Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Märsta

Fastighetsbyrån Märsta

Nymärsta Gränd 4, 195 30 Märsta — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån strävar mot att ge både köpare och säljare en positiv upplevelse i bostadsaffären. Från vår sida innebär det personligt engagemang och affärsmässighet i varje unik affär. Vi har också verktygen och kunskapen som krävs för att göra bostadsaffären enkel, trygg och framgångsrik!

Märsta är ett expansivt område tack vare det växande logistikområdet i Rosersberg och närheten till Arlanda - och hela världen. Detsamma gäller bostadsmarknaden och vi följer utvecklingen med spänning.

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet här i Märsta är du alltid välkommen förbi vårt kontor på en pratstund!

Läs vad 652 kunder tycker om Fastighetsbyrån Märsta

• 2019-03-18

Angelica J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i en svår marknad, hon kom under tiden med tips och pepp. Hennes envishet och erfarenhet gjorde att vi tillslut fick lägenheten såld. Vi är väldigt nöjd med hennes insats! Läs mer
  • 2019-03-16

Gustav K skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki jobbade hårt och ihärdigt, lyckades efter en lång och tuff period på marknaden sälja objektet. Bemötandet var väl tillmötesgående och positivt. Kicki såg till möjligheterna i en tuff marknad! Läs mer
  • Peeter A

2019-03-07

Peeter A skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia var väldigt tillmötesgående och trevlig mäklare som höll i vårat husköp i Sigtuna Venngarn. Vi skulle rekommenderat henne alla gånger. Med vänlig hälsning, Peeter & Joanna Läs mer
    2019-03-08 Cecilia P svarar Peeter A
    T A C K!
    Välkomna till vår kommun! MYCKET LYCKA!
  • 2019-03-05

Maj-Britt H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi är väldigt tacksamma för all hjälp och stöd vi fått av Kicki.

På en Skala 1-5 ger vi en stark femma.

Mvh,

Maj-Britt och Arne Läs mer
  • 2019-03-04

Sandra L skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålt en bostadsrätt. Här fått bra och proffsig hjälp från mäklaren. Läs mer
    2019-03-06 Emma K svarar Sandra L
    Tack Sandra och tack för förtroendet! :)
  • 2019-03-03

Farhana K skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Hej Erik Wennberg på Fastighetsbyrån Märsta bäst han i sitt jobb mycket ansvar full hopp blir i kort blir chef Läs mer
  • 2019-02-22

Helena E skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vart bra bemött, mina förväntningar är uppmätta. Läs mer
  • 2019-02-20

Toni-Matias H skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina gav ett trevligt och professionellt intryck redan vid första mötet. Vi bestämde oss snabbt för att låta henne hjälpa oss att sälja vår lägenhet.

Carina höll oss informerade genom hela processen och var snabb med att svara på frågor. Jag kan varmt rekommendera henne om man vill ha en trevlig, saklig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-21 Carina H svarar Toni-Matias H
    Tack så mycket och det var var lika trevligt att samarbeta med er!

Margareta J skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålde min bostad med hjälp av Erik .

Trevlig ,proffsig , kunnig och tillmötesgående , kan varmt rekommendera Erik . Läs mer

Tamara M skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carin är en bra och påläst mäklare. Hon vet vad hon pratar om och är jätte trevlig. Jag både köpte min bostad av henne och sedan så sålde hon min.
    Jätte nöjd med henne och fastighetsbyrån.
    En mäklare jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-02-19 Carina H svarar Tamara M
    Tack Tamara! Jag hoppas ni trivs i er nya fina bostad!

