Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sigtuna

Fastighetsbyrån Sigtuna

Stora Torget 1, 193 30 Sigtuna — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare i Sigtuna? Då har du kommit rätt!

Vårt mål är att skapa en bra bostadsaffär för alla inblandade genom personligt engagemang och affärsmässighet. Våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån och vår kännedom om Sigtunas bostadsmarknad gör att du kan känna dig trygg med att anlita oss inför din fastighetsaffär.

Tack vare många nya arbetstillfällen i Rosersbergs logistikområde och på Arlanda växer kommunen, och så också behovet av bostäder. Därför satsar vi även på att förmedla nyproduktion i området, men vi har inte tagit energi från vårt arbete med privatpersoner.

Har du frågor eller tankar om boende i Sigtuna? Kom gärna förbi och prata med oss så ska vi berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 633 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sigtuna

• 2019-08-19

Camilla F skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria är en grym mäklare och vi har både sålt villa och köpt Lägenhet av henne
    Så snabb, positiv och glad . Har koll på läget Läs mer
  • Louise Plyhm S

2019-08-16

Louise Plyhm S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki har funnits där för oss från start och genom hela processen. Hon är snabb i sin kommunikation och ger raka och bra svar. Vi har bollat mycket och hon har verkligen varit ett bra stöd. Vi rekommenderar Kicki - hon är en erfaren mäklare med stort hjärta. Läs mer
  • Kamilla V

2019-08-09

Kamilla V skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Väldigt trevlig, glad och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-08-05

Noah W skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har en bostad i Steninge slottsby och Emma Kafle har visat sig vara en bra mäklare. Visar ett gott bemötande och alltid tillgänglig för att bevara frågor och hjälpsam vid köp av bostad. Jag rekommenderar Emma för alla som är intresserade av en mäklare som inger förtroende och hjälpsam vid alla lägen. Läs mer
    2019-08-07 Emma K svarar Noah W
    Tusen tack för dina fina ord Noah, det glädjer! Jag hoppas att ni ska trivas i er fina lägenhet :)
  • 2019-07-28

Eva Marianne K skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålt villa på landet. Såldes innan visning.
    Upplevde mäklaren som positiv, hjälpsam och ärlig.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt och motsvarade våra förväntningar.
    Helt och hållet nöjd. Läs mer
    2019-08-07 Emma K svarar Eva Marianne K
    Tack snälla för gott samarbete och förtroendet, det har varit en fröjd att jobba tillsammans med er!
    Lycka till med husbygget :)
  • 2019-07-23

Dolores J skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har såld min lägenhet. Emma är en trevlig och tillmötes gående person.
    Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-08-07 Emma K svarar Dolores J
    Tack för fina ord Dolores och tack för förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsaffär! :)
  • 2019-07-18

Louise J skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Ros-Marie har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet. Hon är trevlig, hjälpsam och stöttande på ett sätt som gör att jag varmt vill rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • 2019-07-17

Camilla Elisabeth S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpt hus och Cecilia har varit mycket trevlig i sitt bemötande, alltid glad och lätt att ha och göra med. Hon har varit professionell och hjälpsam. Läs mer
    2019-07-17 Cecilia P svarar Camilla Elisabeth S
    Stort tack bästa ni!
    Jag hoppas att ni kommer att stormtrivas i ert fina hus!
    Grattis! Cecilia
  • 2019-07-11

Karianne B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Solgt lägenhet. Köpt radhus. Cecilia P. er superbra! Empatisk og vil alltid göra det bästa för kunden. Har fått utrolig mycket hjälp och stöd under hela processen. Toppenmäklare!! Läs mer
    2019-07-11 Cecilia P svarar Karianne B
    Tack darling och för ett superbt bra samarbete! Lycka till med ert fina radhus! Kram Cecilia
  • 2019-07-04

Dolores Toneva E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är underbart expert och kunnig mäklare med harisma och styl.

Hon hjälpte oss ta nästa steget och sälja vår bostad, på Lindvägen 29 2a, snabt och efektivt. Det var en trevligt upplevelse med mycket goda råd om styling och alla moment i processen.

