Kicki Gillbrand

Kicki Gillbrand

Kicki Gillbrand är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Kicki Gillbrand har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Kicki Gillbrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.9. Kicki Gillbrand har haft 16 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

202 omdömen om Kicki Gillbrand

Sedan starten hos Reco 2015
Anna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Sigtuna - Wenngarn

Jag träffade Kicki när jag själv var på en visning för flera år sedan och tänkte redan då att " henne ska jag anlita när jag säljer min nästa bostad". Så blev det också. 😊 Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått med försäljningen av vår bostad, trots en trög bostadsmarknad. Kicki är trevlig, serviceminded, kunnig och noggrann. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Carina L
Centrala Sigtuna

Kicki har varit mycket professionell, engagerad och ärlig!

Camilla L
Centrala Sigtuna

Engagerad, ärlig, rak, hjälpsam, lyhörd. BÄST!

Heléne V
Sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Sigtuna - Pilsbo

Mycket bra och proffesionellt allting. Vi är väldigt nöjda.

Olivier K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
Märsta - Sundveda

Jag skulle vilja hylla Kickis professionalism. Hennes råd, vägledning och vänliga inställning gjorde detta köp möjligt. Jag skulle gärna rekommendera hennes tjänster till alla som vill köpa eller sälja sin bostad. Tack hemskt mycket för all hjälp!

William S
Märsta - Nordöstra

Superbra bemötande, lösningsorienterad, flexibel! Inget negativt att tillägga!

Marika H
Märsta - Nordöstra

Kicki har varit till stor hjälp under vårt husköp och har tillsammans med oss gått igenom allt vad köpet innebär och svarat på alla möjliga frågor så att allt har varit väldigt tydligt för inblandade parter. Det har känts väldigt tryggt att köpa hus med Kicki som mäklare!

Margareta B
Sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Energisk, trevlig ansvarstagande.

Joseph T
Sigtuna - Pilsbo

Kicki has been fantastic from the beginning. She is a very sweet and knowledgeable lady and offers a great deal of comfort when buying a home. She is very professional and at the same time friendly and compassionate. I would recommend her to anyone who is buying or selling a property.

Karl-gustav E
Centrala Märsta