Kicki Gillbrand

Kicki Gillbrand

Kicki Gillbrand är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Kicki Gillbrand har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Kicki Gillbrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Kicki Gillbrand har haft 29 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 175 Läs vad Kicki Gillbrand

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd speciellt med Kicki Gillbrand som hjälpte mig att köpa lägenheten. Det kändes tryggt och säker, hon var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig. Rekommenderar henne starkt till alla som vill köpa.
    • Centrala Sigtuna
    2022-09-24 Verifierad kund
    Fin information och uppföljning hela tiden. God hjälp och vägledning! Väldigt bra mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    2022-09-23 Verifierad kund
    Högsta betyg betyder att hon är mycket bra.
    Trevlig
    Inte krevande
    Lätt att komma i kontakt med

Snabb på att sälja lägenheten
    Gav inte upp så lätt, utan kämpade på, även om priset blev lite sänkt.
    Heja Kicki
    Toppenbra
    2022-09-15 Verifierad kund
    Snabb återkoppling på min förfrågan om att ta uppdraget Ekilla gårds väg 22.
    Tog ca en vecka så var lgh på försäljning, dock trökt på marknaden in för semestrar & stigande räntor osv.
    annars jätte nöjd min Kicki.

Bästa hälsningar Elizabeth
  • sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Märsta - Valsta
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vi känner Kicki sen ett tidigare fastighetsköp, och på grund av hennes trevliga bemötande har vi fortsatt att kontakta henne.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Proffsigt och ärligt bemötande.
    • Centrala Sigtuna
    2022-04-21 Verifierad kund
    Trevlig, informativ & professionell!
    • Steninge Slottsby
    2022-04-12 Verifierad kund
    Kicki är engagerad, trovärdig mäklare som bemöter på ett professionellt sätt i alla led.
    Kan varmt rekommendera henne
  • köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-04-07 Verifierad kund
    Hon har varit duktig och har informerat om allt. Man känner ett stort förtroende för henne och kan rekommendera henne och skulle använda henne om jag skulle sälja.

Tommy
  • sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Prästängarna
    2022-04-05 Verifierad kund
    Kicki har hjälp oss köpa denna fastighet så det va en självklarhet att ta hjälp vi försäljningen då Kicki är en professionell mäklare som är tydlig och skapar en trygghet i affären. En riktigt bra mäklare!