Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

949 omdömen om Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg

Sedan starten hos Reco 2013
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2023-03-23 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Kicki och fick stort förtroende för henne. Min förväntan av henne levde hon upp till , genom sin kompetens och positiva inställning. Vid försäljningen agerade hon aktivt och handlingskraftigt och höll mig informerad under processen.
    Glad, trevlig och pålitlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2023-03-21 Verifierad kund
    Emma har varit väldigt hjälpsam och har svarat på frågor. Eftersom det är mitt första bostadsköp så har jag inte haft så bra koll och Emma har gjort allt mycket enklare och förklarat på ett bra sätt.
    2023-03-14 Verifierad kund
    Kicki har varit till bra hjälp vid försäljning av vår lägenhet. Hon är seriös, kunnig och lätt att samarbeta med. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Bengt L
    2023-03-11 Verifierad kund
    Mycket fin och personlig service. Har anlitat Emma vid två försäljningar och är verkligen supernöjd med Emmas engagemang! Kan bara rekommendera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2023-03-08 Verifierad kund
    Maria är en perfekt mäklare. Hon bemöter alltid sina klienter med ett glatt och trevligt humör. Hon lyssnar på sina kunders önskemål och har alltid förslag och lösningar om hur en våningsaffär ska lösas, särskilt i en svår marknad. Vi är så nöjda.
    2023-03-06 Verifierad kund
    Emma har med hög professionalitet skött vår lägenhetsförsäljning i Rosersberg.
    Hon har en mycket god uppfattning om marknaden och var väldigt insatt i området.
    Emma har haft en korrekt prisbedömning och lagt fokus på snabb återkoppling mot både köpare och oss som säljare.
    Hon var väldigt flexibel och lätt att kommunicera med.
    Skulle starkt rekommendera henne för din bostadsaffär.
    2023-03-06 Verifierad kund
    -Superproffsigt bemötande, lyhörd, kommunikation mellan Maria och oss fungerade jättebra.

Vi hade högt ställda förväntningar som Maria t.o.m överträffade

Bra rådgivning under säljprocessen

👍👍👍👍👍
    • Steningehöjden
    2023-03-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, lätt att komma i överens, tydligt.
    Tack!
    • Steningehöjden
    2023-03-05 Verifierad kund
    Väldigt fin bemötande, uppfyller alla våra förväntningar. Tydligt i diskussionen. Vi är tacksamma att vi fick samarbeta med henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2023-02-27 Verifierad kund
    Emma är professionell,
    Jag kände mig sedd
    Emma lyssnar och ger svar som jag inte kunde missförstå
    Emma var påläst och med ett öppet sinne.
    Emma kunde lite av historian av lägenheten och en hel del om Sigtuna vilket va trevligt.

Jag hade inga förväntningar alls mer än att få titta på bostaden så Emma visade med råge.

Vänligen Susanne Syversen
    2023-02-19 Verifierad kund
    Hon är grym👍 väldigt duktig och professionell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2023-02-17 Verifierad kund
    Maria är mycket professionell. Hon var alltid tillgänglig för alla frågor och samarbetade.Vi fick allt information väldigt snabbt.
    Hon hade bra råd och förslag.
    Mötet med Maria var extremt affärsmässigt och trevligt.
    Jag kommet att rekommendera Maria till minakollegor och vänner.
    Jelena Bojkovic
    2023-02-09 Verifierad kund
    Det var väldigt lätt att få kontakt med Maria vid hennes första besök hos oss. Hon gick igenom hur försäljningen skulle gå till och lyssnade mycket på våra önskemål. Hon har under hela försäljningen kontaktat oss och framfört hur försäljningen fortgått. Vi är mycket nöjda med henne och kommer både att vid nästa försäljning av vår villa önska henne som mäklare och rekommendera henne till andra vid som går i försäljningstankar.
    2023-02-09 Verifierad kund
    Maria är mycket tydlig. Maria är en bra lyssnare. Hon är väldigt engagerad och försöker göra så mycket hon kan för att göra en bra och rättvis försäljning.
    Det som har fångat vår uppmärksamhet är hennes tålamod att få ett avslut, marknaden är svår men hon har lyckats sälja lägenheten. Det som är mycket positivt är att hon är mycket seriös på det sätt att hon är mån om att köparen skall känna sig trygg och rättvist behandlad
    Vi rekommenderar Maria mycket varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    Profesjonal!!! Vi var nöjda med henne på 100%
    2023-02-09 Verifierad kund
    Maria är duktig med människor, ger all den info du behöver, och är med i alla steg i processen. Tusen tack, Maria ✨
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2023-02-08 Verifierad kund
    Erik som person är mycket trevlig och snäll. Vi fick mycket väl bemötandet under hela processen . Passade tiden och var lyhörd.
    Vi skulle vilja sälja vårt radhus på ett pris som ska hjälpa oss för att köpa ett nytt hus. Hans professionella sätt förverkligade våra förväntningar. Vi är glada att vi fick känna Erik.
    2023-02-08 Verifierad kund
    Väldig tillmötesgående där vi blivit uppdaterade för minsta lilla detalj. Förklarade tydligt vad vi kan förvänta oss av henne vilket hon nådde upp till. En klar femma! Definitivt ett enkelt val till nästa köp /försäljning
    2023-02-06 Verifierad kund
    Skötte försäljningen proffsigt och i en takt som passade oss. Resultatet blev ett bra pris med tanke på rådande marknadsläget.
    2023-02-06 Verifierad kund
    Positiv och kunnig, skötte försäljningen utmärkt.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam. Svarade på alla funderingar dygnet runt. Var ärlig och uppriktig med oss som kund.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna Stadsängar
    2023-01-13 Verifierad kund
    Hon var trevlig och professionell och visade omtanke och glädje åt en bra affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande. Hjälpsam och snabba svar vid frågor som kommit upp
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2023-01-09 Verifierad kund
    Emma var väldigt tillmötesgående, och var alltid snabb på att besvara alla frågor som vi hade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2023-01-08 Verifierad kund
    Jag kunde inte vara mer nöjd. Emma är supertrevlig, hjälpsam och professionell. Hon är riktigt bra på sitt jobb och såg till att hela processen gick så smidigt som möjligt.
    • Sigtuna - Wenngarn
    2022-12-18 Verifierad kund
    Personligt bemötande.
    Ordnade med förhandsvisning och snabb affär
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2022-12-08 Verifierad kund
    Tillmötesgående, trevlig, kunning och förberedd. Tillgänglig och snabb vilket gav en smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2022-12-05 Verifierad kund
    Trevlig
    Tillgänglig
    Uppmuntrande/ tydlig
    Det blev lite stressat när vi skulle ta beslut om försäljning direkt men tror vi gjorde rätt
    2022-11-23 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande, mäklaren tog hand om hela affären med väldigt liten ansträngning från min sida.
  • Jocke P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-11-18 Verifierad kund
    Jag var köpare i relationen till Maria men kan inte annat än imponeras av den avslappnade, hjälpsamma och förtroendeingivande kommunikationen vi hade. Övertygad om att det slutade med tre nöjda parter i ägarbytet av bostaden :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Erik var engagerad, alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Han håll mig uppdaterad under hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Vi upplever att mäklaren ger information från start till finish. Han och teamet gör köpet enkel med detaljerade information. De var alltid tillgängliga att svara på olika frågor och kommunikation med de var lätt.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Erik har varit en klippa hela vägen i vår process att köpa nyproduktion. Han har alltid kunnat nå via telefon, sms och mejl och har det varit en fråga han inte kunnat svara på så har han alltid återkopplat med svar.

