Fastighetsbyrån Sigtuna

Fastighetsbyrån Sigtuna

Letar du efter en fastighetsmäklare i Sigtuna? Då har du kommit rätt!

Vårt mål är att skapa en bra bostadsaffär för alla inblandade genom personligt engagemang och affärsmässighet. Våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån och vår kännedom om Sigtunas bostadsmarknad gör att du kan känna dig trygg med att anlita oss inför din fastighetsaffär.

Tack vare många nya arbetstillfällen i Rosersbergs logistikområde och på Arlanda växer kommunen, och så också behovet av bostäder. Därför satsar vi även på att förmedla nyproduktion i området, men vi har inte tagit energi från vårt arbete med privatpersoner.

Har du frågor eller tankar om boende i Sigtuna? Kom gärna förbi och prata med oss så ska vi berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 890 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sigtuna 2

2022-01-14
    Tydlig, trevlig , kunnig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Märsta - Valsta
    2022-01-07
    He has been very helpful so far.
    2022-01-07
    Emma Kafle var ansvarig mäklare för försäljningen av min bostadsrätt och gjorde ett ypperligt arbete i samband med detta.
    Emma var mycket engagerad, kunnig, driftig, trevlig och hjälpsam.
    Affären genomfördes snabbt och med goda resultat för min del.
    Jag kan absolut rekommendera Emma Kafle som fastighetsmäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Wenngarn
    2021-12-31
    Bästa mäklaren! Noggrann, tydlig, trevlig och positiv. Hon gjorde försäljningen av vårt hus till en angenäm process. Tack!
    • Sigtuna - Wenngarn
    2021-12-31
    Jättetrevligt, förtroendeingivande och avslappnat bemötande!
    2021-12-29
    Överlägset den bästa mäklaren jag/vi någonsin haft.
    Betyg 11 av 10 möjliga.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Märsta - Norrbacka
    2021-12-27
    Det har varit lätt att få tag i Emma. Hon har alltid varit trevlig och hjälpsam!
    2021-12-26
    Bra bemötande, tydliga förklaringar
    2021-12-25
    Kicki är den bästa mäklare vi haft.
    Kunnig, noggrann med det bästa bemötande.
    Gör alltid sitt bästa.
    2021-12-22
    Lätt att få tag på, väl förberedd, trevlig!
    Vi har haft god kommunikation hon har hjälp oss bra på vägen till vårt första.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-12-22
    Erik Var väldigt professionell och duktig!
    Snabb och enkel affär och satt alltid oss som kund i fokus!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-12-08
    Carina var väldigt öppen och lätt att prata med . Tipsade om styling och och fanns alltid tillgänglig om jag undrade över nåt . Kände mig väldigt nöjd och trygg med hennes hjälp av försäljningen av vår lägenhet .
    Tack Karin för väldigt gott samarbete! Carina Helin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-12-07
    Överlägset bäst av alla mäklare vi arbetat med! Vi har det senaste året sålt 5 lägenheter (har fyra barn) och klasskillnaden är STOR!
    Informativ, engagerad - ja helt enkelt toppenbäst!
  • köpte en tomt med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Steninge Slottsby
    2021-12-07
    Utmärkt och proffsig, har fått rätt hjälp under hela köpprocess.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-12-04
    Bemötande i världsklass, oerhört trevlig och hjälpsam.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar, plus lite till :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-12-02
    Glatt och positivt bemötande. Hade inte behov att direkt sälja men tillsammans kom vi fram till att julen närmade sig och att
    det kanske fanns möjlighet att få den såld innan. Allt gick fort
    efter jag bestämt mej.

