunnig i sitt agerande, helt transparent om rättigheter och skyldigheter och en service av första klass Läs mer
    2018-09-27 Maria L svarar Julio Z
    Tack snälla Julio, ha en trevlig resa:) Mvh Maria.
  • Håkan B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har köp en villa i Sugtuna. Mycket bra bemötande, Cecilia överträffade förväntningarna i alla avseenden och var en perfekt samtalspartner i en stor och viktig affär. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Håkan B
    Tack Håkan och Ingrid! Ett ömsesidigt utbyte. Jag uppskattar er ödmjuka, raka och professionella kommunikation i köpprocessen. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och i Sigtuna stad. På återseende! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia har med professionell och samtidigt personlig hand hjälpt oss till en framgångsrik försäljning av vårt fritidshus.De komplikationer som uppstod på vägen läste hon snabbt och lätt. Det har varrit lätt att samarbeta med henne från början till slut. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Daniel C
    Tack Gerd och Daniel, Från A-Ö i försäljningsprocessen har vi haft ett fint samarbete i både med men framförallt motgångar. Det har varit en sann glädje att få ha er som uppdragsgivare och fått förvalta ert förtroende i en så viktig affär. Allt gott! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Anton T skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt bra service! Kicki är alltid på och är nog den sista människan man skulle behöva tjata på! Läs mer
  • Pascal M skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi köpte ett radhus (bostadsrätt) Maria var trevlig och pratglad. Läs mer
    2018-09-27 Maria L svarar Pascal M
    Tack Pascal:) Mvh Maria Lincoln
  • Philip L skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket professionell och kunnig. Trevlig och alltid tillgänglig för frågor. Gav verkligen det där lilla extra som är så viktigt vid en av livets största affärer. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Per Mikael Arneson P skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och tillmötesgående
    Kändes bra med honom Läs mer
  • Åke Karl-Erik N skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina Helin hjälpte min pappa att sälja huset, jag var mellanhand då min pappa inte var kry. Carina var professionell, kunnig, trevlig och väldigt hjälpsam. Jag upplevde att hon hjälpte till med mer än hon kanske behövde utifrån att pappa var sjuk och jag inte hade helt koll på allt. Hon gav en realistisk prisbild och skötte affären på ett föredömligt sätt. Pappa och jag var så nöjda. Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Åke Karl-Erik N
    Tack Heelena! Det var så trevligt att få träffa din far och vi hade ett gott samarbete oss tre emellan, tycker jag.
  • Rahma W skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålde huset!
    Bra och proffsigt bemötande
    Han gjorde ett superjobb!
    Väldigt nöjd och rekommenderar han gärna till andra som vill sälja sitt hus! Läs mer
  • Linda N skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Helt fantastiskt trevlig och kunnig mäklare! Vi är mkt nöjda både försäljning och köp! Läs mer
  • Peter G skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Trevlig och kunnig. hjälpte mig med ganska mycket. Kan rekommendera henne Läs mer
    2018-09-13 Carina H svarar Peter G
    Tack Peter för gott samarbete! Nu är det snart dags för tillträdet.
  • Sumeet D skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    smooth orocessing , quick answer and action on short notice . Läs mer
    2018-09-27 Maria L svarar Sumeet D
    Thank you for kind words, kind regards, Maria
  • Nina L skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Hon har sålt en lgh och en villa åt oss. Hon är mycket professionell och man känner sig helt trygg i affären. Läs mer
  • Heidi G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har både köpt och valt att sälja av Kicki på Fastighetsbyrån. Hon är alltid snabb att återkoppla. Svarar även när hon inte är tillgänglig. Erfaren och säker mäklare som jag varmt kan rekommendera. Mvh Heidi Läs mer
  • Sonja L skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålde våran bostadsrätt.
    Vi tycker att Ros-Marie är trevlig, tillmötes, lyhörd och en varm person. Läs mer
  • Carl-Magnus Gustav W skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Erik Wennberg är ett fullblodsproffs, Million Dollar Märsta ! Läs mer
    Erik W, Linnea N gillar detta
  • Lisa R skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki har hjälpt oss köpa hus i Sigtuna.
    Hon har varit professionell, rak, trevlig. Vi har kännt oss trygga i vårat husköp. Läs mer
  • Sirkka F skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Professionell och kunnig. Är väldigt nöjd med mitt husköp! Läs mer
  • Anna-Karin N skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt Stora Hunden 22, Märsta. Kontaktade Maria innan jag lade bud på VIntergatan 20, Märsta, i samma område. Maria lade upp en plan och stöttade hela vägen från värdering av mitt eget hus, bankkontakt Swedbank Märsta-kontoret, bud på nytt hus, plan för homestyling & foto, hemnet, besiktning, visning, budgivning eget hus, kontraktskrivning eget hus. Snabbaste någonsin (?) med exakt tre veckor från kontraktsskrivning nytt hus till kontraktsskrivning eget hus - helt fantastiskt på rådande skakig bomarknad. Säljare nytt hus har frågat flera ggr hur jag kunde sälja mitt så snabbt när det tog över tre månader för dem. Läs mer
  • Farida S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Min mäklaren Maria Lincoln var väldigt bra och mycket duktigt
    att hjälpa oss Jag recomendera till mina vänner.

