Fastighetsbyrån Sigtuna

Fastighetsbyrån Sigtuna

Letar du efter en fastighetsmäklare i Sigtuna? Då har du kommit rätt!

Vårt mål är att skapa en bra bostadsaffär för alla inblandade genom personligt engagemang och affärsmässighet. Våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån och vår kännedom om Sigtunas bostadsmarknad gör att du kan känna dig trygg med att anlita oss inför din fastighetsaffär.

Tack vare många nya arbetstillfällen i Rosersbergs logistikområde och på Arlanda växer kommunen, och så också behovet av bostäder. Därför satsar vi även på att förmedla nyproduktion i området, men vi har inte tagit energi från vårt arbete med privatpersoner.

Har du frågor eller tankar om boende i Sigtuna? Kom gärna förbi och prata med oss så ska vi berätta hur vi kan hjälpa just dig!

634 omdömen om Fastighetsbyrån Sigtuna

Sedan starten hos Reco 2015
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2023-01-30 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam. Svarade på alla funderingar dygnet runt. Var ärlig och uppriktig med oss som kund.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna Stadsängar
    2023-01-13 Verifierad kund
    Hon var trevlig och professionell och visade omtanke och glädje åt en bra affär.
    • Sigtuna - Wenngarn
    2022-12-18 Verifierad kund
    Personligt bemötande.
    Ordnade med förhandsvisning och snabb affär
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-11-23 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande, mäklaren tog hand om hela affären med väldigt liten ansträngning från min sida.
  • Jocke P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-11-18 Verifierad kund
    Jag var köpare i relationen till Maria men kan inte annat än imponeras av den avslappnade, hjälpsamma och förtroendeingivande kommunikationen vi hade. Övertygad om att det slutade med tre nöjda parter i ägarbytet av bostaden :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2022-11-11 Verifierad kund
    Erik var engagerad, alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Han håll mig uppdaterad under hela köpprocessen. Kan varmt rekommendera.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Vi upplever att mäklaren ger information från start till finish. Han och teamet gör köpet enkel med detaljerade information. De var alltid tillgängliga att svara på olika frågor och kommunikation med de var lätt.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Erik har varit en klippa hela vägen i vår process att köpa nyproduktion. Han har alltid kunnat nå via telefon, sms och mejl och har det varit en fråga han inte kunnat svara på så har han alltid återkopplat med svar.

Stort tack Erik! 👍
    / Joel & Natalie
    2022-11-09 Verifierad kund
    Proffsig och svarar på frågor. Hjälpsam
    2022-11-09 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med, snabba svar och tydlighet.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Erik har varit till bra stöd under den långa process som det ändå är gå från signering av förhandsavtal till att faktiskt få tillträde till sitt nya hem.
    2022-11-07 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och jättebra service! Vi har köpt nyproduktion av Erik som är under byggnation och vi får jättebra uppdateringar från Erik om status på bygget samt även nyheter och möjligheter. Vi har även i samband med detta köp även sålt vår lägenhet med Erik vilket har gått supersmidigt
    2022-11-07 Verifierad kund
    Erik har varit exemplarisk hela vägen. En sympatisk mäklare som lyssnar och försöker hitta pragmatiska lösningar.
  • Andrés S
    2022-11-07 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig (känns det som åtminstone), hjälpsam, trevlig, kanon!
  • sålde en tomt med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    • Rosersberg
    2022-11-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och tog lång tid att sälja men det har nog med olika faktorer att göra och inte Eriks fel,det som händer i världen mm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-11-02 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av en trevlig och kunnig mäklare. Vi hade ju högre förväntningar men nu är ju inte marknaden den bästa tyvärr. Så vi är nöjda att mäklaren sålde lägenheten. Mäklaren hjälpte oss arrangera lägenheten till visningarna. Skötte visningarna bra. Ordnade med broschyrer och alla andra papper. Hade svar på våra frågor och var välinformerad om allt.
    • Rosersberg
    2022-10-31 Verifierad kund
    Erik har kämpat med denna.
    Vi hamnade lite i dålig tajming, och att den inte annonserades direkt på hemnet utan på någon annan sida.
    Där var intresset svalt ,men sen när vi la ut den på Hemnet (tyvärr mitt i sommaren) så vart det fler intressenter.
    Även om Hemnet kostar pengar så tror jag att det är där man ska lägga upp den.
    Erik har alltid uppträtt korrekt och proffessionellt med oss som kunder i fokus.
    Han har försökt att hitta en lösning på affären och alltid svarat snabbt.
    Kan starkt rekommendera Erik Wennberg och kommer att vänad mig till Erik igen om det skulle bli aktuellt med en försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-10-20 Verifierad kund
    Erfaren , lättsam och kommunikativ.
    Tack för ditt fantastiska support under denna nervkittlande process.
    Is i magen och följ processen var ditt återkommande råd. Detta resulterade till fantastiskt utfall i denna tuffa marknad .
    • Sigtuna Stadsängar
    2022-10-19 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och målinriktad.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Bra och trevlig ingen att anmärka på
    2022-10-17 Verifierad kund
    proffsig , hade "koll på läget" kändes trygg
    2022-10-17 Verifierad kund
    En mycket trevlig och hjälpsam mäklaren
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    • Märsta - Nordöstra
    2022-10-09 Verifierad kund
    Mycket duktig och kompetent mäklare
    Rekommenderar honom starkt.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Proffsig, rak och tydlig. Trevligt bemötande.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd speciellt med Kicki Gillbrand som hjälpte mig att köpa lägenheten. Det kändes tryggt och säker, hon var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar henne starkt till alla som vill köpa.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Fin information och uppföljning hela tiden. God hjälp och vägledning! Väldigt bra mäklare.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Högsta betyg betyder att hon är mycket bra.
    Trevlig
    Inte krevande
    Lätt att komma i kontakt med

