Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sigtuna

Fastighetsbyrån Sigtuna

Stora Gatan 47, 193 30 Sigtuna — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare i Sigtuna? Då har du kommit rätt!

Vårt mål är att skapa en bra bostadsaffär för alla inblandade genom personligt engagemang och affärsmässighet. Våra samarbeten med Swedbank och Juristbyrån och vår kännedom om Sigtunas bostadsmarknad gör att du kan känna dig trygg med att anlita oss inför din fastighetsaffär.

Tack vare många nya arbetstillfällen i Rosersbergs logistikområde och på Arlanda växer kommunen, och så också behovet av bostäder. Därför satsar vi även på att förmedla nyproduktion i området, men vi har inte tagit energi från vårt arbete med privatpersoner.

Har du frågor eller tankar om boende i Sigtuna? Kom gärna förbi och prata med oss så ska vi berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 353 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sigtuna

• Sten C
    Sten C skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trovärdig, seriös, punktlig, håller alltid vad hon lovat och återkommer alltid med svar
  • Bistan S
    Bistan S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bäst, noggram, leende på läpparna, vill kundernas bästa
  • Teija R
    Teija R skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    vänligt bra bemötande, hela försäljin gick snapt och efektivt.
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra. Fick köpa lägenheten till utgångspriset. Det blev bra.
  • Salih O
    Salih O skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En bra fastighetsbyrån. Snabbt hjälp får man när man behöver deras hjälp.
    2017-03-10 Maria L svarar Salih O
    Tack snälla Salih för den fina recensionen! Mvh Maria.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kanonbra mäklare som löste affären snabbt och enkelt och tydlig i budgivningen.
    2017-03-10 Maria L svarar Andreas H
    Tack för de fina orden! Mvh Maria.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig och förtrolig ingivande och kunnig.Återkom efter lägenhets affären och kollade att allt var ok. Det som drar ner betyget något var att han inte var med på kontraktsskrivningen och betalning överförelsen.Dom som var där ( ställföreträdarna)var och oxå väldigt bra och proffsiga.
    2017-03-17 Jakob E svarar Anneli B
    Hej,
    Tack för de snälla orden. Det var väldigt olyckligt att jag varken kunde vara med kontraktsskrivningen eller tillträdet, men det var ju som du vet massa familje- och sjukdomstråkigheter för min del som gjorde att jag inte kunde vara med.
  • Severina K
    Severina K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Lyhörd mäklare som alltid var tillgänglig. Finns inga frågor han inte kan svara, alltid villig att hjälpa och tar tag i saker på en gång. Helt suverän!
    2017-03-17 Jakob E svarar Severina K
    Va roligt att höra att ni var nöjda :) Det är alltid roligt att försöka vara behjälplig i alla lägen. Hoppas ni trivs i er nya bostad nu!
  • Alexandro A
    Alexandro A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Robin var mycket trevlig, kompetent, noggrann, väldigt engagerad och hjälpsam. Han svarade alltid på mina frågor, mycket god service! Han är passionerad för sitt jobb.
  • Gunnar W
    Gunnar W skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Tills dags datum har vi inget att klaga på. Kicki uppfyller alla krav som man har rätt att ställa på en mäklare.
    Kicks G upplevs som en varm och behaglig person .Hennes utstrålning skvallrar om att hon är rätt person att möta blivande kunder.
    Vi hoppas att Kicks G orkar med oss tills fastighetsaffären är Slutförd!
    MVH Gunnar och Jane Wall
  • Rayan C
    Rayan C skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fantastiskt engagemang av Kicki, samt kunnande och hög servicekänsla
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag om min sambo valde aktivt Kicki som mäklare då vi tycker hon sprider en positiv energi samt besitter en stor kompetens inom sitt yrke. Toppenmäklare med andra ord!
  • Katarzyna J
    Katarzyna J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki was very helpful and supportive. She helped us with additional issues as well so we could fix everything in the proper way.
  • Birgitte R
    Birgitte R skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En jätte fin service på alla sätt och vis!!! Vi är supernöjda!!!!!
  • Karolina J
    Karolina J skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon gav bra information under visning och har varit mycket tillmötesgående då vi haft kontakt med henne och ställt frågor.
  • Edmund B
    Edmund B skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    December 01, 2016.