Tack Maria. Läs mer
  • Zeinu Saleh Z skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Hon är jätte dugtik och jätte snäll .jag är jätte nöjd med hennes jobb Läs mer
  • Sirkka F skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina var tydlig under hela processen, återkopplande och trevlig! Tack!!! Läs mer
    2018-05-23 Carina H svarar Sirkka F
    Tack så jättemycket! Det var trevligt att samarbeta med er också.
  • Beshoui A skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon va jätte duktig! hjälpte till mycket och lyssnade på oss. Läs mer
  • Eva Michaela G skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Ros-Marie har på alla sätt uppfyllt sin uppgift och lite till. Läs mer
  • Vivi-Ann E skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Vi har sålt ett radhus. Mäklaren fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor. Hon var trevlig och kunnig. Kunde inte vara bättre. Läs mer
    2018-05-14 Sofie E svarar Vivi-Ann E
    Tack snälla för den fina rekommendationen :D
  • Börje E skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Vi har sålt ett bostadsrättsradhus och köpt en villa
    Allt har fungerat utmärkt Läs mer
  • Manoj K skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Very good service and she help us very much so we are very happy with the service and I recommend to other friends too. Läs mer
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt kedjehus.
    Mkt professionellt bemötande, Cecilia visade ett stort engagemang och tog med glädje del av mina önskemål!
    Rekommenderar Cecilia med glädje till andra presumtiva säljare.

Mitt hus såldes snabbt och en smidig hantering vid försäljningen.
    Helnöjd! Läs mer
    2018-05-28 Cecilia P svarar Lena Ö
    Tack själv Lena för ett fantastiskt samarbete som resulterade i ett bra försäljningsresultat.
    Jag hoppas att du trivs i din nya fina bostad! Allt gott! Cecilia
  • Irene H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt en villa och köpt en mindre . Kicki skötte sig utmärkt enl.mig
    både mot köpare o säljare . Positiv o lättillgänglig Läs mer
  • Kerstin K skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har köpt en lägenhet och sålt mitt hus med Kicki Gillbrand som mäklare i båda fallen. Vi har haft lätt att kommunicera och hon har varit lyhörd och mycket kompetent i sin yrkes utövning.
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • Janan A skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi köpte en villa. En bra bemötande med bra tips och information. Läs mer
  • Soran I skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpt en villa med trevligt bemötande och fick jag all information som behövdes jag är mycket nöjd Läs mer
  • Lykke R skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Cecilia, från vårt första möte fram till genomförd försäljning.
    Cecilia har varit tillmötesgående och hjälpsam under hela processen och skött sitt uppdrag professionellt, trots jobbiga privata omständligheter och det faktum att vi bor utomlands och all korrespondens har skett digitalt och/eller via ombud.

Cecilia levde absolut upp till våra förväntningar och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Aracely Elizabeth M
    Aracely Elizabeth M skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som vet vad hon gör. Engagerad och hjälpsam under hela processen. En mäklare jag gärna har kontakt med igen i framtiden Läs mer
    2018-07-02 Representant för Fastighetsbyrån svarar Aracely Elizabeth M
    Tack snälla för dom fina orden! Du är fantastisk och välkommen att höra av dig när du vill. Hoppas ni nu ska trivas i er nya bostad.

Vänligen,
    Jennyfer
  • Helen F skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vi har sålt våran villa
    Bemötandet av mäklaren var bra
    Fick den infon och hjälp vi ville ha. Läs mer
  • Helene K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket kunnig. Alltid nåbar, vilket är mycket viktigt. Trevlig att tala med. Jakob var mycket effektiv och detta köp kunde genomföras snabbt då både säljare och vi var överens. Läs mer
    2018-04-11 Jakob E svarar Helene K
    Tack Helene. Hoppas att flytten gick bra och att ni firade sen när ni var klara :)
    MVH Jakob
Jakob Ekerot