Stort tack Erik! 👍
    / Joel & Natalie
    2022-11-09 Verifierad kund
    Proffsig och svarar på frågor. Hjälpsam
    2022-11-09 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med, snabba svar och tydlighet.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Erik har varit till bra stöd under den långa process som det ändå är gå från signering av förhandsavtal till att faktiskt få tillträde till sitt nya hem.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och jättebra service! Vi har köpt nyproduktion av Erik som är under byggnation och vi får jättebra uppdateringar från Erik om status på bygget samt även nyheter och möjligheter. Vi har även i samband med detta köp även sålt vår lägenhet med Erik vilket har gått supersmidigt
    2022-11-07 Verifierad kund
    Erik har varit exemplarisk hela vägen. En sympatisk mäklare som lyssnar och försöker hitta pragmatiska lösningar.
  • Andrés S
    2022-11-07 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig (känns det som åtminstone), hjälpsam, trevlig, kanon!
  • sålde en tomt med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2022-11-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och tog lång tid att sälja men det har nog med olika faktorer att göra och inte Eriks fel,det som händer i världen mm.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av en trevlig och kunnig mäklare. Vi hade ju högre förväntningar men nu är ju inte marknaden den bästa tyvärr. Så vi är nöjda att mäklaren sålde lägenheten. Mäklaren hjälpte oss arrangera lägenheten till visningarna. Skötte visningarna bra. Ordnade med broschyrer och alla andra papper. Hade svar på våra frågor och var välinformerad om allt.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Erik har kämpat med denna.
    Vi hamnade lite i dålig tajming, och att den inte annonserades direkt på hemnet utan på någon annan sida.
    Där var intresset svalt ,men sen när vi la ut den på Hemnet (tyvärr mitt i sommaren) så vart det fler intressenter.
    Även om Hemnet kostar pengar så tror jag att det är där man ska lägga upp den.
    Erik har alltid uppträtt korrekt och proffessionellt med oss som kunder i fokus.
    Han har försökt att hitta en lösning på affären och alltid svarat snabbt.
    Kan starkt rekommendera Erik Wennberg och kommer att vänad mig till Erik igen om det skulle bli aktuellt med en försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-10-20 Verifierad kund
    Erfaren , lättsam och kommunikativ.
    Tack för ditt fantastiska support under denna nervkittlande process.
    Is i magen och följ processen var ditt återkommande råd. Detta resulterade till fantastiskt utfall i denna tuffa marknad .
    • Sigtuna Stadsängar
    2022-10-19 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och målinriktad.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Bra och trevlig ingen att anmärka på
  • sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-10-17 Verifierad kund
    proffsig , hade "koll på läget" kändes trygg
    2022-10-17 Verifierad kund
    En mycket trevlig och hjälpsam mäklaren
    • Märsta - Nordöstra
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket duktig och kompetent mäklare
    Rekommenderar honom starkt.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Proffsig, rak och tydlig. Trevligt bemötande.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd speciellt med Kicki Gillbrand som hjälpte mig att köpa lägenheten. Det kändes tryggt och säker, hon var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar henne starkt till alla som vill köpa.