Beträffande försäljningen av vårt Hus, Agneta Öfverholm - Mäklare fastighetsbyrån i Sigtuna.

Toppen bemötande, professionellt rakt igenom, inga problem Agneta fixade och tog hand om alt, vi kan varmt rekommendera Agneta.

Edmund Dorotha Buck
  • Yusuf T
    Yusuf T skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mkt trevlig bemötande, väldigt kunnig & varm fastighetsmäklare.
  • Anders G
    Anders G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki har varit hjälpsam och engagerad sen första dagen. Det var en tid då det kändes lite avslaget och jag som säljare inte riktigt visste hur läget låg men överlag är jag väldigt nöjd med hennes insats.
  • Lena A
    Lena A skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt trevligt bemötande, då jag fått Maria rekomenderad av goda vänner
    Hade jag vissa förväntningar som hon verkligen levde upp till.
    2016-12-02 Maria L svarar Lena A
    Så roligt att höra Lena, tack snälla för de fina orden! Mvh Maria
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt proffsig i bemötande och väldigt kunnig. Vi är jättenöjda med Marias arbete avseende försäljning av vårt radhus.
    2016-12-02 Maria L svarar Rickard H
    Tack snälla Rikard, och tack för förtroendet! Mvh Maria
  • Nino D
    Nino D skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig driven och engagerande. Mycket kunnig och erfaren, ger en den mäklar upplevelse man vill ha i sin viktigaste affär.
  • Per-åke A
    Per-åke A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har känt stort förtroende för Robin under hela processen med att sälja vårt hus.
  • Inga-mona P
    Inga-mona P skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig, hjälpsam, kan sitt yrke.
  • Anette A
    Anette A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket nöjd med Robin Johansson. Snabba svar och mycket serviceminded. Därför vill jag rekommendera honom till det bästa.
  • Anna R
    Anna R skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Seriös och ordentlig, smart (vill både ha säljare och köpare nöjda) och snabb i kommunikationen. Jättefina bilder till prospektet och hjälpte oss med alla frågor vi hade löpande. Mäklare i världsklass!
  • Lena A
    Lena A skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Positivt bemötande, vänlig och kunnig. Korrekt och tar sitt uppdrag på stort allvar.
  • Toni L
    Toni L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Min totala upplevelse av Kicki är att hon ger sitt yttersta i allt hon gör och är väldigt erfaren inom yrket.
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag var mycket nöjd med Marias försäljning av vår lägenhet, det funkade klockrent redan från första mötet fram till kontraktsskrivning. Man märkte tydligt att hon visste vad hon höll på med. Nästa gång vi säljer kommer vi utan tvekan välja Maria igen! :)
  • Jannis H
    Jannis H skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Passionerad, trevlig och glad kontakt. Maria har ett stort driv i att skapa affärer och goda relationer. Världsklass!
  • Angelica K
    Angelica K skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En fantastiskt duktig mäklare som sålde vår bostadsrätt. Hon var lyhörd, engagerad och väldigt kunnig. Vi blev väldigt nöjda med priset och allt gick så bra så lägenheten såldes redan innan allmän visning! Skulle inte tveka på att välja Maria igen när vi kommer sälja nästa gång.
  • Helena A
    Helena A skrev om Maria Lincoln en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fantastisk mäklare som vi anlitat de gånger vi sålt vår bostad. Vi är mer än nöjda och Kan varmt rekommendera henne!
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    she was very supportive and quick .
  • Ove  B
    Ove B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är tacksam för all hjälp. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Jakob hjälpte mig med en försäljning av en fastighet som var väldigt känslosam för mig, men han guidade mig på ett tryggt och förtroendeingivande sätt. I två år hade jag haft ångest över denna eventuella försäljning men efter jag kontaktat Jakob var försäljningen helt klar på mindre än två veckor. Tack Jakob!
    2016-09-15 Jakob E svarar Ove B
    Tack för de fina orden Ove. Jag är lika glad som du att allt löste sig på så pass smidigt sätt. MVH Jakob
