Kicki Gillbrand
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 121 Läs vad Kicki Gillbrand

• Leif N köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-04-05

Köpt en brf, 1 rum och kök.
    Kicki har visat oss flera lägenheter och alltid bemöt oss på korrekt sätt.
    Hon har agerat utifrån säljarens och köparens bästa.
    All pappersexercis och kontakt med respektive bank sköttes på ett utmärkt sätt.
    Kicki har skött sitt uppdrag med den äran.
    Kan varmt rekommendera henne.. Läs mer
  • Lilja Ulf L köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-12-21

Centrala Märsta
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Kicki uppträdde med omsorgsfullt bemötande, kollade/följde upp, kommunicerade. Läs mer
  • Eva V sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-29

Centrala Märsta
    För två år sedan köpte jag min lägenhet och hade kontakt med Kicki. Då jag nu skulle sälja min lägenhet kom jag ihåg hennes positiva sätt och kontaktade henne. Nu har jag sålt här i Sigtuna. Hon är tydlig och förklarar bra. Ett varmt och förtroendegivande förhållningssätt. Lätt att skapa en relation till. Känner att jag kan fråga och prata om allt jag önskar. Jag har rekommenderat henne till andra som ska göra lägenhetsaffärer. Läs mer
  • Marina E sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-19

Centrala Märsta
    Engagerad, aktiv och i ständig dialog. Läs mer
  • Hans W köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-13

Köpt villa i Sigtuna.
    Vi har blivit väl bemötta och snabbt fått svar på de frågor vi ställt.
    Allt har gått smidigt och Kicki har väl uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
  • Måna W köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-13

Centrala Sigtuna
    Vi har köpt en villa i Sigtuna.
    Kicki var mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • Marcus B sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-10-14

Sigtuna - Wenngarn
    Jag har sålt ett bostadsrättshus i utkanten av Sigtuna Stad. Jag vill särskilt framhålla Kickis professionalism med hög kompetens och utmärkt service kombinerat med uthållighet och precision. Under Kickis ledning har min parhuslägenhet sålts till ett mycket bra pris. Jag har under hela mäklarperioden fått goda råd. Bostaden har getts rättvisa i både mäklarmaterial och bilder. Jag kan ge de allra bästa rekommendationerna. Läs mer
  • Stefan K sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-10-10

Sigtuna - Brännbo
    Klok och kunnig med god kännedom om marknaden i Sigtuna Läs mer
  • Louise F sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-10-10

Centrala Sigtuna
    Bostadsrätt. Upplevt genuint engagemang och proffesionellt sätt. Mina förväntningar blev uppfyllda. Läs mer
  • Per-Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-09-18

Betyg : Utmärkt

Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande
    Kunnig
    Korrekt
    Lätt att jobba med Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Ros-Marie Kokkonen