Vi uppskattade Fastighetsbyrån inloggning lösning, var vi kunde följa alla händelse, statistik, checklistor och resultat.

I fall vi behöver mäklare i framtiden vi vill samarbeta med Cecilia och stark rekommenderar henne till alla. Läs mer
    2019-07-05 Cecilia P svarar Dolores Toneva E
    Tack fina Dolores! Vilket härligt och bra samarbete vi haft med lyckat resultat!
    Allt är möjligt, så glad över att kunna vara behjälplig! Tack för ert förtroende! Trevlig sommar! Vänligen, Cecilia
  • Boutros E

2019-07-03

Boutros E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi sålde vår bostad. Cecilia är trevlig och proffs med hon gör. Allt gick snabt och smidigt. Läs mer
    2019-07-05 Cecilia P svarar Boutros E
    Stort tack Boutros! Fantastiskt samarbete med lyckat resultat! Trevlig sommar! Vänligen Cecilia
  • 2019-07-02

Betty O skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag köpt en bostad och tyckte att jag blev bemött på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2019-08-07 Emma K svarar Betty O
    Tack Betty och grattis till din lägenhet!
  • 2019-06-25

Elisabet R skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålde en lgh i Sigtuna. Blev mycket proffsigt bemött av Kicki som hjälpte mig ta beslut att sälja redan nu. Alla förväntningar uppfylldes och försäljningen skedde snabbt, effektivt och proffesionellt och med ett mycket vänligt bemötande. Läs mer

Siv B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har en dotter som köpt lägenhet och vi är medfinansiärer. Maria har varit behjälplig i hela processen med vad som behöver göras. Läs mer

Ida B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag köpte min första lägenhet i märsta och Maria hjälpte mig genom hela processen. Hon har varit lätt att få tag i när jag haft frågor och funderingar. Kan starkt rekomendera henne spm mäklare. Mycket trevlig! Läs mer

Shakhawan S skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    radhus.Maria Lincoln är fin människa och hjälpsam . Läs mer

Magnus Humberto B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket bra bemötande, service och kunskap. Läs mer
    2019-06-24 Cecilia P svarar Magnus Humberto B
    Hej Magnus,
    Tack bästa och tack för ett fint samarbete!
    Trevlig sommar!
    Vänligen Cecilia
  • Marwa A

2019-06-24

Marwa A skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vi har köpt en Bostad i Sigtuna, då Carina var Mäklaren som sålde den till oss.

Hon var alltid tillgänglig, svara på alla frågor som funderingar som vi hade, hon har verkligen tålamod och är sååå hjälpsam!

Hon får 10/10 i betyg av oss. Läs mer
    2019-06-24 Carina H svarar Marwa A
    Tusen tack Marwa och Leith! Hoppas ni får en skön sommar i nya huset!
  • 2019-06-22

Jonatan S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    40,5 kvadrat.
    Mäklaren var schysst, fyllde dom förväntningarna jag hade. Läs mer
    2019-07-15 Jakob E svarar Jonatan S
    Tack Jonatan. Hoppas du trivs i din nya lägenhet :) Trevlig sommar!
  • 2019-06-19

Gustaf Adolf A skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Kunnig, korrekt, trevligt bemötande & väldigt bra helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-11

Eva M skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig, bra och snabb hjälp.
    Hon var också ett bra bollplank inom flera områden. Läs mer
  • 2019-06-10

Johanna D skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    En väldigt bra och engagerad mäklare som hjälper till med allt som kan tänkas dyka upp. Vi har både köpt och sålt hus via henne och är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-06

Banna F skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Köpt lgh, underbar mäklare som finns alltid där vid behov. Läs mer
  • 2019-06-05

Elena E skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Bra och mycket professionell sätt. Läs mer
  • 2019-05-22

Hampus D skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Toppen mäklare!
    Sålde lägenhet med hjälp av Jakob. Snabb, informativ och kunnig samt mkt trevlig.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-22 Jakob E svarar Hampus D
    Tack Hampus! Jag uppskattar verkligen dina ord.
    MVH Jakob
  • 2019-05-20

Gustav T skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Snabb och bra service. Professionell hantering och bra stöttning i processen. Läs mer
    2019-06-06 Cecilia P svarar Gustav T
    Cecilia P gillar detta
  • 2019-05-20

Hanna Maud T skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har sålt ett kedjehus där Cecilia var vår mäklare. Sålde på förhand, när vårt hus låg som "kommande".

Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Vi hade ett bra samarbete med Cecilia, som är kunnig, snabb på att återkoppla och som vi haft en bra dialog med under hela processen.

Vi hade höga förväntningar som Cecilia levde upp till! Läs mer
    2019-06-06 Cecilia P svarar Hanna Maud T
    Tack för ett utmärkt samarbete! Ni är exemplariska uppdragsgivare som levererar bra förutsättningar för mig som fastighetsmäklare! Vi har ett mycket bra och rakt samarbete som resulterar i en bra försäljningsprocess med nöjda säljare och köpare samtidigt som det blev en smidig och snabb process! En fröjd att samarbete med proffs som ni! TACK!
    Cecilia P gillar detta
  • 2019-05-19

Peter H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Toppen-fokuserad, hög nivå av positiv energi och mycket professionell och saklig, både mot oss som säljare, och köparna.
    Lätt tillgänglig för att svara på frågor/undringar och effektiv i handling.
    Så vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-05-19

Susanne H skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har sålt vår villa. Kicki har skött det fantastiskt proffsigt både för oss säljare och gentemot köparen.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-17

Jennifer P skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Sålde ett radhus via Carina, så nöjda. Nytt rekord på gatan, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tapani R

2019-05-16

Tapani R skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har sålt en bostadsrätt i Sigtuna stad. Kom i kontakt med Emma då hon för en längre tid sen värderade lägenheten på initiativ av Swedbank. Valde då att hon skulle få sälja lägenheten på grund av hennes proffsiga attityd och att hon var väldigt glad och trevlig. Allt vad det gäller försäljningen har gått otroligt smidigt och Emma har fixat allt till vår belåtenhet, sen att affären gick snabbt bidrar såklart till helhetsupplevelsen.
    Hur som helst kommer jag rekommendera Emma till alla som ska sälja en lägenhet framöver.

Stort tack Läs mer
    2019-05-24 Emma K svarar Tapani R
    Tusen tack för många fina ord Tapani!
    Tack för förtroendet :)
  • Gediminas D

2019-05-13

Gediminas D skrev om Robin Rodrigues en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Utmärkt mäklare!
    Remokenderas! Läs mer
    2019-05-13 Robin R svarar Gediminas D
    Tackar ödmjukast för förtroendet!

Lycka till med allting!
  • 2019-05-12

Marcus Järvenpää skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Emma fick i uppdrag att sälja våran lägenhet. Bra bemött och proffsigt skött. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-13 Emma K svarar Marcus Järvenpää
    Tack så mycket för dina fina ord och tack för förtroendet :)
  • 2019-05-08

Joakim A skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria Lincoln var trevlig och tydlig under hela processen Läs mer
  • Jargalsaikhan E

2019-05-06

Jargalsaikhan E skrev om Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Jag har inte sett någonsin mäklare förut, han är bästa och säkert. Jag allting nöjd med honom när jag kontaktar honom. Läs mer
  • 2019-04-26

Angelica P skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Helt fantastisk mäklare som sålde min lägenhet! Läs mer
  • 2019-04-25

Lars Ruben Å skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi sålde vår fastighet utanför Sigtuna, Jakob var lyhörd och förstod vad som var viktigast för oss vid vår försäljning.
    Professionellt bemötande, snabb och lösningsorienterad.
    Jakob levde upp till våra förväntningar vid valet av mäklare.
    Sammanfattningsvis gick försäljningen efter våra förutsättningar snabbt och smidigt.
    Vi kan varmt rekommendera Jakob till andra. Läs mer
    2019-04-26 Jakob E svarar Lars Ruben Å
    Tack :) Hoppas att allt går bra med flytten norrut!
  • 2019-04-23

Sarah K skrev om Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Vi skulle köpa vårt första hem tillsammans, tycker Emma har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Emma K gillar detta
  • 2019-04-17

Tommy G skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Köpt en trivsam lägenhet och blev mycket väldigt bemött av mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-15

Ulrika J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har köpt ett kedjehus i Sigtuna via Kicki.

