Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Sigtuna Kicki Gillbrand
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 101 kunder tycker om Kicki Gillbrand

• Pi L sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-02-18

3:a
    74m²
    Sigtuna - Tvillingbackarna
    Försäljning av bostadsrätt. Snabb och effektiv, lyhörd mäklare. Noggrann och kunnig. Som kund kände jag mej mycket trygg och uppmärksammad. Läs mer
  • Ali B
    Ali B köpte sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-01-14

Perfekt vi var mycket nöjda allt gått jätte bra Läs mer
  • Stina G köpte sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-01-07

Mycket nöjd köpare av radhus med Kickis handläggning. Positiv, responsiv och tydlig mäklare som gjorde att vi kände oss trygga i affären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Dina H sålde sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-12-04

Proffsigt och engagerat i en god dialog med oss som säljare. Läs mer
  • Jörgen B sålde sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-16

Fick det sålt i svåra tider till ett mycket bra pris Läs mer
  • Sally S sålde sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-14

Jag har precis sålt en bostad med Kicki Gillstrand som mäklare. Hon är verkligen duktig! Serviceminded, påläst, effektiv, kommunikativ, personlig men samtidigt professionell. Rekommnederar henne starkt. Jag är själv fd fastighetsmäklare och har höga krav:) Hon är fantastisk. Läs mer
  • Andreas L sålde sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-14

Allt funkade toppen från början till start Läs mer
  • Myriam E köpte sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-10-03

Hon har alltid varit jätte hjälpsam och svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Anton T sålde sin bostad med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-09-17

Väldigt bra service! Kicki är alltid på och är nog den sista människan man skulle behöva tjata på! Läs mer
  • Linda N sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-09-13

5:a
    115m²
    Sigtuna - Pilsbo
    Helt fantastiskt trevlig och kunnig mäklare! Vi är mkt nöjda både försäljning och köp! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Jakob Ekerot