Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Sigtuna Kicki Gillbrand
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 109 Läs vad Kicki Gillbrand

• Elisabet R sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-06-25

Sigtuna - Til
    Sålde en lgh i Sigtuna. Blev mycket proffsigt bemött av Kicki som hjälpte mig ta beslut att sälja redan nu. Alla förväntningar uppfylldes och försäljningen skedde snabbt, effektivt och proffesionellt och med ett mycket vänligt bemötande. Läs mer
  • Eva M sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-06-11

Centrala Sigtuna
    Proffsig, bra och snabb hjälp.
    Hon var också ett bra bollplank inom flera områden. Läs mer
  • Peter H sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-05-19

Centrala Sigtuna
    Toppen-fokuserad, hög nivå av positiv energi och mycket professionell och saklig, både mot oss som säljare, och köparna.
    Lätt tillgänglig för att svara på frågor/undringar och effektiv i handling.
    Så vi är supernöjda. Läs mer
  • Susanne H sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-05-19

Centrala Sigtuna
    Vi har sålt vår villa. Kicki har skött det fantastiskt proffsigt både för oss säljare och gentemot köparen.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ulrika J köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-04-15

Centrala Sigtuna
    Jag har köpt ett kedjehus i Sigtuna via Kicki.

Kicki var genom hela processen mycket tillmötesgående och flexibel. Hon var tillgänglig för frågor i stort sett alla tider på dygnet, arrangerade specialvisningar och var mycket lyhörd för min personliga situation.

Mina rent professionella förväntningar på en mäklare infriades helt; Kicki var påläst och hanterade all dokumentation genom processen på ett professionellt och betryggande sätt. Jag gavs all relevant information och kände mig trygg med hanteringen av köpet.

Sammanfattningsvis tycker jag att Kicki gjorde ett superbra jobb med att få ihop mina önskemål parallellt med en säljare som låg på och stressade. Det är en vinnande kombination med en mäklare som både är professionellt kompetent i sitt yrke och samtidigt har en inkännande, ödmjuk och trevlig personlighet. Läs mer
  • Angelica J sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-03-18

Centrala Märsta
    Kicki hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i en svår marknad, hon kom under tiden med tips och pepp. Hennes envishet och erfarenhet gjorde att vi tillslut fick lägenheten såld. Vi är väldigt nöjd med hennes insats! Läs mer
  • Gustav K sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-03-16

Centrala Märsta
    Kicki jobbade hårt och ihärdigt, lyckades efter en lång och tuff period på marknaden sälja objektet. Bemötandet var väl tillmötesgående och positivt. Kicki såg till möjligheterna i en tuff marknad! Läs mer
  • Maj-Britt H sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-03-05

Vi är väldigt tacksamma för all hjälp och stöd vi fått av Kicki.

På en Skala 1-5 ger vi en stark femma.

Mvh,

Maj-Britt och Arne Läs mer
  • Pi L sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-02-18

Sigtuna - Tvillingbackarna
    Försäljning av bostadsrätt. Snabb och effektiv, lyhörd mäklare. Noggrann och kunnig. Som kund kände jag mej mycket trygg och uppmärksammad. Läs mer
  • Ali B
    Ali B köpte sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-01-14

Perfekt vi var mycket nöjda allt gått jätte bra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Jakob Ekerot