Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sigtuna

Fastighetsbyrån Sigtuna

Stora Torget 1, 193 30 Sigtuna — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare i Sigtuna? Då har du kommit rätt!

Vårt mål är att skapa en bra bostadsaffär för alla inblandade genom personligt engagemang och affärsmässighet. Våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån och vår kännedom om Sigtunas bostadsmarknad gör att du kan känna dig trygg med att anlita oss inför din fastighetsaffär.

Tack vare många nya arbetstillfällen i Rosersbergs logistikområde och på Arlanda växer kommunen, och så också behovet av bostäder. Därför satsar vi även på att förmedla nyproduktion i området, men vi har inte tagit energi från vårt arbete med privatpersoner.

Har du frågor eller tankar om boende i Sigtuna? Kom gärna förbi och prata med oss så ska vi berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 316 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sigtuna

• Oliver S
    Oliver S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Having now bought and sold a house with Maria, we would and have recommend her to anyone considering a property transaction. She made us feel at ease with the house selling process in Sweden from the initial meeting. We had great communication throughout the process, and we felt assured that she was doing her best for us.
    2017-06-12 Maria L svarar Oliver S
    Thank you oliver for the kind words! Kind regards, Maria
  • Marlene A
    Marlene A skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fantastisk bra service, ända från värdering till säljtillfället.
    Jakob förklarade alla steg i försäljningen och rapporterade varje vecka om hur det gick med bevakningen av lägenheten.
    När det väl var dags för säljtillfället gick det väldigt smidigt till. :)

Kan verkligen rekommendera Jakob som är en erfaren och skicklig mäklare! :)
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki är tillmötesgående, förtroendeingivande, lättsam, smidig och professionell. Vårt bostadsköp kändes tryggt och krångelfritt med Kicki som mäklare.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag fick ett väldigt proffsigt och vänligt bemötande. Robin levde mer än väl upp till mina förväntningar på en mäklare.
  • Vladimir G
    Vladimir G skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hej!!! Jag och min familj är jätte tacksamt till Maria Lincoln!!!! Hon är fin mäklare och vi är glada att vi träffade henne. Hon hjälper oss att höpa fin lägenhet! Hon har jätte fina egenskap och man tror henne som gamla vän!!! Vi bedömer hennes jobb 15 point av 10. Tack för allt Maria Lincoln!!
    Tatyana och Vladimir
    2017-06-12 Maria L svarar Vladimir G
    Tack för fina ord, så glad att jag kunde hjälpa er längs vägen:) Mvh Maria
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är väldigt nöjd med Kicki! Bra bemötande, professionell, lättsam och ger det där lilla extra!
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki Gillbrand är en helt enastående mäklare. Kunnig. professionell, trevlig, glad, tillgänglig och tålmodig med ett helt fantastiskt bemötande!