  • Roland B
    Roland B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia engagerar sig full ut och visar intresse för den situation du befinner dig i. Jag kände under hela processen fullt förtroende för Cecilia.
    2016-09-05 Cecilia P svarar Roland B
    Hej Roland!
    Tack för ditt fina omdöme! Det värmer mig gott! Jag vill tacka dig för vårt fina samarbete! Allt gott! Vänligen Cecilia
  • Per-magnus S
    Per-magnus S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Han är snabb i sitt sätt jobba, bra på att informera om saker trevlig och håller sitt ord.
    2016-09-15 Jakob E svarar Per-magnus S
    Tackar! Vem vet, jag kanske hör av mig lite senare om jag behöver en präst i Afrika sen :) MVH Jakob
  • Lena W
    Lena W skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mod - sätter rätt marknadspris!
    Empati och engagemang från start till mål!
    Korrekt och håller vad hon lovar!
    Har byggt upp en kundbank, - duktig på matchning kund/objekt.
    En stor personlighet och dessutom rolig!
  • Yehia S
    Yehia S skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket trevligt och bra bemötande! Kändes tryggt med henne.
  • Beatrice S
    Beatrice S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket nöjd! Bra bemötande hela vägen. Bra och tydlig information hela vägen.
    2017-03-17 Jakob E svarar Beatrice S
    Stort tack! Det var bara roligt att vara delaktig i er försäljning. Hoppas att ni trivs i de lite sydligare breddgraderna nu :)
  • Kristian E
    Kristian E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Var mycket nöjd med mäklarinsatsen. Vi fick tydliga genomgångar av alla moment i husförsäljningen och även snabb återkoppling.
    2016-09-02 Cecilia P svarar Kristian E
    Hej Kristian!
    Tack för din fina rekommendation! Det värmer gott! Jag vill tacka för vårt fina och trevliga samarbete! Allt gott! Vänligen Cecilia
  • Eva G
    Eva G skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Professionell, noggrann, lätt att prata med, hjälpsam, väldigt trevlig och väldigt kunnig. Enda lilla negativa var att hon ibland kändes något stressad. Men i det stora hela en fantastisk mäklare som jag absolut skulle rekommendera till andra!
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Tydligt, vänligt och professionellt
  • Bo D
    Bo D skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hej. Jag har bara positiva saker att säga om henne. Agneta gav ett seriöst intryck, och jag har inte något att klaga på. Mvh Bosse. Dahlqvist.
  • Martin A
    Martin A skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kicki was extremely helpful and guided us through our first property purchase in Sweden. She spoke good English and this was particularly appreciated.
  • Mackran D
    Mackran D skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jättetrevlig, saklig och proffsig. Allt gick som planerat.
    2016-09-15 Jakob E svarar Mackran D
    Tack Mackran! Hoppas att ni kommit i ordning och att ni trivs i ert nya drömhus! MVH Jakob
  • Anna-maria B
    Anna-maria B skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig, bra bemötande. Bra kontaktnät med kunder.
  • Ole L
    Ole L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    hon är saklig och kunnig i sit yrke. vad kan man mera degära.
  • Bell-cathrine F
    Bell-cathrine F skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Tydlig kommunikation
    Uppföljning konternuerligt
    Hjälp efteråt
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Väldigt engagerad och positiv. En doer!
  • Ann-mari U
    Ann-mari U skrev om Agneta Öfverholm en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Agneta är en mycket energisk och erfaren fastighetsmäklare. Med sin långa erfarenhet och professionalism fick hon oss att känna oss trygga i såväl vårt köp av bostad, som förlälning av tidigare bostad.
  • Eric G
    Eric G skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon var jette bra och trivsamt och väldigt proffs
    2016-09-02 Cecilia P svarar Eric G
    Hej Eric och Emma!
    Tack för värmande omdöme!
    Det är ett sant nöje att få lära känna er under köpeprocessen.
    Jag önskar er allt gott och jag hoppas att ni kommer att stormtrivas på Siriusgatan!
    Vänligen Cecilia
Jakob Ekerot