Johan I skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Professionell duktig levererade med ett avslut. Läs mer

Gunnar B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hjälpsam, försökte verkligen göra allt rätt. Läs mer

Paulina P skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria hjälpte oss att sälja våran pärla när marknaden var becksvart. Optemism och pannben gjorde affären lyckad.
    Hon gav oss fint stöd och briljerade affären. Läs mer

Pi L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Försäljning av bostadsrätt. Snabb och effektiv, lyhörd mäklare. Noggrann och kunnig. Som kund kände jag mej mycket trygg och uppmärksammad. Läs mer
  • 2019-02-15

Esbjörn B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt min etta. Har gått väldigt smidigt. Alltid bemött på ett positivt och glatt sätt. Läs mer
  • 2019-02-12

Fredrik L skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt lägenhet, bra bemötande, service och engagemang Läs mer
    2019-02-12 Cecilia P svarar Fredrik L
    Tack för ett fint samarbete som resulterade i en bra försäljning!
    Lycka till med ert nya projekt!
  • 2019-02-12

Christer B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålde mitt hus och jag upplevde Cecilia som korrekt, drivande och effektiv. Trevligt bemötande såklart. Läs mer
    2019-02-12 Cecilia P svarar Christer B
    Tack Christer! Trevlig och smidig uppdragsgivare som endast ser möjligheter.
    Jag hoppas att du stormtrivs i din nya bostad.
  • 2019-02-11

Daniel M skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi sålde vår lägenhet i parhusform efter mycket kämpande. Med Cecilia gick det snabbt och smidigt. Proffsigt bemötande, lösningsorienterad och ödmjuk. Vi kommer att ta hennes hjälp i framtida bostadaffärer.
    Kan starkt rekommendera Cecilia! Läs mer
    2019-02-11 Cecilia P svarar Daniel M
    TACK och tack bästa ni för ett superbra samarbete!
    Allt gott!
  • 2019-02-11

Tanja M skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Rekommenderar Cecilia stark. Bra och snabb återkoppling. Engagerad och gör allt för kund (båda parterna). Läs mer
    2019-02-11 Cecilia P svarar Tanja M
    T A C K!
    Ni är BÄST - Tack för ett bra teamwork!
    Vänligen, Cecilia
  • Mikael S

2019-01-31

Mikael S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket proffesionell och varmt hjälpsam. Skötte allt med vår husförsäljning från början till slut med stor tillfredställelse. Cecilias stora kontaktnät var en stor resurs att all gick smidigt. Dom bästa rekommendationerna för Cecilia. Läs mer
    2019-02-11 Cecilia P svarar Mikael S
    Tack bästa ni för ett fint samarbete!
    Allt gott och vi håller kontakten.
  • 2019-01-29

Jonas Ö skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vi sålde vårat radhus och fick inte bara en utmärkt service vid försäljningen utan även goda råd inför visningen. Ett trevligt bemötande och ett snabbt och proffsigt förfarande. Hon överträffade våra förväntningar och vi är mer än nöjda. Om någon skulle fråga så skulle vi varmt rekommendera Emma till dem. Läs mer
    2019-02-01 Emma K svarar Jonas Ö
    Tack snälla Jonas för de fina orden! Tack för förtroendet :)
  • 2019-01-22

Han Bladlund Therese H skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Ros-Marie sålde en bostad åt mig. Hon var mycket trevlig, kunnig och hjälpsam. Jag fick svar på alla frågor och hon var alltid tillgänglig på alla sätt. Bra på alla sätt.
    . Det kändes det tryggt och säkert då hon var erfaren och hade jobbat länge som mäklare. Mvh Therese Han Bladlund Läs mer
  • Henrik L

2019-01-18

Henrik L skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har anlitat Maria fler gånger och hon är alltid väldigt proffsig! Läs mer
    Maria L gillar detta
  • 2019-01-16

Anne L skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria sköter allting professionellt och gör det där lilla extra. Finns tillgänglig när du behöver och är alltid tydlig trevlig och glad.
    Vi har haft hjälp av Maria både vid egna försäljningar och vid köp av bostäder och har alltid varit mer än nöjda Läs mer
    Maria L gillar detta
  • Ali B

2019-01-14

Ali B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Perfekt vi var mycket nöjda allt gått jätte bra Läs mer
  • 2019-01-07