Maria har skött sina uppgifter på bästa sätt. Klar och tydlig med
    information till mej. Spekulanterna fick säkert bästa info också.
    Allt har så här långt bara varit positivt.
    2021-12-01
    Mycket bra visning och trevligt bemötande
    • Sigtuna - Aludden
    2021-11-30
    Emma har varit drivande, saklig om objektet samt tillgänglig. Skapat en god dialog och haft en balans i förväntningarna.
    • Märsta - Odensala
    2021-11-23
    Erik kändes trevlig, lugn och påläst. Snabba svar på våra tusen frågor, och det han inte visste tog han reda på så gott det var möjligt.
    2021-11-22
    Maria är sprudlande glad, mycket välkomnande och har ett enkelt profitionellt sätt som gör att
    man får ett stort förtroende. För oss så blev det ett enkelt smidigt köp utan massa onödigt krongel
    2 samtal 1 träff klart. Precis som vi hoppades på.
    tack Vänligen Cecilia och Peter
    2021-11-08
    Men en hög energi och framåtanda kände man sig direkt sedd och hörd. Maria tvekar inte för att ta i från tårna för att nå hela vägen och säkra en nöjd både säljare som köpare.
    Tack snälla Elin för en trevlig affär, men också för att du tagit dig tid att lämna ett betyg:) Maria Lincoln
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-11-06
    Hon är jete trevligt person, som de är viktigt för folk. Hon är mycke duktigt och aktiv ochså.
    När jag behöver och fråga nånting, då hon svara direct på ph, jag är jete nöjd från henne. Hon är perfect mäklare😊👍🏼
    Tack snälla du, tänk att ni hittade ert drömboende till slut:) Maria Lincoln
    2021-11-06
    Väldigt hjälpsam och positiv, Maria gjorde varje steg av köpet lättare för oss och fanns tillgänglig ifall vi hade några frågor.
    Tack snälla Ari, och grattis till världens finaste lägenhet! Maria Lincoln
    2021-11-05
    Trevlig! Mycket hjälp. Snabb återkoppling. Vårt första köp och vi har blivit väl vägledda genom processen.
    Tack för fina ord Emma! Maria Lincoln
    2021-11-04
    Kicki är mycket kunnig och erfaren samt trevlig och professionell!

Mina förväntningar levde hon upp till med råge.
    2021-11-01
    Proffsig i allt. Förklarar så tydligt så att det är enkelt att förstå. Skickade mycket information direkt. Gick alltid att få kontakt med Kicki så vi fick svar på våra frågor. Annonseringen var en fullträff.
    100 % nöjd med Kicki
    2021-10-27
    Kicki har alltid varit lättillgänglig när vi har behövt kontakta henne. Hon har ett trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam med att besvara på våra frågor. Hon hjälpte även oss med att kontakta banken när vi inte fick någon svar.
    Vi har varit väldigt nöjda med Kicki och skulle lätt kunna rekommendera henne till andra.

Sandra
    2021-10-22
    Tyvärr så tråkig upplevelse, dålig kommunikation och ingen återkoppling alls. Oerhört besvikna av denna försäljning. Ringer inte upp och säger om de ska bli visning. Man svarar inte i telefonen när man ringer. Ringer inte upp oss som säljare efter visning. Utan de har vi fått göra för att få veta hur de har gått.

Man dyker inte ens upp på dagen vi ska ge tillträde.
    Detta har varit katastrof försäljning och vi har inte haft nått förtroende för vår mäklare.
    Vi skulle inte rekommendera honom som mäklare.
    Hej Marta, det var mycket tråkigt att du kände så. Jag försökte verkligen möta dina förväntningar med återkoppling och information och försökte verkligen ringa upp varje gång du ringt vilket kunde vara flera gånger i timmen. En av dagarna talade vi i telefon hela 24 ggr men även jag som mäklare har tider då jag sover, tränar, umgås med familjen, eller har andra privata tillfällen jag inte kan svara. Men jag gör alltid mitt yttersta för att ringa upp direkt när tillfälle ges.

Redan på kontraktsskrivningen informerade jag att jag skulle till Spanien och att en kollega skulle hålla tillträdet, men jag kanske kunde varit ännu tydligare.

Återigen ber jag om ursäkt för din upplevelse. Jag tar till mig det och din feedback och önskar er all lycka till med nya huset.

Victor Wiklund
    Victor Wiklund
    2021-10-21
    Otroligt kunnig och professionell. Skulle garanterat rekommendera henne till mina bekanta.
    Våra förväntningar var att få sälja för utgångspris, nu slog vi typ rekord för vårt område istället.. Så ja, det överträffade våra förväntningarna ordentligt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kafle en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-10-18
    Ett kanonmöte. Emma är snabb på återkoppling och väldigt proffsig 😊
    2021-10-18
    Engagerad och allt gick väldigt smidigt! Väldigt tillgänglig och fick svar snabbt vid frågor vi hade. Vi är nöjda!
    2021-10-18
    Trevlig, kunnig och professionell!
    2021-10-16
    Kicki var väldigt trevlig, professionell och hjälpsam. Vi är tacksamma för hennes hjälp och service.
    2021-10-16
    Snabb återkoppling. Trevligt bemötande. Kunniga tips inför försäljningen. Aktiv i kommunikation under budgivning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-10-14
    Trevligt...kan mycket väl sitt jobb...
    Roligt att prata me
    • Steninge Slottsby
    2021-10-13
    Superbra mäklare! Vi fick ett väldigt trevligt bemötande, han var tillgänglig och svarade på alla möjliga frågor som vi hade.