Jag kan inte tänka mig ett bättre bemötande och support av en mäklare och jag kommer att rekommendera Kicki närhelst det blir tillfällen.
    Jag hoppas att ni tar väl hand om Kicki för hon är en riktig guldklimp.
    Stort tack för allt.
    Med vänliga hälsningar, Kristina
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt, pratglad, kunnig, snäll, lätt att nomma överrens med.
  • Li F
    Li F skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är mycket nöjd med Kicki. Hon har alltid varit lätt att samarbeta med. Är öppen, glad och positiv. Personlig men ej för privat, vilket är en bra egenskap.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria Lincoln gjorde ett positivt intryck med sitt glada humör och trevligt bemötande. Hon var aldrig påstridig utan lät mig som kund ta samtliga beslut.
  • Nils D
    Nils D skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Tydlig, korrekt såhär långt. Affären är inte helt klar ännu.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Otroligt proffsig och engagerad. Serviceminded ut i fingerspetsarna!
  • Samantha R
    Samantha R skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket duktig, snabb och engagerad mäklare
  • Anita W
    Anita W skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt.
  • Roger M
    Roger M skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig, professionell, effektiv och noggrann. Enbart positivt att säga.
  • Susanna S
    Susanna S skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag fick väldigt professionellt och trevligt bemötande. Han var mycket kunnig i sin yrkesroll och påläst om området jag sålde i.
  • Anna A
    Anna A skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt bra på att återkoppla och uppfylla mina önskemål, toppen!
  • Sara Z
    Sara Z skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bästa 👍. En bättre mäklare får man leta efter ☺
  • Sten C
    Sten C skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trovärdig, seriös, punktlig, håller alltid vad hon lovat och återkommer alltid med svar
  • Bistan S
    Bistan S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bäst, noggram, leende på läpparna, vill kundernas bästa
  • Teija R
    Teija R skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    vänligt bra bemötande, hela försäljin gick snapt och efektivt.
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra. Fick köpa lägenheten till utgångspriset. Det blev bra.
  • Salih O
    Salih O skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En bra fastighetsbyrån. Snabbt hjälp får man när man behöver deras hjälp.
    2017-03-10 Maria L svarar Salih O
    Tack snälla Salih för den fina recensionen! Mvh Maria.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kanonbra mäklare som löste affären snabbt och enkelt och tydlig i budgivningen.
    2017-03-10 Maria L svarar Andreas H
    Tack för de fina orden! Mvh Maria.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig och förtrolig ingivande och kunnig.Återkom efter lägenhets affären och kollade att allt var ok. Det som drar ner betyget något var att han inte var med på kontraktsskrivningen och betalning överförelsen.Dom som var där ( ställföreträdarna)var och oxå väldigt bra och proffsiga.
    2017-03-17 Jakob E svarar Anneli B
    Hej,
    Tack för de snälla orden. Det var väldigt olyckligt att jag varken kunde vara med kontraktsskrivningen eller tillträdet, men det var ju som du vet massa familje- och sjukdomstråkigheter för min del som gjorde att jag inte kunde vara med.
    MVH Jakob
  • Severina K
    Severina K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Lyhörd mäklare som alltid var tillgänglig. Finns inga frågor han inte kan svara, alltid villig att hjälpa och tar tag i saker på en gång. Helt suverän!
    2017-03-17 Jakob E svarar Severina K
    Va roligt att höra att ni var nöjda :) Det är alltid roligt att försöka vara behjälplig i alla lägen. Hoppas ni trivs i er nya bostad nu!
    MVH Jakob
  • Alexandro A
    Alexandro A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Robin var mycket trevlig, kompetent, noggrann, väldigt engagerad och hjälpsam. Han svarade alltid på mina frågor, mycket god service! Han är passionerad för sitt jobb.
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Tills dags datum har vi inget att klaga på. Kicki uppfyller alla krav som man har rätt att ställa på en mäklare.
    Kicks G upplevs som en varm och behaglig person .Hennes utstrålning skvallrar om att hon är rätt person att möta blivande kunder.
    Vi hoppas att Kicks G orkar med oss tills fastighetsaffären är Slutförd!
    MVH Gunnar och Jane Wall
  • Rayan C
    Rayan C skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fantastiskt engagemang av Kicki, samt kunnande och hög servicekänsla
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag om min sambo valde aktivt Kicki som mäklare då vi tycker hon sprider en positiv energi samt besitter en stor kompetens inom sitt yrke. Toppenmäklare med andra ord!
  • Katarzyna J
    Katarzyna J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki was very helpful and supportive. She helped us with additional issues as well so we could fix everything in the proper way.
  • Birgitte R
    Birgitte R skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En jätte fin service på alla sätt och vis!!! Vi är supernöjda!!!!!
  • Karolina J
    Karolina J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon gav bra information under visning och har varit mycket tillmötesgående då vi haft kontakt med henne och ställt frågor.
  • Yusuf T
    Yusuf T skrev om Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mkt trevlig bemötande, väldigt kunnig & varm fastighetsmäklare.
  • Anders G
    Anders G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki har varit hjälpsam och engagerad sen första dagen. Det var en tid då det kändes lite avslaget och jag som säljare inte riktigt visste hur läget låg men överlag är jag väldigt nöjd med hennes insats.
  • Lena A
    Lena A skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt trevligt bemötande, då jag fått Maria rekomenderad av goda vänner
    Hade jag vissa förväntningar som hon verkligen levde upp till.
    2016-12-02 Maria L svarar Lena A
    Så roligt att höra Lena, tack snälla för de fina orden! Mvh Maria
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt proffsig i bemötande och väldigt kunnig. Vi är jättenöjda med Marias arbete avseende försäljning av vårt radhus.
    2016-12-02 Maria L svarar Rickard H
    Tack snälla Rikard, och tack för förtroendet! Mvh Maria
  • Nino D
    Nino D skrev om Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig driven och engagerande. Mycket kunnig och erfaren, ger en den mäklar upplevelse man vill ha i sin viktigaste affär.
  • Per-åke A
    Per-åke A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har känt stort förtroende för Robin under hela processen med att sälja vårt hus.
  • Inga-mona P
    Inga-mona P skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig, hjälpsam, kan sitt yrke.
  • Anette A
    Anette A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket nöjd med Robin Johansson. Snabba svar och mycket serviceminded. Därför vill jag rekommendera honom till det bästa.
  • Anna R
    Anna R skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Seriös och ordentlig, smart (vill både ha säljare och köpare nöjda) och snabb i kommunikationen. Jättefina bilder till prospektet och hjälpte oss med alla frågor vi hade löpande. Mäklare i världsklass!
  • Lena A
    Lena A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Positivt bemötande, vänlig och kunnig. Korrekt och tar sitt uppdrag på stort allvar.
  • Toni L
    Toni L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Min totala upplevelse av Kicki är att hon ger sitt yttersta i allt hon gör och är väldigt erfaren inom yrket.
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag var mycket nöjd med Marias försäljning av vår lägenhet, det funkade klockrent redan från första mötet fram till kontraktsskrivning. Man märkte tydligt att hon visste vad hon höll på med. Nästa gång vi säljer kommer vi utan tvekan välja Maria igen! :)
  • Jannis H
    Jannis H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Passionerad, trevlig och glad kontakt. Maria har ett stort driv i att skapa affärer och goda relationer. Världsklass!
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En fantastiskt duktig mäklare som sålde vår bostadsrätt. Hon var lyhörd, engagerad och väldigt kunnig. Vi blev väldigt nöjda med priset och allt gick så bra så lägenheten såldes redan innan allmän visning! Skulle inte tveka på att välja Maria igen när vi kommer sälja nästa gång.
  • Helena A
    Helena A skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fantastisk mäklare som vi anlitat de gånger vi sålt vår bostad. Vi är mer än nöjda och Kan varmt rekommendera henne!
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    she was very supportive and quick .
  • Ove  B
    Ove B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är tacksam för all hjälp. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Jakob hjälpte mig med en försäljning av en fastighet som var väldigt känslosam för mig, men han guidade mig på ett tryggt och förtroendeingivande sätt. I två år hade jag haft ångest över denna eventuella försäljning men efter jag kontaktat Jakob var försäljningen helt klar på mindre än två veckor. Tack Jakob!
    2016-09-15 Jakob E svarar Ove B
    Tack för de fina orden Ove. Jag är lika glad som du att allt löste sig på så pass smidigt sätt. MVH Jakob
Jakob Ekerot
Kicki Gillbrand