Snabb på att sälja lägenheten
    Gav inte upp så lätt, utan kämpade på, även om priset blev lite sänkt.
    Heja Kicki
    Toppenbra
    2022-09-19 Verifierad kund
    We have had very nice experience in doing this purchase with Erik as mäklaren. He was very good in dealing and explaining everything. Very straight forward and upright person and loved doing quick business with him.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra 👍 roligt och snällt och hjälpa samm
  • Sana H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vi fick bra bemötande av mäklaren, både på plats och digitalt. Hon är snäll och professionell har svarat på våra frågor och förmedlat information på ett tydligt sätt, allt blev klar i rätt tid som hon har räknat, inga konstigheter. Jag kände mig trygg när det gällde papperna. Jag rekommenderar henne till vänner, man känner sig i goda händer :)

Sana Horbuli
    2022-09-15 Verifierad kund
    Snabb återkoppling på min förfrågan om att ta uppdraget Ekilla gårds väg 22.
    Tog ca en vecka så var lgh på försäljning, dock trökt på marknaden in för semestrar & stigande räntor osv.
    annars jätte nöjd min Kicki.

Bästa hälsningar Elizabeth
    2022-09-15 Verifierad kund
    Maria har precis sålt min tredje bostad. Jag vet vad jag får när Maria får ansvaret att sälja. Toppen nöjd!
    2022-09-11 Verifierad kund
    I have purchased a house represented by Maria Lincoln. I felt so comfortable and relaxed for buying that house just because the efficiency and competency of Maria. For the whole transaction she was always available and ready to answer or help out to make things smooth and easier.
    • Märsta - Valsta
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vi känner Kicki sen ett tidigare fastighetsköp, och på grund av hennes trevliga bemötande har vi fortsatt att kontakta henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-02 Verifierad kund
    Kan rekommendera trevlig bemötande
    ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta Rosersberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jättebra samarbete, snabb och enkel process!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Hade inga förväntningar men möte kändes bra.
    God kännedom om objektet.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Fantastisk bra mäklare som mött alla våra önskemål! Professionell på det hon gör! Vi är supernöjda och tacksamma.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Engagerad och tillmötesgående mäklare som var mycket noggrann och informativ. Jag är inget annat än supernöjd med förmedlingen av bostaden! 10/10! Rekommenderas varmt.
    • Sigtuna - Wenngarn
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig, engagerad och inlyssnande! Ger snabb återkoppling vid frågor. Kan varmt rekommenderas!
    2022-04-23 Verifierad kund
    Proffsigt och ärligt bemötande.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig, informativ & professionell!
    2022-04-12 Verifierad kund
    Kicki är engagerad, trovärdig mäklare som bemöter på ett professionellt sätt i alla led.
    Kan varmt rekommendera henne
    2022-04-07 Verifierad kund
    Jag var på många vissning under de 2 senaste år ,jag aldrig sett trevlig ,ärlig hjälpsam som Maria.hon är bäst.
    Hon hjälpte mig hela vägen tills att jag kunde köpta en bostadsrätt som jag letade efter .
    Varje gång jag ringde eller smsade henne hon försökte alltid på bästa sätt flrklar allt jag undrade .
    Tack Maria
  • köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-04-07 Verifierad kund
    Hon har varit duktig och har informerat om allt. Man känner ett stort förtroende för henne och kan rekommendera henne och skulle använda henne om jag skulle sälja.

Tommy
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-04-05 Verifierad kund
    Kicki har hjälp oss köpa denna fastighet så det va en självklarhet att ta hjälp vi försäljningen då Kicki är en professionell mäklare som är tydlig och skapar en trygghet i affären. En riktigt bra mäklare!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mycket bra information hur försäljningen skulle gå till steg för steg.
    Vi fick all information vi ville ha och och mäklare var mycket professionell och vi är mycket nöjda.
    • Sigtuna - Tvillingbackarna
    2022-04-01 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig, som kan SIgtuna!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Saklig
    Gott bemötande
    Förtroende intryck
    Seriöst agerande för köparen och säljaren