Första gången man köper hus kan vara lite läskigt och nytt, men med Erik som mäklare gick allt väldigt smidigt.
  • Alexander S
    sålde sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-10-11
    Victor har haft bra kommunikation hela tiden. Han tipsade oss att använda styling innan fotograferingen och vi är glada för det, bilderna blev fantastiska! Vi sålde vår villa fortare än vi kunnat föreställa oss.
    En extraordinär mäklare som vi har ett stort förtroende för. Rekommenderas +++++
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2021-10-10
    Kicki is a wonderful person and an excellent broker. She was very patient through the viewing and purchase process and offered great advice. We have now purchased our dream apartment in a very good location!
    2021-10-08
    Hon har ett trevligt bemötande och är in lyssnade!
    Våra förväntningar var inte skyhöga pga tidigare dålig erfarenhet

Kicki har erfarenhet och det känns verkligen!
    Hon är kommunikativ, hon håller de tider man bestämt och kommer i tid.
    Hon tar kontakt med en helea tiden och stämmer av våra önskemål.

Jättebra mäklare, vilken vi verkligen rekommenderar!
    2021-10-04
    Toppbetyg! Snabba svar både via telefonsamtal samt sms eller email. Alltid snabb återkoppling! Kändes trygg och pålitlig. Kommer varmt rekommendera Victor framöver.
    2021-10-04
    Utmärkt och trevligt bemötande .Kunnig och engagerad!
  • sålde sitt hus med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-10-02
    Erik är en suverän mäklare han är väl utbildad och har väldigt mycket kompetens och erfarenhet, försäljning gick snabbt och enkelt
    Det va verkligen en glädje att får jobba med honom
    Tack Erik du bäst
    2021-10-01
    Han är så ärlig och snäll. Alltid kommer fram för hjälpa till
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wennberg en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-10-01
    Blev super bra bemött och allt sköttes smidigt och professionellt. Erik är noggrann och rekommenderar honom starkt för framtida köpare/säljare
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    • Sigtuna - Pilsbo
    2021-09-26
    Vi letade efter bostad i ett populärt område och fick tips av Viktor innan den lades ut för försäljning! På bara någon vecka var allting färdigt och vi blev ägare till en riktigt fin bostad. Tack vare Viktors snabba agerande, omsorgsfull planering och bra bemötande kunde detta ske. Vi är väldigt tacksamma och rekommenderar Viktor starkt till alla som inte enbart vill sälja men även köpa då Viktor är mån om alla sina kunder!
    • Sigtuna - Pilsbo
    2021-09-24
    Bästa mäklare jag träffat! Tydlig och lätt att nå!
    2021-09-24
    Maria är artig och varmhjärtad. Vi ville gärna sälja lägenheten på ett högre pris då fick vi tips och råd som var bra och praktiska från Maria. Vi fick mycket information från henne om hur olika problem skulle lösas och det gick bra. Jag tycker att i totalt sett har vi haft en jättebra upplevelse under den hela processen. Maria är mycket professionell och varmhjärtad! Vi är jättenöjda!
    2021-09-22
    Snabb och bra försäljning! Tydlig beskrivning av processen och bra verktyg för att följa försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Helin en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-09-20
    Carina har uppfyllt mina förväntningar och jag kan bara säga
    helt OK !
  • Alexander S
    skrev om Victor Wiklund en del av Fastighetsbyrån Märsta
    2021-09-20
    Riktig bra mäklare! Victor hjälpte oss att sälja och köpa ny bostad. Han gav oss tips för en lyckad försäljning. Vi är väldigt nöjda med Victors tjänster. Under bara några få dagar kunde vi både köpa och sälja. Vi rekommenderar honom starkt +++++