Kicki Gillbrand
Registrerad mäklare sedan 2008-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 125 Läs vad Kicki Gillbrand

• Joakim D sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-06-27

4:a
    Centrala Sigtuna
    Suverän på uppdatering och information om försäljningen, lagom balans och kontakt med köpare och säljare.
    Lyckades jättebra och vi fick över utgångspriset, Tack Kicki! Läs mer
  • Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-06-25

3:a
    Mycket bra mäklare .
    Har rekommenderat henne till andra bostadssäljare . Läs mer
  • Björn R köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-06-09

Sigtuna - Til
    jag har köpt en lägenhet i sigtuna Läs mer
  • Britta N sålde sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-06-07

Sigtuna - Brännbo
    Vi har fått hjälp med allt runt försäljningen det gick fort och vi hade en tät kommunikation nu återstår bara resten. Läs mer
  • Leif N köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2020-04-05

Köpt en brf, 1 rum och kök.
    Kicki har visat oss flera lägenheter och alltid bemöt oss på korrekt sätt.
    Hon har agerat utifrån säljarens och köparens bästa.
    All pappersexercis och kontakt med respektive bank sköttes på ett utmärkt sätt.
    Kicki har skött sitt uppdrag med den äran.
    Kan varmt rekommendera henne.. Läs mer
  • Lilja Ulf L köpte sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-12-21

Centrala Märsta
    Vi har köpt en bostadsrättslägenhet. Kicki uppträdde med omsorgsfullt bemötande, kollade/följde upp, kommunicerade. Läs mer
  • Eva V sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-29

Centrala Märsta
    För två år sedan köpte jag min lägenhet och hade kontakt med Kicki. Då jag nu skulle sälja min lägenhet kom jag ihåg hennes positiva sätt och kontaktade henne. Nu har jag sålt här i Sigtuna. Hon är tydlig och förklarar bra. Ett varmt och förtroendegivande förhållningssätt. Lätt att skapa en relation till. Känner att jag kan fråga och prata om allt jag önskar. Jag har rekommenderat henne till andra som ska göra lägenhetsaffärer. Läs mer
  • Marina E sålde sin lägenhet med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-19

Centrala Märsta
    Engagerad, aktiv och i ständig dialog. Läs mer
  • Hans W köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-13

Köpt villa i Sigtuna.
    Vi har blivit väl bemötta och snabbt fått svar på de frågor vi ställt.
    Allt har gått smidigt och Kicki har väl uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
  • Måna W köpte sitt hus med hjälp av Kicki Gillbrand en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-11-13

Centrala Sigtuna
    Vi har köpt en villa i Sigtuna.
    Kicki var mycket trevlig och professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Kicki Gillbrand