Kicki var genom hela processen mycket tillmötesgående och flexibel. Hon var tillgänglig för frågor i stort sett alla tider på dygnet, arrangerade specialvisningar och var mycket lyhörd för min personliga situation.

Mina rent professionella förväntningar på en mäklare infriades helt; Kicki var påläst och hanterade all dokumentation genom processen på ett professionellt och betryggande sätt. Jag gavs all relevant information och kände mig trygg med hanteringen av köpet.

Sammanfattningsvis tycker jag att Kicki gjorde ett superbra jobb med att få ihop mina önskemål parallellt med en säljare som låg på och stressade. Det är en vinnande kombination med en mäklare som både är professionellt kompetent i sitt yrke och samtidigt har en inkännande, ödmjuk och trevlig personlighet. Läs mer
  • 2019-04-14

Sylvie K skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Maria helped us buy a house. She was very helpful in answering our questions. We appreciated her actively looking for answers by contacting various people. Also great that she explained everything in English, since we do not understand swedish yet. Läs mer
  • 2019-04-12

Anna Helene Margareta Å skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi hade turen att vi valde Jakob Ekerot som mäklare när vi skulle sälja vårat hus, det visade sig vara en riktig fullträff! Engagerad, bra driv och energi samt lyhörd för våra önskemål. Snabb och effektiv vilket ledde oss till en lyckad försäljning av huset. Läs mer
    2019-04-16 Jakob E svarar Anna Helene Margareta Å
    Stort tack för de snälla orden :) Det gick bra, men var lite stressigt på slutet minst sagt.
  • 2019-04-11

Ahmed Salim B skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Very good!
    She was proactive, helpful (in particular for the admin), and easy to speak with. Läs mer
  • 2019-04-08

Marianne K skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har sålt en lägenhet.
    Jag är helt nöjd med Marias arbete med min försäljning. Läs mer
  • 2019-04-08

Niklas A skrev om Ros-Marie Kokkonen en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Hela processen kändes det tryggt och bra. Läs mer
  • 2019-03-29

Karin S skrev om Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Har sålt min lägenhet.
    Trevligt bemötande under hela tiden.
    Hon visste vad hon gjorde.
    Det har varit bra hela tiden umder försäljningen. Läs mer
  • 2019-03-27

Alexander E skrev om Robin Rodrigues en del av Fastighetsbyrån Märsta
    Robin är en fantastisk mäklare med båda fötterna på jorden. Han är lyhörd och ödmjuk. Läs mer
    2019-04-22 Robin R svarar Alexander E
    Hej Alexander!

Stort tack för förtroendet och grattis till bostaden!
    Robin R gillar detta
  • 2019-03-18

Angelica J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i en svår marknad, hon kom under tiden med tips och pepp. Hennes envishet och erfarenhet gjorde att vi tillslut fick lägenheten såld. Vi är väldigt nöjd med hennes insats! Läs mer
  • 2019-03-16

Gustav K skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki jobbade hårt och ihärdigt, lyckades efter en lång och tuff period på marknaden sälja objektet. Bemötandet var väl tillmötesgående och positivt. Kicki såg till möjligheterna i en tuff marknad! Läs mer
  • Peeter A

2019-03-07

Peeter A skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia var väldigt tillmötesgående och trevlig mäklare som höll i vårat husköp i Sigtuna Venngarn. Vi skulle rekommenderat henne alla gånger. Med vänlig hälsning, Peeter & Joanna Läs mer
    2019-03-08 Cecilia P svarar Peeter A
    T A C K!
    Välkomna till vår kommun! MYCKET LYCKA!
    Vänligen Cecilia
Jakob Ekerot