Stina G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket nöjd köpare av radhus med Kickis handläggning. Positiv, responsiv och tydlig mäklare som gjorde att vi kände oss trygga i affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-21

Mina C skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har köpt en lägenhet och tycker att Erik har ett väldigt positivt, personligt och lugnt bemötande. Han är bra på att följa upp och återkopplar snabbt. Läs mer
  • Wasim F

2018-12-20

Wasim F skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jätte duktig och bra mäklare som kan sitt jobb Läs mer
  • 2018-12-19

Kristina H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt bemötande, prisvärd mäklare och smidig affär. Läs mer
  • 2018-12-19

Uno H skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Mycket trevlig och flexibel och tillmötesgående mäklare Läs mer
  • 2018-12-10

Hans B skrev om Fastighetsbyrån Märsta
    Mäklaren var professionell kunnig och jordnära och jobbade fort. Läs mer
  • 2018-12-07

Maria T skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpte en lägenhet
    Bra bemötande, lätt att gå tag på, bra återkoppling.
    Möjligtvis lite för mycket prat. Läs mer
  • 2018-12-05

Annica S skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Har sålt ett radhus.
    Mäklaren var förträfflig, bra bemötande och proffsig.
    Mäklaren var över förväntan. Läs mer
    2019-02-01 Emma K svarar Annica S
    Tack snälla Annica för de fina orden och förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär :)
    Emma K gillar detta
  • 2018-12-04

Dina H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsigt och engagerat i en god dialog med oss som säljare. Läs mer

Chokri C skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag köpte bostadsrätt i Märsta. Erik var professionell i sitt uppdrag. Bra bemötande både mot mig och mina döttrar som gick och tittade på lägenheten på en lördag . Han var snäll och ställa upp för oss. Affären gick smidigt det var ingen krångel alls. Säljaren prata väldigt bra om honom eftersom han gjorde affärer tidigare hos Erik. Mina döttrar tyckte samma sak som mig. Läs mer

Kaj H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Våren 2018 bestämde vi oss för att flytta & sälja vårt radhus. Vi fick kontakt med Maria i samband med en annan husvisning där vi kom in på vår försäljning och Maria anlitades & antog sig vår försäljning. Därefter rullade det på med styling & fotografering & försälgningen blev liggande som kommande. Vi sökt efter vårt nya boende. När vi hittat och köper vårt nya boende kontaktades Maria och försäljningen av vårt radhus rullade igång med allt vad det innebar. Visningar m.m. gav snart resultat och radhuset blev sålt. Maria har under den här resan varit väldigt hjälpsam, informell och kontaktbar. Maria har skött sig jättebra som vår mäklare. Tack Maria // Läs mer

Kristina H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har sålt ett radhus. Fick kontakt med Maria på försommaren, då vi fick huset värderat och fotat inför kommande försäljning. När vi kontaktade Maria igen, i höstas och vi skulle sälja så rullade allt på i snabb takt. Maria är en mycket bra mäklare tycker jag. Håller kontakt och jobbar på med sitt uppdrag. Jag är 100% nöjd. Läs mer
  • 2018-11-30

Albin W skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpt en fyra via Maria och har bara blivit bemött av en glad och energifylld person som ser till att båda parter är nöjda och glada! Läs mer
  • 2018-11-29

Ulf S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra läge ,proffsigt intryck,trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-28

Stig N skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Det är vissa saker jag undrar över. Jag fick ett papper där säljaren garanterar att utförda reparationer är gjorda av fackmän. När möblerna tagits bort ser vi stora springor mellan golvlisterna och att de på flera ställen glipar från väggen, något som en fackman aldrig skulle lämnat så och som man inte som köpare inte accepterat, detta doldes av möblerna. Var det flera reperationer som ej utförts av fackmän? På ritningarna i broschyrerna fanns en garderob msrkerad, men garderoben dom stod där ingick inte. Inga mått angavs på ritningen ingen skala. En budgivare 2, dyker plötsligt upp. Jag höjer mitt bud. Bara några timmar senare godkänns mitt bud. och affären skall genomföras så fort som möjligt. Vore det inte normalt att budgivare 2, får chansen att återkomma, hon var dessutom från Märsta, samma område som säljaren? Jag gillar inte heller Cecilia Ps kommentar då vi diskutersde hur mycket jag skulle betala av novemberhyran ”men nästa månad är det Du som betalar hyran” jag kanske är gammal men inte ifiot. Den formella delen av affären genomfördes korrekt. Jag köpte lägenheten Gnejsvägen 33 Sigtuna. Den var till viss del reparerad, badrummet var inte alls åtgärdat, trots att det i broschyren angavs helrenoverad. Man bör uttrycka sig korrekt och inre vilseleda. Färgerna var dystra, mest svart, grått, gult. Min dotter som är inredningsarkitekt hade exakt samma åsikt dom jag. Dystert och trist inte alls som Cecilia P skriver ”pietetsfullt” vi får måla och tapetsera om hela våningen. Jag tycker inte riktigt om er betygsskala jag tycker Cecilia P kan få 2,5 i betyg Läs mer
    2018-11-28 Cecilia P svarar Stig N
    Hej Stig,
    Så bra att du är nöjd med det mesta i din bostadsaffär. Jag beklagar att jag inte nådde ända fram denna gång.
    Jag hoppas och vet att lägenheten kommer att bli ljus och fin såsom du önskar den efter renoveringen.
    Avslutningsvis hoppas jag att du kommer att trivas i din lägenhet och i Sigtuna som stad.
    Önskar dig ett fint slut på detta år!
  • 2018-11-24

Ingrid F skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Carina sålde en bostadsrätt. Bra information hela vägen från första mötet Trevligt bemötamde. Kunde inte ha varit bättre😊👍 Läs mer
    Carina H gillar detta
  • 2018-11-23

Carin B skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Snabbt och engagerat, professionellt bemötande och hantering vid försäljning av vår lägenhet. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2018-11-20

Malin P skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    vi har både köpte en lägenhet och sålt en lägenhet med hjälp av Carina. Vi har blivit bemötta på ett proffesionellt och trevligt sätt.
    Vi har känns oss jätte trygga med hennes kompetens. Vi har kunnat lita på henne och hon har fått oss Att känna oss lugna i försäljningen som drog ut lite på tiden.
    Vi är jätte nöjda att ha haft Carina som mäklare och hon har verkligen gjort ett toppen jobb. Läs mer
    2018-11-20 Carina H svarar Malin P
    Vad trevligt att ni är nöjda med mig. Det har varit så kul att få hjälpa er både med ert köp och sedan med försäljningen av er superfina bostad! Stort tack för ert förtroende!

Ten-Pao L skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag tycker Ros- marie var mycket hjälpsam och jag var mycket njöd 😊。 Mvh Lee Läs mer

Ann-Marie B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    ok

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer

Pär K skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Målinriktad, lugn, trevlig, lyssnande, erfaren. Läs mer
  • 2018-11-18

Adrienne B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt en bostadsrätt.
    Gott bemötande av mäklare
    Inga förväntningar.
    Mycket bra bemötande, kommunikation och tillgänglighet. Läs mer
  • 2018-11-16

Jörgen B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fick det sålt i svåra tider till ett mycket bra pris Läs mer
  • 2018-11-14

Sally S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har precis sålt en bostad med Kicki Gillstrand som mäklare. Hon är verkligen duktig! Serviceminded, påläst, effektiv, kommunikativ, personlig men samtidigt professionell. Rekommnederar henne starkt. Jag är själv fd fastighetsmäklare och har höga krav:) Hon är fantastisk. Läs mer
  • 2018-11-14

Andreas L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Allt funkade toppen från början till start Läs mer
Jakob Ekerot
Ros-Marie Kokkonen